امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

170737 نظر

خیامی
0

چند وقتی هست مباحث این صفحه رو دنبال میکنم به نظرم جالب بود افرادی که از دنا انتقاد کردن خیلی فنی تر حرف زدن اما موافقین دنا نتونستن جواب فنی ذکر کنند . بحث های فنی در مورد کشش به خصوص نظرات آقا محمد فنی و خواندنی بود و موارد دقیقی ذکر شد این بحث ها خوبه چون چیزهای جدیدی مطرح میشه
19:44  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
مهشید
0

باتشکر از آقا حمید خان و آقا فراز
لطف میکنید اگه بگید این نمایندگیهای سیستم پخش خودروشامل کجاها میشه؟
منظورتون از آپکو چیه؟ تشکر
18:26  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

ایرانخودرو می خواد دنا با موتور EF7 با وزن 1940 کیلوگرم با 4 سرنشین تولید کنه.این 4 نفر جزو آپشنای این ماشین حساب می شن و همیشه تو ماشینن.
برید سایت ایرانخودرو نوشته دنا EF7 با آپشن جدید 4 سرنشین ،وزن 1940 کیلوگرم.
لطفا شما هم اگر خواستید وزن هر وسیله ای (چه خودرو سواری چه اتوبوس چه کامیون) را بگید حتما با احتساب وزن سرنشینان یا بار بگید.وزن هیچ کدامشون حتی اتوبوس هم نباید بیشتر از یک تن بشه.فقط دناست که حق داره بیشتر از یک تن وزن داشته باشه.بقبه زیر یک تن.سواری ها که باید زیر 100 کیلو باشن.
آقای دنا سوار اصلا منظورم با شما نبودها!
15:55  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

هر ماشینی خوبی هایی داره بدی هایی هم داره اما حکایت این هایی که از ef7 و دنا براساس تعصب طرفداری میکنن این ضرب المثل هست : آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند . شما میتونید پیش خودتون فکر کنید ef7 کشش عالی داره حتی بیشتر از نیسان جی تی آر !
15:45  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
0

آقا فراز من نیازی ندارم که با اسم ها ی دیگر حرف خودم رو بگم و به تو اثباتش کنم چون تو کوچک تر این حرف ها هستی که بخوام حرفم رو بهت اثبات کنم. من به افرادی حرفم رو اثبات می کنم که چیزی حالیشون باشه و اطلاعاتشون کافی باشه نه شما که کل زندگیتو جمع کردی و دنا خریدی حالا داری سر وزن ماشین با من بحث میکنی.
14:59  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
امیدی
0

ثبت نامی اذر ۱۴۰۲ چرا پیامک نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
07:10  1403/06/25

محمد
0

حجم موتور پراید 1323 هست و همه جا موتور پراید رو یک موتور 1300 میدونند . حجم موتور روآ سال و آریسان 1725 هست و همه این موتور رو 1.7 میدونن حتی کنارش هم برچسب 1.7 هست . اما به نظر شما چرا موتور 1644 سی سی ef7 رو ایران خودرو 1.7 معرفی میکنه ؟ چرا موتور xum رو که 1905 سی سی هست یک موتور 2.0 لیتری معرفی میکنه ؟ به نظر شما هدفی جز فروش بیشتر به افراد غیر فنی داره ؟ اگر اینطوری هست خوب موتور آریسان رو هم 1.8 معرفی کنه . در منابع رسمی ، پژو موتور xu9 با حجم 1905 سی سی رو بعنوان موتور 1.9 لیتری معرفی کرده و موتور xu10 با حجم 1998 سی سی رو موتور 2.0 لیتری معرفی کرده . xu7 چون حجم بیشتر از 1750 داره رو بعنوان موتور 1.8 معرفی کرده . منابع رسمی هست خودتون میتونید سرچ کنید . . موتور باید حداقل 1950 سی سی باشه که بشه گفت رفتارش به موتور 2000 شبیه هست . دلیلش خیلی ساده هست . اگر ایرانخودرو بیاد واقعیت رو بگه و عنوان کنه یک موتور تنفس طبیعی در واقع 1.6 لیتری روی دنا و سمند حدود 1300 کیلویی هست دیگه فروشش از این هم کمتر میشه .
11:55  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

وزن خالص خودرو بدون سرنشین با مخزن پر و بدون تجهیزات اضافی (kg)
1258
لینک ایران خودرو:
http://www.ikco.ir/fa/product.aspx?ID=170&Section=2&Series=
اینجوری وزن خودرو رو حساب میکنن بدون اضافات فقط وزن خودرو با باک پر
اینم رفرنسش خود سایت ایران خودرو
یه کم تو نت بچرخی اتفاقی نمیوفته
مورد تهاجم آدمهای فنی قرار نمیگیری...


