امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171349 نظر

علی
4

سلام بچه ها
دربازه قیمتی ۴۰تومن هیچ ماشینی نیس که نشه ازش ایراد گرفت

حالا یکی کمتر یکی بیشتر خانواده رنو معمولا در این رنج از نظر مونتاژوموتوری در رده بسیار بالایی قرار دارن وبالعکس خانواده پژو مونتاژوموتوری پر ایرادی دارن

آپشنم که خوب خدارو شکر چیزی ندارن کلا

ولی خانواده بی ریخت رنو واقعا بی آزارن ومیشه چندین سال بدون دردسر ازشون کار کشید

وبرای قشر معمولی جامعه عالیه ومصرف کمشونم که زبانزده

ولی خانواده پژوی اینروزها تنها برتری که نسبت به رنو دارن ظاهر وصندلیهای بهتر شونه البته ظاهری که واقعا قدیمی و یکنواخت شده

خوب نتیجه ای که میشه گرفت اینه اگه یه موتور وگیربکس عالی اگه میخواین ویه سواری بی دردسر از محصولات رنو و اگه دنبال ظاهر ویه ماشین شانسی که اگه شانس داشته باشین خوب واگه نه یه ........
22:17  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: omid pito
2

الان شوتی ها رو نگاه کنید همونا که با ماشین بار میبرن. چرا انتخابشون پارس هست و سمند
20:33  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

بیشتر پارس یا اینطور بگم کلا پارس چون سمند همینطوری لش میشه حالا بار هم بزنی سنگین سنگین ولی پارس اینطور نی
گزارش
پاسخ دادن
08:14  1395/12/01

کاربر: Nemat
0

چون اگه گیر کردن ماشین ظبط شد دلشون نسوزه،
گزارش
پاسخ دادن
09:19  1395/12/02

روزگار خوش
1

دقیقا همینطور هست.
پارس زده رو دست همه وانت اریسان ها دقیقا!!!
خودتون رو گول نزنید!! پراید هم زده رو دست همه ماشین های ایران پس این نمیشه گفت مثلا پراید و پژو بهترین ماشین های ایران هستن!!
این دو فرغون هستن.
20:20  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
رها
4

ما تفاوت پارس با بقیه خودروها رو کاملا متوجه میشیم. این خودروبرای ما عالی نیست. اما وقتی میبینیم هیچ خودرویی تو این رنج قیمت و .... نیست میگیم پرشیا حرف اولو میزنه.برای مثال ال 90 هیج آپشنی نداره و صندلی های خشک و نیمکتی و تعادل نامتاسب و ... رو داره ولی فقط کنی کیفیتش بهتره پس بازم پرشیا tu5 حرف سرتره چرا که هم آپشنهای خوبی داره و هم زیباست و هم کیفیت خوبی داره. صحبت پارس سال نیست. شما ببین ساندرو با اونهمه سروصدا هنوزم ضعفهایی داره و از آپشن محرومه پس بازم پرشیا سرتره. مثلا جک خودروی خوبیه و کیفیت نسبی داره اما قطعات کمه و بازار فروش بد و افت قیمت زیاد و نبود مکانیک و ... پس بازم پرشیا سرتره همه جا قطعه پیدا میشه و افت قیمت کمی داره. دنا رو شما ببین موتوری که واقعا بدنامه و قطعاتش گرونتره و مکانیکش کمه و البته گرونتر از پرشیا پس بازم پرشیا سرتره چون با قیمت کمتر آپشنهای بهتری داره. امیدوارم متوجه منظورم شده باشید
گزارش
پاسخ دادن
22:41  1395/11/30

کاربر: omid pito
2



واگذاری خودرو پلیس ایرانی به کشور ترکمنستان
14:46  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
حامد
2

بعله پارس رو ماشین پلیس کردن
گزارش
پاسخ دادن
08:25  1395/12/01

فربد
1

پارس tu5 رو تا آخر اریبهشت گرون میکنند؟ واسه ما هنوز نیومده. امیدوارم تا اون موقع افزایش قیمت نزنند.آخه میگن 11 درصد میخواد قیمت رو ببرند بالا؟؟
13:48  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
بهروز
0

افزایش قیمت در سال 96 عادیه مربوط به افزایش تعرفه بیمه و مالیات ارزش افزوده و بخشی هم افزایش دستمزد کارگران هست
گزارش
پاسخ دادن
20:27  1395/11/30

.
5

پرشیا اینقدر سالاره که ارمنستان بعنوان ماشین پلیس ازش استفاده میکنه .
اونوقت ef7 رو تو داخل هم نمیخرن چه برسه به صادرات
11:24  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
حسن
3

فعلا امسال پلیس خودمون یا سورن خریده یا سمند ef7. بیچاره ارمنستان که ماشین رده آخر کیفیت ما رو خریده.بیچاره تر از اونها شمایی که ماشین ده میلیون گرونتر خودت رو با سمند مقایسه می کنی.عزت نفست رو بالا ببر داداش
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/11/30

رها
2

منظور ef7 دناست و نه سمند . نه از لحاظ اصالت و نه از لحاظ موتور و نه قیمت و نه کلاس و نه سواری و نه کیفیت و ... سمند در حد و اندازه مقایسه پرشیا نیست.واسه ارمنستانی ها هیچ الزامی واسه خرید پرشیا واسه ماشین پلیسشون نیست. مطمین باشید بررسی کافی کردند
گزارش
پاسخ دادن
13:08  1395/11/30

جمشید
0

امید جان کجا رو میفرمایید؟ ارمنستان؟
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/11/30

حسن
1

امیدجان شما راست میگی.اصلا سمند پلیس توی ایران وجود نداره. این سمندها هم که تو خیابونن .مال پلیس آمریکا هستن ماموریت گرفتن اومدن ایران.البته ماشین پلیس بودن یا نبودن دلیل خوب و بد بودن ماشین نیست.من اینجا نظر دادم چون بعضی ها بدون هیچ دلیلی توی پیج پارس میان در موردef7 نظر میدن.در حالیکه اصلا سوار سورن یا دنا نشدن.فقط چون پارس دارن پس از همه بهتر و با کلاس ترن.انسانهای متوهم
گزارش
پاسخ دادن
19:50  1395/11/30

سعید
0

همون سمندهای پلیس هم xu7 دارند . اصلا ef7 موتور کار نیست . حتی امداد خودرو هم ازش استفاده نکرده واسه سمندهاش . چون میدونن موتوری نیست که بتونه تو شرایط سخت کار مداوم دوام بیاره و خیلی زود زمین گیر میشه
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/12/01

ایسماعیل
1

اگر سمند ال ایکس و se ماشین مورد توجه جوانان بود حداقل یه رینگ آلمینیومی زیرش مینداختن
گزارش
پاسخ دادن
15:10  1395/12/01

