امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)2400
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده6
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)180
مصرف سوخت شهر (لیتر)9.8
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.7
نوع سوختبنزین
اوردرایودارد
حجم صندوق عقب (لیتر)420
ترمز جلودیسک
ترمز عقبدیسک
دیفرانسیلجلو
رینگ (اینچ)18
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)484
عرض (سانتی‎‏متر)183
ارتفاع (سانتی‎‏متر)145
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهکره جنوبی
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
سیستم کنترل کشش - TCSدارد
بلوتوثدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کنترل آب و هوای اتوماتیکدارد
کنترل صدا روی فرماندارد
کروز کنترلدارد
دماسنج خارجیدارد
سیستم دسترسی بدون کلیددارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو / عقب / جانبی
صندلی رانندهبرقی
صندلی سرنشینبرقی
تهویه مطبوعدارد
پورت USB/AUX/IPODدارد
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

1249 نظر

رستگار
1

سلام
دوستان من براي اولين بار به اين سايت سر زدم ولي با كمال تعجب ديدم كه دوستان براي محصولات كشورهاي ديگرچطور بهم بي اخترامي ميكنند و اين رو در شان هيچكدام از دوستان نميدونم
بنظرحقير دوستان اطلاعات خود رو راجب خودروها ارائه بدهند تصميم در مورد خوب يا بد بودن رو بزارن بعهده خواننده.
11:57  1393/08/17
گزارش
پاسخ دادن
ارمین
2

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز من تازه اپتیما 2015 خریدم میخواستم ببینم که میتونم باهاش برم تو جاده و مسافرت یا اینکه باید صبر کنم کامل اب بندی بشه بعد ؟
ممنون از راهنمایی خوبتون
15:29  1393/08/16
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
1

مبارک باشه لذت ببرید
چرا که نه!
فقط دقت کنید که تو حالت درجا زیاد گاز ندید تا به بهترین شکل آببندی بشه
روغن موتور و سرباتری ها و فشار باد تایرها رو نگاهی بندازید و با خیال راحت از سفرتون لذت ببرید.
فقط سرویس اولیه و تعویض روغن موتور در 2000کیلومتر اول رو فراموش نکنید.
پیشنهاد میکنم اگر هنوز کیلومتر شمارتون زیر 1000هست تایرهای فابریک که هنوز زیرصفری حساب میشند رو با تایر هانکوک کره و فاق 55 تعویض کنید و نرمی بیشتر رو تجربه کنید.
گزارش
پاسخ دادن
05:34  1393/08/18

کاربر: ebrahimiarash
2

سلام
متاسفانه نقشه های مربوط به ایران برای اپتیما در دسترس نیست یعنی هنوز به فرمت مورد نظر برای کشورمون ساخته نشده و مموری کارت هم فقط برای نقشه های مسیریابی هست و کاربرد دیگه ای هم نداره.
18:56  1393/08/10
گزارش
پاسخ دادن
متین
1

کارت GPS اپتیما 2013 را از کجا میشه تهیه کرد؟ ایا این کارتها به روز شده است؟
12:33  1393/08/10
گزارش
پاسخ دادن
م.ب
1

سلام من دفترچه فارسی این ماشین میخوام از کجا پیدا کنم
10:22  1393/08/05
گزارش
پاسخ دادن
farshid fh
14

باسلام ،من دفترچه فارسیشو دارم آدرس بزارید تا email کنم.
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1393/08/07

مجتبی
0

سلام برو تو سایت اطلس خودرو قسمت خودروها اپتیما رو انتخاب کنید تو صفحه که باز میشه آخرین گزینه بالا سمت راست زده دانلود pdf دفتره راهنما من گرفتم به همین راحتی
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1394/02/13

Mohammad
3

سلام يه سؤال eror دور بين عقب اپتيما كه چك سنسور ميده بابت چيه مرسي
21:33  1393/08/01
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

ارتفاع پایینش مشکل ساز نیست؟
گیر نمیکنه؟ با این دست اندار هایی که ما داریم
کولر و سرد کنش راضی کنندس؟
برای نرمی و شتاب بیشتر چه توصیه هایی میکنید و اینکه حد اکثر شتاب ان چقدر است؟
22:49  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
1

ارتفاع اپتیما پایین نیست من تا امروز 6000تا رفتم جایی گیر نکرده
کولرش هم قابل قبول هست
شتاب هم 9.5ثانیه زدم
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1393/07/25

کاربر: ebrahimiarash
0

برای نرمی بیشتر توصیه میکنم تایر فابریک رو با سایز 225*55*18 تعویض کنید. البته حدود 2.5 درصد تغییر در نشانگر سرعت خواهید داشت و کاهش شتاب ولی افزایش تاپ اسپید رو تجربه میکنید.
برای شتاب بیشتر هم استفاده از شمع سوزنی ایریدیوم تنها تغییر استانداردی هست که میتونید انجام بدید.
گزارش
پاسخ دادن
14:07  1393/07/25

کاربر: ebrahimiarash
0

پس بالاخره قدرت کیا، این شرکت با اصل و نصب آمریکایی داره برای همگان معلوم میشه!!!!
به نظر میرسه پیشرفت کیا باعث شده خودروسازان اروپایی همش این شرکت و تولیداتش رو تحت نظر داشته باشن. بزرگانی مثل پورشه، بی ام دبلیو...........
جالب بود جالب تر هم خواهد شد.
ممنون
18:30  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
Erfan
0

سلام .پراید ۱۳۲ مدل ۹۰ دارم .. گرد گیر پلوسم پاره شد سمت راننده .. تقریبا از همون موقع صدا تاپ تاپ میاد از همون چرخ اما چند جا نشون دادم میگفتن از بلبرینگه .. هم گرد گیر پلوس هم بلبرینگو عوض کردم صدا قط نشد که هیچ یه لرزشیم خیلی ریز تو فرمون و پدال گاز اومده اومده .. وقتیم خلاص میکنم بازم صداش میاد فقط به یه نفر بعدش نشون دادم که گفت احتمالا به خاطر کله پلوسه ... ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی نیاز دارم
گزارش
پاسخ دادن
11:49  1397/07/19

ms
1

اگرچه کمپانی کیا در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2011 از کانسپت GT خود رونمایی کرد، اما هیچگاه آن را فراموش نکرد. گفتنی است، در هنگام رونمایی چنان هیجانی میان بینندگان ایجاد شد که بسیاری خواستار تولید آن شدند. با گذشت چند سال از رونمایی، حال این خودرو به مرحله تولید رسیده است. وب سایت ادموندز ادعا می‌کند که مدیران اجرایی کیا قرارداد تولید یک خودری فست بک چهار درب را امضا کرده اند که به احتمال بسیار زیاد اواخر سال 2016 در نمایشگاه های اتومبیل آمریکا رونمایی خواهد شد. رقبای اصلی آن نیز، آئودی A7، بی ام و سری5 و پورشه پانامرا خواهد بود.
16:23  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

ببخشید منظور من موقع سوار و پیاده شدن از ماشین نبود در هنگام رانندگی بود مثلا من هم در 405 هم پارس هم پراید میشینم
در پارس و 405 صدلی هارو تا اخر میدم عقب و ب زور رانندگی میکنم ب طوری که اگه با یک متور سیکلت مواجه بشم برای سخت است که در یک ثانیه عکسالعمل نشان بدم چون که پایم کاملا به فرمان قفل شده است ولی در پراید اینگونه نیست و بدون دادن صندلی به عقب جا میشوم و جای پام هم خوب است.
با این توضیحات به نظر شما من فضای کافی را برای رانندگی راحت با اپتیما خواهم داشت؟
در مورد سوالم در مورد یخچال یه یادتون رفت پاسخم را بدهید.
14:35  1393/07/24
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
1

متوجه منظورتون شدم
بله داشبرد در قسمت زیر فرمان مثل پژو نیست و راحت هستید
(چون خودمم پژو داشتم کاملا مطلب رو گرفتم)
کنسول اپتیما جادار و بزرگ هست و به نظر میرسه درب کنسول تا حدودی آببندی هست ولی نیاز به تغییراتی داره تا کاملا آببندی بشه ،اما در مورد تجهیزات و شکل ابزار مورد نیاز برای تولید برودت داخل این محفظه اطلاعاتی ندارم، ولی این رو هم میدونم که کار نشد نداره دوست من
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1393/07/24

محمد
0

سلام دوستان.کسی هست که مشکل تبصره و پلاک شدن اپتیما رو داشته باشه؟
18:34  1393/07/23
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

بله من حدود دوماه ماشینم را. خابوندم تا تبصره 13 اومد البته بستگی به وارد کننده داره
گزارش
پاسخ دادن
06:20  1393/07/27

کاربر: ebrahimiarash
3

دوستان اپتیما سوار میتونند با خرید یک دستگاه دیاگ شخصی (OBD2) با چیپست ELM327 با قیمت پایین و مقرون به صرفه (کمتر از پنجاه هزار تومان) از طریق پورت دیاگ، به وسیله لپ تاپ و یا انواع تبلت وتلفن های هوشمند به کامپیوتر یا ecu ماشین متصل شده مواردی مثل سرعت، دور موتور، حداکثر گشتاور تولیدی و مکش هوای ورودی و یا میزان آمپر درجه آب،بنزین،باطری،و تست صفر تا صد و.......... موارد خیلی تخصصی تر رو از روی گوشی یا کامپیوتر کنترل و مشاهده کنند. نکته جالب اینجاست که با قرار دادن گوشی روی داشبرد و انعکاس تصویر اون روی شیشه جلو، به عنوان HUD یا هد آپ دیسپلی ازش بهره ببرند.
17:32  1393/07/23
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
1

سلام میخاستم ببینم میشه کنسول وسط این خودرو را یخچال کرد؟
و اینکه2015 چند اسب بخار قدرت داره؟
سوال اخرم اینکه ایا کسی که 190 قد داشته باشه مشکل جای پا برای رانندگی داره ؟
23:55  1393/07/22
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: ebrahimiarash
2

صندلی اپتیما کورس زیادی داره و شما با ورود به منوی seat easy access میتونید حرکت صندلی رو برای پیاده و سوار شدن راحت در سه حالت خاموش،نرمال و زیاد تنظیم کنید. یعنی با خاموش کردن ماشین و باز کردن درب صندلی راننده برای پیاده شدن راننده به عقب میره و موقع سوار شدن و بسته شدن درب به جلو یعنی همون جایی که بوده حرکت میکنه. فرمونش هم اگر با شکل D باشه که راحتترید. برای هرچه راحتی راننده. فرمان دارای کورس جابجایی حدودا 5 سانتیمتری در حالت ارتفاع و تلسکوپی هست. ماکسیمم قدرت اپتیما tf با موتور 2.4 لیتری حداکثر به 180اسب بخار و در موتور 2لیتری GDI توربو به 274 اسب بخار میرسه که متاسفانه سهم ایران از نوع اول یا TF میباشد.
گزارش
پاسخ دادن
14:40  1393/07/23

