امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

رضا
13

باور کنید از 100 تا ماشینی که تو ایران تولید می شه ، 70تاش با هم فرق داره.یکیش صدای موتورش زیاده، یکیش صداش کمه.یکی مصرف بالا داره.یکی مصرف کم داره.یکی شتاب بالایی داره.یکی شتابش مثل پیکانه.با یکی و دوتا و ده تا نمی شه قضاوت کرد پارس خوبه یا بد.خودمون پارس داریم انصافا صدای موتورش کمه و مصرفش 11.5 تو شهر.شتابش هم عالیه.ولی یکی از فامیلامون پارس داره مدل 92 که مصرف زیاد و صدای زیادی داره و روغن کم می کنه اما شتابش بالاست.یکی دیگه از فامیلامون هم پارس 93 داره که بدون مشکل هست و مصرف 12 و صدای کمی داره و شتابش بالاست.در کل شتاب پارس با موتور XU7 بالاس و مصرف پارس هایی که جدید تولید می شن که یورو4 بهینه هستند یه ذره کمتر از قبلی هاست.پارس واقعا جاداره و کولرش فوق العادس و تو جاده ماشین عالی ای هست.
13:52  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

با تشکر از دوستان لطفا" اگه پرشیا جدید با موتور tu5 استفاده می کنید تجربه خودتان را مرقوم فرمایید.
13:36  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

با تشکر از دوستان لطفا" اگه پرشیا جدید با موتور tu5 استفاده می کنید تجربه خودتان را مرقوم فرمایید.
13:36  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
شبگرد
0

سلام به همه من تا حالا ماشینای زیادی داشتم الانم یه پرس 90 دارم که در حد انتطار من و پولی که دادم کارما راه میندازه منم برای سرگرمی یه سری به صفحات میزنم و بعضی نطرات الحق بدرد بخورن که استفاده میکنم ولی اینا بگم تمامه ای ماشینا مشکلاته خاصه خودشونا دارن حالا هر کس بسته به نیازش و سلیقه و البته بودجه یکیشا میخره که بیشتر به اجباره چون انتخابها محدوده مخصوصا برا افرادی که با زحمت و قناعت این ماشینا خریدن پس مردونه اگه میتونید اونای که اطلاعاتشون کمه را راهنمای کنید تا با توجه به نیاز و خواسته خود و خانوادشون بهترین انتخاب را داشته باشن و شما هم در شادی و ثوابه ایکار شریک باشید چون خیلیا با توجه به نظراته شما انتخاب میکنن ماشیناشونا و اینم بگم همه ماشینا خوبن وای از نداشتنش اخه ای چه وضعیه سره یه پاره اهن ایقد من و تو کردن و تخریبه دوستانی که نه سازنده و نه طراح و نه واردکننده هستن و در اخر من یه تار مو اون دوستی که با به اشتراک کذاشتنه یه تجربه باعث میشه که من با خانوادم وسط جاده نمونیم را با همین اهن پاره خودم که بهش میگن پارس یا ...عوض نمیکنم
00:15  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
شبگرد
0

سلام به همه من تا حالا ماشینای زیادی داشتم الانم یه پرس 90 دارم که در حد انتطار من و پولی که دادم کارما راه میندازه منم برای سرگرمی یه سری به صفحات میزنم و بعضی نطرات الحق بدرد بخورن که استفاده میکنم ولی اینا بگم تمامه ای ماشینا مشکلاته خاصه خودشونا دارن حالا هر کس بسته به نیازش و سلیقه و البته بودجه یکیشا میخره که بیشتر به اجباره چون انتخابها محدوده مخصوصا برا افرادی که با زحمت و قناعت این ماشینا خریدن پس مردونه اگه میتونید اونای که اطلاعاتشون کمه را راهنمای کنید تا با توجه به نیاز و خواسته خود و خانوادشون بهترین انتخاب را داشته باشن و شما هم در شادی و ثوابه ایکار شریک باشید چون خیلیا با توجه به نظراته شما انتخاب میکنن ماشیناشونا و اینم بگم همه ماشینا خوبن وای از نداشتنش اخه ای چه وضعیه سره یه پاره اهن ایقد من و تو کردن و تخریبه دوستانی که نه سازنده و نه طراح و نه واردکننده هستن و در اخر من یه تار مو اون دوستی که با به اشتراک کذاشتنه یه تجربه باعث میشه که من با خانوادم وسط جاده نمونیم را با همین اهن پاره خودم که بهش میگن پارس یا ...عوض نمیکنم
00:15  1394/04/07
گزارش
پاسخ دادن
آرش
0

آقا رحمان شما در چند پست جلوتر گفتید ef7 رو بوش آلمان ساخته . چرا در سایت بوش چیزی ازش نوشته نیست ؟ چی شد پس از بوش تبدیل شد به یک موسسه ؟ شرکت های معتبر همگی اسم و رسم دارند و سایت دارند و محصولاتشون رو کاملا معرفی کردند . اگر این موتور سومین موتور برتر هست پس چرا هیچ شرکتی ادعا نکرده که این موتور رو ساخته یا طراحی کرده؟ ضمنا یادتون باشه که سواد و ارزش مهندسان و دانشجویان آلمانی هیچ برتری بر سواد مهندسان ایرانی نداره بلکه این فقط تفاوت تکنولوژی و تجربه شرکت های معتبر هست که با موسسات معمولی و نامعتبر فرق داره . یک شرکت صاحب سبک و معتبر جهانی خودرو سازی الان حدود صد سال تجربه داره و این چیزی نیست که در طراحی ef7 و کیفیتش دیده میشه .همین پژو بالای صد سال تجربه ساخت موتور داره شرکت های معبر خودرو ساز آلمانی هم جایگاهشون کاملا مشخصه پس با چسباندن ef7 به آلمان سعی نکنید واسش اعتبار کسب کنید این موتور , موتور بدی نیست ولی هنوز خیلی مشکلات داره و تا تبدیل شدن به یک موتور معتبر خیلی راه در پیش داره . ضمنا اینجا هم صفحه پارس هست نه ef7
14:03  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
ابوالفضل
0

