امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177840 نظر

عشق دنا
1

سلام دوستان من شنیدم شمع سوزنی ngk تاثیر زیادی روی سرعت و شتاب ef7 داره آیا کسی از دوستان تجربه این کار را داره و مدل مناسب کدومه
01:13  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
مجید
2

شمعngk ژاپن ایریدیوم سوزنی با کد BKR6ELX که قیمت ۴ عددش میشه ۹۲ تومن .تاثیرش کاملا محسوسه
۱- شتاب عالی میشه
۲-صدای موتور کمتر میشه
۳- مصرف سوخت پایین میاد
۴- عمر کاتالیزور بیشتر میشه
۵- تا صد هزار کیلومتر دوام داره
در ضمن برای ef7 از شمع پایه کوتاه استفاده کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1395/06/19

A
1

NGK پایه کوتاه سوزنی با الکترود ایریدیوم
تاثیرش عالیه بخصوص برای موتورایی که مشکل کپ روی دنده 2 دارن
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1395/06/19

Adel
3

بچه های خوبم سلام من 48سالمه شغلم معلمیه اما علاقه وعشقم مکانیکیه تا حالا دستم به دنا نخورده اما از ژیان داشتم تا ماشینهای شش سلیندر و امروزی. حال ماشینم بیاد بحث می کشانم به سمت مسائل فنی دنا که هم این لجاجت از بین بره هم اطلاعات همه ی ما بالا بره تا از خودرو حداکثر استفاده را ببریم
00:32  1395/06/19
گزارش
پاسخ دادن
علی.س
1

سلام
اگه چندتا آدم مثل شما بیان اینجا و تبادل نظر بشه این صفحه پر بارترین صفحه سایت وان کار میشه.به نظرم اگه این صفحه توانایی کمک به آدمایی که در خرید دنا مردد هستن رو نداره(به خاطر حضور بی مورد طرفدارای سایر ماشینها)حداقل میتونه به اونایی که خریدن مشاوره بده بلکه باعث تسریع در حل مشکل بشه.به شخصه با تحقیق زیاد در مورد دنا به یه سری نتایج رسیدم که گفتنش اینجا قطعا خالی از لطف نیست.قبل از هرچیز بگم این موارد نتایج تحقیق از تجربه صاحبین خودروی دنا و نظرات در سایتهای مختلف هستش و تجربه شخصیه خودم نیست.من 30 تیر 95 ثبت نام کردم و اولین تجربه من همین تاخیر در تحویل خودوروست که به شدت اعصابمو خرد کرده.
مواردی که من جمع آوری کردم (از مدل پایه یعنی سال 93 تا الان):
1.مشکل روغن ریزی موتور وداغی و سوختن سیم پیچی : که الان حل شده
2.مشکل نرم نبودن دنده و گاهی زوزه که مشکل از نوع بد روغن گیریبکس بود
3.خراب شدن چراغ زیر سپر جلو که از نوع بد لامپ استفاده شده بود و الان حل شده
4. مشکل قاطی کردن سیستم پخش و ساعت که در اپدیت های بعدی حل شد
5.مشکل درها و چراغ سقفی که حل شد
ادامه ...
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/06/19

علی.س
0

در ادامه...
6.مشکل صدای رادیاتور پشت کیلومتر شمار که این صدا بخاطر هوایی هست که وارد رادیاتور میشه اونم از سوراخی که زیر در رادیات هست اگر به رادیات پراید دقت کرده باشین یه قمقمه به بغل رادیات وصله که با اون اب رو میزون میکنن و در رادیات رو اصلا باز نمیکنن (هر بار که در رادیات باز شه هوا میگیره)برای دنا هم یه قمقمه تهیه کنید یا هوا گیری انجام بشه مشکل حل میشه.
7. مشکل تنگ شدن فضای داخل ماشین که همه میگن داشبرد چاقتر شده در حالیکه مشکل فضا بخاطر 500لیتری شدن صندق عقب هست که کسی اشاره نکرد به این موضوع در سمند فضای صندق 450 لیتر است و در دنا 500 لیتر تنگی صندلی عقب به همین دلیله.
8.صدای بد در موقع دنده عقب که بخاطر جنس بد دیسک نصب شده هست و الان حل شده.
9.صدای ریزی که تو دور موتور 3000 از داشبرد میاد بخاطر اون محفظه مخفی توی داشبرد هست که کسی پی نبرد بهش.
10. صدای بم در دنده 5 که اینایی که میگفتن خیلی حساس بودن که به گفته خودشون با تعویض دسته موتورها تا 80درصد کاهش پیدا میکنه.
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/06/19

علی.س
1

در ادامه...
11. نبود سیم کشی دوربین عقب در بعضی دنا ها.
12.دو استارت خوردن ماشین بعد یه مدت.
13. لاستیک های جنس بد که استفاده کردن.
14.در اوایل صندلی ها 8 حالته بود ولی الان 6 حالته شده.

روی حرفم با اوناییه ک هنوز نخریدن. موارد ذکر شده خلاصه ای از ایرادات دنا بودن که گفتم و اینکه در خرید دنا شک نکنید از فروردین 95 کییفیتشون عالی شده. خود من هم 30 تیر 95 ثبت نام کردم که قرار بود حداکثر 30 روزه تحویل بدن که بد قولی کردن.
موفق باشید...
گزارش
پاسخ دادن
23:40  1395/06/19

علی
6

ef7 اگر موتور بود خود امداد خودرو ازش استفاده میکرد . اما همه سمند های امداد خودرو موتور xu7 دارن . خودشون هم میدونن ef7‌موتوری نیست که تو شرایط سخت دوام بیاره و بتونه به طور مدارم کار پس بده . همه سمند های امداد خودرو xu7 هستند چون کشش عالی و کارایی و سخت جونی این موتور به همه اثبات شده . امداد خودرو میدونست اگر ef7 بگیره به جای اینکه خودش به مردم امداد بده باید مردم تو جاده به سمند های ef7 امداد بدن . ef7 واقعا ضعف هاش رو به همه اثبات کرده و دلیل فروش ضعیف و بدنامیش هم همینه
22:57  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مجید
10

عزیز جان از قدیم گفتن نردبون پله پله .اول امداد خودرو پیکان موتور تخت بود بعد شد پژو روا بعد شد 405 با موتور xu7 الان شده سمند xu7 .خلاصه دارن از موتورایی استفاده میکنن که سواد تعمیرش را دارن ef7 هنوز زیادی کلاسش بالاست که برای این کارای پیش پا افتاده استفاده بشه فعلا استفاده از موتور دله پیت xu7 کار مقرون به صرفه تریه
گزارش
پاسخ دادن
23:46  1395/06/18

علی2
8

امداد خودرو خودرو از ef7 استفاده نمی کنه چون قطعاتش به دلیل پیشرفتگی گران هستن و تعمیر سخت ان. من این چیزایی که دارم می گم قبول دارم اگر موتور بدی بود رو بهترین ماشین داخل نمیزاشت
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1395/06/18

شهرام
5

کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره!
در مقابل اگه تو خيابونها ديده باشيد، سمندهاي سازمان آتش نشانی EF7 هستند.
گزارش
پاسخ دادن
23:57  1395/06/18