نا شناس
0

بهترین روغن موتور برای اپتیما چیه؟
15:00  1393/07/22
گزارش
پاسخ دادن
ناشناس
3

ممنون از پاسختون روغنی که میریزید تمام سنتتیک است یا نیمه سنتتیک؟
(10w40 یا 5w30)
حجم روغن با تعویض فیلتر که میریزید چقدر است؟
تشکر
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1393/07/23

کاربر: ebrahimiarash
6

معمولا توصیه شرکت سازنده بهترینه.
من ادینول میریزم با همون سطح کیفی که تو دفترچه راهنما ی اپتیما توصیه شده
گزارش
پاسخ دادن
00:00  1393/07/23

کاربر: ebrahimiarash
6

SEMI SYNTH یا همون نیمه سنتتیک 10w40.
بهترین حالت برای خاورمیانه و کشور عزیزمون 10w40هست
5w30 برای دماهای خیلی پایین هست و مناسب شرایط آب و هوای کشور ما نیست.
(با فیلتر 4.5 تا 4.7 لیتر من ریختم ولی باز به دفترچه راهنما ی کاربر مراجعه کنید، اگر ندارید براحتی میتونید از نت دانلود کنید)
گزارش
پاسخ دادن
14:14  1393/07/23

علیرضا
1

بر اساس گزارشات Wards Auto در مصاحبه خود با مدیر فروش کیا، این خودروساز کره ای با تولید ALG، از نظر کیفیت پس از سوزوکی و اسمارت در جایگاه سوم قرار گرفته است، در حالی که با کسب جوایز مختلف در بخش های گوناگون، در حال افزایش اعتبار خود می‌باشد.
مدیر فروش کیا در ادامه اظهارت خود می‌گوید: "پس از گذشت 20 سال حضور در کشور آمریکا، تصور می‌کنید درک این کمپانی از شرایط موجود به حد بالایی رسیده، اما هنوز راه بسیار طولانی را در پیش دارد. شش سال پیش، هنگامی که من مدیر بخش فروش شدم، تصور می‌کردم برای تغییر درک و بینش مردم نسبت به کیا به 5 سال زمان نیاز دارم. اکنون که به این مهم دست پیدا کرده ایم، از این پس باید با سرعت بیشتری به پیش برویم".
01:04  1393/07/21
گزارش
پاسخ دادن
mehrdad
0

دوستان به نظر شما اپتما 2015 بهتره یا سوناتا 2015 ؟؟
لطفا دلیل هم یگویید
19:25  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
همایون
2

دوست گرامی ابی ، اینجا یک مجیط عمومی برای ارایه نقطه نظرات مثبت و منفی هست تا برآیند آن برای خواننده قابل نتیجه گیری باشد ، قرار نیست که همه بیایند و تعریف کنند و اگر تعدادی انتقاد کنند به باد تمسخر گرفته شوند . احترام به نقطه نظرات دیگران و پاسخ به آنها با ادله و مستندات تنها راه شفاف سازی هست.
این دوستمون آرش خان با این لحن پاسخگویی !!!، این احساس رو منتقل میکنه که فقط ایشون میدونه آپتیما چیه و ماشاا... فقط ایشون هستند که تشخیص میدن چی خوبه و چی بد و اگر کسی انتقادی کرد ، آخر به بی سوادی ، نداری و دیگر جملات دور شان خوانندگان متهم میشه. این نوع پاسخگویی خالی از مستندات بر پایه ایهام و ایده آل گرایی ، فقط باعث انزجار میشه. بقول مترلینگ که میگوید کسانی که ندارند دیگران را به نداشته ها متهم میکنند.
18:24  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
ابی
3

دوست عزیز همایون سلام
فرمایش شما کاملا صحیح و متین است و باید با دلیل و منطق نظرات ارایه بشه ولی اینجا به لطف بعضی از دوستان تبدیل به یک محیط کل کل شده و همه دوست دارن ماشینی رو که خریدن خوب یا بد به رخ بقیه بکشن و مدتی هست که از نظرات سازنده خبری نیست والا اینایی که قصد خرید دارن هم گیج میشن در ضمن اگه کسی قصد خرید ام جی یا کرولا یا کمری (ماشینهایی که خیلی تبلیغ شدن!!!!!) رو داشته باشه نمیاد به اینجا سر بزنه میره تو سایت مربوطه نظرات رو نگاه میکنه و در نهایت انتخاب میکنه ...
اینجا مربوط به اپتیما هست و ممنون میشم اگه کسی نظرات سازنده خودشو بدون قصد و غرض با دیگران قسمت کنه ...
کسی که براش استایل و قیافه ماشین مهم باشه دیگه سراغ ماشین با قیافه تکراری نخواهد رفت حتی اگه مال ژاپن باشه ...
کسانی هم که یه جوری دم از کیفیت میزنن که ادم واقعا فکر میکنه ماشینهای کره ای بی کیفیت هستن
که البته اصلا اینجوری نیست مییرن سراغ ژاپنی
موفق باشین
گزارش
پاسخ دادن
20:24  1393/07/18

ابی
9

شما هم دوست عزیز که ماشین ژاپنی سوار میشی قبل از اینکه استارت ماشینت رو زده باشی پول دلال محترم رو پرداخت کردی...
اقا برید از ماشین خوشگلتون لذت ببرید و چشم حسودا هم کور ...
15:25  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
0

قربون اون دهنت که واژه "حسود" رو خیلی خوب اومدی
اگر من میگفتم میگفتن تعصب داری نمیدونم دلال هستی.
همون قیمتی که من یک ماه پیش خریدم الان هم همونه و یک ریال هم ارزون و گرون نشده
گرون خریدم خب گرون میفروشم حالا دلیل نمیشه که چون گرون هست و قیمتش مقداری سنگینه هرکسی که نمیتونه بخره بیاد بگه کره ای آشغال!
تعبیر حلبی بزک بوزک،مصداق بارز مثل معروف گوشت و گربه هست و آفرین به شما که داستان رو خوب متوجه شدی
گزارش
پاسخ دادن
16:54  1393/07/18

ebrahimiarash
1

از کیا اپتیما 2016 چه خبر؟

«مجله ماشین» -
نمونه اولیه نسل نو کیا اپتیما، در حال تست در دو محل (صحرای کالیفرنیا و پیست نوربرگ رینگ آلمان) دیده شد و تصاویری از بدنه و کابین آن در وب سایت های مرتبط منتشر گشت.
آنطور که از تصاویر بر می آید، چهره اپتیما 2016 نسبت به نسل کنونی آن کاملاً دگرگون شده و از چراغ های جدید، جلوپنجره جدید و سپر باز طراحی شده سود می برد. همچنین، پنجره های جانبی کشیده تر از قبل هستند و تا ستون C ادامه دارند. آنگونه که از تصاویر منتشر شده درباره کابین مشخص است نیز باید منتظر مشاهده یک داشبورد کاملاً جدید و سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته با صفحه لمسی باشیم.
پیش بینی می شود قوای محرکه اپتیما 2016 توسط پیشرانه های دیزلی، بنزینی و هیبریدی تأمین شود و برای آن دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک قابل سفارش باشد.
باید منتظر ماند و دید.
منبع : فروم کیا و مجله ماشین
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1393/07/18

ابی
6

اقا من موندم که چرا این دوستان تبلیغ ماشینهای دیگه رو اینجا دارن میکنن!!!!!! اخه باباجان این سایت طراحی شده که اطلاعات مردم برای خودرویی که میخرن بالا بره نه اینکه شاهد ناسزا گویی یک عده به همدیگه باشن ...
عزیزان مهم نیست طراحی اپتیما مال کدوم کشوره واقعیت امر این است که اپتیما خیلی خوشگله و تو دل برو و این اسمش بزک نیست بلکه خلاقیت در طراحی است و حتی در حدی بالاست که باعث ازرده خاطر شدن یک سری از دوستان شده وقتی که میبینن پول پای ماشینی دادن که قیافش در حد ماشینهای ایرانی است و از نظر پرداختی 5 برابر اون خوب این سنگینه و هضمش هم مشکله!!!!
مطمعن باشین اگه این طراحی مال ژاپن بود دیگه اسمش بزک نبود بلکه خلاقیت بود پس لطفا تعصب الکی نداشته باشین...
کل حرف دوستان اینه که اپتیما یکم گرونه خب اره من اپتیما رو دوست دارم و اگه گرون خریدم گرون هم میفروشم در ضمن خیلی راحتر از خودروهای همرده خودشه...
در ضمن محاسن زیادی هم داره که اونارو نادیده میگیرن اینم بگم که اینجا ایرانه شما دست هیچ دلالی رو نمیتونی کوتاه کنی حتی شما دوست عزیز که ژاپنی سوار میشی قبل از اینکه استارت ماشینتو بزنی پول
15:14  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
پدرام
2

اقا آرش یا هر چیز دیگه

شما یه دلال بیشتر نیستی با اون ادبیات چاله میدونیت ، همون بهتر که امثال شما عشق آپتیما باشند ، ماشین بی کیفیت پر آپشن ، صاحب خودش رو میخواد.

