امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)2400
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)180
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.7
نوع سوختبنزین
اوردرایودارد
حجم صندوق عقب (لیتر)420
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)18
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)484
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهکره جنوبی
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / عقب / جانبی
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1249 نظر

ms
8

موسسه J.D. Power هر سال بر اساس نظرات خریداران خودرو جدید و امتیازات آنها به ماشینهایشان، رده بندی خودروها را بر اساس کیفیت و رضایت منتشر می نماید. این رده بندی سالهاست که بعنوان معتبرترین فهرست برای انتخاب کیفی ترین خودروهای موجود در بازار آمریکا، بشمار می آید. برای سال 2011 حدود 73 هزار خریدار در آمریکا که خودرو تازه خود را برای مدت 90 روز رانده بودند، مورد پرسش قرار گرفتند. نتایج این رده بندی نشان می دهد که در رده خودروهای لوکس بزرگ، هیوندای Equus از بی ام و و بنز و لکسس نیز پیشی گرفته است.
18:03  1393/06/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
6

و میشه این تغییر حالت و افزایش قدرت در موتور و گیربکس رو با اینرسی ایجاد شده کاملا حس کرد، و البته فرمان هم از اون حالت نرمی خارج میشه و سفت میشه،جوری که رانندگی داخل شهر تو حالت اسپورت خیلی سخت میشه و با کوچکترین اشاره به پدال گاز هی فرو میرید تو صندلی واحساس میکنید تنفس ماشینتون طبیعی نیست و این افزایش قدرت کاملا محسوس هست. من خودم به شخصه نخواستم تا سرویس اولیه تایم گیری کنم ولی فکر میکنم تو حالت اسپورت با بنزین سوپر و فشار باد استاندارد زیر 9 ثانیه رو باید بزنه. اینکه انتخاب حالت اسپورت و دیگر حالتها نقش صد در صد در هر سه فرمان،موتور و گیربکس دارند به نقل از دفترچه ماشین بود. موفق باشید
17:28  1393/06/15
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
3

جناب ابراهیمی

مبارک باشه ، انشاا... چرخش برات خوش بچرخه و سالها خاطرات خوبی باهاش داشته باشی.
این بحث ها فقط برای بالا بردن سطح اطلاعات همدیگر و خوانندگان هست .
گزارش
پاسخ دادن
20:23  1393/06/15

کاربر: ebrahimiarash
4

سلام خدمت همه دوستان
من چند روزی میشه که اپتیما خریدم و تو همین چند روز حدود دو هزار کیلومتر مسافرت رفتم و چرخیدم باهاش، اولا که اپتیما کلا ماشین درگ و مسابقه نیست که زیاد بخاد راجع به شتابش بحث بشه کسی که به دنبال شتاب خیلی بالا باشه خیلی راحت با 3میلیون هزینه میتونه یه توربو شارژر از توربوناس بخره و شتابش رو برسونه به چیزی حدود 5تا6 ثانیه!آپشن DRIVE MODE (یا همون اصطلاح "فرمان 3حالته"که میگن) دارای سه حالتnormal,sportو ecco هست که در حالت اکو،یا اقتصادی فواصل بین تعویض دنده ها زودتر و با دورموتور پایینتر انجام میشه،تو این حالت فرمان خیلی نرم هست وکلا ماشین یه جوری دپرس میشه،تو حالت اکو صدای موتور و تعویض دنده رو اثلا نمیشنوید. اما تو حالت اسپورت هر سه قسمت موتور، گیربکس و فرمان تحت تاثیر قرار میگیرن،یعنی 2ثانیه بعد از فعال کردن حالت "اسپورت" وقتی در حال حرکت باشید بدون اینکه شما تغییری تو وضعیت پدال گاز ایجاد کرده باشید، دور موتور خود به خود حدود 300 دور افزایش پیدا میکنه و......
17:12  1393/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
1

مثلا آپتیما جدید ( این خودروی دوست داشتنی رو هم دقیق تستش کردم و دیدم خیلی با ام جی 6 در کل فرقی نداره و تفاوت قیمتش در دبی 3000 درهم هست) اینجا با ام جی 6 در حدود 40 میلیون اختلاف داره ، فرض که سه سال نگهش داریم و ثبات اقتصادی باشه ، اختلاف سه سال آینده بین این دو خودرو که فرق آنچنانی با هم ندارند به نسبت متوسط تورم نتیجه میشه:
ظرف سه سال 40 میلیون ( اختلاف قیمت ) سود بانکی میشود 32 میلیون تومان ، سه سال بعد ،افت قیمت عرفا در حدود 23 درصد هست ( هر چند که آپتیما بهتر از ام جی فروش میره - سایت باما) بنابه گزارش بانک مرکزی متوسط نرخ تورم از سال 1368 تا 1393 در حدود 14.2 درصد بوده پس قیمت آپتیما 150 تومنی میشود 220 میلیون و ام جی 110 تومنی میشود 165 میلیون .، یعنی اختلاف بعد از سه سال در صفر این دو خودرو به 55 میلیون رسیده ، کارکرده این دو خودرو آپتیما : میلیون 220x0.77-32=137 و ام جی 6 : میلیون 165x0.77=127 میشود
، و اختلاف به 10 میلیون میرسه وکسی که آپتیما را میخواهد بفروشد به ظاهر افت قیمت 50 میلیونی رامشاهده میکند ولی هزینه پنهان رو اگر حساب کنیم به 82 میلیون میرسه.
16:35  1393/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
1

1393/6/13
خروج خودروسازان کره‌ای از وطن
این خبر آنقدر مهم بود که انریکه پنانیتو، رئیس‌جمهوری مکزیک، شخصا آن را اعلام کرد. او اعلام کرد کیاموتور، خودروساز کره‌جنوبی، بیش از یک میلیارد دلار صرف افتتاح اولین کارخانه خود در مکزیک خواهد کرد. به گفته لی هیونگ، معاون شرکت کیا، این خودروساز تا سال ۲۰۱۶ سالانه ۳۰۰ هزار خودرو تولید خواهد کرد. این مساله برای مکزیک یک پیروزی است، اما از سوی دیگر نشان‌دهنده مشکلاتی است که کره با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
مکزیک پس از کانادا و ایالات متحده مکانی ایده‌‌آل برای تولید خودرو به شمار می‌رود. از سوی دیگر، مکزیک از طریق توافقنامه تجارت آزاد آمریکای‌شمالی، موانع تجاری را برچیده است. همچنین خودروسازان به دلیل هزینه‌های پایین نیروی کار در مکزیک جذب این کشور می‌شوند. مکزیک در سال‌های اخیر توجه شرکت‌هایی را که به دنبال تولید خودروهای پیشرفته هستند، جلب کرده است. علت این مساله بهبود مهارت نیروی کار این کشور است.. به نوشته بلومبرگ با ورود کیا به مکزیک عملا همه خودروسازان مطرح جهان در این کشور نمایندگی خواهند داشت.
منبع دنیای اقتصاد.
01:00  1393/06/15
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ALI
0

من واقعا موندم بین اپتیما و ام جی 6.بعضیا میگن ام جی همه جوره حرف نداره بعضیا برعکسشو میگن و دقیقا هم داستان واسه اپتیما همینه.یکی راهنماییم کنه لطفا
00:12  1393/06/15
گزارش
پاسخ دادن
ali
8

سلام دوست عزيز اگر طراحى مهم برات اپتيما گزينه بسيار خوبى هست و قدرت موتور هم راضى كننده ولى ام جى طراحى افتضاحى داره و فكر نكنم راضى كننده باشه طراحى با توجه به پول كه خرج ميكنى ولى اپتيما از همه نظر راضى كننده هست همه چيز را تا حد معقول داره
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1393/06/15

ali
3

سلام نريمان عزيز با ضمن تشكر از اين كه فنى راهنماىى ميكنى ولى من قصد فنى راهنمايى كردن رو نداشتم ؛) و اين نظر شخصى من بود و اطفان محترامانه صحبت كنين ما كه با هم دشمن نيستيم و به نظرات ديگران احترام بذاريم فقط نقل شخصى بود من ايا جايي گفتم فنى نظراتم ؟ متشكرم ولى طراحى ام جى افتضاح هست افتضاح ؛) باز نظر خودتون هست على جان
گزارش
پاسخ دادن
23:00  1393/06/15

کاربر: نریمان
2

بعضی دوستان ، این سایت گرانقدر رو با بنگاه ماشین که گنجشک رو رنگ میکنند و جای قناری میفروشند ، اشتباه میگیرند .

عزیز من حالا مثلا شما خیلی این بنده خدا رو فنی راهنمایی کردی ؟ !!!

ALI آقا ، هر ماشین مزایا و معایبی دارد و به نسبت قیمتش باید ارزیابی شود

1- آپتیما ، سدان D سگمنت ، با طراحی ظاهری بسیار زیبا و با وقار میباشد که متاسفانه قدرت موتور 178 اسب بخاری آن ، بدلیل عملکرد گیربکسش در دور 6500 به حداکثر توان و گشتاور میرسد که یک مقدار برای کندن جثه 1450 کیلویی ، زمان میگیرد ولی وقتی دور افتاد ، خوب میرود.
2- آپتیما ماشین خوبیه ولی یک مقدار خشک و بعد از سه سال استهلاکش زیاد میشود ( نقل از موسسه جی دی پاور )
3- از ایمنی و فضای کابین بسیار خوب هم بهره مند هست .

