این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موتور 1.6 با 16 سوپاپ و 1 لیتر 8 سوپاپ و 1.6 8V ، رنو ساندرو با سه موتور انعطاف پذیری سوخت در برزیل در دسترس بود. در اصل می توان آنرا به نوعی همان لوگان ( تندر 90 ) هاچ بک دانست و همچنین می توان با اطمینان از کیفیت این خودرو سخن گفت ، زیرا قرار است در شرکت پارس خودرو جایی که رنو سرمایه گذاری هنگفتی برای ایجاد یک سایت جدید جهت تولید این خودرو داشته است ، مونتاژ می گردد .

این خودرو از سال 2008 تا به امروز در بازارهای جهانی معرفی گردیده است و برای همگان ( بیشتر روسیه ، برزیل و اروپای شرقی ) شناخته شده است . البته باید دید آیا رنو ساندرو 1 به بازار ایران می آید و یا رنو ساندرو 2 ، زیرا در طراحی نسل جدید دچار کمی تحول گردیده است . ولی احتمال حضور ساندرو 1 با توجه به مواردی که قبلا در توافقات رنو و سایپا بوده است بیشتر می باشد .
امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس هاچ بک
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1598
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)110
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.3
نوع سوختبنزین
ترمز جلودیسکی
ترمز عقبدیسکی
رینگ (اینچ)15
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)402
عرض (سانتی‎‏متر)174.6
ارتفاع (سانتی‎‏متر)153.4
حداکثر سرعت (km/h)175
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)10.5
حجم باک (لیتر)50
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
گشتاور150
پخش کننده DVD/VCDدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده/سرنشین/
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
تهویه مطبوعدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

55854 نظر

آرش
0

کیفیت،دوام، امنیت، راحتی و آسایش و ... مهمه که ساندرو داره را مغلطه نکنه برلیانس داره یک بار سوار شی کلا نظرت عوض میشه

اگه میخوای همش جلو در نمایندگی و مکانیکی محلتون باشید برید پژوهای چینی ایران خودرو بخرید با موتور هندی و قطعات بی کیفیت چینی که همش دمبل مکانیکی هستید و میشید نون دونی مکانیکی جماعت
16:37  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
درسا
0

سلام
تارا اتومات بخشنامه 4488
تکمیل وجه 13 تیر
موعد تحویل 31 مرداد
13 مهر نبدیل زدم به v4 و همون روز فاکتور شد
29 مهر پلاک شده و آماده حمل
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1402/08/01

درسا
0

سلام
تارا اتومات بخشنامه 4488
تکمیل وجه 13 تیر
موعد تحویل 31 مرداد
13 مهر نبدیل زدم به v4 و همون روز فاکتور شد
29 مهر پلاک شده و آماده حمل
گزارش
پاسخ دادن
08:27  1402/08/01

سهراب
0

207و 206 و پارس همشون موتور از دنگ فنگ چین میارن خیلی بی کیفیت هیچی نداره همشون هم مشکل گیربکس و برقی و جلو بندی دارن از بس جنس قطعات افتضاح

ماشینی که موتورش چینی باشه مثل 207. و پارس دیگه باید فاتحش خوند

اصلا پژو نیستن اینا محصول مشترک ایران خودرو و چین بدون نظارت پژو سرهم میکنه میده بیرون
16:01  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

داچیا سهام و مالکیتش واسه رنو فرانسس،رومانی هم عضو تحادیه اروپاست و صدشرف داره به چین....شما هم خودتو به خواب زدی......مخاطب ما هم شما نیستی که فریب خوردی.....
16:00  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

واقعا بیکاری تو این مملکت غوغا میکنه، از صبح تا شب نشستین پای نت و بدون هیچ تخصصی فقط در حال کل کل کردن در مورد ماشین هستین، در صورتی که فقط حرف می زنید و اگه پاش بیفته یه پیچ نمی تونید سفت کنید

اونوقت همش دنبال علت عقب موندگی مملکت هستیم که چرا خودروی درجه سه وارد می کنیم، وقتی فقط حرف میزنیم و عمل نمی کنیم همین میشه
اصلا ساندرو و برلیانس بد، شما چه کردید؟

اگه طراحی مناسب ندارن، وزنشون سنگینه یا هر عیب دیگه ای دارند، بشینید طرح بدین، بلکه از بیکاری دربیایید وگرنه سکوت کنید و با همون پولی که دارین یکی رو انتخاب کنید، مگه همه یه جور لباس می پوشن یا یک نوع غذا دوست دارن که به زور سلایق خودتونو تحمیل می کنید؟

ماشین هم که شریک عمر و زندگیمون نیست که انقدر بیهوده اینجا وقت تلف می کنید

انصافا این چند وقت از کل کل نتیجه ای گرفتید؟
15:56  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

من قبلا برلیانس داشتم.....
کشش خوبی نداشت 6ماه بعد فروختم بایه تومن ضرر
قبلش هم پارس و 206 داشتم مفتشون هم نمیارزید ....

