امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

کاربر: Reza
0

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا طی روزهای آینده نخستین بوئینگ 747 با موتورهای فوق العاده قوی EF7 رو تحویل خواهد گرفت.
از اونجایی که طراحی EF7 مربوط به آلمانه (دو دانشجوی رفوزه ی آلمانی) و آلمانی ها روی EF7 تعصب دارن ، دارن تمامی بوئینگ 747 هایی که موتوراش پرت اند ویتنی و جنرال الکتریک و رولز رویس هست رو آتیش می زنن (حتی حاضر نیستن اونا رو بفروشن) و به جاش بوئینگ 747 با موتور EF7 می خرن!
تو رو خدا خودتون و EF7 رو دست کم نگیرید.قدرشو بدونید.
وای بر ایرانخودرو که داره بزرگترین و بی رحمانه ترین ظلم رو در حق EF7 می کنه و اونو روی سمند می ذاره!
12:08  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا طی روزهای آینده نخستین بوئینگ 747 با موتورهای فوق العاده قوی EF7 رو تحویل خواهد گرفت.
از اونجایی که طراحی EF7 مربوط به آلمانه (دو دانشجوی رفوزه ی آلمانی) و آلمانی ها روی EF7 تعصب دارن ، دارن تمامی بوئینگ 747 هایی که موتوراش پرت اند ویتنی و جنرال الکتریک و رولز رویس هست رو آتیش می زنن (حتی حاضر نیستن اونا رو بفروشن) و به جاش بوئینگ 747 با موتور EF7 می خرن!
تو رو خدا خودتون و EF7 رو دست کم نگیرید.قدرشو بدونید.
وای بر ایرانخودرو که داره بزرگترین و بی رحمانه ترین ظلم رو در حق EF7 می کنه و اونو روی سمند می ذاره!
12:08  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

همین ef7 بود که دنا رو در بازار نابود کرد
12:06  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

همین ef7 بود که دنا رو در بازار نابود کرد
12:06  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hassan mirzaei
15

به نظر من اصلا اتاق سمند غیر استاندارده شما وقتی تو سمند میشینی بعدش تو پارس میشینی متوجه میشی ستونهای سمند خیلی جلوی دیده ولی پارس دیدش بازه چون طراحیه اتاقش استاندارده
08:58  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
حسین میرزایی
4

اول تحقیق کن ببین طراحی اتاق سمندمال کدوم کمپانیهاست بعدنظربده
گزارش
پاسخ دادن
01:11  1394/08/16

میرزایی
8

علت دید بهتر پارس طراحی اتاق با استاندردهای دهه 80 به صورت چهارگوش و با زاویه کم که نتیجه عدم رعایت اصول ایرودینامیک می باشد ولی در طراحی سمند که در یک شرکت انگلیسی انجام شده اصول ایرودینامیک تا حده زیادی رعایت شده و بدنه دوکی شکل و ستونهای زاویه دار نشانه این نوع طراحیه مزیت این طراحی نوین پایداری و لرزش کم خودرو در سرعتهای بالا که نتیجه کاهش چشمگیر مقاومت هواست و مزیت جانبی آن کاهش میزان مصرف سوخت در سرعتهای بالا
گزارش
پاسخ دادن
11:33  1394/08/16

خودم
8

405 و فیس لیفتش پارس بعد از پراید صعیف ترین بدنه رو داره تو تصادف واقعا خطرناکه البته برای عهد بوق طراحی شده نباید انتظار بیشتری هم داشت مشکلات موتور فسیل چینی هندی شده که دیگه هیچی
گزارش
پاسخ دادن
17:49  1394/08/16

کاربر: Reza
0

دیشب داشتم یه مستند می دیدم.تو این برنامه داشت EF7 رو با موتورهای پرت اند ویتنی که روی بوئینگ 747 نصب می شه مقایسه می کرد.موتور پرت اند ویتنی بیش از 63000 پوند نیرو تولید می کنه.
قرار شد هر کدوم از دو وسیله(بوئینگ 747 و سمندEF7) مسافتی از باند رو به طور همزمان طی کنن و در کمال ناباوری سمنده زودتر تونست مسافت 4کیلومتر و 500 متری باند رو طی کنه و برنده بشه.وقتی سمند به پایان باند رسید ،بوئینگ 747 هنوز یک چهارم باند رو هم طی نکرده بود.
و زمانی هم که داشتن روی کاغذ مقایسه می کردن ، EF7 از هر لحاظی از این موتور برتر بود!!!! سممد با CNG هم کار می کنه ولی پرت اند ویتنی با گاز کار نمی کنه و این امتیازی منفی برای پرت اند ویتنیه.
در همون زمان رئیس شرکت بوئینگ اعلام کرد که از این پس به جای پرت اند ویتنی از موتور EF7 استفاده می کنه.
دوستان تو رو خدا EF7 رو دست کم نگیرید.قدرشو بدونین.ایرانخودرو داره در حق EF7 ظلم می کنه که اونو می ذاره رو سمند در حالی که لیاقت EF7 ،بوئینگ 747 و ایرباس 380 هست نه سمند و دنا!!
دوستان EF7 اصلا به روی خودتون نیارین که مورد تمسخر و عنایت قرار گرفتین!خخخخخ
02:13  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

دیشب داشتم یه مستند می دیدم.تو این برنامه داشت EF7 رو با موتورهای پرت اند ویتنی که روی بوئینگ 747 نصب می شه مقایسه می کرد.موتور پرت اند ویتنی بیش از 63000 پوند نیرو تولید می کنه.
قرار شد هر کدوم از دو وسیله(بوئینگ 747 و سمندEF7) مسافتی از باند رو به طور همزمان طی کنن و در کمال ناباوری سمنده زودتر تونست مسافت 4کیلومتر و 500 متری باند رو طی کنه و برنده بشه.وقتی سمند به پایان باند رسید ،بوئینگ 747 هنوز یک چهارم باند رو هم طی نکرده بود.
و زمانی هم که داشتن روی کاغذ مقایسه می کردن ، EF7 از هر لحاظی از این موتور برتر بود!!!! سممد با CNG هم کار می کنه ولی پرت اند ویتنی با گاز کار نمی کنه و این امتیازی منفی برای پرت اند ویتنیه.
در همون زمان رئیس شرکت بوئینگ اعلام کرد که از این پس به جای پرت اند ویتنی از موتور EF7 استفاده می کنه.
دوستان تو رو خدا EF7 رو دست کم نگیرید.قدرشو بدونین.ایرانخودرو داره در حق EF7 ظلم می کنه که اونو می ذاره رو سمند در حالی که لیاقت EF7 ،بوئینگ 747 و ایرباس 380 هست نه سمند و دنا!!
دوستان EF7 اصلا به روی خودتون نیارین که مورد تمسخر و عنایت قرار گرفتین!خخخخخ
02:13  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام داداش من خودم ی مدل ۹۵ شو دارم خب ولی اصلا نمایندگی به مشتریاش جواب نمیده برای مثال الان یک ساله دیگه گرفتم درب فیوز از اول نداره الانم که میگیم بفرستین میگن نداریم یا مثلا سه ماه بود چراغ ای بی اس روشن بود و سوکتش خراب بود چند روز پیش درستش کردن ولی این همه بدی گفتم ولی واقعا دو دیفرانسیل بودنش ی دنیا میارزه ولی اگه نظر منو میخوای اصلا در و بر ماشین صفر نرو ب جز ماشینایی که دست مسلمون بهش نخوره الان لندمارک باید ظرفیتش ۷ نفر باشه ن ۵ نفر واقعا متاسفم برای این .....
گزارش
پاسخ دادن
19:32  1396/08/06