بالانس چرخ های عقب
گزارش
پاسخ دادن
17:59  1399/02/01

رحمان
0

آقای ارش در مورد موتور ef7به سایت معتبر ویکی پدیا مراجعه کنی دربارش اطلاعات کسب میکنی و نمیای اینجا درموردش اطلاعات نادرست بدی و از موتور 30 سال پیش دفاع کنی .موتور EF شرکت ایران خودرو یک موتور چهار سیلندر است. سری EF۷ ای اف سون با همکاری شرکت شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو ایپکو و F.E.V GmbH of Germany طراحی شده است. مدل‌های دیگر توسط خود ایپکو طراحی شود. سرمایه گذاری فاز اولیه پروژه موتورهای EF ایران خودرو (EF۷ دوگانه سوز) حدود ۸۰ میلیون دلار امریکا هزینه در بر داشته است

این موتور از پایه بر اساس سوخت گاز طبیعی طراحی شده و در عین حال قابلیت کارکرد با بنزین را نیز دارا بوده و در میان موتورهای گازسوز دنیا در لیست ۳ موتور برتر و از نظر طراحی در لیست ۱۰ موتور برتر دنیا قرار دارد.
حالا شما هی بیا از این موتور xu7دفاع کن که برا اهل بوقه
11:06  1394/04/06
گزارش
پاسخ دادن
farhad m
0

سلام به همه دوستان

چند روزه پارس سال از نمایندگی تحویل گرفتم و چند کیلومتر بیشتر باهاش نرفتم ولی کاپوت تو همین چند کیلومتر خیلی داغ کرد جوری که وقتی رسیدم خونه خواستم در کاپوتو باز کنم انگار کوره شده بود ...میخواستم بدونم همه پارسا اینجوریه و راه حلی واسه این مشکل دارین؟
21:55  1394/04/05
گزارش
پاسخ دادن
farhad m
0

سلام به همه دوستان

چند روزه پارس سال از نمایندگی تحویل گرفتم و چند کیلومتر بیشتر باهاش نرفتم ولی کاپوت تو همین چند کیلومتر خیلی داغ کرد جوری که وقتی رسیدم خونه خواستم در کاپوتو باز کنم انگار کوره شده بود ...میخواستم بدونم همه پارسا اینجوریه و راه حلی واسه این مشکل دارین؟
21:55  1394/04/05
گزارش
پاسخ دادن
farhad m
0

سلام به همه دوستان

چند روزه پارس سال از نمایندگی تحویل گرفتم و چند کیلومتر بیشتر باهاش نرفتم ولی کاپوت تو همین چند کیلومتر خیلی داغ کرد جوری که وقتی رسیدم خونه خواستم در کاپوتو باز کنم انگار کوره شده بود ...میخواستم بدونم همه پارسا اینجوریه و راه حلی واسه این مشکل دارین؟
21:55  1394/04/05
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

با سلام به دوستان.
من خودم یه پارس سال تازه یک ماه است خریدم.
مصرف بنزینش فوق العاده بالاست حدودا صدی 16 تا 17 میسوزونه.
نمیدونم سوار پارس شدم یا پاترولای قدیمی.
14:42  1394/04/04
گزارش
پاسخ دادن
رحمان
0

حرفای مردم خودش سند هست مثل حرفی که اقا مهدی زده . حالا اقای ارش برو با اسمای دیگه هی بیا کامنت بزار از پارس تعریف کن ببینیم اخرش چی میشی
10:34  1394/04/04
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4


0

سلام به همه دوستان.۱ماهی هست پارس ۱۸۰۰ ۹۳گرفتم.مصرف بنزینش بالاست.صدای موتور بالای سرعت۱۰۰زیاده.اگه راه حلی برای صدا و مصرف هست دوستان راهنمایی کنند.مورد دوم اینکه پارس xu7بهتره یا tu5 و مورد اخر اینکه کروز کنترل نو یا دسته دوم اگه در مشهد کسی سراغ داره راهنمایی کنه.با تشکر از همه دوستا ن
14:26  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
ماکان
4

سلام من هم همین مشکل رو داشتم بردم گفتن اینطوریه .کولرشم اصلا خوب نیست و مصرف رو یه لیتر بالا برده اصلا راضی نیستم ردش میکنم بره
گزارش
پاسخ دادن
10:38  1394/04/04

رضا
0

شما اول هر ماه یه سر به سایت ایران خودرو بزن ، اولین ماشینی که ظرفیتش تموم می شه پارسه ولی 206 و 405 و سمند هیچ وقت اینطوری نیست.حالا معلومه کدوم ماشین بیشتر هوادار داره.
12:24  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
0

رحمان ایندفه اگه واسه خودرو فرسوده فراخوان دادن زود پیکان بده جاش پراید بگیر این سایت واسه پیکان هم پیچ داره برو اونجا
12:23  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
رحمان
1

رضا جان همش صندلی عقب میشینی فقط فکر خودتی که جادار باشه خخخ مگرنه 206 هزار شرف داره به پارس .پارس ماشین ریش سفیداس که الان اومدن دفاعم میکنن نه برای میانسال و جوون . با اون حرکت کندش اعصاب نمیزاره هیچ عین افتابه هم بنزین میخوره
11:10  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
آرش
1

آقا رحمان نگفتی کدوم شرکت آلمانی توی سایتش گفته ef7 رو طراحی کرده . به ما هم نشون بده . شرکت های معتبر آلمانی همه سایت دارند و هر چی تواید یا طراحی کردند توضیح کامل دادند این ef7 کجاست که من پیداش نمیکنم؟
گزارش
پاسخ دادن
12:21  1394/04/03

آرش
3

آقا رحمان دقیقا درست میگی پارس یک ماشین خانوادگی هست و 206 یک ماشین اسپرت کوچیک . این حرفت رو کاملا قبول دارم . ما هم ماشین خانوادگی گرفتیم . جا دار قوی و نرم
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1394/04/03