3ماهه استپ وی خریدم نسبت به قیمتش فوق العادس....البته من مانیتور و سنسور دنده عقب نصب کردم 1.5تموم شد .....ماشین های چین بدیشون اینه سنگین هستن.....زورموتورنمیرسه به بدنه......واسه درون شهری وکفی بدنیست برلیانس.....ولی ساندرو یه چیز دیگس......
15:54  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

انقدر بنجل های چینی و پژوهای سی سال پیش بخرید از این خزتر بشه هر کی پراید داشته فروخته رفته اقساطی 206 و این بنجل ها ی بی کیفیت خریده تو هر کوچه میریم 10تا ماشین پارک باشه 8تاش 206 یا 405 یا پارس از رده خارجه آخه تا کی باید تولید بشن این فسیل های متحرک.....
15:53  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتو آبی
0

بین یک تا دوماه حواله بانکی رو میدن نمایندگی و میرید بانک جریمه رو میگیرید باید از نمایندگی خودتون بپرسید
گزارش
پاسخ دادن
18:18  1402/07/30

احسان
0

به نظر من با اصل و نسب بخریم تا چینی سر در گم
15:39  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
1

دوست عزیز اون قطعات فراوون که شما منظورتون هست میشه بفرمایید چند وقت براتون کار خواهد داد؟یکبار تعویض قطعه و 4 سال تضمین کارکرد(فولکس گل) براتون مهمه یا سالی دو سه بار مهمان تعمیرگاه (محصولات وطنی)شدن بهتره؟دوست عزیز من سال 93 گل خریدم همون که از صاحبش تحویل گرفتم کله پلوسش صدا میداد بردم نمایندگی تو کرمان میگفت این کله پلوس فابریکه و دارید اولین بار بعد 9 سال و 150 هزار کارکرد تعویض میکنید حالا کدوم لگن ایرانی همچین قطعی روشه؟اینم بگم با هزار بدبختی کله پلوس قدیمی رو از روی ماشین باز کرد.
گزارش
پاسخ دادن
11:27  1395/07/26

امیر
0

والا موندم بخرمش یا نه من خودم شهرستانم ولی خیلی دوسش دارم
گزارش
پاسخ دادن
14:26  1395/12/08

محمد
0

شما كه ميخواين پژو ٨٩ به پايين بخري ميدوني كه هر ٢ ماه بايد ١روز كامل تعميرگاه باشي؟ پژو قطعاتش فوق العاده مصرفي هستش به عبارتي كونش رو ميگيري سرش باز ميشه و برعكس اصلاً هم قطعات اصلش پيدا نميشه هر جنسي هم مينداري فوري خراب ميشه،ديدم كه ميگم
گزارش
پاسخ دادن
10:57  1396/11/01

محمد
0

بنجلای چینی تو هر مقایسه ای شکست میخورن،
15:31  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
رحیمی
3

یک سیم پشت مولتی مدیا هستش که مربوط به ترمز دستی هستش
این نصاب هاس حرفه ای سیستم بلد هستند چطوری مشکل رو رفع کنند
مراجعه کنید به توپ خونه حتما کسی بلده برای رفعش
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/03/19

رحيمي
2

گارانتي كه خارج ميشه هيچ با جلوبندي تقريبا خداحافظي كن
مرد مومن رينگ١٦خيلي سنگينه اونم با٢٠٥
حداقل بزار رينگ همين١٥باشه ولي لاستيك١٩٥بنداز
گزارش
پاسخ دادن
18:23  1395/03/19

کاربر: محمد جواد حسنی
1

سلام جناب رحیمی
بنده اگر زیر ماشین از رینگ 16و لاستیک 205استفاده کنم ماشین از گارانتی خارج میشه ممنون میشم پاسخ دهید
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1395/03/19

نریمان
0

کلیپی که شایان گذاشته رو در ثانیه اول متوقف کنید سرعت حدود 45 کیلومتر بر ساعته. و این یعنی داچیا در زیر یک ثانیه به سرعت 40 میرسه و بوگاتی و پورشه را مغلوب میکنه. آقا شایان خدایی در مورد ما چی فکر کردی؟؟؟؟ واقعا چی فکر کردی؟؟؟؟ لطفا حتما جواب کامنت من رو بده
15:29  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
MDF
0

کارخونه داچیا رومانی فقط کابینت فلزی تولید میکنه یا تو کار MDF هم هست؟؟؟
15:18  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

روزی ۱۳۰ هزار تومن هست که تو ماه میشه ۴ تومن حدودا
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1402/07/30

به شایان
0

داداش خسته نباشی با این کلیپی که گذاشتی. همه ساندروها حرکت اولیه شون از سرعت 30 کیلومتر بر ساعت شروع میشه یا فقط برای شما اینطوریه؟؟؟؟ اگه کلیپ دیگه ای داری بزار یک کم بخندیم.
15:01  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
دوستان برلیانس سوار
0

لطفا در نوشتن املا مواظب باشید چون دیگه بهانه ای از برلیانس ندارند مونده غلط دیکته
14:55  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
عباس علی
0

بله. تا زمان پرداخت تمام اقساط.
گزارش
پاسخ دادن
17:14  1402/07/30

عباس علی
0

بله. تا زمان پرداخت تمام اقساط.
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1402/07/30

عباس علی
0

بله. تا زمان پرداخت تمام اقساط.
گزارش
پاسخ دادن
16:29  1402/07/30

به شایان از شمال
0

دوست عزیز واقعا واسه همین سرتون کلاه میره به راحتی
اینم مثله ماشین خریدنته
ندیدی سرعت اولیه 50 بود؟ماگفتیم صفر تا صدش 17 ثانیس اس
عوام فریبی نکن
6.5 ثانیه اختلاف با عدد کارخونه نوبره.ایمنی شم الکیه بخدا .تکیه میدی میره تو وای بحال ابنکه تصادف کنی.مچاله میشه
14:54  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دوستمون شایان یه کلیپ گذاشته که ایرادات زیر را دارد:
1- در لحظه شروع دور موتور روی 6 و سرعت 20 کیلومتر بر ساعت است. و این بدان معناست که یا اتوموبیل از سرعت صفر یا لختی اولیه که بیشترین زمان رو میگیره شروع نکرده یا کیلومتر ماشین مشکل داره. در هر صورت تقلب واضحی صورت گرفته خودتون برید ببینید. باید از سرعت صفر و لختی اولیه شتابگیری شروع بشه
2- دور موتور حین شتاب گیری تا 7500 بالا میاد که چنین چیزی در خودرو اتوماتیک ممکن نیست حتی در حالت تیپ ترونیک. پس یا خودرو دنده دستی هست که بحثی در مورد دنده دستی نداریم و عمده بحث بر سر مدل اتوماتیک است و یا دور سنج مشکل داده که کل کلیپ زیر سوال میر
3- تهیه کننده کلیپ هیچ گروه تخصصی نثل سبقت آراد یا خودرو بانک یا وان کار نیست پس اندازه گیری خطای بالایی داره
14:47  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شایان از شمال
0