امیر
0

نه هیچ فرقی نیست و همشون موتور های ۲۴۰۰ سیسی میتسوبیشی دارن
گزارش
پاسخ دادن
16:31  1403/12/07

کاربر: Reza
28

سمند خیلی زود خودشو ول می کنه.یه بار که تو خیابون می رین دقت کنین به سمندهایی که بهشون میاد 5سال کار کردن.قشنگ معلومه که خودشو ول کرده و لش شده.
خیلی کم سمندی پیدا می شه که 5سال کار کرده باشه و خودشو ول نکرده باشه.
02:00  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
فرزاد
0

خداییش روت میشه سوار این گاری بشی؟انگار پوزشو با چکش صافکاری کردن.خیلی داغونه این ماشین.صاحب اول اخرشم خودتی
گزارش
پاسخ دادن
01:57  1397/09/01

کاربر: armindj
4

سلام اقا رضا من نمیدونم ما ایرانیا چرا باید سنگ ماشینای بی کیفت ایرانی رو بزنیم که پر از مشکله به صفحه ام وی ام ۵۳۰ سر بزن ببین کدوم از مشکلاتی که اینجا مطرح‌شده دارند همشون راضی‌ هستند همشونم قبلا از ماشینای ایرانخودرو داشتند و الان خیلی خوش حالند که اونارو فروختند و اینو گرفتند یکم واقع بین باشید یاعلی
گزارش
پاسخ دادن
07:16  1394/08/15

کاربر: Reza
0

آقای سمندی ، شما چند پست پایین تر گفتین که دنا با موتور EF7 از پارس گرون تره و قیمتش 42 تومنه.
اگه دنا کروز کنترل و صفحه نمایش نداشت قیمتش زیر 40 تومن می بود.
اگه روی دنا موتوری مثل L4 می ذاشتن قیمتش زیر 45-46 تومن نمی شد و بازارش فوری رونق می گرفت.اگه رو دنا XU7 می ذاشتن قیمتش بیشتر از EF7 می شد.
الان ایرانخودرو دنا رو حراج کرده ولی مردم به خاطر EF7 سمتش نمی رن و نمی خرن.
01:55  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

آقای سمندی ، شما چند پست پایین تر گفتین که دنا با موتور EF7 از پارس گرون تره و قیمتش 42 تومنه.
اگه دنا کروز کنترل و صفحه نمایش نداشت قیمتش زیر 40 تومن می بود.
اگه روی دنا موتوری مثل L4 می ذاشتن قیمتش زیر 45-46 تومن نمی شد و بازارش فوری رونق می گرفت.اگه رو دنا XU7 می ذاشتن قیمتش بیشتر از EF7 می شد.
الان ایرانخودرو دنا رو حراج کرده ولی مردم به خاطر EF7 سمتش نمی رن و نمی خرن.
01:55  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
18

اگه قرار باشه پارس با سورن مقایسه بشه،باید با پارس ELX مقایسه بشه نه پارس سال.
پارس ELX از همه ی ماشینای ایران به جز دنا گرون تره که اختلافش با دنا به 2 تومن هم نمی رسه و کمتره.این 2 تومن هم به خاطر کروز کنترل و صفحه نمایشه و گرنه قیمت دنا از پارس ELX کمتر می شد.
تازه این پارس ELX با موتور XUM هست.مطمئن باش اگه ELX با موتور L4 تولید می شد بیشتر از اینا قیمت داشت.L4 موتور نبود بلکه اژدها بود.هیچ موتوری به گردپاش نمی رسه.
01:51  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
mohammad
2

قیمت پارس سال تقریبا برابر با سمند سورن هست پس هیچ دلیلی نداره پارس elx رو با سورن کنیم.
گزارش
پاسخ دادن
07:07  1394/08/15

mohammad
0

دوستان من دیدم مقایسه بین پارس و سمند و سمند سورن بالا گرفته در واقع سقف قیمت برا این مقایسه 37 ملیونه و خب جای 206 sd v 8 خالیه با امکانات عالی سوخت کم شتاب ترمزهای عالی امنیت فوق العاده و..... در کل خیلی مقایسه کردم نمیخوامم بحث رو تخصصی کنم اما تو سقف 37 میلیون بهترین خودرویی که میشه تهیه کرد sd v8 کلاس بالا هست. در ضمن شدیدا با سمند مخالفم ظرف دوسال اوراق میشه ماشین مدل 92 انگار مدل 88 هست.
گزارش
پاسخ دادن
07:31  1394/08/15

کاربر: Reza
17

اصلا 206 رو نمی شه با سمند و پارس مقایسه کرد چون یه سدان کامل نیست.رو صندلی عقب باید چهارزانو بشینی تا اذیت نشی و نمی تونی پاهاتو راحت دراز کنی!
206 از نظر دید عقب و اطراف افتضاح ترینه و رو دستش نیمده.ستون های کنار راننده و شاگرد خیلی جلوی دید رو می گیره و خدایی نکرده یه موتور یا ماشین رو نمی بینی و می زنی بهش! من خودم رانا داشتم و تقریبا شبیه 206 هست و دیدش واقعا افتضاحه.بازم رانا دید شیشه عقبش بهتر از 206 هست چون پشت سری های صندلی عقبش با صندلی،یک تیکه س ولی 206 اینطوری نیست و پشت سری هاش بالا می یاد که در این موقع دید راننده به طور کامل کور می شه و انگار راننده داره با مینی بوس رانندگی میکنه که فقط آینه بغل داره!
206 کلا یه ماشین شهریه تا جاده ای.
گزارش
پاسخ دادن
11:36  1394/08/15

آیدین
7

آقا رضا اگه دید در داخل ماشین زیاد واست مهمه پیکان بخر تا نوک گلگیر ها هم دیده میشه!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1394/08/15