محمد
4

ببنید دوستانم از نظر من پارس از ۴۰۵ بهتره چرا چون که با همون سرعت ۴۰۵ولی باتعادل بیشتر
01:37  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
سالار
10

سلام دوستان عزیز پرشیا سوار بنده حدود سی سال است راننده هستم از هیلمن تا رنوپنج وبی ام و 2002 داشته ام تا جی آل ایکس وپرشیا تا الان که به لطف خدا یک شاسی بلند دارم وهميشه مصرف کننده بوده ام پرشیای مدل اول 92 خریدم وبیش از یک سال ونیم از آن استفاده کردم سال 91 قیمت دلار هنوز کمتر از 1000 تومن بود لذا تقریبا تمام قطعات اصلی فرانسه بود خدارا شاهد میگیرم نسبت به درآمد ما ایرانیان ماشینی به این لطافت زیبایی استحکام نرمی وکم صدایی با لوازم زیاد وجود ندارد ناشکری کردم خدا آن را از دستم گرفت و ماشین اشغال پر خرج وپر سرو صدا یی بجایش بهم داد با سه برابر قیمت پارس امیدوارم شما ناشکری نکنید بعنوان یک ریش سفید میگویم هنوز هم نسبت به قیمت ماشین بی نظیری هست حد اقل اصالت و پدر و مادر ی دارد یک نگاه به ماشین ها ی بی کیفیت چینی بیاندازید وبه سایتشان سری بزنید. نا شکری از یادتان می رود....
00:56  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام اقا به نظر من هرکی دنبال کیفیتو عشق سرعتو قدرت شتاب و اینچیزاست مثل من بره یه کیا کادنزای شش سیلندرمشکی بخره که هم خوشگله هم همه ی ماشینای جاده هارو سوسک میکنه یه کم فی ش بالاس ولی دیگه اخرشه گاز میدی بجاش حالشو میبری من که عشق سرعت دارم تاحالا جرات تا اخر گاز دادنشو نداشتم لامصب هرچی گاز میدی میره صفر تاصدشو به شرط چهار ثانیه شرط بندی میکنم تا دویست 10چون خودم رفتم برا همین میتونم شرط بندی کنم زانتیا دو هزارو مثل اب خوردن سوسک کردم
00:07  1394/04/03
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

همین موتور قدیمی پارس به 10تاef7 می ارزه.بعدشم کی گفته 14 لیتر مصرفشه؟مصرفش حدود11.8 لیتره.شتاب گیریش عالیه.زیباترین ماشین ایرانیه. داخلش خیلی زیباست.صداشم اونقدر که می گید زیاد نیس.اگر که دنبال خودروی کم مصرف و ارزون هستید ، پراید بهترین گزینه هست.ال90 حتی اندازه پراید هم به زور امکانات داره.206SD هم خوبه ولی نه برای خانواده هایی که بچه های بزرگ دارند.
18:54  1394/04/02
گزارش
پاسخ دادن
رحمان
0

کی گفته پارس لوکسه؟؟؟ الان دنا خودروی لوکس هست درضمن پارس چه امکانات اضافی داره که من نمیدونم یجوری میگی امکانات ادم فک میکنه نکنه ندیدم .همین سمندا یه مولتی پلکس هم از پارس اضافه دارن و 7 میلیونم ارزون ترن .پارس رو فقط میندازن به امثال شما .منم هدفم اگاه سازی شما نیس ک .اگاه سازی مردمه ک بدونن 7 میلیون پول بی زبون رو میدن و هیچ فرقی با 405 نداره .موتور ef7 هم بوش آلمان ساخته و بخاطر تحریما از سال 91 به بعد افت کرد .اما پارس مصرف بالا زیربندی مستهلک قطعات اشغال توش هم انگار کارخونه فرغون سازیه همش سرو صدا .قیافشم 20 سال پیش.شما تو اون موقعا حسرت اینو داشتی ک داشته باشی الان بهش رسیدی که الانم خز شده و ماشینای بهتر و با کیفیت تر اومدن. مگر نه پیکانم یه روزی برا خودش ماشینی بود . در ضمن من به اسب بخار و فرانسوی بودن ماشین پول میدن نه اینکه یه ماشین 20 سال پیش از رده خارجو که اونم قطعات از دم چینی پول بدم و ازشم بیام تعریف و تمجید کنم . شما یا چیزی از ماشین سرتون نمیشه یا هم تا حالا سوار نشدین اقا ارش
14:00  1394/04/02
گزارش
پاسخ دادن
رحمان
0

پژو پارس مصرف بالا شتاب گیری پایین موتور قدیمی بدنه پر سروصدا و ایرادات زیاد در قطعات. پولتونو دور نریزید
17:23  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
سرژیک
1

اگه ماشین صفره اول باید آب بندی شه و دیسک وصفحه با هم سازگار یا مچ بشن تا لرزش به خودی خود از بین بره. اگه فرمون صاف باشه نباید لرزش داشته باشه اما اگه فرمون رو به سمت راست یا چپ چرخونده باشی کمی لرزش داره که باید یه کم بیشتر گاز بدی. در غیر این صورت تو مونتاژ دقت کافی نشده یا دیسک و صفحه مشکل داره برو نمایندگی وظیفه شونه درست کنن. امیدوارم حل بشه.
گزارش
پاسخ دادن
23:48  1393/11/25

ali
2

دوستان نظر کلی اینکه 315 شتاب خوبی داره کشش معمولی داره. چه مدل نیو و چه قدیمی.... هر کس هم که حساسه میتونه صفحه کلاجشو ببره پاور کلاچ و ضخیم بندازن و خیلی بهتر میشه. نمیگم از پزو قویترو اینهاست. در اصل یکم از 206 ضعیفتره در حد تقریبا تیپ 2 هست.کلا از ماشینای داخلی بهتره به لحاظ قیافه و کلاس و جدید بودن من که راضیم ازش زیادددد. این متنو با دقت بخونید جواب تمامه دوستانه. شتابشم قبلا گفتم حدودای 12.5 اینا زدم قابله قبوله واسه من
گزارش
پاسخ دادن
23:54  1393/11/25