صرفا جهت اطلاع دلالانی که در این صفحه خودروی ساندرو را تخریب کرده و شتاب آن را 17 ثانیه اعلام می کنند:

https://www.aparat.com/v/bIpWD

تست شتاب فوق نشان دهنده تایید عدد اعلام شده 11 ثانیه توسط پارس خودرو برای شتاب ساندرو میباشد.
14:42  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شایان از شمال
0

خدا رو شاکرم که کاربران این صفحه اخیرا تونستند ماهیت کاربرنماهایی که کمر به تخریب این خودرو بسته بودند را افشا کنند و باعث سرافکندگی آنان شوند.
امیدوارم کسانی که بدنبال خرید این خودرو هستند فریب این کاربرنما ها و دلالان تخریبگر را نخورند.
ان شالله تا زمانی که بنده و دوستان فعال دیگر اینجا هستیم اجازه جولان به دلالان و تخریبگران این خودرو را نمی دهیم
یا حق
14:40  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
2

دوگانه اش تقریبا اندازه پراید جاداره
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/19

به شایان از شمال
0

شما دوستانتون که دروغای شاخ دار میگن به چشم نمیاد ولی اینجا غلط دیکته میگیرد واقعا جالب هست
14:29  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
تارا طرح فرسوده واریز وجه۴/۲۸
0

سلام شما تاریخ تحویل تو سیستم کی زده ؟ مال من دو بار تغییر کرد و الان 8/1 هست
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1402/07/29

تارا طرح خودرو فرسوده
0

واریز من ۱۶۶ میلیون بهمن ۱۴۰۱ بود.
تحویل ۳۰ آبان.
گزارش
پاسخ دادن
12:49  1402/07/30

به شایان از شمال
0

تو کیبورد ه و ع بغل هم هست به بزرگی خودتون ببخشید
14:25  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به شایان از شمال
0

منظورتون ایدی هرگز جینی و...... که دیگران را بچه گیر اوردن هرچی دلشون میخواهد بدون پشتوانه فنی وعلمی مینویسن
14:21  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
..
9

ساندرو معمولی
ثبت نام 9 بهمن 95
تکمیل وجه 19 مهر 96
فاکتور 14 آبان 96
تحویل 16 آبان 96

حیف شد کاشکی یکی دو سال دیگه طول میکشید تا تحویل بدن سود خوبی داشت
14:13  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
در حال تحقیق
0

من کامنت ها رو خوندم و به ابن نتیجه رسبدم که ساندرو ماشینی هست که از تکنولوژی و راحتی و نرمی بی بهره است. ظاهر فوق العاده قدیمی و خسته کننده ای داره و تنها حسن این خودرو اینه که موقع فروش افت قیمت کمتری نسبت به رقبا یعنی برلیانس یا دنا پلاس داره.
13:09  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

دوستان ساندرو سوار اگه کلیپی دادند که ساندرو اتوماتیک تو زیر 15 ثانیه شتاب میگیره بزاره ابنجا ما خم ببینیم. حتی اگه جعلی هم باشه من قبول دارم. ساندرو اتوماتیک رو بزارید ببینیم.
13:04  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

اقا لطفا کم میارید از ماشینا دیگه مایع نذارید تعلیق ونرمی مگان قابل مقایسه با این کابینت ها نیست
12:49  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
ساندرو هرگز
0

1-نسخه قدیمی با طراحی دهه گذشته!
تنها یک نگاه به ساندرو و مقایسه آن با خودروهای هم‌رده روز، به‌راحتی مشخص می‌کند که این محصول یک کالای قدیمی است! سند این امر هم به عدم تولیدش در هیچ کجای کره خاکی به جز ایران باز می‌گردد و جالب اینجاست نسل جدیدتر این محصول که در اصل تولید داچیا در رومانی است، از سال ۲۰۱۲ وارد بازار شده و نسخه سدان آن با نام سیمبل توسط نگین خودرو در کشور عرضه می‌شود.

البته در کشوری که همچنان ال۹۰ قدیمی با کلی مشتری و تیراژ بالا به فروش می‌رسد، پس انتظاری هم جز این نیست که ساندروی گذشته که بر روی پلتفرم همان خودرو و با موتوری مشابه عرضه شده، در کشور ما تحت عنوان محصولی جدید ارایه گردد. در واقع شما در حال خرید نسخه هاچ‌بک ال۹۰ با قیمتی بالاتر هستید که شاید در بهترین حالت، بتوانیم خودمان را قانع کنیم که هاچ بکِ نسخه فیس لیفت ال۹۰ است، اما در هر صورت چه فایده، شما محصولی دارید که از ظاهری قدیمی و کسل کننده برخوردار بوده و اگر از بینندگان برنامه مشهور تلویزیونی تاپ گیر باشید، حتما دیده‌اید که ماشینی برای تمسخر و خنده کارکنان آن است!
12:36  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
مجتبي
0

سلام بستگي به تاريخ دعوتنامه داره ولي فكر كنم دير تر هم بشه تا بدن
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1395/03/19

مسعود
0

موتور روی ال 90 و ساندرو طراحی داچیا
رنو اخیرا کل کارخونه داچیا رو خریده.قبلا قسمتی از سهامش و خرید ه بود
شما خودت اطلاعاتت کمه به بقیه نسبت میدی
ال 90 پدر من طراحی ش مال چه سالیه .میگی خودرو روز اروپا؟؟؟؟؟!!!
ساندرو سال 2011 تولیدش تو کلمبیا و جهان متوقف شده.ماشین یورو4 اجازه تردد داره تو اروپا ؟؟؟؟