هر کس اینجا یه نظر انتقادی داشته شما در آخر بهش توهین کردی ، مشخصه کسی که اطلاعات نداره ، تنها راه رو تند خویی میبینه.
11:24  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
7

دوست عزیزم چرا از کوره در رفتی من که چیزی نگفتم به شما، حالا کیا پیکانتو نبود کیا ریو بود ولی پیکانتو هم تو لیست بود.
فرق بنده با شما اینه که بلد نیستم مثل شما توهین رو کادو کنم و تحویل طرف بدم!
شما میخای با ادبیات نمیدونم چیچیت بقبولونی که چون اپتیما تو اون لیست نیست پس اصلا ماشین نیست! و حلبی بزک دوزوکه. اتفاقا بنده خیلی هم ریلکس و مودب و البته به جاش چاله میدونی هم جواب میدم، شمایی که نه میدونی ماشین چیه و نه تو طول عمرت ماشین درست حسابی سوار شدی وفقط اسم و عکس اونارو خوندی و دیدی و عاشقشون شدی چطور میای اینجا لقب میزاری برای یه برند؟ برندی که هیچی نباشه تولیداتش هزاران برابر با ارزش تر از خودروهای ساخته شده تو کشورت هست!؟
ایران خودرو و سایپا بیش از چندین دهه هست هنوز یه ماشین که فرمونش گرمکن داشته باشه صندلیهاش سرد کن و گرم کن داشته باشه نتونستن تولید بکنن(پیش پا افتاده ترین هاش رو گفتم)!؟ یه داشبرد و فرمون پژو پارس رو تغییر دادن، یک سوم کل قیمتش رو کشیدن روش آقا جون، اسمش رو هم با کمال پررویی تو سایتش گذاشته"خودروی لوکس!" بعد شما میای اینجا شلوغ میکنی..... ای بابا
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1393/07/18

همایون
2

من تا حالا فقط جملات غیر واقعی شما رو میخوندم ولی دیگه دارید از حد میگذرونید ، آپتیما طراحی آمریکا؟!!! همه عالم و آدم میدونن که پیتر شرایر رو کیا با پول هنگفت استخدام کرد که طراحی ظاهری خودروهای کیا رو انجام بده ، اینجا خیلیها هستند که با اطلاعات تصمیم میگیرند ، جملات شما بیشتر مناسب بنگاهای سرکوچه هست . جالبه که بدونی که اینقدر تلاش میکنی که این ماشین رو آمریکایی معرفی کنی ، تو خود آمریکا جایگاه 34 م رو داره ، بنده که مثل شما همینطوری حرف نمیزنم این آدرس سایت بست سلینگ هست برو ببین . آخه برای کره ای آشغال اینقدر آدم دادارو دورم میکنه :
http://bestsellingcarsblog.com/2014/10/02/usa-september-2014-models-chevy-silverado-nissan-sentra-on-fire/
09:11  1393/07/18
گزارش
پاسخ دادن
علی
2

آقا قربون آدم چیزفهم.کاملا موافقم.موندم بعضی دوستان این اطلاعات فرا کهکشانی رو از کجا میارن که اپتیما طراحی آمریکایی داره!!!قرار بود اطلاعات درست بذارید.خوب بودن یا بد بودن یه خودرو رو مردم خودشون متوجه میشن اما با اطلاعات صحیح .نه با یه مشت مزخرفات
گزارش
پاسخ دادن
14:10  1393/07/18

ebrahimiarash
20

یکی از بهترین شاهکارهای آمریکایی تو زیبایی و طراحی و آپشنال که متفاوت از بقیه هست همین کیا اپتیماست و تمام.
یکی از بیخودترین طراحی ها هم متعلق به سدان لوکس!!!!!! تویوتا کمری از ژاپن میباشد و تمام.
19:29  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
11

تمام کسانی که از خشک بودن اپتیما صحبت میکنند نمیدونن که این ماشین نه تنهاخشک نیست بلکه بسیار هم رانندگی نرم و راحت همراه با فرمانپذیری و هندلینگ بالا رو میشه باهاش تجربه کرد.
در تمام ماشینهای اسپرت و یا ماشینهای دارای رینگ اسپرت که فاق لاستیک اونها 45 درصد و یا کمتر باشه صدا و ضربه حاصل از برخورد تایر با سطح ناهموار آسفالت داخل کابین حس میشه و این طبیعی هست. به این صدا خشکی نمیگن. اپتیما با طراحی زیبا و البته اصولی که داره، گلگیرها و ارتفاع مناسبش به راحتی اجازه میده تایر با سایز بزرگتر مثلا 225*55*18 استفاده کرد.یعنی با این کار فاق تایر فابریک(با رینگ 18) که حدود 10 سانتیمتر هست به حدود 12.5 سانتیمتر میرسه و در کنار زیبایی مضاعف و هندلینگ بالاتر دیگه انتقال ضربه حاصل از برخورد تایر با سطح چاله چوله های خیابون برای همیشه تعطیل میشه.
19:15  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
k1
19

بله دوستمون درست میگه
ولی بهتر است برای افزایش فاق لاستیک از رینگ ۱۷ استفاده شود تا تنظیم کیلومتر شمار بهم نخوره (استاندارترین سایز لاستیک رینگ ۱۸ همون ۲۲۵_۴۵ هستش )
و همچنین وقتی ماشین را تحویل گرفتید به دلیل اینکه قبلش تو گمرک بوده باد لاستیک ها ۲۰ درصد بیشتر از حالت عادی هست(برای جلوگیری از خرابی لاستیک در گمرک) که باید باد چرخ ها را تنظیم کنید.
همچنین استفاده از باد نیتروژن باعث نرم تر شدن ماشین میشود
همچنین همیشه روغن ماشین نو را برای اولین دفعه روی ۲۵۰۰ کیلومتر عوض کنید (چون روغن اولیه ماشین به دلیل حمل و نقل و گمرک الوده میشود و باید عوض شود)
در دفعه های بعد روغن را روی ۵۰۰۰ کیلومتر عوض کنید تا عمر مفید ماشین افزایش یابد.
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1393/07/17

پدرام
5

دوست گرامی

شما به نظر تعصب خاصی رو آپتیما داری و نمیخوای حقیقت بیان بشه ، فقط بدان که هر ساله در اروپا از صاحبان خودروهای برندهای معتبر تو سایت معروف اتواکسپرس نظرخواهی میشه با یکسری سوالات مشخص ، در سال ۲۰۱۴ ، با حضور ۵۰ هزار نفر از ۱۵۰ خودرو از ۳۳ برند تظرخواهی شد ، اصلا آپتیما در این نظرخواهی شرکت داده نشد. شما فکر کن ماشین عالی هست ولی توقع نداشته باش که همه مثل شما فکر کنند و خودشان رو گول بزنند.

http://www.autoexpress.co.uk/best-cars/driver-power/86712/best-cars-to-own-in-2014

در ضمن منظور شما رو از قوطی کبریت متوجه نشدم .
من رو ماشین و برند خاصی تعصب ندارم و فقط و فقط عاشق جگوار هستم
گزارش
پاسخ دادن
21:06  1393/07/17

ebrahimiarash
3

آقای پدرام عزیز
شما عاشق جگواری هستید که سوار شدنش تو ایران تقریبا غیر ممکن هست!
خب بنده هم اپتیما رو در مقابل لامبور گینی بسیار ریز میبینم.
ما اینجا صحبت از یک اتومبیل میکنیم که به وفور تو ایران در دسترس خریداران هست و میشه در عرض چند ساعت 10تا از اون رو خرید و فروش کرد. مجله اکسپرس کجا و ایران کجا دوست من!!!!!!!!!

دوست عزیز چون بنده هم لامبورگینی دوست دارم باید بگم اپتیما آشغاله!!؟
شمایی که اینقدر مطمین هستید اپتیما آشغاله چرا یه جگوار نمیخرید تا ماهم افتخار دیدنش رو داشته باشیم؟؟؟؟؟
درحال حاضر بهترین سدانی که در کشور هست تو این رنج قیمت، اپتیماست و تقریبا میشه گفت تنهاترین هم هست.
امیدوارم بحث کرولا،کمری،ام جی رو هم نکنید که قابل مقایسه با این کره ای نیست.
اینجا تو ایران،فعلا اپتیما تنها مدل با کیفیتی هست تو رنج خودش. شما سعی کن مقایسه هات رو بر اساس محصولی که در ایران امکان خرید و استفاده از اون هست انجام بدی.
امیدوارم افتاده باشه عزیز!
گزارش
پاسخ دادن
00:10  1393/07/18

ebrahimiarash
1

نبودن اپتیما تو اون لیست که چیزی رو ثابت نمیکنه دوست عزیز!
به جاش کیا پیکانتو با همون فسقلی بودنش که میفرمایید در جایگاه پنجم لیست هست!!!!!

درثانی از کدوم حقیقت صحبت میکنید!؟ حقیقت این هست که ماشین خوب باید هم گرون باشه. اطلاع رسانی شما همراه با تخریب هست،هرچند که روش درستی نیست ولی مورد نداره چون جایگاه اپتیما خیلی محکم تر از این داستان هاست که بخاد با این نظریات چرند متزلزل بشه.
گزارش
پاسخ دادن
10:11  1393/07/18

ebrahimiarash
7

به خاطر قیمت بالا ونقش دلال ها کیفیت و طراحی اپتیمارو زیر سوال نبرید آقا پدرام.
درثانی اسباب بازی خیلی بهتر از قوطی کبریته!
18:49  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
3

پراید باز یه رخی داره
کمری و کرولا رو که انگاری از تو جوب درآوردن دادن خشکشویی!!!!!!
پیکانتوی فسقلی رده پنجم نظرسنجی سایت اکسپرس رو کسب کرده و این یعنی اعتبار کیا موتورز، درحالی که اثلا از این دوتا ژاپنی هیچ جا حرفی نیست به جز اینکه به خاطر بی ریخت بودن و نداشتن هیچ آپشنی با قیمت پایین و مفت به فروش برن و عنوان کسب بکنن به هیچ درد دیگه ای نمیخورند پرچم ژاپن با امثال لندکروز و دیگر بزرگان تویوتا بالاست نه با کرولا و کمری بیریخته! درحالی که پرچم کیا فقط با یه پیکانتو فسقلی تا کجاها رفته بالا! امیدوارم قابل هضم باشه براتون کامی جان
گزارش
پاسخ دادن
10:29  1393/07/18

پدرام
1

مطمئنی جدول رو برعکس ندیدی ؟ اون ریو هست مجید جان نه پیکانتو . بعد هم اگر با این استدلالت بریم جلو ، تمام او ن ماشینها که تو لیست هستند از آپتیما بالاترند چون این زیبای فکستنی تو لیستشون نیست.

