امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

عبدالله
0

همه ی نظراتو خوندیم اخر نفهمیدیم پارس بهتره یا ال نود،هیچکسیم نیست بدون تعصب جواب مارو بده و از سر در گمی دراره
15:20  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
منوچهر
5

آقای عبدالله سلام، امیدوارم حالتون خوب باشه، برادر من خودت تصمیم بگیر زیاد به حرفهای این پیج اهمیت نده چون از روی تعصب میگویند. ببین مصرف کم برات مهمه ال90 بگیر . اگر آپشن بیشتر میخواهی پارس. از نظر خرابی هم پارس یک مقدار بیشتره.
گزارش
پاسخ دادن
21:19  1395/03/26

اکبر
1

دوست عزیز اگه با قیافه و امکانات کم ال۹۰ مشکل نداری ال۹۰ ماشین بدی نیست سیستم موتوریش نسبت به بقیه یه کم به روز ترو سالم تره در ضمن اگه پارس هم خواستی بگیری TU5خیلی بهتره هم قویترو با دوام تره هم امکانات بیشتریم داره این حرفایی هم که بعضیا میگن مشکل گیربکس داره و کشش نداره زیاد توجه نکن دوست من داره واقعا پارس من به پای اون گاریه.
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1395/03/27

سجاد
5

Tu5 موتوره ؟!! یک موتور کاملا پیوندی به زور زدن توی 405 و پارس زیر ماشین لوله اگزوزو 20 دور پیچوندند زیر ماشین یعنی اوج فاجعه. تا تهش بخون مشکلاتش حوصله می خواد.
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/03/27

xu7
14

بنازم به xu7 شاتون کوتاه که موتوری که 15 سال بعدش طراحی شده داره زور میزنه خودش رو با xu7 مقایسه کنه . موتور ef7 حتی اسمش رو هم از xu7 تقلید کرده . تازه باید اسمش رو میذاشتن ef6 چون فقط 1644 سی سی هست . حتی اسم ef7 هم مدیون xu7 هست . گشتاوری که xu7 تولید میکنه ef7 تو خواب هم نميتونه تولید کنه . Xu7 شاتون کوتاه ، سخت کار ، پرکشش ، بی ادعا و بدون ناز و ادا . نه مثل ef7 که یک طبل و خالی بیش نیست
10:22  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
+EF7
3

دوست عزیز xu7 در برابر تکنولوژی ef7 یه خاک برسر به تمام معناست البته فهمیدنش هوش زیادی نمیخواد کافیه با هر کدوم یه دوری بزنی فر قشون از زمین تا آسمونه
گزارش
پاسخ دادن
01:54  1395/03/30

علی
2

ef7 فقط کفی خوب راه میره تو سربالایی که رسیدی جون راه رفتن نداره دیگه و همش باید دنده معکوس بدی و دور 4500 و 5000 بالا بری . تو سربالایی ef7 کامل کم میاره مقابل xu7
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/03/30

علیرضا
3

اقا سلام ما که یه هفته هست کرفتیم راضی هستیم الله راضی باشه ارشون
02:01  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
سانتافه داران
1

چیو گرفتی ...میشه واضح ار توضیح بدی ممنون
گزارش
پاسخ دادن
15:11  1395/03/27

جواد کاظمیان
0

سلام. سوالم این هست که از کجا بفهمم پژو پارسی که تحویل میخوام بگریرم ساخت کارخونه تهران هست؟؟ وبعدی اینکه موقع تحویل خودرو باید چه چیزایی رو چک کنم یا چکارایی باید کنم؟؟؟ لطفا جواب کامل بدین.
01:45  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
..
18

1- یک سری پلاستیک سیاه مچاله تو ماشینه ،کیسه ذباله نیست دور نریزی کفی ماشینته
2- استارت میزنی روشن که میشه تر تر تر که میکنه عادی این صدای استاندارد پژو پارس است .
3-دنده ها بد جا میرود و گیربکس قر قر صدا میدهد ،عادی است نگران نشو .
4-داخل کابین بو ی پلاستیک زیادی میاد .این هم عادی است قطعات پلاستیکی پژو پارس از پلاستیک باز یافتی مثل دمپایی کهنه و این چیزا تهیه میشه ورنگ زرد مایل به قهوه ایش گویای همه چیز هست .
5-چند تا آفتابه آب بریز رو سقف ماشین اگر کمتر از یک آفتابه آب اومد تو اتاق عادیه ولی اگر بیشتر آب اومد باید با چسب سیلیکون و مقوا که تو درزو شکاف ها میچپونی ،آبندی کنی .
6-تولید بوی گند موقع روشن بودن موتور عادی است .مال تکنولوژی 8 سوپاپی 50 سال پیش این خودرو است .
7-صدای ویز ویز پمپ بنزین ،جیر جیر داشبورد ،فس فس صندلی ها ،گوپ گوپ کمک ها ،قیج قیج اتاق ،خر خر لنت ها ،وور وور فن ها عادی است
8- دماسنج خارجی را هم چک کن .
اتیکت made in China باید روی همه قطعات باشد والا اوریجینال نیست .
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1395/03/26

.
9

دوستان ببخشید خاک پاتونم دیگه پارس به کسی پیشنهاد نمیدم شکر خوردم
01:20  1395/03/26
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: امیر مسعود
20

آقای reza xu7 شما خسته نشدی اینقد از این پارس آشغال تعریف الکی میکنی
امروز مدیر عامل شرکت پژو با من تماس کرفت گفت به رضا بگم که واسه استخدام بره فرانسه میخان مدیر فروشت کنن خوش به حالت رفتی اونجا یه کاریم واسه برادرزاده من ردیف کن دمت گرم
22:09  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی ۴۴۹۶
0

آذر فاکتور میشی
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1402/08/30

ناشناس
11

افرین افرین به پژو پارس افرین که در جدول کنترول کیفیت از اخر اول شده تبریک میگم به پارس سوارها ودم ال نود گرم که با ویتارا رقابت میکنه مرده مرد
20:11  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتوماتیک دی ۱۴۰۲
0

درود امیدوار

بازآ که در فراق تو چشم امیدوار چون گوش روزه دار بر الله اکبر است...

ما هم بخشنامه ۴۴۶۳ تحویلی دی هستیم و امیدوار😊😊
گزارش
پاسخ دادن
09:20  1402/08/30

تار اتوماتیک مشارکت در تولید
0

دیروز بخشنامه آذر ۴۴۶۳ تارا اتو اومد با قیمت قدیم ۲۲ تومن هم تخفیف داشت کلا ۲۹۹ تومن باید پراخت کنم
گزارش
پاسخ دادن
11:15  1402/08/30

تارا دستی شهریور مشهد
0

خخخخخخخخخخخخ
دمت گرم با این طبع شیرینت و این روحیه بالا
یادمه پارسال که مهر ماه واریزی اول رو انجام دادم اومدم تو گروه و پرسیدم بچه ها به نظرتون ماشین مارو کی میدن؟
دیدم کلی خندیدن و هر کدوم شعری برای من سرودن
حالا دمت گرم اما احتمالا شما میری سال آینده
من تحویل 1402/6/31 هستم هنوز در خدمت شما تازه منتظر فاکتور شدن که خودش تا نمایندگی و تحویل یکماه زمان میبره
خوش باشی دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1402/09/01

علی
15

آفرین هم به عقل تو که گول این فهرست ها و لیست های آبکی رو میخوری و میری یک گاری چهار چرخه رو که فقط راه میره به عوض یک ماشین خانوادگی میخری . آفرین به عقل تو که داچیا رو به جای رنو بهت قالب کردن
گزارش
پاسخ دادن
20:50  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
12

منم به تو تبريك مي گم كه آدم شدي منتها از آخر.
اميدوارم منظورمو فهميده باشي
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1395/03/25

.....
0

اونا همش چرته چطور میشه را نا سه ستاره میشه من خودم این رانارو داشتم کیفیتش خیلی پایین بود کابینش پراز سرصدا بود دوبار گیربکس تعویض کردم بازم درس نشد به زور تونستم ردش کنم تو بازار اصلا طالب نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1395/03/27

reza
1

ال نود یه ماشین کلاسیکه نه سرعتش خوبه نه امنیتش به پای پارس نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1395/03/30

reza
1

اقای امیر مسودددددد. عمو جان چند سالته که برادزاده ه ه ه ه داری
گزارش
پاسخ دادن
19:31  1395/03/30

+2
8

لطفا يك جرثقيلي منصف و كاربلد معرفي كنيد
17:37  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
احسانپور
0

جواب سوال من هم هست
گزارش
پاسخ دادن
13:30  1402/08/29

شله زرد
0

منم مثل شما
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1402/08/29

لیلا
0

منم 29 تیر تکمیل وج کردم تارا خاکستری
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1402/08/29

4488
0

منم بخشنامه 4488 همچنان منتظر
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1402/08/29

مرتضی ۴۴۹۶
0

احتمالا در طول هفته جاری فاکتور بشید
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1402/08/29