کاربر: رامین
1

ارش جان سیم کلاچت روتعویض کن درست میشه
گزارش
پاسخ دادن
09:38  1393/11/26

رحمان
0

پژو پارس مصرف بالا شتاب گیری پایین موتور قدیمی بدنه پر سروصدا و ایرادات زیاد در قطعات. پولتونو دور نریزید
17:23  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
پاسخ
0

یه جوری میگی انگار تو صفحه بنز از پراید حرف زدند..خخ پارس چیه دیگه
14:38  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
سهند
3

اقا ماهان به نظر من تا لاستیکها نو هستن با لاستیک نرم اصل کره ای عوض کن ضرر نمیکنی.
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1393/11/24

محسن
0

لطفا فرق sdهایی که تو نیمه اول سال ۹۴تولید شدن و اونایی که تولید اواخر ۹۴ و ۹۵ رو بگید؟؟معایب و مشکلاتی که دارن و راهکاراهایی که تجربی بوده رو بگید..ماشینه من گارانتی نداره..
فکر کنم توضیح جامعه شما عزیزان میتونه به خیلی ها کمک کنه...
ممنون .ممنون
گزارش
پاسخ دادن
23:14  1395/03/21

پاسخ
0

یه جوری میگی انگار تو صفحه بنز از پراید حرف زدند..خخ پارس چیه دیگه
14:38  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
0

بازم دوستان ال90 سوار اومدن اینجا اظهار فضل میکنند مقایسه ال90 با پرشیا واقعا بی انصافی در حق پرشیاست حداقل تو همین کلاس قیمتی میگن طرف پرشیا داره .اما در مورد ظاهر افسانه ای ال 90 که هر چی بگین کم گفنتین واقعا طراحی آیرو دینامیکش که اصلا کولاک کرده ، اتاق ال90دقیقا آدمو یاد مینی بوس فیات میندازه بدون هیچ گونه لطافت و ظرافتی دقیقا عین جعبه یخچال فریزر ساید بای سایده
13:41  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

خیلی جالبه! ال90 زیباتر از پارسه.پارس از همه ماشینای ایرانی زیباتره نه ال90 که اندازه مینی بوسه با اون پشتش
12:10  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

سلام دوستان من کارم مکانیکی هست.موتور tu5 بهترین موتور نیست اما قطعا از موتورهای فعلی سرتره.xu7 موتور کم بازده و پر مصرف و اکثر ماشینهایی که من واشرشونو عوض کردم بعد از مدتی دوباره میان پیشم واسه تعویض واشر.ecu ها همه چینی هستند و بی کیفیت.سیلندر xu7 ترک بر میداره و لبه هاش کرم خوردگی پیدا میکنه کنه.الان دارم واشر پرشیا موتورxu7 رو واشر عوض میکنم مدل 92. ولی موتورهای جدیدtu5 میان پیشم واسه تعویض لنت و کارای سبک.کشش کمتره ولی خیلی اذیت نمیکنه.اونا بهترند در حد ال 90 هستند.ecuهای جدیدا بهترند.ماشینهایtu5 طالب زیاد داره.با این وضعیت جاده ها و جریمه ها همه ارام تر رانندگی کنیم بهتره رالی که نیست.گیربکسشو هم دست نزنید.سبک هست ولی واسه مصرف و اینکه فشار به موتور نیاد.تراکتور که نمیخواییم سوار شیم.با تشکر از داداشای گلم
10:27  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
محسن
0

سلام به همه دوستان.۱ماهی هست پارس ۱۸۰۰ ۹۳گرفتم.مصرف بنزینش بالاست.صدای موتور بالای سرعت۱۰۰زیاده.اگه راه حلی برای صدا و مصرف هست دوستان راهنمایی کنند.مورد دوم اینکه پارس xu7بهتره یا tu5 و مورد اخر اینکه کروز کنترل نو یا دسته دوم اگه در مشهد کسی سراغ داره راهنمایی کنه.با تشکر از همه دوستان
01:51  1394/04/01
گزارش
پاسخ دادن
جواد
5

سمند ef7 مفتم گرونه موتورش زود داغ میکنه 1بار خریدم واسه هفت پشتم بسه...
206 تیپ 5 هم که بعدش خریدم اونم بدتر از اون تا کاتالیزورشو بر نداشتم جون نداشت راه بره..
رانا خریدم عالی بود فقط جاش کوچیک بود و عیب دیگه ای هم داشت تو مصافت طولانی سرشونه هات درد میگرفت و کمر درد داشتی..
ولی پرشیا عالیه هم موتوری هم اتاق..
15:11  1394/03/31
گزارش
پاسخ دادن
علی یووه
0

سلام !!! ببخشید آقا جواد مدل سمند ef7 شما چی بود؟؟؟ فقط واسه داغ کردن موتورش ... !! یا معایب دیگری هم داشت؟؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
07:46  1394/04/01

محسن
0

اقا این دیگه معلومه کاملا .پارس یه ماشین کند و کم شتاب که تو دورای بالا سرعت میگره و در شهر دست نداره ولی 206 یه ماشین اسپرت در رده هاچبک و خانوادگی در رده سدان که 206اس دی هست.که یه ماشین بسیار تیز و پرشتاب و کم مصرف با موتور بهینه و به روز هست. واسه شهری 206 هاچبک خیلی بهتره هم خسته کننده میست هم راحت جای پارک پیدا میشه هم با کلاس و هم کم مصرف . برای شهری و جاده اس دی و پارس ک اس دی هم کم مصرف هم پرشتاب و پارس کم شتاب ولی دور گیری خوب و پر مصرف . به نظر من در شهر 206 و تو جاده سمند و ترکیب جاده و شهر ال 90 خوبه . البته در بین ایرانیا
10:55  1394/03/31
گزارش
پاسخ دادن
آرش
0

