امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1761
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)100
مصرف سوخت شهر (لیتر)13.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)7
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)9.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)11
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

4133 نظر

حاج علی
6

قطعا" متخصصان فرانسوی بهتر از متخصصان ایرانی میدونن که گردگیر پلوس باید با کیفیت ترین جنس باشه.حالا شما پارس سوارها از این همه جای ماشین به یه گردگیر پلوس گیر دادین. دوست ما 5 ساله تندر میرونه اصلا" گردگیر عوض نکرده تا چه برسه به اینکه بخاد پاره بشه. تو این 5 سال اگه بخاد گردگیر پلوس ال نود پاره بشه تا اون موقع ماتحت پژو پارس منفجر شده
16:09  1395/03/15
گزارش
پاسخ دادن
تارا دستی بابل
0

در متن قرارداد نوشته شده
گزارش
پاسخ دادن
09:00  1402/07/02

تارا دستی بابل
0

در متن قرارداد نوشته شده
گزارش
پاسخ دادن
09:16  1402/07/02

تارا دستی بابل
0

در متن قرارداد نوشته شده
گزارش
پاسخ دادن
09:41  1402/07/02

تارا دستی بابل
0

در متن قرارداد نوشته شده
گزارش
پاسخ دادن
08:57  1402/07/02

حامد
6

متخصیص میدونن . ولی چون قرار بوده یک ماشین و موتور ارزان قیمت تولید کنند از هر چیزیش کم کردن حتی از استفاده از یک کاسه نمد . شما میتونی فکر کنی هیچ مشکلی نداره این گردگیر ال90 و آخرین طراحی روز دنیاست . من که نمیخوام هزینه گیربکس ال90 رو بدم . اما خودت برو تحقیق کن تا ببینی چقدر ال90 وجود داره که در اثر همین مشکل گیربکسشون سوخته
گزارش
پاسخ دادن
19:42  1395/03/15

محمد
12

ماشین 8 سوپاپ رو خدایی دیگه باید از رده خارجش کرد
13:53  1395/03/15
گزارش
پاسخ دادن
تارا اتومات
0

حیدری.......
مسخره ترین فامیل دنیا. دیگه حالم بهم میخوره
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1402/07/01

ابوالفضل
7

قبول دارم
گزارش
پاسخ دادن
13:57  1395/03/15

رضا
13

پس دستور بده موتورهای کرایسلر HEMI رو هم از رده خارج کنند . همین 8 سوپاپ فعلا داره سالاری میکنه و بهترین کشش رو داره . هر وقت 16 سوپاپ تو گشتاور بهتر از 153 نیوتن متری در دور 3000 تونست تولید کنه بعد بیا حرف بزن . 16 سوپاپ وقتی ارزش داره که اول حجم موتور کافی باشه وگرنه وقتی حجم کم باشه 16 سوپاپ یا 160 سوپاپ به دردت نميخوره توی سربالایی چون کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
14:00  1395/03/15

کاربر: REZA XU7
15

محمد تو به تعداد سوپاپ ها كاري نداشته باش. بازدهي موتورو ببين.
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1395/03/15

DD
13

درد پژو پارس فقط ۸ سوپاپی نیست .
مصرف ۱۶-۱۵ لیتر
گیربکس ترکیده
موتور پوکیده
موتور ۱۸۰۰ سی سی قدرت ۹۷ اسب بخار
اتاق پر درز و شکاف
قطعات همه چینی
کیفیت یک ستاره
رتبه خریداران ۲۲ تو ۲۳ تا خودرو ( خودرو ۲۳ تیبا ۲۶ میلیونی )
بیشترین امتیاز منفی بین خودرو های ۲۵ تا ۵۰ میلیونی
پژو پارس =طشت چهار چرخ
گزارش
پاسخ دادن
17:14  1395/03/15

حامد
10

DD گردگیر پلوس ال90 رو مواظبش باش . فکری هم به حال کولرش بکن که هوا داره گرم میشه . سر پیچ ها و جاده هم مواظب باش چون ال90 تعادل درست و حسابی هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1395/03/15

جعفر
14

سال93 یکدستگاه پارس سال سفارش مدیران از بنگاه ام پلاک نشده خریدم.داشبورد قدیم.موتور 1800 یورو 4 بهینه.الان بیش از 95000 کیلومتر راه رفته فقط لوازم مصرفی تایم و شمع و روغن وصافی و... تعویض شده .بسیار راضیم فقط اون موقع رینگو لاستیک و ضبط و پخش نداشت که رینگ آلیژی و لاستیک 205 و ضبط تهیه کردم بسیار راضیم تازه دوست نزدیکم ال90 داره که مشکل خالی شدن روغن گیربکس براش پیش اومد و هر موقع باهم میریم مسافرت تو سربالایی ها با سرنشین و بار به هیچ وجه نمیتونه به گرد ماشینمم برسه البته خیلی که تلاش کنه 400 متر عقبتره.تازه اصلا روغن کم نمیکنهو اب رائیاتور هم همیشه میزان است.
11:02  1395/03/15
گزارش
پاسخ دادن
DD
10

خواب زیاد میبینی .عوارض ماشین ۸ سوپاپ ،یک ستاره ورتبه ۲۲ همقطار تیبا همینه .
گزارش
پاسخ دادن
13:56  1395/03/15

کاربر: REZA XU7
11

ان شاالله چرخش هميشه به سلامتي براتون بچرخه.
بله ال٩٠ در حد و اندازه هاي پارس نيست خصوصا تو جاده
گزارش
پاسخ دادن
14:17  1395/03/15

DD
10

تحت هیچ شرایط پژو پارس در حد واندازه ال ۹۰ نیست .پژو پارس یک ستاره رتبه ۲۲ همقطار تیبا ،۸ سوپاپی مصرف صدی ۱۵ -۱۶ کجا ...ال ۹۰ با ۴ ستاره رتبه ۲ سلطان بازار ایران کجا .
گزارش
پاسخ دادن
17:03  1395/03/15

مهدی
0

سلام.کسی ميدونه چه طور میشه اتولاک فعال کرد کلاس 29؟؟
09:20  1395/03/15
گزارش
پاسخ دادن
عماد
0

اقا یه سوال پژو من پنج شنبه فاکتور شد کی میاد؟!؟؟
پیش شماره موتورش هم GK کیفتش چطوره؟؟؟
20:46  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
4

سلام. ماشينتون ساخت خراسانه و كيفيتش بهتر از ساير سايت هاي توليدي ايرانخودرو هست.
مبارك باشه
گزارش
پاسخ دادن
08:45  1395/03/15

سجاد
3

به، گفته آقا رضا، باید تولید خراسان باشه . کیفیتش هم خوبه
گزارش
پاسخ دادن
09:19  1395/03/15

صابری
0

کولر تندر اصلا یه خوبی کولر پژو و سمند نیست این یک واقعیته
19:20  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
صابری
0

کولر تندر اصلا یه خوبی کولر پژو و سمند نیست این یک واقعیته
19:20  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
علی س
0

سلام دوستان
من یه پارس ال ایکس تازه تحویل گرفتم کسی میدونه چجوری باید ساعتش را تنظیم کنم؟
2) مگه تو سرعت بالای 20 نباید قفل دربها قفل بشن؟
ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنن
18:17  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
علی س
0