كارمند اداره استاندارد
11

سلام بر عزيزان. خسته نباشيد
بنده يكي از كارمندان شركت استاندارد و كنترل كيفيت هستم. در خصوص گزارشاتي كه مدتي پيش به صورت ماهانه و هم اكنون بعد از ماه ها در تاريخ ٢٣ خرداد منتشر شده است عرض كنم كه براي اعلام نتايج كيفيت خودروها ، به شرايط بازار آن خودرو نيز توجه مي شود. مثلاً پژو ٤٠٥ كه بازار نسبتا خوبي دارد مستحق دريافت دو ستاره بوده است ولي براي اينكه بيايند در بازار تعادل ايجاد كنند به خودروهاي كم فروشي مثل رانا و دنا و تندر ستاره هاي بيشتري دادند و به پژو ٤٠٥ فقط يك ستاره دادند وگرنه از نظر كيفيتي پژو ٤٠٥ و پژوپارس و سمند دو ستاره دريافت مي كردند.
اگر در ماه هاي بعدي مشاهده نموديد كه خودروهايي مانند دنا و ساينا هم تعداد ستاره هاي بيشتري گرفتند اصلا تعجب نكنيد.
ضمنا پژوپارس خراسان در ماه هاي قبل نيز دو ستاره دريافت كرده بود كه به دلايلي مانند ايجاد تعادل در بازار به آن يك ستاره دادند.
17:10  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
+2
10

رضا xu7 خوبی .کارمند اداره استاندارد شدی ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1395/03/25

فرهاد
8

مرد مومن تو این مملکت ۵۰تا رای رو کردن ۲۴ملیون اا فکر کردی ۲تا ستاره انداختن رو ماشین براشون کاری داره.به قول معروف ریش قیچی دست خودشونه
گزارش
پاسخ دادن
20:13  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
9

آخه نفله من اگه بخوام كامنت بذارم خودم نام كاربري دارم. مجبوري حرف بزني؟؟😏
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1395/03/25

كارمند اداره استاندارد
2

آره
گزارش
پاسخ دادن
00:09  1395/03/26

+2
7

شخصیت و ماشین فیت فیت هم .
گزارش
پاسخ دادن
00:46  1395/03/26

+2
16

منو ببخشيد كه در مورد پارس ... خوري كردم. ديگه تو اين تاپيك نميام. خداحافظ
16:35  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
+2
12

نویسنده ! دقیقاًطبق نوشته ات عمل کن .
گزارش
پاسخ دادن
10:16  1395/03/26

علی
0

با سلام
حدودا 10 روز میشه پارس رو از نمایندگی تحویل گرفتم خدا رو شکر فعلا که خوبه ولی درب صندوق عقب از داخل باز نمیشه کسی میدونه علتش چیه البته 2- 3 بار باز شد ولی الان باز نمیشه؟
15:58  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

6 ثانیه طول میکشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:44  1395/03/26

پرشیا
19

با خرید تندر شما یک گاری خریدید که فقط راه میره وگرنه هیچگونه راحتی و رفاهی نداره این ماشین . البته اگر گردگیر پلوسش باعث نشه کل گیربکس بسوزه
13:07  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
12

شدیدا موافقم
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1395/03/25

+2
13

هزاربار هم که خودت بگی خودت موافقت کنی تولیست یک ستاره ای ها ته لیست و بی کیفیت ترین خودرو کشور هنوز پژو پارس طشت ۴چرخ است .
درجه مفلوکی پژو پارس و حال نزارش از اونجایی معلومه که تیبا دو ۱ ستاره ۱۲ میلیون ارزان تر از این طشت ۴ چرخ است .
گزارش
پاسخ دادن
19:04  1395/03/25

حامد
7

+2 مواظب گردگیر پلوس ال90 خودت باش . سر پیچ ها و توی جاده هم حواست رو بده چون تندر خیلی راحت چپ ميشه . هوا هم گرم شده مواظب باش گرما زده نشی چون ال90 گوار درست و حسابی نداره . تندر هم که سوار میشی حتما عینک دودی بزن که شناخته نشی
گزارش
پاسخ دادن
19:28  1395/03/25

faramarz
0

دوستان کسی میدونه اول شماره بدنه GH باشه ماشین ساخت کدوم کارخونه ست ؟؟؟؟
بعد کیفیت ساخت کدام کارخانه ها بهتره
لطفا به ترتیب بگید کدوم کارخانه ها کیفیت بهتری دارن
ممنون
11:02  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
حبیب
0

Gکه اوله قزوینه H هم که دیگه خودت میدونی
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
5

فکر میکنم ساخت مازندارن باشه.
کیفیت ها به ترتیب :
1- خراسان
2- تهران
3- مازندران
4- فارس
G هم سال ساخت هست که می شه 95.

گزارش
پاسخ دادن
15:02  1395/03/25

+2
6

و همه جزبی کیفیت ترین و قازورات ترین خودرو های ایرانی ،پژو پارس مفلوک و نزار به پایان عمر منحوس خود نزدیک میشود .
گزارش
پاسخ دادن
19:08  1395/03/25

پرشیا
6

پرشیا همیشه سالار ماشین های داخلی
09:05  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
+2
11

گفت خود پیداست از زانوی تو .
خیلی سالاره ته لیست یک ستاره ها ،رتبه 22 تو 23 تا خودرو .کم کم باید با کش بستش به جدول میندازنش پایین برگرده .درسته همه درزو دورزش بازه اما گناه داره مفلوک بی نوا یه موقعی ماشین بوده .
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1395/03/25

علی
5

+2 تو پیکان پلاس یا همون تندر رو بخر که سواریش و رفاه کابینش با پیکان فرق زیادی نداره . راستی مواظب گردگیر پلوس ال 90 هم باش . خیلی راحت گیربکس میسوزه
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1395/03/25

.
7

تو دلت رو به این چیزا خوش کن برو ال90 بخر که نه کولر درست و حسابی داره و نه تعادل خوبی داره و نه حتی یک صندلی راحت . توی جاده انگار نشستی روی نیمکت چوبی توی پارک . قیافه و ظاهر داخل و خارجش هم که مشخصه وضعیتش . راستی مواظب گردگیر سر پلوس ال90 باش ! خیلی موارد دیده شده که با نشت یک گردگیر لاستیکی ساده کل گیربکس و دیفرانسیل ال90 توی جاده بدون هیچ هشدار و مشخصه قبلی سوخته . سر پیچ و توی جاده هم مواظب باش چون تندر تعادل درست و حسابی که نداره و چپ شدنش چیز عجیبی نیست
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/03/25

علی
5

ال90 اگر از طلای خالص هم ساخته شده باشه ارزش خرید نداره با این قیمت چون نه کولر و تهویه درست و حسابی داره نه تعادل خوبی داره و نه حتی یک صندلی راحت داره . توی جاده که میری باهاش انگار روی نیمکت چوبی توی پارک نشتی . ظاهر و آپشن و کلاس هم که هیچی نداره . تازه مشکل گردگیر پلوسش هم هست که هر لحظه ممکنه با نشت کردن یک گردگیر ساده کل گیربکسش بسوزه
09:00  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

دقت کردین توی ماشینا از ال نود بگیر تا رانا و سمند هروقت میخان خودشون رو با یکی مقایسه کنن با پارس مقایسه میکنن ولی پارس خودشو فقط با پارس مقایسه میکنه . همین که پارس داره به همشون کل کل میکنه و خیلی وقت ها هم حق باهاش هست نشون میده که واقعا ناموس ماشینه وگرنه دنا که مثلا 15 سال بعد تولید شده داره زور میزنه تا بتونه به پای پارس برسه و طرفداراش دارن چونه میزنن شاید بتونن ثابت کنن که برتری هایی داره . ماشینی وقتی مثل پارس جوندار و با طراحی خوب باشه همینطوره و بعد از اینهمه سال حرف واسه گفتن داره . اگر دنا راست میگه بره با تولیدات هم تاریخ خودش کل کل کنه ببینه چطور بهش میخندن . پارس داره با ماشین 15 سال بعد از خودش کل کل میکنه به راحتی
07:54  1395/03/25
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا
3

دقیقا درسته چون پرشیا همیشه سالار ماشین های داخلی هست و مرجع مقایسه همه خودروها قرار میگیره چون همه چیز رو با هم در حد قابل قبولی در کنار هم داره . از کولر و تهویه و تعادل و سواری نرم و راحتی و جادار بودن کابین گرفته تا کشش عالی و شخت کاری موتور و دسترسی فراوان به قطعات و مواد مصرفی و هزینه پایین نگهداری تا زیبایی و جذابیت ظاهری و خوش فروش بودن و خوش نامی در بازار . بقیه ماشین های داخلی هرکدامشون در یکی از این موارد مشکل جدی دارن ولی پرشیا همه رو در کنار هم تا حد قابل قبولی داره و درنتیجه در طی این سالها تبدیل به محبوب ترین ماشین خانوادگی داخلی شده
گزارش
پاسخ دادن
10:25  1395/03/25

بوکانی
1

چه ربطی داره مرد مومن.خب با پارس 95 مقایسه میکنن.خب اگه ماشین 15سال پیش ما یعنی اینقد پسرفت داریم که همون تو گذشته موندیم.دنا رو با پارس مقایسه نکن بهت میخندن یه جایی.پارس رو با ال90 مقایسه کن.پارس هم از سال 90 به پایین کیفیتشون خوب بود.جدیداش آشغال
در ضمن شما با اونایی که ال 90 دارن کل کل میکنید ماشین باید زیبا باشه و راحت و آپشن و تزئینات اونجوری باشه دنا که از پارس خیلی باکلاس تر و شیک تر و اپشن بیشتری هم داره
گزارش
پاسخ دادن
14:04  1395/03/25