4- ام جی 6 ، در کلاس D سگمنت اسپورت قرار دارد و از نظر طراحی ظاهری پایین تر از آپتیما ولی از نظر فنی بالاتر از آن قرار دارد ( نقل از سایت اتوکار )
و هندلینگ و موتورینگ و رسپانس موتور و گیربکس به نسبت آپتیما بهتر هست.
5- فضای کابین هم خوب و راحت میباشد.
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1393/06/15

علی
5

اگه به برنده پس فلوکس قدیمی پدر بزرگم مال المانه و از ام جی و هیوندا و کیا بهتره خخخخخخخ

تازه با این حساب پیکان از ماشینهای کیا و هیوندا بهتره چون مال انگلیسه

اخه کدوم ادم عاقلی میتونه اینو قبول کنه
23:17  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
2

علی جان

شما باید در کنار نام برند ، سال ساختش رو هم ببینی ، در زمان خودش وولکس واگن قورباغه ای در نوع خودش بهترین بود و حالا ، محصولات 2014 وولکس واگن ، بهترین در کیفیت و اصالت میباشند و از همه برندهایی که نام بردی سرتر هست . پس سعی کن در مقایسه ات ، همه جوانب را بسنجی ، اینطوری دیگه حرفی که مینویسی ، اعتبار دارد.
گزارش
پاسخ دادن
13:03  1393/06/15

ms
1

متاسفانه شما بازم به سایت سر نزدید و به زور میخواین حرف خودتونو به کرسی بنشونین اگه وقت ندارین میتونین از اقای ابراهیمی بخواین اگه وقت داشته باشن براتون توضیح بدن چون تازه خریدن
عزیزم 11 ثانیه مال پژو 405 هستش با قدرت 97 اسب بخار و گشتاور 153 نیوتون در متر
اپتیما 180 اسب بخاره با گشتاوره 230 نیوتون در متر و قطعا شتابش بالاتره
حرف اخر اینکه از شتاب مهمتر پارامارهای دیگری وجود داره و اونم ایمنی هست و روی این مساله شما نمیتونین مانور بدین چون از نظر ایمنی جی جی حرفی برا گفتن در برابر اپتیما نداره
بخاطر اینکه جنسش مطلوب و مرغوب نیست و اصلا به جان سرنشینان ارزشی قایل نیست
حلبی که میگن به معنای واقعی کلمه یعنی همین
23:11  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
نیما کمیل
1

نسبت تقسیم وزنی در 405 هر اسب بخار به 11کیلو است چون 405 1100 کیلو است اما اپتیما 1570 کیلو است یعنی 40 تا 50 اسب بخار دیگه نیاز دارد تا به شتاب 405 برسد وچون 80 اسب بخار بیشتر است یعنی باید بتواند 2تن را با شتاب 11 ثانیه ببرد در عمل این طور نیست در ام جی به دلیل وجود موتور تور بو شارژ وتکنولوژی بالای موتور گرچه باید از نظر زمانی کند تر باشد ولی سریع تر است
گزارش
پاسخ دادن
09:13  1393/06/15

نیما کمیل
3

تو این فیلم شتاب کیا اپتیما 11 ثانیه شده لطفا نگاه بکنید وبعد بگید 8 ثانیه این خودرو اگرچه زیباست واپشن های زیادی داره ولی از لحاظ فنی در مقابل مبلغ پرداختی ضعیف است وشتاب اولیه خوبی نسبت به ام جی ندارد http://www.khodrobank.ir/Video.aspx?ID=365
20:44  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
4

منم همین فیلمو می گم

توی درگ از مزدا 3 نیو می خوره

شتابش مزدا 3 10 ثانیه هست
گزارش
پاسخ دادن
23:55  1393/06/14

ms
8

در مورد بحث ایمنی خودرو اپتیما حرف اول رو بین خودروهای همرده خودش میزنه و از iIhs بر اساس تصادف از جلو و عقب و کنار پنج ستاره رو کامل دریافت کرده نه سه ستاره اقا نیما و همانطور هم که قبلا گفتم در دسته خودروهای برتر جهان از نظر ایمنی قرار داره پس لطفا این همه اون ام جی رو به رخ ما نکشید که به قول شما با صد سال تجربه هنوز از نظر ایمنی حرفی برای گفتن در مقابل اپتیما نداره
18:38  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
ms
1

اقا نریمان سلام اطلاعات شما در مورد خودرو خیلی خوبه ولی چون ام جی به اندازه یک سرنشین از اپتیما سنگینتره دلیل نمیشه که از اون مقاومتره درسته مقدار انرژی که به اپتیما وارد میشه بیشتره ولی بحث ایمنی سوای از سنگینی خودرو هست اونم 80 کیلو!!!!!!
این بحث ایمنی هم حرف من نیست چیزیه که تو اکثر سایتهای معتبر میبینیم والا من اپتیما ندارم که بخوام سنگ اونو به سینه بزنم با توجه به تمام مطالبی که من در مورد این خودرو از سایتهای مختلف دیدم و از دوستان شنیدم که حتی بعضی ها قبلا از برندهایی دیگری مثل تویوتا استفاده میکردند و الان اپتیما یا اسپرتیج یا توسن سوار میشن پرسیدم و اپتیما را برا من معرفی کردن و منم رفتم فول شرکتی ثبت نام کردم و فعلا هم دستم نرسیده چون تحویل 120 روزه است
انقدر بحث نرم بودن یا خشک بودن اپتیما برام مهم بود که من دوباره به نماینگی شر زدم و دوباره اونو ارزیابی کردم از نماینگی شماره چند نفر رو گرفتم باهاشون تماس گرفتم و میگفتن که بسیار ماشین نرمی هست و ارزش خرید رو داره
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1393/06/15

کرمی
0

سلام
من خریدارم
کدوم شهر هستید
09183567620
گزارش
پاسخ دادن
00:23  1397/03/07

Dany
0

به خدا هم قسم میخوره آی خدا کمر دوروغگورو از وسط دو نصف کنه .
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1398/10/02

کاربر: نریمان
1

دوست گرامی ms

شاید آنقدر با عجله خواندید و نوشتید که همه چیز رو قاطی کردید :

1- کسی بحث ایمنی این دو خودرو رو مطرح نکرده ، بلکه بنده عرض کردم که مطابق بررسی فنی سایت اتوکار ( اولین مرجع تخصصی خودرو در اروپا ) ، به ام جی 6 ، 3.5 ستاره و به آپتیما 3 ستاره دادند و کلمه ستاره الزاما معیار ایمنی نیست.
2- شما تست تصادف ام جی 6 و آپتیما را ببینید در یوروانکپ و متوجه میشوید که با درصدهای داده شده در زمینه های مختلف ایمنی زیاد فرقی باهم ندارند ، در ضمن بنده هم قبول دام که آپتیما در برابر خودروی هم وزن خودش ایمن تر از آم جی 6 هست ولی اگر این دو خودرو بهم برخورد نمایند با سرعت 90 ک/س با توجه به وزن 1450 کیلویی آپتیما و 1535 کیلیویی ام جی 6 ، 53 هزار ژول انرزی بیشتری به آپتیما وارد میشود که حدود 7 درصد کل انرژی آپتیما میشود در هنگام ضربه و مسلما آسیب بیشتری میبیند.
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1393/06/15

کاربر: ebrahimiarash
6

جناب نریمان امیدوارم تو نوشته هاتون جمله "برند نو ظهور کره ای" رو با عنایت به توضیحاتی که در ادامه کپی کردم تصحیح بفرمایید.
ثانیا شما اگر مطالب گذشته رو با دقت مطالعه کرده باشید بارها عنوان کردم که تویوتا موتورز یک برند شناخته شده و معتبر میباشد، اما قرار بر این نیست که کمری و کرولا به واسطه یدک کشیدن نام تویوتا موتورز نسبت به تولیدات سایر کمپانی های آسیایی مثال هیوندای گروپ در صدر جدول باشند و محصولات سایر کمپانی های خودرو ساز هم (البته شاید به جز MG!) حلبی باشند و خریداران اونا هم حلبی سوار!
ثالثا، متاسفانه به نظر میرسه تعدادی اقلیت ام جی سوار به دنبال ایجاد بازاری به مراتب بهتر از حال حاضر برای خودرو خود هستند اما قطعا روش مغلته کردن و یا بهتر بگم از روش گل آلود کردن آب محصولات هیوندای گروپ و کیا ،جواب نخواهد داد.
نکته دیگه اینکه برخلاف کشورهای دیگه نگاه ملت ایران به ماشین غیراز مسایل فنی ،نگاهی از نوع سرمایه ای و اقتصادی هم هست، که درصد توان حفظ و نگهداری این سرمایه تو محصولات کره ای بیشتر هست.اونی که اپتیما میخره عقلش تنها به چشمش نیست ،تازه چشمش جیبش هم هست آقا کامی
18:27  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
0