کاربر: hades
6

در مورد 206 صندوقدار که اصلا صحبت نکنید که منو برادرم همزمان یه سورن و 206 خریدیم
من سورن گرفتم هفته پیش پشت ماشین نشستم هیچ ایراد خاصی ندارم اما شما میگی ترمز 206 خوبه؟
به هیچ عنوان قبول ندارم چون ترمز سورن دقیقا به اندازه دو برابر 206 گیرایی داره و بهتر عمل میکنه چون خودم تست کردم
206 اصلا خودرو خاتواده نیست و عقبش جا دار نیست به قول رضا باید چهار زانو بشینی
بالا 160 هم که حرفی واسه گفتن نداره
در کل نمیتونی با پارس و سمند مقایسش کنی
فقط بدرد تیپ افراد خاص میخوره که به خاطر اسپرت خور بودنش 206 میخرن
اکثرا جونا میخرن
به هثچ عنوان سدان نیست
تنها برتری که داره شتاب اولیشه همین و بس
گزارش
پاسخ دادن
22:45  1394/08/15

علی گشتاوری
4

کسی که یک موتور1700سی سی مثل xu7 و یابدتر از اون xum روی بدنه حلبی پارس میخره و فکر میکنه خیلی قوی و پر قدرت هست از ماشین و موتور هیچ بلد نیست . وقتی تعداد سوپاپ کافی نباشه ماشین در سربالایی تبدیل به تانک میشه و کفی مثل تراکتور راه میره . همیشه یادتون باشه که xu7 بنزینی رو که در دور 3000 نابود میکنه ef7 در دور 5000 حروم نمیکنه و دقیقا دلیل تبدیل شدن ef7 در سربالایی به یک موتور قدرتمند همین سیستم پیشرفته cvvt هست . تنها چیزی که گشتاور دور پایین تولید میکنه فقط و فقط مصرف دو برابر سوخت در موتور قدیمی 8 سوپاپ هست و دیگر هیچ . سوپاپ و میل سوپاپ گشتاور دور بالا تولید میکنن و موتوری که گشتاور دور بالا داره در روی جاده تبدیل به هیولای سرعت میشه مثل ef7 و tu5 روی سمند و پارس
01:11  1394/08/15
گزارش
پاسخ دادن
مجید
1

ممنون مطلب جالبی بود
گزارش
پاسخ دادن
01:29  1394/08/15

کاربر: Reza
11

حداقل یه ذره،فقط یه ذره اطلاعات داشته باش.XU7 حجمش 1800 سی سی هست نه 1700 !
اوکی کوچولو؟
گزارش
پاسخ دادن
01:29  1394/08/15

شهاب
12

میدونید ef7 سوارا و ال90 سوارا چیو نمیتونن ببینن !!؟؟؟ اینا محبوبیت پارس بین مردمو نمیتونن ببینن و جالبه که فکر میکنن مثلا اگه موتور xu7 چینی شده ولی در عوض ef7 از آلمان میاد !!!!!!!!!! در وصف مجبوبیت پارس همین بس که همیشه بالاترین فروشو تو ایرانخودرو داره و ایرانخودرو برای فروش پارس مجبور نیست مثل سمند و ال90 به طرحهای اقساط و فروش فوری و ......روبیاره
اگر کیفیتا اومده باشه پایین این افت کیفیت مربوط به همه ماشینا میشه ولی پارس حداقل یه ظاهر جذاب و نرمی و هندلینگ داره
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1394/08/15

علی
10

عقل کل 1761 به 1800 نزدیکتر هست تا به 1700 ولی 1644 به 1600 نزدیکتر هست تا 1700 . موتور روآ 1725 سی سی هست پس چرا بهش نمی گن 1800 و میگن 1700 ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
09:17  1394/08/15

علی
7

بله ایرانخودر میگه ef7 یک موتور 1700 هست تا شما رو فریب بده و امثال شما بخری این موتور رو . پس چرا موتور 1725 روآ رو نمیگه 1800 و میگه 1700 ؟ ایرانخودرو فقط میخواد ef7 بفروشه به هر طریقی اگر واقعیت رو بگه که دیگه کسی نمیخره . 1644 سی سی به 1600 نزدیکتر هست تا به 1700 . حداقل اعداد رو که بلدی ؟ اما 1761 به 1800 نزدیکتر هست تا 1700 . همانطور که ایرانخودرو موتور xu9 رو که 1905 سی سی بود به اسم موتور 2000 میفروخت !! موتور xu10 حجم 1998 داره یک موتور 2000 هست ! موتور ef7 یک موتور 1600 محسوب میشه نه 1700
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1394/08/15

کریم
6

مطمئن باشین از زمانی که قرار شد xu7تولیدش متوقف بشه پژو پارس با موتور ef7 هم تولید خواهد شد چون ایران خودرو به این زودیا از پرشیا دل نمیکنه چون مردم دوسش دارن ، تازه بعد از تولید مردم هم خواهند خرید
23:53  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کامبیز
2

اگه ef7 روی پارس نصب بشه محشره یعنی راحت جاده روقرق میکنه 220 تا سرعت رو شاخشه
گزارش
پاسخ دادن
01:33  1394/08/15

کریم
0

ببخشین سو تفاهم نشه ، منظور بنده اینه که تا وقتی که ef7 در قالب سمند تولید میشه موتور بدیه اما اگه با بدنه پارس تولید بشه مردم میگه به به و چه چه !!!
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1394/08/15

کاشانی
3

حرف شما درسته مردم ما مردم جوگیری هستند و تصمیماتشون از جو کم سواد و پرادعای جامعه ریشه میگیره تصمیم من برای خرید پارس فقط از روی جو خاله زنکی که اطرافم بود گرفته شد. در صورتی که بعداز خریدن به این نتیجه رسیدم که در مقابل پولی که دادم حده اقل 10میلیون امکانات و کیفیت کمتر دریافت کردم!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:29  1394/08/15

مجید رضا
0

سلام به همه دوستان راستش من یه دوو سیلو دارم میخواستم بفروشم سمند سورن بخرم الان با این نظرهایی که دیدم وحشت کردم یعنی چی ! نه سمند تایید میشه نه پارس خیلی عجیبه درنهایت تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟
21:28  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
سام
0

فقط 405slx باهاش میشه یه پارسو نقطه کرد..6 تومن ارزونتره..
19:42  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
رامين
0

شما دنده برنجياتون فكر كنم خراب باشه
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1397/09/06

مصطفی
1

سلام دوستان حالا lx tu5 بگیریم ؟
17:44  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

مگه اکسنت مونتاژ داخل نیست. چی میخاد ترخیص بشه؟ اگه هنوز قطعه ندارند که اینور سال بعیده بدن
گزارش
پاسخ دادن
10:14  1397/08/29

مجتبی
0

حالا نگیر...فردا بگیر.
گزارش
پاسخ دادن
22:16  1394/08/14

کاربر: Reza
13

آقا مصطفی اگه تو جاده کم می ری مثلا سالی یکبار یا دوبار می ری ، پارس TU5 بگیرین ولی اگه بیشتر از دو سه بار می رین تو جاده حتما پارس XU7 بخرین.
گزارش
پاسخ دادن
01:47  1394/08/15

