امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177837 نظر

تیبا تند وتیز
0

میرونید اشگاور تیبا در عمل از دنا. بیشتره ؟اگر قبول ندارید بیاید کوس بزاریم من حاضرم
22:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
9

حمید جان چون این ماشین ها تیپ ترونیک داره شما جایی که نیاز به قدرت وشتاب داشته باشی میتوانی ازش استفاده کنی در ضمن ملاک فقط هجمر موتور نیست بلکه هماهنگی گیربکس با موتوره که من وقتی پشت ماشین نشستم کم آوردن احساس نکردم ولی وقتی پشت x50 لیفان نشستم ضعف شدید شتاب دیدم . واز خیدش با همه زیبایهاش منصرف شدم. در ضمن می تونی به کلبپ های آپارات مراجعه کنی و تست ماشین رو ببینی
گزارش
پاسخ دادن
09:14  1394/11/17

محمد.ش
4

سلام آقا حمیدرضا
من خودم h330 اتومات دارم و ساکن کرج هم هستم و خدا رو شکر تا بحال که بیش از شش ماهه ازش راضی هستم . نگران کم آوردن اتومات تو گردنه ها و سربالایی ها نباش.شاید از دنده دستی شتابش کمتر باشه ولی مطمئن باش اذیتت نمیکنه. اگه خواستی می تونی یه قرار بذاری ماشین منو امتحان کنی تا خدای نکرده با تردید انتخاب نکنی.
موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1394/11/17

مرتضی
2

بابا بس کنید تو رو خدا هی با این تیبا و پارس ها وارد صحبت نشید.بزارید خوش باشن با پرایدو 405 شون.

یکی جواب من رو بده.

1:اونهایی که جدیدا تحویل گرفتن موقع تحویل چه مواردی چک کنیم و چیا تحویلمون باید بدن

2:من الان 70 روز شده دقیقا که ثبت نام کردم رنگ مشکی.امروز گفتن تو این هفته فاکتور میشه.اینهایی که تحویل گرفتن رینگشون چی هست؟
20:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
6

سلام
مبارکت باشه داداش
موقع تحویل جالیوانی و دستمال کاغذی و دستمال نانو داخل ماشین هست اگه نبود ازشون بگیر.درضمن رینگش خرچنگیه
امیدوارم کمکت کرده باشم عزیز
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/06/15

مونتاک
2

دوست عزیز با اسم من نظر نده. خدا رو شکر من مثل شما نیستم اینجوری خودمو خالی کنم، رو در رو که زورت نمیرسه. مدیر سایتم میدونه نظرات منو تایید کنه کاسه کوزتونو یه سره میکنم، منم واسم مهم نیس تو پیج باشم یا نه سر شما کلاه رفته نه من!
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1395/06/16

امین
0

دنا ام شد ال نود آخه.
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/06/16

توحید
0

سلام خدمت سروان گرامی
دو ماهی هست که میخوام دنا قسطی بخرم ولی به هر دلیلی مثل آماده نبودن وجه واریز اولیه و بعدش بسته بودن سایت نتونستم .
پیش خودم فکر کردم من که دارم با سورن ef7 کارم راه میافته صبر کنم توربو بخرم که حداقل یه موتور قدرتمندتر نصیبم بشه
به تمام کسانی که هنوز نخریدن توصیه میکنم منتظر بمونن یه سورن توربو سوار شدم عالی بود.
19:49  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاظم
0

من 13/10 تحویل گرفتم تا الان پلاک نگرفتم
گزارش
پاسخ دادن
01:03  1394/11/17

مرتضی
2

بابا بس کنید تو رو خدا هی با این تیبا و پارس ها وارد صحبت نشید.بزارید خوش باشن با پرایدو 405 شون.

یکی جواب من رو بده.

1:اونهایی که جدیدا تحویل گرفتن موقع تحویل چه مواردی چک کنیم و چیا تحویلمون باید بدن

2:من الان 70 روز شده دقیقا که ثبت نام کردم رنگ مشکی.امروز گفتن تو این هفته فاکتور میشه.اینهایی که تحویل گرفتن رینگشون چی هست؟
19:45  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
منصور
0

من نزدیک یک ماه دنا گرفتم، درکل ماشین بدی نیست،باهاش هم تو کفی رانندگی کردم،هم تو جاده کوهستانی با چهار سر نشین باک پر،وکلی وسیله تو صندوق عقب، بنظرم فقط دنده یک و دو ماشین سنگین حرکت میکنه ولشه ولی سه به بعد خوب میشه تو سر بالایی بد نبود بیشتر از این از ماشین ایرانی نمیشه انتظار داشت هندلیگش بد نیست، نسبتا راحته،تو مسیر های طولانی خسته نشدم تو رنج چهل و دو سه میلیون اپشن خوبی داره،در کل بدنیست فقط به درد جاده میخوره
18:34  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ابان آذر
0

پیج رو تبلیغ کنید دوستان
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1399/08/12

ابان آذر
0

https://www.farsnews.ir/my/c/43785 دعوت برای حمایت از کمپین افزایش قیمت حواله‌داران پیش‌فروش خودرو تا کی؟
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1399/08/12

علی2
0

اا چقدر حرف گشتاور میزنید اون قدرت داره اون نداره بحث جدیدی رو باز کنید خسته شدیم
17:52  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
توربو
0

یه مشت بچه ریختند تو این پیج. اون پیج. ببین چه مسخره بازی در اوردن از خودشون!!!
تو فرمول 1 هم اینجوری برای هم کری نمیخونند. از یه سری ادمش این کارا بر میاد که شب و روزش توخواب هم نمیدیده یه ماشین ببخودش ببینه حالا تلافی عقده میکنه بابا برید اگه راست میگید بیاید تو دوتا پیج بالای دویست ملیون ماشین ببینید این اراجیو که برای هم میبافید دوتاش پیدا نمیشه فقط از ادم ندید بدید برمیاد وعقده. همین
یارو با تیبا در پیتی کلاس میزاره ای خدا
17:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مصطفی
0

آقا حمید خدا رو شکر که خودت سالمی
سرت سلامت
گزارش
پاسخ دادن
23:44  1394/11/17

محمود
1

دوستان سلام
من سال گذشته x33 معمولی داشتم راضی بودم مصرفش میانگین 10 لیتر بود اما در حال حاضر x33 اتومات دارم تنها مشکلم مصرف بالاش که در حدود 16 لیتر اگه کسی نظری داره لطفا راهنمایی کنه
گزارش
پاسخ دادن
12:19  1394/11/20

کاربر: پدرام.
1

حمید آقا واقعا متاسفم

در خصوص مطالبی که فرمودید تا حدی با نظر شما موافقم . ولی مطمئنا برخی از لوازم این ماشین بجزء در نمایندگی اصلی (مرکزی ) در نمایندگی های مجاز دیگر به راحتی وجود ندارد و اینگونه نمایندگی ها جهت تامین قطغه میبایست درخواست خود را به نمایندگی مرکزی بفرستند که چندین روز زمان میبرد .
بعنوان نمونه در خرداد ماه امسال در اثر برخورد سنگ شیشه سانروف ماشین بنده شکست . در تهران به 3 نماینده مراجعه نمودم . هر سه میگفتند باید سفازش گذاری شود تا از مرکزی بیاید . برای همین ماشین را به مرکزی بردم . ماشین 24 ساعت آنجا بود . کل سیستم سانروف (با شیشه و موتور ) عوض شد و پس از آبندی و تست کنترل کیفیت ماشین را تحویل دادند . البته آن هم 600 هزار تومان خرج داشت
ولی در خصوص صافکاری و نقاشی حق باشماست چرا که هستند در این صنف استاد کارانی که واقعا ماهرتر و چیره دست تر از صافکاران شاغل در نمایندگی میباشند
در خصوص آرام پشت نگردید چون نیست - خودم خیلی گشتم (حتی تعمیر گاه و فروشگاه مرکزی) ولی گیر نمی آید ضمناا با 47651 هم تماس گرفتم بی فایده بود