دوست عزیز

بنده کاری به نظرات دیگران که محصولات کره را چگونه معرفی میکنند ندارم ، آیا بنده گفتم که آپتیما حلبی هست ؟ که در پاسخ بنده اینجمله را نوشتید؟
من همیشه گفتم و میگم که هر جنس به نسبت قیمتش ارزنده هست و اعتقاد دارم که واردکننده های کره ای بواسطه رخ زیبای این محصولات ، به گزاف دارند گوش بری میکنند و وظیفه من و شمای تحصیلکرده آنستکه روشنگری کنند تا جامعه بداند و قیمت ها متعادل شود . من هیچگاه نمیگویم که آپتیما ماشین بدی هست و یا مانند برخی برای تعریف از یک برند ، برند دیگر رو تخریب کنم . بلکه عرض میکنم که به نسبت قیمتی که در ایران دارد نمیارزد ( در مقایسه با قیمتش در دبی که دیگر برندهای غیر کره ای اینگونه نیستند ) و این امتیاز از بواسطه زیبایی فقط به ضرر مردم شده وگرنه در خارج از کشور بهترین شرایط لیز ( فروش شرایطی ) متعلق به خودروهای کره ای هست و کلا با هر شرایطی که شما میخواهید خودرو رو به شما میفروشند
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1393/06/15

ms
4

شما به جای بازی با اعداد میتونین یه سری به یو تیوب بزنید و شتاب اپتیما رو ببینید
صفر تا صد 8 الی 8.5 ثانیه است
جایی که واقعا با چشم خود اونو خواهی دید
17:21  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نریمان
6

جناب ابراهیمی
این صحیح نیست که اکر کسی ماشین شما رو به چالش کشید ، شما به برند توهین و مسخره اش کنید . شما اگر شناختی از برند ام جی ندارید و نمیدانید که یک برند اصیل انگلیسی هست که در سال ۱۹۲۴ در لانگبریج تاسیس شده و انقدر معتبر هست که در سال ۲۰۱۴ در انگلستان به عنوان سومین برند معتبر انگلیس شناخته شد و ام جی ۶ را بهترین در هتدلینگ و ششم در ارزش خرید انتخاب کردند ( منبع : سایت اتواکسپرس ) و در مسابقات تورنمنت رالی انگلستان معروف به BTCC در سه سال اخیر مقامهای اول تا سوم رو بدست آورده ، و در سایت اتوکار در آخرین بررسی ُ به ام جی ۶ ، ۳،۵ ستاره و به آپتیما ۳ ستاره دادند . دلیل ندارد دیگران هم نمیشناسند !!! اتفاقا تمام برند سوارهای اروپایی و حتی ژاپنی برای این برند احترام قائلند .
فکر کنم برندی که تجربه ۹۰ سال مهندسی و طراحی را دارد و در انگلستان خلق میشود و در شرکت سایک چین که شورولت ، کادبلاک و انواع وولکس واگن رو هم تولید میکنه ، را بتوان بواسطه سوار شدن یک برند نو شکوفته کره ای ، زیر سوال برد.
شما حتی برند معتبری مثل تویوتا و خودروهایی مانند کمری را زیر سوال میبرید!!!
14:39  1393/06/14
گزارش
پاسخ دادن
نریمان
1

اینکه خودروهای کره ای رو به پیشرفت هستند ، کسی شک نداره و واقعا توانستند ظرف ۲ دهه ، پیشرفتهای خوبی کنند ولی قبول کنید که اصالت و تجربه به راحتی بدست نمیاید و نیازمند گذشت زمان و پخته شدن سیستم شرکت هست .
ایراد بزرگی که به خودروهای کلاس اکونومیک کره ای گرفته میشه آنستکه آنچنان که به ظاهر توجه کرده اند به قابلیت ها و کیفیت توجه نمیکنند و متاسفانه این اتفاق از سال ۲۰۱۰ آشکار هست . برخی از دوستان بنده که مثلا سوناتا ۲۰۱۰ داشته و بعد ۲۰۱۳ خریده اند ، ناراضی هستند و به گفته خودشان ، کیفیت و قابلیت ۲۰۱۰ بهتر هست.
امیدوارم از خودرویی که دارید لذت ببرید ولی لطفا مسخره نکنید . عرض کنم بنده تقریبا با برند ام جی بزرگ شده ام ، از دهه ۵۰ خورشیدی تا کنون و با اینکه در خانواده چندین خودرو از برندهای دیگر داریم ( ۱ شاسی ژاپنی ، ۱ سدان آلمانی و یک شهری کره ای ) ، من عاشق برند ام جی و ام جی ۶ هستم.
گزارش
پاسخ دادن
17:29  1393/06/14

ali
6

سلام اولان اينجا بحث بقيه خودرو ها نبايد بشه يا در حد مقايسه در حد خودشون بحث
و ام جى واقعان چه خودرو مزخرفى هست جدان اصلان قابل مقايسه نه با كيا و نه تويوتا يك مزخرف به تمام معنا بعد دوستان به ظاهر عاقل ميگوين با حجم موتور ١٨٠٠ يك. خودو با حجم موتور ٢٤٠٠ زده 😝 و مسخره تر از اون ٥ دنده هم هست :) و دوستان برند تويوتا معتبو تر از كيا هست ولى بايد قبول داشت كه كيا هم خوب عمل كرده ولى ديگه بحث اهن پاره هاى ام جى جداست موفق باشيد
گزارش
پاسخ دادن
18:24  1393/06/14

نريمان
1

عزيزم بهتره شما وارد اين مقوله نشيد ، با اين توضيحت ، شك ندارم حتى دستت به دستگيره ماشين نخورده ، چه برسه به ام جى ٦ و يا آپتيما
در دنياى امروز تكنولوژى ، ديگه حجم موتور مبناى قدرت موتور نيست ، مثلا آلفا جوليتا ، با ١٤٠٠ سى سى ، ١٨٠ اسب بخار توان توليد ميكنه و مجهز به توربين هست ، ام جى ٦ هم موتورش مجهز به توربين هست كه بهمراه گيربكس خوبش ، در دور ٤٥٠٠ ، ١٦٠ اسب بخار توان و در دور ٥٥٠٠ ، ٢١٥ نيوتن منر گشتاور توليد ميكنه ، در صورتيكه آپتيما ، موتورش تنفس طبيعى هست و در دور ٦٥٠٠ به حداكثر توان خودش يعنى ١٧٨ اسب بخار و ٢٣٠ نيوتن متر ميرسه
گزارش
پاسخ دادن
01:11  1393/06/15

ali
3

نريمان ان قد تعصب به ام جى نداشته باش ام جى حلبى هست شما كه ان قد ام جى دوست داريد اين رفتار هارو توجيح حيكنه و به قول خودتون با ام جى بزرگ شدين من هم با ماشين هايى بزرگ شدم كه ديگه نميتونم ماشين هاى الكى سوار شم ولى بايد قبول كنى ام جى اصلان خوب نيست اصلان
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1393/06/15

کاربر: kamy
5

من خودم برای ماشین های ام جی احترام قائلم و ماشین های خوش رکابی هستند

تویوتا هم که در دنیا جای خود را دارد

آقای ابراهیمی و امثال ایشان یا اطلاعات تاریخی ضعیفی از افتخارات برندهای ژاپنی و ام جی و ... ندارند یا تعصب کورکورانه و محضی دارند

کم میارند بی احترامی می کنند
گزارش
پاسخ دادن
15:17  1393/06/14

کاربر: ebrahimiarash
6

شرکت کیا موتورز به‌عنوﺍن قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کرهﺍی، در سال ۱۹۴۴ شروع به کار نمود. در سال ۱۹۵۲، ﺍین شرکت نام خود رﺍ ﺍز «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر دﺍد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سوﺍری کرد در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی ﺍز مدل‌های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برﺍی بازﺍر دﺍخلی و هم برﺍی بازﺍر خارجی (جهت صادرات) نمود. ﺍین مدل‌ها همچنین شامل کیا پرﺍید (بر مبنای مدل مزدﺍ ۱۲۱) و کیا ﺁوﻻ بودند، که در بازﺍر آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد ﺍسپایر به فروش رفت.با ﺍین حال، شرکت کیا در سال ۱۹۹۷؛ که در جریان بحرﺍن مالی ﺁسیا رخ دﺍد، موجب گردید که ﺍین شرکت توسط دیگر شرکت خودروساز کره‌ﺍی، هیوندای موتور در سال ۱۹۹۸ ﺍز طریق خرید سهام شرکت فورد، که در سال ۱۹۸۶ بخشی ﺍز سهام ﺍین شرکت رﺍ خریدﺍری نموده بود، تصاحب گردد.در سال ۱۹۹۸، شرکت کیا موتورز با مدیریت هیوندای موتور گروپ، شروع به صادرﺍت خودروی کیا منتور نمود. این مدل از کیا رقیب مدل‌ها فورد ﺍسکورت و اپل ﺁسترﺍ در بازار اروپا بود.
گزارش
پاسخ دادن
16:06  1393/06/14

کاربر: ebrahimiarash
5

...... در اواسط دهه ۱۹۹۰ مدل هاچ‌بک منتور، با نام کیا شوما عرضه شد. تغییر ظاهری (فیس لیفت) که در سال ۱۹۹۹ صورت گرفت کیا منتور رﺍ همچنان در رده سدان نگاه دﺍشت.کیا به بازﺍر خودروهای خانوﺍدگی، تا زمانی که کیا کردوس رﺍ تولید نمود، وﺍرد نگردید. کردوس که ماشینی چهار در و در کلاس سدﺍن بود، در سال ۱۹۹۹ ﺍرﺍئه شد. ﺍین خودرو ﺍندﺍزه مشابهی با فورد موندئو دﺍشت، ﺍما در هنگام ارائه ﺁن به بازﺍر ﺍز نظر ﺍندﺍزه، کوچکتر فورد فوکوس بود. ﺍین خودرو دﺍرﺍی تزئینات دﺍخلی ویژه، محفظه صندوق عقب بزرگ، قیمت رقابتی و سطوح باﻻی تجهیزﺍت بود.خودروی جانشین کیا برﺍی کردوس، یعنی کیا مجنتیس در سال ۲۰۰۱ نتوﺍنست محبوبیت کیا کردوس رﺍ ﺍحیا کند. کیا در سال ۱۹۹۹ با خودروی کیا سدونا وارد بازﺍر خودروهای ام‌پی‌وی شد. در زمان ﺍرﺍئه ﺍین خودرو به بازﺍر، ﺍرزﺍن‌ترین خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای کلاس ام‌پی‌وی در بریتانیا شناخته شد.ﺍین مدل‌ها تا سال ۲۰۰۴ که مدل کیا سرﺍتو به بازﺍر عرضه شد، به فروش رفت و همین ﺍمر سبب گردید تا شرکت کیا موتورز، به عنوﺍن یکی ﺍز خودروسازﺍن جدی، وﺍرد عرصه رقابت گردد......
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1393/06/14