11:37  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

بنازم به این دنا سوار ها . خیلی با تعصب از ef7 دفاع میکنن اما حتی وزن ماشین ها رو هم نمیدونن ! پارس زیر یک تن اونوقت دنا یک تن و هفتصد ؟؟؟ چهارصد کیلو از وزن پارس کم کردی به دنا اضافه کردی ؟ خیلی جالبه
07:54  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
مهشید
0

سلام آقا فراز عزیز ، لطف میکنین بگین واسه تهیه و نصب دوربین دنده عقب آیا حتما باید به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنیم یا به مراکز دیگه؟؟
ممنون میشم کاملتر واضحتر با ذکر جزئیات توضییح بدین که ما خانومها هم متوجه بشیم


01:41  1394/12/11
گزارش
پاسخ دادن
حامدجهرم سلام
1

اره داداش نرم هست
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1394/06/19

سمند ای اف سون
0

من خودم دوساله که سمندef7 دارم. فهمیدم این حرفهایی که پشت ای اف سون می گن بیشتر از روی نا اگاهی یا بعضا غرض ورزیه.با احترام به پارس سواران و سمند سواران با موتور قدیمی پژو! بیشتر بدگویی نسبت به این موتور از طرف این گروهه. شتاب ای اف سون در دورهای پایین مثل پارس و xu7 ه ولی در دورهای بالا قدرت و شتاب کولاک می کنه. من خودم از دور 3000 تا بیشتر دور رو بالاتر نمی برم
22:02  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سمند ای اف سون
0

من خودم دوساله که سمندef7 دارم. فهمیدم این حرفهایی که پشت ای اف سون می گن بیشتر از روی نا اگاهی یا بعضا غرض ورزیه.با احترام به پارس سواران و سمند سواران با موتور قدیمی پژو! بیشتر بدگویی نسبت به این موتور از طرف این گروهه. شتاب ای اف سون در دورهای پایین مثل پارس و xu7 ه ولی در دورهای بالا قدرت و شتاب کولاک می کنه. من خودم از دور 3000 تا بیشتر دور رو بالاتر نمی برم
22:02  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

مروز یه کاری داشتم تو شمال شهر طرفای تجریش و بالای شریعتی از یه چیزی خیلی تعجب کردم و اون تعداد زیاد برلیانس بود.
از اونجاییکه شمال شهریا نسبت به ما جنوب شهریا وضع مالی بهتری دارن همیشه تو خریداشون چیزیکه خوبرو انتخاب میکنن و ماشینای باحال اکثرا اونجاها طرفدار بیشتری دارن. مثل 206که اولای تولیدش بیشتر تو شمال شهر بود یا پراید هاچ بک تو اوایل دهه 70.
اونامثل مااز رو ناچاری یه ماشینو انتخاب نمیکنن یا اینکه برن از ترس قیمت دست دوم و گرونی لوازم یه ماشین که دلشون باهاش نیستو بخرن خلاصه اینکه ماشین باحال سوار میشن مثل هیوندای ولاستر که اونجاها زیاده و آزرا تو جنوب شهر زیاده و البته نه اینکه بالاشهریاآزراسوارنمیشن ولی کسائیکه توپائین شهر هستن و دستشون به دهنشون میرسه هزارتاچیز رو ملاک قرار میدن و دنا و سورن میخرن و آخرشم میشه خز ولی اونا ماشین باحال میخرن وآخرشم میشه تک و خاص مثل پراید هاچ بک و206 در گذشته و i30 و i20و گل امروزه. این مطلب خیلی پیاماواسه کسائی داشت که ازبرخی تولیدات ماقبل تاریخی داخلی وبرخی مدلای فیس لیفت شدشون دفاع میکنن ومیگن خیلی خوبن.مخصوصاخانواده سمند.ممنون.
21:19  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

مروز یه کاری داشتم تو شمال شهر طرفای تجریش و بالای شریعتی از یه چیزی خیلی تعجب کردم و اون تعداد زیاد برلیانس بود.
از اونجاییکه شمال شهریا نسبت به ما جنوب شهریا وضع مالی بهتری دارن همیشه تو خریداشون چیزیکه خوبرو انتخاب میکنن و ماشینای باحال اکثرا اونجاها طرفدار بیشتری دارن. مثل 206که اولای تولیدش بیشتر تو شمال شهر بود یا پراید هاچ بک تو اوایل دهه 70.
اونامثل مااز رو ناچاری یه ماشینو انتخاب نمیکنن یا اینکه برن از ترس قیمت دست دوم و گرونی لوازم یه ماشین که دلشون باهاش نیستو بخرن خلاصه اینکه ماشین باحال سوار میشن مثل هیوندای ولاستر که اونجاها زیاده و آزرا تو جنوب شهر زیاده و البته نه اینکه بالاشهریاآزراسوارنمیشن ولی کسائیکه توپائین شهر هستن و دستشون به دهنشون میرسه هزارتاچیز رو ملاک قرار میدن و دنا و سورن میخرن و آخرشم میشه خز ولی اونا ماشین باحال میخرن وآخرشم میشه تک و خاص مثل پراید هاچ بک و206 در گذشته و i30 و i20و گل امروزه. این مطلب خیلی پیاماواسه کسائی داشت که ازبرخی تولیدات ماقبل تاریخی داخلی وبرخی مدلای فیس لیفت شدشون دفاع میکنن ومیگن خیلی خوبن.مخصوصاخانواده سمند.ممنون.
21:19  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار
0

من عاشق این reza xu7 هستم که همیشه تو هر پیچی پشت پارس هست. رضا جان منم مثل خودت پارس دارم و از سال 84 تا الان 5 مدل پارس عوض کردم. اما بدون اقرار باید گفت که این علی دنا سوار واقعا خیلی حالیشه و داره وزن پارس رو درست میگه چون اولین پارسی که من خریدم تو ته دفترچه وزن ماشین رو 900 کیلو زده بود
19:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
پارس سوار
0

من عاشق این reza xu7 هستم که همیشه تو هر پیچی پشت پارس هست. رضا جان منم مثل خودت پارس دارم و از سال 84 تا الان 5 مدل پارس عوض کردم. اما بدون اقرار باید گفت که این علی دنا سوار واقعا خیلی حالیشه و داره وزن پارس رو درست میگه چون اولین پارسی که من خریدم تو ته دفترچه وزن ماشین رو 900 کیلو زده بود
19:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
ابوالفضل
0