شهرام
2

کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره!
در مقابل اگه تو خيابونها ديده باشيد، سمندهاي سازمان آتش نشانی EF7 هستند.
گزارش
پاسخ دادن
00:01  1395/06/19

رضا
4

این نظر شما هست. یکی از ویژگی ها این خودرو مناسب بودن برای خودرو های دوگانه هست که در xu7 قدرت موتور را 20 در کاهش می دهد این در حالی هست که ef7 فقط 10 درصد کاهش می دهد. میگفتن که ef7 خیلی خرابی داره که مربوط به یک زمان خاص بود. احتمالا این نظر مربوط به همان زمان میشه و فقط شما کپی کرده. تکنولوژی XU7 دست کم ماله 30 سال پیش هست و خنده دار هست از تکنولوژی 30 سال قبل دفاع کرد. تمام مشکلات ef7 مربوط میشه به 91 و 92. حداقل در این زمان وضعیت ef7 بهتر شده. اصلا این دو موتور به خاطر تکنولوژی متفاوت قابل بحث نیستند که بعضی ها می ایند مقایسه می کنند.
گزارش
پاسخ دادن
01:04  1395/06/19

محمد رضا از کرج
5

علی آقا شما باید جناب ژولیوس باشید که فرمانده گارد نظامی دقیانوس بود که با این شجاعت مثال زدنی از موتور عهد دقیانوسی پژویی دفاع میکنید
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/06/19

واقعیت
3

xu7 با استاندارهای جدید مال دوره غار نشینا حساب میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:17  1395/06/19

سامی
1

حیف موتور دنا هست که واسه این کارای خدماتی استفاده بشه
گزارش
پاسخ دادن
16:28  1395/06/19

جابر
2

ایرانخودرو قصد داره کلاس موتور ef7 را برای خودروی سواری حفظ کنه حتی علت استفاده روی تاکسی بخاطر پایه گاز سوز بودنشه که هیچ جایگزین مناسبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1395/06/19

Adel
2

سلام دوستان جهت اطلاع من ثبت نامی یکم تیر بودم که 16 شهریور فاکتور شد وامروز به نمایندگی ارسال شد اماچون نمایندگی تعطیله شنبه تحویل می گیرم
14:36  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
شایان
0

چه رنگی و تریمی ؟
تاریخ ثبت نامتون کی بوده ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:42  1395/06/18

Adel
0

شایان جان سفید و تریم دورنگ ، ثبت نامی یک تیر بودم
گزارش
پاسخ دادن
21:49  1395/06/18

مونتاک
1

مبارکت باشه .ایشالا چرخش به شادی بچرخه برات
تا امروز نظرم با دنا بود ولی حقیقتو نمیشه کتمان کرد که موتور ef7ضعیفه و حتی از شیر پیر پارس سواران کهxu7باشه براحتی میخوره😢
الانم موندم چطوری به همه بگم پارس خوبه
متاسفانه یه عده هستن با نام من میان و نظر میدن و از دنا تعریف میکنن
آقا من به خاطر برند معروف پارس و موتور قدرتمندشون جذب پارس شدم
خواهشا با نام من نظر ندین
البته احساس میکنم اونا که جدیدا با نام من از دنا تعریف میکنن یه عده دلال هستن
حق مطلبو ادا کردم تصمیم با خودتونه مردم
یاعلی
گول کسانی که با نام جعلی من میان از دنا تعریف میکننو نخورید
حق نگهدارتون
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1395/06/18

باقر
2

سلام دوستان باکلی تحقیق ونسبت به نیازخودم وخانوادم بین ال نود وپارس ودنا بالاخره دنا ثبت نام کردم
16شهریورثبت شده ولی باتخمینی که زدم آذرماه تحویلم میدن
دوستانی هم که ثبت نام کردن نگران نباشن همین اختلاف قیمت بازاروکارخانه نشون میده ماشین خوبی گیرتون میاد ایشاالله
گزارش
پاسخ دادن
23:31  1395/06/18

Adel
3

دوست عزیز من از اتومبیل دو سیلندر بهترین استفاده را برده ام پس میشه از موتور 4سیلندر ef7 نهایت استفاده را برد. اتومبیلی لذت بخشه که خودت یه خورده روش مانور بدی تا باب میلت بشه پس بیایید با هم حلال مشکلات باشیم و اطلاعات خوبمان را در اختیار هم بذاریم
گزارش
پاسخ دادن
00:46  1395/06/19

دنا سالار جاده
5

خیلی بدبختی که خودت رو جای مونتاک جا زدی معلوم فشار سختی بهت وارد شده
گزارش
پاسخ دادن
00:52  1395/06/19

علی
4

فقط اینو بهت بگم. پولت را تو چاه بریز ولی پارس نخر.
گزارش
پاسخ دادن
01:09  1395/06/19

علی.س
0

سلام
چرا 15 مهر؟
از جایی اطلاعات کسب کردید؟
میشه بپرسم شرایطی بودید یا نقدی؟
تحویل چند روزه بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
01:15  1395/06/19

علي ٢
0

با سلام منم خدمتتون عارضم از وقتي شايعه فيس ليفت جديد دنا اومده تو بنگاه ها قيمت دنا يه تومن افت داشته، اقا مونتاك من هم ب اين نتيجه رسيدم كه الان بهترين وقته كه اكه بشه پولم رو نجات بدم و بفروشمش چون اكه فيس ليفت جديد اومد ديكه اوضا خ بيريخت تر ميشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:01  1395/06/19

وحید
0

من پارس خریدم صفر کیلومتر
4000کیلومتر ecuسوختو 10000 کیلومتر سرسیلندر
فقط فروختمشو از شرش راحت شدم
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/07/07

کاربر: آرامش
1

مبارکتون باشه.....من 15 تیر ثبت نام کردم انشالله اول مهر فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/06/18

مونتاک
9

هر وقت بحث شتاب میشه و درگ انداختن میشه پارس سواران فرار میکنن و جا میزنن. بارها تست کردم چه تو این پیج چه جاهای دیگه. میخوای کل کل کنید با یه ماشینی کل کل کنید که امید به بردن داشته باشین. خودتونم خوب میدونید tu5 در حد و اندازه ef7 نیست. زیر پتو خوب چارتایی میاین تو عمل هبچی که هیچی..
11:34  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
چانگان cs35
0

سلام دوستان برا اونایی که 55 ثبت نام کرده بودن و پیامک تکمیل وجه اومد و واریزی نداشتن الان جایگزین cs35 گذاشتن با پرداخت 650 میلیون یعنی نصف قیمت الان نصف اذر ماه زمان صدور دعوتنامه.