سلام دوستان
من یه پارس ال ایکس تازه تحویل گرفتم کسی میدونه چجوری باید ساعتش را تنظیم کنم؟
2) مگه تو سرعت بالای 20 نباید قفل دربها قفل بشن؟
ممنون میشم اگه دوستان راهنمایی کنن
18:17  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
0

یه جوری میگن مواظب تندر باش تا چپ نشه انگار رو یه چرخ ایستاده.کسانی که میگن پارس از تندر بهتره حتما پشت فرمان تندر ننشستند. واقعا" عالیه تندر
16:51  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
0

یه جوری میگن مواظب تندر باش تا چپ نشه انگار رو یه چرخ ایستاده.کسانی که میگن پارس از تندر بهتره حتما پشت فرمان تندر ننشستند. واقعا" عالیه تندر
16:51  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

این حرف مضحک رو کی به وسط انداخته اخه ؟من خودم تو اهواز زندگی میکنم و ال90 دارم از سال 92 تا الان هم همه جا باهاش رفتم و هیچ مشکلی نداشتم و کولر رو تو شماره دو زدم و داخل کابین کاملا خنک بوده حتی نیااز به اخرین شماره هم نداره حالا نمیدونم این حرف مسخره رو کی میگه !! من خودم قبلا پارس داشتم وقتی ازش کولر میگرفتی موتور اونقدر افت میکرد که تو سربالایی راه نمیرفت اخرسر هم باید واشر سرسیلندر سوخته عوض میکردی چون خیلی موتور داغ میکنه و لش میشه اما تندر کولرش خیلی هم خوبه و واقعا نمیدونم چرا وقتی پارس در حد اردی رو دارین با تندر مقایسه میکنین منظورتون چی هست
13:17  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

این حرف مضحک رو کی به وسط انداخته اخه ؟من خودم تو اهواز زندگی میکنم و ال90 دارم از سال 92 تا الان هم همه جا باهاش رفتم و هیچ مشکلی نداشتم و کولر رو تو شماره دو زدم و داخل کابین کاملا خنک بوده حتی نیااز به اخرین شماره هم نداره حالا نمیدونم این حرف مسخره رو کی میگه !! من خودم قبلا پارس داشتم وقتی ازش کولر میگرفتی موتور اونقدر افت میکرد که تو سربالایی راه نمیرفت اخرسر هم باید واشر سرسیلندر سوخته عوض میکردی چون خیلی موتور داغ میکنه و لش میشه اما تندر کولرش خیلی هم خوبه و واقعا نمیدونم چرا وقتی پارس در حد اردی رو دارین با تندر مقایسه میکنین منظورتون چی هست
13:17  1395/03/14
گزارش
پاسخ دادن
مشد علی
8

در ضمن کولر تندر اونطور هم که میگید ضعیف نیست . در منطقه شمالغرب کشور و آذربایجان مشکلی نداره حالا مناطق گرمسیر جنوب رو نمیدونم . کیفیت قطعات در رانندگی حرف اول را میزند نه آپشن ها و زیبایی خودرو . تندر هم از نظر کیفیت امتیاز بالایی داره ولی از نظر زیبایی به پای پژو فک نکنم برسه . بعضی ها هم قیافه تندر رو دوست دارند .
23:44  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
مشد علی
8

خودرویی که دائم خراب باشه و در تعمیرگاه ها خاک بخوره به چه دردی میخوره ؟کولرش مثل قطب شمال یخ بکنه چه فایده داره؟ زیبایی داشته باشه ولی اعصاب آدمو خراب کنه به چه دردی میخوره؟خودرو باید جون سخت باشه. حالا فرقی نداره تندر باشه یا خودروی دیگه .متاسفانه کیفیت قطعات پژو ها از سال 90 به بعد 100 درصد افت کرده.وگرنه اگه پژوها و سمندها کیفیت داشتند کی میرفت سراغ تندر؟
23:40  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
DD
24

همه پژو پارس هایی که موقع حرکت شیشه شون بالااست کولر روشن ندارن چون به قدری اتاق این ماشین درز وشکاف داره که برابری میکنه با پایین بودن دو تا شیشه جلو .
پزو پارس بیشترین نمره منفی را بین تمام خودرو های ایرانیدر نفوذ آب به اتاق دلرد .
17:03  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
مملی
14

هر وقت چشمم به ال ۹۰ میفتاد حس میکردم یه جایی دیدمش و قیافش برام خیلی آشنا بود تا اینکه چند روز پیش شبکه HD فیلم سینمایی عمر مختار رو پخش می کرد یهو یادم اومد کجا دیدمش،خدایش دقت کردید چقد شبیه تانکهای اون فیلمه فقط کافیه یه لوله بزارید جلوش!!!
13:11  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
Z
0

سلام
از کدوم قسمت سایت دولت من میشه پیگیری کرد؟
کد رهگیری مرسوله نداریم.
گزارش
پاسخ دادن
15:54  1402/06/22

J4
0

سلام به همون آدرسی که پست براتون تایید کرده
گزارش
پاسخ دادن
07:09  1402/06/22

J4
0

حدودا‌ یک ماه دیگه زمان ‌میبره تا ماشینو تحویل بدن
گزارش
پاسخ دادن
13:19  1402/06/22

فاطمه
0

سلام کد رهگیری پست میخوام اطلاع داری از کجا میتونم کد رو به دست بیارم
گزارش
پاسخ دادن
15:30  1402/06/22

Z
0

سلام
از کدوم قسمت سایت دولت من میشه پیگیری کرد؟
کد رهگیری مرسوله نداریم.
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1402/06/22

سمانه
0

سایت دولت من استعلام کارت وسند خودرو اگه کارت وسند باشه نشون داده میشه کد رهگیری پست هم روش خورده
گزارش
پاسخ دادن
16:49  1402/06/22

سمانه
0

البته ببخشید سایت پلیس من بود استعلام کارت وسند خودرو
گزارش
پاسخ دادن
21:03  1402/06/22

.
9

باز اون تانک ها طراحی رومانی نبودن حداقل !!!
گزارش
پاسخ دادن
13:48  1395/03/13

حامد
8

تو شهرهایی که تابستون گرمی دارن ماشینی مثل ال90 که کولر خوبی نداره مفتش هم گرونه حالا هر چی میخواد کیفیت داشته باشه یا نداشته باشه وقتی کولر خوب نداشت کلافه میشی از گرما
09:49  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
پارس
9

وقتی از پژو کولر میگیری چون دو فن بزرگ جلو با دور تند وارد مدار میشن دمای موتور پایین تر هم میاد و این یکی از مهمترین مزایای پژو هست که اصلا ال90 نداره . با ال90 وقتی توی ترافیک کولر میگیری توی فصل گرم به شدت دما بالا میره و کولر آف میشه چون فن ضعیف ال90 فقط در جهت کاهش هزینه طراحی شده . دقیقا میگن وقتی موتور پژو دماش رفت بالا کولر رو روشن کن تا دما بیاد پایین . فرق یک ماشین که طراحی درست و حسابی داره مثل پژو 405 و پارس با یک ماشینی که از روز اول مثل ال90 فقط به هدف ارزون سازی تولید شده همین جاها مشخص میشه
09:08  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
داچیا
11

بین تراکنور رومانی و ال90 شباهت های خیلی زیادی وجود داره . بی دلیل نیست که ال90 هم در رومانی طراحی شده
08:41  1395/03/13
گزارش
پاسخ دادن
فاضلی
7

