امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1645
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)114
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.76
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.88
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)500
ترمز جلودیسکی پره ای خنک شونده
ترمز عقبدیسک
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)455.8
عرض (سانتی‎‏متر)194.4
ارتفاع (سانتی‎‏متر)146.0
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)12.03
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور155
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
جی‏‎پی‏‎اس (GPS)دارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
کمربند پیش کشندهدارد
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی36 ماه یا 60000 کیلومتر
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

177842 نظر

مصطفی
0

سلام .فرمون دنا من تو دست انداز ها و چاله چوله ها یه صدایی میده انگار یه چیزی محکم نیس؟ نمایندگی ها انجام میدن؟
12:03  1395/08/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سلام.داداش چندتا ایربگ داره؟ازنظر ایمنی چطوره؟0تا100چندثانیه؟
گزارش
پاسخ دادن
02:16  1395/01/13

مهندس
3

موتور هر تکنولوژی و سیستمی که میخواد داشته باشه باید آخرش خروجیش رو دید که چی هستش . ما چکار داریم که موتور چطور کارمیکنه . راننده از موتور طلب گشتاور میکنه دیگه اینکه موتور چطوری تولیدش میکنه به راننده چه ربطی داره . مهم خروجی موتور هست . موتور تویوتا یاریس هم کلی سیستم و تکنولوژی داره اما واقعا ضعیفه چون گشتاور خوبی تولید نمیکنه . ef7 فقط دور بالا خوبه در دورهای پایین و میانی حرف چندانی برای گفتن نداره . موتورهای کم حجمی که توربوشارژ ندارن همه از ضعف گشتاور دور پایین رنج میبرن . بیشترین رانندگی در دورهای زیر 4000 انجام میشه و در این دورها ef7‌حرف چندانی برای گفتن نداره . تجربه رانندگی باهاش کاملا گویای همین موضوع هست . در دور 3000 گشتاور ef7 به سختی به 130 میرسه و در دور 3500 نهایتا 135 هست . آمار و ارقام عجیب و غریبی که بعضی از افراد برای ef7 اعلام میکنند هیچ همخوانی با واقعیت و عملکرد واقعی این موتور نداره . اگر ef7‌در دور 3500 به 157 میرسید باید موتور زانتیا 1800 رو هم له میکرد . در واقعیت ef7 در دور زیر 4000 از xu7 معمولی روی405 هم ضعیف تره دیگه چه برسه به موتور زانتیا
09:53  1395/08/12
گزارش
پاسخ دادن
راضیه
0

برای ماهم نیومده پیام
برای خیلیا نیومده هنوز
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1403/09/28

مهندس
4

موتور زانتیا 1800 در دور 3000 به حدود 150 نیوتن متر میرسه و در دور 4250 به گشتاور 154 میرسه . با این توزیع گشتاورش شتاب و قدرت عالی تولید میکنه . این موتور رو روی سمند سریر با اون وزن زیاد و روی پرشیا لیموزین با اون وزن بالا نصب کردند و عالی هم جواب داد . روی پارس elx‌ هم بود که همه میدونیم از نظر شتاب و قدرت بی رقیب بود . اما ef7 از نظر گشتاور در دورهای پایین و میانی ضعف داره و همه دیدم که تا دورش بالا نباشه قدرت و کشش و شتاب خوبی نداره . مقایسه ef7 با موتور قدرتمند زانیتا 1800 خنده دار هست . اگر کسی منطقی فکر میکنه خیلی راحت میفهمه که ef7‌هیچوقت در دور 3500 نمیتونه به گشتاور 157 برسه ! اگر میرسید الان وضعیتش خیلی خیلی بهتر از چیزی بود که الان هست . اعداد و ارقام باید با واقعیت همخوانی داشته باشه . اگر 157 در دور 3500 درست بود باید از موتور زانتیا 1800 هم قوی تر بود که همه دیدیم که نیست پس با واقعیت همخوانی نداره .
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1395/08/12

فقط EF7
3

همون اسباب بازی شرفش میارزه به این ازرده خارجه
گزارش
پاسخ دادن
16:55  1395/08/13

مرتضی
0

سلام بچه ها من نمیتونم برم درب 16 چون شهرستانم یکی از دوستام که تهرانن میتونه بجام بره پیگیر شه
04:28  1395/08/12
گزارش
پاسخ دادن
پویا
2

سلام

بچه ها من نمیتونم برم درب 16 چون اصفهانم

امکانش هست از دوستان که برای خودشان می روند دنا من رو هم پیگیری کنند تا فاکتور بشه ؟

اگر کسی چنین لطفی بکنه شیرینیشون محفوظه
23:14  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
شاهین
0

دقیقا دفعه قبل هم سایپا همین بلا رو سر ما آورد . چهارشنبه شب فرستاد و پنج شنبه و جمعه اش تعطیل بود ولی این مدت رو حساب کرد در صورتی که خودش برای تحویل ماشین می نویسه سی روز کاری
گزارش
پاسخ دادن
12:09  1403/09/28

پرپین چی
0

دوستان بزرگواری که براشون پیامک رفته و بخاطر تعطیلی های بانک ها نمیتونن پول جابجا کنن
بانک های مرکزی تعطیل نیستم سریع پول رو بریزید تا حواله نسوخته
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1403/09/28

پرپین چی
0

دوستان بزرگواری که براشون پیامک رفته و بخاطر تعطیلی های بانک ها نمیتونن پول جابجا کنن
بانک های مرکزی تعطیل نیستم سریع پول رو بریزید تا حواله نسوخته
گزارش
پاسخ دادن
11:17  1403/09/28

آرمان
33

شعری برای دنا سواران
دل و دیده هر دو در اندیشه دنا يند
همه حال و همه احوال با دنا یند

تو جانا دانی دنا چيست؟
دنا حاصل اندیشه و جان است

دنا را قدر دان باش و عزیز دار
همیشه چه شب چه روز با دنا باش

دلت ار با دیگریست و با دنا نیست
زبان در نقد درست از راه دنا باش...
18:19  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
Changan
0

دوستان اشتباه نكنيد ٤ ماه كاري نيست ٤ ماه معموليه. من اينو همون اول زنگ زدم از سايپا پرسيدم.
كه حدودا معادل ٣ ماه كاري ميشه.
گزارش
پاسخ دادن
03:06  1403/09/29

حسین
0

عجیبه که یکی لایک کرده!
منم شنیدم از تاریخ سخا تا فاکتور هست ولی در ۱۲۴ شکایت ثبت کنید میتونید از تاریخ واریز تا تحویل بگیرید
نوشته بود تحویل ۱۲۰ روزه، ننوشته فاکتور ۱۲۰ روزه!
در ضمن من بعد از تحویل بابت ۱۲۰ روزه بودن هم شکایت میکنم، چون باید مجوز داشته باشن وگرنه ۹۰ روزه هست اصلش
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1403/09/27

Changan
0

دوستان اشتباه نكنيد ٤ ماه كاري نيست ٤ ماه معموليه. من اينو همون اول زنگ زدم از سايپا پرسيدم.
كه حدودا معادل ٣ ماه كاري ميشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1403/09/28

Changan
0

دوستان اشتباه نكنيد ٤ ماه كاري نيست ٤ ماه معموليه. من اينو همون اول زنگ زدم از سايپا پرسيدم.
كه حدودا معادل ٣ ماه كاري ميشه.
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1403/09/28

سامان
0

امروز رفتم درب 16 برای من فاکتور شد تاریخ اول شهرویور دنا سفید تریم دورنگ بود بالاخره حل شد مشکلم یکی اومده بود خاکستری بود بهش گفتن ده روز دیگه داریم
16:55  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

سلام مبارکت باشه داداش .سفید تریم دو رنگ موجود بود؟
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1395/08/11

مصطفی
0

سلام فقط فاکتور میکنن ؟؟ ماشینو نمیدن ؟
گزارش
پاسخ دادن
21:43  1395/08/11

سامان
0

بله موجود بود گرفتم
گزارش
پاسخ دادن
22:02  1395/08/11

سامان
25

دوستان من یک سورن کلاس 11 نوشتم قبل از خرید خیلی افراد به دروغ نظر داده بودند که صدای موتور از 3000 به بالا نمی شه تحمل کرد تا اینکه داشتم پشیمون می شدم ، دوستان باید بگم که بر عکس صدای کم موتور از خوبی های این ماشین است .
این افراد وجدان ندارند ،باید به آنها گفت پیشرفت صنعت خودرو با تخریب شما شکل نمی گیره .
اصلا نمی فهمم بیکاری به سرشون زده که بشینن بدون تجربه تخریب کنند .
14:51  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
دنا
4