206 رو اصلا نباید با پارس مقایسه کرد . جثه پارس دو برابر یک 206 هست . 206 یک ماشین اسپرت هست با فنربندی خشک تر نسبت به پارس و به هیچ وجه تعادل و نرمی پارس رو نداره . در سرعت های بالا و در پیچ ها با یک فرمان دادن تند, خیلی راحت عقب 206 لیز میخوره . 206 اصلا مثل پارس جا دار نیست مخصوصا ردیف صندلی های پشتش امکان نشستن 3 نفر کنار هم رو نداره . فاصله بین صندلی هاش هم خیلی کم هست و افراد با قد متوسط رو به بالا برای نشستن مشکل دارند . نمیدونم چرا بعضی افراد انتظار دارند شتاب پارس مثل 206 باشه . 206 اگر همین یک شتاب رو نداشت که دیگه باید اوراق میشد . هیکل پارس دو برابر 206 هست بعد انتظار دارید مثل 206 شتاب بگیره؟ در این رنج قیمتی برای خانواده بهترین انتخاب همین پارس هست . 206 خانوادگی نیست اینقدر اینجا 206 رو با پارس مقایسه نکنید . پارس ماشین سدان خانوادگی هست و 206 یک ماشین اسپرت کوچیک لذا مقایسه کردنشون بی معنی است .پارس برای مسافرت عالی هست ولی 206 شهری و کوچیک و کم مصرف هست . تمامی پژو ها و سمند ها کولرهای خوبی دارند و هیچ مشکلی هم با کولر ندارند لذا اطلاعات اشتباه نده آقا شهرام
12:41  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
آرش
0

206 رو اصلا نباید با پارس مقایسه کرد . جثه پارس دو برابر یک 206 هست . 206 یک ماشین اسپرت هست با فنربندی خشک تر نسبت به پارس و به هیچ وجه تعادل و نرمی پارس رو نداره . در سرعت های بالا و در پیچ ها با یک فرمان دادن تند, خیلی راحت عقب 206 لیز میخوره . 206 اصلا مثل پارس جا دار نیست مخصوصا ردیف صندلی های پشتش امکان نشستن 3 نفر کنار هم رو نداره . فاصله بین صندلی هاش هم خیلی کم هست و افراد با قد متوسط رو به بالا برای نشستن مشکل دارند . نمیدونم چرا بعضی افراد انتظار دارند شتاب پارس مثل 206 باشه . 206 اگر همین یک شتاب رو نداشت که دیگه باید اوراق میشد . هیکل پارس دو برابر 206 هست بعد انتظار دارید مثل 206 شتاب بگیره؟ در این رنج قیمتی برای خانواده بهترین انتخاب همین پارس هست . 206 خانوادگی نیست اینقدر اینجا 206 رو با پارس مقایسه نکنید . پارس ماشین سدان خانوادگی هست و 206 یک ماشین اسپرت کوچیک لذا مقایسه کردنشون بی معنی است .پارس برای مسافرت عالی هست ولی 206 شهری و کوچیک و کم مصرف هست . تمامی پژو ها و سمند ها کولرهای خوبی دارند و هیچ مشکلی هم با کولر ندارند لذا اطلاعات اشتباه نده آقا شهرام
12:41  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
0


من نميدونم ما ايراني جماعت چرا از اين پارس با اين كيفيته (با عرض پوزش) آشغالش دسبر نميداريم.

برام خيلي خنده داره كه 206 اونم تيپ 5 كه الان هم تو اروپا يه خودروي كاملا استاندارد هستش و تو هر خيابون اروپايي كه بريد يه 206 ميبينيد رو با
پارس دهه 1980 مقايسه كنيم .الان تقريبا 20 شركت خودرو سازي كه ايران گاري هم جزو اوناست دارن206 توليد ميكنن.

خود كشور فرانسه و كمپاني پژو الان هم كه الانه از206 دست بر نداشتن و دارن (206+) (206 پلاس) توليد ميكنن ضمنا 206 موفقترين خودرو طول تاريخ پژو
هستش (ميتونيد به سايت پژو يه سري بزنيد و صحت گفته هاي من رو ببينيد)

من خودم رشتم مكانيك هستش و دوست دارم براتون به عنوان فردي كه مدتها هم 206 تيپ 5 روندم و هم پارس از فني اين دو ماشين بگم ولي دوستان بالا اشاره
كردن

به عنوان نمونه كولر اين دو ماشين رو مقايسه كنيم. فرض كنيد تو خيابون با سرعت معمولي 50 الي 80 ميريد . اگه كولر هر دو رو روشن كنيم : تو پارس دور
موتور يه دفعه به شدت پايين مياد و آدم يه جوري ميشه اما تو 206 اصلا عين خيالش نيست.

و اما پارس قيمت اين خودرو با در نظر گرفت
12:12  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
0


من نميدونم ما ايراني جماعت چرا از اين پارس با اين كيفيته (با عرض پوزش) آشغالش دسبر نميداريم.

برام خيلي خنده داره كه 206 اونم تيپ 5 كه الان هم تو اروپا يه خودروي كاملا استاندارد هستش و تو هر خيابون اروپايي كه بريد يه 206 ميبينيد رو با
پارس دهه 1980 مقايسه كنيم .الان تقريبا 20 شركت خودرو سازي كه ايران گاري هم جزو اوناست دارن206 توليد ميكنن.

خود كشور فرانسه و كمپاني پژو الان هم كه الانه از206 دست بر نداشتن و دارن (206+) (206 پلاس) توليد ميكنن ضمنا 206 موفقترين خودرو طول تاريخ پژو
هستش (ميتونيد به سايت پژو يه سري بزنيد و صحت گفته هاي من رو ببينيد)

من خودم رشتم مكانيك هستش و دوست دارم براتون به عنوان فردي كه مدتها هم 206 تيپ 5 روندم و هم پارس از فني اين دو ماشين بگم ولي دوستان بالا اشاره
كردن

به عنوان نمونه كولر اين دو ماشين رو مقايسه كنيم. فرض كنيد تو خيابون با سرعت معمولي 50 الي 80 ميريد . اگه كولر هر دو رو روشن كنيم : تو پارس دور
موتور يه دفعه به شدت پايين مياد و آدم يه جوري ميشه اما تو 206 اصلا عين خيالش نيست.