رضا
5

دنا هیچی نداره واقعا جز یک داشبورد و یک کروز بدون دنده اتوماتیک . بدنه واقعا پر نقص دنا رو بذار کنار موتور پر مشکل و کم کشش ef7 بعد از دو سال جوری بدنه این دنا لش میشه و میافته که مجانی هم ازت نیمخرنش . شما فکر کردی واسه چی هنوز دنا نیامده ایران خودرو مجبور شده فیس لیفتش کنه ؟ چون خودشون هم فهمیدن چقدر مشکل داره بدنه دنا . شما به درز بین قطعات بدنه دنا نگاه کن انگار چند تا محصل مدرسه سرهمش کردن . دنا چی داره که ازش دفاع میکنی ؟ موتور درست و حسابی که نداره . اینم که از وضع بدنه اش هست . به چی دل خوش کنیم؟ به یه داشبورد ؟ وقتی هم ازش کولر میگیری که دیگه جون راه رفتن نداره . شتاب اولیه و کشش خیلی ضعیفی هم داره چون گشتاور دور پایین ef7‌اصلا خوب نیست . با زور 16 سوپاپ و cvvt وقتی توی دور 5000 تازه میشه 155 یعنی توی دور 3000 به 130 نیوتن متر هم نمیرسه . شتاب اولیه اش واقعا ضعیفه . توی سربالایی هم از هر چی سمند و 405 و پارس xu7 هست جا میمونی مگر اینکه دنده ها رو روی دور 5500 عوض کنی و حسابی به موتور فشار بیاری . دنا فقط یک عروسکه
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
9

وجدانا مزدا3 نیو با تندر90 یکی؟؟؟
مرغ پخته تو دیگ خنده ش می گیره!!
23:34  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی شهریور مشهد
0

خوش خبر باشی برادر
گزارش
پاسخ دادن
17:47  1402/08/24

+2
4

در گروه های جداگانه ،بالای 100 میلیون ،75 تا 100 میلیون ،50 تا 75 میلیون ، 25 تا 50 میلیون و تا 25 میلیون بررسی شده .
یکبار گزارش رو با آرامش بخون دیگه سوار پژو پارس نمیشی .منطق ،قبول واقعیات ،مشاهده شواهد ،بررسی دلایل و... هم یک چیز هایی است که نیاز بهشون توجه کنی .
آرام با ادب بدون قیل قال
گزارش
پاسخ دادن
07:34  1395/03/25

احسان
0

داداش//سراتو و مزدا 3 نیو با همرده ای های خودشون مقایسه شدند و 3 ستاره گرفتند//تندر هم با هم رده ای های خودش مقایسه شده و 3 ستاره گرفته
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
9

انصافا حق پژوپارس خراسان دوستاره بود.کلا در حق پژوها داره ظلم میشه.
هم پارس هم 206 هم 405.
البته بازهم می گم که این ستاره هییییییییییییییییییییییییییییچ ارزشی ندارن.چون گرندویتارا با تندر ممد از نظر کیفیت یکی هستن.این ستاره ها بیشتر جنبه ی جک دارن
22:48  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
حامد
6

آقا رضا به این ستاره ها توجه نکن .از قرار دادن مزدا 3 و گراند ویتارا در کنار ال90 همه چیزش مشخصه . ضمنا به فرض هم که کیفیت خوبی داشته باشه وقتی کولر و تعادل و نرمی و سواری خوب و حتی یک صندلی راحت نداره چه فایده داره ؟ بعضی موتورسیکلت ها هم کیفیت خیلی خوبی دارن پس بریم موتور سیکلت بخریم ؟ تندر یک ماشین ناقصه و فقط یک چهار چرخه است که راه میره دیگه هیچی نداره . تازه اگر گردگیر پلوسش باعث نشه که راه هم نتونه بره !!
گزارش
پاسخ دادن
07:40  1395/03/25

محمد
7

آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که سبد محصولات پژو در ایران نسبت به سایر خودروسازان فعال در کشورمان از کاهش کیفیت برخوردار بوده و در مقابل شرکت رنو توانسته رتبه باکیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل را به خود اختصاص دهد. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، این گزارش حاکی از آن دارد که محصولات رنو نظیر ساندرو، ال90 و پارس تندر با کسب سه ستاره، عنوان باکیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل در رنج قیمتی 35 تا 50 میلیون تومانی را به نام خود کرده‌اند.

رنو که این روزها قصد دارد با گسترش فعالیت خود در ایران سهم زیر 10 درصدی از تولید محصولات خود در ایران را افزایش داده و با گسترش خدمات پس از فروش و ارتقا کیفیت محصولات خود،

این گزارش حاکی از آن دارد، رقیب هموطن رنو که نزدیک به ربع قرن در ایران مشغول فعالیت است تنها به افزایش تولید و فروش در ایران فکر کرده و در گسترش خدمات پس از فروش و ارائه خودروهای نسل جدید به خودروسازان ایرانی خساست به خرج داده ا
15:20  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سپهر
0

این بازی ها اسم داره عاقو ل....ی بازی
گزارش
پاسخ دادن
03:47  1402/08/22

.
13

مواظب گردگیر پلوس ال 90 خودت باش
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/03/24

کاربر: REZA XU7
8

من واقعا نمی دونم این چه جور استانداردیه؟؟؟
ماشینی که نه کولر داره نه تعادل داره نه چیز خاصی داره ، با گرندویتارایی که فقط حرف V از کلمه ی VITARA ش به کل خط تولید ال90 می ارزه ، هر دوشون 3 ستاره گرفتن.مگه میشه؟؟ مگه داریم که ماشین 130 تومنی با 37 تومنی یکی باشه؟؟؟ وجدانا خنده دار نیست؟؟ مزدا 3 و گرندویتارا و تندر90 هر کدوم 3 ستاره گرفتن اما اونا کجا و این کجا؟؟؟
حاضرم قسم بخورم که این ستاره ها فقط و فقط برای بازار گرمی هست و هیییییییییچ ارزش دیگه ای نداره.
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1395/03/24

+2
5

آخه نمی دونستن یه استادی مثل شما وجود داره که کارخانه های بزرگ خودرو ساز جهان 6 ماه طول میکشه نیم ساعت ازتون وقت بگیرن ببرنتون تا مشکلات یک ساله شون رو ده دقیقه ای حل کنید .
الان تازه به وجود شما پی بردند من خبر دارم یه کامیون موکت قرمز خریدن دفعه بعد قبل از انتشار گزارش قرار ه از شما وقت بگیرن موکت قرمز (فرش ها جنسش خوب نبود )پهن کنند گزارش بعدی رو باب دل شما بنویسن به پژو پارس هم 21 ستاره بدن 5 تاش مال دوره جدید و 16 تای دیگه جبران کسر ستاره های 4 دوره قبله که یک ستاره گرفته .قراره پورشه ،مازاراتی ،لامبورگینی و... هم که تازه پی به وجود همچین موتور قدرتمندی بردن از این موتور روی کلیه محصولات دو در ،سه در ،4 در ،5 در ،شاسی بلند ،سدان ،هاچ بک ،کروک ،اسپورت و... غیره تحت امتیاز شما استفاده کنن.
گزارش
پاسخ دادن
08:09  1395/03/25

کاربر: REZA XU7
2

فعلا که دارن از موتور و گیربکس و کولر و سیستم تعلیق تندر روی این ماشینا استفاده می کنن.فعلا نوبت پارس نشه
گزارش
پاسخ دادن
14:56  1395/03/25

رضا مرادی
6

دوستان پولتون رو دور نریزید ۳۶ میلیون پولی نیست که به راحتی به دست بیاد من سال۹۴ صفرشو گرفتم ۱۰۰۰ تا کارنکرده بود که جلوی چشمم دراتش سوخت کلا ماشین های ایران خودرو اشغال و پر مصرف هستند
14:32  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
+2
16

گول رو کسایی میزنند که به آمار معتبرترین شرکت ها و موسسات محل نگذاشته همواره ساز ناهمگون خود را در جهت منافع و اشتباه خود کوک میکنند .
این افراد از اینکه دیگران به درد و رنج آنان مبتلا نیستند رنج میبرند و دوست دارند دیگران به گرفتاری آنها دچار شوند .
این افراد با ساخته های ذهن خود در صدد کشاندن افراد دیگر در چاله ای که خود در آن گرفتار هستند می باشند .
دیگر باید به چه شکل به ما بگویند که یک محصول فاقد کیفیت لازم میباشد .
یک ستاره کیفیت (آنهم در انتهای جدول یک ستارهای ها )
رتبه 22 نظر خواهی خریداران پژو پارس از میان 23 خودرو و فاصله یک امتیازی با خودرو بعدی که حداقل 12 میلیون ارزان تراست گویای همه چیز نیست .
هر محصولی برای دوره ای ساخته شده و دوره پژو پارس مدتها ست سر آمده .
با هر طنابی وارد چاه نشوید .هر پرنده رنگی بلبل نیست .آپشن جز اصلی خودرو نیست .
با 2-3 میلیون بهترین آپشن ها نه چینی یکبار مصرف را به خودرو خود و با سلیقه خود اضافه کنید .
13:30  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
سعید یکپارچه اول
0