رومانی کجاست؟
گزارش
پاسخ دادن
11:37  1395/03/13

406
11

فرق بدنه ماشینی مثل 406 که پنین فارینا طراحی کرده با بدنه ماشینی مثل دنا که اصلا معلوم نیست از کجا اومده و بدنه ای مثل ال90 که داچیا رومانی طراحیش کرده مثل فرق نقاشی کشیده شده توسط داوینچی و نقاشی یک کاراموز هست . هزینه ای که پژو به پنین فارینا داده واسه طراحی بدنه 406 از کل هزینه طراحی دنا و ال90 بیشتر بوده . نتیجه اش میشه این که پرشیا هميشه لقب سالار داره و جذاب و محبوبه اما دنا هنوز نیامده مجبور میشن فیس لیفتش کنن . طرح بدنه و ظاهر ال90 هم که چیزی نگیم در موردش خیلی بهتره !!
22:43  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
406
10

این رو بخونین تا بفهمین پرشیا از کجا اومده
https://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_406
گزارش
پاسخ دادن
22:57  1395/03/12

حامد
10

حتی قالپاق پرشیا هم همون قالپاق 406 هست . ظاهر بدنه و موتور و گیربکس پرشیا دقیقا مال پژو 406 هست
گزارش
پاسخ دادن
08:12  1395/03/13

شهرام
1

دوستان سیم کلاچ تعویض کنم باید گیربکس پیاده شه ؟ چقد زمان میبره نصبش و چه مدلی بهتره برا TU5 ؟؟؟؟
22:04  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
12

این پژوپارس چه فشاری به DD اورده که صبح تا شب و شب تا صبح داره برای تخریبش تلاش می کنه.
عاموچی ؛ پارس با دری وریایی که تو می گی تخریب نمی شه.الکی خودتو خسته نکن
16:21  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
DD
23

یعنی یک ستاره کیفیت،رتبه 22،همقطار تیبا2 ، 8سوپاپی ،1800 سی سی 97 اسب بخار،مصرف 16-15 لیتر،اتاق سوراخ به آب ،شتاب صفر تا صد 11 ثانیه به بالا،مادر زاد چینی ،بزک دوزک (آپشن چینی ) دوزاری ،گیربکس ترکیده ،موتور پوکیده و... چیزی واسه پژو پارس طشت گذاشته که من تخریب کنم ؟
گزارش
پاسخ دادن
18:16  1395/03/12

پارس lx
1

صفر تا صد ماشینمو مدل 95 با شماره شاسی gh شروع میشه من چند بار تایم گرفتم زیر 13 ثانیه غیر ممکنه بزنه هر مدلی دنده پر کردم 13 کمتر نشد تازه هر دفعه بایک سرنشین فقط خودم توی ماشین بودم اونایی که دارن و تست کردن میدونن.
گزارش
پاسخ دادن
17:32  1395/03/13

.
9

ال90 هم نه کولر درست و حسابی داره و نه تعادل خوب در جاده و در سرعت های بالای 90 و نه حتی یک صندلی راحت . کولر ال90 واقعا ضعیف هست و به موتور هم خیلی شدید فشار میاره . افت کولر ال90 واقعا زیاد هست . کولر ال90 در ترافیک در روزهای گرم هم مرتب آف میشه چون از فن های بزرگ پژو در جلوی ال90 خبری نیست . تمام روغن گیربکس و دیفرانسیل ال90 هم با یک گردگیر لاستیکی سر پلوس آب بندی میشه که بارها دیده شده بدون هیچگونه نشانه قبلی در اتوبان وجاده پاره شده و تمام روغن داغ نشت کرده و گیربکس سوخته . این معضل گردگیر واقعا برای ال90 خطرناک هست . پس ال90 هم کم مشکلات و نقص نداره . شاید بعنوان یک ماشین شهری بشه روش حساب کرد ولی بعنوان یک ماشین خانوادگی جاده ای که نیاز به کولر خوب و تعادل خوب و آپشن و نرمی صندلی و راحتی کابین هست اصلا نمیشه روی ال90 حساب کرد .
16:09  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
مرتضی
11

افرادی که پارس میخرن افراد منطقی هستن . بی دلیل هم نیست که پارس همیشه محبوب هست . اگر نخوای ماشین سرهم بندی شده با بدنه معیوب و موتور مشکل دار و غیر قابل اطمینانی مثل دنا و سورن بگیری و همچنین نخوای یک ماشین بدون آپشن و کولر و تعادل بگیری میبینی که تنها گزینه ای که هم بدنه و موتور و گیربکس معقولی داره و هم امکانات و آپشن و کولر و سواری نرم و با تعادل خوب داره همین پارس هست . نمیگم پارس ماشین کاملی هست . اما 406 پژو اصولی طراحی شده و موتور xu7 هم از روز اول مال 406 بوده . بی دلیل نیست که بعد از اینهمه سال هنوز پارس بسیار شیک و محبوب هست . فرق بدنه پارس و 406 با بدنه ای مثل دنا فرق نقاشی داوینچی با نقاشی یک کارآموز نقاشی هست . بدنه دنا واقعا یک شکست واقعی محسوب میشه حتی نسبت به سمند . در مورد ef7 هم هیچی نگیم بهتره چون اینقدر مشکلات داره که میشه مثنوی هزار مصرع . تندر هم که راحتی کابین و سواری نرم و تعادل و کولر وآپشن و ظاهر نداره پس میبینی که پارس همه رو با هم در سطح معقولی داره . نمیگم همه چیزش با هم خوبه . اما همه چیزش با هم از بقیه ماشین ها معقول تره .
15:57  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
DD
14

خصوصاً تک ستاره بودن و رتبه 22 از نظر خریداران .این هایی که گفتی مال 5 سال پیش بود الان پژو پارس طشته .
گزارش
پاسخ دادن
17:01  1395/03/12

علی
9

فعلا که عالی میخرن پارس رو . چه صفرش چه دست دومش
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1395/03/12

.
8

این هایی که همش دل به کیفیت موتور و گیربکس ال90 خوش میکنم بدونن موتور سیکلت کاواساکی نینجا هم کیفیت خیلی خوبی داره . مصرفش هم کمه . کابین درست و حسابی و کولر هم نداره دقیقا مثل ال90 . تازه از ال90 ظاهرش هم خیلی بهتره . پس برید موتورسیکلت کاواساکی نینجا بخرید . تازه اعتبار و کلاسش هم بالاتره . شما که اهل سواری نرم و تعادل و ارگونومی کابین و کولر و آپشن نیستین . خوب این موتورسیکلت واستون بهتره . خیلی هم شیک تر و قشنگ تر از ال90 هم هست !
15:29  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
رضا cvvt
11

واقعا کشش پارس xu7 عالیه . یه چیز بسیار مهم ترش اینه که سرعت استاندارد بیش تر جاده ها 110 هست و پارس xu7 در سرعت 110 در دنده 5دور موتور روی 3000تا 3200هست یعنی بیشترین گشتاور در این دور ایجاد میشه واقعا این مزایا عالیه حالا اگرم بخوایید سبقت بگیرید اگه یکم گازو فشار بدین ماشین کنده میشه و راحت میتونین سبقت بگیرین. یک بار وقتی برف اومده بود من مجبور شدم سرعتمو خیلی کم کنم چون جاده لغزنده بود از پایین گردنه با دنده 1 اومدم وقتی بالای گردنه رسیدم دنده 4 بود.
13:41  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
DD
18