گزارش
پاسخ دادن
11:40  1393/07/18

کاربر: kamy
4

گاری بزک دوزک شده بهتره


قوطی کبریت به پراید می گن
گزارش
پاسخ دادن
19:51  1393/07/17

جاهل
6

دوست عاقل اینکه نمیدونم چونکه جاهلم و اما اینهایی که فرمودی به ترتیب مربوط به مهندسی صنایع (البته نه همه گرایشها)- مهندسی برق-الکترونیک- و اتومکانیک و انواع رشته های آی تی هست. البته رشته های مهندسی صنایع مهندسی مکانیک و نیز مدیریت صنعتی با هم اشتراکاتی دارند ولی نه در مورد خودرو. میتوان به لیست واحدهای این دروس مراجعه کرد که یک واحد عملی اتومکانیک انتخابی هم دارند (در مکانیک ساخت و تولید و جامدات) که با این یک واحد عملی نمیتوانند به جای میکانیکهای (به فرانسوی)محترم کارکشته و طراحان خودرو نظر دهند همان گونه که با گذراندن 2 واحد بیماریها در رشته های کارشناسی بیولوژی مردم پزشک نمیشوند . به طور کلی معنی مکانیک در این رشته ها همان معنی فیزیکی آن است نه ارتباط میکانیکی با خودرو همان گونه که معنی ماشین در این رشته ها خودرو نیست. به هر حال از همه دوستان به خاطر این بحثهای کسل کننده و خروج از بحث اصلی این Page معذرت میخواهم.
13:13  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
عاقل
6

شما مگر مجبوری در زمینه ای که اطلاعات نداری نظر بدی ، اولا تلفظ مکانیک در فرانسه میشه مکانیشن نه میکانیکی که تلفظ تعمیرگا ههای جلوبندی ساز هست ، در ضمن دروس اتومکانیک ، طراحی اجزا 1 و 2 ، کنترل ، دینامیک ماشین ، دینامیک ، از دروس تخصصی مهندسی مکانیک میباشد که در هیچ یک از رشته های دیگر عمومیت ندارد ، در مهندسی ارشد مکانیک ، مکانیک محیط پیوسته و در دکتری ، تزهای تخصصی درباره رباتیک ، موتور ، سیستم تعلیق و غیره وجود دارد که حداقل 3 سال و حداکثر 10 سال زمان لازم هست تا کارشناس طراح شد . فکر کردی که اونی که پزشک میشه بجای پاس کردن دروس تخصصی میره پیش آمپول زن تخصص میگیره و یا اونی که مهندس مکانیک میشه میره پیش تعمیرگاههای میکانیکی !!! خودرو متخصص میشه ؟
عزیز من یک رجوع به آرشیو مهندسی مکانیک دانشگاه پلی تکنیک و علم و صنعت بندازی میبینی که چه تعداد زیاد از مهندسان با تز طراحی خودرو فارغ التحصیل شدند .
اون طراح فنی خودرو تا زمانی که به علوم مهندسی واقف نباشه ، دوچرخه هم نمیتونه طراحی کنه چه برسه به اون تعمیرکار که دیپلم هم شاید نداشته باشه.
چه کسایی طرفدار آپتیما هستند !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
13:58  1393/07/17

پدرام
5

از امتیازاتی که کاربران به این ماشین دادند میشه فهمید که جایگاهش چیه!!!
اسباب بازی پر آپشن ، کلا کره ایها و چینی ها برای پوشش گذاشتن رو عیوب فنی خودروهاشون به مجهز کردن خودرو به آپشن سعی در گول زدن مشتری دارند ، تصور کنید که پیکانتو فسقلی رو مجهز به گرمکن دور فرمان و سرد کن و گرمکن صندلی کردند . بعد اون دوستمون میاد ماشین زیر 50 هزار دلاری رو میگه لوکس ، اینا همه کلاس اکونومیک هستند .
خلاصه کلام ، این ماشین به این قیمت در ایران اصلا نمیارزه . یکی اسم خوبی روش گذاشته بود ، حلبی بزک دوزک شده .
آقا آبتین رفتی نقد خریدی 24 هزار دلار یا لیز کردی با ماهی 200 دلار ؟
08:06  1393/07/17
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: kamy
6

دقیقا

کل داستان رو گفتی

گزارش
پاسخ دادن
17:38  1393/07/17

جاهل
9

دوستان فقط جهت اطلاع بگم میدونستید مهندسی مکانیک یک رشته دانشگاهیه با 3 گرایش توی ایران - سیالات- جامدات و ساخت و تولید که هیچ کدومش ربطی به میکانیکی ماشین نداره؟
22:44  1393/07/16
گزارش
پاسخ دادن
عاقل
6

هنوز نميدونى كه اساس طراحى و خلقت خودرو به علوم مهندسى مكانيك ، برق و ابزاردقيق ربط داره و اخيرا مهندسى IT هم به اين علوم اضافه شده ، علاوه بر واحدهاى دانشگاهى همچون اتومكانيك و گارگاههاى آن ، ديناميك ماشين ، الكترومكانيك ، ديناميك ، طراحى اجزاء ١ و ٢ ، انتقال حرارت، تزهاى مهندسى ، فوق مهندسى و پى اچ دى هم در زمينه خودرو فراوان در ايران ارايه شده ، البته از كلمه ميكانيكى كه نوشتى ميشه پى برد به كنه مطلبت.
گزارش
پاسخ دادن
07:56  1393/07/17

کاربر: kamy
9

ماشین اپتیما ماشین بسیار زیبایی هست . در این شکی نیست . بسیار زیبا و با وقار

کره ای ها در این مدت خوب پیشرفت کردند .

ولی 2 تا عیب اساسی وجود داره : یکی اینکه با این قیمتی که توی ایران هست نمیارزه . مراقب دلال ها باشید (هر روز پولدارتر می شوند)

دیگری : کسانی که به دنبال زیبایی و اسپرت بودن هستند و پول براشون مهم نیست اپتیما می تونه گزینه مناسبی باشه . ولی برای کسانی که به دنبال اصالت و کیفیت قطعات و نرمی زیاد و ... می باشند بروند دنبال گزینه های دیگر مثل ژاپنی - آلمانی و ....
11:07  1393/07/16
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
0

سیستم فنر پنوماتیکی احتمالا منظور شماست ولی معمولا برای ماشین سنگین استفاده میشه.برای سواری هم انجام شده.

http://khodroha.com/fanarha.htm
21:12  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مهران
3

سلام خدمت دوستان یه سوالی داشتم ....
یه سیستمی هست که وقتی فعالش میکنی ماشین بجای اینکه تو چاله چوله ها تکون بخوره فقط چرخاش تکون میخوره و ضربات خیلی ناچیز به کابین منتقل میشه ...
ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه در ضمن میخواستم ببینم رو چه ماشینهایی هست و ایا تو جاده با سرعت بالا میشه فعالش کرد و باعث اختلال تو تعادل ماشین نمیشه و باعث افزایش استحلاک ماشیم میشه یا نه ؟
ممنون از راهنمایی خوبتون
20:21  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
حسن
0

سلام اقا بیژن اشکال از اتصالات زیر فرمون وخرابی سوکت میباشد من هم همین مشکل راداشتم سیم سوکت برق اصلی قطع وصل میشد یکسره کردم درست شد
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1397/04/28

ms
11

من دوستم opel داشت ماشین دو سال کار کرده بود تقریبا ده پونزده سال پیش داشتیم تو جاده میرفتیم از روی یه سرعت گیر معمولی که با عمق کم کنده بودن با سرعت 40 تا رد شدیم بعدش ماشین دیگه حرکت نکرد گاز میخورد ولی کلاج عمل نمیکرد کاپوت رو زدیم بالا دیدیم شفت بریده شب رو تو جاده خوابیدیم....
بهتر بود ماشین المانی رو همونجا ول میکردیم چون با یه سرعت گیر ناچیز کلا از کار افتاده بود ...
عزیزم این مسایل برا هر ماشینی و هر برندی میتونه اتفاق بیوفته و دلیل بر بد بودن اون برند نیست
18:37  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
سیاوش
6

شما پست اول من رو خوندی ؟ ، ماشین کمتر از یکسال کارکرد ، میل تعادلش شکست ، من بگردم دنبال دلال ؟ عجب دل خجسته ای داری ، شاید خودت هم بدت نمیاد ، و یا خود دلاله باشی !!!
برادر من ، اگر مصرف کننده ای ، نباید از فضایی که برای آگاهی مردم ایجاد شده ناراحت بشی ، تمام پست هات رو کسی بخونه متوجه میشه که فقط بدنبال بازارگرمی هستی ،
خدا رو شکر که از شر اینجور ماشینهای آشغال راحت شدم
12:25  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مهران
6

دوست عزیز دلیل نمیشه چون برا ماشین شما این اتفاق افتاده اینو به همه اون شرکت تعمیم بدی پس با این حساب اگه من بی ام دبلیو بگیرم و باهاش تصادف کنم و ایربگش عمل نکنه باید بگم که برند بی ام دبلیو برند مزخرفیه ...
در ضمن جهت اطلاع در طول گارانتی اگه همچین اتفاقات عجیب و غریبی !!!! برا ماشین بیوفته شرکت کیا ماشین رو پس میگیره و یکی دیگه بهتون میده چون میخواد ماشین رو بررسی کنه و در جهت حل مشکلات حرکت کنه و ایرادها رو پیگیری کنه تا دوباره از این قبیل اتفاقات پیش نیاد ...
اینم بگم که معمولا دلال ها در صورت عدم پزیرش مطالب توسط مخاطبین خیلی عصبانی میشن و از کوره در میرن چون به هدفشون نرسیدن ....
موفق باشی !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1393/07/12

مهران
1

سلام خدمت دوستان یه سوالی داشتم ....
یه سیستمی هست که وقتی فعالش میکنی ماشین بجای اینکه تو چاله چوله ها تکون بخوره فقط چرخاش تکون میخوره و ضربات خیلی ناچیز به کابین منتقل میشه ...
ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره راهنمایی کنه در ضمن میخواستم ببینم رو چه ماشینهایی هست و ایا تو جاده با سرعت بالا میشه فعالش کرد و باعث اختلال تو تعادل ماشین نمیشه و باعث افزایش استحلاک ماشیم میشه یا نه ؟
ممنون از راهنمایی خوبتون
گزارش
پاسخ دادن
18:26  1393/07/12

ebrahimiarash
7

حاضرم شرط ببندم شما نه تنها مکانیک ارشد!!!نیستی بلکه اصلا نمیدونی اون قطعه ای که شکسته(اگر البته 1%واقعیت داشته باشه و به قصد تخریب فیس لیفت کیا، داستان سرایی نکرده باشید) چی بوده!؟
میل تعادل،از فولاد آلیاژی و نسبتا ضخیم ساخته میشه و قطر اون حدودا 20 میلیمتر هست، و همونطور که از اسمش پیداست حفظ تعادل محور رو عهده دار هست و نه چیز دیگه ای.
بوش های مفاصل زیربندی عقب اونهم در دراز مدت یعنی بالای 5سال شایدفرسوده بشه و نیاز به تعویض داشته باشه ولی توهم بریدن و به قول شما شکستن! میل تعادل (که ماشینتون به خاطرش دو هفته هم خوابیده نمایندگی!!!!!) زاییده خوابهای پریشان سرشب شماست.
پیشنهاد میکنم رویای داشتن اپتیما رو که باعث توهم شما میشه از ذهنتون دور کنید و به درس و مشقتون برسید مهندس!
گزارش
پاسخ دادن
19:56  1393/07/12

سیاوش
10

آقا یا خانم فرزانه

من مهندس ارشد مکانیک هستم و گفتم این ماشین رو داشتم ، شما سعی نکنید کسانی که با اطلاعات فنی حرف میزنند رو متهم کنید وگرنه هیچ بقالی نمیگه ماستش ترشه ، تمام حرفهای منتقدان در دوبخش هست :
۱- ارزش ماشین به قیمتی که در ایران فروش میره ( با توجه به قیمت در دبی ) ، بسیار بالاست و دلالان فقط از این شرایط سود میبرند.
۲- استهلاک بالا و خشکی ماشین در کنار رفتار زشت واردکنندش ، غیر قابل پذیرش و نقطه ضعف های بزرگی هست.