ادامه: 20)کونسول وسط جادار 21) سینی زیر موتور آهن 22) روکش زیر کاپوت و صندوق 23) باز کردن ماشین بدون سویچ به مراتب سختر از دیگر ماشینای ایرانه 24) فرمون بدون ایراد و لرزشو صداهای نا متعارف 25) بابت اسپرت کردن و ظاهری بسیار زیبا مخصوصن ازجولو 26) قطع و وصل کردن کیسه هواها بصورت دستی 27) ارزون بودن قیمت قطعات مصرفی مانند روغن و لنت نسبت به ماشین های چینی و خارجی 28) زیاد بودن متخصص و قطعات دنا نسبت به خودروهای چینی و خارجی 29) بزرگ بودن سپر جولو یعنی کوچیک بودن گلگیرهای جولو و در نتیجه در تصادفات سپر ضربه خواهد دید تا گلگیر 30) ارزون بودن دنا نسبت به رقبا از لحاظ امنیت ظاهر و امکانات، البته جدیدن یمقدار گرون شده(42 تومن عالیه) نکات منفی 1) سیستم سیمپیچی و سیمکشی و برقیش مشکل داره،یهویی چراغاش خاموش میشه بعضی از دکمه هاش عوضی کار میکنن،بانداش بی کیفیت میشه کروز خاموش میشه،اینه بغلها کار نمیکنن والی اخر که تک تک اینها بخاطر سیستم برقیشه که مشکل داره 2) گیربکسش ضعیفه گاهن صدا میده البته من شخصن مشکلی تا حالا نداشتم
13:35  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
دنا
6

ادامه :3) روغن کم میکنه 4) آب کم میکنه مخصوصن تو تابستون 5) موتورش خیلی گرم میکنه که البته میگن عادیه و مشکل ساز نیست 6) صندلیاش به شدت افتضاحه قوس مسخره ای داره که ادم کمر درد میگیره،سفتم هست 7) عقب ماشین بسیار کوچیکه نسبت به ظاهرش 8)لنتهای عقب موقع دنده عقب به شدت صدا میده 9) بعضی از قطعاتش خیلی گرونه مخصوصن قطعات جدید مانند چراغهای جولو جفتی یه ملیون و در نهایت من از دنا راضیم که بلطف تک کارخونه ای بودنش فقط کارخونه ی تهران میزنه و قطعاتش به مراتب از کارخونه های دیگر ایرانخودرو است اینم از کمک من برای مردم عزیز در مورد دنا.
البته مشکل سیم کشی در تولیذات جدید رفع شده
13:26  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
ef7-cvvt
6

با تشکر از اطلاعات مفیدی که دادید لازم دونستم در مورد سه تا از نکات مهم توضیحاتی بدم
۱-مقدار مجاز کم کردن روغن در موتور ef7 دویست میلی لیتر در هزار کیلومتر هست البته دلیل کم شدن روغن به هیچ وجه بخار شدن و خروج از موتور و یا عبور از رینگ ها به داخل سیلندر نیست . بدلیل طراحی خاص ef7 بخارات روغن از طریق یک لوله مستقیما از داخل موتور به وروی منوفیلد مکش میشه و موجب محافظت و روانکاوی بیشتر سوپاپ ها میشه اگه شما در حالتی که موتور روشن است درب پلاستیکی روی موتور را باز کنید متوجه میشید بر خلاف موتورهای قدیمی حالت مکش هوا به داخل موتور مشاهده میشه که دلیلش همان نکته ای هست که عرض کردم
۲-دما و فشار داخل رادیاتور موتور ef7 نسبت به موتورهای قدیمی بالاتر هست و و فن در دمای ۹۰ درجه وارد دور تند میشه شما به هیچ وجه نباید از آب مقطر خالص در رادیاتور ef7 استفاده کنید چون حالت مجاز برای سیستم خنک کننده موتور ef7 پنجاه درصد ضده یخ و پنجاه درصد آب مقطر میباشد
۳-موتورهای جدید بر اساس سیستم موتور گرمسوز میباشند یعنی شرکت طراح با افزایش دمای مجاز ،موجب افزایش راندمان مفید سوخت در موتور میشود
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1395/08/11

ef7
3

روغن کم کردن و روغن خواری و روغن ریزی قسمت از ذات ef7 هست
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/08/11

xu7
24

بنزین خواری کم کردن شدید روغن و واشرسوزی در ذات و طراحی معیوب xu7 قرار داره
گزارش
پاسخ دادن
16:43  1395/08/11

ef7
1

موتورهای تویوتا و هیوندا خیلی پیشرفته و عالی هستند و کلی هم سیستم دارن اما تعمیرکارها خیلی راحت تعمیر میکنن و تازه دوست دارن با موتورهای جدید کار کنند اما ef7 بدقلق و بد تعمیر هست . وا رفتن موتور و پیدا شدن مشکل های جدید موقع تعمیرات هیچ ربطی به پیشرفته بودن موتور نداره . تعمیرکار وقتی مجبور شد مثلا اویل ماجول رو باز کنه مگه دیگه به این راحتی ها آب بندی میشه و نشتیش بند میاد . به هر جای ef7‌ بخوای دست بزنی باید کلی قسمت رو باز کنی . این موتور به خاطر طراحیش بد قلق هست و ربط زیادی به کیفیت هم نداره . ضمنا کیفیتش هم فرقی نکرده و همونی بوده که هست .
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/08/12

دنا
9

نقل قول:
در کل در اینجا من میخواهم اطلاعات مفید و واقعی رو در اختیار دوستانی قرار بدم که در صدد خرید دنا هستن.من یک ساله دنا دارم و اول نکات مثبتش و بعدش منفیاشو میگم. مثبت 1) ترمز ها عالی بدون هیچ مشکل 2)کروز کنترل بسیار دقیق 3)صندلیهای برقی و دقیق 4) شیشه های یو وی و سبز رنگ موقع رانندگی 5) داشبورد مخفی و قسمت های زیاد برای وسایل 6) صدا بسیار کم و بدون هیچ ایراد 7) در سرعتهای بالا شتاب بسیار عالی 8) کنترل در پیچ بسیار عالی مشروط به خوابوندن حداقل سه سانتی هر دو محور 9)چراغهای همراه و کاربردی 10) سیستم صوتی و بلوتوث روی فرمان کاربردی و آسان و راحت 11) ستون فرمان تلسکوپی موقع تصادف 12) مصرف لنت و بنزین و کثیف شدن روغن در حد معقول 13) چراغهای عالی با طول عمر زیاد 14) جی پی اس که البته باید فعال بشه عالی 15) سنسورها دقیق و بدون اشتباه 16) جنس سپر عالی در حد عجیبی انعطاف پذیره در تصادف بسیار کاربردی وعالی 17) قیمت قطعات اشتراکی با سمند همقیمت سمند مثلا شیشه ی بغل یو وی بیستو پنج هزار تومن 18) برای دوسداران سرعت تا دویستو بیست واقعی میره 19)کولر و بخاری بینهایت سرد و گرم
13:23  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
V1
0

خیر
گزارش
پاسخ دادن
14:46  1403/09/27

علی
0

خیر هزینه نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1403/09/27

آرمان
8

شعری برا دنا سواران

دنا دا دار عزیز و گرامی
دنا را دان بهر هر کار و سواری

دنا جان عزیزت را عزیز دار
زه هر که با تو بد بود تو ده به او سواری
12:21  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

دوستانی که تازه تحویل گرفتن ممکنه بگن دوتا صندلی جلو ماشینشون هشت حالته و مثل هم هست؟ یا شش حالته؟
12:10  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
0

جز سری اول بقیه دنا ها شش حالته هستش هر دو صندلی جلو
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1395/08/11

علی
2

شش حالته یعنی جلو و عقب- بالا و پایین- دو حالت هم پشتی صندلی. درسته؟
تنظیم گودی کمرش دستیه؟
گزارش
پاسخ دادن
09:43  1395/08/12

محمد
0

دوستان.میخوام برم درب 16فقط ازکجامیشه فهمیدچه رنگایی روحاضر دارند.من 25 مردادثبت نام کردم.خاکستری
08:03  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

فکر کنم یه عده میخوان امشب راحت بخواین دلشون رو خوش کردن
هیچ دعوت نامه ایی نیامده دروغ کذبه راست میگین عکسش رو بفرستین
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1403/09/26

ایمان
0

فکر کنم یه عده میخوان امشب راحت بخواین دلشون رو خوش کردن
هیچ دعوت نامه ایی نیامده دروغ کذبه راست میگین عکسش رو بفرستین
گزارش
پاسخ دادن
23:01  1403/09/26

محمد
0

رنگهای موجود آبی رویال سفید تریم تک رنگ موجود هستش
گزارش
پاسخ دادن
11:34  1395/08/11

محسن
0

منم 20 مرداد خاکستری ثبت نام کردم هنوز خبری نیست... چرا؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/08/11

محمد
0

سلام خاکستری بخوای باید یک ماه صبر کنی
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1395/08/11

محسن
0

اینا که رنگ خاکستری ندارن چراثبت نام میکنن؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:17  1395/08/11

دنا
2

دنا و سمند رو از بچه ها هم بپرسی میگن سنگینه و اتاقش ول میکنه خودشو.انگار چند ساله مسافر سوار کردی.اتاق سمند هم سنگینه و زود وا میره . دنا از سمند هم بدتر و سرهم بندی شده تره.موتور ef7 که گشتاور پایینی داره و قطعات کمیاب و پرخرج.کافیه سرچی تو نمایشگاه ها بکنی هیچ خیرخواهی شما رو به خرید ef7 تشویق نمیکنه. پس کم آوردن تو سربالایی واسه سمند و دناست. اتاق پرشیا 10 سال هم بگذره بازم سرحاله این بخاطر طراحیه اصولیه خارجیه. دنا و سمند ef7 مثل ماشین چینی هستن که خرید و سواری و فروشش دردسر داره.
07:51  1395/08/11
گزارش
پاسخ دادن
EF7 Engine
8