جهت اطلاع
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1403/06/01

احمد
3

اولا شتاب اولیه ef7 واقعا ضعیفه و تا سرعت 60 تا هم از xu7 میخوری هم از tu5 . مخصوصا tu5 دنده 1 و 2 خیلی سنگینه حتی زانتیا 2000 رو هم تو شتاب اولیه جا میگذاره . ثانیا شتاب ماشین خالی تو جاده کفی و برنامه مسابقه از پیش تعیین شده که قبلش دور موتور رو بالا ببری و لانچ کنی و پاور شیفت بدی هیچ ارزش عملی در رانندگی نداره . تو اگر راست میگی برو یه است کشش داده 4 و 5 تو سربالایی از سرعت کم با xu7 بده ببین چطور این دنای پر ادعا تو سربالایی نقطه میشه . دنا تو سربالایی و کشش هیچی نیست واقعا هیچی نیست
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/06/18

کاوه
5

حرف مونتاک درسته واقعا ef7 توی تاپ اسپید رقیب نداتره از دنده ۳ به بعد دقیقا وحشی میشه من شخصا شتاب صفر تا ۲۰۰ را بصورت خالی و تک سرنشین توی اتوبان کاشان تست کردم که شد ۲۱ ثانیه البته وزن و تعادل بسیار خوب بدنه دنا باعث میشه که راننده از گاز دادن ترس نداشته باشه تکنولوژی تایمینگ سوپاپ باعث میشه موتور حتی تا دور ۶۰۰۰ هم قابل استفاده بشه و موتور دچار تنش نشه
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1395/06/18

مونتاک
6

داداش حالت خوبه؟ چیز زدی؟ زانتیا رو تو شتاب میگیره؟ خخخخخ شوخی بامزه ای بود مرسی.. چه تو کفی چه سربالایی چه سر پایینی برتری داره به پارس خیالت راحت باشه.. Xu7 هم از رده خارجه من شخصا کاری باهاش ندارم شما پولو وقتت زیادی کرده که تو تعمیرگاه معطل شی اونو خودت میدونی.. در ثانی دنا رو دور باشه راحت بالا میره دقیقا همون گشتاورو داره. فقط وزنش نسبت به 405 سنگین تره .در عوض میزان مصرف و شتابش با xu7 قابل مقایسه نیس.. Tu5 فقط بدرد 206 و رانا میخوره برای پارس مناسب نبود
گزارش
پاسخ دادن
16:07  1395/06/18

مهرشاد
4

بعضی دوستان یه نظرات عجیبی میدن که ادم یاد مفتی های وهابی میفته
اخه داداش من ef7 tu5 xu7 اینا مگه چقد باهم فرق دارن که سر و کله همدیگرو میشکونید همشون آشغالن
تموم
گزارش
پاسخ دادن
16:50  1395/06/18

مونتاک
1

اشتباه شد برتری کامل با دناست
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/06/18

محمد
4

EF7 فقط تو کفی شیر میشه اونم وقتی موتور دور گرفته باشه ولی تو سربالایی که موتور مجبور به تولید گشتاور زیاد میشه دیگه حرفی برای گفتن در مقابل کشش عالی XU7 نداره
گزارش
پاسخ دادن
21:01  1395/06/18

مونتاک
2

شما xu7 بخر با ef7 که از کنارت رد شدن بای بای کردن حساب کار میاد دستت. در ثانی پولتم الکی خرج نکن xu7 مثل زالو همشو ازت میگیره
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1395/06/18

رضا
2

مثلاً خیلی کیف میکنی، که بگی دنا هیچی نیست. هیچی... حاضرم قسم بخورم دنا سوار نشدی فقط به مشت دروغ و جفنگ شنیدی، چرا الکی دل مردم رو سیاه میکنید و از یه ماشین خوب دور میکنید
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1395/10/25

پوريا
0

يكي از آشناهامون تو ايرانخودرو امار گرفته كه همه ي دنا ها تحويلشون٧٠ روز شده
00:39  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید s5سفید
0

سلام کدام شهر هستین و ماشین در چه وضعیتی قرار داره
گزارش
پاسخ دادن
13:13  1403/05/31

مرتضی
1

برای من سه روز دیگه میشه 80روز
گزارش
پاسخ دادن
09:27  1395/06/18

نیما
0

من که انصراف دادم خلاص
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1395/06/18

علی.س
2

به نقل از دنیای اقتصاد:

ایرنا: معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: تحویل خودروهای ثبت‌نامی دنا که موعد تحویل آنها ماه‌های تیر، مرداد و شهریور امسال بود، از مهرماه آغاز خواهد شد. عبدالله بابایی علت تاخیر در تحویل این خودروها را بحث کیفیت دانست و تصریح کرد: خودرو دنا یک خودرو لوکس به‌شمار می‌آید، بنابراین به لحاظ کیفیت باید نظر مشتریان را جلب کند.
وی افزود: ایران خودرو آمادگی تحویل خودروها در موعد مقرر را داشت، اما چون کیفیت خودروها برای مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است، مدیریت تصمیم گرفت زمان تحویل را به تعویق بیندازد تا کیفیت خودروها مورد بازبینی و بررسی مجدد قرار گیرد. بابایی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای دنا را حدود 10 هزار دستگاه برشمرد و گفت: تمام خودروهای ثبت‌نامی دنا از مهرماه سال‌جاری تحویل مشتریان خواهد شد و سود تاخیر نیز برابر با قراردادهای منعقد شده به آنان پرداخت می‌شود.

http://donya-e-eqtesad.com/news/825730
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/06/18

ایمان
0

علی جان این سایتی که معرفی کردی خودت خوندیش؟
تاریخ این آگهی مربوط به سال ۹۳ میباشد.حداقل اول خودت بخونش بعد معرفی کن سایت رو
گزارش
پاسخ دادن
12:08  1395/06/18

مصطفی
0

آقای علی .س این خبر مال سال 93 هست چشم هاتو باز کن
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/06/18

پوريا
0

يكي از آشناهامون تو ايرانخودرو امار گرفته كه همه ي دنا ها تحويلشون٧٠ روز شده
00:19  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
2

متاسفانه روی پارس tu5 وef7گیربکس خوبی نصب نیست و دنده های 3 و 4و 5 خیلی سبکه و وقتی ماشین سنگین باشه تو سربالایی کم میاره . xu7 تو دورهای پایین و میانی قوی تره و گیربکس هماهنگ تری هم داره . تو کفی برتری با tu5‌هست تو سربالایی با xu7ومتاسفانه ef7نه تو کفی و نه تو سربالایی برتری نداره و عملکرد ضعیفی داره
00:03  1395/06/18
گزارش
پاسخ دادن
جی ۷
0

متاسفانه نامه درسته به من زنگ زدن برم ماشین بگیرم دیروز چند ساعت بعد زنگ زدن کنسل کردن گفتن شرکت گفته یه قطعه ای باید دباره تست بشه و اگه سریالش جزو لیست شرکت باشه قبل از تحویل تعویض بشه و اون قطعه اعجاب انگیز چیزی نیست بجز کمپرسور کولر. البته کار بدی نکردن از این بابت که اگه تحویل میدادن جدای از آسیبهای احتمالی و آتش سوزی و ... از فردا باید میرفتیم در نمایندگی ها دنبال تعمیر و تامین قطعه. مشکل اینه که چرا تو این هشت ماه که مارو سر کار گذاشتن تو همون کارخانه لعنتی این کار رو نکردن که الان بعد ارسال به تهران یاد تست و بررسی افتادن
گزارش
پاسخ دادن
00:04  1403/05/31

X 5 اردیبهشت
0

من به توصیه دوستمون تو بازرسی کل کشور شکایت کردم. خیلی سریع هم کد پیگیری اومد. عالی. دوستان هم حتما انجام بدن. شاید فرجی بشود
گزارش
پاسخ دادن
08:50  1403/05/31