کاربر: ebrahimiarash
6

..... خودروی اس‌یووی کیا اسپورتیج در سرتاسر ﺍروپا عمومیت پیدﺍ کرد، ﺍما ﺍز سال ۲۰۰۲ بود که کیا فروش بیشتری رﺍ ﺍز طریق عرضه مدل کیا سورنتو در بازﺍر بدست ﺁورد. کیا موتورز آمریکا بازوی فروش، بازﺍریابی و توزیع محصولات شرکت کیا موتورز، در ﺍیاﻻت متحده ﺍست. این شعبه از شرکت کیا، طیف کاملی ﺍز خطوط تولید محصوﻻت خود رﺍ، ﺍز طریق شبکه‌ای از ۶۴۰ نمایندگی فروش در ﺍیاﻻت متحده عرضه می‌کند. در سال ۲۰۰۸ کیا موتورز آمریکا، رکورد فروش خود رﺍ برﺍی چهاردهمین سال متوﺍلی، در رشد سهم بازﺍر در ﺍیاﻻت متحده شکست.!!!!!!!!!!ﺍز سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ شرکت کیا شروع به ساخت فرمان سمت رﺍست، به‌همرﺍه فرمان‌های سمت چپ، در سایت تولیدی خود، در کارمان، ﺁلمان نمود. ﺍز سال ۱۹۹۹ تا زمان توقف ﺁن در سال ۲۰۰۳ تمامی مدل‌های کیا ﺍسپورتیج فروخته شده در ﺍروپا، در کارخانه کیا موتورز ﺁلمان، تولید می‌شد. در سال ۲۰۰۳ بار دیگر خط تولید مدل ﺍسپورتیج، به کره جنوبی منتقل شد.کیا صادرﺍت خودرو به ﺍروپا رﺍ ﺍز ﺍبتدﺍی سال ۱۹۹۱ با خودروی مینی کیا پرﺍید، آغاز نمود. شروع فروش ﺍین محصول در ﺍروپا با ﺍستقبال روبرو شد.
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1393/06/14

کاربر: ebrahimiarash
6

سال ۲۰۰۴ شاهد ورود کیا پیکانتو به‌عنوﺍن خودروی شهری به ﺍروپا بود. ﺍین خودرو ﺍثبات نمود که کیا در زمینه ﺍرﺍئه محصول به خریدﺍرﺍن ﺍروپایی که به بودجه خود برﺍی خرید ماشین توجه دﺍرند، موفق بوده ﺍست. تا سال ۲۰۰۷ کیا سابقه شانزده سالهﺍی در زمینه صادرﺍت خودرو به ﺍروپا دﺍشته ﺍست. در هنگام ورود به بازﺍر ﺍروپا، فقط یک مدل فروخته شده بود. دﺍمنه مدل‌های قابل فروش در ﺍروپا بتدریج فرﺍخ‌تر شد، بگونهﺍی که همﺍکنون در هر یک ﺍز بخش‌های بازﺍر، به رقیبی جدی برﺍی شرکت‌های دیگر تبدیل شده ﺍست.کیا موتورز دارای سه سایت تولیدی در کره جنوبی و یک کارخانه در کشور اسلواکی، دو کارخانه در چین و یک شاخه آمریکایی به نام «کیا موتورز آمریکا» می‌باشد، که در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۶ به عنوان اولین کارخانه کیا در وست پوینت ایالت جورجیا با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد دلار افتتاح گردید.از سال ۲۰۰۵، کیا تمرکز ویژه‌ای بر بازار اروپا داشته و فروش محصولاتش از مرز ۲٫۸۲۷٫۳۲۱ دستگاه گذشته‌است و کیا موتورز هم اکنون رو به توسعه ترین خودروساز در آن قاره می‌باشد.این تا سال ۲۰۱۳ بود.
گزارش
پاسخ دادن
16:22  1393/06/14

ms
9

اقای کامی شما باید برید اطلاعاتتونو تکمیل کنید شتاب اپتیما 8.5 ثانیه است باز هم این یه جوسازی الکی از طرف شماست و در هر صورت از کرولای ماست بهتره
کمری باز یه اسمی داره کرولا که بدتره
من بودم کرولا رو میفروختم یه اپتیمای 2011 میخریدم....
میتونید ماشینتونو بفروشید برید سایت با ما یه اپتیمای دست دوم بردارید
موفق باشید
16:34  1393/06/13
گزارش
پاسخ دادن
..
0

نه خدایش تو واقعا نمیدونی تویوتا کرولا محبوب ترین و پرفروشترین خودروی تاریخ با بیش از چهل میلیون فروش هست.نه واقعا داری از کجا اطلاعات درمیاری میگی جون حاجی.فقط قیافه ماشین واستون مهمه.هرچی گنده تر و حجیم تر حتما بنظرت بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
23:17  1393/06/14

ms
0

اقای نقطه چین اگه یه ذره فکر کنی تا چین مغزتون باز بشه متوجه میشی چی میگم
به جان حاجی !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
23:18  1393/06/15

کاربر: kamy
6

اولا که 0 تا 100 اپتیما را در سایت ایرانی گرفته شده بالا 11 ثانیه هست . برید دانلود کنید و نگاه کنید .

دوما کرولا 2014 بسیار زیبا و با کیفیت هست و پرفروش ترین خودرو سال 2014 بوده یا بهتر بگم یکی از پرفروش ترین ها بوده .

ماشین اصیل ژاپنی رو ول کنم برم کره ای بگیرم .

پیشنهادهای خودتون رو برای خودتون نگه دارید .

ممنون
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1393/06/14

نيما
12

اين حلبى سوارها رو ببين كلا يك نفرند ، اگر اينطوره كه آپتيما جلوى ام جى ٦ حرفى براى گفتن تو درگ نداره چه برسه به كمرى،
البته آپتيما و كلا ماشين كره ايها يه حسن دارند اونم اينه كه توپوگرافى چاله و دست انداز خيابونها رو خيلى خوب اسكن و به سرنشينان نشون ميدن ،
راستى بعد از دوسال به چند آپشن جديد از قبيل جيرجير ، قرقر ، دام دام هم مجهز ميشند
08:19  1393/06/13
گزارش
پاسخ دادن
حمید
2

اون زیاباتو من امروز با ام جی ۶ م تو اتوبات قزوین ، تو آیینه وسط گذاشتمش ، در ضمن پراید م زیاده ، یعنی خیلی خوبه نه ؟
چرا قبول نمیکنی که عقل مردم به چشمشونه
گزارش
پاسخ دادن
00:10  1393/06/14

حمید
4

ام جی ۶ ، توربو داره عزیز که کره ایها هنوز نمیدونند چیه !!!
در ضمن من سه سال هست این ماشینو دارم و بالای ۸۰ هزارتا باهاش رفتم ، میگم آپتیمات به سه سال برسه ، راه هم میره ؟!!!!
۲۱۰ تا باهام اومد ، نتونست بگیره . ماشین انگلیسی رو داری با کره ای !!! مقایسه میکنی؟
یه ماشین رو بخاطر خوشگلیش خریدی فکر میکنی خیلیه؟
راستی مهمتر از اسب بخار گشتاوره که ام جی ۶ ، ۲۱۵ نیوتن متر رو در دور ۵۵۰۰ منتقل میکنه ولی آپتیما ۲۳۰ نیوتن متر رو دور ۶۵۰۰ ، راستی شتاب اولیه ام جی ۶ ، ۸.۴ ثانیه است و آپتیما ۹.۵ تا . بعدشم یکی نوشته بود که تو سایت درایو عربیا ( فکر کنم ) قیمت آپتیما ۹۳۰۰۰ درهمه و ام جی ۶ ۹۰۰۰۰ درهم هست . خودت ببین چی گرفتی با چه قیمتی!!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1393/06/14

کاربر: ebrahimiarash
16

مطمین باش با 10 هزارتومن ناقابل نیتروژن که دادم زدم،هم از نرمیش دارم لذت میبرم هم از امکاناتش،هم از زیبایی بی وصفش که گردن تمام راننده های کمری رو 90 الی 180 درجه (تا مرز قطع شدن نخاع) میچرخونه تا چشمان نازش بتونه همه جای ماشینمو اسکن بکنه تا جایی که مجبورم برای فرار از چشماش تو افق محو بشم! سازمان بهداشت جهانی هم که به کیاموتور راجع به این موضوع هشدار داده!
آری دوستان من این چنین است که در برابر اپتیما گردن ها ناقص گردیده و بعضا اینجا مطالب برعکس میبینیم و میشنویم.
اما حقیقت بدون تعصب و جانبداری این است که به زودی شاهد افزایش تردد این فیس لیفت زیبا و بی همتا در شهر خواهیم بود و همانطور که انتظار میرفت شاهد افزایش قوطی کبریت سواران پشیمان کمری که ناچارا پول فقط "نرم بودن" رو دادند و هیچ لذت دیگری از تویوتای خود نمیبرند نیز خواهیم بود. ملانصرالدین هم هیچ وقت حاظر نشد مرکب خودش رو به خاطر نرم بودنش به یه کالسکه شیک و با امکانات ارتقاء بده. قضاوت با خود کمری سواران
گزارش
پاسخ دادن
18:03  1393/06/13