کاربر: omid pito
2

منکه پلیس راه سمند ندیدم تو جاده یا مگانه یا بنز ؛ سمند رو بیشتر واسه گشتی تو شهر استفاده میکنن و تمام ماشین شخصی ها شون هم پژو 405 و پارس و تک و توک زانتیا :)
گزارش
پاسخ دادن
14:42  1395/11/30

کاربر: omid pito
2

جواب حسن رو میگم که سمند ماشین گشت هستش تو ایران و بیشتر پلیس راه در جاده های ایران مگان و بنزن و اگه شخصی باشن بیشتر پژو هستن و تک و توکی زانتیا در ایران :)
گزارش
پاسخ دادن
18:25  1395/11/30

کاربر: omid pito
1

حسین جان من نمیگم نیست میگم تو ایران پلیس راه (آبی) بیشتر مگان و بنز هستش و گشتی ها (سبز) سمند که تو شهر گشت میزنه و ماشین شخصی ها که دارن بیشتر پژو است یا حداقل من اینطور دیدم .
بعد من میگم بقول خودت 10 میلیون تفاوت الکی نیست شما فکر میکنی الکی چون مثله مور و ملخ سمند و پارس ریخته اگه تجربه هم نکردی با یه پرس و جو ساده میفهمی که چی به چی.
بنده خودم هر دو رو تجربه کردم بنظر من پارس خوش فرمونتر / کم مصرف تر / رخ زیباتری نسبت به سمند داره سمند زود از ریخت میفته (سنگین تره) و ایرانخودرو برای پارس lx آپشن های بیشتری در نظر گرفته تا سمند همین و همین
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1395/11/30

بهرام
0

خیلی جالبه ایرانخودرو همه ماشینهاشو تو سایت نقدی میفروشه به غیر از پارس tu5. چرا؟
00:28  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
بهرام
1

خیلی جالبه ایرانخودرو همه ماشینهاشو تو سایت نقدی میفروشه به غیر از پارس tu5. چرا؟
00:28  1395/11/30
گزارش
پاسخ دادن
فقط ef7
7

برو ef7 بخر !!
همیشه ef7 به صورت نقد و اقساط و شرایطی و یکی بخر سه تا ببر آماده تحویل بوده و هست
گزارش
پاسخ دادن
08:33  1395/11/30

بهرام
0

واسه من که از مشهد اومده بود.عذر میخوام ردپای کبوتر حرم روی موتور ماشین بود
گزارش
پاسخ دادن
09:32  1395/11/30

بهرام
4

Ef7 خیلی بدفروشه.
گزارش
پاسخ دادن
09:38  1395/11/30

آرش
2

ای اف سون بخر که دیگه برادرت بشه . وقتی خریدی صاحب اول آخرش خودتی
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1395/11/30

حسن
0

دوستان پارس سوار.دور همی خوب برا خودتون نوشابه باز میکنید. کسی ندونه فکر می کنه اینجا پیج رولزرویز لیموزینه.با کلاس خوش رخ خوش فروش .ضمنا هرجوره میخواهید ثابت کنیداز ef7 بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
12:26  1395/11/30

عرفان
0

مگه غیر از اینه؟
گزارش
پاسخ دادن
13:49  1395/11/30

مهدی
0

جالبه که حکایت اریسان هم همینه. به نظرتون دلیلش چیه ؟
گزارش
پاسخ دادن
20:09  1395/11/30

کاربر: بهروز ال ایکس
2

منم پولم حاضر بود خیلی دوست داشتم زود تحویل بگیرم ولی بخاطر حجم بالای استقبال مردم از این ماشین ۹ ماه باید صبر کنم، یکی میگفت بخاطر اینکه سایت تهران فقط تولید میکنه دیر تحویل میدن
بازم معلوم نیست شاید سیاست خود ایرانخودرو باشه بخاطر تعادل قیمتش در بازار
گزارش
پاسخ دادن
00:41  1395/11/30

جمشید
1

سلام و عرض ادب
یک سوال داشتم. داداشهای گلم کسی تا به حال با پرشیا و یا هر ماشین دیگه ای خارج از ایران رفته؟ روند قانونیش چطوریه؟ اونطرف قطعه اینا گیر میاد یکوقت تو را بمونیم؟
22:49  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
جمشید
1

میخوام به امید خدا ارمنستان واسه عید. ارمنستانم ماشینهای ایرانی هست؟ نگرانم توراه مشکلی پیش بیاد ماشین خراب بشه و ... گیر کنم. شما رفتید کشورهای همسایه با ماشینتون؟
گزارش
پاسخ دادن
09:29  1395/11/30

پارس
2

پژو پارس رو بعنوان ماشین پلیس در ارمنستان استفاده میکنند . سرچ کنید تصاویرش هست .
گزارش
پاسخ دادن
10:02  1395/11/30

بهرام
2

نگران نباش تمام لوازم و مكانيك و حتي تعميركار ايراني پژو و سمند در ارمنستان به وفور موجوده
گزارش
پاسخ دادن
11:03  1395/11/30

جمشید
1


مرسی آقای پارس. ممنون
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1395/11/30

جمشید
2

ارمنی ها وافعا آدم های درستی هستند.هم مکانیکیشون عالیه هم با انصافند. چند نفر دوست بامعرفت تو ارمنستان دارم انشالله اگه خدا بخواد برم دیدنشون. ممنون از راهنماییهای عزیزان
گزارش
پاسخ دادن
13:11  1395/11/30

کاربر: omid pito
0

کجا مثلا؟
اگر کشور های همسایه رو میگی (عراق و افغانستان و ...) که پر از ماشینهای ایرانیه
گزارش
پاسخ دادن
02:29  1395/11/30

کاربر: بهروز ال ایکس
4

سلام دوستان
یه سوال دارم اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم
پارس ال ایکس تحویل شهریور ثبت نام کردم، امکان تعیین رینگ اسپورت که کارخونه زیرش میندازه هست؟
من خودم رونال ۵ پر در نظر دارم چون بعضی پارس ها رو دیدم رینگ سمندی ده یا یازده پره زیرش بود خوشم نیومد
ممنون میشم کسی راهنمایی کنه
یا حق
18:14  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
آواتار
3

فکر کنم اینم شانسی باشه چون هر دو مدل رو میزنه دیگه نمیدونم فلسفه ش چیه
گزارش
پاسخ دادن
18:44  1395/11/29

محسن
2

رینگ شانسیه احتمال داره 5 پر دوبل مونتاژ کنند ولی به هر حال از رینگهای استاندارد شرکتی میتونید استفاده کنید که 4 مدله. بعد از تحویل ماشین با 100 تومن براتون فروشگاههای بیرون عوض می کنند. اگه رینگ های غیرشرکتی و نامتعارف استفاده کنید حواستون باشه فقط گارانتی جلوبندی باطل میشه.پیشاپیش مبارک باشه
گزارش
پاسخ دادن
20:05  1395/11/29