رضا صابری
3

توی مسافرتهای فامیلی که من شخصا داشتم پارس سال .۴۰۵ tu5 و سمند ef7 در کنار هم قرار گرفته و نهایتا سمند ef7 برنده رقابت بود
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1395/06/18

مونتاک
0

آفرین مایکل شوماخر😐
گزارش
پاسخ دادن
23:20  1395/06/18

احسان
1

دنا جدید بیاد این دنا چی میشه؟ میخوره تو سرش؟ بریم انصراف بدیم یا نه؟
23:58  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ماهان
1

نه برادر محبوبیت دنا فعلی کم نمیشه که هیچ بیشترم میشه چون این اخلاق مردم ماست که اگه یه چیز جدید و پیشرفته بیاد توی بازار اول کار نسبت بهش مقاومت منفی نشون میدن بدون اینکه حتی بدونن اون محصول جدیدپرنده هست یا چرنده !و این کار باعث میشه مدل قبلی محبوبیت پیدا کنه
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1395/06/18

خود سایت اعلام شده
0

دنده عقب خودروهای ملی

اما آن طور که آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌گوید، از جمع چهار خودرو ملی کشور، سه محصول با کاهش تیراژ روبه‌رو شده و تنها سمند توانسته آبروداری کرده و افزایش تولید را تجربه کند. بر این اساس، رانا که روند نزولی آن از ماه‌ها قبل آغاز شده، در آمار پنج ماهه نیز کاهش تولید را به خود می‌بیند. این محصول تا پایان مرداد امسال تنها چهار هزار و 988 دستگاه تیراژ داشته و در نهایت با کاهش 6/ 39 درصدی تولید روبه‌رو شده است. این محصول که لقب دومین خودرو ملی کشور را یدک می‌کشد، ظاهرا چندان مورد وثوق ایران خودرویی‌ها نیست، چه آنکه مدت‌ها است با کاهش تیراژ روبه‌رو است و جزو محصولات کم‌تیراژ آبی‌های جاده مخصوص به‌شمار می‌رود. در کنار رانا اما دنا نیز به‌عنوان چهارمین خودرو ملی کشور، با کاهش تیراژ مواجه شده است. این محصول که استقبال نسبتا خوبی از آن به عمل آمد، در مجموع هشت هزار و 744 دستگاه در پنج ماه امسال تیراژ داشته و در نتیجه 2/ 12 درصد کاهش تولید را تجربه کرده است.
16:53  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
Amin تارا v4.
0

سلام دوست عزیز تارا وی 4 رنگ مشکی بودید که امروز فاکتور شدید ؟
یا وی 1؟
گزارش
پاسخ دادن
16:14  1403/05/29

کامران
4

حبیب جان یه شرکت انگلیسی بدنه را طراحی کرده و یه شرکت معتبر موتورسازی موتور فوق مدرن را طراحی کرده در ضمن پارس بدنه کامل 405 که چراغای ۴۰۶ را بهش خوروندن و موتور xu7 هم که دیگه بوی حلواش به هواست طبق آمار منتشره و اطلاعاتی که توی صفحه پارس وجود داره کاهش ۳۰ درصدی پارس به دلیل حذف تدریجی پژو پارس سال بوده همون موتور ترتری معروف
گزارش
پاسخ دادن
00:34  1395/06/18

رضا
1

آقا کامران این شرکت معتبری که میگی اسمش چیه ؟ شرکت های معتبر خودرو رو همه از صد کیلومتری میشناسن مثل نیسان تویوتا بنز رنو پژو فورد لندرور هیوندا کیا . به این ها میگن شرکت معتبر خودرو نه یک موسسه گمنام و بی اسم و رسم چه چند تا دانشجو توش کار میکنن . موسسه تحقیقاتی موتوری که طراحی کنه فقط یک موتور تحقیقاتیه مثل همین ef7 که هزاران عیب تو کار ازش مشخص شده اما موتوری که مال یک شرکت درست و حسابی تجاری باشه درست و حسابی هم کار پس میده مثل tu5 و tu3 و xu7 و xu10 و k4m
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1395/06/18

محمد رضا از کرج
1

رضا اسم تک تک هزاران عیبش رو بگو تا من هم بهت بگم قضیه از چه قراره
هزاران عیب رو xu7 داره داداش اگه نمیدونستی بدون
گزارش
پاسخ دادن
00:58  1395/06/19

میکائیل
3

سلام
جهت اطلاع ثبت نام 1 تیر دنا هستم که امروز فاکتور شد.
16:52  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
عماد
0

داداش شما ثبت نام نقدی بودی یا شرایطی چکی ؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
01:41  1395/06/20

میکائیل
2

سلام
جهت اطلاع ثبت نام 1 تیر دنا هستم که امروز فاکتور شد .
16:41  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
0

ثبت نام 8تیر که فاکتور نشد...
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1395/06/17

کوهیار از بانه
13

سلام
من مدل ۹۴ دارم و خدا شاهده خیلی راضی هستم هم ماشین کاملیه و هم موتور نرم ودلنشینی داره از حرف هایی که بعضی از افراد به دنانسبت میدن تعجب میکنم چون خودم توی بیشتر از یک سال رانندگی با دنا ندیدم چیز بدی .اینجا بیشتر ماشین خارجی دارن ولی من از دنا چیزی کمتر از خارجی ندیدم فکر میکنم تا ۵ سال میشه خوب ازش استفاده برد
15:44  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
یوسف
0

داداش از چند نفر پرسیدم زورشون میاد ج بدن
این اگهی رو از بیانیه سایپا کپی کردم
فقط شاهین g اتومات بهشون این پیامک رفته ک با شاهین پلاس اتومات جاب جا کنن
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1403/05/29

هیربد
16

مهندس دنا با قیمت 42 میلیون حرف نداره !!!
یه ماشین تو این رنج قیمت با این امکانات معرفی کن بینم اونم با این چهره و قیافه بروز البته!!!
موتورش هم حرف نداره میتونی بری یه سری به نمایندگی کیا و هیوندا و بلکه خیلی از خارجی ها بزنی تا بفهمی ماشین خوب یعنی چی(همشون مشکل دارن))!!!
وقتی برای روغن و لنت ترمز با خداتومن چول بدی واقعا باید نفهم باشی پولتو بریزی پای خارجی و ماشین مدل پیین تر
هرکسی میخواد بخره تعلل نکنه یه بار سوار دنا بشید عاشقش میشید به خدا همه چیش عالیه شتاب قدرت موتور زیبایی اصا با این قیمت بهتر از این پیدا نمیکنید!!!
15:22  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
منصور شیراز
0

چی میشد بجای ef7 حداقل از خودروهای دیگه میگرفتن و با توجه به وزن و بدنه موتورش رو طراحی میکردن کاری که حتی خودروهای چینی (موتورهاش طرح ریکاردو انگلستان ) سفارش دادن گذاشتن رو خوروشون الان دارن با تمام خودروسازای بزرگ رقابت میکنن

حالا ما باید اینجا بیایم همش تعریف و تمجید کنیم و بزور بقیه رو قانع کنیم که دنا شاخه بقیه خودروهاست

بنظر من کل محصولات پژو چه پارس باشه چه 405 چه دنا همشون یکیه فقط قیافشون فرق میکنه
15:09  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
منصور شیراز
0