کاربر: ebrahimiarash
12

ملا نصرالدین هم به مانند تکمری سواران هیچ وقت حاظر نشد خر خودش رو به خاطر نرمیش! با یه کالسکه شیک و با امکانات تعویض بکنه. خخخخخخخخخخخخ
کلا اونایی که فنی هستند و باسلیقه، ماشینای "تک" سوار میشن قربونت برم شما خودش رو ناراحتی نکون نیماجان !!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1393/06/13

کاربر: ebrahimiarash
6

آقا حمید گل سلام
فرضا شما با ام جی 160 اسبیتون که پاتونو کردید تو پدال و سوت شدید و رفتید،البته فرض میگیریم.
بعد میشه بگید همونجوری و با همون سرعت که رفتید قزوین آیا میتونید جی جی تون رو فوری و به قیمت پولش کنید!؟
اینو همه میدونن که اگر شما پاتونو تو خود انژکتورMG هم بکنید ،تو خوشبینانه ترین حالت ام جی عزیزتون رو بعد از شش ماه و با افت قیمت خیلی خیلی خیلی بالا باید بگذارید دم درب یه نمایشگاه تا اونا هم یکی رو پیدا کنن و بالاخره به زور بندازن بهش بره اونم با چک شیش ماهه! ام جی اگر مطرح بود خوب، باید تو هر 100تا کوچه و خیابون که نگاه می انداختی یه دونه میدیدی!!!!!!!!!!
دوما اینجا بحث ماشین خارجی و وارداتی هست نه ماشین تولید داخل عزیزم، اگر هیوندا و کیا بد بودند مردم نمیخریدن عزیزم. پیشنهاد میکنم بهتره که MG تون رو با محصولات مدیران خودرو مقایسه کنید نه یه فیس لیفت دوست عزیز. موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
07:50  1393/06/14

پدرام
13

کمری یه قوطی خالی و بدون اپشنه اگه قرار بود قوطی خالی بخرم میرفتم ال 90 با 35م میخریدم نه کمری با 135م
در ضمن ال90 هم ماشین بدی نیست راحته و مال فرانسه است
00:38  1393/06/13
گزارش
پاسخ دادن
عقدس
2

ممنون از ال نود تعریف کردی. ولی واقعا اپشن نداره و فقط راه میره. نرمه و بی صدا. مصرف بنزینش خوبه. برای ما که پولمون در این حده خوبه ولی اگر پول داشته باشم حتما اپتیما میخرم. کمری تاکسی شده و همینطور قدیمی.
گزارش
پاسخ دادن
02:25  1393/06/15

علی
13

گروه داعش که مخصوص عراق که نیست بعضی وقتها به سایتها هم سر میزنن و بجای سر بریدن تبلیغ الکی میکنن....
23:51  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
ms
10

برو بزن درگ اپتیما و کمری ببین کمری چجوری سوسک میشه

عصر عصر تمدنه و کمری تعطیل از اپشن یه قوطی خالی
اگه دنبال قوطی خالی بودم میرفتم ال 90 میگرفتم با 35 تومان نه کمری با 135 تومان
در ضمن اگه دنبال مشتری برا کمری هستی و داری تبلیغشو میکنی برو جای دیگه اینجا کسی قوطی خالی سوار نمیشه
با قوطی خالی خوش بگذره
23:46  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
9

اولا من کرولا 2015 فول دارم نه کمری

ثانیا همین اپتیما که سنگشو به سینه می زنی توی درگ از مزدا 3 نیو 147 اسب بخاری خرد و جای تاسف داره .

خیلی .... .

گیربکس ژاپنی چیز دیگری هست


0 تا 100 اپتیما 12.5 ثانیه هست . تنبل هست .

برو خوش باش
گزارش
پاسخ دادن
12:45  1393/06/13

کاربر: kamy
12

من خودم اپتیما 2014 داشتم به قیمت 141 م خریدم ولی پلاک نکرده ردش کردم و رفتم تویوتا گرفتم .

کیا ماشین هاش عالی هستن و زیبا ولی ژاپنی یک چیز دیگه هست
20:12  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
10

زنده باشی داداش گلم ایشالا همونی که دوست داری،خودش بیاد زیر پات و حالشو ببری. امروز هم رفتم پلاکش کردم،جالب اینجا بود که دوتا تویوتا کمری جلوم بودن،چند دقیقه بعد یکیشون پیاده شد یواش یواش اومد طرفم و...... خودشون هم میدونن که داستان چیه ولی خب دیگه حقیقت همیشه تلخه داداشم. هروقت خریدی مبارکت باشه عزیز، موفق باشی.
16:56  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
ms
10

زنده باشی داداش با ارزوی سلامتی و موفقیت
گزارش
پاسخ دادن
20:40  1393/06/12

نیما
3

گول زیبایی و چند آپشن رو نخور ، ۶ ماه دیگه بهت سلام میکنم وقتی از زیباییش مردم لذت میبرند و تو از خشکیش ناراحتی و حتی نمیتونی ۴ ساعت مدام رانندگی کنی ، اونوقت میفهمی که کمری ۱۱۰ هزار درهمی بهتره یا اپتیما ۹۳۰۰۰ درهمی که در بیشتر موارد جلوی ام جی ۶ هم کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
21:24  1393/06/12

کاربر: kamy
6

انشاالله چرخش به چرخه و به خوبی استفاده کنی

ما یک رفیقی داریم بچه مایه داری هست و همه نوع ماشین اعم از پورشه - لامبورگینی - بنز و بی ام و - لکسوس - کیا - هیوندا و ... امتحان کرده .

به من گفت در برندهای آسیایی :

تویوتا (لکسوس)

مزدا

نیسان

....

هیوندا

و در آخر کیا

عالی هستند
گزارش
پاسخ دادن
23:23  1393/06/12

کاربر: ebrahimiarash
4

آقا نیما اون رویایی که از الان واسه شش ماهه دیگه تو ذهنت ساختی همه جاش خوبه ولی لطف کن نوع ماشینش رو عوض کن و به جای سدان یه کامیون خاور بزار جاش!!!!!!
از زیباییش بد نگفتی ولی یه جوری از خشکیش میگی که انگار شش ماه دیگه من رو تو یه کامیون کمپرسی بدون بار وخالی که حسابی میکوبه میبینی!
ولی نه عزیز وقتی بیای جلو و بهم سلام کنی من هم عرض ادب میکنم و تازه متوجه میشی که اشتباه میکردی و حرفت رو پس میگیری و میگی چقدر پشیمونی که به جای اپتیما رفتی پولشو دادی به دوتا ماشین که هیچکدوم هم حال نمیده بهت و دنبال یه اپتیما 2013 میگردی که بخری! چون اون موقع ماشین گرون شده و دیگه نمیتونی 2015 بخری. آره فدات شم
گزارش
پاسخ دادن
18:30  1393/06/13

ms
14

اقای ابراهیمی سلام این برمیگرده به اصالت و عظمت اپتیما که در حدی است که میان اونو با پورشه و بی ام وی مقایسه میکنن ما هم قبول داریم یه مقدار قیمتش الکی بالاست که برمیگرده به نقش دلال ها ولی در کل ماشین خوبیه عزیزم نوش جونت سوار شو منم دارم یکی میخرم مدل 2015 با چند نفر که صحبت کردم گفتن از کمری خیلی بهتره با ارزوی موفقیت
15:39  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
9

به نظرم اگر مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران چند ماه ماشین نخرند مخصوصا ماشین های بی کیفیت و خطرناک ایران خودرو و سایپا .

دولت مجبور می شه گمرک خودرو رو آزاد کنه بعدشم بهترین و لوکس ترین ماشین ها رو با قیمت های منطقی می خرید و لذت می برید .

اگر همین اپتیما رو 200 میلیون بکنند باز کسانی پیدا می شوند که بخرند . خیلی عجیبه و مایه تاسف هست

چرا عرب ها بهترین ها رو سوار شوند و ایرانی با اصل و نسب سوار نشه مگر یک عده خاص و آقازاده ها


11:03  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
9

آقا فقط OPTIMA هرکی از هرچی خوشش میاد به خودش مربوط هست.
اینجا مربوط به فیس لیفت کیا هست. بحث پورش،بی ام دبلیو و ماشین های اروپایی اینجا نیست و صد البته اپتیما هم قابل مقایسه به جز حدود هم قدوقواره خودش نیست.انتخاب ماشین سلیقه ای هست و تمام.
لطفا فقط در مورد کیا اپتیما نظر بدید، اگر کسی هم از این کره ای خوشش نمیاد لطفا شلوغ نکنه آقاجون ،بره هرچی دوست داره بخره، کیاموتور کارت دعوت که نفرستاده براشون.
04:05  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
عارف
10

معمولا بهترین ماشینها رو پزشکان بخصوص جراحان سوار میشن اقا نیما
01:04  1393/06/12
گزارش
پاسخ دادن
ms
15

سر نماز دعاتون میکنم
21:51  1393/06/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
7

الان وقتی می ری دکتر طرف تو رو به عزراییل نزدیکتر می کنه

از انتخاب کره ای شون معلوم هست

23:57  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
4

چند نفر می تونند سنتنیال بخرند ؟ خوب توی پاچه خریدارها می کنند . انصاف هم خوب چیزی هست

تعدادشون انگشت شمار هست .