موفق وموید باشید
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1394/11/19

مهرشاد
0

سلام دوستان ایا دنا توربو اتومات تولید خواهد شد؟؟؟
عشقم دنا یه روز بالخره میخرمت
16:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

این آقا رضایی که میگه موتور xum خیلی قدرت داره .
عزیز موتور xum ایران خودرو گفتن که 2000 سی سی قدرت داره که اصلا اینطوری نیست یه موتور با حجم 1900 سی سی هست که موتور جعلی و آشغالیه که موتور 1800 سی سی خیلی بهتراز xum هستش . یعنی 100 سی سی از اونیکه اعلام کردن کمتر
15:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7 موتور قرن ۲۱
25

چند بار خدمتتون تذکر دادم اگه موتور درست و حسابی سراغ دارید که بشه به ef7 مقایسه کرد نام ببرید تا در موردش بحث کنیم ولی اگه باز قصد مقایسه ef7 مدرن را با xu7 و xum تراکتورزاده و یا tu5 کوچولوی چینی دارید وقت ما دناسواران را تلف نکنید در ضمن ef7 توربو با ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور وارد بازار شده و به زودی در غالب دنا عرضه میشه که دیگه جای هیچ بحثی باقی نمی مونه .شما هم بهتره تاقبل از ورود دنا توربو به بازار از شر ماشین های عهد دغیانوث فعلی راحت بشید و زودتر به جمع دارندگان خودروهای پیشرفته بپیوندید
14:11  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
6

و در مورد زانتیا هم باید بگم که زانتیا ماشین خوبی هست و من هیچ وقت از زانتیا بد نگفتم ، زانتیا شتاب خیلی بالایی داره و همچنین قدرت ولی گفتم که زانتیا دیگه قدیمی شده و از لحاظ ایمنی ، ایمنی بسیار پایینی داره که بعضی ها از لحاظایمنی زانتیارو با پراید مقایسه کردن .و من هم فکرمیگم که درست گفتن زانتیا ایمنی خیلی پایینی داره
14:03  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

ایمنی سمند و دنا بر زانتیا هیچ برتری نداره و تازه بد تر هم هست . شما گول ظاهر بی قواره و زمخت دنا رو میخورید . ایمنی به این چیزها نیست . مثلا سقف سمند در تصادف از جلو به سمت پایین قوس بر میداره که این نقص حتی در 405 هم وجود نداره . بهتر بودن ایمنی سمندو دنا یک توهم بیشتر نیست . پلتفرم تمام اینها 405 هست و از نظر ایمنی نه تنها سمند و دنا بهتر نشده بلکه بدتر هم شده . ارتفاع کمتر محل نشستن سرنشین نسبت به بدنه در کابین سمند و دنا یک حس امنیت کاملا کاذب ایجاد میکنه چون شما کمتر بیرون رو میبینی . مثل وقتی که شیشه دودی نصب کردی یک حس امنیت کاذب ایجاد میشه . هیچوقت ماشینی به قدرت زانتیا رو با عروسک دنا با این موتور ضعیف مقایسه نکن . حتی برای یک لحظه
گزارش
پاسخ دادن
15:41  1395/06/15

رضا22
4

اتفاقا 405 و پارس در تصادفات خیلی آسیب پذیرترند و 405 در تصادف سقفش کلا جدا میشه و پارس خیلی بدتر که در تصادف مخصوصا از جلو خیلی آسیب پذیرتر از 405 هست و پارس از جلو هیچی نداره و فقط تنها برتری نسبت به 405 هندلینگ بهتر پارس هست که دنا خیلی سرتر از پارس توی این موارد هست
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/06/15

رضا
1

اره میدونم تو کفی Ef7 شیر میشه اما تو گردنه و سربالایی اوضاع کاملا برعکسه و Ef7‌دیگه جون بالا رفتن نداره چون گشتاور دور پایینش ضعیفه . ef7 فقط وقتی سبک و خالی و تو جاده کفی باشه و موتور دور گرفته باشه خوب راه میره در غیر اینصورت یک روباه پیر و خسته بیشتر نیست . دنا با این موتور ef7 تو سربالایی ها از 405 با قیمت 28 تومن جوری جا میمونه که اونوقت میفهمی که یک اسباب بازی خریدی نه یک ماشین
گزارش
پاسخ دادن
08:51  1395/06/16

مشتری
4

سلام دوستان
من نه تیبا دارم نه پارس و نه پژو
کلا درخصوص دنا تحقیق کردم وضعیت کشش و شتابش نسبت به خودروهای دیگه خیلی پایین تره که این خودش بخصوص در شهر اذیت کننده هستش
ولی از نظر کیفیت نسبت به دیگر خودروهای داخلی وضعیت بهتری داره

شخص بنده چون شتاب و کشش خودرو خیلی مهمه از خریدش منصرف شدم

موفق باشید
14:01  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

یعنی ببین اوضاع دنا چقدر خرابه که براحتی ماشین های ارزان تر واسش تو کشش و شتاب خط و نشون دارن میکشن . وجدانی اگر بری تو صفحه پارس Elx نمیبینی کسی جرات کنه با xu7‌معمولی و تیبا و 206 بیاد اظهار نظر کنه اما دنا اینقدر موتورش ضعیفه که حتی تیبا هم داره باهاش کل کل میکنه . اختلاق قیمت تیبا و 405 با دنا حدود 15 میلیونه . ماشینی که 15 تومن گرانتر از دنا باشه میشه زانتیا 2000 . اگر شما دنا سوارها راست میگید برید با زانتیا 2000 مقایسه بشید !! اگر برید صفحه زانتیا و برای دنا حرف بزنید همه میخندن بهتون . واقعا این دنا به جز آپشن و داشبورد هیچی نداره . موتورش که نقطه ضعف اصلیش هست . ماشینی که موتور قدرتمتدی نداره واقعا ارزش خرید نداره . با خرید دنا فقط پول آپشن دادی ولی از نظر توانایی حرکتی ماشین باید بیای با تیبا و 405 مقایسه بشی ! این ef7‌داره زور میزنه تا بتونه ثابت کنه گشتاورش کمتر از xu7 نیست و شتابش هم کمتر از تیبا نیست ! همین تلاش خودش یک شکسته . تازه همه میدونن که هم گشتاور xu7 بهتره و هم شتاب شروع حرکت تیبا
13:31  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7-vvt
8