کاربر: hades
3

برای شماها متاسفم که ملاک خودروی خوب در ذهن شماها
طریقه قرار دادن فروش نقدی و فوری پیش فروش آن توسط سازنده آن است.
15:54  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: armindj
1

باسلام من بین پارس و دنا و ام وی ام ۵۳۰ موندم لطفا راهنمایی کنید
15:28  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

بنده هم ثبت نام تحوی دی هستم
متاسفانه قیمت رو خیلی بالا بردن
چطور ممکنه ماشینی که در بازار 145 تومن هم مشتری نداره ، قیمت کارخوش رو 159 بزنن ، به زور قیمت بازار رو میخوان بالاتر ببرن ، با این اوصاف همه پیش خریدیا کاملا متضرر شدن.
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1397/08/28

جک اس3
0

سلام من هم تحویل دی ماه هستم با این اوضاع انصراف بدیم برین بیرون بخریم بهتره
گزارش
پاسخ دادن
21:11  1397/08/28

نیما
0

من که صدای xu7رو خیلی دوس دارم مخصوصا به 6000 که میرسه صدای موتور 1000رو میده
15:15  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
امین
21

بنده مدتی هست پارس lx موتور tu5 خریدم
اول از همه بگم به شدت پشمون هستم و 38 میلیون پول رو ریختم تو جوب آب
کیفیت پلاستیک داخل ماشین افتضاحه و داشبورد به سر و صدا افتاده
سیستم برق ماشین اینقدر مشکل داره که هر روز یه چیز ماشین میسوزه ( در ضمن من به برق ماشین دست نزدم و حتی دزدگیر و ... نصب نکردم )
کیفیت باند ها بی نهایت پایینه و با گوشی موبایل آهنگ گوش کردن بهتره
به شما تضمین میکنم هیچ یک از قطعات ماشین فرانسوی نیست دوستان
تمام قطعات درجه 5 چینی و هندی هستند
ای سی یو ماشین چینی
لنت ماشین چینی ژرمنتکس
سنسور اکسیژن چینی
پیستون و میل سوپاپ وشاتون چینی
لوازم جلوبندی ساخت کمکس چین
رادیاتور ایرانی
انژکتور ادید چینی
بلبرینگ حامد
دینام ایرانی استاپ

این ماشین آشغال محض من نمیدونم بعضی ها از چی دارن دفاع میکنن آقا اون دنیا میخوای جواب بدی لطفاً مردم رو گمراه نکن
دوست من یک ماشین چینی تولید داخل خریده حالا اسمش رو نمیگم چیه که تبلیغ نشه ولی تمام قطعات اصلی مثل مدار های ترمز ، ای سی یو ، دیسک هاش و حتی تیغه برف پاکن ماشینش بوش آلمانه
سگ ماشین چینی شرف داره به این قراضه
14:22  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
مجید
17

جوک سال : قطعات ماشین چینی بوش آلمان هستن !!!!!!!!! الان تمام برندای دنیا به صورت تقلبی و با اسم خود اون کشور تولید کننده تو چین تولید میشن جناب نابغه واسه چین کاری داره که روی جنس آشغالش مارک بوش آلمان بچسبونه ؟؟؟؟!!!! در ضمن شما خیلی بد شانسی که ماشینت اینجوری در اومده ببر پسش بده به ایرانخودرو ، والا !!!!!!!
در ضمن شما از کجا فهمیدی تمام اجزای موتور چینی هستن ؟؟؟؟ حتما دونه دونه باز کردی با چشم خودت دیدی ؟؟؟؟!!!!! واقعا اگر خالی میبندین یه ذره شدتشو کم کنید آخه شما که به پرشیا ایراد میگیری میگی چینیه فکر میکنی بقیه ماشینای داخلی همه قطعاتشون آلمانیه !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:31  1394/08/14

کاربر: Reza
0

آقا یه چیزی می گم ،مخالفان و حسودان XU7 بفهمید و اینقدر نگید صدی 14 لیتر !
من قبل از این پارس که الان دارم،یا پارس مدل مرداد93 داشتم.آبان پارسال باهاش رفتم طرف جنوب.گذاشتم باک خالی بشه و بعد رفتم 66 لیتر بنزین سوپر زدم که 70 لیتر کامل پر شد.
کیلومتر ماشینو صفر کردم.از جاده ی شهرکرد به خوزستان که شاید رفته باشید رفتم.همه ش پیچ و خم و سربالایی داره و بعضی جاهاش نمی شه از 40-50 تا بیشتر رفت.
خلاصه رسیدیم مقصد.مقصدمون شهر رامشیر یکی از شهرهای اطراف اهواز بود.تا رامشیر دقیقا 570 کیلومتره از اصفهان.روز بعدش از اونجا رفتیم گناوه که از رامشیر تا اونجا 300 کیلومتره.نکته ی جالب اینه که نزدیکای گناوه (20 کیلومتر مونده به گناوه) چراغ بنزین روشن شد.یعنی حدود 850 کیلومتر با یه باک رفتم.
10:29  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
علی گشتاوری
11

آقایونی که نظر می دید و ادعا میکنید که بی طرفید پس طبق گفته های تخصصی شما من قبول دارم که موتور xu7 برای دستیابی به گشتاور دور پایین دچار مصرف فاجعه بارسوخت میشه. پس این حرف من رو قبول دارید دیگه؟ پس قبول دارید که رانندگی کردن با xu7 در هر شرایطی به راحتی رانندگی باef7 نیست و اگر راننده دور موتور رو بالا نگه داره دیگه موتورعتیقه ماشین راه نمیره ؟ ضمنا جهت اطلاع شما چند ماشین به روز رو نام میبرم که حجم کافی دارند و چندان پرمصرف هم محسوب نمیشن : مزدا هزار 1000 سی سی پیکان موتور تخت 1600 سی سی رنو پنج 900 سی سی سیتروین ژیان 700سی سی فولکس لاکپشتی 1300سی سی پژو چراغ گرد 1460 سی سی موتور سه چرخه 235 سی سی و گازی رکس 50 سی سی . تعداد سوپاپ باید برای کشیدن بدنه کافی باشه وگرنه ماشین در روی زمین صاف تبدیل به تراکتور میشه مثلxu7 و xumروی بدنه پارس و سمند . ضمنا ارزش موتور در مرحله اول به تکنولوژی و تعداد سوپاپ هست وبه اسب بخارش . گشتاور روی 3000 چه فایده داره وقتی 14 لیتر بنزین بسوزونه و تنفس کافی برای عبورازدورهای کم ورسیدن به دور 6000 وجود نداشته باشه !!پسxu7 چندان موتورارزشمندی؟؟
02:38  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
13