هیچ فشاری به خودتون نیارین خرید ساندرو یا ال 90 هیچ توجیه فنی نداره.
همتونوم براتون اهمیتی نداشته روز اولش.فقط فک کردین توش سود داره وسلااااااااام
12:26  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

واقعا نشر اکاذیب حدی داره برو مشخصات فنی موتور مگان 1600 وارداتی نگاه کن ببین گشتاور وقدرت ماشین چه فرقی میکنه چند وقت دیگه اینجا احتمالش زیاد بگن موتور تالیسمان 1600 بر گرفته از ساندرو هست فقط حق ساندرو خوردن تو راه هند و ترکیه و تبریز با این حجم موتور خروجیش 105 اسب شده
12:19  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
320
0

چرا کامنت منو نمیزارین
مگه چی گفتم؟؟!!!
گفتم کلیپی که گذاشتن آقای شایان از سرعت 60 تا 100 کیلومتر اونم با دور موتورروی 6 هزار از اول
ساندرو شتاب صفففففففر تا صدش 17 اس.
12:14  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
چینی هرگز
0

جالب این که هیچ یک از چینی سوارهای این پیج که بابت عصبانیت ناشی از ضرر مالی، مراجعه زیاد به تعمیرگاه، بی کیفیتی و .... خودرو خودشون به ساندروی با کیفیت میتازن حاضر نیستند حتی به خودشون زحمت بدن که مطالعه کنن و بدون که موتور مور استفاده در ال نود و ساندرو برای خودرو رنو تاکید میکنم رنو مگان طراحی و استفاده می شده و از بهترین و بی نقص ترین موتورهای رنو بوده که در سایت ترکیه نیز روی مگان نصب شده و در مگان های مونتاژایران نیز استفاده شده است.خودرو های بی کیفیت چینی و هندی و کنیایی قابل مقایسه با ساندرو با تکنولوژی اروپا نیستند. کمی فکرو مطالعه کنید
11:28  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به شایان از شمال
0

خوبه مدل اتو هم شتابشو نگاه کنی
11:26  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتوماتیک دی ۱۴۰۲
0

سلام ماهم بخشنامه ۴۴۶۳ هستیم پیش فروش ( مشارکت در تولید) واریزی ۱۶۶ تومن ۷ تیر ۱۴۰۱ تاریخ تحویل در قرارداد روز اول ۳۰ دی ۱۴۰۲ بود اما الان چک میکنم تو کاستومر زده ۲ دی ۱۴۰۲
من پرسیدم میگن ۳۰ دی درسته ، بعداً اصلاح میشه
گزارش
پاسخ دادن
07:53  1402/07/29

به شایان از شمال
0

واقعا من نمیدونم این دوستان که با ایدی هرگز چینی و...... اینجا هستند چند سالشون هست وچقدر از اطلاعات خودرو سر در میارن وقتی 207 با 4 ستاره این همه مشکلات داره اظهر من الشمس هست مرگ را برای همسایه میخواهن و فکر میکنن که 4 ستاره ماشین ساندرو خودشون اصل هست برید ببینید کارمندان پارس خودرو چی سوار میشند بعد دوستان سینه چاک ماشین بشن
11:18  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
.
0

وقتی موتور ماشینت خراب شد خودت متوجه میشی رضا22 فعلا باور نکن
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1395/03/19

رضا22
13

میگم حامد وقتی موتور ماشین خودت خراب بشه چکارمیکنی .
شایدم تا حالا خرای شده .راستشو بگو چندبار تاحالا سرسیلند سوزوندی با اون موتور xu7 چندبار واشر سوزوندی ؟
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/03/19

به چینی هرگز
0

اقا 207 از سال 91 به بعد تولید نشد که این اختلاف قیمت به خاطر سنواتی که گذشته وارتباطی به کیفیت تولید سال 96 ندارد وکیفیت خودروها قبل از سال 90 هم اصلا قابل مقایسه با جدیدا نداره و اگر همون کیفیت داشت باید بخاطر کیفیتشون 7 ستاره میگرفتن پسر خوب
10:41  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
ali77
0

من خودم از مشهد گرفتم شما کجایی؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/03/19

ابراهیم منتظر
0

1. روکش دوزی مهدی، خیابان مدنی( خاکفرج)
2. روکش ابراهیمی ، ساحلی ( مصلی قدس) نرسیده به فروشگاه کوثر
گزارش
پاسخ دادن
10:51  1395/03/20

کاربر: شایان از شمال
0

صرفا جهت اطلاع دلالانی که در این صفحه خودروی ساندرو را تخریب کرده و شتاب آن را 17 ثانیه اعلام می کنند:

https://www.aparat.com/v/bIpWD

تست شتاب فوق نشان دهنده تایید عدد اعلام شده 11 ثانیه توسط پارس خودرو برای شتاب ساندرو میباشد.
10:38  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
پویا
0

طبق اطلاعاتی که بنده از یکی از مدیران پارس خودرو بدست آوردم ساندرو توسط یک افغانی پناهنده رومانی طراحی شده و بعد از اون تونسته سیمبل و داسترو طراحی کنه
10:36  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
1

سلام سرچ کن من از تهران گرفتم روکش مارال جنس عالی با پست فرستاد
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/03/19

کاربر: شایان از شمال
0

با سلام
در حدود 15 بار است که سوالی را از تخریب گران پرسیدم منتها جوابی نگرفتم. دوباره مطرح میکنم هرچند امیدی به جواب نیست:
اگر بنا بر ادعاهای شما این خودرو ساخت رومانی است پس چرا تا کنون هیچ کارشناس رومانیایی در ایران مشاهده نشده شده است؟
چرا فقط کارشناسان فرانسوی به ایران می آیند نه رومانیایی ها؟
اگر این خودرو ساخت رومانی هست پس رنو به چه حقی نام خودروی دیگران را در سایت رسمی خود در ایران آورده است؟
http://renault.co.ir/fa/range.html
امیدوارم تخریب گران و دلالان اندکی در سخنان بنده تامل کنند و بیش از پیش خودشان را در این سایت سرافکنده نکنند.
یا حق
10:35  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
0