اگر تحریم نبود طرف مغزشو نداده اجاره بره بنز و بی ام و رو ول کنه کره ای بخره
11:44  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
عارف
24

ببخشید شما یک نفری با چندین اسم مختلف ؟ اینجا هدف اینه که نظرات مختلف را ببینیم و هر کس مختاره خودش انتخاب کنه و حتما هم ارزشمنده و توهین به نظرات دیگران اصلا کار خوبی نیست موفق باشید عزیزم
گزارش
پاسخ دادن
23:25  1393/06/10

عارف
21

سازمان نظام پزشکی کشور برای پزشکان با تخفیف 10 درصد خودرو تحویل میده از کل پزشکان کشور که نظرسنجی کرده 53 درصد کره ای 47 درصد ژاپنی انتخاب کردن که در لیست خودرو ها باشه میتونین به سایت باشگاه سلامت سر بزنید
گزارش
پاسخ دادن
23:29  1393/06/10

نيما
4

خودتان ميفرماييد پزشكان ، كدام پزشك رو ديدى كه اطلاعات فنى داشته باشه ، بنابراين اين نظر سنجى فقط جنبه تبليغاتى داره ، شما ببينيد كه در جامعه مهندسان و مديران شركتهاى مهندسى و پيمانكارى كه اطلاعات مهندسى و فنى دارند ،چه برندهايي رو انتخاب ميكنند
اروپايى ، ژاپنى و در آخر كره اى يا چينى
گزارش
پاسخ دادن
00:07  1393/06/11

کاربر: ebrahimiarash
8

این چه حرفیه!؟؟
معلومه که اول ژاپنی
منظور کمپانی ژاپنی "تویوتا موتورز" هست نه تویوتا کمری!!!
تویوتا یه برند معتبر و باسابقه هست،هیچکس هم منکر این نیست که محصولات تویوتا بی کیفیته، اما محصولات کیا و هیوندای هم با اینکه نوپا هستن ولی به سرعت در حال پیشرفتند. دلیل نمیشه حالا هرکسی که کمری سوار میشه فکر بکنه دیگه هواپیما سوار شده و دیگه هیچ....... تویوتا کمری ژاپنی با اینکه ژاپنی هست و با سابقه هیچ حرفی در برابر "کیا اپتیما" ی کره ای و هرچند کم سابقه نداره. تعصب بیمورد هم نباید داشت. دوستانی هم که اپتیما رو با پورشه کاین و مازیراتی و ..... مقایسه میکنن، لطف کنن این کار رو نکنن! به هرحال دلیل نمیشه که چون اپتیما یه شاهکار زیبا و با امکانات هست ، بشه اون رو با برند شناسنامه داری مثل "پورشه کاین"مقایسه کرد!!!!!!!!!!!!!!!! ممنون
گزارش
پاسخ دادن
07:01  1393/06/12

نيام
8

راستى شما يك سر به سايت جى دى پاور بزنيد ببينيد كه درباره ماشينهاى كره اى على الخصوص الانترا و سوناتا ، چه نظرى داده ، اين موسسه خودروها رو بعد از سه سال كاركرد بررسى ميكنه ، كه ماشينهاى كره اى با بيشترين آمار خرابى و امتياز منفى در رده هاى اخر هستند ، مثلا سوناتا ١٧٨ نمره منفى و كمرى ٥٧ نمره منفى ، انوقت متوجه ميشىيد كه فرق اصالت و تجربه چيه ، عرض كردم دوبار با آپتيما مسير ٤ ساعته رو رانندگى كردم ، به اين قيمت اصلا نميارزه ، همانگونه كه مقايسه قيمتيش در خارج از كشور هم همين رو نشون ميده ، اگر يه سر به سايت باما هم بزنيد ميبينيد تعداد فراوانى ماشين كره اى زير ٣٠٠٠٠ كاركرد به فروش گذاشته شده .
من نميگم ماشينهاى بدى هستند بلكه هر چيز به قيمتش ارزنده هست ، وقتى يه ماشين ٩٣٠٠٠ درهمى رو ١٦٠ ميليون ميفروشند اين مسخره هست ، هر جور حساب كنى ١٣٠ بيشتر نميشه تازه اونم خريد شخصى در عوض كمرى ١١٢٠٠٠ درهمى رو ميخرى ١٦٠ ميليون ، حالا كى تعصب داره من يا شما!!!
00:36  1393/06/09
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
10

قبول دارم

در برندهای آسیایی ژاپن همیشه پرچمش بالا هست

اگر دقت کنید ماشین های کره ای با انبوهی از آپشن های جور واجور خریدار را بمباران می کنند تا راضی به خرید بشه ولی در مقابل ماشین های ژاپنی نیازی به آپشن های خیلی زیاد ندارند چون می دونند که ماشینشون فروش می کنه به دلیل اعتماد مردم و کیفیت بالا قطعات و ... .
گزارش
پاسخ دادن
11:39  1393/06/10

نيام
5

دوست عزيز

اتفاقا بنده هم با مقوله برند زدگى با شما موافقم ولى يك نكته را در نظر نگرفتيد و آنهم تفاوت مدلهاى اكونوميك و لوكس هست ، برندهاى كره اى در حال طى كردن مسير ترقى هستند و مدلهاى لوكسشون رو هم با هزار تخفيف و شرايط منحصر بفرد ليز در خارج از كشور ميفروشند ، شما در كانادا راحت با ماهى ٤٥٠ دلار صاحب فولترين مدل گرانجور ميشويد ، ولى آيا توجه كرديد كه در ايران چرا سراتو ٦٩٠٠٠ درهمى رو ميفروشند ١٢٨ ميليون در صورتى كه بايد حداكثر ٩٢ ميليون باشه يا آپتيما ٩٣٠٠٠ درهم رو ١٤٨ ميليون كه بايد ١٢٠ ميليون باشه ، متوجه ميشويد كه بخاطر زيبايى ، بدجور دلالها جيب مردم رو خالى ميكنند ، اين مقوله رو تو برند تويوتا و ديگر برندهاى مطرح خيلى كمتر ميبينيد ، يه سر به سايت درايو عربيا بزنيد ، يه چيز ديگه ، حداقل ماشينهاى اكونوميك كره اى مشون دادند كه استهلاكشون بالاست و با چهارتا آپشن ، سر مشترى رو گول ميمالند ، سوناتا واى اف داشتم با تنفر ردش كردم
00:21  1393/06/09
گزارش
پاسخ دادن
ms
27

سنتینیال از هیوندا و کیا کا 900 از کیا ماشین های بسیار پر قدرت نزدیک به 420 اسب بخار هستن که خیلی راحت و دارای اپشن فراوان تا دلت میخواهد هستن و قطعا حرف برای گفتن در مقابل برندهای برتر دارن در ضمن بسیار ماشینهای خرکاری هستن اگه ماشینهای کره ای ضعیف بودن قدرت تولید همچین ماشینهایی رو نداشتن و الان خیلی از افراد هستن که حاضرن 450 میلیون برا این ماشینها بدن و دنبال بنز و بی ان و نرن البته با توجه به خدمات رسانی و راحتی و اپشنها و خرکاری و قیافه و ...
ما نمیتونیم بگیم چون اینا ماشینهای کره ای هستن ولش کنین بهتره تعصب رو کنار بذاریم و عمیقتر نگاه کنیم
وقتی ما یه ماشین سرشناس میگیریم درسته معمولا ماشینهای راحتی هستن ولی خیلی از پولی که پرداخت میکنیم بابت برندشه و این اصلا خوب نیست در حالی که شرکت دیگری مثل کیا و هیوندا تمام سعیشون اینه که خوشونو بالا بکشن و تقریبا کسی پول برند بهشون پرداخت نمیکنه البته همیشه هم اینجوری نیست و این دوتا شرکت در حال حاضر دارن سرشناس میشن
22:28  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
33

اقا نیام سلام یه ماشین حلبی نمیتونه در دسته ماشینهای ایمن جهان قرار بگیره و از طرف دیگه اگه شما این ماشین را از نزدیک دیده باشین میبینین که ماشین سنگینیه و فرمایش شما بجز تعصب در مودد برندها چیز دیگری نیست به نظر من سابقه کاری یک شرکت در گذشته نمیتونه گویای اعتبار ان در حال حاضر باشه کیا و هیوندا خیلی پیشرفت کردن و این صحبت شما در موردشون صدق نمیکنه ماشین برای راحتیه و اپشنها برای راحتیه مشتریه من به شخصه برای برند اونم کمری حاضر نیستم این پول رو بدم در حالی که یه ماشینه راحتیه و در مقابل اپتیما بدون اپشنه شما نمیتونین کمری رو با اپتیما مقایسه کنین چون اپشن اون رو نداره اگه یه ماشین ژاپنی با این امکانات ارایه بشه حداقل 250 در میاد در مقابل 160 تومان اپتیما در ضمن همانطور که در سایت های مختلف ذکر شده اپتیما جز ماشینهای برتر از نظر ایمنی است و این خود کفایت میکنه در حالی که برای ایمنی حرفی از کمری به میان نمیاد بدرود
20:11  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
22