پارس elx ؟!!!!! اگه منظورت پارس با موتور xum باشه که فقط بدرد پایه خنده میخوره اولا که کسی اصلا طرفش نمیره دوما موتورش ۸ سوپاپه که با ۱۷ لیتر مصرف سوخت سرعتش به ۱۶۰ هم نمی‌رسه سوما قطعاتش اصلا گیر نمیاد و در آخر ماشینی که در کل صد تا دونه بیشتر تولید نشده کسی وقت باارزشش را نمیذاره در موردش کل کل کنه. حالا اگه منظورت پارس با موتور l4 بود باید خدمتت یادآوری کنم سالهاست توقف تولید خورده مشخصاتش مثل همون تراکتور xu7 هست با ۸ سوپاپ بیشتر همون ۱۵ لیتر بنزین را میخوره و همون صدای تر تر معروف را میده محل فعلی بحث در مورد این خودرو توی پیج اوراقچی ها و استوک فروشا هست .در ضمن ناراحت نشو واقعیت تلخه
گزارش
پاسخ دادن
13:55  1395/06/15

دنا پیشرفته
9

فعلا بهتر از دنا فقط میشه ماشینای بالای صد میلیون ژاپنی و کره ای پس لطفا وقت ما را با ردیف کردن اسم مسخره پارس و پیکان وتیبا تلف نکن
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/06/15

رضا
1

اگر راست میگی برو با xum کل کل کن و تست بنداز ببین چیکارت میکنه . xum واقعا قدرتش زیاده چون گشتاورش خیلی بهتر از ef7 هست . تمام آمار و ارقام برای ef7‌جعلیه و در عمل خیلی ضعیف تره . خود ایرانخودرو هم برای دنا Elx موتور xum رو در نظر گفته بود اما دید اگر دنا رو با xum بده دیگه ef7 وضعیت فروشش از اینم بدتر میشه . ایرانخودرو برای دنا elx که باید قوی تر باشه موتور xum‌رو در نظر گرفته بود و این کاملا نشان میده که xum قوی تر هست
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1395/06/15

ali3850
4

درپاسخ ب رضا
ی سر ب سایت ایرانخودروبزن.یکم ک بگردی میبینی ک قراربود دناelxباموتورxumتولیدبشه و تعدادخیلی محدودی هم تولیدشد اماشتابش نزدیک ب شونزده تاهیجده ثانیه شدش.ایا اینه موتورقدرتمندی ک ازش تعریف میکنید؟موتورu5هم ک روی سمندگذاشتن و شتابش شد هیجده و نیم ثانیه.پس فعلاحرفی برای گفتن نمبمپنه درمقابلef7
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1395/06/15

کامبیز
7

دوستان دنا سوار لطفا تقاضا میشود جواب کسانی رو که از پیج های دیگه میان و خودروهای دیگر رو با این خودرو مقایسه میکنند رو ندهید . این پیج فقط برای تبادل اطلاعات مربوط به خودروی دنا می باشد . شاید گره از کار بنده خدایی باز کرد.
ما این خودرو رو خریدیم ، پس ازش لذت می بریم . دیگران هم با هر خودرویی که خریدن لذت ببرند . تو این وضع مملکت هرکی تونسته ماشین بخره چه پیکان باشه چه هر خودروی دیگه برای مالش ارزش و احترام قایل می باشد .
13:09  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ef7
2

گشتاور ef7 به زور و در دور 5000 تازه به 155 میرسه !!! این Ef7 تو دور 3000 گشتاورش به 130 هم نمیرسه . عجیب نیست که چرا اینقدر کشش تو سربالایی و شتاب اولیه دنا ضعیفه و تو سربالایی اینهمه دنده معکوس میخوره . پشت چراغ قرمز وقتی چراغ سبز شد از همه ماشین ها جا میمونی چون شتاب اولیه واقعا ضعیفی داره و تا موتور دور نگیره هیچ حرفی برای گفتن نداره . مگر اینکه قبل از سبز شدن چراغ حسابی گاز بدی و کلاچ رو داغون کنی تا بتونه به خوبی 405 و پارس از جا کنده بشه . ef7 تا دورش به 4000 نرسه هیچ حرفی برای گفتن نداره . از نظر عیب و ایراد و خرابی های ناگهانی و لاینحل هم که نیازی به توضیح نیست و همه شناخت کافی از ef7 دارند . عجیب نیست که رو هر ماشینی که نصب شد تو بازار شدیدا زمین میخوره
13:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
4

ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیوتن دفترچه ef7 رو مطلاعه کن. دور بالا ef7 باعث می شه در سرعت بالا هیچ گونه فشاری به موتور وارد نشه زمانی دور بالا بده که موتور ماشین بهش فشار وارد بشه. مثل xu7 که از همه نفس نمی شه استفاده کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/06/15

علی2
4

همین موتور 1644 داره بدنه 1300 کیلو رو می کشه این موتور طوری طراحی شده که در دور 3500 تا 4500 155 نیتون وارد کنه و بتونی از تمام نفس موتور استفاده کنی مخصوصا جونا . xu7 در دور 3000 155 نیتون ولی همین باعث می شه سر سرعت شروع به لرزیدن بکنه یعینی بقایای دور موتور کشک ef7 از همه ی گردنه با دور 3500 بالا میره
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/06/15

رضا
1

وقتی با دنا تو سربالایی از 405 با قیمت 28 تومن جا موندی میفهمی ارزش دنا چقدره . دنا تو سربالایی هیچ حرفی برای گفتن نداره . اگر دنده رو کمی دیر سنگین کنی و دور موتور بیاد زیر 4000 دیگه جون بالا رفتن نداره و از پراید هم جامیمونی . در مورد آمار گشتاوری هم که میدی صد بار بهت گفتم اگر گشتاور ef7 در دور 3500 به 155 میرسید باید راحت پارس elx و زانتیا 1800 رو هم جامیذاشتی . نکنه میخوای بگی ef7 از L4 هم قوی تر هست ؟؟ برو تو صفجه زانتیا 1800 بگو ef7 قویتر از L4 هست بعد ببین بهت چی میگن ؟ موتور ef7 در دور 5000 گشتاورش به 155 میرسه و در دور زیر 4000 خیلی زور بزنه چیزی بین 130 تا 140 نیوتن متر بیشتر نیست . ضعف کشش و شتاب اولیه ضعیف دنا هم کاملا همین رو تاکید میکنه . با آمار جعلی نمیتونی ضعف گشتاور دور پایین و میانی ef7 رو کتمان کنی
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/06/15

کامبیز
7

یکی از دوستان با نام اپتیما که همان تیبا تند و تیز و سرورت می باشد در پایین گفته تیبا دارای استاندارد جهانی می باشد و به کشورهای دیگر دمنیا صادر میشود .
پسر جان ، شما تازه تیبا گرفتی ذوق داری . این تیبا شما رو من دو سال پیش داشتم . این ماشین فقط برای داخل شهر خوبه . دنده یک و دو این ماشین حتی جواب حرکت اولیه این ماشین رو نمیده . تق تق سوپاپا رو تو حرکت اولیه میشنوی غزیز من .
وقتی هم که با سرعت بالا میری مواظب چراغ چکت باش که بعد یه مدت به خاطر سنسور میل سوپاپت روشن میشه . که اگر هم توجه نکنی سر سوپاپاتو کچل میکنه .

ما این مسیر رو رفتیم قبلا . فقط بگم این ره که میروی به ترکستان است .

خودتو شیرین میکنی تیبا رو با دنا مقایسه میکی . تیبا تو هوای گرم کولرش اصلا جواب نمیده . هرکی رو که فیلم کنی کسی که تیبا داشته رو که نمیتونی فیلم کنی داداش . آبان 93 تیبا ابی کاربنی داشتم .

