امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

ناصر
11

پژو پارس درسته كه موتورش ٨ سوپاپ، مصرف بالاي بنزين ، صداي زياد موتور، تكنولوژي ٤٠ سال پيش و،،،،،، اما از لحاظ گشتاور و كولر از ماشين هايي مثل ال ٩٠ ، تويوتا ، بنز ، مازراتي ، اي اف سون ، ب ام و و ،،،،،، خيلي بهتره
پس پيشنهاد مي دم قيد ماشين هايي با تكنولوژي جديد را بزنيد و با پژو پارس ٨ سوپاپ. ، گشتاور بسيار بالا و كولر يخچالي حال كنيد
ماشين فقط تراكتور ببخشيد پژو پارس
21:58  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: MeHdI j
15

من میخوام کاملا بی اغراق نظرم رو درمورد موتور های tu5 و ef7 و xu7 بگم . هر 3 مدل رو داشتم و اذیتم هم کردن زیاد لازم به ذکره الان 2 ساله ماشین خارجی سوار میشم
انتخاب بین 3 موتور انتخاب بین بد و بدتره ولی از نظر من tu5 بهترین موتوره و مرگ نداره رده دوم در اختیار ef7 هست که از نظر من تنها ایرادش نبود قطعات در صورت خرابیه وگرنه خیلی شرف داره به tu5 و شتاب ef7 رو هیچ ماشینی نداره رده آخر xu7 هست که نگم بهتره افتضاح افتضاحه صدای تراکتور میده و شتابش مثل پیکانه و راه نمیره تنها مزیتش اینه که خراب که شد زود تعمیر میشه .
14:27  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
هادی
4

اره شتاب tu5‌و ef7 توی کفی خیلی بهتره اما وقتی که رسیدی سربالایی دیگه جون راه رفتن ندارن . کشش خوب واسه سربالایی مخوای فقط xu7
گزارش
پاسخ دادن
14:48  1395/03/31

شهاب
19

تنها مشکل ef7 تکنولوژی کاملا بروز اونه که قطعه ساز و تعمیرکار ایرانی با اون هنوز فاصله داره در حال حاضر هم ef7 در عمل به همه موتورهای تولید داخل به شکل محسوسی برتری داره من خودم پارس tu5 دارم ولی با اولین تجربه رانندگی با ef7 کاملا متفاوت بودنش را احساس کردم
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1395/03/31

سعید
6

مشکلات ef7 یکی دو تا نیست . این موتور گشتاورش تازه توی 5000 میشه 155 . این یعنی ضعف کشش دور پایین . شما دقت کن گشتاور xu7 توی دور 3000 میشه 153 . یعنی گشتاور ef7 توی دور 5000 تازه میشه اندازه گشتاور xu7‌توی دور 3000 . خوب ef7 کشش ضعیف تری داره واسه سربالایی . رو سرعت گیرها جاهایی که xu7 راحت با دنده 2 یا حتی 3 رد میشه باید با ef7 با دنده یک رد بشی چون وقتی دور ef7 پایین هست واقعا جون نداره . کلا ef7 معکوس زیادتر میخوره و کشش ضعیف تری داره . نسبت تراکمش هم 11 هست یعنی بنزین با اکتان 97 میخواد وگرنه ناک میزنه و هم قدرت موتور کمتر از قدرت نامی میشه و هم به موتور در دراز مدت آسیب میرسه . مشکلات دسته موتورش هم که دایمی هست . افت کولر بیشتری داره و خیلی شدید هم داغ میکنه . مشکلات مربوط به سیستم روغن کاریش هم هست . هنوز خیلی مونده تا ef7‌موتور کاملی بشه که بشه بهش اطمینان کرد . قطعاتش هم که کمیاب و گران هستند و تعمیرکارش هم سخت پیدا میشه . اما xu7 جواب خودش رو پس داده و واقعا موتور سخت جون و مخصوص سربالایی هست چون گشتاورش واقعا عالیه .
گزارش
پاسخ دادن
16:06  1395/03/31

پوریا
10

در جواب سعید باید عرض کنم من نزدیک 2 ساله که ef7 دارم و هیچ کدوم از مواردی که شما نوشتید را تجربه نکردم نه روغن ریزی نه داغ کردن ونه ضعف گشتاور در ضمن موتور ef7 تنها موتور ایرانی مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپهاست که گشتاور را توی محدوده بزرگی از دور موتور ثابت نگه میداره یعنی گشتاور توی دور 3000 تا دور 5000 بسیار بهم نزدیکه یعنی شما با موتور ef7 می تونید از تمامی دورهای موتور بصورت بهینه استفاده کنید با کمترین افت گشتاور در دور پایین و بدون آسیب به موتور در دور بالا این دقیقا نقطه مقابل موتور xu7 هست که بیشترین راندمان را در دور 3000 میده و با لا رفتن دور موتور به شدت دچار افت توان میشه یعنی ما با یک موتور نصفه نیمه طرف هستیم که بالا بردن دور موتور ریسک بالایی داره البته مقایسه ef7 با xu7 کاملا اشتباهه چون چند نسل فاصله تکنولوژی دارن رقیب درست برای ef7 میتونه موتور قابل احترام tu5 باشه که باز ef7 با داشتن حجم بیشتر و سیستم cvvt برنده رقابت میشه من مدتها پژو 405 با موتور xu7 داشتم واین مطالب را کاملا تجربی درک کردم
گزارش
پاسخ دادن
19:18  1395/03/31

علی
4

تو خودت رو گول بزن فکر کن cvvt گشتاور رو از دور 3000 ثابت نگه میداره ! طرز فکر خوبیه واسه گول زدن خودت . گشتاور ef7 تازه تو دور 5000 میشه 155 و مثل همه موتورهای هم حجمش در دور 3000 چیزی بیشتر از 140 نیوتن متر نميتونه تولید کنه . گشتاور دور پایین موتور به حجم موتور مربوط هست و ef7 حجم کمی داره . تجربه رانندگی با ef7 هم شتاب اولیه ضعیف و کشش ضعیف دور پایینش رو تایید میکنه . با تکیه کردن به بهانه cvvt و این حرفها نمیتونی واقعیت رو کتمان کنی . Ef7 از ضعف کشش و ضعف شتاب اولیه رنج میبره چون تا دور موتور به 4000 نرسه هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1395/03/31

رضا
5

یا tu5 شما خیلی سوپر استار بوده یا xu7 شما خیلی زاقاری بوده و شایدم ef7 شما ساخت خود آلمان بوده !!!😮😮
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/03/31