3500-4500=157N.M
گزارش
پاسخ دادن
09:08  1395/08/11

پارس
17

اتاق سمند توسط یک شرکت معتبر انگلیسی با رعایت اصول آیرودینامیک و استفاده از لوله های تقویت کننده و بکار بردن چند لایه ورق در نقاط حساس طراحی شده در تست تصادف سمند ضربه شدید از ناحیه جلو بصورت یکنواخت در تمامی بدنه انتقال پیدا میکنه و کمترین آسیب به جلوی خودرو و سرنشین وارد میشه استفاده از مواد و قطعات تقویت کننده موجب افزایش وزن و در نتیجه کاهش لرزش و تعادل بهتر در بدنه سمند می شود .حس امنیت و تعادل بهتر به شکل کاملا واضحی در اولین رانندگی با خودروی سمند احساس میشود مشکل بزرگ سمند در بدو ورود استفاده از پیشرانه ۸ سوپاپ و ناتوان xu7 بر روی بدنه سدان سنگین و پهن سمند بود موتوری که با وجود مصرف افسار گسیخته سوخت ، بدلیل ضعف شدید تکنولوژی قادر به تولید حتی یکصد اسب بخار قدرت هم نبود ! با ورود رسمی موتور مدرن ef7 به صنعت خودروی کشور ایران رسما صاحب اولین موتور منطبق با تکنولوژی روز جهان شد و انگیزه کافی و بستر مناسب برای طراحی خودروی پیشرفته دنا با موتور کم مصرف و قدرتمند ef7 بوجود آمد این تعقیر و تحولات مثبت موجب محبوبیت روز افزون محصولات با برند ملی بخصوص سمندef7 و دنا شده است
گزارش
پاسخ دادن
13:29  1395/08/11

دنا
0

دقیقا بگو کدوم شرکت انگلیسی سمند رو طراحی کرده ؟ چرا حرف کلی میزنی . دقیقا بگو کجا بوده ؟
ضمنا همین 8 سوپاپ گشتاور و کشش به مرانب بهترین نسبت به ef7 داره . ef7 تا دورش بالا نباشه هیچ حرفی برای گفتن نداره . این آماری که شما برای گشتاور ef7 میدید هیچ همخوانی با واقعیت نداره . اگر واقعی بود باید از موتور زانتیا 1800 هم قوی تر بود . خودتون برید نمودار گشتاور موتور زانتیا 1800 رو ببنید . با این آماری که شما میدید باید ef7 ازش قوی تر باشه . ولی چیزی که در عمل دیده میشه اینه که موتور زانتیا 1800 به مراتب قوی تر هست . پس این آمار هیچ ارزشی نداره و صرف تبلیغات ارایه شده . همیشه ef7 بسیار ضعیف تر از چیزی بوده که واسش تبلیغ شده . کشش ضعیف در سربالایی و شتاب اولیه ضعیف دنا کاملا بیانگر این مطلب هست که تا دور ef7 بالا نباشه هیچ حرفی برای گفتن حتی در مقابل همین xu7 که 8 سوپاپ هست هم نداره دیگه جه برسه به موتور زانتیا 1800
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/08/11

دنا
0

کسی که ندونه گشتاور چیه و فریب اسب بخار در دور 6500 رو بخوره میره ef7 میخره بعد میبینه تو سربالایی راه نمیره مثل همین دنا
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/08/11

پارس
14

کسی که صنعت خودروی دنیا را در غالب یک چهار چرخه چهار گوش با موتور ۸ سوپاپ ترتری میبینه نمیتونه درک درستی از دنا و موتور پیشرفته ef7 داشته باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:38  1395/08/11

حسین
11

بله جناب دنا حرف شما درسته ولی یادت نره گیربکس زانتیا متفاوت از گیربکس پژویی هستش. عملکرد خوب یه ماشین توی درگ محصول مجموعه موتور و گیربکس و راننده است. همه میدونن گیربکس زانتیا به مراتب بهتر از گیربکس پژویی هستش و این موضوع ارتباطی به موتور نداره. در مورد کشش ef7 در سربالایی قویا با شما مخالفم. کشش سمند ef7 در سربالایی به مراتب بهتر از سمند موتور پژویی در سربالایی هستش. وقتی میخواید عملکرد موتور ef7 رو با xu7 مقایسه کنید فقط این کار رو روی سمند انجام بدید تا با توجه به مشخصات یکسان فیزیکی مثل وزن و توزیع وزن بشه تفاوت دو موتور رو درک کرد نه اینکه سمند 1250 کیلویی ef7 رو با glx 1100 کیلویی xu7 مقایسه کنی بعد تفاوتشون رو به حساب موتور بزاری. البته باز تاکید میکنم کشش سمند ef7 در سربالایی به مراتب بهتر از سمند xu7 هستش و هر کسی خلاف این حرف رو بزنه معلومه یا از سر تعصب قبول نمیکنه یا واقعا پشت فرمون یه ماشین موتور ef7 ننشسته
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/08/11

واقعیت
13

اگه پاشش سوخت در موتور ۱۸۰۰ زانتیا را منطبق با پاشش سوخت در موتور ef7 قرار دهیم قدرت و گشتاور در حد موتور پراید سقوط میکنه موتور l4 بجز ۱۶ سوپاپ بودن هیچ تفاوت فنی و تکنولوژی نسبت به موتور l3 یا همان xu7 نداره و فقط به مدد تنفس بهتر و مصرف ۱۵ لیتری سوخت عملکرد مناسبی داره که با استانداردهای امروزی یک موتور کاملا منسوخ به حساب میاد البته این موتور سال هاست که منسوخ شده و نباید با موتورهای پیشرفته امروزی مقایسه بشه
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/08/11

کاویانی
13

جالبه همه افرادی که علیه دنا و موتور ef7 منفی بافی میکنن همیشه به ماشینای اوراقی و رده خارج مثل پارس, 405 و زانتیا استناد میکنن چیزی که مشخصه این جور افراد تا حالا سوار ماشین پیشرفته و درست و حسابی نشدن و فقط بخاطر تعصب روی ماشین قدیمی که دارن این حرف ها را سرهم میکنن
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1395/08/11

ef7
1

اتفاقا من کشش رو دقیقا با سمند 1800 مقایسه کردم . کشش سمند xu7 به مراتب بهتر هست . ef7 فقط وقتی خوب راه میره که دورش بالا باشه و بالا نگه داشتن دور فقط و فقط با دنده معکوس های زیاد ممکن هست . هیچ شکی وجود نداره که کشش xu7 بهتر هست . ضمنا موتور زانتیا 1800 به مراتب قوی تر از ef7 هست . کسی که فکر میکنه موتور ef7 قوی تر یا حتی برابر با زانتیا 1800 هست مشخصه که اطلاعات فنی ضعیفی داره . ef7 در زمینه کشش حتی از xu7 ساده 8 سوپاپ هم ضعیف تر هست دیگه وای به حال موتور زانتیا 1800 . ef7 یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی بیشتر نیست . این موتور فقط 1644 سی سی هست و هر کاریش کنی در دورهای پایین و میانی ضعیفه و فقط در دورهای بالا میتونه گشتاور خوبی تولید کنه . تنها برتری ef7‌ در مصرف سوخت هست که اون هم به لطف از دست رفتن گشتاور و کشش دور پایین به دست اومده
گزارش
پاسخ دادن
15:38  1395/08/11

پارس
10

موتور l3 و l4 هم فقط و فقط دو تا موتور ۱/۷ لیتری ۸ سوپاپ و ۱۶سوپاپ با تنفس طبیعی هستند که هیچ مزیت فنی و تکنولوژی در مقایسه با موتور پیکان انژکتوری ندارند و فقط و فقط با مصرف خارج از قائده بنزین خوب راه میرن اگه این موتورها قابل قبول بود به این سرعت از رده خارج نمیشد در صورتی که tu5 با وجود ضعیف تر بودن هنوز در سطح جهانی طرفدار داره و روی خودروهای مختلف نصب میشه ef7 در سطح بسیار برتری نسبت به tu5 قرار داره و اگه با قطعات اصلی آلمانی تولید بشه به یکی از بهترین موتورهای اقتصادی دنیا تبدیل میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/08/11

ef7
1

موتور 1761 سی سی xu7 رو در تمام دنیا یک موتور 1.8 لیتری میشناسن چون به 1800 نزدیکتر هست ولی ایرانخودرو موتور 1644 سی سی ef7 رو یک موتور 1700 معرفی میکنه تا بتونه فروش کنه ولی براساس استاندارد یک موتور 1.6 لیتری هست چون به 1600 نزدیکتر هست تا 1700 . موتور xum هم د رواقع 1.9 لیتری هست و نه 2 لیتری . ef7 یک اسباب بازی بیشتر نیست . ef7 فقط سایه یک موتور پیشرفته هست ولی در عمل یک موتور کم کشش با ایرادات طراحی زیاد هست که با اولین خرابی برای همیشه زمین گیر میشه
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/08/11

پاری
4

البته بر اساس استاندارد جهانی موتور ef7 یه موتور ۱/۷ محسوب میشه ولی نکته مهمتر اینه که با وجود ۱۶۴۵ سی سی حجم از موتور ۱/۸ لیتری xu7 و ۱/۹ لیتری xum توان و گشتاور نهایی بالاتری ارئه میکنه و در تاپ اسپید زانتیای ۱/۸ لیتری ۱۶ سوپاپ را شکست میده اونم با وجود بیش از ۱۰۰ کیلو بدنه سنگینتر!
گزارش
پاسخ دادن
16:52  1395/08/11

ef7
0

توان و گشتاوری که در دورهای بالا و به دور از دسترس به دست میاد هیچ ارزش عملی نداره و فقط واسه گول زدن خریدار خوبه . رفتار موتور ef7 کاملا به یک موتور 1.6 لیتری شبیه هست چون فقط 1644 سی سی هست . حالا تو میتونی خودت رو فریب بدی و فکر کنی اصلا حجمش 2400 هست !!! اما واقعیت اینه که یک موتور 1.6 لیتری بیشتر نیست و ضعف کشش دور پایین و میانی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:11  1395/08/11