برو پسر جان با تیبات بازی کن . برو
13:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

زنگ زدم نمایندگی میگه شابد ثبت نام های اوایل تیر توی این هفته غتکتور بشه.
12:57  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
7

استنلی هزار لایک داری. خیلی خوب جواب تیبا سوار رو دادی
12:57  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
14

آقای تیبا سوار من کل مسیر سربالایی دیلمان رو با کولر روشن رفتم اونم تا خود دیلمان نه تا لونک درضمن شما تو جاده کفی از تیبا کولر بگیری کم میاره چه برسه به سربالایی دیلمان و همین مسیررو با پارس هم رفتم با کولر روشن که آمپر آبش دیدم از وسط دو تا خونه هم داره میره بالا تر که ترسیدم جوش بیاره که کولرش رو خاموش کردم ولی با 206 که رفتم آمپر آب از وسط یک خونه اونور تر نرفت وکل مسیر رو با 206 کولر روشن بالا رفتم من واقعیت رو میگم برام فرقی نمیکنه چه ماشینی باشه بنظرمن 206 تیپ 5 از پارس خیلی سرتره و سرور همه اینها میشه دنا
12:18  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
مظفری
3

ما با دنا رفتیم جواهر ده واقعا ضعیف بود تو راه نزدیک بود جوش بیاره کنار زدیم تا خنک بشه انصافا قدرتش تو سربالایی نیست کفی خوبه اما سربالایی اصلا با کولر که اصلا بالا نمی رفتش کولر خاموش هم اصلا نمی کشید و به زور بالا می رفت و داغ می کرد
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/06/15

رضا22
0

درضمن آقای تیبا سوار من کل این مسیرسربالایی رو با کولر روشن رفتم با تیبا تو جاده کفی کولربگیری راه نمیره چه برسه به جاده دیلمان
11:44  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
سهیل
15

اونایی که آزاد وارد میشن گارانتی ندارند واختلاف قیمت بخاط گارانتیه!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1394/11/17

واقعیت
14

آقا هر موتوری معایب و مزایایی داره مثلا موتور xu7 به حدی معایبش زیاده که به راحتی میشه از خیرش گذشت و گذاشتش توی سطل زباله ولی ef7 به حدی مزایای شاخص و قابل لمسی داره که از معایب جزئی اون میشه به راحتی چشم پوشی کرد به هر حال ما فعلا در مقابل ef7 به جز tu5 که حرفی برای گفتن نداره و xu7 و xum که تولیدشون برای زمان حال فقط مایه سرافکندگی یه موتور شاخص دیگه ای نداریم
ef7 به دلیل طراحی کاملا بروزی که داره در حالت تفس طبیعی عملکرد قابل قبولی نشون داده که رضایت مصرف کننده واقعی را به خوبی تامین میکنه و در حالت توربو تبدیل به هیولای قدرت و شتاب میشه که دیگه هیچ بحثی در موردش نیست
11:42  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
1

موتور Ef7 هم در حد یک ماشین لوکس مثل دنا نیست . اگر یک دنده رو تو سربالایی کمی دیرتر سنگین کردی و دور موتور کمی پایین اومد از پراید هم جا میمونی و این اصلا شایسته دنا نیست . شتاب اولیه اش هم که حسابی ضعیفه و تا موتور دور نگیره واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره . دنا با این ef7 و این وزنش توی شتاب اولیه از همه ماشین های داخلی جا میمونه . کلا ef7 تا دورش به 4000 نرسه واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره و این برازنده ماشینی مثل دنا با این قیمت نیست . وقتی تو سربالایی از 405 با قیمت خیلی کمتر جا میمونه آنوقت میفهمی که پول فقط واسه آپشن دادی و از نظر موتوری هیچی نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/06/15

محمد
17

روم با اون ادمیه که میگه دنا به خارج صادر نمیشه شما برو سایت ikco انگلیسی، لیست نمایندگی های midde east و africa و asia و Europe و CIS رو نگاه کن تا ببینی دنا، سمند، سورن، پژو پارس و تمامی محصولات ایرانخودرو به چه کشورهای زیادی صادر میشه...ولی تیبای تو فقط به عراق و سوریه و روسیه ارسال میشه .البته اگه انگلیسی بلد باشی خخخخخخخ
11:39  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
23

علی آقا من قبل از اینکه دنا بخرم پارس مدل 86 و 85 داشتم و قبل از پارس 206 و در ضمن لیفان 620 1800 سی سی هم داشتم . مثل بعضی ها نیستم که از پراید برسم به دنا پس نمیخواد بمن از پارس بگی بازهم میگم هیچ فرقی تو حرکت در سربالایی بین دنا و پارس نیست باین تفاوت که دنا زودتر دور برمیداره و تمام دنده معکوس کشیدن دنا و پارس یکی هست فقط دنا زودتر دور برمیداره و اون تیبا سواری که میگه تیبا هم با دو میره من منظورم تو زمانی هست که جاده شلوغه و پشت ماشین مکس داری اگه جلوت بازباشه که دنا با دنده 4 هم میتونه بره تیبا و پراید در یه همچین جاده ای اگه پشت ماشین مکس داشته باشن باید بزنن دنده یک ولی دنا یا پارس با دنده 3 هم میتونن حرکت کنن چون من این جاده رو با همه این ماشینهایی که اسم بردم رفتم و امتحان کردم .
11:35  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد
13

اقای تیبا سوار یا کاربر محترم (اپتیما).
اون مگاموتوری که شما میگی اسم شرکت مونتاژ موتور هست...اسم این موتور 1.5 لیتری 80 اسبی که فقط 126 نیوتن متر اونم در دور 4000!! تولید میکنه اسمش M15GS هستش نه مگاموتور. در ضمن گشتاور این موتور که روی تیبا و ساینا نصب میشه در دور پایین و میانی ضعیفه و از پس بدنه نحیف تیبا هم برنمیاد.
موفق باشید
11:22  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
2

یه تجربه ای هم بدوستان بگم هیچ وقت تو سربالایی های شدید اگه به عنوان مثال دورماشین پایین هست و می خواهید یکدفعه شتاب بگیرید نباید به یکباره گاز رو تاآخر فشار بدید باید یخورده مونده تا به آخر برسه گاز رو نگه داردید اینطوری ماشین سری دور بر میداره و بعد از اینکه ماشین دور برداشت میتونید تا جایی که دوست دارید پدال گاز رو فشار بدید و گاز بدید . این تجربه من تو سربالایی بود یک بار امتحانش کنید
10:05  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
رضا22
0

دوستان من نظرات رو خوندم بعضی ها میگن دنا با 5 نفر سرنشین و بار از سربالایی بالا نمیره . بخدا قسم من حداقل ماهی 2 بار میرم شمال واین مسیر 320 کیلومتر هست ووقتی به پایانش نزدیک میشه حدودا یک ساعتش فقط سربالایی هست باورکنید هیچ مشکلی نداره وبا دنده 3 خیلی راحت میره بالا وفقط وقتی پشت یه ماشین وامی ایستی خب این طبیعی هستش که دنده ماشین رو عوض کنی و دنده 2 بدی اینهم فقط در سربالایی شدید اینجوری میشه من پارس هم داشتم همین بود بخدا قسم هیچ فرقی با پارس نمیکنه چندبار هم تکرار کردم حتی از پارس زودتر دور برمیداره و اونجایی که من میخوام برم ارتفاعات سیاهکل هستش بالای دیلمان . یه سربالایی خیلی شدید داره که همراه با پیچ هستش که اونجا حتما باید بادنده یک بری همین من تابستون توی این سربالایی با کولر رفتم .واقعا نمیدونم بعضی ها چی میگن چرا مزخرف میگن ؟؟؟
09:47  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
اپتیما
2