علی
5

اگر گشتاور ef7 از دور 3000 ثابت بود که باید زانتيا 1800 رو هم جا میگذاشتی باهاش . کجایی کاری تو ؟؟ این ef7 تو کشش و گشتاور از پس xu7 بر نمياد چه برسه بخواد از زانتيا 1800 هم بهتر باشه . مشکل امثال شما ها نداشتن اطلاعات فنی دقیق هست و فقط براساس چند تا کلمه و داستان سرایی نتیجه گیری میکنید . شما که میگی گشتاور ef7 از 3000 تا 5000 ثابته خوب باید از زانتيا 1800 هم بهتر راه بره . اما همه دیدیم که نمیره پس حرف شما با واقعیت مطابقت نداره . بهتره به جای داستان سرایی و توسل به کلمات برید کمی مطالعه فنی بکنید
گزارش
پاسخ دادن
19:55  1395/03/31

سجاد
5

یه نظر من اگه کسی شانس داشته باشه و xu7 خوب و با کیفیت به تورش بخوره یه سوپاپش به کل موتور های ef7 لاینحل و tu5 که رو پرایدم راه نمیره میرزه.
گزارش
پاسخ دادن
19:58  1395/03/31

پوریا
8

علی آقا تعصب چیز بدیه چون چشم آدم را نسبت به واقعیت کور میکنه من هم زمانی مثل شما فکر میکردم xu7 آخر موتوره ولی با تجربه موتورهای 16 سوپاپ جدید نظرم کاملا عوض شد موتور xu7 در شرایط فعلی یک موتور بشدت قدیمی پرمصرف و ناکارآمده که بقول بعضی از دوستان فقط بدرد موزه میخوره یا نهایتا روی وانت بار مثل آریسان باید نصب بشه چون عملکرد مناسب در دور پایین داره که لازمه خودروهای کندرو و حمل باره و بدرد خودروی سواری ومسافرتی نمیخوره البته چه شما موافق باشی یا مخالف زمزمه رده خارج کردن xu7 از یکسال پیش شروع شد و الان با عدم شماره گذاری نوع دوگانه سوز رسما عملیاتی شده
گزارش
پاسخ دادن
20:00  1395/03/31

علی
5

اولا موتور اریسان موتور روآ 1700 هست . تو که هنوز نمیدونی موتور آریسان چی هست بهتره در مورد موتورها نظر ندی . ضمنا 17 سوپاپ وقتی خوبه که حجم موتور کافی باشه وگرنه اگر 160 سوپاپ هم باشه ولی حجمش کم باشه باز گشتاور دور پایین ضعیف و شتاب اولیه ضعیف و کشش ضعیف در سربالایی خواهیم داشت . مشکل ef7 ضعف گشتاور دور پایینش هست که ناشی از حجم کم موتورش هست . موتور تنفس طبیعی اگر حجم کافی نداشته باشه هر کاریش کنی از ضعف گشتاور دور پایین رنج خواهد برد
گزارش
پاسخ دادن
20:36  1395/03/31

بنده خدا
5

هادی مخت مثل موبایلی هست که فقط نقشه های جاده های سربالایی روش نصب کرده باشند فکر کنم از نظر تو تمام جاده ها سربالایی باشه یا بهتر بگم کل زمین کوهستانی با شیبهای خیلی زیاد هست و اصلا زمین صاف و جاده کفی وجود نداره دایما یا میریم بالا یا میاییم پایین
گزارش
پاسخ دادن
22:19  1395/03/31

:-))
6

مهندس علی اول متنی که پوریا نوشته درست بخون بعد پارازیت بنداز کجا نوشته موتور فعلی آریسان ایکس یو هفت. نوشته بهتره برای وانت بار مثل آریسان نصب بشه که برای یه موتور 8 سوپاپ ترتری کاملا مناسبه
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1395/03/31

ss
1

\من با نظر شما موافقم برادر من هم ef7 داره و من بارها ازاش استفاده کردم همه چی اوکی هست
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1395/04/03

ناشناس دلربا
1

سلام. کارخونه پارس lx کارخونه تهران چطوره؟؟؟
14:11  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
+2
9

ته مونده انبار هم :
فروش اقساطی پژو پارس سال با تسهیلات ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه
(لیزینگ ملت)
قراره هر پژو پارس توسط یک امداد خودرو اسکورت بشه هر جا خراب شد درست کنند . غربیلک فرمونش هم مدل جدید ه و رنگ زرد مایل یه قهوای زیبا !!!!!تزئینات داخلی
الان دیگه کلاس داره از در پیکرش میریزه ،فرت و فرت
13:39  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
+2
10

شمارش معکوس برای پرتاب موتور XU7 به سطل ذباله آغاز شد .
10....9......8.....
13:10  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
.
12

شمارش معکوس برای سوختن گیربکس ال90 در اثر نشت گردگیر پلوس 10 9 8
گزارش
پاسخ دادن
13:27  1395/03/31

حج علی
6

بدون شک ال 90 بهترین ماشینه در ایرانه.ما جاده های ایران را زیر چرخ رنو میگذاریم .این است خودرویی با قطعات اصل فرانس
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1395/03/31

ناصری
6

یه سمند 1800 بگیری صد شرف داره به این دنا با این موتور آشغال ef7 روش
08:40  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
رضا
11

دوستان توجه داشته باشید که پارس فقط فیس لیفت 405 محسوب میشه واز نظر ایمنی و آیرودینامیک حدود 20 سال واز نظر موتور نزدیک 30 سال از سمند ef7 عقب تره توی جاده ef7 براحتی پارس ،405 و تقریبا همه خودروهای داخلی را جا میذاره که علتش صرفا موتور پیشرفته ef7 نیست بلکه بدنه سنگین و آیرودینامیک خوب خانواده سمند هست که حتی در ماکزیمم سرعت 220 هم خودرو را کم لرزش و پایدار نگه میداره نکته دوم حس رانندگی با ef7 بسیار به خودروهای جدید خارجی شباهت داره که بر خلاف این موضوع خودروی پارس حس خودروهای قدیمی مثل پیکان را تداعی میکنه در کل خرید پارس با قیمت و امکانات فعلی کار هوشمندانه ای نیست
03:47  1395/03/31
گزارش
پاسخ دادن
ef7
4