۲۰۷ چینی بدرد نمیخوره موتورش چینی مشکلات گیربکس داره برق و جلوبندی مشکل دارن همشون برید نمایندگی ها ببینید ۲۰۷ فقط آرم پژو داره وگرنه محصول مشترک ایران و چین و اسمش ۲۰۶ پلاس
ساندرو هم محصول داچیا رومانی از زیر مجموعه های رنو که دارن تو ایران تولید میکنن و نظارت خودت رنو دارن اصلا باهم مقایسه نکنید
۲۰۷ بخری همش باید جلو در نمایندگی و مکانیکی محلتون باشی از بس بی کیفیت و از قطعات چینی درجه سوم استفاده شده.
10:34  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

خدایی داچیا استپ وی را با کراس اوورهای واقعی مثل نیسان جوک یا سانگ یانگ تیوولی مقایسه کنید؟؟ داچیا در برابر تیوولی در حد خنده هم نیست. من نمیدونم پارس خودرو چه فکری کرده دو سانت فنر داچیا رو برده بالا اسم کراس اوور هم روش گذاشته
10:34  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
دلبز
0

خودشون گفتن بیاید
گزارش
پاسخ دادن
08:02  1402/07/29

کاوه
0

دوستان کیا پراید استپ وی کی میاد بازار؟؟؟ من لحظه شماری میکنم داچیا رو بفروشم کیا پراید استپ وی بخرم
10:31  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: رضائیان
1

اگه بتونی کمی بیشتر هزینه کنی و اتو بگیری ک خیلی بهتره
چون دستی 330 امکانات کمی داره
شاید نمونه های داخلی مشابهش زیاد باشه
اما با کمی هزینه بیشتر کلی امکانات بیشتر بهت میده که رقیب کمی داره
گزارش
پاسخ دادن
17:42  1395/03/19

به سروش
9

خدایی جایی این حرفا رو نزن 207 هزار ویک مشکل داره معلومه اصلا سوار این ماشینا قبل از سال 90 نشدید وگرنه همچنین اظهار نظری نمیکردی
10:29  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

206 من حدودا 118000کیلومتر کارکرده ومعلومه اصلا از ماشین سر در نمیاری فقط میشینی کاتوک ماشین نگاه میکنی که چند تا ستاره داره ممکنه ی بچه 15-16 ساله باشی که بابات گفتن بیا فقط از روی کاتوک ها حرف بزنی معلوم شد اصلا پشت هیچ ماشینی هم ننشستی
10:17  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

نمیدونم چرا برلیانس با وزن 1250،حجم موتور 1500،گشتاور 138 چرا ساندرو با حجم موتور بیشتر و وزن کمتر وگشتاور بالاتر تو شتاب ازش کم میاره کولر که مبگیری که دیگه جونش در میاد میشه پراید بقیه امکانات این چینی پیش کش ولی ممکنه ساندرو مشکلش به خاطر:
1- بخاطر قطعات هندی وترکیه ای وتبریزی باشه
2- از تکنولوژی قدیمی دهه نود میلادی برخوردار هست
3- گیربکس کیفیت خوبی نداره حالا اگه چرخ وفلک تبریز بیاد دیگه میشه گلستان
09:16  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

اقا اگه اطلاع ندارید لطفا اظهار نظر نکنید من 206 تیپ 5 مدل 84 دارم یک چرخش هم به 206 و207 جدید نمیدم
09:05  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
به چینی هرگز
0

معلومه خیلی ظاهر بینی که 207 وساندرو فقط به خاطر ارم ماشین با کیفیت میدونی خود ایرانخودرایی ماشین قبول ندارند هر قطعه برای یک کشور واقعا که خیای باحال هستید
08:51  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
مجید
15

من خیلی تحقیق کردم. برای خانما و یا هرکی که با شتاب ضعیف کنار بیاد ام وی ام بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1395/03/19

حمید
7

سلام تنها ایرادش دید کمشه و افت قیمت مخصوصا خانمهایی که قدشون تا 165سانت هست زمان دنده عقب اصلا و اصلا دید خوبی نداره مگر دوربین دنده عقب بگذارید. بنظر من اگر میتوانید یک بار برای امتحان سوار بشید و کاملا برسی کنید. ببینید به راحتی میرونید 1.2.3.4ودنده عقب رو. خودم 315 دارم خانمم سوار میشه به قول ایشان دید خوبی نداره. اگر مسلط بر رانندگی هستید بخرید از رانا و206تیپ2 خیلی بهتره. وگرنه که هیچ امیدوارم کمکی در خریدتون کرده باشم تاکید میکنم قبل از خرید سوار بشید
گزارش
پاسخ دادن
03:27  1395/03/27

مونا
10

ما هم دقیقا بین این 3 تا ماشین گیج شدیم. البته 206 تیپ 5 مد نظرمونه. همسرم به اصالت ماشین توجه داره ولی من به زیباییهم اهمیت می دهم. پدرم لیفان 520 را از سال 90 داره و عالیه اما نمی دونم ام وی ام چطوره. خیلی مرددم.
گزارش
پاسخ دادن
01:48  1395/04/25

لیلی
1

من2 سال ماشین ام وام دارم قبلا پراید و206 داشتم از لحاظ شتاب و نرمی بهتراز اوناس من دوتا مشکل باهاش داشتم که الان عادت کردم وبا نصب دوربین حلش کردم اول دید ماشین مخصوصا برای خانومای کوتاه قد.دوم ترمزش که باید قلقش دستت بیاد.ولی درکل ماشین کم خرج با مصرف بنزین کم هستش
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1400/05/26