اینجا موتور ef7 داره با موتور النترا و مگان و اپتیما قیاس میشه!!! موتور دنا تو شتاب و سرعت حریف مگاموتور1503 سی سی هم نمیشه ، چه برسه به النترا و اپتیما...
09:06  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا از کرج
0

وقتی میتونی بگی که گشتاور دور پایینش ضعیفه که پایه و اساس موتور بر دور پایین باشه و این مطلب رو نمیشه در مورد ef7 به کار برد مثل اینه که از اسب انتظار داشته باشی مثل زرافه همه جا ها رو بتونه ببینه خب داداش من قد زرافه حداقل 3 برابر اسبه
حالا هی بیایید اینجا بگید و بیخود و الکی داد و هوار کنید که بله گشتاور دور پایین ef7 ضعیفه
بابا جان یه کلام ختم کلام ef7 یه موتور دور میانی به بالاست و باید باهاش اسپرت رانندگی کنید و هر بچه ننه ای نمیتونه ef7 سوار بشه و ضمنا xu7 از دور 3500 به بالا دیگه نفس نداره و خفه میشه و گشتاور پایدار نداره و فقط گشتاور دور پایینش خوبه چون اساس کارش دور پایینه پس بنابراین مقایسه این دو موتور با این اختلاف حجمی زیاد و نوع سیستمشون کاملا اشتباهه
01:12  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
قله ای زیر پای شما فقط دنا
0

دنا بهترین ماشین برای یه ایرانی عموی من یه اپتیما 2015 داره که قبلا سمند ای آف سون داشت الان ازش بپرسی می گه ماشین فقط سمند من خودم سپر جلو اپتیما رو با دست کمی فشار دادم همه‌ی اعضایش بالا پاین می شد و کسی که دنا اتوماتیک توربو داره به کجا ثبت نام می کن قیمتش چنده فول آپشن سانروف و امنیت
00:27  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن
علی2
0

ایلار tu5 فقط با خرابی ef7 اومد بالا چون موتوری مال زمان بوق نبود که ایران خودرو بتونه داخل تحریم قطعاتش رو با کیفیت بزنه . اگر ef7 کار خرابی نمیداد در تحریم ها پارس همون طور به فروش می رفت تازه دنا 2 سال اومده پارس 40 سال . حالا بگذریم از اینا تو طوری حرف میزنی که می خوای بگی گشتاور tu5 بالاتر . ef7 در دور 3500 تا 4500 155 نیتون ولی tu5 152 نیوتن ef7 114 اسب بخار tu5 108 اسب بخار حالا هم میای می گی داخل دور بالا که موتور می خواد کنده شه جالب اینجا که tu5 موتورش بخواد کنده بشه همین 114 اسب بخار رو نداره. با این نمایندگی هم خودت رو گول نزن. تو برو بفکر گیربکس ماشین خودت باش به فکر ما نباش
23:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا2
1

سلام. من 20 تیر ثبت نام کردم. 30 روزه. کی تحویل میدن؟؟؟؟
22:04  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

هفته اینده شاید فاکتور کنند براتون.
در ضمت اگر تریم دو رنگ هستید شانس تحویلتون بیشتره.
شنیده شده تریم دو رنگ تاخیر بیشتری داره
گزارش
پاسخ دادن
22:49  1395/06/14

بعد از 75 روز تحویل گرفتم
16

اول از همه اینکه امروز سوار بهتریم ماشینی شدم که از صنعت خودروی ایران دراومده واقعا ایرانخودرو واسه دنا سنگ تموم گذاشته داخل ماشین وحشتناک باحاله تیپ ظاهری هم جدید و متفاوته ولی چیزی که من خیلی حال کردم موتور بود که داد میزنه از مغز متفکر طراح آلمانی دراومده واقعا لرزش و صدا در حد صفر چون اولین استارت که زدم صدای استارت اومد ولی صدای موتور به گوشم نرسید فقط از عقربه دور موتور میشه متوجه شد موتور روشنه وقتی هم که گاز میدی همون صدای با حال موتور ماشینای خارجی را میده .تنها چیزی که حالم را گرفت این همه تاخیر در تحویل بود
20:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

به سلامتی.دقیقا کی ثبت نام کردید و چه رنگی?از کدام شهر?من 8تیر رنگ مشکی ثبت نام کردم شرایطی.هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
22:42  1395/06/14

دنا
2

یک سفر جاده کوهستانی با ماشین پر که رفتی حساب کار دستت میاد . این دنا با این موتور تو سربالایی راه نمیره و همش باید دنده معکوس بدی و با دور بالای 4500 رانندگی کنی وگرنه از پراید هم جامیمونی . مهمترین ضعف دنا موتورشه که واقعا گشتاور دور پایین و میانی ضعیفی داره و تو سربالایی حسابی کم میاره و شتاب اولیه واقعا ضعیفی داره چون تا ef7 دورش به 4000 نرسه واقعا ضعیفه
گزارش
پاسخ دادن
08:47  1395/06/15

امیر2
0

اقای امیر چه مدل و چقدر فروختی
20:23  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

مدل مهر 94 به قیمت 40 میلیون . بدون رنگ
گزارش
پاسخ دادن
21:02  1395/06/14

تاخیر خیلی خیلی خیلی بال
2

اقا ثبت نام نکنید
مگه ایران خودرو حساب دو دو تا چارتا بلد نیست که الان نزدیک به یکماه خودروی من بعد از 45 روز زمان مقرر تحویل نشده یعنی حدود 70 روز
انصاف و وجدان هم خوب چیزیه
چه اهدافی هست که ثبت نام میکنن بیشتر از ظرفیت
19:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
0

ماله مارو قبلا خیلی زود هم تحویل دادن
شما چه رنگی انتخاب کردی؟و چه تریمی
گزارش
پاسخ دادن
20:40  1395/06/14

amir 3D
0

خیلی از دوستانی که از موتور TU5 تعریف می کنن باید بگم اون هم موتور خوبی هستش من 206 تیپ 5 داشتم و موتور بسیار خوبی داره . موتور EF7 هم موتور بسیار خوبی هستش . تجربه رانندگی من با هردو موتور خوب بوده . برتری شتاب گیری ef7 بهتر هستش در لینک زیر ویدئو بررسی خودرو دنا هستش . دوستان دانلود کنید و ببینید و در تست شتاب دنا از تندر 90 (که همگی در یکی از بهترین های در حال حاظر بودن موتور و گیربکسش اتفاق نظر دارید ) جلو میزنه .
http://asbe-bokhar.com/video/%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%A7
19:23  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