چی میشد بجای ef7 حداقل از خودروهای دیگه میگرفتن و با توجه به وزن و بدنه موتورش رو طراحی میکردن کاری که حتی خودروهای چینی (موتورهاش طرح ریکاردو انگلستان ) سفارش دادن گذاشتن رو خوروشون الان دارن با تمام خودروسازای بزرگ رقابت میکنن

حالا ما باید اینجا بیایم همش تعریف و تمجید کنیم و بزور بقیه رو قانع کنیم که دنا شاخه بقیه خودروهاست

بنظر من کل محصولات پژو چه پارس باشه چه 405 چه دنا همشون یکیه فقط قیافشون فرق میکنه
15:09  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
10

حمید جان من نصب نکردم یعنی حقیقتش ضرورتشو تا الان احساس نکردم چون عایق بندی ماشین عالیه و داخل کابین بی صداست همین کیفیت صوتی تقریبا راضیم کرده ولی بنظرم یه زنگ به آقای هدایی بزنی بپرسی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:42  1394/11/17

حمید
6

چاکر دوستای گلم
زنگومیزنم هدایی ببینم اطلاعاتی داره

جوونیه و هزار دردسر :_)
گزارش
پاسخ دادن
22:29  1394/11/17

کاربر: حسین رضایی
15

حمید جان سلام
جواب ندادن بنده یه موقع حمل بر بی ادبی نشه
چون اطلاعاتی در این باره نداشتم، جوابی ندادم.
گزارش
پاسخ دادن
19:59  1394/11/17

منصور شیراز
0

چی میشد بجای ef7 حداقل از خودروهای دیگه میگرفتن و با توجه به وزن و بدنه موتورش رو طراحی میکردن کاری که حتی خودروهای چینی (موتورهاش طرح ریکاردو انگلستان ) سفارش دادن گذاشتن رو خوروشون الان دارن با تمام خودروسازای بزرگ رقابت میکنن

حالا ما باید اینجا بیایم همش تعریف و تمجید کنیم و بزور بقیه رو قانع کنیم که دنا شاخه بقیه خودروهاست

بنظر من کل محصولات پژو چه پارس باشه چه 405 چه دنا همشون یکیه فقط قیافشون فرق میکنه
15:09  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ef7 واقعا هیولایی هست واسه خودش . البته هیولای روغن خوار . تو تعویض روغنی که میری همه قوطی های روغن ازش فرار میکنند . رفیق دایمی تعویض روغنی هستش این ef7 . از هر تعویض روغنی که سئوال کنید به شما خواهد گفت که ef7دارها مراجعه دایمی برای سرریز روغن دارن
14:46  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

ef7 واقعا هیولایی هست واسه خودش . البته هیولای روغن خوار . تو تعویض روغنی که میری همه قوطی های روغن ازش فرار میکنند . رفیق دایمی تعویض روغنی هستش این ef7 . از هر تعویض روغنی که سئوال کنید به شما خواهد گفت که ef7دارها مراجعه دایمی برای سرریز روغن دارن
14:46  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
آرمان
0

دوست عزیز میشه بفرمایید جریمه تأخیر چقدر لحاظ شده؟
اگه دقت کنید محاسبه نشده
یه سود مشارکت داریم که تا روزی که دعوتنامه صادر میشه حالا چه با تعجیل چه با تاخیر باید محاسبه بشه که میشه مشکلی نیست
منتها وقتی صدور دعوتنامه تاخیر میخوره یه جریمه صدور در تاخیر دعوتنامه میخوره که باید بدن ولی کرمان موتور نمیده
اگه محاسبه کنین متوجه میشین، من الان دعوتنامه مرداد دارم جی ۴، از اول شهریور بایستی جریمه تاخیر حساب میشد تا همین هفته که دعوتنامه صادر شد مبلغش چیزی حدود ۲ تومن هم میشد منتها لحاظ نکردن دیگه چکار کنم، چون قیمت قطعی هستم هم اعتراضی ندارم نوش جونش
گزارش
پاسخ دادن
15:53  1399/08/15

علی
0

ef7 واقعا هیولایی هست واسه خودش . البته هیولای روغن خوار . تو تعویض روغنی که میری همه قوطی های روغن ازش فرار میکنند . رفیق دایمی تعویض روغنی هستش این ef7 . از هر تعویض روغنی که سئوال کنید به شما خواهد گفت که ef7دارها مراجعه دایمی برای سرریز روغن دارن
14:46  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
دنا
10

حجم موتور کم روی بدنه سنگین بدون توربوشارژ = راه نرفتن ماشین تو سربالایی

مثل همین دنا با این موتور 1640 سی سی ef7 که تو سربالایی تا نبدندیش به گاز و دنده معکوس زیاد اصلا راه نمیره .

کمی دیر معکوس دادن با دنا = جاموندن از پراید تو سربالایی
13:44  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
بدقولی کرمان موتور
0

دروغه
گزارش
پاسخ دادن
08:46  1403/05/30

مونتاک
17

من اطمینان دارم تا حالا دستت به دنا نخورده. من روندمش و تست کردم همچین خبری نیس پراید که هیچی پارس lx ام به گردش نمیرسه و این موتور جوابگو بدنه هست. هر چقدرم گاز میدی بهت نه نمیگه و شتاب میگیره.. باور کنید هر کی یک بار با دنا رانندگی کنه اصلا طرف پارسو ال90 نمیره..
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/06/17

مجید
35

من دنا را سال ۹۳ فقط بخاطر موتور ef7 خریدم .الان که سال ۹۵ هست به توصیه و پیشنهاد من حده اقل ۱۰ نفر سمند و دنا با موتور ef7 خریدن و همه راضی هستند البته یه نکته خدمت دوستان بگم و اینکه هر کسی تا حالا کنار دست من نشسته بعد چند دقیقه رانندگی با تعجب از شتاب و بی صدا بودن موتور سوال میکنه البته جای تعجبی نیست چون ef7 به معنای واقعی یه جهش در صنعت خودروی بشدت گرفتار عقب ماندگی فنی و تکنولوژی هست و با وجود احترامی که برای انتخاب کنندگان موتور xu7 قائل هستم باید یه نکته را عرض کنم و اینکه انتخاب موتور پرمصرف قدیمی و نچسبی مثل xu7 نه از روی فکر و درایت بلکه از روی ترس کاذب و جوسازی از مشکلات و هزینه احتمالی ef7 هست .به هر حال کهنه پرستی نهایتا در برابر پیشرفت تسلیم میشه و این یک قانون گریزناپذیره
13:03  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
ایرانی
10

فعلا که داش مجید حرف حسب زد و خوب داره لایک میخوره آره داش مجید فهمیدم که میفهمی آره داداش دنا را عشقست
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/06/17

محمدی
3

سلام دوستان
دنا چند ماهی تحویل گرفتم متاسفانه به روغن ریزی افتاده
روزی دو قطره میندازه که توی پارکینگ کاملا مشخصه
گیربکسش هم خیلی لرزش داره نمایندگی هم که بردم میگن عادیه
چیکار باید بکنم
12:38  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

چرا فاکتور نمیشه ثبت نام تیر ماه
11:56  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
2