با کسی که به ef7 میگه موتور هیچ وقت نباید بحث فنی کرد . ef7 به همه اثبات کرده که موتور غیر قابل اطمینان با قطعات گران و کمیاب و بی کیفیته که وقتی خراب میشه دیگه درست بشو نیست . موتور کار سخت و مداوم هم نیست و اگر ازش کار بکشی به اندازه هزینه یک موتور کامل ظرف دو سال واست خرج بالا میاده . حتی امداد خودرو هم حاضر نیست از ef7 استفاده کنه و همه سمندهاش xu7 هست . خودشون هم میدونن موتور قابل اطمینانی نیست ef7 . وقتی خرابی های ef7 شروع میشه عملا زمین گیر میشه و هیچوقت واقعا درست نمیشه و مشکلاتش دیگه رفع نمیشه . ef7‌یک موتور تجاری سخت کار نیست و فقط به درد زیر پارکینگ خونه میخوره . البته اگر روغن ریزیش اجازه بده که بذاریش تو خونه زیر پارکینگ !!
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/03/31

ef7
4

بدنه سمند بعد از کمی کارکردن جوری وا میره و لش میشه که حال آدم ازش بهم میخوره . به سمندهای سه چهار سال کارکرد نگاه کن انگار صد ساله دارن کار میکنن
گزارش
پاسخ دادن
12:32  1395/03/31

علی
7

با نظر رضا کاملا موافقم پارس در مقابل ef7 هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:20  1395/03/31

.
3

فعلا که پارس حرفهای زیادی برای گفتن داره به خصوص در مقابل انواع ef7
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/03/31

کاشانی
9

من با وام یه پارس 93 برداشتم همون روز اول دلم را زد واقعا انگار سوار پیکان میشدم روی سرعت 140 قبل از کیلومتر 5000سرسیلندر سوزوند و تعویض موتور شد بعد یه مدت بخاطر مصرفش غیره عادی که داشت فروختمش و ef7 مدل 94 برداشتم واقعا فرقشون از زمین تا آسمونه سرعت شتاب مصرف کم و کم صدا و راحتی مسافرت در مجموع اصلا با پارس قابل قیاس نیست اولین ماشینی که از خریدنش پشیمون نشدم مصرفش داخل شهر بدون کولر 9 لیتر و با کولر 10 لیتر و توی جاده معمولا از 6 لیتر بیشتر نمیشه الان 31800 کیلومتر باهاش رفتم و کوچکترین مشکلی نداشته فقط یه بار سنسور دنده عقب با گارانتی عوض کردم بنظر من سمند با هر موتوری به پژو برتری داره
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/03/31

هادی
4

کاشانی جان بهتره داستان قابل باور تری سرهم کنی . خیلی تابلو بود داداش
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/03/31

کاشانی
4

هادی جان من دلیلی برای دروغ گفتن ندارم اگه به نظرات سال 93 و 94 همین سایت مراجعه کنی دست کم 20 تا نظر از من ثبت شده که همه مال زمانیه که پارس داشتم. برو بخون قضاوت در مورد راست ودروغ با وجدان خودت
گزارش
پاسخ دادن
15:26  1395/03/31

کاربر: ali ef
4

اره پارس تو ادعا صاحباش هیچ وقت کم نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
14:29  1395/03/31

کاربر: REZA XU7
8

پارس زيمنسي به نظر خيلي بهتر از SAAT هست
هم كم صداتره هم شتابش بيشتره اما ظاهرا مصرف SAAT كمي كمتره.
21:22  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
منوچهر
5

پارس همون 405 هست با همون مصرف بالای صدی 12 و 13. متاسفانه بسیاری از مردم ازین واقعیت خبر ندارند که موتور پارس همون موتور 405 هست
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/03/31

رضا
8

اتفاقا همه خبر دارن و خوب میدونن دارن چی میخرن . موتوری جون سخت تر و پرکشش تر و قابل اطمینان تر با کمترین افت کولر و قطعات ارزان و فراوان اگر بخوای فقط باید xu7 بگیری . بقیه موتورها حجم کمی دارن و کشش خوبی نمیتونن روی این بدنه ها ارایه بدن . موتور بهتر از xu7 روی این بدنه ها میخوای باید بری سراغ xum و L4 وگرنه tu5 خوبه ولی به درد این بدنه نمیخوره و مخصوصا با این گیربکسش حسابی تو گردنه ها کم میاره . موتور ال90 موتوی خوبیه اما ال90 هیچی نداره جز یک موتور و گیربکس خوب و اصلا امکانات رفاهی و تعادل و کولر خوب و صندلی نرم نداره و تو جاده اصلا مثل پارس راه نمیره . 405 ماشین خوبیه اما کیفیت داخلش از پارس به مراتب کمتره و ساده است ولی واسه کار خیلی خوبه . بدنه سمند هم که خیلی زود میافته و لش میشه و دید خوبی هم نداره . پس وقتی خوب نگاه کنی میبنی اگر یک ماشین سواری جاده ای نرم با امکانات و تعادل خوب و کشش عالی میخوای که هزینه نگهداریش هم کم باشه و قطعاتش همه جا گیربیاد باید بری سراغ پارس xu7 . در مورد ef7 هم چیزی نگیم بهتره چون ثابت کرده مشکل دار ترین موتور داخلی هست و کشش خوبی هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1395/03/31

reza
8

پارس ماشین بسیار عالی است هم از نظر سرعت وشتاب واز نظر امنیت هم پیشرفت فوقلاده ی داشته. ‌‌‌‌‌‌اگرمیخواهید پارس بخریید پارس موتور L4بخرید چون همه ی ویژگی های یک خودرو ایرانی خوب را دارد
19:24  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
12

كاملا درسته. موتور L4 واقعا بي نظير بود. حيف كه ديگه توليد نمي شه
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/03/30

کاربر: محمد
0

سلام
حالا کارخونه فارس از نظر کیفیت چطوره نسبت به بقیه
18:48  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
2

متاسفانه كيفيت ايرانخودروي فارس از همه پايين تر و كيفيت خراسان از همه بالاتره
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/03/30

علی
24

خدا وکیلی یک بار خودتون برید توی گود مکانیکی و تعلیق عقب 405 یا پارس رو ببینید که چقدر جالب و محکم و مهندسی کار شده . یک بار هم برید توی گود و محور عقب ال 90 رو ببنید . میدونید فرقش مثل چی میمونه ؟ مثل فرق یک ماشین واقعی با یک اسباب بازی ! اصلا حرف من رو باور نکنید و خودتون برید نگاه کنید . الان همه جا هم ال90 زیاد هست هم 405 و پارس و سمند . خودتون برید ببینید . اصلا لازم نیست حرف من رو باور کنید یا بیاید کل کل کنید . خودتون برید نگاه کنید تا همه چی رو متوجه بشید . اونوقت میفهمید که چرا ال90 تعادل خوبی نداره و میفهمید چرا 405 زمانی بهترین سیستم تعلیق رو در بین کل ماشین های اروپایی از جمله بین بنز و بی ام و داشته . این خیلی حرفه که با وجود بنز و بی ام و این 405 بوده که بهترین سیستم تعلیق رو در اون سال برنده شده. شاید بگید خیلی سال پیش بوده . درسته ولی حتی اون سال ها هم بنز و بی ام و عالی بودن . قطعه مکانیکی که خوب طراحی بشه تا سالها عالی جوابگو هست . بین 206 و تندر و پراید و تیبا و کل ماشین های داخلی بهترین تعلیق مربوط به 405 و سمند و پارس هست . نگاه کنید خودتون متوجه میشید
16:13  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
مسعود
14