سمند (منظورم سمند LLX هست) از نظر امکانات از پازس کمتره.
پارس تهویه اتوماتیک داره ولی سمند دستیه
پارس دکمه های کنترلی روی فرمان داره ولی سمند نداره
پارس موبایل هندزفری داره ولی سمند نداره
ضبط پارس پیشرقته س و مموری هم می خوره
پارس آینه های زاهنمادار داره ولی سمند آینه های معمولی داره.
01:29  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
12

پارس صندلی برقی هم داره
آنتن اکتیو هم داره
مدل 28229 دزدگیر هم داره
حالا یه سوال.اگه سمند این امکاناتو داره پس چرا اینقدر از پارس ارزونتره؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1394/08/14

مجید
5

چون شما توی هر کشوری بری خودروی برند ملی اون کشور با امکانات و خدمات بهتر به قیمت کمتری عرضه میشه دقیقا مثل سمند سورن و دنا که با امکانات بهتر و به روزتر با قیمت عقلانی تری عرضه میشه ولی در مورد تولیدات خانواده پژو به عنوان یه برند فرانسوی که متاسفانه در حال حاضر فقط آرم پژو را یدک می کشه داستان بر عکسه
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1394/08/14

کاربر: hades
6

شما پارس رو با سمند lx مقایسه نکن چون داری الکی 37 میلیون پلو میدی واسه پارس و سمند lx سی میلیون هست.
شما پارس رو با سورن 37 میلیونی مقایسه کن اونوقت میفهمی چه کلا گشادری سرت رفته
در ضمن فراموش نکن شما وقتی پژو میخری نزدیک به 2 میلیون از پولت فقط میریه واسه پژو اما سمند هیچ پولی از ایران خارج نمیشه.
پس در نتیجه از نظر قیمت واقعی هم پارس از سورن کمتره
آپشن های سورن رو نگاه کن و مقایسه کن با هم قیمت خودت مقایسش کن ببین این آشغال چینی رو به اسم پژو چه جوری دارن بهتون غالب میکنن.
خوش باشید
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1394/08/14

علی گشتاوری
0

در بحث فنی جوری کم آوردم که کارم به هذیان گفتن و مزخرف گویی کشیده !! وقتی من دچار این حالت می شوم مشخص هست که خودم هم در اعماق ذهنم قبول دارم که حرفهایم غلط و عین چرند هست و فقط چون این ماشین بنجل پارس را به من انداخته اند نمیخوام قبول کنم که xu7 قدیمی پرمصرف پر سرو صدا و دارای هزار مشکل هست درست برعکس ef7 که یک موتور سخت جون و با گشتاور عالی و به مدد 16 سوپاپ و فن آوری به روز یک موتور ایده آل را برای دارندگان آن بوجود آورده ولی xu7 نه گشتاور کافی داره و نه کیفیت لازم رو . بی کیفیتی و عقب ماند گی یکی از نمادهای xu7 هست . وقتی اسم xu7 میاد اولین چیزی که به ذهن افراد میرسه کیفیت بسیار پایین و ضعف تکنولوژی که عامل مشکلات عجیب و غریبش هست وضعیت بازار دست دوم و حتی صفر این ماشین خودش بازتاب دهنده این موضوع به طور کامل هست شما نمیتونید واقعیت بازار رو انکار کنید .
01:16  1394/08/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
6

موتور XUM و TU5 که هست .. البته این خبری که XU7 را میخوان از خط خارج کنند منبع معتبری داره ؟؟
23:42  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

عباس آقا اگه نمی گفتی،نمی دونستم که به سورن می گن سمند سورن!! ممنون که بهم گفتی!خخخخ
حالا فرض کن *سمند* سورن گرون ترین سمند باشه که 37/400/000 تومنه ولی پارس ELX با موتور XUM نزدیک 40 تومنه و اگه الانم موتور زانتیا تولید می شد مطمئن باش بالای 40 تومن قیمت داشت.
همون موتوری که می گی مرده و پشت سرش حرف نزنیم،بهترین موتوریه که روی ماشینای ایرانی نصب شده و به این راحتیا لنگه ش تولید نخواهد شد.شتاب موتور L4 همه ی ماشینا رو قورت می ده.
23:29  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hades
0

خودتونو گول نزنید
اون پارسی که داره فروش میره و اینهمه فروش نقدی میکنید
tu5 هست نه این تانک 100 اسبی با صدی 13.8 مصرف بنزین
چه رویی دارید شماها...!!!!
روتونم کم نمیشه این موتور xu7 هیچی نداره
بازم حرف میزنید و ازش طرفداری میکنید
هیچی نداره
مصرف بنزین بالا
پر سروصدا
8 سوپاپ و تنفس افتضاح و بیجون
واشر هم که بدرقم میسوزونه

آخه یدونه مزایا داشت ادم دلش نمیسوخت
22:33  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
سینا
14

از بین ماشینای داخلی فقط پژو پارس زیبا و باکلاس
21:51  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: علیرضا 120
0

بدلیل حذف نظرات این آخرین نظر من در این سایت بود و همینطور شما هم برای خودتون متاسف باقی بمونین...
گزارش
پاسخ دادن
21:32  1397/09/22

گل مراد
0

قابل توجه اونی که مگن پار بده مگوم،ما هر روز فاصله شهر تا ده مان را باپارس طی مکنم،چون بایدهرروز برا گاوداری خوراک ببرم لامصب پژو پارسمو پر خوراک دام مکنوم و گازشو میگیروم به سه سوت مرسوم به درب گاوداری،فقط حیف که مصرف پارس بالایه اگر نه تو ده ما پژوپارس فراوونه همه هم عین تراکتور ازش کار میکشن
21:41  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
احسان
11

امسال قراره XU7 دیگه از تولید خارج بشه. اونوقت چی جایگزینش میکنن ؟ فقط با موتور TU5 میخوان بفروشن ؟
21:39  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: danial Esf
11

آقا EF7 اصلا موتور بنز AMG و پارس موتور 100 سال پیش ... راه شما جدا راه ما جدا ، ولمون کنید عامو .. هر چقدر به قول شما ef7 خوب باشه که نیست ، آخرش رو سمنده ‏!!‏ قیافه لش و بی معنی
21:03  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
احمد
4

پارس فوق العاده زیباتر از سمند سورنه از لحاظ چهره تو ماشینای داخلی فقط پارس هیچوقت هم تکراری نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1394/08/14

کاربر: hades
4

شما 37 میلیون میدی پارس میخری که هیچی نداره
ما هم 37 میلیون میدیم سورن میخریم
حالا هر دو تا ماشین رو کنار هم پارک کن
از هر نظر که بگی سورن سرتر از پارس هست
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1394/08/14

احسان
18

از تنها راه های فروش موتور قدیمیه xu7 همین پارس میباشد چون ظاهر مردم پسندی داره.
20:46  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
11