علیرضا
3

دادا مگه داری از تویوتا خرید میکنی ایران خودرویه اصلا مشتری براش به حساب نمیاد 7نوع رینگ برا پارس هست همشونم شانسیه
گزارش
پاسخ دادن
20:16  1395/11/29

رضا
5

آقا بهروز رينگ شانسيه. الان هفت نوع رينگ برا پارس ال ايكس وجود داره!!
١١ پره كه اصلا قشنگ نيست. پنج پر و چهارده پر و هفت پر قشنگ تر از بقيه هستن ولي متاسفانه نمي شه انتخاب كرد و شانسي هست!
گزارش
پاسخ دادن
20:57  1395/11/29

کاربر: بهروز ال ایکس
2

با تشکر از محبت دوستان و راهنماییشون
نمایندگی نجفی گل مشهد ثبت نام کردم که نمایندگی آپکو هم هست یکی از کارمنداش گفت وقتی دعوت نامه اومد شاید بشه کاری کرد یا موقع تحویل بشه همونجا عوض کرد ولی مطمعن صحبت نمیکرد واسه همین دوبه شک شدم
وام ازدواجم و پس اندازم و ماشین نوشتم بعدش میخوری به تور این جور شرکتها واقعن اینه مشتری مداری؟
ساده ترین انتخاب رو ازت میگیرن
تازه این خوبه روی سمند ال ایکس که کلا رینگ اسپورت رو از روش برداشتن
گزارش
پاسخ دادن
22:24  1395/11/29

من
0

کیفیت قطعات داخلی پارس تیو فایو مناسبه اما نسبت قدرت موتور به وزن اتاق بیسیار نا مناسبه .. مخصوصا برای افرادی که تو مناطق کوهستانی ساکن هستند . تو سربالایی پارس تیو فایو به شدت کم میاره متاسفانه
15:51  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
رها
3

مناطق کوهستانی کمتر کسی ساکنه و اینکه اگه بار ماشین زیاد باشه و 5 نفر توش باشند طبیعیه که کشش کمتره.
گزارش
پاسخ دادن
17:19  1395/11/29

کاربر: بهروز ال ایکس
10

برای خیلی از شهرها مناسبه مثل مشهد که خیابون کفی زیاد داره مسافرت هم بخوای بری با چند تا معکوس حل میشه چون با یکی از دوستان رفتم جاده چالوس مشکلی نداشت
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1395/11/29

عمو رضا
0

با سلام و خسته نباشيد بنده سه تا سوال دارم اكه لطف كنين جواب بدين مننون ميشم. اول اينكه پارس تيو فايو ٩٥ دارم با ١٧٠٠٠ كيلومتر كاركرد .موقع حركت و در جا پيچيدن فرمون ميلرزه خاستم ببينم جعبه فرمون ايراد داره يا جلو بندي. دوم اينكه دو شاخه كلاچ رو عوض كردم ولي دنده وقتي ماشين سرده جا نميره خاستم بدونم با تعويض ديسك و صفحه درست ميشه؟ مشكل صداي چرخ عقب دارم البته نظرات دوستان رو ك خوندم فهميدم بايد لنتش عوض شه
12:56  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
موسی
0

لرزش بخاطر جعبه فرمونه عوضش میکنند تو گارانتی البته مورد شما معمولا پیش نمیاد. دیسک و صفحه که روشه اصلیه و جنسش عالیه اول رگلاژ کن کلاچ رو بعد اگه نشد گارانتی برات عوض می کنه.سوت چرخهای عقبم که با تعویض لنت اصلاح میشه. واسکازین رو هم چک کن.
گزارش
پاسخ دادن
17:16  1395/11/29

حامد
0

هر رنگی میخرید فقط مشکی نگیرید. یدونه 206 اس دی رنگ مشکی گذاشتن تو بنگاه با 10 تا کارکرد 3 هفته اس نمیخرن. رنگ فقط سفید
12:24  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

مگه داره رنگ آبی؟ پیشنهاد نمیکنم بهت.یا سفید بگیر یا نوک مدادی. رنگهای بورسند
گزارش
پاسخ دادن
12:38  1395/11/29

رضا
4

آبي رويال هم رنگ زيبايي هست. من پارس سال خاكستري داشتم گذاشتمش تو باما براي فروش. از كرج يه نفر بهم زنگ زد كه اين رنگ گيرم نمياد. گفت ميام اصفهان كارت مي كشم و ماشينو مي برم! رنگ خاكستري رو هم خيلي خوب مي خرن. ولي مشكي و آبي رويال رو سخت مي خرن. اگر خواستيد پارس بخريد فقط سفيد و خاكستري بخريد. خاكستري يه عيبي داره كه خيلي زود كثيف ميشه و مدام بايد تميزش كنيد
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/11/29

کاربر: omid pito
0

آبی چطوره؟ (پارس)
گزارش
پاسخ دادن
12:30  1395/11/29

حضرتی
0

سیلندر موتور tu5 چرا چدنیه؟ مثل 1800 اگه آلومینیومی بود چه مشکلی داشت؟
02:11  1395/11/29
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

سلام دوستان من پارسtu5دارم اما امروزسوار يه 405شدم صداى موتورش از ماشىن من کمتر بودايا ماشين شما هم همين طوره لطفا راهنمايي کنيد
23:59  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
نادر
2

صدای ماشین ما کمه. طوری که چند بار در حالت روشن استارت زدم. اگه صدای زیادی داره ماشینت نمایندگی نشون بدی بد نیست
گزارش
پاسخ دادن
00:16  1395/11/29

رضا
0

از ماشين خيلى مراقبت ميکنم بعدشم هر چى هم که به ماشين نرسى ربطى به ميزان صداى موتور نداره
گزارش
پاسخ دادن
11:54  1395/11/29

محسن
0

عزیز جان کاتالیزورتو بده عوض کنند. حتما صدا از اونجاست
گزارش
پاسخ دادن
12:36  1395/11/29

کاربر: PARS
0

شاید به ماشینت نرسیدی،شمع سوزنی بنداز،روغن موتور خوب خیلی تاثیر داره،بنزین سوپر هم همینطور
گزارش
پاسخ دادن
07:41  1395/11/29

بهرام
8

خوشم میاد پرشیا زده رو دست ماشینهای ایرانی و چینی.
20:40  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

دقيقا همين طوره. بهترين و محبوب ترين خودروي داخلي پژو پارس هست خصوصا اگه موتورش tu5 باشه
گزارش
پاسخ دادن
12:10  1395/11/29