سلام.
واریز ۳۱ فروردین
پدیرش ۷
سخا ۱۲ اردیبهشت
۷ آبان فاکتور
۱۸ پلاک
دیروز واسه تحویل تماس گرفتن.
تهران هستم
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1402/08/21

+2
19

باکیفیت‌ترین خودروهای ساخت و مونتاژ ایران :
خودروهایی نظیر ویتارا، نیومزدا3 و سراتو در رنج قیمتی 75 تا 130 میلیون تومان و انواع رنو و رانا در رنج قیمتی 30 تا 50 میلیون تومان حائز سه ستاره از نظر کیفی شده‌‌اند.
دنا، انواع پژو206، نیو ام وی ام 315جک جی5 و برلیانس دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده اند و در رده دوم خودروهای باکیفیت ساخت داخل قرار گرفته‌اند.
خانواده تیبا و پراید، از سایپا، خانواده پژو 405، پارس و سمند از ایران خودرو و لیفان ایکس60، جک اس5، ام وی ام ایکس23 و 550 با کسب یک ستاره در رده کم‌کیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل قرار گرفته‌اند.

پژو پارس بی نوا در رده کم کیفیت ترین خودرو ها

منبع: همین جا /همین سایت/امروز 24 خرداد 1395 /http://1car.ir/ns-9980
خودرو بی کیفیت نخرید .گول حرف های دیگران را نخورید .با جان و مال خود بازی نکنید .
پژو پارس دیروز بود ،امروز نیست
10:32  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

موتور سیکلت کاواساکی نینجا هم کیفیت خیلی خوبی داره . مثل ال90 هم کولر و تعادل نداره پس بریم موتورسیکلت بخریم و دلمون رو خوش کنیم کیفیت خوبی داره. ماشین نیاز به کولر و تعادل و آپشن و راحتی کابین و سواری نرم و کشش خوب موتور و زیبایی داره که ال90 هیچکدامشون رو نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/03/24

+2
11

سلام ،
موتور دو تا چرخ داره
ماشین چهار تا
دو دو تا = چهار تا
دیگه پژو پارسی که کف لیست یک ستاره ای ها و رتبه 22 قبل از تیبا دو 26 میلیونی (12 میلیون ارزونتره 1 رتبه پایین تره خخخخخخخخخخخخ) باشه کم کم باید واسه روشن کردنش کاه گل بگیرن زیر کاپوتش .
خدا بیامرز یه موقعی ماشین بود هی از کیفیتش زدن یه آپشن چینی گذاشتن جاش .قطعه فرانسوی با ایرانی،قطعه ایرانی با چینی ،قطعه چینی با قطعه چینی درجه 5 تعویض شد تبدیل شد به طشت چهار چرخ فول آپشن .
هر روز خراب ،هر روز تعمیر گاه ، از این چال سرویس به اون چال سرویس اما درست که نمیشد هیچ هر روز خرابتر از دیروز .
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/03/24

جواد کاظمیان
0

سلام دوستان. پژو پارس ساخت کارخونه تهران با چه حرفی نوشته شده. ؟؟؟ و ساخت پژو پارس های tu5 کارخونه تهران کیفتش چجوریه؟؟؟
09:14  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
تعادل
6

این مقاله خیلی خوبیه که سایت خودمون نوشته در مورد سیستم تعلیق . بخونیدش تا متوجه بشید چرا ال 90 تعادل خوبی نداره . وقتی ارزون ترین سیستم تعلیق واسه محور عقب یعنی مک فرسون رو برای ال90 انتخاب کردن خوب معلومه که نتیجه اش چی میشه
http://1car.ir/ns-61
09:03  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
تارا1
0

واقعا صحبت هاتون چقدر صحیح و غم انگیز هست
منم همین شرایط رو دارم واقعا توقع داشتم یه طرح بهتر به ما غیر ویرایشی ها بدن یا تخفیفی بدن تموم بشه این داستان نه اینکه حتی شرایط فروش فوری هم ندن بهمون!
گزارش
پاسخ دادن
18:28  1402/08/18

علی
0

و جالب تر اینکه هیچ کس پاسخگو نیست.
و جالب تر اینکه ۱۷ تیر طرف تکمیل وجه کرده و چند ماهه بدون ماشین مونده و ایرانخودرو در جواب تاخیرش فقط میگه سود تاخیرشو داری میگیری
و جالب تر اینکه پارکینگ ها پر از ماشین هست اما خبری از تحویل نیست
و این داستان ادامه دارد و دست مردم به هیچ جا بند نیست
گزارش
پاسخ دادن
19:01  1402/08/18

اریا
0

اگه دلال هفتاد هشتاد میلیون به شما میده همین الان بفروش . تار پلاس اصلا همچین قیمتی نمی ارزه و قیمت بازار و کارخانه به زودی خیلی نزدیک به هم میشه و هرکی بخره با احتساب خواب پول و قطعی نبودن قیمت مطمینا ضرر می‌کنه. من خودم هم اولویت زمستان بودم تحویل ۱۵ روزه پیامک اومد تارا پلاس . نه آنقدر پول دارم و نه می ارزه که همچین مبلغی رو برای این خودرو پرداخت کرد.
شورای رقابت شده رفیق دزد و شریک قافله
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1402/08/18

هنر
0

شما تنها نیستید حال ما هم بهتر از شما نیست بعد این همه ماه انتظار یک شنبه بدون اینکه ذره ایی فکر مردم باشن ۲۰۰ میلیون افزایش قیمت دادن فکر کردن ما هم مثل خودشونیم که حقوق های نجومی بگیریم و ۲۰۰میلیون چیزی نباشه برامون من که واگذارشون کردم به خدا
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1402/08/18

تارا دستی زمستان 1402
0

واقعا همینطوره!
حق اونایی که از اول تارا بودن این نبود که آخرین الویت و بعد از همه این ماشینو بگیرن اونم پیش فروش که اصلا تکلیفش مشخص نیست!
این احتمالا مشکل سایت یکپارچست که الویت اشتباهی رو برای ایرانخودرو ارسال کرده
جلوی الویت - گذاشته بود و برای همین آخرین نفرات فرستادن.
الویت وقتی که به سایت اضافه شد قرار بود الویت کاربرو بین 5 تا ماشین انتخابیش مشخص کنه نه الویت تحویل خودرو!
گزارش
پاسخ دادن
20:51  1402/08/18

+2
22

در جواب REZAXU7رتبه بندی خودرو از نظر کیفیت که در نظر سنجی از خریداران توسط شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران و وزارت صنایع اعلام شده است :(رتبه دقیق دقیق 22 پژو پارس)
1)برلیانس اچ 330
2)پارس تندر
3)تندر 90 پارس خودرو
4)تندر 90 ایران خودرو
5)تندر اتوماتیک
6)برلیانس اچ 230
7)ام وی ام 315 صندوق دار
8)جک جی 5
9)برلیانس اچ 230 دستی
10)206 صندوق دار
11)ام وی ام 550
12)ام وی ام 530
13)ام وی ام 315 هاچ بک
14)لیفان 620
15)206
16)دنا
17)سمند ای اف 7
18)سمند معمولی
19)رانا
20 )سورن
21)پژو 405
22)پژو پارس
23)تیبا 2
پژو پارس با اختلاف 1 امتیاز قبل از تیبا 2 قرار گرفته
منبع خبر:http://www.isqi.co.ir//parameters/isqi/modules/cdk/upload/content/file_manager/603/Keyfiat%201-94.pdf

خودو با کیفیت بخرید پول خود را دور نریزید .
08:52  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
فرشید
0

سلام سایت پیشخوان 24پیگیری کنید
اگه صادر شده کد پیگیری پست بهتون میده
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1402/08/18

حامد
11

واسه گول زدن خودت آمار خوبیه . تندر نه کولر نه تعادل و نرمی و نه راحتی صندلی و نه جذابیت داخل و بیرون کابین داره و فقط راه میره همین و بس . ضمنا همین اداره پراید رو هم استاندارد اعلام کرده و سراتو رو هم جدیدا پایین تر از تندر قرار داده !! واسه گول زدن خودت آمار خوبیه ! تو بر همین اساس ماشین بخر . اصلا برو برلیانس بخر با موتور 1500 روی بدنه 1300 کیلویی !!
گزارش
پاسخ دادن
09:06  1395/03/24

آرمان
11

ببین عزیز جان این رتبه بندی اونجوری نیست که شما به راحتی بگین پارس بی کیفیته
شما یک کلاس در مدرسه ای که همه دانش آموزان ممتاز هستن رو در نظر بگیر معدل نفر اول 20 دوم 19.99 سوم 19.98 چهارم 19.98 دهم 19.95 پانزدهم 19.85 نوزدهم 19.80 بیست ودوم 19.75
شما میتونی اینجوری افسیر کنی که اون دانش آموز که بیست و دوم شده خنگه ؟ خوب قطعا نمیتونی
این رتبه بندی هم اونجوریه داداش پس زیاد رو این رتبه بندیا مانور ندین لطفا
ان شاءالله هر کی هر ماشینی که داره چرخش به شادی براش بچرخه و از زندگی لذت ببره
خواهش میکنم شرمنده نفرمایید!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1395/03/24