درسته یک گاز که بدی کنده میشه منتهی گربکس یا موتور یعد باید صبر کنی تا امداد خودرو بیاد بکسل .خط قرمز XU7 دور 3000 است . دور بالاتر موتور یا گیربکس پوکیده . این پژو پارس همون آردی است به قول سپهر تحت ویندوز .ورژن جدید ؛جنگ جهانی دوم و 8 سوپاپه
گزارش
پاسخ دادن
14:02  1395/03/12

.
9

این هایی که همش دل به کیفیت موتور و گیربکس ال90 خوش میکنن بدونن موتور سیکلت کاواساکی نینجا هم کیفیت خیلی خوبی داره . مصرفش هم کمه . کابین درست و حسابی و کولر هم نداره دقیقا مثل ال90 . تازه از ال90 ظاهرش هم خیلی بهتره . پس برید موتورسیکلت کاواساکی نینجا بخرید . تازه اعتبار و کلاسش هم بالاتره . شما که اهل سواری نرم و تعادل و ارگونومی کابین و کولر و آپشن نیستین . خوب این موتورسیکلت واستون بهتره . خیلی هم شیک تر و قشنگ تر از ال90 هم هست !
گزارش
پاسخ دادن
15:32  1395/03/12

رضا cvvt
12

کسایی که آل نود دارن و اینجا دخالت میکنن بفرمایند بیرون خواهشا .مخصوصا ddکه کاملا واضح است حرفاش از روی تعصبه. ابن جا جاییه که ما تجربیاتمونو در اختیار هم میزاریم این جا محل سرگرمی آل نود دارا نیست که عغده بوگاتیشونو بریزن سر،ما.
13:30  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
14

ضبط فلش خور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ضبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فلش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
12:21  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
DD
15

فلش خور است .مارک رنو است .اصالت اروپایی دارد نه چینی .و ما حال شو میبریم .
تو با آپشن دما سنج خارجی دم تعمیر گاه بازی کن
گزارش
پاسخ دادن
12:56  1395/03/12

کاربر: امیر مسعود
6

شمایی که از کشش و نرمی پژوپارس حرف میزنی برو جاده قدیم توسکتان که میخوره به شاهرود سربالایی هاش خیلی تنده خدا شاهده با پارس میرفتم کم مونده بود موتورش بترکه از بس که پر گاز میرفتم ماشین واقعا نمیرفت فک کنم 5 تا سرعت میرفتم حالا شما دلتو خوش کن به چن تا آپشن چینی که بگیر نگیر داره
اونم از بدنش چیزی بخوره سینش زود خش برمیداره قابل ترمیم نیست
والله ما ماشین خریدیم سوارش بشیم اون مارو سوار شد
گزارش
پاسخ دادن
12:53  1395/03/12

کاربر: محمد
0

سلام کسی میدونه پیشوند شماره شاسی NAAN
مال کارخونه کدوم شهره در کل چطور میشه فهمید اطاق ماشین ساخت کجاست؟
ممنون دوستان
11:42  1395/03/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
7

دوست عزیز ، شماره شاسی قبل از 6 رقم آخرش دوتا حرف انگلیسی داره.اولیش که هیچی سال ساخته ، دومیش اگر H بود یعنی ساخت مازندران ، اگر K بود یعنی ساخت خراسان و اگر F بود یعنی ساخت ایرانخودروی فارس هست.
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1395/03/12

DD
16

و کلاً همشون رتبه 22 و تک ستاره .مهم نیست ساخت کجا باشه مهم اینه"" تاریخ مصرفش تمام شده ""
آخه 8 سوپاپ هنوز ماشینه ؟
گزارش
پاسخ دادن
12:05  1395/03/12

حاج علی
2

در زیبایی پارس و در کیفیت و آسودگی خیال ال نود حرف اول را میزند . من خودم پارس تندر دارم. ولی از قیافه پارس خوشم میاد و از کیفیت تندر. حالا هرکس میتونه انتخاب بکنه . زیبایی یا کیفیت بی دردسر
22:52  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
13

كيفيت گيربكس و موتور ال٩٠ بهتره. اين قبول ، ولي غير از اين دوتا ديگه چي داره؟؟؟
اگر پارس كيفيت گيربكس و موتورش از ال٩٠ كمتره (البته اونقدري هم كم نيست كه بعضيا اغراق مي كنن!!) ، عوضش كولر بسياااااااار بهتري داره. تعادل بسياااااااار بهتري داره. صندلي هاي راحت تري داره. آپشن هاي بيشتري داره. اتاق پارس واقعا نرم تر از ال٩٠ هست. (اينو هر كسي كه تو فاميلمون ال٩٠ داره و سوار ماشين من شده اعتراف كرده كه پارس خيلي نرمتره). ديد عقب و كناري پارس واقعا عاليه. ظاهر پارس يه سروگردن كه چه عرض كنم ، فرسنگ ها بالاتر از ال نوده.
در كل اينو مي خوام بگم كه اگر پارس كيفيت موتورش كمي پايين تره اما در عوض كلي مزايا نسبت به ال٩٠ داره اما ال٩٠ به غير از كيفيت گيربكس و موتور واقعا به معناي واقعي كلمه *هيچي نداره*.
همين چند روز پيش با پسر عمه م رفته بوديم تفريح و داشتيم با هم صحبت مي كرديم. پسرعمه م ال٩٠ داره. خداشاهده بدجوري از صندلي هاي ال٩٠ مي ناليد. اينم مي گفت كه سرپيچ با سرعت بالاي ٩٠ ، فرمون گيج مي زنه. از كولرشم اصلا راضي نيست. اما بازم به خاطر دو ليتر مصرف بيشتر ،سراغ پژو نمي ره!!!
گزارش
پاسخ دادن
08:10  1395/03/12

محمد
12

تعادل و کولر پژو پارس هم خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/03/12

DD
14

تحت هیچ شرایط امکان مقایسه پژو پارس یک ستاره با تندر 4 ستاره وجود نداره .پژو پارس فقط امکان مقایسه با دور بر خودش رو داره مثل تیبا .تو خواب هم نمیتونه جایگاه ممتاز تندر رو پیدا کنه با اون موتور جنگ جهانی دوم 8 سوپاپ و رتبه 22و مصرف 16-15 باید کلاً مجوز تولیدش باطل شه .
گزارش
پاسخ دادن
11:20  1395/03/12

حامد
12

DD حرفهات هیچ ارزش فنی ندارن . خودت هم میدونی که توانایی گفتن یک جمله فنی رو هم نداری و فقط میای اینجا تا خودت رو خالی کنی چون وقتی پژو پارس ها رو توی خیابون و جاده میبینی خیلی دلت میسوزه که رفتی و ال90 خریدی که نه کولر و نه تعادل و نه حتی یک صندلی راحت داره
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1395/03/12

سجاد
4

کلا به نظر من موتور tu5 همه پسند نیست چون کشش ضعیفه . و کسایی به سراغ tu5 میرن که دوست دارن ماشین کم مصرف تری داشته باشند یعنی فاکتور مصرف کمتر رو به کشش ترجیح میدن
21:55  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
3

اگه دور گیری tu5 رو ببینید میبینید که شتابش تا 80 عالیه و 80 به بالا واقعا خیلی کند میشه ولی پارس xu7 اینطور نیست.سرعت بالای صد tu5 میگیره
21:52  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