حسین
11

توی سربالایی سمند xu7 کشش بهتر از سمند ef7 هستش ؟؟؟؟؟؟؟ خب فهمیدم جریان چیه خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
17:15  1395/08/11

محمد2
11

نابغه ef7 اسم پروژه موتور ملی بوده که کلید خورد...این 7 ربطی به حجم موتور نداره.
تو چه اعجوبه ای هستی!!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:03  1395/08/11

سلام
1

سلام ما 30مرداد ثبتنام کردیم امروز فاکتور شد دنا مشکی تریم مشکی ایشالله همه تحویل بگیرین
21:23  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
نادر
0

سیستم یه برنامه نرم افزاری براش تعریف کردن هر خودرویی که از خط تولید خارج میشود به نوبت واریز وجه انجام شده فاکتور میکند. تعطیل و غیر تعطیل هم ندارد.
این چیزی بود که یکی از دوستان خیلی وقت پیش گفت
برای جلو گیری از فاکتورهای الکی و دوستی و اشنایی تعریف کردن.
چیزی هم که ما این یکسال دیدیم تو کانال ها همین را نشان داده.
اگر طوری دیگ است دیگ نمیدونم.
هر کی اگر اطلاع دقیق تر داره بگه.
گزارش
پاسخ دادن
18:13  1403/09/26

دارابی
0

من صبح ساعت 10 واریز کردم هنوز فاکتور نشدم اگه سیستم یه چرا همرو باهم فاکتور نمیکنه باید شخص باشه که محدودیت داره
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1403/09/26

دارابی
0

من صبح ساعت 10 واریز کردم هنوز فاکتور نشدم اگه سیستم یه چرا همرو باهم فاکتور نمیکنه باید شخص باشه که محدودیت داره
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1403/09/26

دارابی
0

ساعت 10صبح واریز کردم هنوز فاکتور نشده اگه سیستم یه چرا همرو فاکتور نمیکنه انسانیه که محدودیت داره
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1403/09/26

دارابی
0

ساعت 10صبح واریز کردم هنوز فاکتور نشده اگه سیستم یه چرا همرو فاکتور نمیکنه انسانیه که محدودیت داره
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1403/09/26

سامان
1

آقا خوش رکاب باشه مبارکتون باشه برای ما هم دعا کن فردا فاکتور بشه
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1395/08/10

امیر
0

14 شهریور ثبت نام نقدی کردم با تحویل 30 روزه ، هنوز هیچ خبری نیست ، چطور میتونم پیگیری کنم ، نمایندگی هم جواب درستی نمیده ، دیرکردشو میدن یا نه ؟
20:07  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
احمد
0

تارا اتومات 2 آذر و 8 آذر من دیدم که فاکتور شده
گزارش
پاسخ دادن
17:43  1403/09/26

مصطفی
1

80 روزه به ما ندادن داش
گزارش
پاسخ دادن
22:35  1395/08/10

آرمان
13

شعری برا دنا سواران
جانا پیاده ای یا سوار دل به دنا ده
بیا با ما دنا سواران هوش به ای اف ده
همه حال و همه احوال چو دل شاد ی و چو غمگین
جانا بیا بر ترک دنا بنشین و دل و جان خود به او ده...
20:00  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
آذرماهی
0

الان شما گفتید نصف افزایش قیمت که از اون سود تورمی کم میشه؟یعنی اگر ما ۲۰۰ پرداخت کرویم و ان زمان قیمتش ۴۰۰ بوده.الان شده ۵۰۲ قیمت.نصف افزایش قیمت میشه ۵۱ که ازش ۳۲ کم کن‌فک نکنماا.اینا اگر میخواستن با ما اینجوری حساب کنن تا الان دعوتنامه رو داده بودن
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1403/09/26

آذرماهی
0

الان شما گفتید نصف افزایش قیمت که از اون سود تورمی کم میشه؟یعنی اگر ما ۲۰۰ پرداخت کرویم و ان زمان قیمتش ۴۰۰ بوده.الان شده ۵۰۲ قیمت.نصف افزایش قیمت میشه ۵۱ که ازش ۳۲ کم کن‌فک نکنماا.اینا اگر میخواستن با ما اینجوری حساب کنن تا الان دعوتنامه رو داده بودن
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1403/09/26

آرمانی
0

ما ۲۰۰ میلیون پیش پرداخت دادیم این یعنی ۲۵۴ میلیون دیگه باید بدیم
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1403/09/26

آرمانی
0

ما ۲۰۰ میلیون پیش پرداخت دادیم این یعنی ۲۵۴ میلیون دیگه باید بدیم
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1403/09/26

taha
4

احتمالا فامیل بیرانوند نیستی
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1395/08/10

مهندس
3

وقتی اهل شعر و شاعری باشی و از فنی هیچی ندونی میری دنا میخری . اما اگر مهندس باشی یا فنی باشی میدونی که دنا یک اسباب بازی بیشتر نیست با این موتور بی ارزش روش و این بدنه سرهم بندی شده اش
گزارش
پاسخ دادن
07:37  1395/08/11

سامان
1

سلام برای من تاریخ ثبت نامم اول شهریور بوده میخوام برم درب 16 ولی آدرس ندارم ولی یکی آدرسو دقیق بگه یا چطوری میتونم برم و رفتم پیش چه کسی برم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
16:34  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد2
2

كيلومتر 14 جاده قديم كرج – اداره تحويل ايران خودرو – درب 16 -اقای دانشمندی دفتر فروش
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/08/10

عباس
3

مال منم بلاخره بعد از 92 روز دیروز فاکتور شد ایشاالله مال همتونو بدن
14:19  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

سلام امروز اومدم درب 16 ایران خودرو فاکتور شد سفید تریم دورنگ
10:43  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
Sajad
0

مبارك باشه.
ثبت نام چه تاريخي بوديد؟
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/08/10

محمد
0

جناب من هم همین تاریخ شهر اهواز ثبت نام کردم. چطور میتونم بیام تهران پیگیری کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1395/08/10

محمد
0

تاریخ 30مرداد ماه
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/08/10

محمد
0

سلام بیا تهران کیلومتر 14 جاده مخصوص درب 16 ساختمان امام رضا برو پیش آقای دانشمندی دفتر فروش
گزارش
پاسخ دادن
13:50  1395/08/10

محسن
0

من ثبت نام 20 مرداد خاکستری هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1395/08/10

علي
0

خاكستري هنوز موجود نيست من امروز هم پيگيري كردم نبود
گزارش
پاسخ دادن
14:59  1395/08/10

نیما
0

داداش گلم مگه شما بیکاری این همه راه بیای تهران یه شکایت اینترنتی به همراه پیوست کردن مدارک و مستندات در سایت سازمان حمایت از مصرف کننده کافیه تا خودشون بیفتن به دست و پات
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/08/10

سعید
7

واقعا حیف از این دنا که این ef7 روشه . اگر موتور دیگه ای داشت خیلی بهتر بود . ef7 کمر دنا رو شکسته
09:11  1395/08/10
گزارش
پاسخ دادن
ef7
7

دنا رو ساختن که ef7‌های مونده رو دستشون رو به ضرب و زود چهار تا آپشن و مانیتور بفروشن . ef7 رو روی سمند 30 تومنی هم نمیخرن و اصلا مشتری نداره . حالا دنا که آپشن داره رو ساختن تا شاید به ضرب و زور این آپشن ها بتونن ef7 ها رو بفروشن
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1395/08/10

پارس
9

مگه غیر از چند تا موتور 8 سوپاپ عقب افتاده موتور در دسترس دیگه هم وجود داره خدا وکیلی ef7 نسبت به این موتورهای فسیل شده مثل xu7 واشرسوز شاهکاره .توربوشارژش هم من سوار شدم قدرتش مو به تن آدم راست میکنه
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1395/08/10

حسین
0

همین 8 سوپاپی ها از نظر کشش خیلی بهتر از ef7 هستند . مطمئن تر و سخت جون تر هم هستن . از ef7‌اگر کمی کار بکشی ظرف شش ماه باید اندازه یک موتور نو هزینه اش کنی و با اولین خرابی هم دیگه درست بشو نیست
گزارش
پاسخ دادن
17:02  1395/08/10

پارس
10

حسین آقا من پارسال توی طرح فروش ماشینای رو دست ایرانخودرو باد کرده یه پارس سال چکی برداشتم اینقدر این ماشین بی کیفیت و تقلبی ساخته شده که روز اول پشیمون شدم ولی بخاطر اقساطی بودن امکان فروش ندارم موتور xu7 هم که شما ازش تعریف میکنید واقعا موتور ناجوریه هم مصرفش خونه خراب کنه هم صدای گوش خراشی داره بیشتر از 140 هم نمیشه باهاش رفت چون دور موتور که بالا میره شدیدا لرزش پیدا میکنه و احساس میکنی در حال ترکیدن هست در مقابل برادرم دنا خریده وقتی بقل دستش میشینم واقعا از نرمی و شتابش کیف میکنم در کل زمین تا آسمون با پارس من فرق میکنه بنظر من دنا با این آپشن و موتور اگه 42 تومن باشه پارس با این موتور ناجور در نهایت باید 25 قیمت بخوره چون نه آپشن درست وحسابی داره نه کیفیت خوب شاید بهتر بود tu5 برمیداشتم ولی دیگه کار تمومه
گزارش
پاسخ دادن
18:28  1395/08/10