+2
15

آرام باشید .
خریداران یعنی کسانی که این خودرو ها را خریده اند ،سوار شده اند و میزان رضایت خودرا در سرویس های ادواری طبق فرم وزارت صنایع اعلام کرده اند .
مو لا درزش نمیره .پژو پارس اگر خریداران راضی داشت رتبه 22 قبل از تیبا ته لیست خاک نمیشد .
یه موقعی پژو پارس ماشین بود .
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1395/03/24

حامد
16

+2 فکر به حال گرد گیر پلوس ماشین خودت بکن که هر لحظه امکان داره بدون هیچ اخطار قبلی گیربکس بسوزه . فکر به حال کولر و تعادل ضعیف و صندلی های ال 90 بکن . فکر به حال ظاهر زشت و داخل کابین خسته کننده ال90 بکن که کلیدهای بالابر شیشه روی داشبورده فکری به حال افت شدید کولر ال90 بکن که وقتی که کولر رو روشن کردی دیگه ماشین راه نمیره . سواری و نرمی و تعادل و کولر و آپشن و کشش پارس کاملا برتر هست به ال90
گزارش
پاسخ دادن
09:42  1395/03/24

کاربر: REZA XU7
6

آقا آرمان درود بر شما. واقعا كه حقيقت رو گفتيد
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1395/03/24

بهارا
2

احسنت این رو میگن احنرام به سلیقه دیگران نه تخریب و از روی تعصب نظر دان
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/03/25

آرمان
2

ممنون آقا رضا
البته واقعيت تلخه كه متاسفانه اين ال نوديا قبول نميكنن
البته مهم هم نيست چون خودشون ميدونن چه بلايي سر خودشون آوردن
با اين خريدشان
ما هم ناراحت نميشيم بزار به اين سه ستاره شون كه معلوم نيست چه جوري به ال نود دادن دلشونو خوش كنن . خخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
01:17  1395/03/26

Mohsen
1

سلام دوست عزیز
اون سازمانی که خودروها ام وی ام را از پژو پارس باکیفیت تر میداند باید
درش را تخته کنی بره
تیبا هنوز خیلی با کیفیت تر از خودروها شرکت مدیران خودروست
گزارش
پاسخ دادن
01:37  1395/03/26

+2
20

بر اساس گزارش واحد مهندسی بازرسی خودرو شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران ستاره دار شدن خودرو ها به شرح زیر است :
سه ستاره
1)تندر اتوماتیک
2)تندر ایران خودرو
3)پارس تندر
4)تندر 90 پارس خودرو
5)رانا
دو ستاره
1)نیو ام وی ام 315
2)پژو 206 هاچ بک
3)پژ 206 صندوق دار
4)دنا
یک ستاره
1)پژو پارس خراسان
2)سمند تبریز
3)پژو 405 خراسان
4)سمند تهران
5)پژو پارس تهران
6)پژو 405 تهران
7)پژو پارس مازندران
8)پژو پارس فارس
9)تیبا 2
منیع خبر:http://www.isqi.co.ir//parameters/isqi/modules/cdk/upload/content/file_manager/649/report95.pdf
شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران
پول خود را دور نریزید خودرو با کیفیت بخرید .
08:47  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
محمد
12

پژو پارس همچنان در ته لیست می چرخد .
همین جوری کیفیت از ازش میباره .خوبه تیبا 26 میلیونی بود آبروداری کرد ته لیست شد .
این پژو پارس آخر کلاس است .
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/03/24

کاربر: REZA XU7
15

با کلاس ترین خودروهای ایرانی پارس و 206 هستن چون فقط این دوتا ماشین به تاکسی تبدیل نشدن.ال90 و پبکان و سمند تاکسی شدن.البته از ال90 در جنگ های زمینی به جای تانک هم استفاده می شه.
01:17  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
هادی
2

خدایی تا دلت بخواد طرفای ما با پارس مسافرکشی میکنن اونم داخل شهر
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/03/24

mohammad
3

...که تحویل گرفتم بسیار بهتر از قبلی بود ولی باز کشش موتورش راضی کننده نبود ولی واقعا کولرش عالی بودو امکانات داخل کابینش هم خیلی بهتر شده بود ولی دوباره مثل خودرو قیلی اگزوزش رو کامل عوض کردم ولی اینبار در کیلومتر 17000و بنابر عادت که سعی میکنم خودرو ها رو زیاد نگه ندارم اردیبهشت امسال برای برلیانسh330 اتومات اسم نوشتم و چند روز پیش هم پارس رو فروختم تا ببینیم خودرو جدید چطور از اب در میاد ماحصل حرفهام دوستان بایستی بدونن از خودروشون چه انتظاری دارن ایا مثل من ظاهر و امکانات نسبی اولویت اول هست یا موتور و بقیه موارد و یه چیز دیگه هم اینرو بدونید توی ایران واقعا همه چیز به شانس شما هم بستگی دارد همون سالهایی که خودرو های من به مشکل برخوردن کسایی بودن که همزمان با من خودروشون رو تحویل گرفتن و مشکلات من رو هم نداشتن من از انتخابهام پشیمون نیستم و اگه به اول برگردم بازهم همین اتخابارو میکنم متشکر از دوستان
00:09  1395/03/24
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
5

سلام به همگی دوستانمن تا حالا دو بار پارس صفر خریدم 92و94و405 مدل88 (قیمت تندر اون سالی که من برای 405 ثبت نام کردم 500هزار کمتر از 405 بو حدودا13/300بود) هم داشتم که همگی رو صفر وبا ثبت نام خریدم از حق نگذریم 405 م خیلی خوب بود وتا سال 92 که فروختمش بجز روغن و لنت حتی یک ریال خرج رو دستم نذاشت ولی دیگه داشت مشکل دار میشد که فروختمش بعد برای اولین پارس ماسم نوشتم ماشینو که تحویل گرفتم دقیقا 3400 تا کار کرده بود که سنسور اکسیژن و سنسور میل سوپاپ و اگزوز کامل ماشینو مجبور شدم عوض کنم که چون نمایندگی هم نداشت خودم از بیرون خریدم و بعد چند ماه نمایندگی برام اورد شتاب ماشن بسیار کم بود و از همه خودروها حتی پرای هم جا میمود سال بعد فروختمش ودوباره برای پارس جدیدا اسم نوشتم(نکته با اینکه خودم کاملا واقف بودم موتور تندر90 خیلی از پارس سر تره ولی بخاطر قیافه داغون تندر چه داخل کابین و چه بیرون کابین و نداشتن هیچ امکاناتی حتی مثل اینه های برقی و شیشه های برقی و... حتی یه ثانیه هم بفکر ثبت نام تندر نیفتادم و الان هم پشیمون نیستم و هرگز هم برای تندر اسم نخواهم نوشت)پارس جدید رو ...
23:54  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتومات مهر
0

احتمال زیاد چون قرارداد دارید و قبلا تقریبا یک سوم پول را پرداخت کردید، همان مدل قدیمی را خواهند داد
گزارش
پاسخ دادن
14:45  1402/08/17

کاربر: REZA XU7
8

آقا محمد باور كنيد اگه يه پيكان مدل ٧٠ بگيريد از تندر بهتره. فقط مصرفش بيشتره ولي بقيه چيزاشون كاملا مشتركه.
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1395/03/24

محسن
11

در جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای داخلی
نیسان گاوی در کنار پژو پارس یک ستاره کیفیت!!!
22:38  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
جک ۴
0

دوست عزیز مبارکتون باشه ولی منظورتون از گرانفروشی چیه؟اطلاعاتی ندارم ممنون میشم توضیح بدید ماهم در جریان باشیم
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1402/08/16

محمد
9

حامد دلبندم معیارتو برای مقایسه ی ماشینا چیه؟

کولر و صندلی و آپشن؟؟؟!!!! از نظر تو برتری پارس به تندر بخاطر این چیزاست؟؟؟

کولرو بیخیال ولی بدجور تو کف صندلی و آپشنم ببینم صندلی پارس ماساژور داره سردکنو گرم کن داره؟؟؟ آپشناش چیه؟ اتوپارک و کروزه؟؟؟

یا منظورت صندلی خلبانی و فرمون اپتیماییه؟؟ و اصطلاحات خنده دار دیگه ای که باعث شده تو و امثالت فکر کنین سوار بنز شدین؟؟؟

بدرود
17:24  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
Sina
4

نه دوست من سوار بنز نشديم .... سوار پرشيا شديم ولي همين پرشيا رو من خودم خيلي بيشتر از ال 90 و 206 و .... قبول دارم
از نظر فضاي داخل و راحتي و پايداري داخل جاده واقعا قابل قبوله
پرشيا تو جاده كفي هم خوب راه ميره و قابل قبوله ولي تو سربالايي و گردنه واقعا بي نظيره و مث ماشيناي بالاي 2000 cc راه ميره
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/03/23