من پژو پارس lx ثبت نام کردم اما بعضی از آدما میگن کشش نداره و گیربکسش یه جور آیی همخوانی نداره و کم میاره به نظرتون انصراف بدم و پارس سال ثبت نام کنم یا همین تحویل بگیرم کشش برای من خیلی مهمه بخاطر همین دودلم نظرتونو بگین؟
18:53  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
7

داداش يه كاري كن. خودت با هر دوش رانندگي كن. ببين LX مي تونه رضايتتو جلب كنه يا نه.
اگه راضيت نكرد اونوقت يا پارس سال بگير يا ELX با موتور XUM.
گزارش
پاسخ دادن
19:23  1395/03/11

رضا
3

داداش علیرضا برای تست کشش دقت کن که شتاب ماشین خالی فریبت نده . کشش وقتی معلوم ميشه که ماشین رو سنگین کنی و کولر بگیری و بری جاده کوهستانی یا ماشین رو در دنده سبک با دور پایین حرکت بدی . مثلا با دنده 3 با سرعت 20 پدال گاز رو فشار بده ببین کدوم بهتر دور میگیره . ماشین اگر خالی باشه و دنده ها رو پر کنی خوب معلومه tu5 بهتر راه میره چون بار زیادی روی موتور نیست و موتور کوچیک 16 سوپاپ هم زود دور میگیره . اما کشش با این فرق داره . با ماشین سنگین برو سربالایی های طولانی و شیبدار بعد ببین کدوم توی دور پایین با دنده های سبک بهتر راه میره و کمتر دنده معکوس میخوره . کشش xu7 بهتره مخصوصا دنده 3 به بالا
گزارش
پاسخ دادن
19:53  1395/03/11

رضا
5

وقتی تازه سوار tu5 میشی چون معمولا ماشین خالی و جاده هم کفی هست حس میکنی خیلی خوب راه میره مخصوصا ضرایب گیربکس در دنده 1 و 2 خیلی سنگینه و زود دور میگیره . اما وقتی با ماشین سنگین رفتی جاده کوهستانی کاملا اوضاع فرق میکنه . توی مسیر کفی و با ماشین خالی ، بار زیادی روی موتور نیست و مجبور به تولید گشتاور زیادی نميشه اما بار زیاد ماشین و مسیر کوهستانی باعث ميشه موتور مجبور به تولید گشتاور در دور پایین بشه و اینجا هست که tu5 در دنده های سبک کم میاره و معکوس بیشتری میخوره تا دور موتور بالاتر بمونه
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1395/03/11

DD
13

در همه پژو پارس ها گیربکس با موتور همخونی نداره گیربکس یا خورد میکنه یا قفل میکنه
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1395/03/11

حامد
10

DD حرفهات هیچ ارزش فنی نداره . دستت رو شده واسه همه . مگر بین تمام ماشین های داخلی موتور و گیربکسی هست که بیشتر از xu7‌و be3 با هم مچ باشند ؟ تو فقط قصدت تخریب هست همین و بس و یک کلمه هم حرف فنی ارایه ندادی که براساس دلیل و منطق باشه
گزارش
پاسخ دادن
10:50  1395/03/12

پارس
22

وقتی ال90 خریدی همیشه به پارس های توی کوچه خیابون و جاده با حسرت باید نگاه کنی
16:55  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
25

ال٩٠ سوارا به پرايد هم با حسرت نگاه مي كنن. پارس كه ديگه جاي خود دارد!
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1395/03/11

بی تعصب
6

نمیدونم چرا توی پیج پارس اینقدر بحث ال 90 میشه من خودم تعصب خاصی ندارم اما باید پذیرفت پارس تولید حال حاضر اصلا کیفیت خوب نداره اما آپشن هاش خوبه و برای استفاده معمولی مناسبه اما ال90 اپشنهای خوبی نداره ولی کیفیت بسیار خوبی داره قیافه ش هم اگه اسپرت بشه از پارس خوشگلتره
لطفا دیگه توی این پیج فقط از پارس صحبت کنید
گزارش
پاسخ دادن
19:21  1395/03/11

علی
5

چرا مگه دیونه ام همیشه تو تعمیرگاه ها باشم ؟ ال نود همیشه آن لاینه. دیگه مثل پژو ها همیشه آف لاین نیست . ماشین همیشه باید سالم باشه نه خراب. یه مدت پژو سوار شید می فهمید من چی میگم .با احترام : تندر سوار چابک
گزارش
پاسخ دادن
23:09  1395/03/11

سجاد
23

آل نود سوارا نکنه هنوز جای ایربگ شاگرد دستمال کاغذی میزارید. ... نکنه هنوز هم فلشتونو میزنید تو دستگاه و بعد میزنید تو جاسیگاری نکنه هنوز هم با اون داشبور نیسان مانندش لذت میبرید یا شایدم از پشتش خوشتون اومده.....
16:53  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
.
22

عالی بود آقا سجاد . دمت گرم داداش
گزارش
پاسخ دادن
17:06  1395/03/11

مصطفی
6

اما هیچوقت دم تعمیرگاه ها پلاس نیستن,موتور ال نود ازنظرکیفیت حتی ازموتورهای هیونداهم سرتره,ازنظر قدرت نگفتما,ازنظرکیفیت وعمر.فقط طراحی بدنش وداشبوردش کمی بی سلیقگیه
گزارش
پاسخ دادن
01:22  1395/03/12

کاربر: REZA XU7
9

آقا مصطفي شكست نفسي نفرماييد!!!!
هيوندا كيلو چنده؟؟؟ عمر ال٩٠ از لكسوس و بنز و بي ام و و تويوتا هم بيشتره.
ضمنا من نمي دونم شما چطور دلت مياد به اين طراحي چشم نواز بگي بدسليقگي؟؟؟؟ برو پژوپارس رو ببين چقدر رخ و داشبورد زشتي داره بعد بيا بگو ال٩٠ زشته!! ال٩٠ ماهه. ديگه شكست نفسي نكنيا!!😏😏😏😏😏
گزارش
پاسخ دادن
08:20  1395/03/12

همایون
9

دوستان قبل از خرید هر خودرویی به تعمیرگاه مجاز و بهتر به تعمیرگاههای مرکزی خودرو مراجعه کنید .هم با کسایی که ماشین برای تعمیر آوردن صحبت کنید هم با تعمیر کاران .با یه نگاه به مراجعه تعداد خودرو ها و کمی بررسی خیلی خوب می تونید خودرو خودتون رو انتخاب کنید .برای وقت و جیب خودتون ارزش قایل شید.
16:35  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
.
13

به آمار گرما زده شده ها در اثر نداشتن کولر خوب و به آمار چپ شدن ها در اثر نداشتن سیستم تعلیق درست و حسابی و به آمار بی کلاس ترین و زشت ترین خودروهای دنیا هم نگاهی بکنید . در مورد داچیا در رومانی هم بد نیست اطلاعاتی کسب کنید
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1395/03/11

DD
17

همایون جان اگه برن صف طویل موتور سوخته ،گیربکس ترکیده و هزار عیب دیگه رو ببین به همون گروهی میپیوندند که رتبه 22 رو دادن به پژو پارس ته خط.
گزارش
پاسخ دادن
18:15  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
17

اونايي كه مي خوان ال٩٠ بخرن قبل از خريد حتما با چندتا جرثقيلي مشورت كنن و ببينن از پس مخارج جرثقيل برميان يا نه؟؟!!
گزارش
پاسخ دادن
19:17  1395/03/11