دوستمون حرف قشنگی زد . اصلا نیاز به کل کل نیست . الان 405 و پارس و ال90 همه جا پیدا ميشه و خیلی راحت میشه خود آدم سیستم تعلیقش رو نگاه کنه و طرحش رو ببینه و نتیجه گیری کنه خودش
گزارش
پاسخ دادن
20:07  1395/03/30

صادق
0

حرفتون واقعا درسته
بی تعصب میگم آفرین
گزارش
پاسخ دادن
14:58  1396/08/05

محسن کاویانی
9

xu7 فقط بدرد وانت بار میخوره چون هم مصرفش زیاده وهم خیلی صدای تر تر میده برای ماشین سواری و خانواده خیلی ضایست
15:51  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
نکته
12

یک نکته خیلی مهم . وقتی خود امداد خودرو همه ماشین های سمندش موتور xu7 دارن خودت دیگه حساب کن ببین یعنی چی . خود امداد خودرو میدونه ef7 تحمل کار سخت رو نداره و دوام نمیاره و کلی خرج بالا میاره اگر ازش کار بکشی . فهمیدن واقعیت خیلی سخت نیست فقط کافیه به اطرافت با دقت نگاه کنی . ef7‌ موتور کار سخت نیست و دوام نمیاره
13:38  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
10

این کاملا طبیعیه چون ef7 مال کار سخت و طولانی نیست و چون کشش و گشتاور دور پایین کافی نداره باید باهاش دور بالا رانندگی کنی و دنده معکوس زیاد بدی و همین باعث میشه خیلی زود از پا دربیاد مخصوصا که مشکلات فنی زیادی هم داره
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/03/30

+2
10

واسه همینه کل XU7 های CNG رو از شماره گذاری محروم کردن .700 -800 بار قابلیت تعمیر داره ،از بس جون سخته هر چی تعمیر میکنی دوباره خرابه
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1395/03/30

نقطه
1

این نکته تو کنکورم میاد؟
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/03/30

کیانی
15

کل بار حمل و نقل سواری های کرایه و تاکسی بین شهر و داخل شهر بر دوش xu7 گازسوز هست چطوری میخوان متوقفش کنن ؟؟ اینها همش حرفه . چند وقتی گیر میدن بعدش دوباره شروع میشه حداکثر با نصب یه کاتالیزور جدیدتر دوباره تولید میکنن . متاسفانه موتوری نیست که واقعا بتونه جای xu7 رو بگیره یعنی هم قطعاتش ارزون باشه هم همه جا تعمیرکارش گیربیاد هم کشش و قدرت خوبی داشته باشه . رو ای اف سون که اصلا نمیشه حساب باز کرد چون به همه ثابت کرده که نه کشش خوب داره نه کیفیت وقتی هم خراب میشه که دیگه میشه مصیبت . tu5 هم که کشش نداره رو 405 و سمند و گاز سوز هم که اصلا نداره . همون بنزینیش هم به زور راه میره چه برسه بخوان tu5 رو گازسوز هم بکنن رو سمند و 405 پس میبینیم که چاره ای نیست و واقعا xu7‌جانشینی نداره واقعا هنوز
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/03/30

کاربر: REZA XU7
14

کاملا درسته.حتی اداراتی که سمند دارن هم از موتور XU7 استفاده می کنن
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1395/03/30

احمد
3

هفته پیش یه 405 موتور tu5 گرفتم شانسی چه کار خوبی کردم چون اگه قرار باشه xu7 دیگه تولید نشه کار بهتری کردم
12:55  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
S5
0

ثبت نام من 16 مرداد و موعد تحویل 5 آذر بود
دیروز پیامک شاسی اومد (20 آذر)
حالا خود ماشین رو کی تحویل بدن، خدا میدونه !!!
گزارش
پاسخ دادن
14:33  1402/09/21

مهدی
0

فکر نکنم اینطوری باشه
گزارش
پاسخ دادن
11:31  1402/09/21

اس ۵
0

سلام اره دقیقا همینطوره صحت داره
گزارش
پاسخ دادن
12:35  1402/09/21

S5
0

ثبت نام من 16 مرداد و موعد تحویل 5 آذر بود
دیروز پیامک شاسی اومد (20 آذر)
حالا خود ماشین رو کی تحویل بدن، خدا میدونه !!!
گزارش
پاسخ دادن
14:28  1402/09/21

پیام
0

سلام دوستان عزیزم
پایین هم گفته که 8شهریور تکمیل وجه شده دیروز شاسی شده پس مردادماه تموم شده شهریورماه از9به بعدمانده انشالله این هفنه هم ما شاسی بشیم به امیدخدا 20شهریورتکمیل وجه کردم 10دی هم گفتن تحویل هست رنگ مشکی
گزارش
پاسخ دادن
16:47  1402/09/21

.
8

‍پس تو پیش فروش های سال 96 رو ندیدی برای پارس سال
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1395/03/30

بهنام
8

اسم xu7 که میاد یاد واشر سرسیلندر میفتم خدا حافظ xu7 با ۸سوپاپ سلام tu5 کم مصرف و ۱۶ سوپاپ
12:54  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
10

اسم tu5 هم که میاد کشش ضعیف و راه نرفتن ماشین تو سربالایی و دنده معکوس زیاد و رانندگی با دور بالای 4500 و خرابی دایم دسته موتور و اومدن هوای داغ توی کابین در اثر طراحی اشتباه اگزوز tu5 روی بدنه 405 یاد آدم میاد
گزارش
پاسخ دادن
13:21  1395/03/30

رضا
10

اسم tu5 روی 405 و پارس که میاد آدم باید به کشش ضعیف و خرابی دایمی کلاچ و گیربکس be4 و عدم همخوانی موتور و بدنه و گیربکس سلام بکنه . ضمنا برو نگاه کن ببین برای سال 96 چطور داره پارس سال پیش فروش میشه
گزارش
پاسخ دادن
13:23  1395/03/30

reza
4

من نه طرفدار پارسم خودم پارس موتور L4دارم ان قدر قدرت داره که یه بار با یه سمند ef7777 کورس گذاشتم طوری جا موند که دیگه از همون مسیر انداخت تو جاده اصلی رفت بنده خدا خجالت کشید
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1395/03/30

reza
3

خلاصه دوستان یه جوری براتون بگم سمن همیشه پیشه پارس کم اورده
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/03/30