توربو
12

بسوز و از سوختنت اب بریز اونجا که میسوزه
ما پول دادیم دنا خریدیم حال میکنیم یه عده دارن میسوزن میان گیگن عله وزله بابا میخواهیم پولمون رو بریزیم دور میخواهیم اتیش بزنیم اخه حسود بتوچه!!!! میدونیم تو و امثال تو برای راهنمایی اینجا نمیاین میاین یجورایی عقده گشایی کنین .
گزارش
پاسخ دادن
18:50  1395/08/10

حمید
0

ef7 فقط کفی خوب راه میره . ما داشیتیم و تست کردیم . سربالایی که رسیدی هیچ حرفی واسه گفتن نداره. موتور xu7 قدیمی و پر مصرف هست اما انصافا از نظر کشش تو سربالایی واقعا بهتره
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/08/11

علی
2

سلام. دوستان من منتظر دنا جدید هستم ولی وقتی عکس هایش را دیدم واقعا ناامید شدم فقط به خاطر چهره جلوی ماشین. یکی میگفت خیلی خشن هست!! اصلا با عقب دنا با جلویش هماهنگ نیست. کسی راه حلی نداره!!! اون قسمت سفید رنگ جلوی دنا (پلاک رویش قرار میگیره) را نمیشه یه جوری روی این نسخه جدید انداخت!؟!
22:31  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
Akbar
0

درود بر شما
آقا کوروش کاکو ماشین وسندتحویل گرفتم الان به این آدرسی که گفتی شکایت ارسال کنم شما انجام دادی؟
همه ما موعد تحویل خودرومون پاییز بوده یعنی باید تا اواخر تابستان پول از ما میگرفتن گذاشتن دقیقه نود که گران کنند بعد هم ماشین دپو شده با حداقل امکانات بهمون دادن اختلاف ۵تارینگ آلومینیومی تو بازار با efp هس این قیمت چهار چرخ دیسک فرمان برقی موتور و گیربکس و...پیشکش خودشون من شکایت ثبت میکنم دنبال حقم میگیرم حتی اگر تنها باشم یا جواب میگیرم یا خرج بیهوده کردم دیگه پیش وجدان خودم و خانوادم شرمنده نباشم بعد از ۲سال انتظار
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1403/09/28

Akbar
0

درود بر شما
آقا کوروش کاکو ماشین وسندتحویل گرفتم الان به این آدرسی که گفتی شکایت ارسال کنم شما انجام دادی؟
همه ما موعد تحویل خودرومون پاییز بوده یعنی باید تا اواخر تابستان پول از ما میگرفتن گذاشتن دقیقه نود که گران کنند بعد هم ماشین دپو شده با حداقل امکانات بهمون دادن اختلاف ۵تارینگ آلومینیومی تو بازار با efp هس این قیمت چهار چرخ دیسک فرمان برقی موتور و گیربکس و...پیشکش خودشون من شکایت ثبت میکنم دنبال حقم میگیرم حتی اگر تنها باشم یا جواب میگیرم یا خرج بیهوده کردم دیگه پیش وجدان خودم و خانوادم شرمنده نباشم بعد از ۲سال انتظار
گزارش
پاسخ دادن
01:14  1403/09/28

Akbar
0

آقا کوروش عزیز ی لطف کنید می‌دونم زحمت برای شما هس سوال کنید ببینید شکایت شهرستان ها باید در خود استان ثبت بشه یا باید صنعت و معدن تهران ارسال بشه مدارک از زحمات و پیگیری شما سپاسگزارم ممنون میشم اطلاع رسانی کنید تندرست و شاد باشی
گزارش
پاسخ دادن
01:19  1403/09/28

Akbar
0

آقا کوروش عزیز ی لطف کنید می‌دونم زحمت برای شما هس سوال کنید ببینید شکایت شهرستان ها باید در خود استان ثبت بشه یا باید صنعت و معدن تهران ارسال بشه مدارک از زحمات و پیگیری شما سپاسگزارم ممنون میشم اطلاع رسانی کنید تندرست و شاد باشی
گزارش
پاسخ دادن
01:19  1403/09/28

م
0

با برچسب حله. یا با رنگ امیزی
گزارش
پاسخ دادن
07:10  1395/08/10

دنا
3

کاپوتش رو هم ببین !! دو سانتی متر بین کاپوت و جلوپنجره بازه !!! واقعا اوج سرهم بندی کردن رو میشه دید توی دنا
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1395/08/10

م.ر
0

چهره جلوش که قشنگ تر شده.
امر سلیقه ایه اگه شما خوشتون نمیاد
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/08/10

مهدی
0

سلام
من ۶ آبان رفتم نقره ای نوشتم. ۷۵ روزه. پولم کامل دادم. به نظرتون کی تحویل میدن؟ ممکنه با مدل ۹۶ بدن (اگه بیفته واسه بهمن یا اسفند)؟
21:19  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
رک
0

نظر کسی تغییری در فاکتور شدن خودرو ایجاد نمیکنه ،ولی صرفاً جهت آگاهی که تولید تارا دستی خیلی کم هست مگر اینکه تغییری حاصل بشه توو این روند ،یا اینکه تبدیل قابل پذیرشی بدن که بشه پذیرفت و یه خودرو دیگه تحویل گرفت.موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1403/09/24

رک
0

نظر کسی تغییری در فاکتور شدن خودرو ایجاد نمیکنه ،ولی صرفاً جهت آگاهی که تولید تارا دستی خیلی کم هست مگر اینکه تغییری حاصل بشه توو این روند ،یا اینکه تبدیل قابل پذیرشی بدن که بشه پذیرفت و یه خودرو دیگه تحویل گرفت.موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
20:42  1403/09/24

مجتبی
0

احتمال زیاد اردیبهشت 96 اگه بازم خوش شانس باشی تحویل بدن . چون من فروش فوری ثبت نام کردم الان 60 روزه هیچ خبری نیست وای به حال شما که 75 روزه ثبت نام کردید . بدقول تر از ایرانخودرو وجود نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1395/08/10

محمد
0

سلام 30مرداد ثبت نام کردم بنظرتون برم درب 16 ایران خودرو نتیجه میگیرم
20:31  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

اگر رنگ و تريم ماشين موجود باشه بله، يا اينكه عوض كنيد
گزارش
پاسخ دادن
23:30  1395/08/09

ناشناس
0

سلام دوستان.حساسیت دزدگیر رو چطور میشه بالا برد.اصلا دنا مث سمند دزدگیرش کار میکنه یا نه.منظورم فعال کردنش نیست بالا بردن حساسیت برا به صدا درومدن آژیر رو میگم.ممنون میشم دوستان کمک کنید
17:13  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

عاقا بالاخره امروز فاکتور شد
22 مرداد ........... 9 آبان فاکتور شد


چند روز ديگه تحويلم ميشه ؟ يزد ؟
15:26  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام شماره قراردادتو میفرستی
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/08/09

رحیمی
1

یک روز مسایل حسابداری داره
یک روز بارگیری
1 روز هم تو راه
بین 3 تا 4 روز دیگه میرسه دستت
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/08/09

حامد
0

چند روز هم پلاک
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1395/08/13

بهزاد
0

سلام ماشين ما امروز فاكتور شد .
11:23  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
سهند آبان
0

اینو ازکجا درمیارین
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1403/09/23

توحید ارومیه
0

گوگل بزن وضعیت خودروی مشتری سایپا.یه صفحه میاره کد ملی .شماره شناسنامه .شماره درخواست توی قرارداد سایپا هست که نمایندگی امضا کردین.شماره پذیرش هم که براتون پیام شده.وارد میکنید وضعیت رو میبینید
گزارش
پاسخ دادن
18:33  1403/09/23

اصغر ابان ۳
0

دقیق برای منم همین جوری هنوز در انتظار فاکتور
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1403/09/23

سهند آبان
0

من زنگ زدم گفتن واسه 2ابان فاکتور شد....خودشم احراز سکونت مهمه نه تکمیل وجه 😔یاخدااحرازسکونت ماهم 7ابان هست
گزارش
پاسخ دادن
11:56  1403/09/24

سهند آبان
0

آهان ممنون
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1403/09/24

سهند آبان
0

آهان ممنون
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1403/09/24

سهند آبان
0

آهان ممنون
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1403/09/24

سهند آبان
0

آهان ممنون
گزارش
پاسخ دادن
09:55  1403/09/24

محسن
0

ثبت نام کی؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/08/09

محمد
0

من اول شهریور ثبت نام اقساطی کردم تحویل 30 روزه ولی موعد تحویل رو 18مهر اعلام کردن تا امروز 9ابان هم که خبری نشده هنوز.
11:15  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

منم اول شهریور ثبت نام کردم . دیروز که پی گیری کردم گفتن چهل روز دیگه تحویل میدن
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1395/08/09