آرش
5

آقای dd حرفهای شما هیچ ارزش فنی نداره . من چندین پست از شما رو خوندم ولی فقط جو سازی و حرفهای بدون پایه دیدم و حرفهایی که صرفا از روی تعصب بیان میشه . از لحن شما هم کاملا مشخصه که اصلا قصد تحلیل ماشین رو نداری و صرفا به جهت تعصب نظر میدی
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1395/03/11

کاربر: m&z
1

ای کاش ضمن نقد و بررسیهامون کمی هم به سلیقه و نظرات همدیگر احترام بگذاریم.
16:10  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
DD
18

پزو پارس سوارا موقع رانندگی فقط اجازه دارید برای تیبا 2 قیافه بگیرید رتبه 22 شما و رتبه 23 تیبا این اجازه را به شما میدهد .اما برای تندر 90 ،ساندرو،،انواع لیفان ،MVM315، رانا ،206 ،سمند ،405 ،و... متاسفم همه این خودرو ها و چند تای دیگه جلوتر از شما در لیست کیفیت قرار دارند .
16:02  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
حامد
14

مواظب گرد گیر پلوس ال90 باش . حواست به پیچ ها هم باشه چون خیلی راحت چپ میشه . DD جان تو هم همیشه عینک دودی بزن تا شناخته نشی که سوار ال90 هستی !!! تو با ال90 برای پراید هم نمیتونی قیافه بگیری !!!
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/03/11

همایون
10

خدایی بضی وقتا تیبا از پژو پارس سر تره .
گزارش
پاسخ دادن
11:29  1395/03/12

DD
9

به این ها پژو پارس سوارا میگن حرف های بی اساس :
1- سلطان بازار خودرو تندر است
مقاله ال 90 سلطان بازار ایران /http://1car.ir/ns-9903
2-کیفیت تندر 4 ستاره و پژو پارس یک ستاره است
http://1car.ir/ns-9779
3-رتبه خریدران به تندر 2 و به پژو پارس 22 (قبل از تیبا)است
4- تمام قطعات تندر چینی درجه 5 است
6- مصرف پژو پارس طبق کاتالوگ شرکت سازنده حداقل 13/8 لیتر برای 100 کیلومتر است یعنی 5 لیتر بیش تندر است
7-اتاق پژو پارس بیشترین نمره منفی شرکت استاندارد برای نفوذ آب را دارد .
8- کیفیت پژو پارس از همه محصولات ایران خودرو پایین تر است
9- پژو پارس قبل از تیبا که 12 میلیون ازپژو پارس ارزان تراست در لیست رتبه بندی قرار گرفته .
10 - همه خودرو های چینی25 تا 50 میلیون در لیست رتبه بندی ،رتبه بهتری از پژو پارس دارند و پژو پارس پشت اگزوزهمه آنها قرار دارد
11- موتور پژو پارس 1800 سی سی تنها 97 اسب بخار قدرت دارد.سایر موتور های 1800 سیسی قرتی بیش از 40 اسب بخار بیشتر دارند
12-کجای دنیا در سال 2016 خودرو سواری 8 سوپاپ تولید میشود .پژو پارس 8 سوپاپه است و از آلاینده ترین خودرو های تولید ...
گزارش
پاسخ دادن
11:44  1395/03/12

کاربر: REZA XU7
10

DD اینقدر هول کردی که خودت نمی دونی چی چی نوشتی!!!!!!!
بعدشم مگه نمی گی اتاق پارس بیشترین نمره منفی رو داره؟؟ اولا که اینطور نیست ثانیا همینشم هزاربار به ال ممد شرف داره.ببین وضع ماشینت چقدر خرابه که پارس هزاربار از اون بهتره
گزارش
پاسخ دادن
12:16  1395/03/12

DD
6

هزار بار ؟؟؟دیگه یک ستاره واسه 4 ستاره قیافه میگره .حد و اندازه پژو پارس ، تیبا است رتبه 22 با رتبه 23 البته با عرض معذرت فراوان از تیبا سواران محترم .البته وقتی که تیبا 12 میلیون ارزونتره اما فقط یک رتبه پایین تره معلومه خیلی از پژو پارس سر تره .
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/03/12

محمد
8

این دیگه آخر حرف راسته .دمت گرم
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/03/12

DD
20

یعنی پژو پارس:
1- 8 سوپاپه نیست
2- 1800 یس سی 97 اسب بخار نیست
3- یک ستاره کیفیت نداره
4- رتبه 22 از 23 تا خودرو در نظر خواهی وزارت صنایع از خریداران نگرفته
5- واجد بیشترین نمره منفی در نفوذ آب به داخل کابین نیست
6-بی کیفیت ترین خودرو تولیدی ایران خودرو و واجد بیشترین نمره منفی نیست (677 نمره منفی)
7- ته لیست رتبه بندی پشت اگزوز همه خودرو های چینی نیست
8- طبق کاتالوگ شرکت سازنده مصرف بالاتر از 13/8 نداره

وتندر90:
1- دارای کیفیت 4 ستاره نیست
2- رتبه 2 در لیست وزارت صنایع نیست
3- سلطان بازار پر فروش ترینها نیست
4-بالاترین ستاره ایمنی در بین خودرو های 25 تا 50 میلیون رو نداره
5-خوش فروش ترین خودرو دست دوم نیست
6- بهترین مصرف در گروه 1600 رو نداره
7- فقط احتیاج به لوازم مصرفی داره و خرابی نداره
15:49  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
15

تندر90:
1-هزارتا آپشن داره
2-کولر فوق العاااااااده عالی داره
3-صندلی های بسیار راحتی داره
4-تعادل بسیار عالی داره
5-ضبط فلش خور(خخخخخ.آی دلم درد گرفت.خخخخ)داره!!
6-بالابر شیشه رو داشبورده
7-گلگیراش از هر طرف یه متر زده بیرون
8-اصلااااااا به ماشین گدایی معروف نیست!
9-اصلااااااا دو لیتر بنزین برای صاحبش از زن و بچه ش مهمتر نیست!
10-چیزی نداره که بخواد خراب شه!!
11-ام الچیوپ خودروهای داخلی

ضمنا DD جان ،پارس صدی 13.8 که هیچ ، اگه 20 لیتر هم بسوزونه من می توووووووونم و پولشو می دم.تو هم سر کیسه رو یه ذره شل کن.
تو و اونایی که ال ممد خریدین تو این گرمای 40 درجه شیشه رو می دین پایین!!خخخخ
می دونم واقعا برات سخته که تو جاده و شهر پژوپارس کولرش روشنه و خیلی راحت در حال رفت و آمده و تو هم باید شیشه رو بدی پایین(خخخخ) و با 90 تا هم بیشتر نری که خدای ناکرده چپ نشی!!
می دونم هر نیم ساعت یه بار باید توقف کنی تا از کمردرد و پادرد نمیری.
می دونم گردگیر پلوس فرغونت به یه ... بنده.
می دونم تغییر چهره می دی و سوال ال ممد می شی تا کسی نشناستت.
طوری نیست.اینارو تحمل کن.ارزش دولیتر ر ...
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/03/11

مرتضی
13

دقیقاً همینه .
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
12

البته 1800 یس سی نیستا ، سی سی هست.یاد بگیر که دفعه بعد جایی سوتی ندی!
گزارش
پاسخ دادن
16:23  1395/03/11