رضا
0

دقیقا همینطور هست.
پارس زده رو دست همه وانت اریسان ها دقیقا!!!
خودتون رو گول نزنید!! پراید هم زده رو دست همه ماشین های ایران پس این نمیشه گفت مثلا پراید و پژو بهترین ماشین های ایران هستن!!
این دو فرغون هستن.
گزارش
پاسخ دادن
20:19  1395/11/30

سینا
1

قرار بود ثپت نام پژو 2008 شروع بشه خبری نشد. ولی اگه بیاد بازار اکثر خودروها رو بهم میریزه
20:36  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

منظورم پارس نبود.
گزارش
پاسخ دادن
00:22  1395/11/30

کاربر: omid pito
0

2008 شاسی بلنده و قیمت احتمالی در ایران 75 تا 95 میلیون تومان ربطی به پارس نداره
گزارش
پاسخ دادن
12:28  1395/11/29

Hz
0

کسی می دونه میشه روی پارس tu5 13 کامپیوتر سفری نصب کرد یا با دیاگ فعال کرد؟
20:33  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دوستان عزيز لطفا يه راهنمايي كنيد
امروز ماشينم بعد از ٥٠٠٠ كيلومتر كاركرد يه صداي بم و بلندي مي داد. زير پام يه لرزشي حس كردم. به نظرتون اگزوز مشكل داره يا موتور؟ اخه هم صداي موتور زياد شده هم يه لرزشي از زير ماشين حس مي كنم! امروز حسابي رفته رو اعصابم. تا امروز ظهر واقعا عالي بود و كم صدا اما از بعد از ظهر صداي موتور زياد شده و يه صداي بمي هم از زير ماشين مياد!
خواهشا راهنمايي كنيد.ممنونم
20:30  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رها
0

مشکلی نداره. ببرید نمایندگی کمی اگزوز و کاتالیزور رو از بدنه فاصله بده درست میشه. صدا تقریبا از وسط زیر ماشین میاد.
گزارش
پاسخ دادن
21:18  1395/11/28

میلاد
0

صدای لوله اگزوزه میخوره به زیر اتاق.
گزارش
پاسخ دادن
23:10  1395/11/28

پوریا
2

همه ما میدونیم که قطعات مشکل دارن ولی آیا خودمون با ماشین خوب تا میکنیم؟ قطعات رو به موقع عوض میکنیم یا به موقع سرویس میکنبم روعن موتور و گیربکس و ...؟ یا درست رانندگی میکنیم؟ و یا به فشار زیاد به موتور وارد نمیکنیم؟ رسیدگی به ماشین خیلی مهمه. ماشین رو تو دست انداز و چاله نندازیم و مراقب باشیم. و گرنه هر قطعه ای با کیفیت هم باشه از بین میره و ماشین زود به سروصدا می افته.
20:25  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
1

آچارکشی پارس tu5 رو کیلومتر 3000 باید انجام بشه هزینش 7 تومنه ولی واقعا عالیه مخصوصا جلوبندی محکمتر میشه و اگر چرخهای عقب صدا بده خود شرکت لنتهای عقب رو عوض میکنه با گارانتی و دیسک ها مشکلی ندارن.
20:21  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
Hz
0

الان ماشین ما هم 3000 تا کارکرده و موقع بارندگی و وقتی ماشین سرده لنتش صدای سوت میده نمایندگی هم گفتش سر سرویس 5000 تا بیارش تا اگه دوباره صدا داد عوض کنیم.مطمئنین رو 3000 تا عوض می کنن؟
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1395/11/28

کیوان
0

هر مشکلی ماشین داشته باشه از قبیل صدای چرخ ها نمایندگی درست میکنه. لنتها رو عوض می کنند. مرتبط با سرویس 5000 نیست تو هر کیلومتری باشه عوض می کنند
گزارش
پاسخ دادن
21:22  1395/11/28

امید
0

وقتی هوا سرده و ماشین خاموشه تازه میخوای راه بیوفتی صدا میده . آقا لنتهای عقبه عوض میکنند اوکی میشه
گزارش
پاسخ دادن
23:05  1395/11/28

رضا
0

دوستان ماشين من فقط وقتي بارندگي باشه موقع دنده عقب رفتن صدا داره. براي من هم لنت يا ديسك عقب رو عوض مي كنن يا نه؟ ماشينم ٥١٠٠ كيلومتر كاركرده
ممنون ميشم پاسخ بديد
گزارش
پاسخ دادن
10:03  1395/11/29

کیوان
0

شما ببر نمایندگی لنتهای عقب رو به هزینه خودشون عوض می کنند لنتاشون خوبه و سرو صدا نداره. ترمزهات هم خیلی عالی میشه. به کارکردش کاری ندارن ایراد ماشین باید برطرف بشه دیگه. نمیشه که تا کیلومتر 10000 هزار بمونی با صدای چرخ و دیسکها رو هم خراب کنه. شما ببر درست می کنند
گزارش
پاسخ دادن
12:20  1395/11/29

دانیال
0

با سلام اینم یه اشغالی مثل بقیه
20:07  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
مهدی
4

تو کیفیت و شتاب موتور tu5 شکی نیست و برای همین رو اکثر خودرو ها دارن نصب میکننند. پس بگیم مثلا مونور 206 رو روی اچ 30 کراس نباید نصب کنند؟؟
17:02  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
کیانی
0

کسی تجربه ماشین چینی نداره اینجا؟
14:59  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

اره من حدود چهار سال ام وى ام 530 داشتم والا پارسtu5 دارم
گزارش
پاسخ دادن
00:28  1395/11/29

کیانی
0

چطوری بود؟ کیفیتش و هزینه قطعات و تعمیرکار و افت قیمت و بازار و ...؟؟
گزارش
پاسخ دادن
02:07  1395/11/29

رضا
0

از ام وى ام خىلى راضى بودم و به جز قطعات مصرفى هي
چ هزينه دىگرى نداشت و داشبوردش اصلا صدا نمىدا ولى پارس يک کمي اتاقش صداى اضافه ميده همون طور که بالا تر نوشتم ديروز يک 405سوار شدم صداش از ماشين من کمتر بود وخي
لى حالمو گرفت
گزارش
پاسخ دادن
09:15  1395/11/29

کیانی
0

کیفیتشون بد نیست ولی افت قیمتشون باید زیاد باشه و سخت فروش درسته؟خدمات پس از فروش و نمایندگیهاشونم من شنیدم جالب نیست.
گزارش
پاسخ دادن
12:31  1395/11/29