محسن
0

من شنیدم چون رو کیفیتش دارن کار میکنن اینقد تاخیر داره و با تاخیر تحویل میدن. درسته؟؟؟؟؟؟؟؟
11:00  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
محمد2
1

میگن.
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/08/09

آدرینن
0


برای دنا لاستیک هانکوک بهتر هست یا کومهو ؟

لطفا نام طرح را هم بفرمایید

سایز : ۶۰-۱۵-۲۰۵
10:02  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
ابی
0

من ۱۴ هم اومد و۲۱یکم برداشتن
شما هم ۱۴ هم اومده و برداشتن؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1403/09/23

ابی
0

دوستانی که پیش فروش شاهین ۱۸ هم براشون پیامک اومده
سایت بازه براشون ؟؟؟
ما که ۱۴ هم پیامک اومد ۲۱ م بسته شد
گزارش
پاسخ دادن
15:00  1403/09/23

کارشناس
1

لاستیک مخصوص دنا باید طوری باشه که وزن ماشین وسرنشین رو تحمل کنه ، باتوجه به بررسی بنده لاستیک فالکون 205ژاپن بهترین نوع لاستیک محسوب میشه چون هر حلقه اون 615 کیلو بار رو تحمل میکنه و تست سرعتش هم 210 کیلومتره و اگه دقت بکنی میبینی که رو لاستیک نوشته H91 که h در جدول لاستیک معرف وزن لاستیک و 91 نشانگر تست سرعت میباشد من این اطلاعات رو از فروشنده لاستیک گرفتم امیدوارم مفید واقع بشه ضمنا" لاستیک بسیار نرم بوده و در تست روغن وآب کاملا" مطمئن عمل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1395/08/09

منتظران دنا
2

شاید این هفته بیاید ... شاید ...

ان شاالله همتون هر چه زودتر خودرو دناتون رو در سایت ایران خودرو در این وضعیت ببینید : تحویل خودرو به مشتری

ما هم دنا مشکی همچنان در انتظار ...
09:56  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
دنا
5

چرا کاپوت دنا اینطوریه . خیلی فاصله بین جلوپنجره و کاپوت هست . از بغل هم که نگاه کنی کلی فاصله بین گلگیر و کاپوت هست . کاپوت به شکلی هست که انگار باز مونده .
09:47  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
آریسان
2

دنا همونطوری طراحی شده که آریسان طراحی شده . انتظار طراحی 405 و 406 رو نباید داشت
گزارش
پاسخ دادن
11:21  1395/08/09

علی
2

405 و 406 رو پنین فارینا طراحی کرده
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1395/08/09

کارشناس
1

بین کاپوت دنا با بدنه فاصله است اگه فردی با یک عدد سیم از زیر کاپوت فنر رو بکشه کاپوت آزاد میشه و به راحتی میتونه ecu ماشین رو بدزده جدیدا" یکی از نمایندگی ها در شیراز بنام تسلیم قطعه ای رو درست کرده که کاملا" روی قفل نصب میشه و دیگه هیچکس نمی تونه با سیم یا دم باریک اونو باز کنه ... امیدوارم این پست مفید واقع بشه
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1395/08/09

رحیمی
9

دوست کارشناس
اون ماله 405 و پرشیا بوز مهندس جان که سیم میکنند کاپوت باز میشه
دنا دسترسی به دسته سیم کاپوت رو نداره که بتونند بکشند تا باز شه
گزارش
پاسخ دادن
19:33  1395/08/09

کارشناس
0

اونی که گفتم دقیق بود توی نمایندگی جلو خودم کارشناس ایران خودرو اومد یک سیم خم کرد و فرستاد کنار قفل با یک کشش کم کاپوت باز شد ، حالا خود دانید از ما گفتن بود
گزارش
پاسخ دادن
22:06  1395/08/10

رضا
0

دوستی که جی پی اسشون قطع شده.منم شده بود افراد ناوارد موقع نصب دوربین انتن جی پی اس را قطع میکنند باید مونیتور دا در بیارن پشتش سیمو وصل کنند.پیش یک کاربلد برو.
01:11  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
نازنین الماسی
0

سلام

من 2 شهریور دنا مشکی از اصفهان ثبت نام کردم (شرایطی منعطف)

موعد تحویل 2 آبان بوده

هر چی زنگ میزنم به 096440 هر دفعه می گن تاخیر داره

لطفا بگید چکار کنم ؟

کسی میدونه چقدر تاخیر دارن ؟

مرسی
00:27  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
همایون
0

تا 2 دی حتما تحویلتان می دهند و جریمه تاخیر را تا یک ماه بعد از تحویل بصورت حواله می دهند ،
گزارش
پاسخ دادن
08:26  1395/08/09

دانش
1

دنا گور نداره كه كفن داشته باشه
همه قطعات دنا چيني و هندي و ايرانيه
قطعه آلماني كجا بود؟
اگه دنا قطعات آلماني داشت الان قيمتش بالاي 60 تومن بود
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1395/08/09

کاربر: ایرج جلیلی
0

سلام من پیگیری کردم چون منهم همزمان باشما ثبت نام کردم با تاخیر یک ماهه یا بیست روزه تحویل میدند
گزارش
پاسخ دادن
09:54  1395/08/09

کاربر: ایرج جلیلی
2

خانم الماسی من از تو خود شرکت ایران خودرو هم پیگیری کردم گفتند بعضی قطعاتشون کم بود تا از المان وارد کنند کمی طول کشیده جون قطعات اصلی نصب میککنند روی دنا
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/08/09

یحیی
2

سلام دوستان امروز فاکتور شد
سفید ..دو رنگ
19 مرداد
خدا کنه بعد از اینهمه انتطار و درد سر و پیاده موندن ...یک روز در میان نرم گارانتی
00:07  1395/08/09
گزارش
پاسخ دادن
مجتبی
0

نگرانی همه ما بعد از خرید خودروی ایرانی . خدا لعنشون با این خودرو تحویل دادناشون
گزارش
پاسخ دادن
09:50  1395/08/10

علی
0

سلام دوستان به نظرتون دنا نوک مدادی مناسب خوزستان هست هرکی داره لطفا جواب بده؟
23:52  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

یکساله دنا دارم در این رنج قیمت بهترین انتخابه
21:14  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
6

نگران نباشید من ۱۳ مهر موعد تحویلم بود امروز فاکتور شد.رنگ مشکی...به من گفتن تغییر رنگ به سفید بده زودتر میدن من توجهی نکردم.درب ۱۶ هم نرفتم.خودشون فاکتور کردند.البته نمایندگیمم پیگیر بود..
20:45  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
علي
2

امروز مشكي تريم تك رنگ موجود بود اگر بريد شايد بتونيد زودتر بگيريد
گزارش
پاسخ دادن
22:13  1395/08/08

علي
3

ببخشيد متوجه نشدم كه فاكتور شده مبارك باشه به خوشي سوار بشيد 🙏🏾
گزارش
پاسخ دادن
22:55  1395/08/08

مصطفی
0

باس ما هم سیزدهم بود سفید هنوز ندادن 😂😂
گزارش
پاسخ دادن
01:48  1395/08/09

آرمان
16

شعری برای دنا سواران
می تازم بر جاده و غم ندارم
تند و تیرم شکوه ندارم
قله ها زیر پایم ؛ابرها در کنارم
شاد و مسرورم که دنا دارم...
20:20  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
فریبا
0

من ۵۶۰۰ هستم ولی هنوز فاکتور نشدم ولی با این اوصاف احتمالا کم مونده ب نوبتمون
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1403/09/22

حمیدرضا
0

مبارکتون باشه اصلا اینکه فکر کنید ما حسادت میکنیم سخت دراشتباهید ما داریم خیلی حسادت میکنیم . و مهمترین خبر اینکه پروفایل ما قرص و محکم رو حرف روز اولش پابرجاست .جدا از شوخی خوشحالیم که خوشحالید
گزارش
پاسخ دادن
16:01  1403/09/22

فرهاد
0

حمید رضا خان این حرفا چیه حسادت چیه شما لطف دارید انشاالله هفته آینده تکلیف شما هم روشن میشه
گزارش
پاسخ دادن
21:21  1403/09/22

دنا
6

اگر اهل ادبیات و شعر و شاعری باشی و از فنی هیچی ندونی دنا واست ماشین خوبیه !!‌ اما اگر مهندس باشی و یا اهل کار فنی باشی خیلی زود میفهمی که دنا یک اسباب بازی بیشتر نیست با این موتورش و این طراحی پر نقص بدنه . اگر کسی کمی اطلاع از طراحی بدنه خودرو داشته باشه خیلی زود متوجه میشه که بدنه دنا چه افتضاحی هست .
گزارش
پاسخ دادن
09:49  1395/08/09

پارس
0

امیدوارم منظورت این نباشه که افراد فنی و با اطلاع میرن پارس ترتری میخرن
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/08/10

دنا
0

حداقل پرشیا ظاهر زیبا و بی نقصی داره و مثل دنا نیست که انگار کاپوتش همیشه دو سانتی متر باز مونده !! وجدانی به فاصله بین کاپوت و جلوپنجره دنا نگاه کن خودت میفهمی چقدر افتضاخ سرهم بندی شده . موتورش هم که بدنام ترین و بدترین و مشکل دارترین موتور هست که با اولین خرابی برای همیشه زمین گیر میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:37  1395/08/10