و اما پارس قيمت اين خودرو با در نظر گرفت
12:12  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

سلام به نظرتون این بی کیفیتی خودرو های ایرانخودرو تا کی ادامه پیدا میکنه؟؟؟از اخرای سال 91 تا الان هرکی از ایران خودرو خزیده سال به سال بی کیفت تر شده
09:56  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
محمود
0

سلام به نظرتون این بی کیفیتی خودرو های ایرانخودرو تا کی ادامه پیدا میکنه؟؟؟از اخرای سال 91 تا الان هرکی از ایران خودرو خزیده سال به سال بی کیفت تر شده
09:56  1394/03/30
گزارش
پاسخ دادن
صمد
0

ممنون از پاسخ دوستان، به نظرتتون این صدای غیرعادی موتور تو حالت درجا که البته با گرفتن کلاچ رفع میشه از چیه؟ زنگ زدم نمایندگی میگه بیار ببینیم باید گیربکست باز بشه. به نظرتون اینکارو بکنم؟ یه مطلب دیگه اینکه روزی که ماشین رو تحویل گرفتم مسئولش گفت تا 5000 تا نمی خواد روغنشو عوض کنی، الان مسئول همون نمایندگی گفت 1000 تا بیار روغن رو با روغن توتال 7000 وض کن چون روغن اولش اشغاله. به حرف کدوم یکیشون بکنم به نظرتون؟ ممنون. راستی ماشین هنوز 700 تا کارکرده
15:44  1394/03/28
گزارش
پاسخ دادن
رسول
3

این ایراد مربوط به گیربکس خودروی شما میباشد یا اینکه بلبرینگ کلاچتان خراب شده و ربطی به روغن موتور ندارد . کلا صدا و مصرف زیاد بنزین جزیی از موتور ایکس یو7 میباشد
گزارش
پاسخ دادن
09:57  1394/03/29

رضا
0

پارس از هر نظر بهتر از 206 هست.هم جاداره ، هم زیباتره، هم دید عقب و ستون های کنار راننده باز و راحته.شتابش اگه از 206 بیشتر نباشه کمتر نیست.اگه با پارس رانندگی کرده باشین پی می برین رانندگی با پارس راحت تر 206 هست.تنها حسن 206 صدای کمتر موتور و مصرف کمترشه.
11:31  1394/03/28
گزارش
پاسخ دادن
سهند
0

فیتلر بنزین و شمعها رو عوض کن احتمال بهبود هست.
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1393/11/17

افشین
0

خودرو من نیز این مشکل رو داشت و با عوض کردن سنسور اکسیژن و با استفاده از گارانتی برطرف شد.
گزارش
پاسخ دادن
14:13  1393/11/28

فرشاد
0

انصافا پرشیا نسبت به 4 سال پیش از لحاظ کیفیت کمتر و از لحاظ قیمت بیخود افزایش پیدا کرده من 2 ماه پیش صفر خریدم تا الانم 3000 کیلومتر راه رفتم ولی متاسفانه دنده 5 میپره رفتم نمایندگی فرمودند باید گیربکس تعویض شه و احتمالا تا 2 ماه دیگر گیربکس تولید میشه خودم خیلی پشیمونم ای کاش به جای مبلغی که هزینه پرشیا کردم یه ماشین چینی می گرفتم به خدا از همه لحاظ بهتره از دور اطراف دوستان و اقوام هر کس گرفته کاملا راضیه واقعه واسه صنعت خودرو سازی و ایران خودرو متاسفام که این خودرو های بی کیفیتو دست مردم میدند
19:51  1394/03/25
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

انصافا پارس تو ماشینای ایرانی از همه بهتره.به نظر من xu7 بهتره و مصرفش مثل قبل بالا نیست ترکیبی حدود 11 لیتره.شتاب گیریش بهتر از tu5 هست.به نظرم تنها مزیت tu5 صدای کمتر و مصرف کمش هست.تنها عیب xu7 هم صدای زیاد موتور تو اتاقه.البته ماشین تو ایران شانسیه.
16:18  1394/03/25
گزارش
پاسخ دادن
صمد
3

دوستان یه راهنمایی می خواستم: من یه v8 صفر چند روزه تحویل گرفتم، جدا از صدای غیرعادی موتور به نظرم ماشین جون نداره، با سه نفر سرنشین تو سربالایی اصلا راه نمیره، ضریب دنده ها خیلی پایینه و دایم باید بین 2، 3 و 4 دنده بدی و معکوس بکشی، خیلی دلمو زده، میخوام ببینم ارزش داره ردش کنم با یه پارس tu5 عوضش کنم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی فرمایید
10:46  1394/03/23
گزارش
پاسخ دادن
آرش
2

این مشکل tu5 همیشه وجود داره چون tu5 در دورهای پایین ، گشتاور خوبی نداره و باید دورش رو بالا نگه داری تا ماشین خوب راه بره . گیربکس Be4 نصب شده روی پارس Lx وضعیت رو بدتر از این هم کرده و در دنده های 3 به بالا اصلا کشش خوبی نداره . اگر کشش دور پایین خوب و هماهنگی خوب موتور و گیربکس در تمامی دنده ها میخواید باید پارس سال بگیرید با موتور xu7 و گیربکس be3 که کاملا با هم هماهنگی دارند . tu5 کلا دور بالاست و در دورهای پایین ، عملکرد خوبی نداره پس با کاهش دور موتور به زیر 3500 باید به سرعت دنده معکوس بدید تا دور موتور بالا بمونه . xu7 در دور پایین ، گشتاور خیلی خوبی داره .
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1394/03/23