اونایی که از اپتیما بد میگن،،،،، یا اینقد وضعشون خوبه که اثلا ماشین زیر پونصد میلیون رو سوار نمیشن و یا یه عمریه که دارن پراید سوار میشن و به نوعی نون و نمک کیاموتور رو خوردن و دارن میخورن و نمکدون میشکونن. اپتیمایکی از خوبترین ها
18:08  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
نيام
7

دوست گرامى
اولا بخاطر ماشين به ديگران توهين كردن كار درستى نيست و بعدش ديده بوديم كه روى برندهاى اصيل و با اصل و نسب تعصب دارند ولى نديده بودم روى برند بى اصل و نسبى مثل كيا كسى تعصب داشته باشه .
نياز هم نيست ماشين پانصد ميليونى سوار شيم ، من كمرى سوارم ، واقعا دوبار با اين حلبى رانندگى ٤ ساعته كردم فهميدم كه ارزش اينهمه پول رو نداره ، وقتى هم به قيمتش در دبى رجوع كنى ميبينى بدجور دلالها دارند سود ميبرند ، آپتيما ٢٠١٤ ، ٩٣٠٠٠ درهم و كمرى ٢٠١٤ ، ١١٢٠٠٠ درهم ، اينجا چطور؟! البته خيلى زود به اين نتيجه ميرسى كه كره ايها فقط زيبايى دارند ، بعد از ٣ سال ، به آپشن زيباى استهلاك مزين ميشند.
گزارش
پاسخ دادن
18:41  1393/06/08

ms
3

اگه خودروهای برتر جهان از نظر ایمنی جستجو کنین براتون میاره
17:22  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
0

من اینارو از اینترنت کپی کردم ولی کامل نیوفتاد ادرس سایت رو هم فرستادم ولی بازم نیومد
17:13  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
1

اگه بزنین ایمنترین خودرهای جهان میاره
گزارش
پاسخ دادن
17:40  1393/06/08

ms
29

honda accord 2 door
honda accord 4 door
Chrysler 200 4-door
Dodge Avenger
Ford Fusion built after Dec. 2012
Kia Optima
Nissan Altima 4-door built after Nov. 2012
Suzuki Kizashi
Subaru Legacy built after Aug. 2012
Subaru Outback built after Aug. 2012
Acura TL
Volvo S60
Volkswagen Passat built after Oct. 2012
17:09  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ali
2

در یک کلمه .فرای امکانات
17:03  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
7

http://www.gizmag.com/iihs-safest-cars-2013/25639/
16:48  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
27

اپتیما رتبه 6 رو بین این 13 خودرو داره
16:47  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
ms
16

برای ما ایرانی ها وقتی میخواهیم ماشین بخریم از همه مهمتر ظاهر ان است بعد مساعل دیگر در حالی که در ابتدا ایمنی خودرو همیشه باید در مرحله اول قرار بگیرد چون هیچ چیز باارزش تر از زندگی نیست و به نظر من ماشینی ارزش خرید دارد که تست ایمنی رو پشت سر گذاشته باشه و موفق و سربلند بیرون امده باشه .
بعدا به مساعلی از قبیل ظاهر و شتاب و ... باید توجه کرد
به گزارش افکارنیوز، اکثر خودروسازان علاقه زیادی به جذب مشتری از طریق نشان دادن تست تصادفات در تبلیغات خود دارند. دولت فدرال ایمنی بزرگراه های آمریکا (NHTSA)و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها(IIHS)، مراحل تست خودروها را در این رتبه بندی تغییر دادند و پس از این تغییرات در سال گذشته مشخص شد که خودروهای لوکس فاقد این شرایط ایمنی هستند؛ شرایطی که در سال گذشته با تغییر آن، تصادفات از جلو و عقب خودروها نیز در نظر گرفته شد. (IIHS) این خودورها را بر اساس معیاری به نام "همپوشانی کوچک تصادفات" ایمن ترین خودروهای سال جاری میلادی می داند.

از گزارش فوربس در مورد نحوه انتخاب این خودروهای که بگذریم، جالب است بدانید از ۱۳مورد خودروی برتر معرفی شده تنها ۲نمون
16:46  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
علی
3

سلام بچه ها شتاب اپتیما بیشتره یا سوناتا ؟
ممنون
02:12  1393/06/08
گزارش
پاسخ دادن
...
2

در کل ماشین کره ای ماشین یکبار مصرفه.
اگه به سرسال برسه و سالم مونده باشه خیلی هنر کرده.
خدارو شکر تو خارج از ایران یک خدماتی داره که تو ایران همونم نداره.
گارانتیشونم که کلا الکیه.
بدر ترین قسمتشونم اینه که نسبت به اروپا و آمریکا که هرسال ماشیناشون بهتر از قبل میشه اینها هرسال بدتر از قبل میشه.
از هرکی که اپتیما و سوناتا و آزرا قدیم ( کلا کره ای قدیم ) داشته بپرسین حاظر نیست با 2014 و 2015 هاش عوض کنه چون واقعا ارزش خرید ندارن.
16:03  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
نیما
2

من رفتم آپتیما بخرم ، یکی از دوستان قیمتش رو تو دبی بهم گفت که تقریبا با ام جی ۶ یکی بود و تو ایران ۴۰ میلیون تفاوت !!! ، سایتهای مختلف خارجی مثل اتوکار رو خوندم و دیدم به ام جی ۶ ، سه و نیم ستاره داده و آپتیما ۳ ستاره . هر دو کلاس D هستند ، امکانات یکی هست ، تو هندلینگ و شتاب ثانویه برتر هست و مثل آپتیما خشک نیست . از نظر کیفیت و موتورینگ و هندلینگ هم دیدم سایت اتواکسپرس برای سال ۲۰۱۴ ، ام جی ۶ رو جزو تاپ تن معرفی کرده و آپتیما جزو سی تای اول هم نشده . گول ظاهر ماشین کره ایها رو نخورید که فقط به نفع دلالها ست. بالاخره ام جی ۶ خریدم و واقعا راضیم و مابقیش هم یه ۲۰۷ گرفتم .
گزارش
پاسخ دادن
22:40  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
3

موافقم اما باید تمام پارامترها رو در نظر گرفت وگرنه اینجا همه دوست دارند ماشین اروپایی سوار بشند.
158 تومن مدل 2015 هست.
مدل سالش رو حدود 140 هم میشه خرید.
اپتیما تو رنج خودش از همه رقیبانش بهتره، منم آزرا داشتم ترمز نداشت،اما خوب بود ولی آسایشی رو که آپشنال اپتیما الان داره برام فراهم میکنه آزرا نمیتونست بکنه.
گزارش
پاسخ دادن
20:03  1393/06/06

فرید
0

نقشه ماشینو چجوری میتونم فعالش کنم. لطفا جواب دهید
14:44  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
سونا
2

کاربر ebrahimiarash سلام میخواستم ببینم شما از کیفیت مواد بکار رفته در داخل اپتیما راضی هستین و ماشین بی صدا و راحتی است ؟
21:20  1393/06/05
گزارش
پاسخ دادن
حمید
1

آقا ابراهیمی ، یه جور نوشتی که آدم فکر میکنه داری درباره پورشه کاین مینویسی ، دوست عزیز آپتیما جز خوشگلی بیرون ، خشکی سواری ، صدای باد بالای سرعت ۱۲۰ ، انتقال ضربات و پایین بودن کیفیت کابین رو داره و متاسفانه استهلاکش هم کم بالا نیست ، کافیه یه مقایسه ای با کابین کمری بکنی میفهمی که کیفیت این کره ای در حد ماشین ۱۰۰ میلیونیه نه ۱۵۸ میلیونی .
من داشتم راضی نبودم بعد از شش ماه فروختمش . کلا کره ایها فقط قیافه دارند . حیف اینهمه پول که برای این بدی ، با این پول یا کمری بخر یا هوندا آکورد . کره ای یعنی زیبای حلبی
گزارش
پاسخ دادن
15:44  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
2

سلام
از جهت کیفیت و مونتاژ قطعات داخلی از20 میشه بهش نمره 19داد،دوخت چرم صندلیها عالی،داشبرد عالی،بازو بسته شدن درب داشبرد عالی بخصوص قفل هم که میشه با کلید،کمربند ایمنی نرم و راحت بدون فشار به قفسه سینه و ایجاد ناراحتی،حرکت سانروف و شیشه ها بی صدا،هرکسی که برای اولین بار داخل ماشین منو دید نتونست از طراحی و دوخت چرم صندلیها و داشبرد و روکش درب ها و کلا فیس داخل ایرادی بگیره و همه تعریف کردن و خوششون اومد،صدای اضافه هم من تا حالا نشنیدم از جاییش،اما میدونید که سری جدید اپتیما با رینگ چرخ سایز18 تولید میشه و هرچی رینگ بزرگتر باشه ارتفاع فاق لاستیک کمتر میشه و طبیعتا مقداری خشکی وانتقال صدا از چرخ ها(بیشتر چرخهای جلو) به داخل اتاق رو داره ولی نه زیاد،البته زدن باد نیتروژن به تایرها این صدا رو کمتر میکنه،کولرش هم که واقعا معرررررکست. اگر جدا قصد خرید اپتیما دارید یه پیشنهاد بکنم خدمتتون؟
گزارش
پاسخ دادن
04:38  1393/06/06