کاربر: REZA XU7
10

همین 8 سوپاپ فقط یه سوپاپش به صدتا TU5 می ارزه
گزارش
پاسخ دادن
13:54  1395/03/30

محمد
5

یه پژو موتور xu7 داشتم جز مصرف بالا و این که ۱ بار واشر سرسیلندر فروخت چیزی ازش ندیدم باید خیلی زودتر از اینا این موتور از چرخه تولید کنار میرفت
12:52  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
محمد رضا
4

لغو شماره گذاری که مربوط به سال 93 هست که ایران خودرو از اون موقع تمام xu7 ها رو یورو 4 و با داشبور جدید رونمايي کرد . وقتی متنی. رو میخونید تاریخ متن رو هم یه نگاه بندازید لطفا.
12:50  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
.
6

اگر این افراد با دقت چیزی رو میخوندن که موتورهای کم گشتاور tu5 و ef7 رو نمیگرفتن که سربالایی ها رو فقط با دور 5000 بالا میره و همش باید دنده معکوس بدی که دور موتور نیاد زیر 4500
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1395/03/30

ابراهیم
4

بله درسته موتور tu5 ۱۶سوپاپ و به روز تره مغلومه که خیلی بهتر از موتور xu7 هستش که برا ۴۰ سال پیشه
12:47  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
امیر
5

آره شتاب tu5 خیلی بیشتر از xu7 که یه موتور تاریخ مصرف گذشته با ۸سوپاپه همون بهتر که دیگه تولید نشه
12:45  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
6

شتاب tu5 فقط تو کفی و وقتی ماشین خالی باشه و به شرطی که دنده ها رو تا دور 5500 گاز بدی بیشتره اما وقتی ماشین سنگین باشه و یا سربالایی بری دیگه tu5 کامل جا میمونه از xu7‌چون گشتاور tu5 خیلی ضعیف تره و ضریب دنده های 3 و 4و5 گیربکس be4 هم خیلی سبکتره . گشتاور ضعیف tu5 در کنار ضریب سبک دنده 3 به بالای گیربکس be4 یعنی ضعیف بودن پارس tu5 توی سربالایی مخصوصا زمانی که ماشین سنگین باشه . tu5 هم گشتاور کمتری تولید میکنه و هم در دور بالاتری میتونه به این گشتاور برسه و این یعنی کشش ضعیف برای پارس tu5 . مشکلات زیاد صفحه کلاچ و گیربکس پارس tu5 هم که نیازی به گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1395/03/30

کاربر: REZA XU7
3

تو با اسامي امير ، بهراد و علي هم همين كامنت ها رو در عرض كمتر از ده دقيقه گذاشتي.
اينقدر ضايع بازي درنيار
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/03/30

علی
5

خداحافظ xu7 خدا حافظ موتور ۸ سوپاپ خدامافظ امنولوژی ۴۰ سال پیش خداجافظ مصرف صدی ۱۲ خداحافظ واشر یرسیلندر سوزوندن تا آخر امسال دیگه tu5 به جای xu7 جای گزین میشه
12:34  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
.
6

فعلا همین 8 سوپاپ بهترین کشش و گشتاور رو داره بین همه موتورهای داخلی
گزارش
پاسخ دادن
12:57  1395/03/30

فرشید
6

دیگه زمان موتورهای ۸ سوپاپ تموم شده به خاطر مصرف بالا بهترین موتور تو ماشینای ایرانی tu5 هستش که هم کم مصرفه هم شتاب داره ۱۶ سوپاپم هستش
12:32  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
.
5

وقتی 16 سوپاپ خوبه که اول حجمش کافی باشه مثل موتور xu7jp4 روی پارس elx قدیمی که هم 1800 بود هم 16 سوپاپ اما وقتی حجم رو کم کنی اگر 200 تا سوپاپ هم بندازی بازم گشتاور دور پایین کم میشه . بهترین کشش دور پایین رو xum و xu7 دارن بین تولیدات فعلی چون گشتاور دور پایینشون از همه بیشتره . tu5 و ef7 فقط به درد کفی میخورن اما وقتی بری جاده کوهستانی همش مجبور میشی دنده معکوس بدی و با دور موتور 5000 رانندگی کنی تا بالا برن اما xu7 خیلی راحت تر و با کشش خیلی بهتری و با کمترین دنده معکوس بالا میره
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/03/30

احمد
5

به درد نخور ترینو کم بازده ترین موتور تو ایران همین موتورxu7 هستش که جز مصرف بابا و واشر سوزوندن هیچ مزیت دیگه ای نداره که شکر خدا فثط تا آخر امسال تولید میشه و موتور پر شتاب و کم مصرف tu5 جایگزین اون میشه
12:30  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

دوستان به محض تحویل شاهین حتما ۲تا کار انجام بدین
اول محافظ صفحه با کیفیت روی مانیتور بذارید چون محافظ صفحه فابریکش به تجربه دوستان خیلی زود ترک میخوره و به مانیتور میچسبه و باعث اسیب به مانیتور میشه
و دوم حتما یه لامپ برا روشنایی سرنشین عقب تعبیه کنید
واقعا نمیدونم چرا برا سرنشین عقب روشنایی نذاشتن

پرستیژ و رخ و زیبایی شاهین واقعا نسبت به بقیه ماشین های ایرانی چون دنا و تارا غیر قابل مقایسه هست ولی ای کاش براش موتور۱۶سوپاپ میذاشتن
اگه اینجور میشد یه سروگردن که هیچ صد سر و گردن از بقیه ماشینا بالاتر بود
گزارش
پاسخ دادن
10:40  1402/09/21

مهران
4

کسی قیمت واشر سر سیلندر xu7 رو داره برای بار دوم ماشینم واشر سوزوند
12:27  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
J7 black esf
0

8/8
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1402/09/22

J7 black esf
0

8/8
گزارش
پاسخ دادن
22:10  1402/09/22

j7 اصفهان
0

سلام.تاریخ فاکتور شما کی بوده؟
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1402/09/21

J7 black esf
0

8/8
گزارش
پاسخ دادن
01:08  1402/09/22

هادی
5

قیمت اویل ماژول ef7 رو دارم میخوای ؟؟ قیمت سرسیلندر ef7 رو هم دارم همچنین دسته موتورهاش . قیمت گیربکس ال90 رو هم دارم با گردگیر پلوسش
گزارش
پاسخ دادن
15:43  1395/03/30

مهدی
3

بله درسته موتور xu7 بازده خیلی پایینی داره چون که برا ۴۰ سال پیشه به خاطر همینم استاندارد از آخر امسال دیگه احازه شماره گذاری این ماشینو نمیده
12:26  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