علی آقا منم ثبت نام 8تیر هستم.والله شد 75روز هنوز خبری نیست.فک کنم دیگه مهر ماه تحویلمون بدن اینجور که معلومه.
من که دیگه نه جایی زنگ میزنم و نه پیگیری میکنم.بس پیگیری کردم کلی پول تلفنم اومد.شکایت هم ثبت کردم ولی پاسخی داده نشد.
بیخیال.بزار سود تاخیر بدن حالشون جا بیاد.
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/06/17

پوريا
1

ما كه ١٦ مرداد ثبت نام كرديم پس ميره واسه عيد تحويل بدن،چقدر سود تاخير الان ميدن به شما؟
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/06/17

جوان
1

داش معلومه چی داری میگی؟؟ فک کردی بابت هرروز تآخیر چقد سود میدن آخرش میشه یه پول ناچیز شما حاضری ماشینتو بهت تحویل ندن و بجاش بهت سود بدن؟؟ اونم چه سودئ!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/06/17

مرتضی
0

آقا پوریا شما باید روی اواخر مهر یا اوایل آبان ماه حساب کنی برای تحویل اگه مثل ما باشی.نمیدونم سود تاخیر چنده ولی باید بدن دیگه طبق قرارداد.من 45روزه باید بیست و سوم مرداد تحویل میدادن.ولی کووووووو?!!!!خوب این پول تو بانک میزاشتم سود میداد.
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1395/06/17

ممد حسن
1

من یه پارس دارم تو اژانس کار مکنم همه مسافرا راضین اونوقت مگی تراکتور. مدل94
10:26  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

فکر کنم این دنا جدید که بیاد خیلی بخوره تو سر این دنا قدیمیا
09:01  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

فکر کنم این دنا جدید که بیاد خیلی بخوره تو سر این دنا قدیمیا
09:01  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

فکر کنم این دنا جدید که بیاد خیلی بخوره تو سر این دنا قدیمیا
09:01  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

شک نکن که اصلا راه نمیره سعی کن 175 بندازی
گزارش
پاسخ دادن
01:01  1394/11/20

اصغر سید پور خشه حیران
0

سلام وخسته نباشید خدمت ریاست ایران خودرو من تیرماه۹۵ دنا ثبت نام کردمتا الان تجویل ندادند ردیف قرادادم ۹۳۲۹۵۶۶
01:26  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
اصغر سید پور خشه حیران
0

سلام وخسته نباشید خدمت ریاست ایران خودرو من تیرماه۹۵ دنا ثبت نام کردمتا الان تجویل ندادند ردیف قرادادم ۹۳۲۹۵۶۶
01:26  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
اصغر سید پور خشه حیران
0

سلام وخسته نباشید خدمت ریاست ایران خودرو من تیرماه۹۵ دنا ثبت نام کردمتا الان تجویل ندادند ردیف قرادادم ۹۳۲۹۵۶۶
01:26  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

باورتون نمیشه دلم خیلی برای پارس سواران میسوزه. هم مالشونو باختن هم شعورشونو زیر سوال بردن هم نشون دادن بی سوادن. خلاصه بگم تاریک دنیا شدن و همه چی رو باختن. اینجا تنها جایی که اون همه حرص و سوزش رو خالی کنن تا یکمی آروم بشن. میدونم وقتی دنا میبینید چقدر حسرت میخورید و آرزوی داشتنش رو میکنید. اما هر کی به اندازه لیاقتش بدست میاره این قاعده روزگار
01:25  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
حمید رضا
2

دمت گرم کاکو ....


حال کردم
گزارش
پاسخ دادن
13:04  1394/11/17

مونتاک
0

باورتون نمیشه دلم خیلی برای پارس سواران میسوزه. هم مالشونو باختن هم شعورشونو زیر سوال بردن هم نشون دادن بی سوادن. خلاصه بگم تاریک دنیا شدن و همه چی رو باختن. اینجا تنها جایی که اون همه حرص و سوزش رو خالی کنن تا یکمی آروم بشن. میدونم وقتی دنا میبینید چقدر حسرت میخورید و آرزوی داشتنش رو میکنید. اما هر کی به اندازه لیاقتش بدست میاره این قاعده روزگار
01:25  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
مونتاک
0

باورتون نمیشه دلم خیلی برای پارس سواران میسوزه. هم مالشونو باختن هم شعورشونو زیر سوال بردن هم نشون دادن بی سوادن. خلاصه بگم تاریک دنیا شدن و همه چی رو باختن. اینجا تنها جایی که اون همه حرص و سوزش رو خالی کنن تا یکمی آروم بشن. میدونم وقتی دنا میبینید چقدر حسرت میخورید و آرزوی داشتنش رو میکنید. اما هر کی به اندازه لیاقتش بدست میاره این قاعده روزگار
01:25  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
هیربد
0

واقعا بی کارید میاید اینجا باهم بحث میکنید؟؟
00:51  1395/06/17
گزارش
پاسخ دادن
سعید
1

کفی های فابریکی که سایپا میفروشه ، بدرد نمیخوره، زود ترک بر میداره ، از بیرون بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
13:32  1394/11/18

مونتاک
3

باعرض سلام و خسته نباشی
در جواب به اونا که میگن دنا و سمند تو دور بالای 5000هزار دور میگیره باید عرض کنم که شما صحیح میگین واقعا موتور xumوxu7تو شتاب اولیه و تو گردنه واقعا کم نمیاره و عالی میری ولی ef7هم بد نیست و خوبه فقط باید بزاری خوب دور بگیره و کمی زمان میبره مثلا تو گردنه که نه ولی تو کفی باید بزاری حسابی موتورش فشار بهش بیاد و خوب دور بگیره که حدودا یه 5دقیقه ایی زمان میبره ولی بازم خوبه و عالی بعد از اون دیگه خوب راه میره ایشالا
21:53  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
2

ef7 رو نمیخرن چون به همه اثبات شده که نه کیفیت و خوشنامی tu5 رو داره و نه کشش عالی xu7 رو . قطعاتش هم که گران و کمیاب هست و هزار تا عیب و ایراد عجیب و غریب ممکنه پیدا کنه . موقع فروشش هم که خریدار نداره و صاحب اول و آخرش خودتی .
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/06/17

رامین
9

دنا بازار آزاد 49 تومان
16:06  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
امیر2
1

دوست عزیز ایا این خبر موثق است؟دراین صورت دنای تولید فروردین 95 با کارکرد 14000 کیلومتر بدون هیچ گونه خط وخش با رنگ سفید وتریم دو رنگ چه قیمت است منتظر پاسخ هستم با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
23:28  1395/06/16

پوریا
1

نظر کارشناسی رو خوب اومدی :)
گزارش
پاسخ دادن
14:30  1395/06/18

علی2
4

رضا دیگه امروز متوجه شدم که پارس tu5 دربرابر ef7 هیچه. موتور اسقاطی xum با اومدن توربو با این ملت خدا حافظی می کنه کی xum می خره پر مصرف دیگه گردنه کجا داره همش ازاد راه می شه که این موتور ها از دور موتور 3000 به بعد از شیر به موش تبدیل می شن. رضا گشتاور از نظر تو توربو بهتره یا xum کدوم رو بخرم و چرا؟؟
15:45  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
پارس
4