قلی
4

پرشیا ظاهر زیبا داره!!!!؟؟؟؟؟ عمو جون یه نگاه دور و برت بنداز ماشینای باکلاس یه ده سالی هست قیافشون عوض شده الان مردم بنز و تویوتا و لکسوس سوار میشن تازه بهش نمیگن باکلاس ! چند سالی هست پارس به خز و خیل و جواد مشهور شده خخخ
گزارش
پاسخ دادن
15:13  1395/08/10

محمد
0

ما تو منطقه آزاد زندگی میکنیم و انواع ماشین های خارجی اینجا هست . انصافا تنها ماشین داخلی که هنوز رخ داره همین پرشیا هست .
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1395/08/10

مرتضی
1

موتور دنای من وقتی یه کم سرد میشد و استارت میزدم با یه صدای بدی روشن میشد که بردم نمایندگی و گفت استکانی تایپیت باید تعویض بشه.سفارش قطعه دادن.کسی این مشکل رو داشته????
18:42  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
امیر
1

وقتی سه چهار روز ماشین و روشن نکنم وقتی استارت میزنم موتور خیلی زیاد نکون داره جوریکه فکر میکنی میخواد بیوفته.بعد از ۱ دقیقه گرم شدن کاملا بی صدا میشه.این مشکله بنظرتون؟
گزارش
پاسخ دادن
22:29  1395/08/08

ایمان
0

سلام مرتضی جان.منم حدود یه ماهی هست ماشین و تحویل گرفتم وفتی چند روز ماشین خاموشه استارت که میزنم موتور وحشتناک تکون میخوره و میره ومیاد فکر میکنی از جاش میخواد کنده بشه.مال توهم همیجور بود؟ما بعد از حدود ۳۰ ثانیه که گرم شد اصلا صداشو دیگه نمی شنوی و آروم میشه.چیکارش کنم؟اصلا لازمه تو فکرش باشم؟
گزارش
پاسخ دادن
22:38  1395/08/08

مرتضی
0

اره حتما ببر نمایندگی
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1395/08/08

ایمان
0

خب تابرسم نمایندگی ماشین گرم شده و اشکالش پیدا نمیشه.لحظه استارت با موتور سرد نشون میده چقدر تگون داره.ایجور که فایده نداره نمایندگی استارت بزنه موتور گرمه مشخص نیست
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/08/08

مرتضی
0

سلام ایمان جان.باید ماشین بزاری شب اونجا بمونه و فردا صبح کارشناس مکانیک استارت بزنه ببینه مشکل چیه.برا من لرزش نداشت ولی به مدت چهار پنج ثانیه صدای بدی میداد.دقیقا از روز پنجم که تحویل گرفتم شروع شد.گفتن برای اویل پمپ و استکانی تایپیت و اینها هست.سفارش قطعه دادن تا بیاد.فعلا منتظرم
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1395/08/09

امیرعباس
2

دوستان سلام مصرف دنای من زیاده 5500 تا راه رفتم دلیلش چیه؟؟؟
17:55  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد2
4

ببر نمایندگی دیاگ بزنن
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1395/08/08

م
3

کاش نوشته بودی صدی چند میسوزه
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1395/08/08

آرمین
0

سلام من ۱۰ شهریور اقدام به خرید خودرو دنا کردم وهمون روز پول رو کامل دادم بهشون تا به امروز خبری از ماشینم نشده به نظرتون چیکار کنم کسی هم جوابگو نیست به نظرتون کی تحویل میدن
16:51  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
م
0

خیلی تاخیر داره...
گزارش
پاسخ دادن
17:45  1395/08/08

علي
0

من ٢٨ مرداد ثبت نام كردم امروز رفتم درب ١٦ گفتن ممكنه ٢٠ روز ديگه هم طول بكشه اگر رنگ عوض مي كني الان برات فاكتور كنيم
گزارش
پاسخ دادن
18:58  1395/08/08

بهزاد
0

سلام من ١٦ مرداد رنگ خاكستري ثبتنام كردم هنوز فاكتور نشده شما دناي چه رنگي ثبتنام كرديد؟
گزارش
پاسخ دادن
19:19  1395/08/08

علي
0

خاكستري
گزارش
پاسخ دادن
21:12  1395/08/08

....
0

منم 20 مرداد رنگ خاکستری ثبت نام کردم هنوز خبری نشده
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1395/08/08

علي
0

ميگفتن خاكستري نداريم فعلا آبي رويال و مشكي موجود بود
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1395/08/08

یحیی
1

خاکستریه؟
انشالله فردا فاکتور میشه
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1395/08/09

علی
0

خوش خبر باشین :)
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/08/09

سیف زاده
29

روی صحبت من با کسایی هست که صبح تا شب در حال پارازیت انداختن بین دارندگان و خریداران خودروی دنا هستند اول اینکه دست از کهنه پرستی بردارید و برید سراغ پیشرفت این حرکت شما من را یاد مقاومت پیکان سوارا میندازه اون موقع که ماشینای جدید وارد کشور میشد اینایی که دنیا را توی چهارچرخه پیکان میدیدن خودشون را به آب آتیش میزدن که مردم را از خرید ماشینای جدید اون موقع منصرف کنن. حالا توصیه من به شما اینه اگه پول درست حسابی دارید برید ماشین ژاپنی و کره ای بخرید اگه اون قدر ندارید لا اقل دنا بخرید که رنگ و بوی پیشرفت داره و اگه باز کمتر دارید برید سمند ef7 بخرید که لااقل موتورش پیشرفته و بروز باشه دیگه دوره پارس و ۴۰۵و زانتیای اوراقی و اینجور لگن ها سر اومده هرچی زودتر این واقعیت را درک کنید به نفع خودتون و به نفع پیشرفت کشوره.موفق باشید
15:23  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
حیدر
8

پیشرفتی که با اتاق سرهم بندی دنا که هر قسمتش واشه یه ماشینیه و داشبوردش تو شکم سرنشینان جلوست و اون موتور فاجعه آمیز باشه میخام صد سال سیاه نباشه
دنا نسبت به پژو یک پسرفت به تمام معناست
میدونید چرا دنا را نه تست آیرودینامیک کردن نه تست تصادف؟
چون نتایج فاجعه آمیزه ایربگها قبل از اینکه عمل کنند داشبورد وارد شکم سرنشینان میشه
گزارش
پاسخ دادن
21:08  1395/08/08

دنا
6

دقیقا بدنه دنا یک پسرفت واقعی بوده . کاپوتش انگا دو سانتی متر باز میمونه همیشه . این نقص رو حتی در پراید هم نمیتونید ببنید . این نتیجه سرهم بندی غیر اصولی هست . ضریب ایرودینامیک دنا از 405 و سمند هم به مراتب بدتر هست . وقتی دو سانت فاصله بین کاپوت و جلوپنجره هست دیگه چه انتظاری میشه داشت
گزارش
پاسخ دادن
09:28  1395/08/09

پسرفت محصولات پژو
4

من سال ۸۵ یه پارس سال خریدم سال ۹۰ که فروختم با اینکه به قول دوستان پرمصرف و ترتری بود ولی هنوز موتورش سالم بود در مقابل سال ۹۳ دوباره همون مدل پارس سال را خریدم، روی کیلومتر ۳۵۰۰ واشرزده بود بعد آب روغن قاطی کرد یادمه رفته بودیم خارج از شهر و پشت ترافیک جاده احساس کردم از سمت اگزوز داره مقدار زیادی بخار خارج میشه در هر صورت بردم نمایندگی برام با کلی مکافات تعویض موتور زدند و چند هفته بی وسیله شدم این مطلب را برای دوستانی نوشتم که پیشرفت دنا را زیر سوال میبرن تا چشمشون را باز کنن و به جای گیر دادن به درز لای کاپوت دنا به پسرفت شدید محصولات پژو دقت کنن.یا حق
گزارش
پاسخ دادن
10:07  1395/08/09

علی
1

اتفاقا من هم پارس 93 دارم تا الان 61 هزار تا کار کرده و هیچ مشکلی هم نداشته و فقط هزینه بنزین و روغن دادم واسش
گزارش
پاسخ دادن
11:30  1395/08/09

جواب
1

آقاي پسرفت محصولات، مشكل شما اينه كه نگهداري از ماشين بلد نيستي
اگه مرسدس بنز كلاس اس 2016 هم دستت باشه آب و روغن قاطي ميكنه
خخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/08/09

ef7
4

اگر ef7‌ موتور کار پس دادن بود که خود امداد خودرو ازش استفاده میکرد . امداد خودرو از موتور 1800 پژو استفاده میکنه چون خودشون هم میدونن ef7 موتوری نیست که بشه بهش اطمینان کرد و وقتی مشکلی پیدا میکنه دیگه زمین گیر میشه . ef7 به هیچ وجه زیر فشار کار دوام نمیاره و به شدت آسیب پذیر هست .
گزارش
پاسخ دادن
12:03  1395/08/09

شایان
0

سلام
دوستان من یک مشکلی پیدا کردم.
چند روز پیش دوربین نصب کردم. برای ماشینم
احتمالا از. همون روز ارتباط gps ندارم و gpsاصلا ماهوارره ها رو پیدا نمیکنه.
کسی نمیدونه مشکل چیه ؟؟
15:06  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
رسول
2

من دوربین نصب کردم واسم همچین مشکلی پیش نیومد.
مراجعه کنید به نمایندگی
گزارش
پاسخ دادن
16:27  1395/08/08