موتور ۱۸۰۰ سی سی ۸ سوپاپ با مصرف بنزین صدی ۱۲ فقط ۹۰ اسب بخار قدرت داره خخخخخخخخخخخخخ
12:24  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

بازم تابستون شدو گرم شدن هوا بازن واشر سر سیلندر یوزوندن xu7 بیشتر از اینم از یه موتور ۴۰ سال پیش انتظار نمیذه خخخخخخخنن
12:22  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
پارسا
3

بعد از خانواده پراید و تیبا موتور xu7 با ۹۰ اسب بخار و ۸ سوپاپ ضعیف ترین موتور ایران بازم صد رحمت به پراید که دیگه واشر سرسیلندر نمیسوزونه
12:20  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
مصی s3
0

بسلامتی عزیز. کی شاسی شد؟ و بیمه؟
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1402/09/21

علی
3

گشتاور و کشش که بهترین مال xu7 هست . کسی که براساس اسب بخار ماشین میخره و به گشتاور موتور و دوری که گشتاور ماگزیمم میشه نگاه نمیکنه از موتور هیچی نمیدونه . mvm315 هم 110 اسب هست اما سربالایی اصلا راه نمیره دقیقا مثل ef7‌و tu5 که فقط کفی خوب راه میرن و سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنن
گزارش
پاسخ دادن
13:36  1395/03/30

سیامک
1

علی آقا یه خواهش دارم ازت می دونم شما پشت ماشینی که tu5 یا ef7 ننشستی وگرنه این حرفای خنده آور رو نمی زدی من خودم سمند ef7 دارم می دونم موتور tu5 هم همین قدرت رو داره چون 16 سوپاپه عزیزه من کم کم داره این دو موتور دارن بین مردم جاباز می کنن پس شما هم برو ماشینت رو بفروش وگرنه مفتم ازت نمی خرن ....این دو موتور کم مصرف،پرشتاب و پرقدرت هستند این گشتاوری هم که میگی جفنگه خودتم می دونی که از صدای موتور و مصرف بالا و ایرادات مختلف خسته شدی ،واقعا حسی که آدم از سواری با این دو موتور میده سواری یه ماشین سطح بالاست
گزارش
پاسخ دادن
11:13  1395/04/03

پارسا
4

موتور xu7 برای ۳۰ سال پیش اونم با ۸ سوپاپو فقط ۹۰ اسب بخار آره درست شنیدی ۹۰ اسب بخار تیبا ۸۰ اسب بخار داره خخخخخنخنخ
12:18  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

جز ایران جای دیگه دنیا هم موتور ۸ سوپاپ تولید میشه مگه کسی تطلاع داره؟
12:16  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
کی
0

:))))))))
خیلی بیکاری داداش
گزارش
پاسخ دادن
09:04  1402/09/21

ابراهیم
1

تو سال ۲۰۱۶ پول دادن بابت یه ماشین ۸سوپاپ واقعا بی عقلی هستش
12:15  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

سپاس ازتون انشالله شماهم به زودی تجربه سواری این ماشین خش رخ رو داشته باشین
گزارش
پاسخ دادن
10:42  1402/09/21

صابر
0

راست میگن استانداد فقط تا آخر امسال اجازه تولید موتور xu7 و شماره گذاری اونو داده؟
12:14  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
بهنام
1

موتور xu7 جز واشر شر سیلندرو مصرف بنزین بالا دیگه چه مزیتی داره؟
12:12  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
احمد
1

موتور xu70 فقط تاآخرامسال شماره گذاری میشه چون استاندارد و محیط زیست دیگه اجازه تولیدشو نمیدن
12:10  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
مجید اتومات
0

مال منم اتو نقره ای بود .پیش نویس تیر ۱۴۰۱
هفته پیش فاکتور شد امروز پلاک .تحویل ۳۱ شهریور
واریز ۲۷ تیر
گزارش
پاسخ دادن
21:59  1402/09/20

.
2

ظاهرا تو پس پیش فروشهای سال 96 رو ندیدی . اینا همش حرفه که شماره نمیشه و این حرفا
گزارش
پاسخ دادن
13:02  1395/03/30

علی
8

دنا موتور بی کیفیت و کم کششی داره . مهمترین مشکل دنا همین موتورش هست . البته بدنه اش هم خیلی زود لش میشه . وقتی با دنا از یک سربالایی بالا میری و یا از سرعت گیر رد میشی همیشه یادت باشه که xu7 همین مسیر رو راحت حداقل با یک دنده بالاتر میره . این همیشه یادت باشه توی گردنه که xu7 یک دنده بالاتر با دور موتور کمتر بدون فشار و داغ کردن و افت کولر خیلی راحت تر بالا میره . ef7‌فقط به درد کفی میخوره سربالایی که رسیدی دیگه لنگ میزنه و باید شروع کنی به دنده معکوس دادن و رانندگی دور بالا تا کشش ضعیف موتور رو جبران کنی و یک چشمت همش به جاده باشه و چشم دیگه ات به دور موتور که نکنه بیاد زیر 4500 و دستت هم روی دنده که آماده معکوس کشیدن باشی
11:22  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
هادی
7

مگه ef7 موتور هم محسوب میشه ؟ این ef7 کاردستی چهار تا دانشجو بوده و بهش نمیگن موتور تجاری
گزارش
پاسخ دادن
11:58  1395/03/30

هادی
7

وقتی خود امداد خودرو همه ماشین های سمندش موتور xu7 دارن خودت دیگه حساب کن ببین یعنی چی . خود امداد خودرو میدونه ef7 تحمل کار سخت رو نداره و دوام نمیاره و کلی خرج بالا میاره اگر ازش کار بکشی . فهمیدن واقعیت خیلی سخت نیست فقط کافیه به اطرافت با دقت نگاه کنی . ef7‌ موتور کار سخت نیست و دوام نمیاره
گزارش
پاسخ دادن
12:01  1395/03/30

پیروز
0

الان دیگه با وجود اینکه پارس ماشین خوبی هست اما دموده شده و بنظر من دنا افتاده توی بورس و ماشین خوب و با امکانات خوبی هست
07:55  1395/03/30
گزارش
پاسخ دادن
علی
4

دنا موتور خوبی نداره واقعا . بدنه اش هم خیلی زود از ریخت میافته و لش میشه چون بدجوری سرهم بندی شده است
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1395/03/30

توجه
6

شماره گذاری تمام خودروها با موتور ایکس یو هفت یا همان اژدهای مشهور ممنوع و تولید انها متوقف شد
23:14  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
سام
2