از آدم هایی که میان تو این پیچ و بی اطلاع پر خاش می کنن واقعا متنفرم. این بنده ی خدا علی دنا سوار داره راست میگه وزن دنا 1700 هستش با سرنشین دیگه. خواهش اگر دنا سوار نیستید چرت و پرت نگید و الکی پر خاش نکنید
19:17  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
ابوالفضل
0

از آدم هایی که میان تو این پیچ و بی اطلاع پر خاش می کنن واقعا متنفرم. این بنده ی خدا علی دنا سوار داره راست میگه وزن دنا 1700 هستش با سرنشین دیگه. خواهش اگر دنا سوار نیستید چرت و پرت نگید و الکی پر خاش نکنید
19:17  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

آقا من رفتم ته دفترچه ی راهنمای دنا دیدم وزن دنا با سرنشین 1650 هستش و داره راست میگه علی دنا سوار
19:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

آقا من رفتم ته دفترچه ی راهنمای دنا دیدم وزن دنا با سرنشین 1650 هستش و داره راست میگه علی دنا سوار
19:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
0

Reza xu7 و افرادی که میگید من تو وزن دنا و پارس اشتباه میگم شما جزوه افراد نادان و بی فهم هستید که می خواید به یک وارد کننده خودرو بگید که وزن دنا و پارس چه قدر.اگر حرف منو قبول ندارید دنا سوار های عزیز برن آخر دفترچه را نگاه کنند بعد قضاوت کنند
19:12  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
علی دنا سوار
0

Reza xu7 و افرادی که میگید من تو وزن دنا و پارس اشتباه میگم شما جزوه افراد نادان و بی فهم هستید که می خواید به یک وارد کننده خودرو بگید که وزن دنا و پارس چه قدر.اگر حرف منو قبول ندارید دنا سوار های عزیز برن آخر دفترچه را نگاه کنند بعد قضاوت کنند
19:12  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

به زودی تا 5 6 ماه دیگر که خودروهای برند معروف در ایران بیان دنا قیمت بازار دست دومش به 27 28 میلیون میرسه.من که 2 تا ماشین داشتم فروختم دم عید و تا 7 8 ماه دیگر ماشین نمیخرم
16:23  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

به زودی تا 5 6 ماه دیگر که خودروهای برند معروف در ایران بیان دنا قیمت بازار دست دومش به 27 28 میلیون میرسه.من که 2 تا ماشین داشتم فروختم دم عید و تا 7 8 ماه دیگر ماشین نمیخرم
16:23  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

دوستان حواستون هم باشه دزدگیر نصب نکنید بیرون ،فقط در نمایندگی ،چون گارانتی از بین میره و بعضی از این مغازه دارها بی انصافن و افرادی که اطلاع ندارن مراجعه میکنن و براشون دزد گیر نصب میکنن و گارانتی رو از بین میبرن
ماشین دنای شما یک سال بیمه بدنه داره همون کارت طلایی چهار ستاره کمترین کاری که میکنه بیمه بدنه هست پس اگر براتون اس ام اس اومد که خریدار محترم دنا شما از 60% تخفیف بیمه بدنه بر خودارید با فلان شماره تماس بگیرید برای اخذ بیمه بدنه اصلا همیچین چیزی وجود نداره
شما با نمایندگی تماس بگیرید و سوال کنید که خودرو من بیمه بدنه داره یا نه و بهتون میگن که همون کارت طلایی بیمه بدنه شما هم هست
موفق باشید...
15:58  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

دوستان حواستون هم باشه دزدگیر نصب نکنید بیرون ،فقط در نمایندگی ،چون گارانتی از بین میره و بعضی از این مغازه دارها بی انصافن و افرادی که اطلاع ندارن مراجعه میکنن و براشون دزد گیر نصب میکنن و گارانتی رو از بین میبرن
ماشین دنای شما یک سال بیمه بدنه داره همون کارت طلایی چهار ستاره کمترین کاری که میکنه بیمه بدنه هست پس اگر براتون اس ام اس اومد که خریدار محترم دنا شما از 60% تخفیف بیمه بدنه بر خودارید با فلان شماره تماس بگیرید برای اخذ بیمه بدنه اصلا همیچین چیزی وجود نداره
شما با نمایندگی تماس بگیرید و سوال کنید که خودرو من بیمه بدنه داره یا نه و بهتون میگن که همون کارت طلایی بیمه بدنه شما هم هست
موفق باشید...
15:58  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

اگر دوستان صدای زوزه از قسمت جلوی ماشین دارن توی سرعت های بالای 60 تا راه حلش این هست که درب کاپوت رو باز کنین، حدفاصل بین کاپوت و بالای جلو پنجره یه فاصله ای هست که وقتی درب کاپوت رو میبندید دیده میشه و حتی یک انگشت هم داخلش میره
زیر کاپوت رو وقتی که درب کاپوت بازه با نوار درز گیر یه لایه بچسبانید از صدا میوفته
راه حل بسیار ساده
در ضمن فقط از آپکو دوربین رو بگیرید وگرنه با گارانتی به مشکل برمیخورید
حتما دوربین night vision بگیرید و برند فاکو برند خوبی هست
15:47  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