حامد
12

DD جان مواظب گردگیر پلوس ال90 باش . سوختن گیربکس ال90 فقط یک لحظه اتفاق میافته بدون هیچگونه عوارض و نشانه قبلی !! هوا هم گرم شده فکری به حال خودت بکن که ال90 کولر درست و حسابی نداره . سرپیچ ها و مخصوصا توی جاده موتظب باش خیلی چون ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق محور عقب دنیا روی ال90 هست و خیلی راحت چپ میشه . دل به حرفهای استاندارد هم خوش نکن . این استاندارد پراید رو هم تایید کرده !! خیلی مواظب گردگیر پلوس باش . خیلی از ال90 ها توی اتوبان گیربکسشون سوخته به خاطر پاره شدن یک گردگیر ساده !! این عیب رو حتی پیکان هم نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:32  1395/03/11

DD از رومانی
14

ال90 عجب طراح با کلاس و معروفی داره : داچیا رومانی . نمیبینی چقدر هم شکل و قیافه شیک و با کلاسی داره !!!!
15:35  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
DD
20

به نوشته های همین سایت :
1-بهترین فروش تو خودرو های داخل متعلق به تندر است
مقاله ال 90 سلطان بازار ایران /http://1car.ir/ns-9903
2-بعد از برجام تولید تند ر افزایش پیدا کرد چون قطعات اصلی و درجه یک داره
مقاله: رشد 7 برابری مونتاژ محصولات رنو در ایران پس از برجام
http://1car.ir/?page=20
3-تندر 4 ستاره کیفیت از وزارت صنایع دریافت کرد
http://1car.ir/ns-9779

حالا رضا XU7 ، حامد و ... هر چی زور بزنن پژو پارس 8 سوپاپ ، مصرف صدی 16-15، قطعات چینی درجه 5،واشر سرسیلندر سوخته که یک ستاره کیفیت و رتبه 22 از 23 تا خودرو را در نظر خواهی از خریداران رو دریافت کرده ، ماشین نمیشه .پژو پارس =طشت 4 چرخ
14:10  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
حامد
11

DD جان مواظب گردگیر پلوس ال90 باش . سوختن گیربکس ال90 فقط یک لحظه اتفاق میافته بدون هیچگونه عوارض و نشانه قبلی !! هوا هم گرم شده فکری به حال خودت بکن که ال90 کولر درست و حسابی نداره . سرپیچ ها و مخصوصا توی جاده موتظب باش خیلی چون ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق محور عقب دنیا روی ال90 هست و خیلی راحت چپ میشه . دل به حرفهای استاندارد هم خوش نکن . این استاندارد پراید رو هم تایید کرده !!
گزارش
پاسخ دادن
15:27  1395/03/11

حامد
10

اتفاقا جعبه چهار چرخ دقیقا ال90 هست . از داچیا رومانی چه انتظاری داری ؟؟ ضمنا DD جان وقتی سوار ال90 میشی حتما عینک دودی بزن که شناخته نشی چون خیلی کلاس داره ال90 !!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/03/11

مهدی
4

هفته پیش دوتا از همکارام ماشینشو فروختن یکی پارسtu5یکی هم ال نود هر دوانصافأ تمیز هردو به ۳۲۵۰۰هزار ولی پارس ۹۳ بود ولی ال نود ۹۱!!!!!!
13:58  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
حامد
17

این هایی که همش دل به کیفیت موتور و گیربکس ال90 خوش میکنم بدونن موتور سیکلت کاواساکی نینجا هم کیفیت خیلی خوبی داره . مصرفش هم کمه . کابین درست و حسابی و کولر هم نداره . تازه از ال90 ظاهرش هم خیلی بهتره . پس برید موتورسیکلت کاواساکی نینجا بخرید . تازه اعتبار و کلاسش هم بالاتره . شما که اهل سواری نرم و تعادل و ارگونومی کابین و کولر و آپشن نیستین . خوب این موتورسیکلت واستون بهتره . خیلی هم شیک تر و قشنگ تر از ال90 هم هست !
08:45  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
DD
16

پژو پارس=طشت 8 سوپاپ/سرطانی ترین خودرو ایرانی/یک ستاره کیفیت /رتبه 22 از 23 تا خودرو /پشت اگزوزیهمه خودرو های چینی/تکنولوژی ساخت جنگ جهانی دوم /رکورد دار سوختن واشر سر سیلندر /بیشترین نمره منفی نفوذ آب به کابین در گزارش شرکت استاندارد /موتور 1800 سی سی با مصرف صدی 16-15 و قدرت 97 اسب بخار خخخخخخخخخخخ/وا مونده ترین در سر بالایی/و...
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/03/11

حامد
9

DD جان مواظب گردگیر پلوس ال90 باش . سوختن گیربکس ال90 فقط یک لحظه اتفاق میافته بدون هیچگونه عوارض و نشانه قبلی !! هوا هم گرم شده فکری به حال خودت بکن که ال90 کولر درست و حسابی نداره . سرپیچ ها و مخصوصا توی جاده موتظب باش خیلی چون ارزان ترین و ساده ترین سیستم تعلیق محور عقب دنیا روی ال90 هست و خیلی راحت چپ میشه . دل به حرفهای استاندارد هم خوش نکن . این استاندارد پراید رو هم تایید کرده !! مواظب گیربکس ال90 باش . زیاد دیده شده که توی اتوبان بدون هیچ نشانه ای گردگیر پلوس ال90 پاره شده و همه روغن گیربکس خالی شده و طرف تا فهمیده همه گیربکس سوخته . مواظب داچیا ال90 خودت باشی بهتره تا پارس رو تخریب کنی . پارس با این حرفهای تکراری تو تخریب نمیشه
گزارش
پاسخ دادن
15:31  1395/03/11

پارس
8

DD مشخصه خیلی پژو پارس رو اعصابته . همه ال نودی ها اینطورین وقتی پارس رو توی جاده و خیابون می بینند که چه شیک و باکلاس هست و چه سواری نرم و راحتی داره خودشون هم زورشون میگیره که با خرید ال90 پول به ماشینی دادن که نه سواری نرم و راحتی داره و نه کولر و تعادلی . آقای DD درکت میکنم قبول دارم سخته . حق داری بیای اینجا خودت رو خالی کنی و از پارس بد بگی
گزارش
پاسخ دادن
16:03  1395/03/11

.
5

dd چی داری میگی واسه خودت ؟ شرکت استاندارد چیه ؟ مگه استاندارد شرکته . یه چیزی فهمیدی داری همینطور تکرارش میکنی فقط
گزارش
پاسخ دادن
17:17  1395/03/11

dd
2

"شرکت کنترل کیفیت و استاندارد ایران " همینو تو اینترنت جستجو کن ،بخش گزارشات یه سری بزن .منتها نری پژو پارست رو آتش بزنی با آرامش ...بالاخره دوره رنو 5 و وانت مزدا 1000 پژو پارس ماشین بوده!
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/03/12

سپهر
4

میبینم همه پژو پارس سوارا از پس DD برنمیایید.البته باید همین جور باشه مثل ماشینش پر ستاره است .با مدرک ودلیل صحبت میکنه .
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/03/12

داچیا
15

از گردگیر پلوس ال90 چه خبر ؟
08:39  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: محمد
0

دوستان مگه نمگن موتور tu5 قدرت108 اسب بخار داره پس چرا میگید تو سربالاییها کم میاره ؟
08:04  1395/03/11
گزارش
پاسخ دادن
تارا
0