مطلب بدردبخور. با اجازه کپی
15

ادامه....در صورت پاره شدن تسمه دینام پمپ داخل اویل ماژول از کار می افته و موتور به آرامی شروع به داغ شدن میکنه رانندگی در این حالت خطری برای موتور ایجاد نمی کنه ولی باید در اولین فرصت اقدام به تعویض تسمه بشه چون علاوه بر بالا رفتن دمای موتور سیستم هیدرولیک فرمان ، شارژ دینام و کولر هم از دست رفته به حساب میاد
۴ .سیستم cvvt شامل یک سیستم هیدرولیک هوشمند میشه که از طریق یک پمپ روغن کاملا مستقل مستقیقا با فرمان ecu اقدام به تعغیر لحظه به لحظه زمان باز و بست شدن سوپاپ های ورودی سوخت و هوا به داخل موتور میکنه مقدار نیم لیتر از روغن موتور در داخل این سیستم جریان داره و دلیل حجم بیشتر روغن مورد نیاز موتور ef7 به دلیل وجود همین سیستم هست.با عرض ادب و احترام به همه موافقین و مخالفین آگاه و با منطق موتور کم نظیر ef7
14:35  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

سلام.
میخواسم دنا بگیرم.
اول اینکه دریچه تهویه مطبوع سرنشین عقب داره یا نه؟
انتی ترپ چی؟ داره؟
صندوق عقبش چند لیتره؟
ممنون
14:32  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
محمد2
6

1.تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب داره.
2.صتدوق عقبش 500 لیتره.
3.انتی ترپ مدلهای 93 دارن از 93 به بعد باید خودت سفارش بدی.الان تو خط تولید فقط سورن انتی ترپ داره واس دنا باید سفارش بدی
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/08/08

مطلب بدردبخور. با اجازه کپی
13

خدا را شکر میکنم مخالفین ef7 از نظر اطلاعات فنی چنان ضعیف و بی اطلاع هستند که بی پایه و اساس بودن نظراتشون به همه مسلم شده .حالا بنده به عنوان فردی از جامعه که سال هاست کاربر موتور ef7 هستم و اطلاعات نسبتا دقیقی از این موتور دارم در اختیارتان میذارم که لا اقل در نظرات منفی و مغرضانه کمتر گاف بدید
ا.سیستم روغن کاری ef7 یا اویل پمپ بصورت یک قطعه مستقل بعنوان بخشی از بدنه موتور بصورت مستقیم از میل لنگ نیرو میگیره
۲.سیستم خنک کننده آبی موتور ef7 یا واتر پمپ مستقیما از تسمه تایم نیرو میگیره و جریان آب داخل موتور به رادیاتور را با گردش در میاره
۳.اویل ماژول به عنوان یک سیستم خنک کننده سریع روغن بصورت مستقل در اکثر موتورهای با فن آوری آلمان وجود داره وجود این سیستم در موتورهای توربوشارژ کاملا حیاتی محسوب میشه و دلیل وجودش در ef7 بدلیل قابلیت ذاتی طراحی توربو در این موتور هست در اویل ماژول آب و روغن از دو طرف شبکه یک رادیاتور با فاصله بسیار کم عبور میکنند و دمای روغن به سرعت به‌آب انتقال پیدا می کنه فشار روغن با کمک یک پمپ روغن مستقل داخل اویل ماژول تقویت میشه ....ادامه
14:28  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضا مشهد
7

http://www.aparat.com/v/a2RLf
اینو ببینید
14:23  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

بله من هم ملی بودم..درگاه همه بانکهارو داره .
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1403/09/22

arash
0

بالاخره ما نفهمیدیم پارس tu5 بگیریم یا دنا
13:08  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
افشار
3

با آدم های صاحب نظر مشورت کن نه با هر کسی و در نهایت اونی که دوست داری رو انتخاب کن
انتخاب ماشین سلیقه ای است و زیاد حرف مردم رو جدی نگیر. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/08/08

محمد
0

من 6/1ثبت نام کردم اقساطی تحویل سی روزه تریم دو رنگ گفتن موعد تحویل خورده 18مهر تا امروز 8ابان که خبری نیست. واسه پیگیری راهی داره؟
13:01  1395/08/08
گزارش
پاسخ دادن
J4 خاکستری
0

سلام حاجی پلاک ایران ۱۶ دیدی خبر بده. شاد بشیم،😀. تیر ماه نوشتیم هنوز شاسی نشده
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1403/09/22


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
نازنین۱ 34 نظر
Jalil fathi 6 نظر
اطلاعات خودرو
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ثبت نام j7 اردیبهشت : سلام دوستان من اول آبان دعوتنامه اومد برام و تکمیل وجه کردم ثبت نامی دو مرحله ای اردیبهشت هستم میخواستم بدونم چقدر زمان میبره ماشین بدن بهمون
صالح : منم ۱۰ اردیبهشتم یه چیز عادی رو آرزو کردن واسمون، اون موقع که داشتم تکمیل وجه میکردم حتی ۱ درصدم فکر نمیکردم اینطور ماشین تحویل بدن
x5 سفید : برای من حدودا ۴۸ روز غیر کاری و فکر میکنم حدودا ۴۰ یا ۳۸ًروز کاری فاکتور شد و حدودا ۲۰ روز بعدش پلاک و بیمه و‌حالا منتظر گرفتن ماشین هستم🙏🏻 از پلاک و بیمش هم تا الان ۱۰ روز گذشته
فاطمه : عزیز چجوری حساب کردی که آذر ماهی ها باید 420 تون بدن برای gl 291 تومن پرداخت داشتیم یعنی 100 بیشتر مردادماهی ها چطور شد
رضا : واقعا دعوتنامه شهریور اومده؟ وجدانن دروغ نگید آخه 479 ؟ من حساب کردم نهایت 430 باید باشه . چون سود مشارکت رو باید کم کنن
شاهین پلاس مهرماه : واریزی اول کی پرداخت کردی
شاهین‌پلاس مهرماه : واقعا دعوت نامه شهریوری ها اومد پس مهرما کی میاد
بابائی : دوستان کسی براش سود تاخیر محاسبه شده اگه برای کسی اعلام شده لطفاً بگید چقدر بوده ممنونم 🙏
پلاس : موافقم.بعنوان فردی که قبلا هم شاهین داشته،از همه نظر در بین خودروهای ایرانی،برتر است ،بجز دو مورد،یکی رنگ بدنه سفید شیری آن،که پس از مدتی که آفتاب خورد مات میشود و جلوه خودش را از دست میدهد،دوم جنس پلاستیک بی کیفیت داشبرد آن که واقعا نا امید کننده و شبیه پلاستیک بازیافتی است.سایپا که اینهمه برای کیفیت اجزای دیگر این خودرو، زحمت کشیده،بعید است که با توجه به انتقاد کارشناسان حرفه ای خودرو،این دو عیب ظاهری را برطرف نمیکند.
صادق : دعوت نامه شهریور ارسال شد مبلغ واریزی ۴۷۹میلیون
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دنا 6 دنده دیماه : سلام داداش فکر کنم شما 3 ماهه هستین ما پیش فروش تیرماه بودیم که اومده
پانا30مهر : سلام تحویلی 30 مهر بودم 19 پلاس 29 رینگ دو رور پیش فاکتور امروز پلاک انشالله به زودی همه دوستان فاکتور بشن.
31 : سلام واریز اولیه روز ثبت نام چقد ریختی. آبشن انتخاب کردی؟
207 فرسوده تحویل آذر ماه : شما برای مهرماه هستید هنوز فاکتور نشدید خدا به داد ما برسه برای تبدیل به رینگ المنیومی پیامک امد براتون یادآور کامستر دیدین
مظلومی : اقای قباد اگه خرت راه میره شماره بزارم تماس بگیریم ببینیم مشکل من چی هست که پلاک نشدم شنبه باید چک پاس کنم
امیر : سلام آپشن چی انتخاب کردی موقع ثبت نام . واریزیت چقد بوده
قباد : خواهشا کسی به اسم من اینجا توئیت نزند . دوستان من نیستم نمیدانم چه بی شرفی هست اینحا به اسم من حرف مینویسد . تمام من دو روزه چیزی ننوشتم فقط خواستم بگم اکسنت هم پلاک میشه که خدا را شکر پلاک شد من دیگه توئیت نزدم و مال من نیستند . در ضمن هرکس میخاد اکسنت بخره چرا قیمت بالا بخره تو بازار شرکت داره ثبت نام میکنه 1 و سی . مطمعن باشید زود و یک ماهه هم تحویل میده چون پلاک ابی ها تمام شده تقریبا . پس چرا تو بازار بخرید شرکت سند بنام خود بخرید
مظلومی : به خدا خسته شدیم از دست این بی مسولان خدا اگه خودت زورت به اینا میرسه نزار این مردم بی گناه اذیت بشن مگه میشه بنده خودتو ول کنی تو این دنیا ، ما اگه بچه خودمونو اذیت کنیم اول دور و بریا میزنن تو سرما، بزن سر اینا رو از دنبا کم کن، به سیل، یه زلزله به اتیش سوزی همش این بلا رو رو سر مردم غزه میاری بیار تو سر این
دنا 6 دنده دیماه : سلام تحویل 30دی 3 ابان واریز کردم امروز هم تبدیل زدم به فولادی انشاالله زودتر فاکتور شه
علی : تحویل حضوری کن برو بگیر وگرنه دیر میاد