اما دنا ماشین خوبیه داخل اتاق بسیار زیبا و دلنشین هستش و از نظر هندلینگ ماشین بسیار عالی هستش حتی از سورن هم بهتر هستش . از نظر صدای موتور تقریبا می تونم بگم 1/3 صدای کمتر نسبت به تیبا در اتاق هستش . کولر عالیه . شتاب خیلی خوب
ترمز دتا بسیار عالی عمل میکنه و تقریبا تو خودرو های داخل از نظر ایمنی بهترین هستش . دوستانی که بحث گشتاور رو مطرح می کنن باید بگم مباحث تعوری و روی کاغذ رو منار بزارید و با دنا رانندگی کنید 100 % بعد از رانندگی با دنا نظرتون در باره موتور ef7 تغیر خواهد کرد. من امروز دنای خودم رو با 22 هزار کیلومتر فروختم و منتظر فروش مدل elx توربو هستم .
من در کل از دنا راضی بودم مصرف بنزین خوبی داره در مسافرت بسیار عالی هستش و در جاده ودر شتابگیری بسیار عالی
تنها ایرادی که من به دنا میگیرم نداشتن دوربین عقب هستش
خیلی از دوستانی که از موتور TU5 تعریف
18:47  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
amir 3D
0

سلام به همه
دوستان هدف از این محیط تبادل تجربیات دارندگان خودرو هست تا دوستانی که تمایل به خرید خودرو جدید دارن ، آگاهانه تصمیم به خرید خودرو بگیرن . متاسفانه فضای اینجا تبدیل به کل کل دوستان شده و با صحبت های غیره منطقی که در حال ردوبدل شدن هستش ، هیچ سودی برای کسی نداره. امیدوارم فرهنگ گفتگو در جامعه ما پیشرفت کنه.
اما تجربه من : در سن 39 سالگی و بعد از 21 سال تجربه رانندگی با ( به ترتیب اولین تا در حال حاضر ) پیکان – پیکان موتور پژویی – پراید – پژو 405 - پژوه 206 – تندر 90 - تیبا و دنا
من در حال حاظر 2 تا ماشین دارم تیبا و دنا ( به دلیل ورود به طرح زوج و فرد )
تیبا بسیار ماشین خوب و کم مصرفی هستش و به هرکسی که سقف توان خریدش رو داره پیشنهاد میدم . ترمز خوب – قدرت موتور خیلی خوب و هندلینگ قابل قبول بطوریکه در سفر از رانندگی باهاش لذت خواهید برد . به نظر من یک ایراد داره اونم صدای زیاد موتور در اتاق هستش . ولی در کل از همه لحاظ از پراید خیلی بهتره
اما دنا ماشین خوبیه داخل اتاق بسیار زیبا و دلنشین هستش و از نظر هندلینگ ماشین بسیار عالی هستش حتی از سورن هم
18:36  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

اقای تیبا سوار تو نمیخواد به دنا سوارن خرید تیبا پیشنهاد بدی، چون کسی که دنا میخواد بخره اگه منصرف بشه یا میره سراغ پارسTU5 یا میره سراغ L90 پس خواهشا این قورباغه بی اصل نسب رو به کسی پیشنهاد نده.جوری ازش فیلم شتاب و سرعت میزاری انگار خیابون میدون جنگه.
ممنون و برگرد پیج خودت.
18:20  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
خدافلی
2

شاید ماشینت دستشویی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:54  1394/11/16

علی
4

نور چراغ ها تنظیم هست در تنظیم واقعی جهت عدم مزاحمت برای ماشین لاین مقابل ارتفاع نور بالاتره ودر سمت شاگرد جهت روشنایی مسیر شما و حاشیه شما راست ارتفاع نور بالاتره این مورد در اکثر ماشینهای مدل بالا رعایت میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:34  1394/11/16

جوان
4

آقا چرا این مدیران ایرانخودرو به فکر حق وحقوق ما مصرف کننده ها نیستن در عوض فقط ب فکر خالی کردن جیب مصرف کننده و پرکردن جیب خودشونن، یعنی با این بدعهدیهاشون کاری میکنن که آدم بره خر سوار بشه ولی ماشین سوار نشه آخه ماشینی که به قول خودشون 30 روزه بهت تحویل میدن وهمون اول تمام وکمال کل مبلغشو ازت میگیرن ولی بعد از گذشت حدود دوماه هنوز بهت تحویل ندن به چه درد آدم میخوره؟ ماروباش برنامه ریزی مسافرت آخر تابستون رو کرده بودیم که همش برملا شد فقط به خاطر اعتماد به خودروسازان داخلی در ادعاهاشون و سوءاستفاده اونها از مصرف کنندگانی امثال من !! 22 تیر ثبت نام کردم اما هنوزم میگن تا 10 روز دیگه معلوم نیست تحویل بدن آخه میدونی موجودی ندارن طفلی ها دوستان بین شما هم کسی هست که مث من از ثبت نام کردنش پشیمون باشه؟
18:07  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علی.س
1

سلام
هیچی دیگه. به شما که 22 تیر ثبت نام کردین گفتن 10 روز دیگه که باز هم قطعی نیست. به من که 30 تیر به صورت شرایطی و تحویل حداکثر 30 روزه ثبت نام کردم کی میخوان تحویل بدن خدامیدونه.
گزارش
پاسخ دادن
19:49  1395/06/14

مرتضی
0

بنده خدا من میگم 8 تیر ثبت نام کردم و هنوز بهم تحویل ندادن اونوقت شما که اواخر تیر بودی میگن 10 روز دیگه؟من تازه امروز زنگ زدم شکایت برام ثبت کرد و گفت ممکنه تا اواخر شهریور خودرو تحویل بدن بهتون.پرونده هم گفت نرمال هست و مشکلی نداره.
گزارش
پاسخ دادن
20:17  1395/06/14

سعید
0

وقتی بدنه 405 رو دادن به روآ یا همون آردی و وقتی اتاقش یکی هست دیگه 450 دیگه وجود نداره 405 باید خودش رو با آردی مقایسه کنه نه با دنا . پارس هم همونطور 405 کاپوت جلو و عقب رو عوض کردن شده پارس بدون هیج امکاناتی
16:00  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا جان
0

الان بهترین موتور ef7 هست و این هیچ شکی نیست توش tu5 را چین میزنه هم قطعات و هم موتورشو چین میزنه ولی ef7 که رورز به روز کیفیت دار میشه و خواهد شد این یعنی پیشرفت در ef7 ای اف سون قطعاتش از المان میاد .
15:12  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

نظرات پوچ و مسخره یه سری عزیزان جز سردرگمی و گرفتن وقت بقیه چیزی نداره...20 روزه تو این صفحه دارم نظر میخونم و تحقیق میکنم که دنا خوبه یا نه که بخرم غیر از 4 یا 5تا کامنت هیچ کامنت مفید دیگه ای ندیدم...
بهترین راه همونه که بره آدم تو خیابون از کسایی که دنا دارن بپرسه راجع به ماشین که هم بی قصد و غرز جواب بشنوه آدم نه اونایی که پارس و 405 و تیبا دارن فکر کنن الان بی ام دبلیو سوار شدن و بقیه گاری...
از مدیر سایت خواهش میکنم نسبت به سر و سامون دادن این مسخره بازیا یه اقدامی انجام بده
14:34  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

به 405 سوارها میگن آردی سوار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
14:10  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0

من ی روز دنا میخرم حالا میبینید
دنا سالار و سرور همه ی ماشینا مخصوصا تیبا
13:42  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
دنا زیبا
0