اگرم گرون بشه احتمالابرا پیش فروش عادی نباشه.
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1402/06/20

تلاشان
0

منم تحویلی مهر ماه هستم منم به همین فکر افتادم نکنه برای ما هم گرون کنن .من که اگه گرون کنن پول ندارم مجبورم انصراف بدم
گزارش
پاسخ دادن
20:33  1402/06/20

مرتضی
0

اگه افزایش بدن دیگه پول نداریم برا تکمیل وجه
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1402/06/20

کاربر: REZA XU7
5

چون گشتاورش ضعیفه.گشتاورش فقط 142 نیوتن متره اونم در دور 4000.
گزارش
پاسخ دادن
10:47  1395/03/11

saeed
0

گشتاور xu7 هم 155 نيوتن متر در 4250 دوره که عملا فرقی با tu5 نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/03/11

رضا
2

سعید این آمار گشتاور رو برای xu7 از کجا اوردی ؟؟ گشتاور xu7 برابر 153 در دور 3000 هست . حداکثر گشتاور L4 برابر 154 در دور 4250 هست ولی در دور 3000 هم مثل xu7 معمولی و شاید هم بهتر گشتاور تولید میکنه . تنها موتوری که در همه دورها گشتاور خوبی داشت موتور L4 بود . سعید جان برو تحقیق کن کمی . موتور tu5 با همه خوبی هایی که داره از نظر گشتاور و کشش اصلا وضعیت خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/03/11

کاربر: REZA XU7
0

كسي كه ال٩٠رو طراحي كرده با خودش گفته كسي كه اين ماشينو مي خواد بخره ، كولر كه قطعا نمي زنه. آپشن هم به كارش نمياد. صندلي راحتم براش مهم نيست. ديد عقب خوبي هم نياز نداره. ظاهرشم كه اصلا اهميت نداره. بالابر شيشه هاشم رو داشبورد باشه بهتره!!
به جاي داشبورد ، براش طاقچه مي ذاريم. اين شد رنولوگان!!!
و در نهايت يه اتاق رو انداختن روي چارتا چرخ و به اين ترتيب تندر٩٠ توليد شد!
به همين سادگي.
23:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

كسي كه ال٩٠رو طراحي كرده با خودش گفته كسي كه اين ماشينو مي خواد بخره ، كولر كه قطعا نمي زنه. آپشن هم به كارش نمياد. صندلي راحتم براش مهم نيست. ديد عقب خوبي هم نياز نداره. ظاهرشم كه اصلا اهميت نداره. بالابر شيشه هاشم رو داشبورد باشه بهتره!!
به جاي داشبورد ، براش طاقچه مي ذاريم. اين شد رنولوگان!!!
و در نهايت يه اتاق رو انداختن روي چارتا چرخ و به اين ترتيب تندر٩٠ توليد شد!
به همين سادگي.
23:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
0

كسي كه ال٩٠رو طراحي كرده با خودش گفته كسي كه اين ماشينو مي خواد بخره ، كولر كه قطعا نمي زنه. آپشن هم به كارش نمياد. صندلي راحتم براش مهم نيست. ديد عقب خوبي هم نياز نداره. ظاهرشم كه اصلا اهميت نداره. بالابر شيشه هاشم رو داشبورد باشه بهتره!!
به جاي داشبورد ، براش طاقچه مي ذاريم. اين شد رنولوگان!!!
و در نهايت يه اتاق رو انداختن روي چارتا چرخ و به اين ترتيب تندر٩٠ توليد شد!
به همين سادگي.
23:37  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
حاج علی
0

سلام . من صد دفه میخام نظر ندم ولی نمیشه . آقا اگر ال 90 رو بخاطر مصرف کم بنزین میگیریم خب بهتر بود یه دوگانه سوز میگیرفتیم دیگه. باز جواب منطقی به سوالاتم ندادین؟ چرا تندر خواهان بیشتری داره ؟ و یک سوال دیگر لطفا" منطقی جواب بدهید . آیا کیفیت بهتر است تا زیبایی و آپشن؟
23:17  1395/03/10
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 9 10 11 12 13 14 15 صفحه آخر
صفحه 12 از 90

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 29 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین اتومات طرح نیمه شعبان ۱۴۰۲ : دوستان کسی اطلاع داره دعوتنامه اذر تا چه تاریخی فرصت تکمیل وجه داشته ؟ با توجه به اینکه بعد از اون تاریخ دیگه دعوت نامه‌ای تا ۳۰ بهمن صادر نشد
تیتان 2 دی : رمز موفقیت یک دلال
امیر : بله به من هم گفتن تا ۱۵ اسفند تقریبا فاکتور شده البته من شاهین پلاس رو میگم.
فیلد : خطاب به شاهین پلاس اتوماتیک که تا ۱۶ اسفند فاکتور شده و اطلاع موثق داری اگر غیر حقیقت باشد اگزوز شاهین پلاس با اون منبع که از زیرش زده بیرون در مادر بزرگوارت
محبوبه : سلام خدمت همه دوستان..عزیزان سوالی داشتم....تارا اتومات مرغوبتره یا تارا دستی؟میخوام خرید کنم..کدوم بهتره..ممنون میشم جواب بدین.
akbar : ن داداش ماشین منم هنوز فاکتور نشده معلوم نیست میخوان چیکار کنن الان دیگه دوماه تاخیره
امیر : اسفند . من خودم ۲۵ اسفند تکمیل وجه کردم
سهند اذر : سلام وقت همگی دوستان بخیر سهند اس من یک ماه تحویل گرفتم خدای ماشین خوبی انتظار بیشتری از شرکت‌های ایرانی نمیشه داشت بیشتر به فکر سود خودشون هستن مشکلی که من با سهند دارم سرعت از 120کیلومتر که رد میشه کم کم دور موتور میر بالا روی 140که میرسه دور متر میاد روی 4500 صدای موتور خیلی روی اعصاب به موتور هم فشار میاد از دوستانی که تحویل گرفتین واسه شما هم همین مدلی
محمد : واریز اولیه 5 شهریور ، تکمیل وجه 16 اسفند هنوز فاکتور نشدم
یوسف : سلام نمیدونم خبر درست یا نه. میگن بابت اینکه نمیتونن سانروف رو تامین کنن خط تولید g متوقف شده. اگه مصرف کننده هستین براتون زیاد اهمیت نداره بنظر من تبدیل ب gl قبول کنین. باز خود دانین
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
تبریزی : داداش ما هنوز ماشین نیامده که مدارکش بیاد😂😂😂
شهریار : داداش شاید اشتباهی ب تو بنز دادن
فردوس دنا اتومات مشکی : آذربایجان شرقی بناب
مروت : سلام کوییک دعوتنامه تیرماه کی میاد اگه دعوتنامه واریزشدخودروروکی میدن
امیر : درود تحویل کی بودی
اطلس بهمن : کستکار تو دلالی بیش نیستی
کستکار : سلام دوستان من تبدیل به کوئیک زدم 10 روز پیش فردا گفتن بیا تحویل بگیر تهران هستیم میخوام درب کارخونه بفروشم اگر کسی خواست تماس بگیره 480 هم میدم ممنون از شما
م : وقتی سخا ثبت میکنی با دقت بخوانید گفته راهور انتخاب کنید
207 پانا فروش فوق العاده : سلام اصلا مشخص نیست تو این چند روز کسی فاکتور نشده
شادمهر : بزار ماشین اومد واست میگیم