توربو که با این بنزین و روغن سر یک سال باید اسقاطش کنی . توربو تاخیر واکنش به پدال گاز داره . برو خودت مطالعه کن ببین turbo lag چیه . این توربوی روی ef7‌فقط یک اسباب بازیه همین . تو سربالایی اصلا نمیتونی نیم کلاچ کنی به خاطر تاخیر . هیچی جای حجم موتور رو نمیگیره واقعا . گشتاور خالص در دور پایین فقط با حجم موتور به دست میاد. توربو مشکلات خودشو داره . برای خاموش کردن ماشین بعد از توقف باید حداقل یک دقیقه صبر کنی تا دور توربو بیاد پایین وگرنه اگر بلافاصله خاموش کردی دیگه روغن به یاتاقان های توربو نمیرسه و کارش تمومه . اگر ماشین بی دردسر و قوی میخوای فقط باید ماشین با موتور حجم بالا بگیری همین و بس
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/06/16

احمد
1

من یک مکانیک هستم و حرف شما کاملا درسته افت دور موتور با افت شدید گشتاور همراهه به اضافه اینکه هر موتوری عموما هر چی با دور بیشتر کار کنه عمر مفیدش پایین تر میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1395/06/16

بنده خدا
4

اى كاش حداقل معنى توربو شارژ رو ميدونستى
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1395/06/16

پرشیا
5

به نقل از سایت وان کار :
جالب‌تر اینجاست که بدانید سهم تولید آن در خطوط تولید ایران خودرو تقریبا با مجموع سهم تولید 3 محصول با برند ملی این خودروساز (سمند،رانا و دنا) برابری می‌کند!

منظور از آن همون پرشیاست . مقاله بررسی شیر پیر

سمند و مشتقات سمند یعنی دنا و سورن مخصوصا با این موتور فاجعه ef7 در بازار شکست سختی از پرشیا خوردن که دلیل اصلیش هم همین موتور ef7‌هستش . وگرنه پارس ماشین ارزانی نیست و نمیشه گفت به خاطر ارزونی میخرن مثل پراید . شکست ef7 یک واقعیته
15:26  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
مجید
5

لازمه محبوبیت عمومی یک خودرو در ایران قدیمی و عقب مونده بودن اونه که پارس کاملا شرایط ذکر شده را داره پارس الان در شرایط حماسه پیکان قرار داره .واقعیت اینه که طرفداران خودروی ملی و موتور کم نظیر ef7 اکثرا از قشر تحصیل کرده وآگاهی هستند که پولشون را فقط بخاطر 2 تا چراغ گربه ای هدر نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/06/16

محسن
5

احسنت دقیقاً حق با شماست خلاصه یه نفر پیدا شد تا بگه مردم بی سواد آخه چرا به یه ماشینی که مال 50 سال پیش با اون موتور بی خودش 36 تا 40 میلیون پول میدین
بنده خودم سمند LX EF7 مدل 95 دارم و 10.000 کار کرده خیلی هم عالی و فوق العاده کم مصرف هستش در صورتی که دوست بنده همزمان با من پارس سال در آورد به قیمت 35.800.000 و 3 هزار کیلومتر ماشین نرفته واشیر سر سیلندر سوزوند !!!! اینه همون لیاقت جماعت ایرانی
گزارش
پاسخ دادن
22:23  1395/06/16

علی2
3

تو قسم می خوری که من با اسم های دیگه میام رضا به گردن ادم دروغ گو واقعا محمد رضا راست می گه من داخل گردنه نمیزارم دور موتور به 4 برسه. گشتاور دور پایین xu7 خوبه ولی ننی تونه در سرعت بالا عمل خوبی داشته باشه فشار زیادی روشه ef7 در دور 4000 هم قدرت خوبی داره هم سرعت خوبی بدون هیچ فشاری.
15:25  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
میکائیل
3

ثبت نام تیر ماه همه امروز فاکتور میشن .
14:06  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

جدی میگی میکاییل جان؟ من ۳۰ تیر ثبتنام کردم امروزم هرچه زنگ زدم ۰۹۶۴۴۰ کسی جواب نداد.
از کجا آمار گرفتی؟
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1395/06/16

علی
0

سلام .از کجا میدونی؟ من 30 تیرام و فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
16:32  1395/06/16

شایان
0

چقدر جالب که منم سی تیرمو تماس گرفتم گفتن 20 روز تاخیر داری.
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1395/06/16

مرتضی
0

نه بابا من 8تیر هستم و هنوز فاکتور نشده.30تیر که فک کنم مهر فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1395/06/16

محمد رضا از کرج
13

آقا من قبول دارم گشتاور ef7 در دور 4500 به نهایت خودش میرسه البته در دفترچه ماشین من نوشته بین 3500 تا 4500 ولی من میگم در 4500 بدست میاد ولی انتظار ما از ماشین فقط گشتاور نیست
من دوست دارم ماشینم کم مصرف و کم صدا و شتاب قابل قبول داشته باشه ولی موتور پژویی فقط گشتاور دور پایینش خوبه و اگه ازش کولر بگیری و بهش فشار بیاری موتور میاد پایین ولی ef7 این مشکل رو نداره اگه کسی باور نمیکنه بیاد باهاش سربالایی کولر میگیرم با گاز هم میرم نه بنزین ماشینم سمند ef7 پایه گاز سوزه و هر طوری دلم خواسته روندمش بدون مشکل
اگه با موتور پژویی مثل ef7 بهش گاز بدید فورا موتور داغون میشه
13:20  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
S مشکی اسفند
0

با سلام واسه شما چه تاریخی شاسی و پلاک شده ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1403/05/22

J7
0

خرید نقدی j7 سوم بهمن ۱۴۰۲ تاریخ ترخیص ۳۰ اردیبهشت شاسی خودرو ۲۰ خرداد تا آخر خرداد هم کارت ماشین برگ سبز فاکتور بیمه را هم از نمایندگی تحویل گرفتم دوستان دوماه و ۷ روزه از بیمه گذشته کا ت سوخت هم ۲۰ روزه گرفتم خبری از تحویل ماشین نیست که نیست اصفهان
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1403/05/23

J7 بهمن
0

من تا الان تحمل کردم از بهمن تا الان سر کاریم دو ماه از بیمه ماشین گذشته یک ماه و خرده ای هست که پلاک شده کل مدارک ماشین اومده. هر دفعه زنگ میزنی یه چیزی میگن . امروز بعد هفت ماه میگه در سف بارگیریه. خدا لعنتشون کنه.
گزارش
پاسخ دادن
15:22  1403/05/23

رضا22
10

من کاملا باهات موافقم
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/06/16

سعید
11

دوستان نظر آقا محمد از کرج واقعا درسته من کامل قبول دارم الان پدرم مدل 93 داره همش از گاز استفاده میکنه مثل بنزین این سربالایی هارو میره بالا
گزارش
پاسخ دادن
13:53  1395/06/16

رضا
4

جالبه رضا22 میگه علی 2 تایید میکنه و برعکس . خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی !! ضعف کشش ef7 تو سربالایی به هیچ وجه قابل انکار و کتمان نیست . دور ef7 زیر 4000 که بیاد واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداره و باید تو سربالایی مدام آماده معکوس دادن باشی تا دور موتور پایین نیاد وگرنه از پراید هم جامیمونی . گشتاوری رو که xu7 به راحتی و سرگاز در دور 3000 تولید میکنه این ef7 باید در دور 5000 تولید کنه .
گزارش
پاسخ دادن
15:08  1395/06/16