Hz
1

می خواستم تجربه حدود 3000 کیلومتر این ماشین رو خدمت دوستان بزارم.
روز اول تحویل گرفتم به طور فاحشی نسبت به 405 که داشتیم نرم تر و پرشتاب تر بود.در ضمن من پشت تمام ماشینای این رنج قیمت به جز دنا نشستم که از لحاظ راحتی و هندلینگ از همه بهتر بود.از لحاظ شتاب ال نود کمی بیشتره ولی اصلا راحتی نداشت و انگار تو پراید نشستی.بعد از دویست تا مشکل برق پیدا کرد که بعد حدود ده بار به نمایندگی رفتن پایین داشبورد رو کامل باز کردن و مشکل فقط سفت نکردن پیچ متصل به برق مرکزی بود که حل شد.تو سفر هفتصد کیلومتری به تهران که از همدان داشتم بسیار چابک عمل کرد که تو کفی به راحتی شتاب و سرعت می گرفت و اصلا نگرانی هایی مث عدم تعادل ال نود رو نداشت.
در کل با توجه به ماشین های این رنج قیمت اگر قیافه و راحتی و زیبایی و مسافرت کردن مهمه پارس lx بهترین گزینس اما اگر شتاب و کمی کیفیت بیشتر و سفرهای شهری مهمه ال نود و دویست و شیش تیپ پنج بهترین گزینس.
14:41  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
تاج الدینی
0

آقا دیسک و صفحه پارس lx میگن فرانسویه. درسته؟ ماشین شما که مشکلی پیدا نکرد تو این مدت؟
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1395/11/28

Hz
0

وال منم نمی دونم فرانسویه یا ایرانیه یا چینی ولی فعلا نرم و بی مشکل بوده.ولی چون مدل 94 به قبل ها مشکل داشتن و 95 رفع کردن احتمالا جنس خوب انداختن اما لنت و شمع هاش چنگی به دل نمی زنه بعد از چند هزارتا دوتاشونو عوض کنین.
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1395/11/28

ناصر
0

من تو نمایندگی بودم میگفتن دیسک و صفحه پارس tu5 فرانسویه ولی اگه بخوان عوض کنند ترک می اندازن که اونم عالیه
گزارش
پاسخ دادن
20:28  1395/11/28

ایرانی
6

سلام.انصافاتوماشینای ایرانی پژوپارس چه سال وچه tu5ازهرلحاظ بهتره.کیفت قطعات همه ماشیناندارن امااین علت نمیشه.من همه نوع ماشین ایرانی داشتم الانم پارس سال ۱.۸دارم ازهمه اونابهتره نمیگم مشکلی نداشته ونداره امابازبهترازبقیه است درضمن خودروسلیقه ایی هست یکی ال۹۰دوست داره کس دیگه خوشش نمیاداین من.امانظرات وخواسته های همه قابل احترامه.شادوخوش باشید
14:06  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
5

پرشیا محاسن زیادی داره. و علت فروش زیادش هم هندلینگ خوب و رخ زیبا و آپشن ها و موتور بادوامشه
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1395/11/28

احسان
3

درسته اما ما ایرانی ها عادت داریم هر بلایی سر ماشین بیاریم اما خراب نشه. خب برادر ماشینه باید مواظبش بود.طرف تو اتوبان دنده نمیده به ماشین موتور داره نعره میکشه بعد میگه tu5 باید دورش بالا باشه خب برادر زود از بین میره. والله بوگاتی هم بدن بهش دوروزه داد ماشین در میاد و باید تعمیرات کنه
گزارش
پاسخ دادن
02:17  1395/11/29

حسن
2

پارس tu5 اشغال ترین ماشین هستش .همه قطعاتش درجه 2و 3 هست و هر قطعه اش از هر ماشین دیگری هست و این ماشین اصالت نداره . و موتوری که رو وزن این ماشین هست همون tu5 که رو خود. 206 هم جواب نمیده انداختن رو پارس که وزنش سنگین هست .
خلاصه پارس ماشین جعلی و خزی هست!!
11:50  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

ديگه جعلي تر از ef7 داريم مگه؟
گزارش
پاسخ دادن
16:30  1395/11/28

محسن
1

واقعا حسن جان رو چه پایه ای میگید tu5 رو پارس جواب نمیده. این ماشین رو ما داریم و ضعفی احساس نمیکنیم. فقط رو سربالایی ها واقعا اگه ماشین خیلی سنگین باشه کمی با سرعت کمتری رانندگی میکنیم. Tu5 واقعا بی رقیبه
گزارش
پاسخ دادن
16:59  1395/11/28

حسن2
2

پارس tu5 اشغال ترین ماشین هستش .همه قطعاتش درجه 2و 3 هست و هر قطعه اش از هر ماشین دیگری هست و این ماشین اصالت نداره . و موتوری که رو وزن این ماشین هست همون tu5 که رو خود. 206 هم جواب نمیده انداختن رو پارس که وزنش سنگین هست .
خلاصه پارس ماشین جعلی و خزی هست!!
11:50  1395/11/28
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

آب بريز
گزارش
پاسخ دادن
01:15  1395/11/29

نیما
0

این دیگه از اون حرفا بودا. Tu5 رو 206 جواب نمیده. بودا قودا...
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1395/11/29

نیکزاد
0

دوستان ساندرو بهتره یا پارس tu?
21:40  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
9

دوست عزيز شما يا بايد كيفيت رو فداي سواري نرم و كولر و بخاري عالي و تعادل بالا در پيچ ها و صندلي هاي نرم و راحت و آپشن هاي بيشتر كنيد يا بايد اينا رو فداي كيفيت كنيد
من پارس tu5 دارم. مشكل موتوري نداره و راضيم ولي اتاقش كمي سر و صدا داره.
دنده يك هم كمي صداي عجيب غريب ميده. در عوض تهويه ش از ساندرو بهتره. تعادلش خيلي خيلي خيلي بهتره. صندلي هاش خيلي راحت تر هستن. ديد جلو و عقب و كناره ها عالي هستن. امكانات بيشتري هم داره.
به نظرم ساندرو به اين قيمت اصلااااا نمي ارزه. خودتون تصميم بگيريد. يا كيفيت( البته حالا فكر نكنيد ساندرو هيچ عيبي نداره ها. موتور و گيربكسش كمي كيفيت بالاتري داره) يا راحتي.
ساندرو كيفيت داره عوض هيچي نداره. پارس تقريبا همه چي داره ولي كيفيتش از ساندرو پايين تره.
گزارش
پاسخ دادن
22:09  1395/11/27

محمد
2

یه جوری میگی انگار که 20 سال ساندرو داشتی.اتفاقا پارس هیچی نداره و در عوض هم هیچی نداره.فقط پول بی زبون بابای شماست که بابتش پرداخت شده.حداقل ساندرو اصالت/کیفیت/راحتی/ایمنی و ...
داره.یه موتور پیزوری رو رو پارس گذاشتن.نمیتونه راه بره.
گزارش
پاسخ دادن
07:57  1395/11/28