اگر دوستان صدای زوزه از قسمت جلوی ماشین دارن توی سرعت های بالای 60 تا راه حلش این هست که درب کاپوت رو باز کنین، حدفاصل بین کاپوت و بالای جلو پنجره یه فاصله ای هست که وقتی درب کاپوت رو میبندید دیده میشه و حتی یک انگشت هم داخلش میره
زیر کاپوت رو وقتی که درب کاپوت بازه با نوار درز گیر یه لایه بچسبانید از صدا میوفته
راه حل بسیار ساده
در ضمن فقط از آپکو دوربین رو بگیرید وگرنه با گارانتی به مشکل برمیخورید
حتما دوربین night vision بگیرید و برند فاکو برند خوبی هست
15:47  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

لطفا در گذاشتن کامنت ها دقت کنید.دنا 1700 کیلو؟؟؟!!!!! پارس زیر 1000 کیلو؟؟؟!!!! شما که واردکننده ی خودرویی ( البته بلانسبتت) چرا این حرفو می زنی؟؟؟!!!
یعنی دنا از گرندویتارا 140 کیلو سنگین تره؟ با موتور 1644 سی سی ؟؟!!!
اگه اینطور بود که EF7 رو می ذاشتن رو گرندویتارا !!!!
لطفا دقتتونو بالا ببرید!
15:23  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

لطفا در گذاشتن کامنت ها دقت کنید.دنا 1700 کیلو؟؟؟!!!!! پارس زیر 1000 کیلو؟؟؟!!!! شما که واردکننده ی خودرویی ( البته بلانسبتت) چرا این حرفو می زنی؟؟؟!!!
یعنی دنا از گرندویتارا 140 کیلو سنگین تره؟ با موتور 1644 سی سی ؟؟!!!
اگه اینطور بود که EF7 رو می ذاشتن رو گرندویتارا !!!!
لطفا دقتتونو بالا ببرید!
15:23  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
پژمان
0

دنیای مجازی دنیای جدید و قشنگیه ولی بهش اعتماد نیست . کامنت هایی که گذاشته میشه میتونه توسط یک نفر و با اسامی مختلف و آی دی های مختلفی گذاشته بشه . چه اونهایی که دفاع میکنن و مابقی تائیدشون میکنن و چه کسانی که معترض هستند و باز هم تعدادی موافق دارند . همه اینها میتونه توسط یک یا دو نفر به راحتی مدیریت بشه . البته منظورم این نیست که تمام کامنتها بدین شکله ولی دنیای واقعی رو نمیشه کتمان کرد . هم اکنون استقبال از دنا بیشتر شده میتونید از بنگاه دارها سوال کنید . البته بنگاههای تهران - اصفهان و مشهد . مابقی رو اطلاع ندارم . بهر حال اونی که میخواد تصمیم بگیره و بخره صد در صد در دنیای واقعی تحقیق میکنه ( مثل من )و البته از سایتهای مفید هم استفاده میکنه . امروز به یکی از دوستان که در کیلومتر 14 جاده قدیم در ایران خودرو در قسمت لیزینگ در نمایندگی اصلی کار میکنه به نام آقای محقق آدرس این پیج رو دادم . حدود دو ساعت بعد زنگ زد گفت چقدر مهندس داریم و خبر نداریم . فقط یه جمله گفت : ایرانخودرو میتونست بر روی دنا از موتور قدیمی XUM استفاده کنه ولی سیاست کارخانه به روز شدن محصولاتشه /
14:57  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
پژمان
0

دنیای مجازی دنیای جدید و قشنگیه ولی بهش اعتماد نیست . کامنت هایی که گذاشته میشه میتونه توسط یک نفر و با اسامی مختلف و آی دی های مختلفی گذاشته بشه . چه اونهایی که دفاع میکنن و مابقی تائیدشون میکنن و چه کسانی که معترض هستند و باز هم تعدادی موافق دارند . همه اینها میتونه توسط یک یا دو نفر به راحتی مدیریت بشه . البته منظورم این نیست که تمام کامنتها بدین شکله ولی دنیای واقعی رو نمیشه کتمان کرد . هم اکنون استقبال از دنا بیشتر شده میتونید از بنگاه دارها سوال کنید . البته بنگاههای تهران - اصفهان و مشهد . مابقی رو اطلاع ندارم . بهر حال اونی که میخواد تصمیم بگیره و بخره صد در صد در دنیای واقعی تحقیق میکنه ( مثل من )و البته از سایتهای مفید هم استفاده میکنه . امروز به یکی از دوستان که در کیلومتر 14 جاده قدیم در ایران خودرو در قسمت لیزینگ در نمایندگی اصلی کار میکنه به نام آقای محقق آدرس این پیج رو دادم . حدود دو ساعت بعد زنگ زد گفت چقدر مهندس داریم و خبر نداریم . فقط یه جمله گفت : ایرانخودرو میتونست بر روی دنا از موتور قدیمی XUM استفاده کنه ولی سیاست کارخانه به روز شدن محصولاتشه /
14:57  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سید مجید
0

سلام.ماشاالله اونقدر تو این پیشچ نظرات و بحث ها زیاد هست که واقعا موندم.باور کنید روزی چند بار سر می زنم تا از نظرات همه استفاده کنم.به نظرم بحث راجع به موتور دنا بیهوده است.به هر حال ما که دنا رو خریدیم و انشاالله چند روز دیگه هم تحویل می گیریم.بهتر دوستانی که دنا دارن تجریباتشون رو در استفاده بهتر از ماشین بگن.تقریبا تمام 1500 نظری که تو این صفحه گذاشتن رو خوندم!!و از بعضی ها استفاده کردم.به خصوص نظرات محمد آقا.سوالم مشخصا از ایشون هست.برای نگهداری بهتر ماشین چون یه جایی نوشته بودید باید مراقبت بیشتری ازش داشته باشیم.مثلا آب بندی،نوع روغن،کیفیت بنزین و ... اگر توضیح بدید و نظرات خودتون رو بگذارید به نظرم مفید تره.البته درباره این موضوعات قبلا بحث شده ولی واقعا پیدا کردنش مشکله
14:31  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
مهیار
0