کاربر: ebrahimiarash
0

دوست عزیز شما باید به نمایندگی مراجعه کنید
تو سایت اطلس خودرو هم ذکر شده که تنوع آپشن اپتیما زیاد هست و هنگام ثبت قرارداد آپشن هاش ذکر میشه. در مورد آپشن هایی که قابل ارایه روی خودروی اپتیما هست اگر سوالی داشتید درخدمت شما هستم. آپشن های اپتیما متنوع و اکثرا سفارشی هستند و تمام اینایی که میگن فول کامل حتی نیم فول هم نیستند و......
22:35  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

ممنون از لطفتون
گزارش
پاسخ دادن
22:54  1393/06/03

کاربر: ebrahimiarash
0

سلام
از اونجایی که انواع اپتیما با سفارش ها و آپشن های مختلف وارد کشور شده و همه سردرگم و نگران این هستند که خدایی نکرده ضرر نکنن و سرشون کلاه نره، قصد دارم تک تک آپشن های فابریک شرکتی ،که یه اپتیما "میتونه" داشته باشه رو به صورت کامل معرفی کنم تا همه آمار بیاد دستشون. دوستان بپرسید در خدمت همه هستم.
یا حق

17:52  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

با سلام خدمت شما ممنون میشم اگه اپشن های فول شرکتی 2015 را بهم بگین در ضمن از کاربر k1 کمال تشکر رو دارم به نظر من یه تفاوت عمده که فول شرکتی با وارداتی داره اینه که مانیتور کوچکتری دارن
مرسی
گزارش
پاسخ دادن
21:25  1393/06/03

سونا
0

دوست عزیزم k1 با توجه به گارانتی 5 ساله در کل شما توصیه میکنین که شرکتی بخرم؟ چون با توجه به کلاه برداری های زیاد تصمیم دارم شرکتی و از خود نمایندگی مرکزی بخرم در ضمن بهم گفتن گرم کن و سرد کن صندلی های جلو داره و کروز کنترل هم داره و اپشنهای دیگه که البته چون من کل اپشن های اپتیما رو نمیدونم نمیتونم شرکتی رو با وارداتی مقایسه کنم . ثبت نام فقط 2015 داره .
ممنون از راهنماییتون
15:58  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
k1
1

شرکتی مطمعن تر هستش چون الان نمایشگاه دارها خیلی حیله گر شدند که البته با vin ماشین به راحتی میتوان فابریک و کامل بودن اپشن ها را فهمید
شرکتی چند اشکال عمده دارد:
1-حتما برای تعویض روغن و فیلتر و ... باید به نمایندگی مراجعه کنید که بین 100 تا 150 تومان هزینه بیشتری بابت تعویض نسبت به بیرون میگیرند و اگر هم نبرید گارانتی ماشین ابطال میشه.
2- اوضاع گارانتی در ایران حدود 30 درصد هستش چون با بهانه تراشی های مختلف سعی میکنند تقصیر را گردن شما بیاندازند
3- 10 میلیون ماشین را نسبت به وارداتی ها گرانتر میدهند

پیشنهاد بنده خرید وارداتی از جای مطمعن و چک کردن اپشنها از طریق vin ماشین و در مرحله ی بعد شرکتی.
موفق باشید
گزارش
پاسخ دادن
16:39  1393/06/03

مهدی.
0

سلام بچه ها . امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ بم پیشنهاد شد. طرف میگفت ۹۰ تومن . هرچی اینترنت سرچ میکنم واسه اپشن . امکاناتش .اطلاعات متفاوتی بدست میارم. کسی هست اطلاعات دقیقی در مورد اپشن هاش ؟ امکانات؟؟و...... داشته باشه و کمکم کنه. مرسی
13:31  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
0

من 2010 سوار شدم

موتورش 6 سیلندر و 2700 سی سی هست .

شتابش خیلی بالا هست خیلی . سرت به صندلی می چسبه

آپشن : سنسور پارک داشت - کولر دیجیتال - 3 مدل ترمز داشت - صندلی ها برقی و 6 تا کیسه هوا

اگر ماشینه موتوریش سالمه بگیر قیمتش خوبه

گزارش
پاسخ دادن
22:43  1393/06/03

mehdi
0

سلام بچه ها امروز یه اپتیما ۲۰۱۰ به هم پیشنهاد شد...طرف گفت ۹۰ تومن. من هیچگونه اطلاعاتی‌در موردش ندارم . اینترنتم که سرچ میکنم اپتیما ۲۰۱۰ انواع اقسام عکس ها و فیلم های متفاوتی میاره. لطفا اگر کسی اطلاعات کاملی در مورد امکانات .موتور . اپشن ها. داره کمک کنه.مرسیییی
13:01  1393/06/03
گزارش
پاسخ دادن
سونا
0

سلام به همه دوستان که از وقت خودشون مایه میذارن و نظرات جالبی رو ارایه میدن
میخواستم ببینم که فول شرکتی و فول وارداتی از نظر اپشن خیلی تفاوت دارن ؟
ممنون از نظرات مفیدتون
درود
23:32  1393/06/02
گزارش
پاسخ دادن
k1
0

شرکت معمولا فولترین نوع را وارد میکند ولی همیشه اینطور نیست به طوری که بعضی اوقات نیمه فول را به جای فول میدهند (شانسی هستش چون شرکت حساب و کتاب نداره )
به طور مثال گرمکن و سرد کن صندلی ندارد و...
مثلا ۱۰۰۰ سری اول فول هستند و بقیه سری ها مثلا سردکن ندارد
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1393/06/03

علی
1

باسلام فرق فول و نیمه فول و قیمت رو می خواستم با تشکر
21:16  1393/06/02
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 6 7 8 9 10 11 12 صفحه آخر
صفحه 9 از 13

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی 6 اردیبهشت : تروخدا رفتین تجمع هر چی شد نتیجه اینجا هم بگین منتظرم من خودم خانمم بچه کوچیک دارم نمیتونم بیام همسرم هم فوت شده الان 3 ماهه هرچی داشتم دادم به شرکت
شاهین جی : سلام من چندتا شاهین دنده ای جی تو دیوار دیدم گفتن ۱۲آذر بودیم
بهرام : حاجی حالا که اینا دارن عوضی بازی در میارن من هم مجبورم از شهرستان بیام پس 11آذر مصادف با فرار مدیر بی لیاقت سایپا
فرزاد : والا منم وضعیت شما رو دارم خبری نیست فعلا
عرشیا : سلام به همگی پس من هم میام 11آذر فقط تجمع دهن اینا رو سرویس می‌کنه
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : شنبه ۱۱مرداد ساعت ۱۱جلوی در شرکت سایپا جاده مخصوص کرج اعتراض میکنیم،با فحش ونفرین اینجا بهمون ماشین نمیدن بیاید تجمع
محمد : سلام‌‌هر‌وقت‌فاکتور‌شدید‌بیاین‌اینجا‌هم‌خبر‌بدین‌لطفا راست‌دروغ‌کارشناس‌سایپا‌معلوم‌بشه‌
کاظمی : ببخشید برای 4 ماه تاخیر چقدر میدن اگه کسی میدونه بگه ممنون میشم راهنمایی کنید
شاهین جی : میاد ولی ۱۴۰۵ تحویل میگیری هنوز مال ۱۴۰۳ رو ندادن
کاظمی : ببخشید برای 4 ماه تاخیر چقدر میدن اگه کسی میدونه بگه ممنون میشو
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
جواد : سلام خسته نباشید ببخیشد اگه میشه جواب منو بدین من ماشینم تیک سبز حمل خودرو به نمایندگی خورد امروز چند روز طول میکشه که برسه از تهران به کرمانشاه
علیرضا : من امروز صب خیلی زنگ زدم اصلا وصل نمیشه بخوان جوابم بدن ...
3تیر تحویل : امروز صبح فاکتور شدم بعداز ظهر هم پلاک شد
سورن پلاس 13تیر : درود تحویلی اول تیر هم تازه شروع کردن.یه 20روز دیگه تقریبا بهت میدن
سعید : سلام امروز نمایندگی تهران بودم اعلام کردن دیگه تولید رانا زیاد شده همه رو میخوان یهو فاکتور کنن تحویل تیر و مرداد دیگه کسی تبدیل نمیخوره مگر اینکه تحویل مهر یا آبان باشه که تولید با عرضه برابر نشه
ساینا تحویل تیر : اسفندی ها ان شاالله ماشینتون فاکتور شه برید دیگه بر نگردید تو سایت از بس اومدم تو سایت و هی اسفندی دیدم منتظر فاکتور شدن حالمون بد شده
ساینا دوگانه تکمیل 21 اسفند : سلام دوستان اخیرا از مشهد کسی بوده فاکتور بشه ساینا دوگانه کاشان چند روز طول کشیده تحویل بگیره
. : تحویل 6 تیر فوق العاده سفید ، 19 تیر تبدیل، هنوز فاکتور نشده ، لعنت بر ایران خودرو
حسین پانا قالپاق تیرمشکی : اولا ک میبینی 3تیر دارن فاکتور میشن دوما من امروز رانا دیدم نمایندگی مشهد اورده بودن پس رانا هم میدن حالا تاخیر دارن دیگه فکر کنم فقط تارا بی تاخیر یا کم تاخیره
207 سقف فلز : بعد تخصیص پلاک بعد چند روز میشه خودرو تحویل حضوری گرفت ؟