Hz
4

پارس tu5....موتور tu5 چیزی کمتر موتور k4m نداره.تولید های سال قبل به قبل مشکل کلاچ و دیسک و گیربکس داشتن که امسال حل شده.قیافهوپ و داشبورد و رخ هم که ساندرو اصن به پای پارس هم نمی رسه.اپشن و راحتی و کولر هم ساندرو کلا نداره که بخواد مقایسه بشه.قیمتش هم بی خود بالاست.درضمن الان پارس شرکتی بخری اواخر سال دیگه تحویلت میدن.
گزارش
پاسخ دادن
09:31  1395/11/28

رضا
4

محمد دري وري نگو. مثلا ساندرو چي داره؟؟ ايمني كه فقط به لحظه ي تصادف نيس. ساندرو نه تعادل داره نه ديد خوبي داره نه ترمز ٤ چرخ ديسكي. دارن تو پاچه تون مي كنن. كدوم ماشين تو اين رنج قيمت هست كه ترمز عقبش كاسه اي باشه؟ 😂😂😂
تو مي توني فكر كني پارس چيزي نداره ولي فقط تعداديشو بهت بگم كه با دقت بيشتري فكر كني
١-سيستم تهويه هوشمند
٢-كولر بسيار بهتر از ساندرو با افت بسيار كم
٣-صندلي هاي راحت با تنظيم برقي پشتي
٤- بلوتوث هندزفري با دكمه هاي كنترلي روي فرمان(ساندرو هم پشت فرمان داره)
٥- سنسور دنده عقب كه واقعا كارآمده
٦- ترمز ٤ چرخ ديسكي. واقعا ترمزهاي خوبي داره. اما ساندرو همچنان ترمز عقبش كاسه اي هست!!😂😂
٧- ديد خوب اتاق پارس. نقطه كور نداره
٨- تعادل بسيار بسيار خوب سر پيچ ها. ساندرو وضعيتش از ال٩٠ هم بدتره
و چندتا امكانات جزئي ديگر
گزارش
پاسخ دادن
10:06  1395/11/28

نیکزاد
0

ممنونم از نظرات دوستان.ساندرو قینتش خیلی بالاتره ولی خوب آپشنی هم نداره متاسفانه. و امیدوارم کیفیتش واقعا خوب باشه چون پولی که پرداخت میشه ملاک کیفیت ساندروست. اگه واقعا موتور tu5 موتور خوبی باشه تو بقیه موارد و آپشنها پارس خیلی سرتره. حالا سوالم اینه واقعا موتور tu5 چطور موتوریه؟
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/11/28

رضا
1

آقاي نيكزاد من تا قبل از اينكه پارس tu5 بخرم ديد خوبي بهش نداشتم چون قبلا رانا داشتم و موتورش كمي اذيتم كرده بود. اما اين tu5 با اون رانا كه مدل ٩١ بود خيلي فرق داره. واقعا موتور خوبيه. با نيش گاز هم زود شتاب مي گيره. واقعا موتور فرزي هست.
به نظرم tu5 در حال حاضر با كيفيت ترين موتور ايرانخودرو هست. كم صدا و كم مصرف و پرشتاب. كشش اين موتور براي كشيدن پارس كافيه. به حرفاي بي پايه و بي اساس در مورد كشش tu5 اعتنا نكنيد. دوست عزيز من يه سفر ٢٣٠٠ كيلومتري باهاش رفتم واقعا لذت بخش بود.خودتونم يه پارس سوار شيد تستش كنيد. البته باز هم بگم كه كيفيت اتاقش تعريفي نداره. البته كيفيت اتاق ساندرو هم پايينه و فقط كمي كيفيت گيربكس و موتورش بهتره.
گزارش
پاسخ دادن
16:37  1395/11/28

نیکزاد
1

بله ممنون.خودمم راغب به پارسtu5 هستم. چون ساندرو بدون هیچ اپشنی و بی دلیل گرونه. اتاقش جا دار هست ولی فکر میکنم پارس راحت تر باشه اتاقش. هر کدوم مزیتها و معایبی دارند. اگه موتور tu5 مشکلات واشر سوختن و آب و روغن قاطی کردن و .... رو نداشته باشه بدون شک برد با پارسه. چون موتور پژو رو زیاد شنیدم که تعمیر شده در صورتی که موتور ساندرو و ال 90 بسیار موتور خوبیه و یکی از دوستان بنده ال 90 دارند و بعد از 240 هزار کیلومتر کارکرد هنوز موتور رو تعمیر نکردن. بله دقیقا تا زمانی که ماشین مورد نظر تست رانندگی نشه از شنیده ها نمیشه تصمیم گرفت. مرسی
گزارش
پاسخ دادن
16:56  1395/11/28

بی نام
3

من به عنوان کسی که از ال ۹۰ و محصولات رنو متنفره به شما میگم اگر میخوای ماشین ایرانی بخری فقط ساندرو بگیر چون خودم زخم خورده ماشینای ایرانخودرو هستم که به تمام معنا همشون اعم از پارس و ۲۰۶ و دنا و ...‌ آشغالند
خودم تجربه داشتن ۲۰۶ و رانا و پارس سال و پارسtu5 و سمندو دارم همگی زباله ای بیش نیستن
گزارش
پاسخ دادن
17:38  1395/11/28

Hz
0

اونیکه شنیدی واشر و سرسیلندر سوختن رو موتور xu7. و ef7 دارن.قبل این 405 داشتیم و چهار بار واشر زد و کلافمون کرد.
گزارش
پاسخ دادن
20:08  1395/11/28

Hz
0

کسی نمی دونه میشه روی پارس tu5 13. میشه کامپیوتر سفری نصب کرد یا با دیاگ فعال کرد؟
گزارش
پاسخ دادن
20:10  1395/11/28

نیکزاد
2

آقای بینام قبول دارم ساندرو کیفیتش خوبه ولی خب آپشن چی؟ صندلیهاش واسه شهر بد نیست ولی شتیدم مثلا ال 90 واسه مسافرت صتدلیهاش خسته کننده میشه. موتوری که واشر موتورش میسوزه پس tu5 نیست؟ ef7 رو که خیلیا گفتن طرفش نرم احتمالا بخاطر همین سوختگی واشر موتورشه
گزارش
پاسخ دادن
20:33  1395/11/28

امید
0

پارس کد 13 صندوقش با کنترل سویچ باز میشه؟
21:35  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

خير. فقط با كليد يا از داخل اتاق باز ميشه. روي ريموت دكمه ي صندوق پران نداره
گزارش
پاسخ دادن
22:05  1395/11/27

مهدی
0

سلام من یه حواله پارس TU5رنگ سفیدتحویل مرداددارم.22واریزکردم 1میلیون و200هزارتومن هم تاالان سودبهش تعلق گرفته.هرکی خواست بگه
19:28  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
سینا
0

مصرف بنزین پارس ال ایکس صدی چنده ؟
16:48  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
4