نه اجباری نیست اگر هم نمایندگی گفت اجباریه وجه دعوتنامه رو اینترنتی پرداخت کنید دیگه بیمه بدنه نداره بعد تایید پرداخت رو تحویل نمایندگی بدید
گزارش
پاسخ دادن
12:51  1394/06/18

سید مجید
0

سلام.ماشاالله اونقدر تو این پیشچ نظرات و بحث ها زیاد هست که واقعا موندم.باور کنید روزی چند بار سر می زنم تا از نظرات همه استفاده کنم.به نظرم بحث راجع به موتور دنا بیهوده است.به هر حال ما که دنا رو خریدیم و انشاالله چند روز دیگه هم تحویل می گیریم.بهتر دوستانی که دنا دارن تجریباتشون رو در استفاده بهتر از ماشین بگن.تقریبا تمام 1500 نظری که تو این صفحه گذاشتن رو خوندم!!و از بعضی ها استفاده کردم.به خصوص نظرات محمد آقا.سوالم مشخصا از ایشون هست.برای نگهداری بهتر ماشین چون یه جایی نوشته بودید باید مراقبت بیشتری ازش داشته باشیم.مثلا آب بندی،نوع روغن،کیفیت بنزین و ... اگر توضیح بدید و نظرات خودتون رو بگذارید به نظرم مفید تره.البته درباره این موضوعات قبلا بحث شده ولی واقعا پیدا کردنش مشکله
14:31  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

باتشكر از همه عزيزان
واقعيتش اينه كه من خودم الان حدود 11 ساله كه يه دونه پرايد دارم كه باهاش تقريبا نصف ايرانو گشتم ولي تو خانوادهام ماشينايي مثل 405 سوناتا سمندlxوسانتافه دارن كه با اونها هم مسافرت رفتم ومعني واقعي كشش توسربالايها را هم كاملا درك ميكنم ايا به نظر شما كشش دنا نسبت به 405وسمند وال نود خوبه چون من ميخوام دنا رو هم مثل اين ماشينم به اميد خدا چند سال ازش اسفاده بكنم در ضمن باتشكر از نظرات محمد وفراز وساير دوستان
13:49  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

باتشكر از همه عزيزان
واقعيتش اينه كه من خودم الان حدود 11 ساله كه يه دونه پرايد دارم كه باهاش تقريبا نصف ايرانو گشتم ولي تو خانوادهام ماشينايي مثل 405 سوناتا سمندlxوسانتافه دارن كه با اونها هم مسافرت رفتم ومعني واقعي كشش توسربالايها را هم كاملا درك ميكنم ايا به نظر شما كشش دنا نسبت به 405وسمند وال نود خوبه چون من ميخوام دنا رو هم مثل اين ماشينم به اميد خدا چند سال ازش اسفاده بكنم در ضمن باتشكر از نظرات محمد وفراز وساير دوستان
13:49  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

خداییش یکی مثل این علی رو مقایسه کنین با آقا محمد . آقا محمد اینهمه مطلب گفته کسی نتونست بهشون ایرادی بگیره بعد این علی دو خط نوشته توش کلی اشتباه فنی داره . من اومدم اینجا که بین ماشین ها چیزی یاد بگیریم تا یکی انتخاب کنم حالا دیگه خوب فهمیدم کی حرفش فنی و درسته و کی داره تبلیغ ماشینش رو میکنه
13:39  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

خداییش یکی مثل این علی رو مقایسه کنین با آقا محمد . آقا محمد اینهمه مطلب گفته کسی نتونست بهشون ایرادی بگیره بعد این علی دو خط نوشته توش کلی اشتباه فنی داره . من اومدم اینجا که بین ماشین ها چیزی یاد بگیریم تا یکی انتخاب کنم حالا دیگه خوب فهمیدم کی حرفش فنی و درسته و کی داره تبلیغ ماشینش رو میکنه
13:39  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

علی دنا سوار تو بی نظیری !!! اگر تو وزن دنا رو نمیگفتی واقعا نمیدونستم چقدر وزنشه . یک تن و هفتصد وزن دنا ؟؟ همین آدمهایی مثل تو میگن دنا با این موتورش خیلی خوبه خیلی قویه !! حالا دیگه فهمیدم دنا سوار چقدر فنی بلد هست
13:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سعادتی
0

علی دنا سوار تو بی نظیری !!! اگر تو وزن دنا رو نمیگفتی واقعا نمیدونستم چقدر وزنشه . یک تن و هفتصد وزن دنا ؟؟ همین آدمهایی مثل تو میگن دنا با این موتورش خیلی خوبه خیلی قویه !! حالا دیگه فهمیدم دنا سوار چقدر فنی بلد هست
13:21  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
8

‍ظاهر پرشیا هر چی باشه از گدایی ترین ماشین دنیا یعنی ال 90 خیلی بهتره .
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1394/06/18