این تیبا سواره انقدر دنا دوست داره این پیج رو ول نمیکنه

داره اینجوری با خرید اشتباهش خودش رو راضی میکنه


دنا سرورته
13:39  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

نخرشما من که دارم راضیم
گزارش
پاسخ دادن
07:08  1394/11/17

احمد
9

یه جوری میگی پوشش رنگش ضعیفه یا کیفیت پایینه انگار بقیه ماشینای تو این رنج قیمت همه فوق العاده هستن، خدایی عالیه و از همه محصولات تو این رنج بهتره
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1394/11/17

علی رضا
11

شما پیکان 58 بگیر موتور گیربکسش انگلیسیه ! راضیت میکنه ! تاز دو سه سانت ضخامت رنگ داره که مشکلت و حل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/11/17

پارس پرشيا
15

متاسفم برای کسانی که تعصبی حرف می زنند.این بنده خدا ماشین داشته و فروخته. آقایی که می گی تو نخر!!! لطف کن بخون اول بعد نظر بده. همین نظرات نسنجیدست که باعث شده ایرانخودرو هر آشغالی رو با هر قیمتی بهمون بده.. یکم فکر کنید بعد نظر بده استادی که فقط توهین کردن بلدی
گزارش
پاسخ دادن
14:05  1394/11/17

احسان
16

علی رضا خان لطف کن نظر کارشناسی بده فقط در مسائل دیگه وارد نشو چون مجبورم می کنی مثل خودت خدایی نکرده توهین کنم
گزارش
پاسخ دادن
14:34  1394/11/17

علی رضا
5

احسان جان من توهینی به شما نکردم ولی اگه به نظر شما کامنتم توهین به شما بوده از شما عذر خواهی میکنم
واما حالا اینکه ماشین شما این همه مشکلات داشته دلیل نمیشه همه ال ایکس ها اینجوری باشه کلا همه تولیدات ایرانخودرو حدود 10 درصد دارای اشکالات اساسی هستن و مابقی هم تا حدودی دارای اشکالاتی جزئی هستند که در دوره گارانتی قابل حله .
در خصوص راندگی تو دور بالا و روغن سوزی و ... دیگه از اون حرف ها بود کلا تیوفایو برا رانندگی تو دور بالا طراحی شده و بخاطر 16 سوپاپ بودن هیچ مشکلی رو واسه خودرو ایجاد نمیکنه در خصوص کولرش من خودم مدل 92 داشتم اتفاقا کولر فوق العادای داره و کشش تو سربالایی حتی با کولر بد نسیت در خصوص داشبورد قبول دارم کلیه داشبوردهای جدید صدا داره و مختص ال ایکس نیست در خصوص گیربکس هم هومن چیزی که در بالا گفتم یه تعدادی واقعا مشکل اساسی دارن نه همشون در خصوص رنگ هم کلا با شما مخالفم عالی نیست ولی بد هم نیست
در پایان اینکه ماشین شما این مشکلات و داشته دلیل بر این نیست که همه اینطوری باشن
التماس دعا
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1394/11/17

احسان
13

ببین دوست عزیر شما می گی مدل 92داری اگر واقعا کامنت های من رو کامل می خوندی متوجه می شدی بحث من فقط روی lx های داشبرد جدید و یورو 4که اگر واقعا دوست داری حاضرم ببرمت داخل نمایندگی داییم تا ببینی پارس های خود جدید با چه مشکلااااتی دارن مراجعه می کنند. خوشبختانه آدمی نیستم بدون سند و مدرک شد صحبت کنم. اینجا حاضرم ایمن مورد را هم تائید کنم که lx های داشبرد قدیم به نسبت از نظر موتوری و داشبردی کیفیت بسیار بالایی داشتن.نه این جدیدا که روزانه و عینا می بینم چه مشکلاتی دارن...
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1394/11/17

احسان
0

ببین دوست عزیر شما می گی مدل 92داری اگر واقعا کامنت های من رو کامل می خوندی متوجه می شدی بحث من فقط روی lx های داشبرد جدید و یورو 4که اگر واقعا دوست داری حاضرم ببرمت داخل نمایندگی داییم تا ببینی پارس های خود جدید با چه مشکلااااتی دارن مراجعه می کنند. خوشبختانه آدمی نیستم بدون سند و مدرک صحبت کنم. اینجا حاضرم این مورد را هم تائید کنم که lx های داشبرد قدیم به نسبت از نظر موتوری و داشبردی کیفیت بسیار بالایی داشتن.نه این جدیدا که روزانه و عینا می بینم چه مشکلاتی دارن...
گزارش
پاسخ دادن
20:53  1394/11/17

قاسم
3

آقااحسان شماکه فروختی چرابازتواین سایت هامیچرخی؟؟؟اکه این همه بلا سرت اومده چرابازمیچرخی ؟؟شماپیکان بگیرهمه چیزش باهم مچه کولرم‌نداره راحت توسربالایی برات میره
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1394/11/17

امین
2

من نظراتت رونخوندم اصلا ارزشی نداشت.اگرم فروختی اینجاچکارمیکنی؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1394/11/17

جواد
4

دادا من یه پیکان ۴۸دارم‌خوراک خودته لاستک دورسفید،موتوروگیربکسشم باهم مچه.اصغرنقاشم برام رنگ زده ۱ماه گارانتیم داده.سربالایی هاهم خوب میره با۱میرم اصلا کم نمیاره.چون طالب بودی بهت پیشنهاددادم
گزارش
پاسخ دادن
22:47  1394/11/17

سینا
0

اقااحسان یه سوال
الان‌ خودتون چه سوارمیشین؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:50  1394/11/17

احسان
11

اون دوستانی که پیکان 48دارند و اینجا برای فروشش دنبال مشتری هستند و به همه برای آب کردنش پیشنهاد می دن که دیگه نباید اینجا نظر بدن.شما ها اول پیکان هاتون رو که مونده دستتون بفروشین بعد بیان توی گروه پارس سوار ها و اظهار نظر کنید.قطعا پارس سوار نیستید که از معایبش بی خبرین... و با عکسش کیف می کنید.
جواب اون دوستمونم من الان tu5 مدل 92دارم داشبرد قدیم و قطعات به نسبت بسیار بالاتر از این آشغال هایی که توی بازاره.
قبل از هر گونه اظهار نظر هم یه نگاهی به رتبه پارس بندازین بعد نظر بدین.
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1394/11/18

جواد
0

دادا احسان من پارس دارم آدرس میدم لطفا بیاین و باهاش چرخ بزنین
مدلشم 94 کارکرد38000
باهاش خرم آبادم رفتم بندرعباسم رفتم کوهدشتم رفتم تادلت بخوادچالوسم رفتم
اگه ازش صدادرومدمن سندماشینموبنامت میکنم
کلی هم سربالایی رفتم
این چه حرفیه که راه نمیره کم میاره صدامیده
بله ماشینومیدی دزدگیرنصب میکنن دستگاهشوپرت میکنن توقاب فرمون قاب ستوناشو بازمیکنن درست جانمیزنن به صدامیوفته
حجم موتوراین ماشین 1600.بایدباهم کلاس خودش مقایسه شه نه باکمری نه زانتیاو...
من ال90دارم مدلش89
از نظرقدرت وشتاب تقریبا تویه سطح هستند
فقط تنهاایرادی که داره دریچه گازش برقیه (یه گپی داره توراه اوفتادن)که اونم میرم سیمیش میکنم حل میشه
دلیل نمیشه شما نتونستی سوارش بشی یا راضی نبودی بکوبی دیگرانو
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1394/11/18