علی
0

آقایون من میخوام یه پارس سال دو گانه بخرم از مدل 92 تا 94 کدوم بهتره؟ در ضمن واسه اینکه موتور ماشینم سالم بمونه میزان مصرف گاز و بنزینم چطوری باید باشه؟؟ لطفاً راهنمایی کنید!!
09:06  1394/03/23
گزارش
پاسخ دادن
مهدی 88
0

سلام به همه دوستان من بخشی از نظراتتان رو خوندم خدمت شما عرض کنم کلا یکی از برتری های ماشین 16سوپاپ تنظیم سوخت و هوا در دور بالاست و هیچ مزیت بیشتری نداره مورد دوم اینکه حجم موتور نسبت به وزن بدنه و کشش ماشین خیلی مهمه من از،سال 88پژو پارس،xu7دارم تا الان 200000تا کار کرده امسال تازه پمپ بنزین با سنسوراش رو دارم عوض میکنم. شما نسبت به موتور tu5همین موضوع بس که موتور 206روی یه بدنه که حدود600کیلو سنگین تره نصب میشه یعنی یه 206که دایما 6مسافر ثابت داره حالا شما تنها هم سوار بشید میشه یه 206با هفت سرنشین
02:16  1394/03/22
گزارش
پاسخ دادن
حسن
1

سلام .نه عزیزم، تمامی 206 ها هم 1 هم 2وهم 5 از ابتدای تولید کد دار هستند مگر دوستان بی تجربه بازاری ایسیو رو نو کد کرده باشن اونم با باز کردن پشت ایسیو مشخص میشه وقابل کد گذاری هم هست
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1393/11/16

کسری
3

باید بگم حرف ما مسایل فنی و تخصصی نی حرف ما اینه که دوستانی که قصد خرید پژو پارس رو دارن دور این گزینه رو خط بکشن من به شخصا انواع مدل پارس رو داشتم از معمولی بگیر تا elx همشون یه وجه مشترک داشتن که بدرد نخورن همش ایراد و ایراد و ایراد یعنی نشد یه پارس بخرم سر یه سال هنوز سالم باشه درصورتی که من همیشه با ماشینام خوب تا میکنم حرفتو قبول دارم که دنیا آزاده و هرکس خواسته تصمیم خودشو گرفته ولی میتونن با یه چرخش نظر خودشونو عوض کنن پارس دیگه باید از رده خارج شه اینو همه میدونن یه زمانی پارس عالی بود الان دیگه نیست یعنی هیچکدوم از محصولات ایرانخودرو خوب نیست ماشین قبلی من پارس سال بود که داغونم کرد و فروختمش خداروشکر الان هیوندا النترا دارم که واقعا از همه چیز اون راضیم و الان تفاوت ماشین ایرانی و خارجی رو احساس میکنم
18:12  1394/03/21
گزارش
پاسخ دادن
شهاب
14

اینکه ماشین خارجی با داخلی مقایسه بشه خب نتیجش مشخصه حالا بگذریم از اینکه اگر تو مونتاژ همین تولیدات داخل قطعه خوب به کار برده بشه عمر مفیدشون از ماشین خارجی بیشتره ولی حالا.........
بنده خودم انواع پارس داشتم مشکل خاصی هم نبوده در ضمن شما که میگی پارس بده هر کی میخواد بخره باید بیخیالش بشه خب شما بگو تو این رنج قیمت چی بخرن که هم امکاناتش خوب باشه ، هم ظاهر خوبی داشته باشه و هم خانوادگی باشه ، خب پارس و 405و سمند فقط در ظاهر و موارد جزیی فرق دارند و تقریبا یکی هستند سمند ای اف 7 که مرخصه ،ال90 هم که نه ظاهر داره نه امکانات و خرج تعمیر بالا ،206 هم کیفیتش افت کرده و این موضوع در مورد تمام ماشینای تولید داخل صدق میکنه تمام ماشینای داخلی افت کیفیت دارن و مختص ماشین خاصی نیست ولی پرشیا حداقل یه کلاسی داره
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1394/03/21

کاربر: dude
0

ادامه نظر قبلی . طرف فکر میکنه چون دنده 2 رو 80 تا پر میکنه رو 60 تا میتونه معکوس بده و ...... اینا بد جا رفتن نیست دوسته من اینارو رفتار شناسی ماشین ماشین و موتور و دنده و ..... میگن . اما تو بقیه دنده ها مشکلی نداره راحت تو 100 تا سرعت از 4 به 3 معکوس میخوره و 140 تا از 5 به 4 ولی من سخت جارفتن رو تو دنده از 1به2و 2به3 و 3بع4 و 4به 5 ندیدم اصلا و فقظ تنها موردی که تو tu5 دیدم همون دنده 2 بود. اما مثلا سنسور داشبوردش یک سره شده بود یعنی چراق کلا روشن میموند و مه شکنشم دو بار سوخت ک کلا رفتم بیرون جنس خوب انداختم چراق هاشو . در ضمن من نگفتم xu7 بد هست یا به درد نمیخوره فقط گفتم اینجوری که دوستان میگن نیست و من تجربه یک سال کار با این موتورو گفتم .
18:47  1394/03/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: dude
1

درضمن شما فقط گیر کردین رو گشتاور xu7 بجز کشش تو حالت اسپرت یه تست بگیزین از tu5 o xu7 . بعدشم درسته دنده 3و4و5 tu5 سبکه اما این دلیل نمیشه راه نره !!! شما دنده یک رو رو 5500 هم بندازی دنده 2 میشه دور موتور 5000 از دور موتور 5000 هم بزنی به دنده 3 میاد دور موتور رو 4500 پس انقد نگین گشتاور tu5 رو 4000 هست و ..... کافیه یک ثانیه تخته گاز کنی بجاش تو دنده 3 و 4 که xu7 مجیوره دنده عوض کنه tu5 راحت رد میکنه حالا این بحث شتاب و گاز دادنش بود . دنده 5 با کولر روشن راحت معمولی گاز بدی 140 تا سرعت بدون هیج صدایی این مزایا دنده سبک نیست ؟ این بده ؟ والا شما انقد اینجا گقتین tu5 راه نمیره و ..... درست نیست . هر چیزیو باید اونجوری ک میخوای استفاده کنی . tu5 وقتی با خانواده هستی هم بی صداست و هم زمانی که بخوای بگازی میره اما باید بلد بود از موتور چجوری استفاده کرد در باره دنده هم باید بگم خیلی خوب جا میره اما نباید ناشی باشی و بلد باشی بیشتر گیرش رو دنده 2 هست معمولا از دنده 3 به دنده 2 رویه سرعت 50 معکوس بدی عالی جا میره و همینطور کمتر از 50
18:38  1394/03/20
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا
2