احمد
1

من یک مکانیک هستم و حرف شما کاملا درسته به اضافه اینکه هر موتوری عموما هر چی با دور بیشتر کار کنه عمر مفیدش پایین تر میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:52  1395/06/16

Adel
1

سلام جهت اطلاع دوستان ، من ثبت نامی یک تیر بودم امروز فاکتور شد
13:12  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

سلام کدوم شهرستان ثبت نام داشتین ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/06/16

ایمان
0

شما شرایطی گرفتین تحویل ۳۰ روز کاری؟ یا به اصطلاح همه پول و نقد دادی و تحویل فوری بود؟
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/06/16

Adel
0

سلام از کنگاور ثبت نام کردم جزء استان کرمانشاهم
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/06/16

Adel
0

45روزه شرایطی
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1395/06/16

مهدی
1

سلام . ببخشید من دقیقا یک ماه پیش ثبت نام کردم تحویل فوری.
الان زنگ زدم گفتن هنوز فاکتور نشده. خواستم ببینم
1. معمولا حدودا چند روز بعد ثبت نام فاکتور میشه؟
2. بعد اینکه فاکتور شد تا موقع تحویل ماشین چه قدر طول میکشه؟

ممنون
13:11  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
جوان
2

هنوز باید یک ماه الی چهل روز دیگه صبر کنی شاید بعدش فرجی شد ماکه صبر کردیم نشد
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/06/16

جوان
2

با عرض سلام خدمت دوستان واعضای پیج از 22 تیر تا امروز 55 روزه که ثبت نام کردم به قول خودشون فروش فوری وتحویل 30 روزه بوده پولشم که کامل گرفتن 42،500 ولی کل برنامه مسافرت من و همه کسایی که در تحویل خودروشون تآخیر به وجود اومده رو به باد دادن اصلآ به حرفای اینا نمیشه اعتماد کرد
گزارش
پاسخ دادن
21:17  1395/06/16

رضا22
7

دوستان فردا صبح من با 5 سرنشین و صندوق پر دارم میرم شمال عروسی یکی از آشناها انصافا اینبار هم صندوق پر شده وهم با سرنشین کامل هر اتفاقی افتاد بخدا قسم عین واقعیت رو مینویسم اتفاقا تا دلت بخواد سربالایی هم داره
10:43  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
اپتیما
2

قبولت داریم داداش ، قسم چرا؟ ef7 خوبه تیبا هم به اندازه خودش خوبه..
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/06/16

رضا22
4

دوستان تمام نظرات رضا و دوستان مخالف دنا توی این تاپیک ثبت میشه ولی بیشتر نظرات ما یعنی موافق دنا ثبت نمیشه
10:08  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
Amin تارا v4.
0

چه رنگی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1403/05/21

مهدی
0

تیتانیوم
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1403/05/22

میکائیل
3

سلام
من یک تیر خودرو دنا ثبت نام کردم تا به امروز هم تحویل نگرفتم
09:52  1395/06/16
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
2

دیگه مایی که 10 شهریور ثبت نام 60 روز کردیم انشالله برا 13 بدر ماشین زیر پامونه ...
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1395/06/16

تیبا تند وتیز
0

اشگاور تیبا از دنا هم بیشتره نمیخواهین. اقعیت رو گبول کنین
23:12  1395/06/15
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 34 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین پلاس مهرماه : واریزی اول کی پرداخت کردی
شاهین‌پلاس مهرماه : واقعا دعوت نامه شهریوری ها اومد پس مهرما کی میاد
بابائی : دوستان کسی براش سود تاخیر محاسبه شده اگه برای کسی اعلام شده لطفاً بگید چقدر بوده ممنونم 🙏
پلاس : موافقم.بعنوان فردی که قبلا هم شاهین داشته،از همه نظر در بین خودروهای ایرانی،برتر است ،بجز دو مورد،یکی رنگ بدنه سفید شیری آن،که پس از مدتی که آفتاب خورد مات میشود و جلوه خودش را از دست میدهد،دوم جنس پلاستیک بی کیفیت داشبرد آن که واقعا نا امید کننده و شبیه پلاستیک بازیافتی است.سایپا که اینهمه برای کیفیت اجزای دیگر این خودرو، زحمت کشیده،بعید است که با توجه به انتقاد کارشناسان حرفه ای خودرو،این دو عیب ظاهری را برطرف نمیکند.
صادق : دعوت نامه شهریور ارسال شد مبلغ واریزی ۴۷۹میلیون
محسن : سلام دوستان دیشب چراغ راهنما عقب تارا خورد به موتور شکسته کسی میدونه آیا میشه فقط طلق روش عوض کنم یا باید کامل عوض کنم ومیدونی تقریبا قیمتش چنده ممنونم جواب بدی خیلی رو دلم هست
V4ابان ۲۶ : بله من زنگ زده بودم کارشناس ایران خودرو گفت اولویت فاکتور با پیش فروشها می باشد
نازنین۱ : خوشحالم‌که خیلی ها توی اسن سایت فهمیدن نازنین آبی رنگ‌اطلاعات درست میده و از خودم دقیق میپرسن منم با نگ آبی براشون می‌نویسم که بفهمن خود واقعیم هستم نه مثل اون بی ادب هایی که بارنگ مشکی جواب میدن به اسم من
نازنین۱ : حدود ۴۵۰ تومن بدون سود تاخیر سودو کم کنن حدود ۴۲۰
H@6 اردیبهشت : بله منم 6 اردبیهشت بودم شدم دیشب تو سایت زده اما پیامک نیومده پلاکم نشدم هنوز و نمیدونم چقد طول میکشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
کوییک آر اس : پذیرش برج 11 پارسال بودم تکمیل وجه برج 5 هنوز درحالت تخصیص
ساینا پیش فروش 12 اسفند : جمله سازیت خیلی افتضاحه داداش
فرزاد : سلام داداش اگه پلاک بشن خبرمیدن؟ منم تحویل شهریوربوده خبرندادن
Gx با لاینر : با سلام دوستان سایپا فاکتور کردنش رو نظم نیست الان من خودم 21 مهر پذیرش شدم تحویل 30 روزه برگه سخا هون روزی که ثبت نام کردم تحویل دادم ، دوستم اونم مثل من 21 پذیرش شد اون برگه سخا 10 روز بعد برگه سخا داد تحویل امروز تحویل گرفت. سایپا فاکتور کردنش شانسی شده و هیچ نظمی نداره. ایشالا همه فاکتور بشن
محمد : دریچه گاز برقی
207سقف فلز قالپاق تحویل 30آذر : هنوز فاکتور نشدم، کسی خبر نداره؟
ساینا پیش فروش : نه تا دوازده تیر شده
رامین : داداش هنوز خبری نیست..جالبه 30 آذر و دی فاکتور شدن ، ما هنوز موندیم. زنگم زدم پشتیبانی ، میکه باید تحمل کنین. جالبه!!!! حقیقت دیگه بیخیالش شدم. اصلا میخوام که دیگه ندن
مسعود : چشم و گوش شیطون کر یعد 4 ماه تاخیر فاکتور کردن
207 پانا دی ماه : من مستقیم رفتم اداره پست کارم رو انجام دادن