اصلا هم اینطور نیست.سمند که ظاهر قشنگی نداره پس چطوری سمند XU7 رو می فروشن؟با ظاهر سمند فقط می شه EF7 من دراوردی رو فروخت.
گزارش
پاسخ دادن
01:06  1394/08/14

کمالی
10

امروز سوار ال نود همکارم شدم . داخل ماشین که واقعا از پراید هم ساده تر و خسته کننده تر بود . توی جاده هم صدای باد بدجوری از داخل ماشین شنید میشد با وجود اینکه پنجره بسته بود . یک چیزی واسم جالب بود وقتی دور موتور زیر 2000 بود موتور خیلی کم صدا بود ولی وقتی به حدود 2500 و 3000 میرسید صدای خیلی شدیدی داخل ماشین میپیچید و یه جوری صدای بم خاصی ایجاد میشد انگار حالت تشدید رخ میداد که خیلی آزار دهنده بود خدا وکیلی اینقدر از صدای xu7 بد نگید این رو به دور از تعصب عرض میکنم و تجربه شخصیم هست صدای موتور پارس خودم کمتر آزار دهنده بود تا این . صدای xu7 زیاد هست ولی این حالت تشدید سرسام آور داخل ماشین ایجاد نمیشه نمیدونم شاید این ال نود مشکلی داشته ولی صداش در دورهای بالاتر 2500 به طرز عجیبی زیاد میشد و اذیت میکرد
20:30  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
1

ال90 اصلا صدا نداره شاسیش بلنده احساس خوبی به سرنشین میده تقریبا ارتفاعش مثل x33و سوزوکی گرند ویتارا هست مصرف و سرعتش حرف نداره فقط قیافش مشکل نداشته باشی خوبه اسپرت هم خوب برمیداره
گزارش
پاسخ دادن
21:00  1394/08/14

مسعود
5

بنده قبلا پراید مدل 78 اصل کره داشتم باور کنین وقتی میخواستم حرکت کنم آسفالتو شخم میزد تازه تا سرعت تقریبا 110 هم هیچ ماشین ایرانی نمیتونس این ریزه میزه ی تیزو بگیره
19:49  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
قاسم
21

بعضیا حرف از سرشون نمیاد از معدشون حرف میزنن مثلا از فنی هیچی بلد نیستن سوار ماشین 50 سال پیش با ظاهر 20 سال پیش هستند و فک میکنند مثلا چیز خاصی سوارن یا باکلاسن و حرفی از فنی که میشه . میگن من طلق ماشینمو با فلان ماشین عوض نمیکنم ولی یکی نیست بگه ای نادان ماشین به ظاهر و قیافه نیست ماشین به کیفیته به به روز بودن فنی هست به مصرف سوخت پایین به شتابگیری بالا به کیفیت قطعاته نه اینکه یه ماشین 50 سال پیش با لوازم چینی رو ببرین سرقله دماوند. بنطر من اونایی که از یه موتور 50 سال پیش تعریف میکنن و چشمشونو به حقایق بستن به همون رمان اهل بوق تعلق دارند و تو اون دوره سپری میکنن
18:49  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
15

قاسم جان شما خیلی به روزی واسه همین ال 90 کاملا مناسبته البته پیکان هم میتونه برای شما گزینه جذابی باشه ولی همون که گفتم یه طلق چراغ پشت پارس تاکید میکنم چراغ پشت میرزه به ال 90 و سمند ef7 چراغ جلوی پارس که با خط تولید ال 90 و سمندef7 برابری میکنه پارس حداقل یه کلاس داره ظاهر پارس هم که عالیه واقعا حرف نداره . ولی انصافا شما ال 90 میبینی یاد پیکان نمیفتی ؟؟!! سمند که از ال 90 هم بدتر !!
گزارش
پاسخ دادن
19:12  1394/08/13

کاربر: mojtaba .a
8

والا ما هم همینو گفتیم تو سرشون نمیره و همینا هم باعث شدن ایران خودرو اینجوری با خیال راحت داره لگن تولید میکنه چون میدونه ادمایی مثل اینا هستن که بخرن چرا بره ماشین جدید بیاره پول خرج کنه و سود بیاره پایین
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1394/08/13

سید علی
0

دوستان کمک کنید کدوم مدل پارس رو بگیرم بهتره؟ تو هر جاده و هر هوایی جوابمو بده
18:40  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
moj
0

تمام محصولات سایپا حرومزاده ای بیش نیستن.اتومات CVT؟؟؟؟؟خخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
11:48  1395/12/25

سعید
0

بنظرم 111 سگش به پارس شرف داره..کسی که بخواد 35 بده پارس 20 بده 111..هندلینگ.. زیبایی..کم مصرف..
18:33  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
39

من سال 84 پرشیا داشتم بعدشم زانتیا و ماکسیما وسراتو و الان اپتیما گرفتم ولی هیچ کدوم ازین ماشینا سیستم تعلیق پرشیا رو ندارند وتو جاده های مارپیچ هیچ کدومشون به پای پرشیا نمیرسن ممکنه از نظر آپشن و آلایندگی و کیفیت خیلی بالاتر باشند ولی از نظر هندلینگ هیچ کدوم پرشیا نمیشن آخه سیستم تعلیق پرشیا همون 405 هست که سال 90یا 91 میلادی ماشین ساله اروپا شد از نظر تعادل یعنی میشه با بنز و بی ام و مقایسش کرد تو زمینه ها و خودروهای آسیایی خیلی مونده تا بتونن همچین طراحی انجام بدن
15:19  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
محمد
6

تاحالا احتمالا از بغل ۴۰۵ و پارس رد شدی رانندگیش بماند !!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1394/08/13

مهدی
24

ماشینای کره ای که فقط ظاهر داره یه پرشیا سوار میشم هزینه اضافه ماشین خارجی هم نمیدم ولی ماکسیما یه سالار بدون رقیبه حرف نداره البته اینم بگما از روزی که ال 90 و ef7 تولید شدن کار واسه ماکسیما یه ذره سخت شد ef7 راحت ماکسیمارو تو جاده نقطه میکنه!! تازه ماکسیما واسه 15 سال پیشه ولی ef7 جدیده !! خخخخخخخخخخخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
18:36  1394/08/13