الفاتحه............
گزارش
پاسخ دادن
02:20  1395/03/30

محمد
3

تمام خودرو ها با موتور xu7 گازسوز تک گانش شماره گذاری میشه حتی آل نود گاز سوزم شماره گذاری نمیشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:30  1395/03/30

ssss
3

واقعا پژو پارس ماشین خوبی
22:15  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
حسین 30
0

سلام یکی جواب ما رو بده بابا سر دنده کمی کجه چکار کنم؟
19:24  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

بفروشش خودتو راحت کن
گزارش
پاسخ دادن
05:36  1395/03/30

سجاد
0

واسه یه سر دنده بفروشدش😮😮!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:24  1395/03/30

علی
1

قابل توجه افرادی که دل به ستاره و آمار استاندارد خوش میکنن . این خبر رو ببینید
http://1car.ir/ns-9998
15:14  1395/03/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
6

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص خودروهایی که شماره‌گذاری آنها متوقف شده است به سایت خبری محیط زیست ایران گفت: از شرکت ایران خودرو سمند CNG (با موتور XU7)، سمند سورن CNG (با موتور XU7)، پژو 206 اس دی CNG (با موتور XU5)، پژو 405 CNG (با موتور XU7)، پژو پارس CNG (با موتور XU7)، تندر 90 CNG و وانت پیکان CNG (با موتور OHV)، از شرکت بهمن موتور وانت مزدا تک کابین CNG و وانت مزدا دو کابین CNG بخشی از این خودروها بوده‌اند.
گزارش
پاسخ دادن
18:37  1395/03/29

علی
1

خیلی زود دوباره شماره گذاری شروع میشه همیشه از این اشکالات میگیرن بعدش هم رفع میشه
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1395/03/30

رضا
2

موتور xu5 کجا بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1395/03/30

حمیدی
1

سلام دوستان عزیز سال ۹۴ بهمن ماه پارس تحویل گرفتم شماره بدنه باحروف FR شروع میشه ساخت کدوم کارخونه هستش خواهشا اگه کسی میدونه ممنون میشم بگه
12:28  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

فکر کنم تهران باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/03/28

ناشناس
0

ببخشید دوستان جریمه دیرکرد رو از چه روزی حساب میکنند. یعنی از وقتی که فاکتور شده، ولی بازم دیر تحویل بدن، پولش رو میدن؟؟؟؟ چونکه ماشینم میگه توی پارکینگه تهرانه. ولی هنوز نیومده نمایندگی که تحویل بدن!
01:55  1395/03/28
گزارش
پاسخ دادن
با شناس
1

نه کلا اینا دیر کرد نمیدن
گزارش
پاسخ دادن
07:49  1395/03/29

حسین 30
0

سلام دوستان سر دنده ماشینم کمی کجه،نمایندگی میگه اگه عوضش کنی چون جنسش خوب نیست رنگش می ره،وکیفیتش مثل مال کارخونه نیست،اصلش رو ازکجا میتونم گیر بیارم
23:13  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

سلام.حسین آقا دسته دنده ماشین من هم کج هست!!!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
07:55  1395/03/28

مهدی
0

سلام .آقا رضا شما اصفهانی هستی؟
چون توی یکی از کامتنهاتون از نمایندگی های اصفهان مثل فخاری زاده اسم برده بودین.
22:29  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

موتور های XU7حالا با ایسیو SSAT=حلزون!!!!!!!!!!!!
چون خودم گرفتم دارم میبینم . همین طوری راه نمیره وای به حال اینکه کولر بزنی!!😭😭😭😭😭😠
22:22  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

والا مال ما که زمینس هست هم صداش کمتره هم شتابش بهتره هم کشش خوبه افت کولر نداره کلا خیلی راضیم بزنم به تخته یک سال گذرم به نمایندگی نیفتاده.
گزارش
پاسخ دادن
10:31  1395/03/28

مهدی
2

سلام .من پارس صفر خریدم 2 ماه خریدم ماشین اصلا نفس نداره راه بره اهل گاز دادن بیخود هم نیستم ولی این موتور های حالا واقعا نفس ندارن کولر میزنی که دیگه ...... بابام سمند LXداره مدل 84 ماشین از اول دست خودمون بوده 11سال
داره راه میره باهمین موتورXU7 هنوز هم ما راضی هستیم.
22:15  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

سلام دوستان...نظرتون راجع به استفاده ضربه گیر گلگیر ها چیه؟بعضییا میگن رنگ همون قسمتو از بین میبره...ممنون
15:00  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
چهرقانی
0

سلام بچه ها من یک هفته هست پارس سال گرفتم از همه چیزش راضیم فقط اینکه زیادجون نداره.همه چیزش عالیه مخصوصا وقتی کولر روشن میشه خیلی زورش گرفته میشه این موتور باید زمین رو دندون بگیره از تجربتون بگید من فکر میکنم چون هنوز ابندی نشده یا اینکه من زیادگاز بهش نمیدم اینحوریه ممنون ازشما پارس سوارهای با کلاس
02:50  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

کاملا درسته جون نداشتن ماشینتون به دلیل آب بندی نشدنشه مال من که کامل آب بندی شده اصلا افت کولر نداره و هنگام راه افتادن زمینو میکنه و تو سربالایی به هیچ وجه منل وجود کم نمیاره مثل شیر بالا میره .
گزارش
پاسخ دادن
09:25  1395/03/27

مصطفی
0

دقیقاً مدل ماشینتون چیه؟
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/03/28

علیرضا
7

یکی از رفیقان حرف تمیزی زد خداییش اتفاقا ال ممد داره اونم از نوع اتوماتیک میخوام این جمله رو قاب کنم بزنم پشت ماشینم میگفت....پارس ماشینه آماده
هرادم با شخصیتی که میبینی از سران مملکت رجال وزرا نمایندگان مجلس تو فیلم پولدارا همین تو فیلم شبکه دو برادر حاجی بازاریه پارس داره ای خدا این کلاس پارس منو کشته.اصلا به خاطر این کلاس همه مشکلاتشو فراموش کردم.
همه اینکه میبینی حجمه میاد به طرف پارس کار استکبار جهانیه....مرگ بر آمریکا
ذهن جوونای مارو به سمت ال ممد و سورن و...بردن دوستان به حرفای من فکر کنید دوست داشتید یواش یه لایک بزنید
02:36  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
تندر سوار
10

به قول اصفهانیها ک ک ه خوری نکن...
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/03/27

علیرضا
3

دوستان من یک سالونیمه پارس سوارم تازه باهاش کار میکنم ولی اگه از مصرفش بگذری که یه کم بالاس خیلی ماشینه خوبیه البته به شرط اینکه درست باهاش رفتار کنی مرگ نداره من هیچکدوم از نظرهای دوستان رو قبول ندارم چون به نظرمن با هروسیله ای درست رفتار نکنی داغون میشه میخواد آبمیوه گیری باشه میخواد هواپیمای جنگی باشه فرقی نمیکنه در مورد مصرفشم باید بگم درسته بالاس ولی یادتون نره پارس سواری پراید
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1395/03/27