والا کمتر کسی عادت داره دنده ها رو تا 5500 گاز بده ! پارس یک ماشین خانوادگی هست و کسی معمولا اینجوری گازش نمیده . به هر حال tu5 توی دورهای پایین مثل xu7 کشش خوب نداره پس باید بیشتر باهاش دنده معکوس بدی و دورش رو بالا نگه داری . واسه رانندگی اسپرت tu5 خوبه ولی اگر هدفتون یک ماشین خانوادگی هست کشش xu7 بهتره و توی جاده راحت و قوی عمل میکنه .سربالایی رو که xu7 با دنده 5 بالا میره با tu5 باید با دنده 3 بالا بری . دور موتور رو همیشه نميشه به راحتی بالا نگه داشت پس نیاز به دنده معکوس دادن در tu5 بیشتر هست .
گزارش
پاسخ دادن
22:30  1394/03/20

کاربر: dude
1

امروز تو کفی با یه 405 glx کل کل کردیم کورس گذاشتیم . خداییش پارس tu5 ترکوندمش دنده 4 180-190 خخخخ کلا وقتی اینجوری میشه دنده هارو 4تا در نظر میگیرم . پارس سال موتورش همون 405 glx هسته؟ راستی داداش پرشیا من ک نمیدونم مشکلت چیه اما من با tu5 خیلی حال میکنم مخصوصا دنده 5 چون سبکه اصلا صدا تو کابین نمیاد و کولر روشن تاثیری رو سرعت شتاب آنچنانی نداره . پیش نهاد میکنم یکم پشت موتور tu5 بشینی ببینی چه حالی میده . نه این که بگی xu7 کشش اینجوری اونجوری گشتاور اینه یا اونه . من ک هیچ وقت عادت ندارم 70تا سرعت بندازم دنده 5 و کشش و این چیزا بگیرم 70 تا 90 یا تو جاده تا 100 ذنده 3 .
18:22  1394/03/20
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

بیژن خان ممنون من3/12 تکمیل وجه کردم ایشاله که زودتر فاکتور بشه
17:06  1394/03/20
گزارش
پاسخ دادن
محمدسام
0

ماشین سنگین و پر مصرفه مثل سمند
11:48  1394/03/20
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 83 84 85 86 87 88 89 صفحه آخر
صفحه 86 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 29 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد : واریز اولیه 5 شهریور ، تکمیل وجه 16 اسفند هنوز فاکتور نشدم
یوسف : سلام نمیدونم خبر درست یا نه. میگن بابت اینکه نمیتونن سانروف رو تامین کنن خط تولید g متوقف شده. اگه مصرف کننده هستین براتون زیاد اهمیت نداره بنظر من تبدیل ب gl قبول کنین. باز خود دانین
شاهینgl : دوستان من ۱ ماه که تحویل گرفتم اصلا هم ازش راضی نیستم آشغال به تمام معناست سروصدا زیاد کیفیت قطعه پایین واقعا ارزش نداره این همه حرص خوردن برای یک آشغال به تمام معنا زیاد خودتون اذیت نکنین
شاهین پلاس اتوماتیک : خیر تا ۱۶ اسفند هم فاکتور شده. اطلاع موثق دارم
شاهین اتومات : سلام و عرض ادب. لطفا دوستانی که ماشینشون فاکتور میشه محبت کنن تاریخ واریز اولیه و مبلغ واریز.. تاریخ واریز تکمیل وجه و مبلغ تکمیل وجه اطلاع رسانی کنن🙏
حمید : از دعوتنامه های تارا دستی کسی خبر نداره؟
محسن : درود از دعوتنامه تارا v1 کسی خبر نداره؟
Cs55 : سلام برای تحویل حضوری پیام اومده بعد پلاک چند روز طول میکشه تحویل بدن افرادی که تحویل گرفتن حضوری بزنیم یا صبر کنیم بفرستن نمایندگی شهرمون؟
شاهین جی سانروف : بله منم تماس گرفتم گفتن خط تولید شاهین جی متوقف شده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اریزو 6 پرو مشکی : سلام . امروز قیمت های 404 مدیران خودرو رو اعلام شده . نوشته قیمت قطعی 404 پس انشالاه با این حساب باید از فردا مجوزها داده شود .تو گوگل سرج کنید میاد
زهرا : خداروشکر که ما قد کوتاه هستیم 🤣🤣
پذیرش مرداد : من دقیقا با شرایط شما یکسان هستم و امروز فاکتور شد
یاسین : پلاک شدم
دوگانه 30 بهمن 100لیتری : مال کدوم شهر هستین؟
احمد : سلام ساینا دوگانه تکمیل وجه اسفند کسی فاکتور شده
امیر : سلام فاکتور شدی ??
😂 : 😂😂😂 سلیقس دیگه متفاوته
محمد : دعوت نامه دو ماه قبل تاریخ قراردادت و تحویل یک ماه و نیم با تاخیر
سعیداوی : ساینا‌85گانه‌نعلت‌برشرکت‌بیصاحب‌برج11بایدتحویل‌بگیرم‌تاهلاهیچ‌خبری‌ازماشین‌نیست30ام‌پلاک‌شدتاامروزبدستم‌نرسیدنعلت‌برمسولین‌سایپا