10:30  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
11

سلام
دوست عزیز رفتار زشت وارد کنندش به خودش مربوط میشه، شما چرا زورت رو سر ماشین خالی میکنی!!!!!!!
در مورد خشکی ماشین هم، بنده مدل 2015 که با تعلیق بالا ذکر شده خریدم و همینطور خودرو دکتر هم احتمالا دارای همون شرایط هست که گله ای از خشکیش ندارند، وشاید ایراداتی در تعلیق مدلهای پایینتر داشته که در مدل 2015 مرتفع شده.استهلاکش رو چون ماشین نو هست و ایرادی پدیدار نیست، نظر به این که جنابعالی تحصیلات مکانیک دارید شاید بشه پذیرفت ولی موضوع خشک بودن اپتیما 2015 منتفی هست. اینجا ایرانه! بالاخره جیب دلال،چه بخریم چه نخریم پر میشه دوست عزیز.اینجا تو ایران همه نون رو به نرخ روز میخورند! شما اون دلالی که میگی رو آدرسش رو پیدا کردی بیار اینجا من پولش کنم اضافه دریافتی پول همه رو هم ازش بگیرم!. دل ملت به چه چیزایی خوشه
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1393/07/12

k1
51

دوستان توجه کنید که اپتیما ماشین خشکی نیست(نسبت به رده خودش)
ولی نسبت به ماشین های تویوتا خشکتر هست
دلایلی که باعث میشود فکر کنید ماشین خشکه:
۱-اسپرت بودن ماشین و نوع تعلیق نیمه اسپرت ماشین
۲-رینگ ۱۸ که دارای فاق کم هست (البته الان لاستیکا 225/45-r18 است که مناسب هست) که باعث کوبش میشود(در صورت عوض کردن با رینگ ۱۷ و فاق بیشتر مشکل مرتفع میشود)
۳-ارتفاع کمتر ماشین که باز هم به دلیل زیبایبی و اسپرت هست (شما الان کرولا ۲۰۱۵ را ارتفاعشو نسبت به اپتیما ببین که چقدر بالاتره)
۴-وزن زیاد ماشین
این ۴دلبل در بیشتر ماشین های اسپرت مثل پورشه و... هست و انها هم خشک هستن (البته سیستم های تعلیق متفاوت عملکرد متفاوتی دارن
در پایان به دلیل لاستیکای جدید(که برای مدلهای ۲۰۱۴ به بعد هست) برای رینگ ۱۸ که در بالا نوشتم ارتفاع ماشین خوب هست و مشکلی از لحاظ گیر کردن به سرعت گیرها ندارد
ماشینی بسیار عالی و رانندگی باهاش لذت بخشه و ادم را خسته نمیکنه
سوناتا هم همین طوری هست
خودم سوناتا yf 2014 full و پسر عمه هم اپتیما دارد
دوستان از ماشینتون لذت ببرید و به حرف های دیگران توجه نکنید
گزارش
پاسخ دادن
15:16  1393/07/12

ebrahimiarash
16

زنده باد دوست قدیمی k1
کاملا حرفه ای تشریح میکنید
گزارش
پاسخ دادن
15:39  1393/07/12

مم
15

کاربر k1 هزارتا لایک داری با این توضیح مختصر و مفید و اموزنده واقعا زنده باشی .....
در ضمن اینجا هم جا داره بابت راهنمایی بنده در مورد اتو هلد که در سایت سوناتا مطح شد از شما تشکر کنم
با ارزوی موفقیت برا شما و تمام دوستان عزیز...
گزارش
پاسخ دادن
16:25  1393/07/12

خانم فرزانه
8

ممنون اقای k1 با توضیح عالیتون براتون ارزوی موفقیت دارم....
گزارش
پاسخ دادن
16:53  1393/07/12

k1
9

دوستان
من هم از استفاده ی شما از اطلاعات و خوشحالی شما دوستان خوشحال میشم
به امید موفقیت و سلامتی همه
گزارش
پاسخ دادن
16:57  1393/07/12

علیرضا
5

دوست عزیز
بهتره که اول نوشته خودتون و بعد پاسخ من رو یک بار دیگه بخونید چون من بی کار نیستم و حال و حوصله بحث بی جا رو ندارم شما زانتیای بیست سال پیش رو با اپتیما مقایسه کردید و این دقیقا همان مغلطه هست در حالی که باید اپتیما رو با خودرو روز سیتروئن و پراید بیست سال پیش رو باید با زانتيا بیست سال پیش مقایسه کنید اون وقت می فهمید خودرو ساز مطمئن به کی می گن ضمن اینکه هیچ ربطی به شهری بودن پراید و غیر شهری بودنش نداشت... باز هم می بینیم تعصب بی جا کار دست بعضی ها داده واقعا یه بچه هم می فهمه که زانتيا رو نباید با اپتیما مقایسه کرد
10:03  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
مم
3

دوست عزیز
فکر نکن فقط شما کار دارید منم بیکار نیستم و این سایت برا اونایی طراحی شده که دوست دارن اطلاعاتشون در مورد ماشین بالا بره و با دید باز خریداری کنن کسی براتون دعوت نامه نفرستاده و اگه حوصله ندارین میتونین برین به کار و درس و مشقتون برسین
بدرود...
گزارش
پاسخ دادن
16:47  1393/07/13

فرزانه
12

جا داره که از سایت خوبتون تشکر و قدردانی کنم ولی انتقاد هم داشتم باید این سایت طوری طراحی بشه هر کس با اکانت مشخص فقط یه اسم داشته باشه و یک بار حق لایک کردن داشته باشه چون مردم رو این کامنت ها حساب باز میکنن و ممکنه یک نفر حقیقت رو بی ریا و بدون اغراق توضیح بده ولی از طرف دیگر یک نفر با اسم های مختلف و با مراجعات مکرر به سایت و تعداد لایک های زیاد سعی در تبلیغ الکی و گمراهی دیگران داشته باشه ...
با سپاس از عزیزانی که به حقوق دیگران احترام قایل هستن و با احترام به دیگران در واقع به خودشون احترام میذارن...
موفق باشید
00:03  1393/07/12
گزارش
پاسخ دادن
فرزانه
13

سلام اقای ابراهیمی من پزشکم و چون باشگاه نظام پزشکی تحویل فوری داشت از اونجا خریدم فول رنگ سیلور 159 میلیون در ضمن از راهنمایی های حضرت عالی هم کمال تشکر را دارم که بی اغراق و واقعی این ماشین رو در سایت معرفی کردین ولی بعضی از دوستان با تعصب طوری صحبت میکنن که ادم واقعا گیج میشه موفق باشین
22:29  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
6

زنده باشید جناب/سرکار فرزانه
خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم.
ماشین بنده در 2باک اول سوخت مصرفی در حدود 13.5 لیتر داشت(که گویا در 2باک اول طبیعی هست) الان حدود 10.5% هست.
شما میتونید برای کاهش مصرف سوخت ،از شمع موتور سری Laser Iridium پایه بلند از برند NGK ساخت ژاپن،(که عمر طولانی،اشتعال پذیری برتر و ضد رسوب گذاری، بهبود بهره وری سوخت و تولید گازهای گلخانه ای کمتر) و البته افزایش محسوس شتاب رو به همراه داره استفاده کنید.
مهمتر اینکه،تو انبارهای گمرک بنا به دلایلی..... سر باتری قطب منفی رو از باتری جدا میکنن و هنگام ترخیص که مجددا سرباتری رو متصل میکنن، زحمت سفت کردن پیچهاش رو نمیکشن. حتما حتما در اسرع وقت،باتری رو مورد بازبینی قرار بدید تا خدایی نکرده به مدار برق و ECU آسیب وارد نشه دوست من
موفق باشید.
گزارش
پاسخ دادن
08:18  1393/07/12

فرزانه
2

بسیار ممنون اقای ابراهیمی از راهنمایی خوبتون امیدوارم همیشه موفق باشید و از ماشین خوشگلتون به نحو احسن استفاده کنین
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1393/07/12

فرزانه
17

پس لطفا بدون تعصب و از روی منطق دوستان خود رو راهنمایی کنید ممنون
21:35  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
فرزانه
25

بالاخره بعد از کلی جنگ و جدال و تحقیق چند روز پیش رفتم اپتیما خریدم مدل 2015 واقعا ماشین باوقار و عالی هستش در مورد استایلش بهتره صحبت نکنم چون چشم هر کسی رو به خودش خیره میکنه بعضی از دوستان الکی نظر میدن که این ماشین بزکه ولی باید بگم که اپتیما بدون بزک خوشگله و استایل بسیار عالی در رنج خودش داره و افتخار میکنی که ماشینت خوشگله ...
در مورد ایمنی هم دوستمون کاملا توضیح دادن و نیازی به توضیح بیشتر نیست ....
در مورد راحتی ماشین هم باید بگم تا چالوس رفتم و برگشتم فکر نمیکردم با توجه به نظرات الکی که در مورد این ماشین داده بودن انقدر راحت باشه و سر پیچها بسیار عالی عمل میکرد و شتابش هم خیلی خوب بود ...
کابین ماشین هم شیک و جادار هست و مشکلی نداری....
من یکی از دوستام کرولا 2014 داره و اونو قبلا امتحان کرده بودم اپتیما از نظر راحتی دست کمی از این ماشین نداره و در خیلی از جهات سرتر از اونه ....کرولا ماشینی هست که پشتوانش برندشه ولی اپتیما پشتوانش مسایلی هست که در بالا گفتم کسی منکر این نیست که برند ژاپن بهتر از کره است ولی نه در حدی که دوستان اغراق امیز در موردش صحبت میکنن پس لطفا
20:53  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
13