کیوان
26

کارشناسان محترم لطفن مطالبو کامل بخونین بعد نظر بدین من اصلن نگفتم پرشیا از زانتیا و ماکسیما و ۰۰۰۰۰ بهتره یا نگفتم در حد بنز و بی ام وست فقط از سیستم تعلیقش تعریف کردم چون واقعن جای تعریف داره و همونطور که گفتم سال ۹۰ یا ۹۱ میلادی من یادمه که ماشینه ساله اروپا شده بود که اون زمان که تازه بنزای مدل ۹۲ وارد ایران شده بودن و جز شاهکارای خودروسازی بودن برای من خیلی عجیب بود که با وجوده اینا پژو ماشینه ساله اروپا شده ۰۰۰بعدشم من چون همیشه به ماشین علاقه داشتم واز سال ۷۷ که گواهینامه گرفتم تا الان تقریبا هر شش ماه یه ماشین عوض کردم خیلی از این ماشینارو تست کردم و یه پیچ مخصوص هست که هر ماشینی بگیرم میبرم تو پیچ و تست میکنم که با چه سرعتی میتونم بدونه احساسه خطر بپیچونمش و اونجا پرشیا خیلی بهتر از زانتیا و ماکسیما میخابه تو پیچ زانتیا که کلن یه طرفش تمایل داشت که بلند بشه و ماکسیما کلن با پیچ نمیپیچه و بیشتر تمایل داره مستقیم بره همرو تو سرعت ۱۵۰ تست کردم اینم بگم که یه دونه بنز ۲۸۰ مدله ۸۶ میلادیم تو همون پیچ بردم که اصلن عملکردش قابله مقایسه با بقیه ماشینا نبودحتی با ۱۹۰ هم میت
گزارش
پاسخ دادن
22:37  1394/08/14

علی گشتاوری
13

xu7رو افرادی میخرن که از موتور چیز زیادی بلد نیستند و فریب کلی گویی افراد کم سواد و عوام الناس رو میخورند . مثلا xu7 سیستم cvvt نداره حتی و نمیدونن cvvt دقیقا چی هست و چه تاثیراتی داره یعنی اصلا چیزی درمورد این سیستم فوق مدرن نشنیده اند . یادم هست زمانی که tu5 رو روی پارس و 405 زدند هم امثال همین افراد میگفتن موتور tu5 خیلی خوبه ولی حتی اسم tu5 رو درست نمیتونستن تلفظ کنن و حتی نمیدونستن tu5 در اصل موتور چه ماشینی بوده . xu7 یک موتور 8 سوپاپ کم ارزش هست که فقط به لطف زیاد شدن حجم و در نتیجه ناتوان شدن از دستیابی به دور موتور بالا و فقط گشتاور در دور پایینه اگر xu7 بخواهد به گشتاور دور بالا مثل ef7 دست پیدا کنه بعلت عدم تنفس کافی دچار سوختگی سرسیلندر میشه در واقع ایرانخودرو یک موتور ناتوان با قدرت کمتر و مصرف غیره عقلانی رابه شما فروخته و ef7 با توجه به داشتن16 سوپاپ در هر شرایطی خوب عمل میکنه و به مدد فن آوری cvvt مصرف سوخت بسیار عقلانی تری داره و با داشتن تنفس عالی گشتاور پایدار در دور های مختلف موتور ایجاد میکنه. آیا این معنی ای به جز ضعف شدید تکنولوژی xu7داره ؟
15:15  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
عادل
8

با تایید حرفای علی آقا اینم من اضاف کنم که ، اگه پارسال یادتون باشه زمانی که ایران خودرو میخواس 206 تیپ 2 ایرانی رو پیش فروش کنن مدیر عامل تو یک مصاحبه گفتن ما تی یو فایو رو بومی سازی کردیم هم چنین در زمینه طراحی xu7هم پیشرفتهایی داشتیم اما چون این موتور نواقصی دارد کار طراحی رو متوقف کردیم_ اینا نشون میده که عمر فروش این موتور رو به زواله
گزارش
پاسخ دادن
18:22  1394/08/13

عماد
0

همین پرشیا بهترین ماشینه الان شما بخوای ارزونترین ماشین خارجی هم بخری مثل همین کره ایها باید حداقل 120 میلیون پول بدی تازه اصلا نسبت به پولی که میدی انتظاراتتو براورده نمیکنه مثلا همین سراتو یا النترا مثل پوست پیازن اینا دقیقا به دو سال نرسیده خودشونو تو این خیابونای غیر استاندارد ول میکنن من ترجیح میدم یه پارس بخرم بقیه پولمو باهاش یه کار دیگه ای کنم پارس هم قشنگه هم خوش فروشه هم خرج و رسیدگی به مراتب کمتری نسبت به یه ماشین خارجی 120میلیونی داره
13:00  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
امیر
0

دلم میخواد یه پژو پارس سفید بخرم ایشاله بتونم یه دونه بخرم
12:43  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

واقعا بی سوادی و تعصب بیجا حدی داره!!
قابل توجه اونهایی که از قیمت و قدرت، استفاده اشتباه می کنن تا به برتری پارس به ef7 برسن:
مگر نه اینکه پارس XU7JP/L3 با پژوه 407 XU7JP/L3 یک متور هستن!
مگر نه اینکه یک گیربکس دارن!
مگر نه اینکه خر همون خره فقط پالانش عوض شده!
پس چطور از اختلاف قیمت میخوان به برتری پارس به سمند برسین؟ 405 که همون مشخصات فنی داره و قیمتش ارزونتره. واسه فروشش هم شرکت حلوا حلوا میکنه!!!
کلاه کسی رفته سرش که کلی پول اضافه نسبت به 405 میده، فقط به خاطر چیزای ظاهری!! فنی که همونه! و البته هر دو هم از رده خارج و داغون
پر مصرف و پر خرج
باید به یه پمپ بنزین وصل باشی و هی پول دود کنی تا راه بره؛ بهر حال طراحی عهد تیر و کمانه
12:39  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
0

دوستان فقط پارس که از لحاظ کیفیت از آخراول هست.بخرید که ماشین خوبی هست.خخخخخخ
10:39  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

من از سال 93 پژو پارس سال دارم تا الان حدود 14 هزار تا کار کرده باهاش چند تا مسافرت رفتم . ازش واقعا راضی بودم برای مسافرت ماشین خیلی عالی هستش . توی جاده خیلی راضی بودم ازش توی شهر کمی بزرگه و مصرفش بالا میره اما توی جاده قدرتش خیلی خوبه
09:47  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

مطمئنا اگه هنوزم پارس ELX با موتور فوق العاده ی L4 تولید می شد قیمتش از دنا هم بیشتر بود.
ای کاش این موتور مجددا خط تولیدش راه بیفته.اگه این موتور بازم تولید بشه من حتما یکیشو می خرم.
01:38  1394/08/13
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

حسود های عزیز توجه کنید که فروش نقدی پارس تموم شده از بس که پر فروش و پر طرفداره. اما تانک های EF7 همیشه چه نقدی و چه پیش فروش موجوده . خخخخخخخخ
21:52  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
پرشیا
0

پژو پرشیا سرور همه ماشین های داخلی
21:37  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
24

تا حالا دقت کردین که ال 90 هم مثل پیکان فقط رنگ سفید بهش میاد !!!!
20:28  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