به بوی متعفن
0

خودتو ناراحت نکن شما هم از فرانسه وقت ارم ماشینو یدک میکشید تمام قطعات هندی وترکیه ای وتبریزی هست کلا انگار فقط ارم ماشین اصالت داره وچیز خاص دیگه ای نداره من دیروز فقط نوشتم ساندرو وبرلیانس مسخره نکنید یکیش برای پیرمردا و دیگری برای جوانان هست جالبه همه ساندرو سوا را پیرمرد را به خودشون گرفتن برام جالب بود چون جوان تو حال زندگی میکنه و الان از زندگیش میخواد لذت ببره ولی پیرمردا با تجربه تر هستن و دوست دارت هر سختی و شزایطی تحمل کنند ولی ماشینوش بعدا خوب ببفروشند که اگه این حباب قیمت بشکنه فکر کنم بیشتر ساندرو سوارا سکته رو بزنند ودیگه فقط بخاطر کیفیت صف خریدشون طولانی نشه
جالب 207 اتو ایرانیزه 4 ستاره قلابی وپارس ال ایکس هم صف فروش بالایی داره بنظرتون برای کیفیت یا اختلاف قیمت بازار
07:42  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سربالایی رفتن چه ربطی به شوماخر بودن داره ؟ ef7 هم افت کولر زیادی داره هم توی سربالایی بیشتر از موتور xu7 دنده معکوس میخوره . از خرابی هاش هم نگیم بهتره که میشه مثنوی هزار مصرع . با دنا وقتی میخوای راه بیفتی کاملا مشخصه که موتور جون میکنه وقتی دورش پایین باشه یا باید لانچ کنی و صفحه کلاچ رو فنا کنی یا باید صبر کنی تا کم کم دور بگیره . بارها دیدم پشت چراغ قرمزها این ef7 ها از پراید هم جا میمونن اما موتور xu7 جوری از جا کنده میشه که اگر کمی گاز بدی راحت بوکسوات میکنه و حیغ لاستیک رو در میاره . مهمترین اشکال ef7 این هست که در دور پایین نمیتونه گشتاور کافی تولید کنه و باید باهاش دور بالا رانندگی کنی و همین هم باعث میشه موتور و گیربکس نتونن زیاد کار بدن و خیلی زودتر از پا در بیان
گزارش
پاسخ دادن
13:38  1395/03/19

رضا22
16

همش جمله های تکراری همش کپی حامد یخورده از خودت حرف بزن
توی این تاپیک فقط یه جمله بلدی اونم دنده معکوس و سربالایی همین هیچ دیگه سرت نمیشه .
اینهمه دنا سوار میگن سربالایی مشکلی نداره بعد تو بگو داره . اکثر اونهایی که الان دنا دارن قبلا ماشینهایی مثل 206، پارس ، حتی ال نود داشتن و الان از دنا راضی هستن . خواهشن دیگه حرف نزن
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1395/03/19

کامبیز
10

راست میگن اقا حامد . جملاتت همش تکراریه . من خودم یه پارس 87 دارم . چند ماهه دنا رو هم گرفتم . خیلی خیلی ازش راضی ام نسبت به پژو .
شما هم دیگه بس کن .
تازه با اداره راهم تماس گرفتم بیان سربالایی های محله شما رو صاف کنن. امروز فرداست که بیان .
ملت دنا دارن میگن راضی هستیم . اقا نداره میناله از این ماشین .
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1395/03/19

shahin
4

شما قطعا دنا نداشته اید و از روی تعصب صحبت می کنید.
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1395/03/19

علی
0

بنده خدا کسی که دنا داره بهتره بگیم پیکان داشته رفته دنا خریده نه ۲۰۶ و ۴۰۵. من خودم سال ۹۰ سمند ef7 داشتم انقدر اذیت کرد گارانتیش تموم شد فروختمش.تو دور پایین هم همش ضعف داره مخصوصا اگه کولر بگیری باید پر گاز حرکت کنی تا خاموش نکنه.الان پارس دارم تا حالا مشکل موتوری نداشته . وقتی تعمیرکار نمایندگی مرکزی ایرانخودرو میگه گارانتیش تموم شد ردش کن عمق فاجعه رو باید فهمید مگر اینکه تو خواب و رویا باشید.در ضمن هزینه موتوریش بسیار بالاست و قابل مقایسه با موتور پارس و ۴۰۵ نیست. این موتورا خیلی وقته ازمایش پس دادن ولی ef7که تقریبا از۸۸ امده نتونسته انتظاراتو براورده کنه. اونی که میگه ماشین گارانتی داره فکر کنم وقت زیادی داره میخواد تو نمایندگی خرجش کنه وقتی یک ماه ماشینت تو نمایندگی خوابید سر ی مشکل جزیی متوجه میشی ef7 بدرد نمی خوره.
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1395/03/20

ابراهیم
0

دوستان سلام
ساندرو معمولی تحویلی مرداد
ثبت نام 9 بهمن 95
تکمیل وجه 19 مهر 96
فاکتور 14 آبان 96
تحویل 16 آبان 96
06:44  1396/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: شایان از شمال
0