محمد
2

سینا جان منظور بنده شما نبودی

طرف صحبت من کسایی هستن که متعصب و بی منطق هستن و طوری از پارس تعریف و تمجید میکنن که انگار بنز دارن و طوری ال نود و بقیه ی ماشینا رو تخریب میکنن که انگار از پرایدم بدترن

در صورتی که همه میدونیم این ماشینا هم ردن و تفاوت خاصی ندارن و توی یک رنج قیمتی قرار دارن

پژو پارس هم ماشین خیلی خوبیه و انشالا چرخش برای شما و بقیه ی دارندگانش به خوبی و خوشی بچرخه
گزارش
پاسخ دادن
00:45  1395/03/24

رضا
7

توی جدول توی لینک زیر جایی که مشخصات موتور رو نوشته میتونید مشخصات موتور xu7jpL3 و xu7jpk رو با هم مقایسه کنید . موتور LFZ که همون موتور L3‌هست توان 74 کیلوواتی داره ولی موتور xu7jpk توان 70 کیلوواتی داره . 74 کیلووات میشه بین 100 تا 103 اسب بخار چون تعریف اسب بخار بین 736 تا 746 وات متفاوت هست . حالا dd باز بیا بگو 97 اسب بخار !!
https://pl.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_ZX
15:47  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

10روزه فاکتور شده هنوز تو پلاک گیر کرده میزنه کسری ناجا زنگ زدم اعتراض ثبت کردم واقعا مسخره بازی شده
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1402/08/13

تارا اتو آبی
0

میبخشید چه رنگی و دقیقا تحویل چه تاریخ شهریور بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
16:33  1402/08/13

تارا اتو آبی
0

میبخشید چه رنگی و دقیقا تحویل چه تاریخ شهریور بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1402/08/13

تارا اتو آبی
0

میبخشید چه رنگی و دقیقا تحویل چه تاریخ شهریور بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1402/08/13

تارا اتو آبی
0

میشه عکس فاکتور رو در گروه تلگرامی تارا سواران کلاب بذارید.ممنون میشم. خیلیا امیدوار میشن. تشکر
گزارش
پاسخ دادن
17:12  1402/08/13

سعید
0

مشکی آبنوس تاریخ تحویل ۱۴ شهریور الان ۱۰روزه فاکتور شده میزنه کسری پلاک ناجا گیر کردیم از دست اینجا ولی اونایی که تبدیل وی ۴اومد براشون بردن اینا رو تو بازار نمیگیرن اونا با چهار تا آپشن اضافه کلا۴۰ تومان اضافه تفاوت ۱۰۰تومنی براشون ایجاد شد
گزارش
پاسخ دادن
19:26  1402/08/13

سعید
0

10روزه فاکتور شده هنوز تو پلاک گیر کرده میزنه کسری ناجا زنگ زدم اعتراض ثبت کردم واقعا مسخره بازی شده
گزارش
پاسخ دادن
15:42  1402/08/13

آشیل
0

طرح تبدیل به v4 نیومد برات؟ چه تیپی برات فاکتور شده؟
گزارش
پاسخ دادن
16:08  1402/08/13

بندرترکمن
0

رنگ ماشینتون چی بود
تحویل ۳۱ شهریور بودید؟
تکمیل وجه رو کی انجام دادید؟
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1402/08/13

تارا اتو آبی
0

میبخشید چه رنگی و دقیقا تحویل چه تاریخ شهریور بودید؟
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1402/08/13

سعید
0

مشکی آبنوس تاریخ تحویل ۱۴ شهریور الان ۱۰روزه فاکتور شده میزنه کسری پلاک ناجا گیر کردیم از دست اینجا ولی اونایی که تبدیل وی ۴اومد براشون بردن اینا رو تو بازار نمیگیرن اونا با چهار تا آپشن اضافه کلا۴۰ تومان اضافه تفاوت ۱۰۰تومنی براشون ایجاد شد
گزارش
پاسخ دادن
19:24  1402/08/13

حامد
0

من ۵ام این ماه فاکتور شدم ولی خبری نیس از پلاک
گزارش
پاسخ دادن
08:19  1402/08/14

رضا
6

موتور روی تندر از نوع K4M سری 600 هست که در توانش 77 کیلووات هست . توان L3 هم 74 کیلووات هست . یعنی فرقشون 3 کیلووات هست اونم در دورهای 6000 و بالاتر . چیزی که قدرت و کشش ماشین رو مخصوصا در سربالایی ها تعیین میکنه اسب بخار نیست بلکه وضعیت گشتاور موتور در دورهایی پایین هست و از این نظر برتری مطلق با xu7jpL3 هست . آقای dd وقتی میخوای بحث علمی بکنی باید حرف علمی بزنی با آمار و اعداد و نه اینکه همش یک حرف رو تکرار کنی در حالیکه واسش هیچ استدلال و دلیلی هم نداری . ضرب دور در گشتاور میشه توان پس موتوری که در دور پایین گشتاور بهتری داره توانش هم بالاتر هست . شما همیشه که نمیتونی دور موتور روی 4000 و 5000 و 6000 نگه داری . بیشترین رانندگی عادی با دور زیر 4500 انجام میشه و در این دورها برتری کاملا با xu7 هست
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1395/03/23

رضا
5

گشتاور موتور تندر واقعا وضعیت جالبی نداره . در دور 3750 تازه به 140 میرسه . این باعث میشه که کشش ماشین در دور پایین ضعیف باشه و افت کولر شدیدی رو هم تحمل کنه . همه دیدیم که با روشن کردن کولر ال90 ، موتورش به شدت افت میکنه و ماشین خیلی ضعیف تر راه میره و این دلیلش دقیقا گشتاور ضعیف ال90 هست در حالیکه موتور xu7 افت کولر بسیار کمی داره و در دور پایین هم کشش بسیار بهتری تولید میکنه و به وزن ماشین هم حساسیت کمتری نشون میده . تندر رو اگر 5 نفر سوار کنید به شدت ضعیف عمل میکنه چون گشتاور ضعیفش اینجا مشخص میشه ولی افت xu7 خیلی کمتر هست . در عوض اگر ماشین خالی باشه و جاده هم کفی و بدون کولر اونوقت چون ال90 موتورش مجبور نمیشه گشتاور زیادی تولید کنه میتونه بهتر از پارس حرکت کنه
گزارش
پاسخ دادن
16:04  1395/03/23

علی
1

عالی بود مرسی
گزارش
پاسخ دادن
08:53  1395/03/24

نقل قول از شفیعی
8

من سال 94 یه تندر90 پارس خودرویی تحویل گرفتم.تا کیلومتر8750 خوب بود تا اینکه اولین مسافرتمو باهاش رفتم.واقعا صندلی های به شدت مزخرفی داره.کولرش یک چیزی در حد فاجعه است.تعادلش نسبت به 405 و 206 اس دی که قبلا داشتم واقعا کمتره.
توی یکی از تاپیک های همین سایت که اسمش را نمیارم یک نفر گفته بود که تعادل تندر بده.واقعا راست گفته.مشکلات دیگر مثل کولر ضعیف را هم بهش اشاره کرده بودند.وقتی یک ساعت روی صندلی های تندر بنشینید خیلی خسته می شوید.
تندر به غیر از کیفیت موتور و گیربکس خدایی هیچی نداره.به درد سفر رفتن نمی خوره.خیلی تو این سفر اذیت شدم.احتمالا بفروشمش و یه جک جی5 اتومات بگیرم.
14:12  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
موسی
1

من امروز بعد از یک هفته ماشینم را از ایران خودرو تخوبل گرفتم این سایت رانگاه کردم اگر کولر ماشینهای قبل خوب نبوده نمیدونم ولی ماشین من خدایش از پژو مدل 93 که داشتم توی این ده روز قدرتش بیشتره اینو الکی نگو و اگر زورت اومده که ال 90 نداری من برایت دعا میکنم یک 10 سال دیگه بخری
گزارش
پاسخ دادن
00:48  1395/03/24

رضا
8

در مقابل ۴۰۵ هیچه
11:01  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
6

باشه بهش می گم
گزارش
پاسخ دادن
13:39  1395/03/23

.
15

dd برو ببین تو صفحه ال90 چه وحشتی افتاده از گردگیر پلوس !!!!! این نتیجه کار خودته . خیلی ها که میفهمن این گردگیر ال90 اینطوریه دیگه بیخیالش میشن . کارهای تو باعث این شد که بفهمن
10:38  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
هه هه هه
14

وحشت .... اگر قرار به این حرف ها بود یه تندر نباید راه میرفت ...
فعلاً که میخرن با نوبت 6 ماهه ... سلطان بازار ایران= تندر
گزارش
پاسخ دادن
12:14  1395/03/23

حاج علی آقا
5

انصافا قبول کنید کیفیت تندر بهتره اونوقت من و +2 و dd هم قبول می کنیم که پارس از خیلی جهات بهتر از تندره.
10:22  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
مهران دهقان
0

سلام از ۳ ماه تا ۴ ماه طول میکشه از من ۴ ماه طول کشید تا تکمیل وجه شد وقتی تکمیل وجه بشه شماره شاسی براتون میاد بعداز ۱۰ روز ماشین تحویل میدن بهتون
گزارش
پاسخ دادن
18:47  1402/08/10