جواب علی دنا سوار
0

البنه من فک میکنم شما تو وزن ها یکم مشکل داری برادر
شاید ریاضیت خوب نیست یا نمیدونم اطلاعات سوخته بهت میدن
دنا 1258 کیلوگرم هست نه 1700 کیلومتر این 500 کیلو اضافه وزن رو از کجا آوردی شما
میشه توضیخ بدبد برام جالب شده آخه شما میگفتی پژو پارس هم زیر یک تن هست
اصلا موندم این ارقام رو از کجا میاری رفرنست چیه؟؟؟
میشه بگی لطفا؟؟؟؟
13:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
جواب علی دنا سوار
0

البنه من فک میکنم شما تو وزن ها یکم مشکل داری برادر
شاید ریاضیت خوب نیست یا نمیدونم اطلاعات سوخته بهت میدن
دنا 1258 کیلوگرم هست نه 1700 کیلومتر این 500 کیلو اضافه وزن رو از کجا آوردی شما
میشه توضیخ بدبد برام جالب شده آخه شما میگفتی پژو پارس هم زیر یک تن هست
اصلا موندم این ارقام رو از کجا میاری رفرنست چیه؟؟؟
میشه بگی لطفا؟؟؟؟
13:15  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ببینید به نظر من مهم نیست ماشین آدم چی باشه . میخواد پیکان باشه میخواد بنز باشه . مهم این هست که استفاده کننده از ماشین ، واقع بین باشه و نقاط قوت و ضعف ماشینش رو بشناسه . مثلا کسی که xu7 داره یا قصد خرید داره باید قبول کنه مصرفش بالاست و تا حد زیادی هم باید مراقب آب رادیاتور و روغن باشه که دمای موتور بالای 115 نره وگرنه پتانسیل سوختن واشر هست . از طرفی کشش خوب و تعمیرات آسان داره . کسی که دنا میخره هم باید مزایا و معایبش رو بدونه تا باهاش جوری رفتار کنه که از مزایا نهایت استفاده بشه و معایبش هم قابل تحمل بشه . متاسفانه خیلی ها عاشق ماشینشون هستن و عشق همیشه کور هست و مانع میشه که نکات منفی دیده نشه . دوستان عزیز این ها فقط ماشین هستن یعنی یک مشت آهن پاره . ما امروز دنا داریم فردا پارس پس فردا کمری . پس ماشین ماندگار نیست و فقط یک وسیله است . بهتر هست واقعیت ها رو ببینیم تا همه با دید باز بتونن ماشینی انتخاب کنند . دنا ماشین عالی هست فقط باید با این مشکل موتورش کنار بیاید که خیلی ها هم کنار اومدن ولی نباید واقعیت رو انکار کرد و ماشین رو تبدیل به بت کرد .
12:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

ببینید به نظر من مهم نیست ماشین آدم چی باشه . میخواد پیکان باشه میخواد بنز باشه . مهم این هست که استفاده کننده از ماشین ، واقع بین باشه و نقاط قوت و ضعف ماشینش رو بشناسه . مثلا کسی که xu7 داره یا قصد خرید داره باید قبول کنه مصرفش بالاست و تا حد زیادی هم باید مراقب آب رادیاتور و روغن باشه که دمای موتور بالای 115 نره وگرنه پتانسیل سوختن واشر هست . از طرفی کشش خوب و تعمیرات آسان داره . کسی که دنا میخره هم باید مزایا و معایبش رو بدونه تا باهاش جوری رفتار کنه که از مزایا نهایت استفاده بشه و معایبش هم قابل تحمل بشه . متاسفانه خیلی ها عاشق ماشینشون هستن و عشق همیشه کور هست و مانع میشه که نکات منفی دیده نشه . دوستان عزیز این ها فقط ماشین هستن یعنی یک مشت آهن پاره . ما امروز دنا داریم فردا پارس پس فردا کمری . پس ماشین ماندگار نیست و فقط یک وسیله است . بهتر هست واقعیت ها رو ببینیم تا همه با دید باز بتونن ماشینی انتخاب کنند . دنا ماشین عالی هست فقط باید با این مشکل موتورش کنار بیاید که خیلی ها هم کنار اومدن ولی نباید واقعیت رو انکار کرد و ماشین رو تبدیل به بت کرد .
12:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام به همه عزيزان
من دنا ثبت نام كردم و واقعيتش هم اصلا تجربه رانندگي وتست دنا رو از نزديك نداشتم مدتي ميشه كه نظرات همه عزيزان رو تو اي پيج مطالعه ميكنم يك تعداد از دوستان كاملا هم از نظر ظاهري وهم از نظر فني تاييد مكنند ويك تعداد هم كاملا نفي ميكنند به طوري كه بنده دو دل شدم و ميخوام برم انصراف بدم در ضمن اين هم بگم كه من اين ماشينو براي مصرف معمولي وخونوادگي ميخوام نه براي لاي كشيدن وويراژ دادن لطفا منو راهنمايي كني با تشكر از راهنمايي همه عزيزان
11:40  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام به همه عزيزان
من دنا ثبت نام كردم و واقعيتش هم اصلا تجربه رانندگي وتست دنا رو از نزديك نداشتم مدتي ميشه كه نظرات همه عزيزان رو تو اي پيج مطالعه ميكنم يك تعداد از دوستان كاملا هم از نظر ظاهري وهم از نظر فني تاييد مكنند ويك تعداد هم كاملا نفي ميكنند به طوري كه بنده دو دل شدم و ميخوام برم انصراف بدم در ضمن اين هم بگم كه من اين ماشينو براي مصرف معمولي وخونوادگي ميخوام نه براي لاي كشيدن وويراژ دادن لطفا منو راهنمايي كني با تشكر از راهنمايي همه عزيزان
11:40  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
0