ماشين من با كاركرد ٤٧٠٠ كيلومتر صدي ١٠ در شهر و ٨ در جاده مي سوزونه. نمايندگي(فخاري زاده در خيابان كاشاني- اصفهان) گفت از ١٠٠٠٠ به بعد حداقل ٢ ليتر كمتر ميشه. اينم گفت كه حتي تا ١١ ليتر هم جا داره.
بنظرم اگه اي سي يو بوش داشت كمتر مي سوزند.
گزارش
پاسخ دادن
03:09  1395/11/28

سینا
0

جدی 2 لیتر کم میشه؟ تو جاده میشه تقریبا صدی 6 اینکه خیلی خوبه. چرا بعد از 10000 اینطوری میشه؟
گزارش
پاسخ دادن
14:57  1395/11/28

کاربر: omid pito
1

مصرف سوخت ترکیبی به گفته ایرانخودرو هر 100 کیلومتر 7 لیتر است
گزارش
پاسخ دادن
00:49  1395/11/28

احسان
0

آقا بالاخره تغییر قیمت پارس tu5 تو سال جدید چقدره؟
11:22  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
ایسماعیل
2

کسی گیمت جدید داره به منم بگه
گزارش
پاسخ دادن
15:40  1395/11/27

پدرام
5

آقا ایسماعیل سمند قیمتش فرق نخواهد کرد همچنان سمند ارزونه میتونی بگیری.ef7 که اشانتیون بهت میدن
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1395/11/27

ایسماعیل
2

پیدرام جان
من سمند دوست ندارم
پارس چوخ گوزل
یاشاسین تراختور
یاشاسین پارس ال ایکس
گزارش
پاسخ دادن
21:41  1395/11/27

پدرام
0

یاشاسین آقا ایسماعیل
گزارش
پاسخ دادن
20:38  1395/11/28

رضا
0

دوستان درسته كه صفحه كلاچ فابريك پارس tu5 ، والئو فرانسوي هست؟
10:34  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
ناصر
0

بله درسته دیسک و صفحه پارس tu5 اصل والیو فرانسه است. و بسیار کیفیت خوبی داره
گزارش
پاسخ دادن
11:00  1395/11/27

امید
2

موتور tu5 رو با دور بالاتر باید رانندگی کرد اگر دنده مرده بدید رو دنده 3 سبک میشه ولی وقتی به موقع و با دور 3000 دنده عوض کنید هیچ افتی نداره و زود دور میگیره.این سناریو قدیمی که که گیربکسش مشکل داره و من درآوردی و ... دیگه قدیمی شده. گیربکس نرم و بیصدا و تعویض دنده ها به راحتی انجام میشه. بهتره به فکر سناریو دیگه ای برای بد جلوه دادن پارس tu5 باشید
گزارش
پاسخ دادن
11:07  1395/11/27

نیما
0

چرا تعحب میکنید مگه رنو الان قطعات فرانسوی نداره؟
گزارش
پاسخ دادن
11:12  1395/11/27

بهرام
1

علی آقا معلومه که میخوای تخریب کنی جالبه میفرمایید تو کفی هم ضعف کشش داره!!!!!!
گزارش
پاسخ دادن
11:18  1395/11/27

رضا
1

tu5 وقتی کمی دور موتور بیاد پایین واقعا ضعیفه . تو دنده های سبک نمیشه دور موتور رو راحت بالا نگه داشت چون سرعت زیاد میشه و جاده و مسیر اجازه نمیده . به همین دلیل tu5 خیلی زیاد معکوس میخوره و باید همیشه دورش بو بالا نگه داری . اگر ماشین سنگین باشه واقعا کم میاره
گزارش
پاسخ دادن
11:53  1395/11/27

سعید
0

ضریب دنده های گیربکس tu5 روی پارس خیلی ناهماهنگه
گزارش
پاسخ دادن
12:04  1395/11/27

کوروش
0

دنده های 1 و 2 پارس tu5 رو بیشتر از ماشینهای دیگه سنگین کردن که دور خوبی بگیرید تا رو دنده 3 دور بیشتری بگیرید و به این ترتیب و همونطوری که تجربه دارندگان این ماشین نشون میده سرعت سریع میره بالا. و این مورد مصرف کمتر بنزین رو هم در پی داره.
گزارش
پاسخ دادن
16:10  1395/11/27

رضا
9

واقعا كه بعضيا چه اعتماد به سقفي دارن و ميان مي گن پارس رو با سمند مقايسه كردين!!!!
آخه ماشيني كه ١٠ تومن ارزونتره بايد با هم قيمت خودش يعني تيبا و ٤٠٥ مقايسه بشه نه پارس.
سلطان خودروهاي داخلي پارس tu5. واقعا عاليه
10:29  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
هاشم
6

فعلا پارس سوارها دارن زور میزنن خودشون رو به سمند ثابت کنن.شما برید یک کم اعتماد به سقفتون رو بالا اسنقدر جلو سمند کم نیارید.برید ببینید صفحه سمند چه خبره.همش پارس سوارا میان جر و بحث کردن.یک کم اعتماد به سقفتون رو بالا ببرید برید با ماشن قرونتر از خودتون مقایسه بشید.و در آخر خنده دار ترین جمله پارس ساطان جاده ها اما در کیفیت هم رده تیبا و پراید
گزارش
پاسخ دادن
11:41  1395/11/27

امیر علی
10

سمند در حد مقایسه با پارس نیست.
گزارش
پاسخ دادن
16:19  1395/11/27

موسی
0

سمند با اون اتاق لش و قیافه پیرمردی رو با خودرو لوکس ایرانخودرو پارس مقایسه میکنید؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
12:27  1395/11/29

رضا
2

دوستاني كه ماشين مي خرن حتما لاستيك فابريكشو با لاستيك كره اي يا ژاپني عوض كنن. اتاق خيلي نرمتر ميشه. لاستيك ايراني مفت نمي ارزه
خودم كومهو انداختم ازش راضيم. دوستم زتوم خريده اونم خيلي نرمه.حيفه ٤٠ تومن ماشين بخريد و كوير تاير و يزدتاير زيرش باشه
10:27  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
کامران
0

رضا جان اختلاف قیمتشون چقدره؟ لاستیکهای خودشو چند برمیدارن.لاستیکهای خودشم بد نیست میگفتند تا 80هزارتا کارمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
16:41  1395/11/27

رضا
1

آقا كامران لاستيك خودش ٨٠ تا كار مي كنه ولي اصلا نرم نيست و چسبندگيِ لاستيك كره اي رو نداره.
مال من يزدتاير بود و ٤٠٠ برداشت و كومهو سايز ٢٠٥ برام انداخت. ٦٢٠ تومن سر دادم.
كومهو جفتي حدود ٤٩٠ - ٥٠٠ تومن هست.
گزارش
پاسخ دادن
18:49  1395/11/27