رنگ مشکی به ال 90 بیشتر میاد چون سپرهاش هم مشکی هست اگر رنگ بدنه اش مشکی باشه حالتش اسپرت تر به نظر میاد . ولی گذشته از این حرفا پژو پارس یک چیز دیگه هست سالار جاده ها عروس شهرها پژو پارس خاکستری متالیکه .
گزارش
پاسخ دادن
05:22  1394/08/13

مهدی
10

قاسم جان شما با ال 90 خوش باش همون تلق چراغ عقب پرشیا میرزه به ال 90 و سمند علی الخصوص ef7 مسخره
گزارش
پاسخ دادن
18:28  1394/08/13

کاربر: hades
5

یه چراغ سورن ef7 میارزه به همه اینا
عمرا اگر کسی بتونه پابه پا یه ef7 سرحال بیاد
گزارش
پاسخ دادن
21:51  1394/08/13

احمد
0

فقط پژو پارس سفید
20:12  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza
0

دوستان به نظرتون اگه پژو به بازار ایران برگرده،امکانش هست که موتور L4 بازم تولید بشه؟
18:43  1394/08/12
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 53 54 55 56 57 58 59 صفحه آخر
صفحه 56 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 31 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شهاب a5 : دوستان ثبت نامی مرداد و شهریور کسی خودرو تحویل گرفته؟ بنده 8 ماهیست منتظرم و وضعیت همچنان در مرحله پرداخت گیر کرده ؛ از مسئولین محترم کرمان موتور خواهشمندیم لااقل دلیل تاخیر رو برامون توضیح بدن و حداقل زمان تحویل رو بهمون بگن باتشکر و سپاس از سایت خوبتان
X5 narges : سلام دوستان من پروسه رو از ثبت نام تا تحویل طی کردم و در کل یسری راهنمایی ها میتونم بکنم 25 شهریور ثبت نام x 5 10 دی تحویل سیستمی بود ک هیچی 23 فروردین 404 شاسی شدم 24 فروردین فاکتور و بیمه نامه شد 27 فروردین پلاک شدم و 8 اردیبهشت تحویل گرفتم بدیش اینکه دیر تحویل میدن جوری ک تو روزی ک من رفتم تحویل بگیرم کلا 3 تا x5 بود برای تحویل و این بده خوبیش اینکه اونجا زود کارتونو موقع تحویل راه میندازن و همشون ب شدت خوش برخوردن در رابطه با آپشنایی ک همونجا میتونید به ماشین اضافه بکنید اینکه قیمتاشون نسبت ب بیرون به نظر من معقول تره و خیلی تمیز انجام میشه و مسئولیت پذیرن در رابطه با دیر پلاک شدنم با نمایندگیتون تماس بگیرید و پا پیچشون بشید ک زود مدارکتون رو تو سایت پلیس آپلود کنن به نظرم هر روز یا یه روز درمیون به شرکت اصلی زنگ بزنید و پیگیری کنید از روزی ک ب من گفتن ماشینم بارگیری شده 72 ساعت بعد رسید تهران دو روزم کنترل کیفی طول کشید و زنگ زدن برای تحویل و اینکه وقتی ماشین و میگیرید کلی کیف میکنید و این اعصاب خوردیارو میشوره میبره چون به نظرم ماشین خوب و با کیفیتی هست .
Shahin : راست میگن گفتن دارن به ترتیب اولویت فاکتور میکنن
تارا دستی سفید اسفند : سلام دوستان کسی تارا دستی سفید اسفندماه مونده فاکتور نشده باشه؟ توی کامنتا میبینم بعضیا فروردین و اردیبهشت هم فاکتور شدن. ایراخودرو هم زنگ میزنم جواب درست نمیدن فقط میگن منتظر باشین
جواد : من الان تماسگرفتن کارشناس گفت تا ۱۱آذر فاکتور شده اینم گفت مشکل شاهین حل شده و داره فاکتور میشن .
تکمیل وجه برج ۱۲ : فقط مشکل سانروف نیست من از یک منبع آگاه پرسیدم و به این زودیا ماشین نمیدن اینا چندتا قطعه از کروز میگرفتن که الان کروز صاحب ایران خودرو شده و به فکر خودشه
اسماعیل : نمی‌دونم چی شده که انقد خاک تو سر شدیم ۵ ماهه ۳۰۰ میلیون پول بی زبون رو دادیم دست این بیشرفا صدامون هم هیج جا شنیده نمیشه، بعد تلویزیون رو روشن می‌کنی توی هر کانالی میزنی میگن مردم مظلوم غزه. یبار نشد ندیدم یه مجری بیاد حرف دل این همه آدم رو بگه که اکثر اینا زندگی شون رو هواست.
تارادستی‌سفید : سلام‌منم‌تحویل‌فروردین‌فرسوده ام‌هیچ‌خبری‌نیست‌متاسفانه
شهابx5 آبان : مبارکه و به دلخوش ولی مال من ثبت نام ۱۳ آبان و شماره قراردادم قبل شماست هنوز خبری نیست امروزم زنگ زدم میگه آخر ماه شایدم خرداد
امیر : برای همکار من هم همین اتفاق افتاد و پیامک براش نیومد و بعد از اینکه فهمید برای من اومده از نمایندگی پیگیر شد و دید اونهم باید تکمیل وجه کنه. نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن همه رو دروغ کو کنن. داداش مگه طرف مرض داره بخواد بیاد اینجا دروغ بگه.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
22 آبان سفید قرمز زاهدان : پذیرش 12029000 همین الان فاکتور شدم 😍با رینگ
هادی اریزو : 12 به بالا تا 200 میلیون لابد همش چرته زیاد خودت اذیت نکن
رضا : شما تکمیل وجه چه ماهی هستید که تبدیل به جی ال زدید ودوماهه براتون فاکتور نشده؟؟
اطلس مهر : چی میگی اختلاس چیه مگه؟ همینیه که می بینی پولتو می برن میخورن هیچ کاری هم نمی تونی بکنی اختلاس و دزدی همینه مرد حسابی
رضای : به ما که آذر هستیم هم افزایش خورد وهم تحویل ندادن
فردین 14 : سلام پیش فروش تکمیل وجه 14 بهمن فاکتور شدم متاسفانه سفید شیری شده
فردین 14 : سلام پیش فروش تکمیل وجه 14 بهمن فاکتور شدم متاسفانه سفید شیری شده
دانیال : سلام خوبید وقت بخیر من پیش فروش ثبت نام کردم...موقع تکمیل وجه نمایندگی رفتم برای سخا گفتم ثبت کنند ...گفتند قبلاً انجام دادید ولی من برای ماشین سخا انجام ندادم اصلا چجوری امکان داره ثبت شده باشم
سیفی : منم مثل شما rs منتظر پلاکم یک ماهه فاکتور شدم
ف ک : چه ماهی تکمیل وجه کردی ؟ مدل کوییک چیه؟