دوستای خوب سلام
من دنا دارم و تمام پست ها رو میخونم ولی وقتی جو رو اینجوری دیدم مجبور شدم که منم پست بزارم کسانی که میگن دنا تو سربالایی مثل بنز میره و حرف نداره و فلان ماشینو جا گذاشتمو از فلان ماشین سبقت گرفتمو،ببخشیدا اینا همش چرته
قسم میخورم دنا نداشتن،من تو سربالایی کاملا حس میکنم که موتور داره سخت میره بالا مخصوصا وقتی که سنگین باشه و بنزین هم پر باشه، نمیگم میمونه یا نمیتونه بالا بره، ولی کشش ماشین به مراتب خیلی کمتر میشه با مریم و فراز و محمد و.. کسایی که واقعا واقعیت رو میبینن موافقم ولی در کل من خیلی راضیم مخصوصا خدماتش واقعا خوب بهش میرسن تا زنگ میزنی به 096440 واقعا رسیدگی میکنن، برای هر نفر هم یه کد پشتیبان در نظر گرفتن و کاملا پشتیبانی میکنه
تو پیجای دیگه برید خندتون میگیره مثلا برلیانس
طرف میگه برلیانس عالیه میپرسن چرا میگه پارس خودرو میزنه ،اون یکی میگه من تو خیابون دیدم خیلی ماشین خوبیه،یعنی مغزشون همین قده تنها پیج فنی این پیج هست پس لطفا خرابش نکنیم
محمد جان نظراتتو بزار
همین طور فراز عزیز
مریم خانم محترم یا هر کی تجربه داره..
11:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
سلمان
0

دوستای خوب سلام
من دنا دارم و تمام پست ها رو میخونم ولی وقتی جو رو اینجوری دیدم مجبور شدم که منم پست بزارم کسانی که میگن دنا تو سربالایی مثل بنز میره و حرف نداره و فلان ماشینو جا گذاشتمو از فلان ماشین سبقت گرفتمو،ببخشیدا اینا همش چرته
قسم میخورم دنا نداشتن،من تو سربالایی کاملا حس میکنم که موتور داره سخت میره بالا مخصوصا وقتی که سنگین باشه و بنزین هم پر باشه، نمیگم میمونه یا نمیتونه بالا بره، ولی کشش ماشین به مراتب خیلی کمتر میشه با مریم و فراز و محمد و.. کسایی که واقعا واقعیت رو میبینن موافقم ولی در کل من خیلی راضیم مخصوصا خدماتش واقعا خوب بهش میرسن تا زنگ میزنی به 096440 واقعا رسیدگی میکنن، برای هر نفر هم یه کد پشتیبان در نظر گرفتن و کاملا پشتیبانی میکنه
تو پیجای دیگه برید خندتون میگیره مثلا برلیانس
طرف میگه برلیانس عالیه میپرسن چرا میگه پارس خودرو میزنه ،اون یکی میگه من تو خیابون دیدم خیلی ماشین خوبیه،یعنی مغزشون همین قده تنها پیج فنی این پیج هست پس لطفا خرابش نکنیم
محمد جان نظراتتو بزار
همین طور فراز عزیز
مریم خانم محترم یا هر کی تجربه داره..
11:37  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد1
0

سلام یه دونه پولیش تیوپی کوچک تو ماشین داشته باشین واسه پاک کردن لکه هایی کا باآب پاک نمیشن با استفاده از یک تکه پارچه وکمی پولیش مشکت ان شاا... حل میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:29  1394/06/18

الیاس
0

سلام به دوستان
من فک میکنم فقط 20% این پیج با انصاف دارن نظر میدن
من که تو نظرات فراز عزیز و محمد جان غرض ورزی ندیدم،شما احتمالا همه پست های این دو نفر رو نخوندید و فقط پست های آخر رو خوندید و جواب دادید
بابا این بنده خداها میگن دنا ماشین خووووبیه، آقا فراز که 50 هزار تا باهاش رفته بنده خدا تصادف شدید هم داشته دیگه کی رو پیدا کنی از این بهتر ؟؟؟
بابا خودش میگه همه چیش عالیع تو کفی هم خوب میره همش تعریف کرد از دنا شما ندیدید همون یک کلمه که گفت موتورش تو سر بالایی کشش نداره همه پریدید بهش؟؟؟!!!!!!
شما دیگه کی هستین به خدا
منم دنا دارم ازشم راضیم تو سربالایی هم بد نیست جواب کار منم میده،ولی شماها خیلی بی انصافید،شاید نظر این بندگان خدا فنی تر از شما باشه و نسبت به حجم موتور و بدنه و از نظر آیرودینامیکی میگن موتور دنا کشش خوبی نداره و منم احتمال میدم درست میگن ولی دعوا نداریم که.....
من از کشش دنا تو سر بالایی تا حدودی راضیم ولی قرار نیست بیام الکی تعریف کنم
آقا فراز و محمد عزیز تو پیج بمونین و نظرات خودتون رو بدین مخالفین مجبورن کم کم خودشونو با حقیقت وفق بدن
من طرف حقم
10:56  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
الیاس
0