مهران دهقان
0

سلام دوستان من دوماه ماشین جک جی فور تحویل گرفتم هنوز برگ سبز ماشین نیامده کسی میدونه چقدر طول میکشه تا بیاد
گزارش
پاسخ دادن
20:56  1402/08/10

حامد
20

انصافا قبول کن که تعادل و نرمی و سواری پارس در جاده خیلی بهتره . قبول کن کولر پارس خیلی بهتره . انصافا قبول کن آپشن و امکانات و ارگونومی و صندلی های پارس خیلی بهتره . انصافا قبول کن که ظاهر داخل و بیرون پارس خیلی بهتر و دلچسب تره !!!
گزارش
پاسخ دادن
10:30  1395/03/23

کاربر: REZA XU7
11

کسی منکر این نمیشه که کیفیت گیربکس و موتور ال90 بهتره.
ما می گیم ال90 غیر از کیفیت گیربکس و موتور واقعا دیگه چیزی نداره.
پارس کیفیت موتور و گیربکسش کمی کمتره اما در عوض :
1- تهویه ی بسیار بسیار بهتری داره.
2- تعادل بسیار بسیار بهتری داره.
3- صندلی های بسیار راحتی نسبت به ال90 داره.
4- دید عقب بسیار بهتری داره.
5- اتاق بسیار نرمی داره و دست اندازها خیلی کمتر از اتاق ال90 حس می شن.
6- کشش واقعا خوبی داره.چنین کششی کار هر موتوری نیست.
7- افت کولرش واقعا کمه
8- آپشن های بسیار خوب و کاربردی داره.
اینو به یاد داشته باشید که همه چیز یک خودرو در کیفیت گیربکس و موتورش خلاصه نمی شه.
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/03/23

رضا
15

دوستان نخرید به دسترنجتون احترام بذارید این جدیداش مفت نمی ارزه من خودم صفرشو داشتم مدل ۹۵ پدرمو دراورده بود فروختم یه 405GLX صفر خریدم خدایی ازش راضیم
09:23  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
علی
14

میشه توضیح بفرمایید چطور 405glx جدید خوب هست اما پارس سال جدید خوب نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
10:48  1395/03/23

رضا
2

اقا علی شما برو ازکارشناس خودرو بپرس بهت می گه الان کدوم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1395/03/23

سجاد
9

پژو 405 که مال ما قبل تاریخه کسی دیگه 405 نمیخره مال 1369 خخخخ دست کم یه پژو پارس یا حدا اقل یه slx میخرن 405 زود از ریخت میفته ولی انصافا پژو پارس اگه ببری کارواش مثل روز اولش میشه 405 که حتی صندلی های عقبش پشت سری نداره یه بلندگو عقبم نداره این روزا پژو 405 جای پیکان رو پر کرده.
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/03/23

کاربر: REZA XU7
9

البته آقا سجاد یه اشتباهی کردین.اونی که جای پیکانو گرفته ال90 هست نه 405
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/03/23

+2
19

این ها مربوط به بالای همین صفحه است ،یه دور بخونید ببینید چی میخرید :
موتور 8 سوپاپ (کجای دنیا هنوز 8 سوپاپی ماشین شهری است )
مصرف حداقل در شهر 13.8 لیتر در 100 کیلومتر یعنی حداقل 5 لیتر بیشتر از یک خودرو معمولی و حجم باک 70 لیتری
موتور 1800 سی سی /قدرت 100 (البته 97 درسته )
+
یک ستاره (دیگه چه جوری بگن کیفیت سابق رو نداره مورد تایید نیست نخرید )
رتبه 22 از 23 خریداران به ای خودرو (اون هایی که خریدن دیگه چه جوری بگن ما خریدیم به درد نمی خوره شما نخرید )
+
حسن شهرت این خودرو مال قبل از سال 1391 است الان 90% تغییر در جهت کاهش کیفیت داشته .
08:47  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
تارا 4615
0

توی لیست قیمت قطعات ایساکو قیمت گیربکس 6 دنده از قیمت گیربکس 5 دنده تارا پایین تره
گزارش
پاسخ دادن
10:00  1402/08/10

.
14

dd جان صد دفعه واست توضیح داده شده که 97 توان xu7jpk هست و L3 توانش 100 اسب هست . تازه 74 کیلووات با توجه به تفاوت در تعریف های اسب بخاز بین 100 تا 103 اسب میشه تازه اسب بخار در دور 6000 چه فایده داره ؟ باید گشتاورها رو مقایسه کنی تا ببینی کدوم موتور قوی تر هست که بدون شک گشتاور xu7 خیلی بهتر هست . گشتاور xu7 هم بیشتر هست و هم در دورهای پایین تر به دست میاد . کشش xu7 خیلی بهتر هست . ضمنا به جای اینکه بیای با حرفهای بی اساس پارس رو تخریب کنی ، شما مواظب گردگیر پلوس ال90 خودت باش که بدون هیچ اخطار و نشانه قبلی هر لحظه ممکنه پاره بشه و کل گیربکس ال90 بسوزه . ضمنا تابستون هم اومده و ال90 کولر درست و حسابی هم که نداره مواظب باش گرما زده نشی . توی جاده و سرپیچ هم مواظب باش چون ال90 به خاطر داشتن ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق دنیا برای محور عقب اصلا تعادل خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
10:35  1395/03/23

پاسخ به +2
12

همین 1800 توی کشش و سربالایی این تندر شما رو له میکنه . گشتاور xu7 برابر 153 در دور 3000 هست اما گشتاور تندر در دور 3750 تازه میشه 140 . بیشتر رانندگی در دورهای زیر 4500 انجام میشه که در این دورها برتری مطلق با xu7 هست . افت شدید کولر ال90 هم به خاطر همین گشتاور ضعیف موتورش هست . افرادی که مثل تو دل به اسب بخارهای بیشتر در دور 6000 خوش میکنند همون افرادی هستن که mvm315 میخرن و میگن 110 اسب بخار هست اما سربالایی که رفتن میبینین ماشین راه نمیره . تندر هم کولر ضعیفی داره و هم به موتور به شدت فشار میاره . تعادل و نرمی و سواری و امکانات و ظاهر پارس هم که کاملا برتر هست به ال90 . تازه ال90 هم مشکلاتی داره از نظر موتور و گیربکس مثل همین مشکل کاسه نمد سر پلوس که واقعا میتونه بدون هیچگونه هشدار قبلی منجر به سوختن گیربکس ال90 بشه و تعداد ال90 هایی که به همین طریق دچار سوختن گیربکس شدن هم کم نیست .
گزارش
پاسخ دادن
10:53  1395/03/23

محمد
0

دوستان به نظر شما پارس سال بخرم یا tu5؟؟خوشحال میشم نظرات شما را بدونم و از تجربیات شما استفاده کنم
04:38  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
محمد علی
2

پژو پارس tu5 یک خودروی پیوندی با موتور 206 تیپ 5 می باشد که 100 سیسیل حجم داره و بخاطر حجم و گشتاور ناچیز ش تو گردنه از پراید جا میمونه. کلاچ tu5 سفت هست . هر 20000دسته موتور میشکنه . دیسکی عقب صدای بدی میده. صداش کمه . مصرفش کمه صندلی برقی داره . 4 چرخ دیسکی .پارس سال .توی جاده عالیه .هیچ جا کم نمیاره. افت کولر خیلی کم تر از tu5 . در دور 3000 بیشترین گشتاور را تولید خواهد کرد صداش یک مقدار بیش تراز tu5 هست مصرفش یکم بیشتر از tu5 مثل tu5 تاخیر دریچه گاز نداره . گیربکسش با موتور xu7 مچ هست . کد 29 دارای دزدگیر و اتولاک و مالتی پلک هست که tu5 اینارو نداره .
گزارش
پاسخ دادن
09:34  1395/03/23

کاربر: REZA XU7
0

البته کرد 29 مالتی پلکس نیست و فقط کد 30 مالتی پلکسه.
ضمنا پارس TU5 کد 13 هم مالتی پلکسه.
گزارش
پاسخ دادن
13:31  1395/03/23

کاربر: REZA XU7
0

خط اول منظورم كد٢٩ بود
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/03/23

faramarz
1

اقا رضا شما که اطلاعاتت بیشتر از من هست لطفا بگو اول شماره بدنه GH باشه ماشین ساخت کدوم کارخونه ست ؟؟؟؟
بعد کیفیت ساخت کدام کارخانه ها بهتره
لطفا به ترتیب بگید کدوم کارخانه ها کیفیت بهتری دارن
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/03/25

faramarz
0

آقا رضا xu7
میدونی
اول شماره بدنه GH باشه ماشین ساخت کدوم کارخونه ست ؟؟؟؟
بعد کیفیت ساخت کدام کارخانه ها بهتره
لطفا به ترتیب بگید کدوم کارخانه ها کیفیت بهتری دارن
ممنون
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1395/03/25

جواد کاظمیان
1

سلام دوستان! چجوری از توی سایت ایران خودرو بفهمم که کی و ماشینم در چه حالیه! پژو پارس هم د آررم. تحویل خرداد هستم
02:42  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
سام
3