پارس پرشيا
8

آقا شما که موتور ماشین رو با 48000تا توی یکسال ،یکسال که چه عرض کنم کمتر از یکسال ترکوندی.ماشالله شوماخری ... این دوستمون هم من تائیدش می کنم چون واقعا بعضی وقتا بعضیا کم شانس هستن و خرابترین مونتاژ ایران خودرو نسیبشون می شه.ضعف داشبرد جدید رو که واقعا نمی شه ندید گرفت.ولی این مورد که شما با این کیلومتر به مشکل بر نخوردیم جای تفکر داره...
گزارش
پاسخ دادن
18:54  1394/11/18

پارس پرشيا
0

ببخشید 38000تا اشتباه تایپی بود😂 البته فرقی هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1394/11/18

جواد
0

ماشین نگرفتم باخودم ببرمش اون دنیا گرفتم استفاده کنم
من کارم اینه که ازاین شهربه اون شهربرم.
من که راضیم ایشاالله برای دوستان دیگم خوب دربیاد
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1394/11/19

علی
13

تیبا با 80 اسب بخار مفتش گرونه.
13:30  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0


تست شتاب واقعی یک خودروی داخلی

http://www.aparat.com/v/zTaKM
12:58  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سحر
18

این تیبا سواره چ ادم بیکار و احمقی هست جوابش رو ندید اخه دنا رو با تیبا مقایسه میکنن
خدا هم عقل بهت بده هم پول که بتونی دنا بخری از این اشفتگی نجات پیدا کنی
12:57  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
سرورت
0

تست شتاب اولیه سمند 90 با تیبا و تحقیر شدن و ذلت سمند که بزرگ خاندان دنا هست...

http://www.aparat.com/v/UVTZz
12:55  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

امروز تماس گرفتم برای دیرکرد تحویل خودرو که 8تیر ثبت نام کردم و خبری نیست میگه تازه یه اعتراض ثبت میکنیم وسماره پیگیری داده .آیا دوستان کسی همچین مشکلی داشته??? وضعیت پرونده هم گفت نرمال هست.
12:04  1395/06/14
گزارش
پاسخ دادن
جوان
1

دوست عزیز باید خدمت شما بگم که منم مث شما یک مالباخته حساب میشم 22 تیر ثبت نام کردم واسه فروش فوری 30 روزه دتا سفید تریم دورنگ اما متآسفانه با این بدقولی ها چاره ای نداریم جز اینکه خودمونو نالباخته حساب کنیم شاید بعضیا باخودشون بخندن اما واقعیته چون وقتی به خاطر تاخیر در تحویل خودروی من وشما این ما هستیم که از همه برنامه ریزی ها و مسافرت و کار وزندگیمو می افتیم وکسی هم پاسخگو نیست بعضی از دوستان میگن اگه ماشین رو باتاخیر تحویل بدن بهت جریمه دیرکرد تعلق میگیره !بخوره توسرشون آخه کدوم یکی از شماها راضی میشه دو الی سه ماه دیرتر ماشینشوبهش بدن آخرشمیه مول ناچیزی بدن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1395/06/14

مرتضی
0

حالا تریم دو رنگ میگن دیر تحویل میدن... برا من که تریم تک رنگ هم هست و ثبت نام 8 تیر هستم هنوز فاکتور هم نشده
گزارش
پاسخ دادن
20:20  1395/06/14

علی.س
0

منم 30 تیر ثبت نام کردم
هر روزم دارم زنگ میزنم
فعلا هیچی...
امیدوارم اگه کسی راهی به ذهنش میرسه بگه
گزارش
پاسخ دادن
20:46  1395/06/14


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 32 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین : معلوم نیست فرشته جان منم آدر هستم موندم چه قدر جور کنم استرس دادم کسی اطلاع دقیق داره نازنین آبی رنگ میتونه بگه
999 : نازنین آبی رنگ برای آذر ماه جی ال چه قدر باید بدم میشه دقیق بگ ی عشقم
999 : نازنین آب ی رنگ من برای آذرماه هست م چه قدر باید پول بریز م جی ال هستم دقیق میگی عشقم
محمد : قربانت ایشالا قسمت خودتون قیمت نگفتن فقط گفتن چند ماه دیگ براتون یه کد میاد باید برید بانک اون کد و بگید مبلغ مشخص میشه
Shirin : بچه ها اینو جواب میدین سوال همه هست اینا کی شاسی میشن ؟؟؟؟ کی فاکتور میشن؟؟؟؟
محمد : تهران هستم نمایندگی ک انتخاب کردمم نزدیک شرکت تقریبا
سعید : دوستان واسه مشاهده وضعیت خودرو باید چکار کرد؟ازکجا باید متوجه بشم که سخا تایید شده؟
مجید x5 : ثبت نام دو مرحله ای اردیبهشت تکمیل وجه اول آبان ماه شماره اول قرارداد 2026کسی فاکتور شده تا حالا!؟
محمد کریمی : سلام کسانی که فاکتور شدن و رنگش تغییر به سفید شیری تبدیل شده نگران نباشید همان سفیدهست که همه شاهین های داخل خیابون میبینید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امیر207 پانا دی ماه : سلام من سامانه سخا ثبت نام کردم ولی قرار بود 24 تا 48 ساعت مامور پست بیاد نیامد و حالا باید چکار کنم از نمایندگی هم زنگ زدن مدارکو بیارید سامانه املاک و اسکان ثبت نام کردم فقط مامور پست نیومده تایید کنه اطلاع دارین باید کجا برم؟
کوییک اس : آقا محسن همستر بازی میکردند اونجاست اجازه نمید آدرس بدیم
کوییک : جواب نگین : حدود 300 تومن رینگ فولادی
مانی : نگین : توی کافه عکس گذاشتن 300 بود
محمد : کدوم شهر هستید شماها؟ مگه تفاوت داره قیمت ها؟ من مشهد هستم آگهی گذاشتم دیوار 930کسی یه زنگ نزده یه پیام نداد.الان یه هفته اس تو پارکینگ هنوز فروش نشده .
مصطفی ا ا : داداش من امروز اداره تحویل زامیاد بودم خیلی ماشین برای سمت خوزستان ودزفول با پلاک 24بار زده بودند تا چند روز دیگه به دستت می رسه ان شاالله
مصطفی ا ا : با سلام دوستان من برج پنج ثبت نام کرده بودم سوم ابان پلاک شدم امروز تحویل حضوری گرفتم نزدیک 300کیلومتر باش اومدم عالی بود پرقدرت
207 فرسوده آذر : اندکی صبر سحر نزدیک است انشالله هفته بعد
نیسان ابی خسته : دوستان اکستند شده طلا از هر نمایندگی آمار گرفتم قیمت فضایی میگن بعد میگم ابی ما چرا ذلیل شده پس 900 تومن میگن میگ بخاطر اکستند اگه ابی 1 تومن نگه میداشتن اکسنت رو باید 1400 به بالا تو بازار قیمت میدادن !!! ابی رو پایین نگه داشتن اکستند رو 1200 به بالا بفروشن بعد اکثر اکستند های خودشونو فاکتور پلاک کردن که زیاد نریزه تو بازار ذلیل بشه
6دنده تحویل 23دی رینگ دار : سلام برای اونایی که پیامک تبدیل اومده یاتوسایت تبدیل رینگ اسپرت به رینگ معمولی امده بگن تحویل چندم دی هستن چراکسی چیزی نمیگه