علیرضا
4

کجاهات میسوزه عزیزم بیار برات خاموش کنم ازاینکه میدونی پارس ماشینه رجال هست ناراحتی اصلا شما ال ممدی ها تو این تایپیک چیکار میکنید .همه اینا تخریب ها کار دشمنان پارس هست.
گزارش
پاسخ دادن
17:09  1395/03/28

saman.r
0

کسی میدونه پارس کد روی شیشه FH که زده ساخت کدوم شهره؟؟؟؟
01:45  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
تهامی
1

خرم آباد
گزارش
پاسخ دادن
15:03  1395/03/27

سجاد
0

ساخت ایران خودرو فارس
گزارش
پاسخ دادن
19:35  1395/03/27

جواد کاظمیان
0

خودت از نمایندگی کدوم شهر ثبت نام کردی؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
01:44  1395/03/28

سجاد
0

نمایندگی شیراز
گزارش
پاسخ دادن
10:34  1395/03/28

رضا
0

ساخت مازندران هست
گزارش
پاسخ دادن
18:27  1395/03/28

سجاد
0

مال خودمم fh هست ساخت فارسه مازندران که نیست.
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1395/03/28

saman.r
8

سلام...من اصلا هیچ تعصبی رو ماشین داخلی ندارم.اینم یه تجربه منه.قصد تبلیغ هم اصلا ندارم.میخواین باور کنید میخواین نکنید برج 10 سال 94 پارس سال صفر خریدم و برج 11 فروختم.
مصرف وحشتناک.صدای اتاق موتور لنت ترمز چوب.2 هفته ای جلوبندی لق میزد ...در کل آشغال بود...اما کولر عالی.
با 2 میلیون ضرر فروختم. حالا هم با کلی تحقیق پارس تندر ثبت نام کردم.چون همه تعریفش رو میکنن.امیدوارم این مثل پارس نشه.
من نه تندر بازم نه چیز دیگه.فقط فقط تجربه بود.
یاحق.✋✋
01:36  1395/03/27
گزارش
پاسخ دادن
شاهین آبان
0

شاهین دستی
گزارش
پاسخ دادن
02:20  1402/09/07

آردی سداران
5

بادنجون نخور
گزارش
پاسخ دادن
15:09  1395/03/27

صفحه اول 5 6 7 8 9 10 11 صفحه آخر
صفحه 8 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ابراهیم J4 : داداش مبارکت باشه، چجوری متوجه شدی بارگیری شده؟
علیرضا ۱ : بسلامتی لطفا تاریخ تکمیل وجه و سخا رو هم اعلام کنین
سعید ۳ابان : سلام برای من نوزده میلیون وچهارصدوسی هزار سودتاخیر امروز واریزکردن واریزی ۳ابان فاکتور ۵دی
و : سلام‌من ثبت نام مردادماه بودم،امروزشاسی خورد،دیگه نمیدونم کی پلاک و بیمه میشه و بارگیری
محسن : چون اینجا غالبا دارن دروغ میگن؛ مشفقی جان.
اکبر رینگ : سلام به همگی دوستان امروز با سایپا تماس گرفتم کارشناس سایپا گفت اونایی که تا تاریخ دوم بهمن ماه سخا براشون تایید شده فاکتور شدن یعنی تعدادی از تحویل بهمنی ها هم هنوز فاکتور نشدن و خبر فاکتور واریزی های اسفند دوروغه
X5 : سلام شماره قرداد شما‌چنده
محسن اسفند ماه : عزیزان بتازگی متوجه شدم خودرو بنده فاکتور کردن، خداحافظ گروه خداحافظ عظیم زاده، خداحافظ خانعلی آچینگیان از زابل، خداحافظ تهران، خداحافظ ایران
رضا : بالاخره ماشین من هم بارگیری شد به سمت تهران جی 4 خاکستری ثبت نام 13 آذر اقساطی تحویل 60 روزه شاسی 25 اسفند بیمه 26 اسفند پلاک 30 فروردین بارگیری 7 اردیبهشت
بستان j4 : خروج و بارگیری از کجا فهمیدین؟؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن دوگانه : سلام میگم چند روز بعد تبدیل 75 به 100 خودرو فاکتور میشه تکمیل وجه 18 دی تحویل 30 اسفند بگید لطفا
سورن دوگانه : بله رو خط شخصی اومد
سورن دوگانه : پیامک رو خط شخصی حتما باید بیادتافعال بشه
سعید : سلام دوگانه تکمیل وجه 20اذر امروز تیک حمل خودرو فعال شد
اریزو 6 پرو مشکی : سلام دوستان این و من از سایت خود شرکت که نمایندگیی 777 گذاشته برداشتم نمیدونم دلیل نگه داشتن ماشینهای مدل 403 که فاکتور شدن چیست طبق این حرف خودشان باید تحویل بدن که حتی قبول نمیکنند که این و خودشان نوشتن .همه میتونند تو اینترنت سرج کنند دیون دولتی بعد که اومد برید داخل خوب بخونید ..........درحاضر خودروهای شرکت مدیران خودرو که فاکتور آنها تا قبل از 1404 صادر شده با اتکا به نرخ اعلامی سال 1403 برای دیون دولتی، امکان تحویل به خریداران را دارند و حتی خودروهایی که بایستی در سال 1403 تحویل داده می‌شدند و این اتفاق برای آنها نیفتاده نیز مشمول نرخ سال گذشته هستند اما پس از این تاریخ در واقع قیمت خودرو برای خریداران به صورت غیرقطعی محاسبه می‌شود. این اتفاق به این دلیل است که باید نرخ دیون دولتی در سال 1404 ابلاغ شود تا قیمت نهایی برای مصرف کننده معلوم شود.
سورن دوگانه 75لیتری : سلام دوستان تکمیل وجه 19دی تحویل 30 اسفند امروز واسم تبدیل به 100اومد رفتم نمایندگی تبدیل زدم مابه التفاوتم شد 5300000که اونم پرداخت کردم
سارا : سایت کارزار کسی هست برای اعتراض ردیف کنه
کوییک قرمز سفید زاهدان : 0913 567 2561 پذیرش شدم
کوییک قرمز سفید زاهدان : چقدر جالب پذیرش پشت سرهم هستیم شماره پذیرش: : 11917520
دوگانه 30 بهمن : در جواب خسروی،مال منم همینه،شما مال کدوم شهر هستید؟