با سلام
روی سخن من با خوانندگانی است که شاید اولین بار است وارد این صفحه شدند و دنبال اطلاعاتی در زمینه این خودرو هستند. قبل از هر چیز بر خود لازم می دانم که به شما هشدار بدهم که متاسفانه در این صفحه کاربرنماهایی وجود دارند که بدون بیان هیچ گونه انتقاد منطقی و علمی، فقط و فقط در پی تخریب این خودرو هستند. برخی از شایع ترین تخریب های این دلالان در این صفحه عبارتند از:
- ظاهر این خودرو را "کابینت" می خوانند. متاسفانه نمی توانند بفهمند که ظاهر خودرو یک امر سلیقه ای هست و نباید دیگران را استهزا کرد.
- خودرو مخصوص "پیرمردان" است. در حالی که در مدل استپ وی این خودرو بسیار اسپرت می باشد.
- این خودروی فرانسوی را ساخت رومانی می دانند. حال آن که طبق مشاهدات تا کنون هرگز یک رومانیایی بعنوان کارشناس وارد ایران نشده است و همه کارشناسان فرانسوی هستند. فی الواقع شرکت داچیا متعلق به رنو می باشد.
حمله به شتاب این خودرو و بیان اینکه شتاب آن 17 ثانیه است. این نیز یک دروغ محض دیگر است. با مراجعه به سایت پارس خودرو شتاب این خودرو را 10.5 و 11.5 در حالت های دنده ای و اتومات رسما اعلام کرده اند
22:54  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

سلام.
دوستان سرویس اولیه ساندرو در چه کیلومتری انجام میشه و شامل چیا هست؟
سپاس فراوان..
22:27  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن
امیرحسین
0

واقعا هرچی بیشتر این پیج رو میخونم از ساندرو بیشتر ناامید میشم.کاش پول بیشتری داشتم تیوولی میخریدم
22:17  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن
ندا
3

سلام...
اگه واقعا ماشین به شدت نیازتون نیست صیر کنین..
به دو دلیل...
اول اینکه از خریدش پشیمون نمی شین...دوم اینکه سود تاخیر اون خیلی مناسبه و ماشین نسبتا براتون با قیمت بهتری تموم میشه...
در حال حاضر خود پارس خودرو هم به شدت با پرداخت سود تاخیر مشکل پیدا کرده....حدود 7 تا 8 هزار تا ثبت نام داره و تولید ماهانه اون طبق امار حداکثر ماهی 1700-1800 عدد هستش.. پس منطقی اونه که نمی تونه به موقع تحویل بده... گارس خودرو کلا با تیراژ بالا مشکل داره و همیشه سعی می کنه حدود تولید خودشو حفظ کنه... برای کشش بازار
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1395/03/19

محمد
0

سلام. من اتومات 330 رنگ سفید 13 اسفند ثبت نام کردم، 13 خرداد تکمیل وجه، 18 خرداد چراغ تکمیل وجه و تخصیص روشن و 19 خرداد چراغ فاکتور و تحویل روشن شد. تحویل خرداد95
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/03/19

mohammad
0

اره تو راست میگی یعنی شرکت پارس خودرو فقط با تو مشکل داره مگه میشه عمو من خودم اردیبهشت ثبت نام کردم تحویل تیر هستم حالا ببین حداکثر 20 روز دیگه دعوت نامه میاد یا نه همینجا منتظر باش تا خبرت کنم
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/03/19

کاربر: حسن رفیعی-رامهرمز
0

ندا خانم یه چیزی میگین ها.اون که نمیتونه تیراژ بالا تولید کنه مگه مجبوره هی تبلیغ کنه برا فروش فوری و اعتباری.مگه دلش درده که هی داره ثبت نام میکنه.اینا رو تحوریل بده بعد بره برای فروش سری جدید
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/03/19

کاربر: رضائیان
0

مشکل توی تیراژ نیست مگه 206 ه که نتونه تولید کنه. من تحویل اردیبهشت بودم و همون موقع گفتن 320 اتو توی تامین قطعات به مشکل خورده و تیر میدن.
گفتن اگه میخوای عوض کن 330 اتو بگیر ک بعد از تغییر به 330 اتو، دوباره دعوت نامه جدید اومد و خودم برای دسته چک یه کم معطل شدم و چند روز پیش تکمیل وجه کردم و الان هم فاکتور شده.
منتظر تحویلم.
چیزی ک من تا الان دیدم تاخیر کلا چن تا دلیل بیشتر نداشته:
- اول 320 اتو (کمبود قطعه)
- دوم رنگ (طبیعتاً رنگ هایی که کمتر طرفدار داره صف طولانی تری داره
- سوم فک کنم مسافت هم توی مرحله تکمیل وجه به بعد تاثیر داره چون چک ها باید بیاد شرکت و تائید بشه و ...
گزارش
پاسخ دادن
17:36  1395/03/19

محمدرضا
0

به نظر من به جای کابینت داچیا کسی میخواد پول بده بره یه رونیز کارکرده و یا حتی سانگ یانگ موسو کار کرده بگیره خیلی بهتره. حداقل یک برند واقعی سوار میشه که از کابینت هم راحت تر و هم زیباتره.
21:44  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن
عیلرضا
0

سلام.در مدل دستی در درب عقب بلندگو نداره.متاسفانه سیم کشی هست ولی خود بلند گو نیست.
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/03/19

ماریا
0

سلام. تنظیم آینه ها دستی .قفل کن شیشه بالابر نداره .کلید تنظیم پخش روب فرمان نداره .پارس خودر خیلی دزده که دوت بلند گو در عقب را برداشته .خب 50تومان بیشتر میگرفتین .ا
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1395/03/19

رضا
0

سلام اقا علیرضا ممنون که جواب دادی متشکرم
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1395/03/20

رصا
0

سلام بسی جای تاسف حتی در درب عقب سیم کشی برای بلندگو نیست واقعا پارس خودرو شرمنده همه است
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/03/20

رومانی هرگز
0

هر کی رو دیدید که داچیا سواره بدونید که پول کافی نداشته ماشین خوب و راحت بخره و سوار شه و لذتش رو ببره و تو فکر این بوده که فردا که یک قرون لازمم شد باید ماشین زیر پام رو بفروشم.
اما ما دنبال پول نیستیم. دنبال راحتی و زیبایی و آپشن هستیم که داچیا هیچ کدومش رو نداره. داچیا رو مجانی به من بدن می گیرمش می فروشم میرم یک برلیانس می خرم. چون پول عمل دیسک کمر ندارم سوار داچیا بشم.
21:29  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن
وانت اریسان2
0