به به مبارک باشه دوست عزیز با دل خوش استفاده کنید
چی گرفتید به سلامتی چه رنگی وبا چه آپشنی.....؟ قیمتش رو هم بگید اگر مقدور هست ممنون
گزارش
پاسخ دادن
21:44  1393/07/11

ms
14

نخیر این شما هستید که مغلطه میکنید پراید ماشین داخل شهری است نه جاده در ثانی تو سایتهای مختلف وقتی برا پراید ضعیف و حلبی 2 ستاره دادن برا زانتیا 1.5 ستاره از نظر ایمنی دادن در حالی که کسی نمیتونه ادعا کنه که زانتیا ماشین داخل شهری است بخاطر اینکه عقبش کلا از کاءوچو است و خدا نکنه کسی از پشت بهت بزنه چون دقیقا تشریف میاره داخل ماشین و جزءی از سرنشینان میشه ...در ضمن پراید هم تولید 2015 کیا نیست مال خیلی وقت پیشه و یکی از مقرون به صرفه ترین ماشینهای داخل شهری در ایران محسوب میشه....
یکی از دلایل اصلی برا نا امن بودن زانتیا نسبت به پراید عدم هماهنگی قدرت و شتاب ماشین بالای ماشین با کیفیت بدنه هستش...
اگه وقت کردین حالا میتونین زانتیا رو هم با اپتیما مقایسه کنین و دست از ام جی و کرولا و کمری بردارین
20:32  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
2

دوست عزیز
بهتره که اول نوشته خودتون و بعد پاسخ من رو یک بار دیگه بخونید چون من بی کار نیستم و حال و حوصله بحث بی جا رو ندارم شما زانتیای بیست سال پیش رو با اپتیما مقایسه کردید و این دقیقا همان مغلطه هست در حالی که باید اپتیما رو با خودرو روز سیتروئن و پراید بیست سال پیش رو باید با زانتيا بیست سال پیش مقایسه کنید اون وقت می فهمید خودرو ساز مطمئن به کی می گن ضمن اینکه هیچ ربطی به شهری بودن پراید و غیر شهری بودنش نداشت... باز هم می بینیم تعصب بی جا کار دست بعضی ها داده
گزارش
پاسخ دادن
14:43  1393/07/12

sorena
3

هم اپتیما هم ام جی هر دو بدرد نخورن چون کاره چین و کره هستند (البته من نمی دونم چرا بعضی ها رو انگلیسی یودن برند تاکید دارن، ماشین در حال حاضر تو چین تولید میشه ) و به نظر من ماشین های تویوتا هم قیمت متاسبی دارند هم کیفت بالاتری ولی یکم اپشن هاشون کمه که دقیقا ماشین هایه کره ای( کیا ، هیوندای و...) میان ماشین هایی با اپشن های زیاد تولید می کنند بلکه اپشن مشتزی را گول بزنه
20:08  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
16

بنده خودم به شخصه ندیدم و نشنیدم که تا به حال احدی از هیوندای اکسنت قدیمی که تاکسی بود! پراید کره ای، النترا قدیمی،سوناتا اتاق قدیمی و نسل دوم اون،سانتافه 3500،آزرا،جنسیس 4درب و هیولای هیوندای کوپه... دوو ریسر قدیمی، دوو سیلو،دوو اسپرو...... که همشون کره ای هستند کسی ناراضی بوده باشه و شکایت بکنه ازشون.
حالا شما میای این ماشینارو با امجی،ام وی ام،جیلی،لیفان، و دیگر چینی ها مقایسه میکنی!
نه داداش هیوندای گروپ کره خیلی قدرتمندتر از این حرفاست که بخاد با محصولات 2تا شرکت چینی حالا یا تولید کننده یا مونتاژ کننده مقایسه بشه و حتی تصورش هم سخت هست.
شما اگر حجم واردات خودروهای کره ای به ایران رو مقایسه کنید با دیگر شرکتها متوجه عرایض بنده میشید و فرق خودروهای کره ای و چینی براتون روشن میشه دوست گرامی.
با تمام این تفاسیر،صرفا برای اینکه دوستان چینی سوار ناراحت نشند میگم که ام جی 6 رو میشه روش فک کرد.
گزارش
پاسخ دادن
21:09  1393/07/11

رضا
7

دوست عزیز . آقای ابراهیمی .
محبوبیت یک ماشین و اینکه چرا وارداتش به ایران زیاده دلیل بر این نمیشه که خوبه و همچنین وارد نشدن یک ماشین به ایران و فروش کمش دلیل خوبی برای بد بودن نیست ! . حجم واردات هیچ ربطی به خوب بودن ماشین نداره .برند رنو ، ام جی و ... که فروششون کمه ربطی به بد بودن ماشین نداره . اونقدر که در حاشیه های زمین فوتبال جام جهانی و غیره تبلیغات کیا و هیوندای میبینیم ، هرکی از ماشین اطلاعات نداشته باشه میگه عجب ماشینایی که انقدر دارن تبلیغات میکنن . متاسفانه در خصوص بعضی برندها ، مخصوصا در ایران داره کم لطفی میشه و ما تبلیغات از سوی نمایندگی آن ها نمیبینیم .( نه نتها ام جی بلکه ولوو ، سانگ یانگ و ... )
الان ام وی ام ایکس 33 رو که همه میشناسیم و میدونیم که چه ماشینه داغونیه ولی همه خریدن و هر روز تو خیابون ها دو سه تا میبینیم . پس نشون میده حجم فروش به کیفیت مربوط نیست بلکه اون رضایت مشتریه که در نظر سنجی ها از یک ماشین میبینیم ...
گزارش
پاسخ دادن
21:48  1393/07/11

ebrahimiarash
2

آقا رضا
نظر شما کاملا متین و قابل احترام هست و قابل قبول ولی باز هم دقت کنید که مقدارحجم استفاده کننده و مصرف کننده از یک برند یا محصول، بیانگر کیفیت کارایی ارزش و توانایی های محصول هست و مطمینا تقاضا و واردات اعلام رضایت مستقیم و غیر مستقیم از اون وسیله رو میرسونه.
گزارش
پاسخ دادن
22:12  1393/07/11

sorena
4

اقای ابراهیمی من ماشین هایه کره ای را با چینی مقایسه نکردم (قطعا ماشین کره ای بهتر از چینی) من منظورم این بود اگه مثلا کسی 160 میلون پول داره ماشین ژاپنی بگیره بهتره چون کیفیت ماشین ژاپنی بهتر از کره ای و مطمین هستم همه این موضوع را قبول دارن که عملکرد ماشین های ژاپنی بهتر از کره ای
گزارش
پاسخ دادن
22:15  1393/07/11

reza sj
0

محصولات الکترونیکی اپل هم چینیه چون اونجاساخته میشه؟ بخاطر مالیات کم و هزینه ساخت پایین والبته مواد اولیه ارزانتر همه شرکت های بزرگ تو چین کار میکنند
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1393/07/13

کاربر: kamy
5

کل حرف های منو گفتی

لایک داری

البته ام جی قابل تحمل هست
گزارش
پاسخ دادن
20:35  1393/07/11

ebrahimiarash
22

همه میدونن که:
تکنولوژی که U.S.A تو طراحی و تولیدش دست داشته باشه قطعا جزو یکی از کم نقص ترین تکنولوژی هایی هست که تا کنون توسط بشر ساخته شده.

حالا آقا کامی شما واستا پرچم ژاپن رو هی بالا و پایین کن.
19:05  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
ms
15

فرانسوی حالا شده جز ماشینهای مورد اطمینان لطفا جوک تعریف نکنید همون زانتیای خودمون که الان هم همه دارن سوار میشن از نظر ایمنی 1.5 ستاره در سایتهای معتبر دریافت کرده یعنی چیزی تو مایه های پراید میتونید برید ببینید ماشینی که ایمنی نداشته باشه از طلا هم که باشه ارزشی نداره بین این همه ماشینی که دوستان عزیز از سایت مربوط خارج شدن و سر به سایت اپتیما گذاشتن و تبلیغشو اینجا کردن هیچکدوم از نظر ایمنی به گرد اپتیما هم نمیرسن و حرفی برا گفتن ندارن قبلا هم گفته بودم اپتیما شش امین ماشین امن دنیاست....
و دیگر هیچ ....
16:33  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
8

دوست عزیز چرا مغالطه می کنی زانتيا مال 20 سال پیشه اگه اینجوری باشه که شما می گی پس صنعت خودرو کره هم آشغال و نامطمئن هست چون پراید رو کیا تولید کرده و همه می دونن که پراید در ایمنی چه وضعی داره پس به جای مغالطه خودرو های روز سیتروئن رو با اپتیما مقایسه کن
گزارش
پاسخ دادن
19:16  1393/07/11

کاربر: kamy
9

باشه شما راست می گی

اپتیما ماشین ایمنی هست ولی به گرد ژاپنی نمی رسه
گزارش
پاسخ دادن
17:21  1393/07/11

ebrahimiarash
21

از وقتی که شرکت فورد سهامدار کیا شد و دست آمریکا اومد تو کار داستان کیا هم عوض شد، شد کیاموتورز!
حالا دوچرخه سازی هم هرچی باشه باز با صنعت حمل و نقل وخودروسازی در ارتباط بوده!
اگر اینطوریه پس تویوتا هم ابتدا کارخانه نساجی بوده پس بهتره که بیشتر تحقیقات بکنید!
جنس چینی درجه یک مخصوص صادرات به اروپا و آمریکاست نه برای ایران و قیمتش هم خیلی فرق داره با هم.
حالا شاید شما درجه دو چینی سوار میشید فکر میکنید انگلیسی درجه یک سوارید ولی باید عرض کنم سخت در اشتباهید، منبع هم نداریم که تایید کنه، ولی چشم گوش حس لامسه، تجربه و خیلی چیزای دیگه هست که ثابت کرده مطالب بالارو.
درثانی پدر کشتگی هم نداریم باکسی که بخایم ناراحتش کنیم،ولی حقیقت این هست که نمیفهمیم چرا نمیتونیم بفهمونیم که یه چینی اگر درجه یک هم باشه باز یک چینیه و ....... واقعا مقاومتتون در برابر پذیرش واقعیت ستودنی هست. شما کللللللللللی تحقیق کردید تازه رسیدید به امجی!؟
کلی از اینگونه مشکلات وطن عزیزمون برمیگرده به این مدل تحقیقات شما عزیزان.
05:06  1393/07/11
گزارش
پاسخ دادن
رضا
12