سلام به دوستان
من فک میکنم فقط 20% این پیج با انصاف دارن نظر میدن
من که تو نظرات فراز عزیز و محمد جان غرض ورزی ندیدم،شما احتمالا همه پست های این دو نفر رو نخوندید و فقط پست های آخر رو خوندید و جواب دادید
بابا این بنده خداها میگن دنا ماشین خووووبیه، آقا فراز که 50 هزار تا باهاش رفته بنده خدا تصادف شدید هم داشته دیگه کی رو پیدا کنی از این بهتر ؟؟؟
بابا خودش میگه همه چیش عالیع تو کفی هم خوب میره همش تعریف کرد از دنا شما ندیدید همون یک کلمه که گفت موتورش تو سر بالایی کشش نداره همه پریدید بهش؟؟؟!!!!!!
شما دیگه کی هستین به خدا
منم دنا دارم ازشم راضیم تو سربالایی هم بد نیست جواب کار منم میده،ولی شماها خیلی بی انصافید،شاید نظر این بندگان خدا فنی تر از شما باشه و نسبت به حجم موتور و بدنه و از نظر آیرودینامیکی میگن موتور دنا کشش خوبی نداره و منم احتمال میدم درست میگن ولی دعوا نداریم که.....
من از کشش دنا تو سر بالایی تا حدودی راضیم ولی قرار نیست بیام الکی تعریف کنم
آقا فراز و محمد عزیز تو پیج بمونین و نظرات خودتون رو بدین مخالفین مجبورن کم کم خودشونو با حقیقت وفق بدن
من طرف حقم
10:56  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن
فراز
0

پژمان جان دقیقا من هم میخواستم همین کار رو کنم
ولی متاسفانه با یه سری از آدمها باید اینجوری برخورد کرد که فک کننن لالی
اگر از پست های اول من خونده باشی با ادبیات من آشنایی اما در مقابل هر کسی باید ادبیات خودت رو داشته باشی
ممنون از تذکرت..
10:28  1394/12/10
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علی طیاری ایکس پنج : سلام دوستان من برگ سبزم نیومده با وجود جنگ اگر پست بشه باید کجا برم بگیرم ممکنه پست خونه بسته باشه
ضحاک : کشور رفت داخل شرایط فورس ماژور که در قرارداد قید شده، دیگه به کَرَم شرکت ها بستگی داره فاکتور کنن یا نکنن
علی x5 دی ۴۰۳ : دوستان آبانی رنگ مشکی x5هم کسی فاکتور شده؟
شاهین جی : بچه ها ب جای تجمع باید حمله کنیم به پارکینگهای سایپا ماشینم خودمون بگیریم هیچکسی نمیتونه ب ما چیزی بگه چون شاکی ما هستیم بچه های شاهین با شمام که پول بجا پرداخت کردیم پس لطفا همه ی جا بشیم بریم مستقیم سراغ پارکینگ چاره ای نزاشتن برامون
Jac j4 سفید : رنگ سفید تاخیر داره . مشکی و خاکستری زودتر میدن
شاهین سیاه : اسم خودم شاهین هست،بخاطر سبزه بودن پوستم ،تو محل ،بهم میگن "شاهین سیاه" رفقا بدلیل تاخیر تحویل سایپا مسخرم میکنن.امروز صبح که پیاده میرفتم نون بخرم،با ماشینش از کنارم رد شد،بوق شیپوری زد و گفت:"شاهین سیاه،هنوز پلاسی!؟" الان هم که اوضاع دنیا بهم ریخت. افسردگی گرفتم .میخوام برم معتاد بشم.( سنتی-صنعتی و نانو) با هم بعدهم که اگر خودرو را دادند، میرم ساقی میشم،کسی به شاهین شک نمیکنه،ساقی ها موتور دارند.
صادق 207خرداد : منن والا دیگه هیچ امیدی ندارم با این وضعیت جنگی که پیش اومده همه چی رو هواست
نرگس : سلام آقا صادق نه دیگه زنگ نزدم الانم که دیگه شانس ما جنگ شده دیگه امیدی ندارم ماشینمون بهمون بدن 😔😔
T9 : سلام بازم ماشین تحویلت دادن برای ما که هنوز فاکتور صادر نشده
شاهین cvt تحویل هفته چهارم دی : توی حالا عادیش نمیدادن ..... حالا هم که جنگ شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس دوران جنگ : ماشین ندادن تا جنگ شد . ما رو باش رو دیوار کی یادگاری نوشتیم دلم مون خوش بود اگر هیچی نیست حداقل یه امنیت هست هم پول زحمت کشیده مون رفت هم آبرو ملت تو دنیا
حسن : ماشین پر فعلا واریز نکنید
207 پانا تحویل 12 و 18 خرداد : با این ماجرا که پیش اومده من بعید میدونم ماشین فعلا خبری بشه اگه شدتم بگیره ماشین و خونه جزو بی ارزشترین ها میشه ماشین طرف میخواد چیکار همه دنبال خوراک هستن تا داستان دیگه 😔😔😔
نگار : توحید ارومیه داداش جنگ شده تکلیف ماشین ما چه میشه
نسترن : تکمیل وج 6 اسفند پیش فروش امروزکسی فاکتور نشد
ساینادوگانه : با این شرایط جنگی تکمیل وجه تبدیل وضعیت ساینا دوگانه به تک رو انجام بدیم یا بیخیالش بشیم کلا
فرنوش : الان مدیران خودرو میگه به خاطر حمله اسرائیل 200 میلیون دیگه بیارید بدید ماشیناتونم ترکیده به ما چه کاش اسراییل مدیر عامل مدیران خودرو رو میزد یه دل می شدیم حداقل
تیگو 7 پرمیوم : منم مثل شما ولی هنوز نمیدونم خروج خوروه یا نه
اطلس : کاش همین الان حداقل سایپا پولامون پس بده ماشین که نمیدی
207 : الان با این ماجراها داستان تحویل چی میشه یعنی همین سرمایه که داشتیم رفت رو هوا