رانا 3 ستاره شده!!!!!//جل الخالق//تا همین چندروز پیش از هر مهندس ایران خودرو میپرسیدم میگفت رانا کیفیتش بیخود شده واز ایران خودرو هر ماشینی میخوای بخر غیر از رانا و 206///حالا فکر کنم رو دستشون باد کرده//زدن 3 ستاره که مردم بخرند//معلوم نیست اصلا این ستاره هارو کی مشخص میکنه//حتما همون سازمان حمایت از مصرف کننده که موعد تحویل خودرو را تا 12 ماه اجازه میده به خودروساز که دیر بدند//این مملکت ما داریم
00:48  1395/03/23
گزارش
پاسخ دادن
+2
10

خوب معلومه،رانا تو خانواده ایران خودرو تنها خودرویی است که قول دادن زیر 10000 کیلومتر خراب نشه بیاد تعمیر گاه . پژو پارس که از کیلومتر اول هر روز تعمیر گاه حضور میزنه .
بی کیفیت ترین خودرو ایرانی پژو پارس
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1395/03/23

بهارا
5

بی رو در بایستی چند نفر که خودرو پژو پارس دارن رو دیدم که به خاطر اصطلاک بالاش فروختن میخوان L90 بخرن . یه سر تو دنیای خودرو بزنید متوجه میشید اصلا برند پژو نمیتونه با رنو رقابت کنه . پزو تو فرانسه مثل پراید تو ایرانه
23:48  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
4

کاربر reza xu7 سلام /من علی هستم از آذربایجان شرقی با نام کاربری حاج علی و حاج علی آقا . dd هم نیستم . امیدوارم ماشین پارسی که خریدی مبارکت باشه.من بخاطر مشغله های کاریم دیگه به این سایت نمیخوام سر بزنم.هر خودرویی عیبها و مزایایی داره .انشاالله همه پارس سوارها و تندر سوارهاسال های سال با ماشینشون روزهای خوشی داشته باشند .انشالله چند سال دیگه ماشین های جدیدتر و بهتری خواهیم خرید و باز هم با همدیگه کل کل خواهیم کرد . موفق باشید همگی // یا حق
23:33  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
+2
10

حاج علی ، عیب نداره بذار بگن فعلاً که سلطان بازار ،با کیفیت ترین و بالاترین رتبه خریداران دست تندره .
گزارش
پاسخ دادن
08:11  1395/03/23

کاربر: REZA XU7
0

آقا سجاد عزیز ، نمایندگی هاشم زاده خوبه یا نه؟؟ اون که قبل از ترمینال جی هست.کدش یادم نمیاد.اخه دوتا هاشم زاده هستن.
امروز رفتم فخاری زاده ولی مشکلم حل نشد.
به نظرتون ببرم هاشم زاده یا نه؟ می خوام سنسور دنده عقب رو درست کنه و لنت هاشو عوض کنه و گاز کولرو شارژ کنه.
22:44  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
+2
23

بزودی سطح شهر مملو از پژو پارس های کاپوت بالا واشر سر سیلندر سوخته میشود .موتور عهد عتیق پژو پارس در دور بالای ۴۰۰۰ بعد از چند دقیقه واشر سر سیلندر میسوزاند .
الکی که ته جدول رتبه بندی شوتش نکردن .
بی کیفیت ترین خودرو ایرانی = پژو پارس یک ستاره رتبه ۲۲

18:51  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حامد
6

دست رو دلم نزار از الان با مکانیکی هماهنگ کردم چه میشه کرد
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1395/03/22

کاربر: REZA XU7
18

اولا که کلا 18 تا ماشین تو رنج قیمتی 25 تا 50 میلیون وجود داره!!!!
دوما اون پارس که از نظر توی نخود مغز بیست و دوم شده (که در واقع پانزدهم از 18 تا ماشین شده) ، تولید ایرانخودروی فارس هست.
سوما پارس خراسان رتبه ی 8 ، تهران 10 و مازندران 11 از 18 هستن.
من نمی دونم رتبه ی 22 از 23 رو از کجا میاری!!!!! در حالی که کلا 18 تا ماشین در رنج قیمتی 25 تا 50 میلون تولید میشه!
البته عزیزم از کسی که ال90 سوار می شه بیشتر از این هم انتظاری نیست.
گزارش
پاسخ دادن
19:36  1395/03/22

حسین
0

سلام خدمت همگی
حداکثر سرعت ماشین من تو جاده 150هست(پارس 93). دلیلش چیه؟؟؟؟!!!
18:51  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
+2
17

گردگیر سالم ،کولر خنک،موتور ساعت ،گیربکس عالی ،شتاب 20
دارم با تندرم حال میکنم .
8 سوپاپی های چینی یک ستاره رتبه 22 هر چی میخوان بگن .
17:01  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
+2
6

کتاب علوم دوره ابتدایی میگه یخ در دمای ۰ درجه تشکیل میشه و کولر گازی خودرو دمایی حدود ۱۵ تا ۱۸ درجه ایجادمیکند که به آن خنک می گویند نه یخ .
کمتر حرف بزن تحصیلاتت رو نشه .
اسمش کولر است نه فریزر .
گزارش
پاسخ دادن
21:13  1395/03/22

جواد کاظمیان
0

سلام. از ماشین های تحویل خرداد کسی فاکتور شده یا تحویل گرفته!! من ثبت نام دی ماه هستم
16:54  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
20

تشریف ببرید پیج پارس تندر و ببینید که حداکثر سواد فنی ال90 سوارها در مورد تکمیل وجه و سود مشارکت و ارسال دعوتنامه هست!!
16:47  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
23

تندر90 و ضبط فلش خور؟؟؟؟؟
ضبط؟؟؟؟
فلش؟؟؟؟
ها؟؟؟؟؟
چی؟؟؟؟
16:39  1395/03/22
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 6 7 8 9 10 11 12 صفحه آخر
صفحه 9 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 29 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات طرح نیمه شعبان ۱۴۰۲ : دوستان کسی اطلاع داره دعوتنامه اذر تا چه تاریخی فرصت تکمیل وجه داشته ؟ با توجه به اینکه بعد از اون تاریخ دیگه دعوت نامه‌ای تا ۳۰ بهمن صادر نشد
تیتان 2 دی : رمز موفقیت یک دلال
امیر : بله به من هم گفتن تا ۱۵ اسفند تقریبا فاکتور شده البته من شاهین پلاس رو میگم.
فیلد : خطاب به شاهین پلاس اتوماتیک که تا ۱۶ اسفند فاکتور شده و اطلاع موثق داری اگر غیر حقیقت باشد اگزوز شاهین پلاس با اون منبع که از زیرش زده بیرون در مادر بزرگوارت
محبوبه : سلام خدمت همه دوستان..عزیزان سوالی داشتم....تارا اتومات مرغوبتره یا تارا دستی؟میخوام خرید کنم..کدوم بهتره..ممنون میشم جواب بدین.
akbar : ن داداش ماشین منم هنوز فاکتور نشده معلوم نیست میخوان چیکار کنن الان دیگه دوماه تاخیره
امیر : اسفند . من خودم ۲۵ اسفند تکمیل وجه کردم
سهند اذر : سلام وقت همگی دوستان بخیر سهند اس من یک ماه تحویل گرفتم خدای ماشین خوبی انتظار بیشتری از شرکت‌های ایرانی نمیشه داشت بیشتر به فکر سود خودشون هستن مشکلی که من با سهند دارم سرعت از 120کیلومتر که رد میشه کم کم دور موتور میر بالا روی 140که میرسه دور متر میاد روی 4500 صدای موتور خیلی روی اعصاب به موتور هم فشار میاد از دوستانی که تحویل گرفتین واسه شما هم همین مدلی
محمد : واریز اولیه 5 شهریور ، تکمیل وجه 16 اسفند هنوز فاکتور نشدم
یوسف : سلام نمیدونم خبر درست یا نه. میگن بابت اینکه نمیتونن سانروف رو تامین کنن خط تولید g متوقف شده. اگه مصرف کننده هستین براتون زیاد اهمیت نداره بنظر من تبدیل ب gl قبول کنین. باز خود دانین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
م : وقتی سخا ثبت میکنی با دقت بخوانید گفته راهور انتخاب کنید
207 پانا فروش فوق العاده : سلام اصلا مشخص نیست تو این چند روز کسی فاکتور نشده
شادمهر : بزار ماشین اومد واست میگیم
محمد : فاکتور شدی اطلاع بده دادش ممنون
دنا : دوستان کسی اطلاع داره چرا تاریخ های داخل کاستومر قاطی شده؟؟
سورن دوگانه : سلام بعد از تبدیل دوگانه 75 لیتری به 100 لیتری چند روز بعد فاکتور میکنن هرکه اطلاع داره بگه
29بهمن : هرچی بیشتر میگذره دارک تر میشه قضیه فاکتور
ساینا اس : امروز فاک‌تور شدم 🥳🥳🥳🥳تکمیل وجه اسفند
207 فلز مشکی : سلام و خسته نباشید کسی هست تحویل خرداد فاکتور بشه مشکی فروش فوری
دعوت کننده : در خرداد ماه