بله پیامک تحویل میاد از نمایندگی شهرتون پیگیر باس
گزارش
پاسخ دادن
09:08  1402/07/28

ایرانی
0

واقعا بیکاری تو این مملکت غوغا میکنه، از صبح تا شب نشستین پای نت و بدون هیچ تخصصی فقط در حال کل کل کردن در مورد ماشین هستین، در صورتی که فقط حرف می زنید و اگه پاش بیفته یه پیچ نمی تونید سفت کنید
اونوقت همش دنبال علت عقب موندگی مملکت هستیم که چرا خودروی درجه سه وارد می کنیم، وقتی فقط حرف میزنیم و عمل نمی کنیم همین میشه
اصلا ساندرو و برلیانس بد، شما چه کردید؟
اگه طراحی مناسب ندارن، وزنشون سنگینه یا هر عیب دیگه ای دارند، بشینید طرح بدین، بلکه از بیکاری دربیایید وگرنه سکوت کنید و با همون پولی که دارین یکی رو انتخاب کنید، مگه همه یه جور لباس می پوشن یا یک نوع غذا دوست دارن که به زور سلایق خودتونو تحمیل می کنید؟
ماشین هم که شریک عمر و زندگیمون نیست که انقدر بیهوده اینجا وقت تلف می کنید
انصافا این چند وقت از کل کل نتیجه ای گرفتید؟
20:04  1396/08/16
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شهریور A5 : جناب ((ایکس 5 آبان)) از راهنمایی شما خیلی تشکر می کنم.
صادق 207خرداد : سلام نرگس خانوم خوبی،ماشین من رسید نمایندگی خداذوشکر،شما ماشینتون رسید؟یه سر بزن نمایندگی من غروب رفتم پرسیدم نگهبانش همونجا بود پلاک دادم گفت اومده،تو کاستومر هم نزده بود ک رسیده شماهم اول صب حتما پیگیری کن
Mehdi : سلام جواب درستی نمیدن فقط گفت ارسال نشده و بازبینی خورده بد بختی این هست که به اشتباه تیک ارسال خورده فقط تنها راه فهمیدن این که ارسال شده برام زنگ زدن نمایندگی هستش .هر وقت واسه شما تیک حمل به نمایندگی خورد اون موقع برای منم هم احتمال زیاد ارسال میشه
علی طیاری ایکس پنج : برگ سبزمونم دیگه نمیدن نمیدونم باید چکار کنیم کل زندگیم ب برگ سبزه وصله
تیتان ۲ دی فوق‌العاده : سلام هفته قبل من تخصیص خوردم بعد پیامک اومد که ماشینم بیمه شده ولی شماره پلاک توی بیمه نبود. به نظرتون ماشین کی به دستم می‌رسه؟
30 دی : 30 دی سفید چیزی برام نیومده. حالا به فرض دعوت نامه بیاد هم نمیدونیم تکمیل وجه کنیم یا ... ؟
شاهین 1403 : تکمیل وجه کنیم نکنیم ؟
X5 آبان سفید اصفهان : سلام جدا جدا پست شدند
T9 ثبت نام ۱۳ آذر : من ۱شنبه میرم دفتر مرکزی دعوا راه بندازم تا ماشینمو بگیرم با رسانه کردن کسی امد یا علی مخصوصا الان که وقتشه جنگ شده باز ماشینمونو ندادن ۹ماه شد
Shahin : خوشبحالت چقد خوش خیالی مگ با این اوضاع منتظر ماشینی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ایران : خداروشکر ایشالا این اوضاع هم به خوبی و خوشی تمام بشه و کشور عزیزمون مثل همیشه شاد و امن باشه🙏🏻🙏🏻
ساینا تکمیل 23 بهمن : ماشینا و زندگی و آرزوها همش رفت به امون خدا مراقب خودتون باشید یا علی
33کراسmt : ای کاش میگفتن خودمون بریم بم تحویل بگیریم راحت بشیم
محدثه : تکلیف چیه شرکتو نزنن
اطلس آذر اصفهان : دوستان این فتوا ها چیه که میدین؟؟چرا بهونه دست سایپا میدید؟مگه اسرائیل سایپا را زده یا شرکتهای قطعه سازشا زده یا منافع سایپارا زده..خودتون بهونه براش درست میکنید این جنگ هیچ ربطی به سایپا واموراتش نداره..مگه ز انژی هسته ای برامون ماشین میسازه...الکی فتوا ندید
اطلس جی ال : حالا بیا جنگ شد .هی معطل کردید تا جنگ شد .انشالله یک موشک بخوره به سر مسئولین سایپا هیچی ازشون نمونه کامل بسوزن پودر بشن ...الهی آمین
سورن موتور جدید 19 خرداد : سلام، اره صبح تا تریلی سورن جلو نمایندگی ایران خودرو بود داشت تخلیه میکرد.
احسان x33 cross : دوستان کسی اطلاع داره با این جنگی که شده ماشین هارو ارسال میکنن یا نه؟
تبدیل سهند به کوییک GLX_l : سلام دوستان من پارسال خرداد سهند ثبت نام کردم و چند بار پیامک تبدیل اومد انجام ندادم ولی بالاخره هفته پیش انجام دادم، به نظرتون تا چند روز دیگه به دستم می رسه؟
یوسف : سلام دو چیز رو چک کنید یکی سیم کیلومتر، یعنی ممکنه وصل نباشه یا با مشکل مواجه شده، ممکنه قبلا دست کاری شده باشه... دوم دریچه گاز است که باید چک شود. اگر دیاگ بخوره معلوم می شه از کجاست