آخه داداش من ؟؟!! تو می خوای چی رو ثابت کنی آقای آرش ابراهیمی ؟! می خوای ثابت کنی ام جی برند خوبی نیست ؟! یا میخوای بگی آشغاله درجه 3 چینیه ؟! پس عجب آشغالیه که تو دست ما آخ نگفته و ما هم خیلی ازش راضی هستیم .. مطمئن باش اگه این ماشین بی کیفیت بود من نمیومدم وقتم رو صرف توجیه کردن شما بکنم . اتفاقا اونی که سخت در اشتباهه شمایی !! . شما می خوای از کیا حمایت کنی دلیل نمیشه ام جی رو زیر سوال ببری . در ضمن مشکل ما تو ایران اینه که عزیزان واردکننده از همون اول باید ابهامات رو راجب هر چیزی که وارد کشور میشه بر دارن و بعد معرفیش کنن . تقصیر شما نیست . تقصیر رسانه هاست که وقتی ام جی 550 اومد ایران سایت های ماشین به اسم چینی معرفیش کردن و کاری کردن که الان امثال نریمان جان و دوستان ام جی سوار باید بیان شما رو قانع کنن . جهان سوم زیاد دور نیست . همین جاهاست ! . جایی که همه رو حرف خودمونیم و تا کسی پا پس نکشه دست بردار نیستیم . داداش من شما فکر کن ام جی بده ولی یه قول به من بده که شایعه نکنی که یه وقت افرادی دیگه ای به این جنون فکری مبتلا بشن . ..
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1393/07/11

محمد
7

آقای ابراهیمی چرا تعصب الکی به خرج میدید؟ اپتیما ماشینه خوبیه چرا میگید جنس چین درجه 1 هم باشه باز هم چینیه؟ غیر از اینه که بیشتر وسائل زندگی ما چینیه؟به قول شما درجه 1 وارد ایران نمیشه و ما درجه2 استفاده میکنیم سالها هم استفاده میشه
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1393/07/11

حمید
5

آقای ابراهیمی
یه زمانی همین صنعت خودروی کره که شما میگید نو پا و غیر معتبر بود ولی حالا پیشرفت بسیار کرده و به جایی رسیده که همگی می بینیم شما مطمئن باشید که صنعت خودروی چین نه مثل کره در عرض ده بیست سال بلکه تنها در عرض چند سال چنان پیشرفتی خواهد کرد که تمام صنعت خودرو در کره و چند کشور دیگه به چالش کشیده خواهند شد صد البته که بنز و بی ام و جای خود دارند ولی امپراطوری برخی خودرساز ها نابود خواهد شد شاید روزی به خودت بیایی و ببینی که سوار ماشین چینی هستی پس به جای تعصب بیخودی باید بعضی حقایق رو پذیرفت ضمناً من هم خودم از طرفداران اپتیما هستم ولی این هم نباید فراموش بشه که بعضی از تجار و وارد کنندگان دلشون واسه مردم نمی سوزه بلکه دلشون برای جیبشون می سوزه و برخی اجناس درجه 2 و 3 وارد می کنند ضمن اینکه باید بدانید بسیاری از اجناس که در اختیار شماست چینی هستند مهم اینه که جنس آشغال نباشن ضمناً حرف شما خیلی بی منطق بود که فرمودید جنس چینی درجه یک هم باشد چینی است پس بهتر هست تعصب بی جا خرج نکنیم و کمی واقع گرا باشیم.
گزارش
پاسخ دادن
19:10  1393/07/11

کاربر: نریمان
16

دوست عزیز

حرفهای شما اینقدر بی منطق هست که جای بحث نمیذاره ،الان اکثر برندهای موجود در ایران در چین مونتاژ و از طریق کویت و یا امارات وارد ایران میشه ، اما چیزی که فراموش کردید و یا نمیخواهید بپذیرید آنستکه تمام این محصولات زیر نظر بازرسان همان کمپانی تولید میشه ، ام جی انگلستان هم همین طور است و اگر به وبسایتش بروید میخوانید که تمام محصولات ام جی در کارخانه سایک تحت نظر بازرسان اروپا و مطابق با استانداردهای اروپا تولید و تست میشود . و آنقدر مستندات ارایه کردم که قابل انکار نیست و از نظر لمسی و ظاهری هم راحت بهتر از محصولات کره ای هست هم از نظر کیفیت و هم مهندسی و اصالت . در دنیای امروز خودرو ، محصولات آلمانی ، آمریکایی ، ژاپنی ، انگلیسی و فرانسوی مورد اطمینان هستند .
در ضمن کمپانی کیا با خرید خط تولید فورد فستیوا سال ۱۹۸۶ که آنهم عاریه گرفته از مزدا ۱۲۱ بود ، جزیی سهامش رو فورد داشت که در سال ۱۹۹۷ در حال ورشکستی ، هیوندای کیا رو خرید ، و فکر نکنم تاریخچه نیم بند کیا اصلا قدرت عرض اندام در مقابل تاریخ صد ساله برندهایی مثل تویوتا ، مزدا ، ام جی داشته باشه .
گزارش
پاسخ دادن
11:35  1393/07/11

نريمان
12

انتظار ندارم كه با يك جمله متحول بشى ، با اين حرفهات فكر نكن كه به من برميخوره چون تعصب روى آهن پاره ها بى معنيه . برند ام جى وقتى بچه بودم يعنى ٤٠ سال پيش باهاش آشنا شدم و شما راست ميگى كه از بچگى ميشناسم اين برند رو ، زمانى كه كره ايها تو فكر ساخت دوچرخه بودند و چينيها فقط دوچرخه رو ميشناختند و حالا چطور شد اين برند شد چينى برميگرده به جمله بالا ، خدا رو شكر كه دنياى كوچك من از ٤٠ سال پيش تا اروپا رسيده ،
21:17  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

آقای محترم .شما چرا در مقابل فهمیدن و قبول کردن حقیقت مقاومت میکنی ؟!!
یکم به قول خودت منطقی باش بعد بیا بگو ام جی 6 ماشینه مزخرفیه!!
به قول آقا نریمان ، شما خودتون بهتر از ما ام جی رو میشناسین ولی میخواین این ماشین رو با حرفاتون خراب کنین ! ... ما خیلی تحقیق کردیم تا این ماشین رو خریدیم . ما اول از الانترا شروع کردیم و بعدش به دلایلی رسیدبم به تویوتا کرولا ولی باز هم از نظر موتور و امکانات تصیمیم گرفتیم مزدا 3 بخریم که اونم کنسل شد ( مزدا 3 ماشینیه که فقط برای جاده های کفیه و حتی جنگل هم نمی تونی باهاش بری چون کفش میگیره ! و یکمی هم گرونه به نسبت رقیباش ) خلاصه ام جی 6 مگنت گرفتیم و خیلی راضی هستیم تو خیلی از ماشین ها هم نشستم خودم چون یکی از بستگان نمایشگاه ماشین داره و هنوز هم میگم ام جی 6 راحت تو رنج 150 تومان بهترین ماشین تو ایرانه . حالا تو دوباره بیا بگو مزخرفه ...
20:17  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

شما کسی هستی که جنس درجه 3 چین رو به اسم درجه 1 دادن بهت بعد که 1روزه خراب شده این ملکه ذهنت شده که جنس چین بدرد نمیخوره دسته خودتم نیست شرکت ام جی با افتخار میگه مونتاژ چین .یکم قبل از حرف زدن فکر کنیم
19:34  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
ebrahimiarash
6

اینو که امجی جنس درجه سه چینی هست و به عنوان جنس درجه یک بهمون میدن رو کاملا با شما موافقم.
واقعا جای تاسف داره برای ایرانیان و این خیلی ناراحت کننده هست.

خداوند به همه ام جی سواران صبر بده!
گزارش
پاسخ دادن
05:27  1393/07/11

ebrahimiarash
17

ام جی 550 یکی از دوستان من چندروز پیش خرید و من دیشب سوار شدم
صدای بسته شدن درب اپتیما رو با ام جی صفر عوض نمیکنم.
اثلا این دوتا ماشین به هیچ عنوان قابل قیاس نیستن با هم.
اصالتش هم به درد همون چینی ها میخوره ارزش ریالی اپتیما دست کم باید چهار برابر ام جی باشه
17:14  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
رضا
5

ام جی 6 که گرون تر از اپتیما ست . تازه هندلینگ اپتیما ضعیف تره و امجی خیلی سواریش بهتره . این رو بدون تعصب میگم به خدا ! . در ضمن تو درگ ، ام جی 6 اپتیما رو قورت میده .. ببخشید ها...
گزارش
پاسخ دادن
20:02  1393/07/10

ebrahimiarash
14

آقا نریمان
دست بردار داداش اینجا که کلاس هندسه و ریاضی نیست که طول و عرض و ارتفاع تدریس میکنی!
دوست عزیزم وقتی سوار ام جی میشی میدونی چه احساسی دست میده بهت!؟
انگاری سوار هواپیمای آنتونف یا همون "ایران140" شدی!

همون سه تا پله یا استاپرهایی که میفرمایید نظر بنده رو عوض کرد و با این حرفتون دید بنده رو راجع به دنیای خودرو عوض کردید!!!!!
تو حالت گیربکس M هم که خودش دنده اضافه نمیکنه یا شاید هم من بلد نبودم.
کلا 550 که سوار میشی یه حس قدیمی بهت دست میده، انگاری پژو پارس دوگانه سوز سوار شدی!؟ من جدا سیاهی اگزوز اپتیما رو هم بیشتر از امجی 550 با تمام استاپر های درب هاش قبول دارم
با این قضاوت که شما کردید اجبارا فردا میرم 4تا درب امجی میگیرم میندازم رو اپتیمام! به لندکروز 2013 همم بخوره که دیگه عالیه!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
03:33  1393/07/11

کاربر: نریمان
4

شما که ماشاا... این حلبی رو به همه ماشینها ترجیح دادی و نمیدونی که تو ارزیابی رضایت مشتریان انگلستان در سال ۲۰۱۴ ، آپتیما جزو ۵۰ تای اول هم نشد ( سایت اتواکسپرس ) و تو مسابقات رالی انگلستان بنام BTCC ، برندهای کره ای و چینی اجازه حضور در رقابت ها رو ندارند و اکثرا برندهای مطرح اروپایی ، ژاپنی و آمریکایی هستند و جالب اینه که همین ام جی به خیال شما چینی ، بعد از بی ام دبلیو ، دوم هست و هوندا سوم . فقط استاپرهای سه مرحله ای دربهای ام جی میارزه به کل هیکل آپتیما با اون لولاهای تخت مسخرش که با پراید فرقی نداره .
راستی هیچ توجه کردی که آپتیما با موتور ۲۴۰۰ سی سی و طول ۱۸ سانت درازتر از ام جی ۶ ، ۸۵ کیلو وزنی سبک تر هست ولی مصرف سوختش بالاتر ، شتاب اولیه اش ثانیه ۱.۵ کندتر ، و شتاب ثانویه اش در مقابل ام جی ۶ ، هیچ تعریفی نداره و از نظر استهلاک ، ام جی واقعا کم استهلاک هست و هندلینگ که آپتیما در قیاس با ام جی ، گاری بیش نیست و اینها همه از اصالت و دانش طراحی و مهندسی ۹۰ ساله این برند انگلیسی نشات میگیره که کیا موتور حالا حالاها باید جلوی برندهای اصیل ژاپنی و اروپایی درس پس بده.
گزارش
پاسخ دادن
00:47  1393/07/11

کاربر: kamy
5

پرچم ژاپن و انگلیس بالا هست

آقای ابراهیمی بالا بری پایین بیای ته صف هستی
گزارش
پاسخ دادن
17:58  1393/07/11

مم
24

اقا نریمان کشتی خودتو با این ام جی تو رو خدا از این خودروی چینی دست بردار البته اگه نظر شما رو از قسمت خودروی ام جی حذف کنیم چیزی نمیمونه چون اکثرا نظر شماست !!!
خخخخخ
15:14  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مم
13

اگه کسی سواد داشته باشه نمیاد تبلیغ خودروی چینی بکنه خودرویی کاملا مزخرف که تنها در یک حالت با عقل و منطق جور درمیاد که یکی تبلیغ اونو بکنه ؛ اگر کسی با این خودرو بزرگ شده باشه و چشمش رو رو حقیقت بسته باشه و سواد مطالعه و کار با اینترنت رو نداشته باشه و در دنیای چهار دیواری کوچک خودش تعریفش از ماشین فقط ام جی باشه !!!!!
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1393/07/10

کاربر: نریمان
13

جواب ما رو ندادی ؟! فکر کردی یه چیز بندازی و همه بپذیرند؟ شما فکر کن ام جی ( موریس گاراجز ) چینیه ، در دنیای امروز با وجود اینترنت ، وجود بیسوادهای سفید یکی از معضلات سازمان ملل هست که در بیانه اجلاس سران اعلام شد . بیسوادان سفید کسانی هستند که سواد سنتی دارند ولی دانش روز ندارند .
در ضمن نگفتی با این نتیجه گیریت ، با موضوع جیلی چیکار میکنی ،
راستی اقتخار من و امثال من اینه که وقت مجانی میذاریم تا با مستندات اطلاعات در اختیار دیگران قرار بدیم و سطح آگاهی رو بالا ببریم ، شما چیکار میکنید جز متلک زدن و تیکه پرانی ؟!!!!
فعلا گاف اولت رو حل کن که با منطقت جیلی بالاتر از همه ماشینهاست تا بعد.
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1393/07/10

مم
18

بچه ها دقت کردین که تعداد نظرات در مورد اپتیما از همه ماشینها بیشتره اصلا سر به فلک کشیده و سایت سنگین شده مثل قبل زود لود نمیشه !!!!!...
من به همه سایتها و ماشینها سر میزنم و بعضی وقتها متلک هم میگم ولی نظرات در مورد اپتیما واقعا از حوصله بسیاری از مخاطبان خارج شده و رکورد دار شده !!!!.....
از قدیم مولانا گفته اگر در مورد کسی اختلاف نظرات زیاد باشه اون ادم بسیار ادم مهمی است...
به نظر اپتیما ماشین بسیار مهمی هست که این همه نظر مردم رو جلب کرده و همه سایت مربوط به خودشونو ول کردن در مورد اپتیما دارن نظر میدن...
خخخخخخخخ
موفق باشید
00:50  1393/07/10
گزارش
پاسخ دادن
مم
1

منظور من تعداد نظرات نبود بلکه تعداد اختلاف نظرات بود الحمدوالله که تو ام جی فقط نظر شماست و اجازه نمیدی کسی از این ماشین محبوبتون بد بگه اگه ام جی میدونست همچین طرفدارای پرو پا قرصی داره حتما
.....................
خودتون پر کنید
خخخخخ....
گزارش
پاسخ دادن
00:40  1393/07/12

کاربر: نریمان
9

ميگم شنيدى كه جمله اى گفت و مريدان جامه بدريدند و سر به بيابان نهادند !! جمله شما شده ، اولا بگو مولانا كجا اين جمله را گفته ؟!!!!
بعدش همين الان جيلى امگرند ٢٠١٣ بسيار بيشتر از آپتيما پست گذاشتند يعنى ٧٧٣ تا پست ، پس با استدلال شما جيلى مهمترين ماشين هست ديگه !!!!! عجب !!!
http://1car.ir/ci-3724
گزارش
پاسخ دادن
11:14  1393/07/10

کاربر: kamy
11

پراید هم نظرات زیادی داره

پس ماشین سال هست !!!
گزارش
پاسخ دادن
11:57  1393/07/10

کاربر: نریمان
4

یعنی تمام نظرات رو خوندی و تحلیل کردی ؟!!! وقتت گهربار ،
در ضمن عزیز من ، شما اگر یه سر به باشگاه دارندگان ام جی در انگلیس بزنید MG CLUB متوجه میشوید که بیش از ۲میلیون عضو داره از پیرمرد ۷۰ ساله تا جوان بیست ساله و بعد از کلاب بی ام دبلیو ، بزرگترین کلاب خودرویی هست با قدمت ۷۰ سال ، شما اگر آشنایی نداری بجای تمسخر کردن ، اول تحقیق کن ، در تاپیک ام جی نظرات از همه هست
گزارش
پاسخ دادن
10:13  1393/07/12

نریمان
13

تمام حرف من اینه که کسی که میخواد ماشین بخره باید برندی رو انتخاب کنه که اصالت و تجربه داشته باشه ، تمام دنیا برندهای ژاپنی رو کم استهلاک ، کم مصرف ، ایمن ، راحت و اصیل میدانند اگر رجوع به سایت های وات کار ، اتوکار ، کاربایر ، جی دی پاور ، اتو اکسپرس ، تست دریون و ... بیاندازید ، متوجه تعریف و تمجیدها میشوید . در ضمن در آخرین گزارش جی دی پاور در بررسی بازارهای اروپا و آمریکا ، قیمت ، کیفیت و مصرف سوخت جزو سه اولویت اول متقاضیان خودرو مشخص شده ، مثلا شما خودروهایوولکس واگن رو ببینید اصلا زیبا نیستند ولی همیشه جزو 3 تای اول فروش در دنیا هستند.
سایت بست سلینگ بلاگفا مرجع مناسبی ازوضعیت فروش در دنیا هست .
از دید بنده مطابق با بازار ایران و طبق اولویت :
1- برندهای آلمانی ( بی ام دبلیو ، بنز )
2- برندهای ژاپنی ( تویوتا / لکسوس ، مزدا ، نیسان ، میتسو ، سوبارو )
3- برندهای انگلیسی و فرانسوی ( ام جی ، رنو )
4- برندهای کره ای ( سانگ یانگ ، هیوندایی ، کیا )
16:30  1393/07/09
گزارش
پاسخ دادن
صفحه اول 4 5 6 7 8 9 10 صفحه آخر
صفحه 7 از 13

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : ببخشید مرداد
جواد شاهین جی : دوستان برید نمایندگی سایپا بخدا خجالت آور هسته برج2امسال ثبت نام ایران‌خودرو کردن امروز تحویل گرفتن منم از آذر ۸ماه درگیر اینا افتادم
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : شنبه ۱۱ خرداد ساعت یازده جلو در شرکت،،منکه تا فاکتور نشه برنمیگردم شهرستان
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : منو همسرمم میایم به امید خدا ،فقط بقیه هم اگه حقتونو میخاید سعی کنید بیاید تعدادمون بیشتر بشه💪💪💪💪💪💪
مهدی : سلام چه تاریخی و آدرس کجاست؟
سپهر : سلام.ما التفاوت 38500رو کدوم قسمت باید بریم پرداخت کنیم
شاهین جی تحویل اسفند۴۰۳ : منو همسرمم میایم به امید خدا ،فقط بقیه هم اگه حقتونو میخاید سعی کنید بیاید تعدادمون بیشتر بشه💪💪💪💪💪💪
فرزاد شاهین جی : یعنی خیلی بیشرف هستی مسول سایپا برج2ثبت نام کردن ایران خودرو فاکتور شده چچیز بگم ک لایق سایپا باشه
داریوش : لطفا اطلاعات غلط ندین واریزی اسفند ۴۱۹ میلیون بوده و وارزی اردیبهشت ۴۲۵ م چرا دروغ میگید این ۶ م هم که بابت بیمه و مالیات هستش از سود تاخیر شما کم می کنند هر چند از ساییپا خوشم نمیاد ولی لطفا با اعصاب بهم ریخته ما بازی نکنید
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پیش فروش : تاریخ فاکتور شدنم 1 مرداد،ک فرداش پلاک شد ،رنگ ماشین سفید ،صبح میرم تحویل از نمایندگی بگیرم،شهر قزوین ،تکمیل وجه ام 9 اسفند ،صبح ،تاریخ واریز اولیه 23 خرداد 403
علی رضا : آخر و جان سفید بیشتر بود یا سفید
کوییک gxl : به نمایشگاه نمیرسه همون توی نمایندگی پولت میدن
دنا اپشنال 6دنده : ماهم حواله خریدیم دسترسی نداریم .نمیدونیم فاکتور شدیم یا نه.دنا شش دنده قالپاق
بوشهر طرح مادران : من هم 27ام اسفند پرداخت کردم و تحویل 25خرداد بوده اما متاسفانه فاکتور نکردن و میگن که پرونده دیر فرستادین در صورتی که من فرداش تو نمایندگی قرارداد امضا کردم. خیلی مسخره هست نه شرکت زیر بار میره نه نمایندگی
اطلس 12 اسفند : سلام امروز فاکتور شدم 12 اسفند سفید مشکی
دنا اتومات فرسوده 7 مرداد : دوستان دنا اتومات فرسوده تا کی فاکتور شده دوستان؟
ارتا : سلام خسته نباشین کسی از نیسان دوگانه خبر داره یانه من 19 سه ثبت نام کردم پذیرش هم شدم دیگه خبری نیست
کوییک gxl : درود برمنتظران کوییک جی ایکس ال امروز هم کسی فاکتور نشده؟ 😇
gxl مرداد : ن برای هیچ کسی نیومده ، احتمال داره دعوتنامه مرداد رو با تاخیر شهریور ماه اعلام کنن آخر شهریور، از ی نظر خوبه ک پولت دست خودته و از طرفی بد ک ماشین رو ب احتمال خیلی زیاد در بهترین حالت بعد تکمیل وجه 3 یا 4 ماه طول بکشه بدن.