کامران
0

اوکی مرسی. کومهو چند تا کار می کنه؟
گزارش
پاسخ دادن
21:30  1395/11/27

رضا
0

حداقل ٨٠٠٠٠ كيلومتر
گزارش
پاسخ دادن
03:11  1395/11/28

محمد
0

کشش وانت پارس بهتر از خود پارس هست. این موتور ضعیفه.تو سربالایی وانتش ازم سبقت گرفت.هی معکوس میدم.جون میکنه تا بره.چرا؟ چیکارش کنم تا خوب بشه؟راهنمایی کنید.15000 کار کرد.
دلمو زده.داشبورد هم با درها توی دست انداز صدا میده.
09:32  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

دنده مرده واسه موتور خیلی مضرره.شما تو سربالایی احتمالا نمیخوای با دنده 4 بری که.پس با تعویض به موقع راحت میتونی سربالایی رو طی کنی
گزارش
پاسخ دادن
16:16  1395/11/27

محمد
0

ممنون آقا کوروش
بنده مسیرم از خوزستان به ایذه یا شهرکرد هست وهمیشه توی این مسیرم.دنده مرده نمیرم.اینقدر که باید بهش گاز بدم با 4 تا مسافر یقینا باید موتور رو چند وقت دیگه عوض کنم.نمیدونم با گرم شدن هوا و استفاده از کولر چه اتفاقی میخواد بیفته.واقعا موتور ضعیفه.پیشنهاد برای عوض کردن موتور یا اصلا خود ماشین بدین ممنون میشم از دوستان.
گزارش
پاسخ دادن
07:48  1395/11/28

رضا
1

دوست عزيز شما يا پارس xum بخر يا پارس سال
پارس xum كه داشته باشي با كولر روشن و ١٠ تا سرنشين هم تو جاده ايذه ماشين كم نمياره.
من الان پارس tu5 دارم. تا سه ماه پيش پارس سال داشتم و با ٥ سرنشين و صندوق پر پر جوري كه ماشين داشت تك چرخ مي زد ، از اهواز اومدم اصفهان. اصلا تو سربالايي هاي اون جاده كم نمياره. در واقع تنها برتري پارس سال همين كشش خوبش در سربالايي هست. در ساير موارد پارس ال ايكس سرتره
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1395/11/28

کوروش
2

ارادتمندم محمدجان. شما هر چقدر گاز بدی به tu5 هیچیش نمیشه. نه واشر میزنه و نه مشکلی پیش میاد. ولی اگه خیلی گشتاور برات مهمه و با ماشین ظرفیت تکمیل و سنگین تو گردنه هستی داداش xum بگیر بهتر از xu7 . و کیفیت بهتری داره البته به tu5 هیچوقت نمیرسه هز نظر کیفیت.
گزارش
پاسخ دادن
23:02  1395/11/28

یار احمدی
1

این موتور 16 سوپاپ هستش اما حیف که 1600 هست اگر 1800 بود واقعا عالی می شد . کمی ضعیفه تو گردنه ها الان
08:48  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
رضا
8

حسن، سمند رو نميشه با تاير پارس مقايسه كرد چه برسه به خود پارس!
دايي من سمند ef7 داره. خداشاهده از خرداد امسال تا الان بيش از ٧ ميليون خرجش كرده
يه بار واشر زد. بعد روغن ريزي شديد داشت. بعد يكي از سوپاپ ها كج شد.بعدشم مشكلات ريز و درشت ديگه اي كه رفع نميشد. بنده خدا كلي دردسر كشيد. الانم يه صداي بم وحشتناكي مي ده. شتاب و قدرتشم اصلا مثل قبل نشد.
Ef7 = سرطان
سلطان خودروهاي داخلي = پارس tu5
02:17  1395/11/27
گزارش
پاسخ دادن
حسن
3

من هم رفیقم پارس tu5 مدل94 داره به روغن سوزی افتاد .موتور تعمیر کرد سه تومن خرجش شد اما خوب گارانتی تقریبا نجانی شد.این دلیل نشد که حالا یه نمونه یراد داشته باشه پس همه ماشینا خرابی داشته باشن.شما میگی تایر پارس به سمند می ارزه.این یه نظر متعصبانه هست و هیچ جوابی نداره.ولی سمند هم امنیت هم هندلینگ هم راحتی صندلی هاش بیشتر از پارسه و ماشین شما خداوکیلی ده ملیون گرونتر نمی ارزه.البته من قصد کل کل نداشتم اما وقتی می بینم یک مرتبه خود به خود یکی میاد از ef7 توی پیج یه ماشین دیگه بد میگه واقعا باید پرسید چرا ؟ اینجا که پیج ef7 نیست.شما هم این حرفای کورکورانه رو که یه چرخش می ارزه به بقیه ماشینا کنار بذارید. این فا خیلی وقته از مد افتاده
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1395/11/27

حسن
0

من هم رفیقم پارس tu5 مدل94 داره به روغن سوزی افتاد .موتور تعمیر کرد سه تومن خرجش شد اما خوب گارانتی تقریبا نجانی شد.این دلیل نشد که حالا یه نمونه یراد داشته باشه پس همه ماشینا خرابی داشته باشن.شما میگی تایر پارس به سمند می ارزه.این یه نظر متعصبانه هست و هیچ جوابی نداره.ولی سمند هم امنیت هم هندلینگ هم راحتی صندلی هاش بیشتر از پارسه و ماشین شما خداوکیلی ده ملیون گرونتر نمی ارزه.البته من قصد کل کل نداشتم اما وقتی می بینم یک مرتبه خود به خود یکی میاد از ef7 توی پیج یه ماشین دیگه بد میگه واقعا باید پرسید چرا ؟ اینجا که پیج ef7 نیست.شما هم این حرفای کورکورانه رو که یه چرخش می ارزه به بقیه ماشینا کنار بذارید. این فا خیلی وقته از مد افتاده
گزارش
پاسخ دادن
10:22  1395/11/27

محسن
1

موتور tu5 امکان نداره ایرادات ef7 رو داشته باشه. یک چیزی بگید باور کنیم
گزارش
پاسخ دادن
21:33  1395/11/27

کاربر: PARS
8

دوستان کسی هست تحویل اسفند دعوتنامه اومده باشه؟چه خانواده پارس چه هر مدل خاصش
18:11  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
Plt
0

هنوز دعوتنامه واسه پارس lx یا خانواده پارس تحویل اسفند نیومده
به ۰۹۶۴۴۰ که زنگ زدیم گفتن تاخیر داره و شاید تا آخر هفته بعد بیاد (احتمال داره)
تحویل پارس lx میره واسه خرداد سال دیگه و پارس سال هم به احتمال قوی همون اسفند تحویل بدن
به احتمال قوی دعوتنامه خانواده پارس همونطور که دوستمون گفتن شامل پارس lx نباشه ولی شما از نمایندگی بپرس تا مطمئن بشی
گزارش
پاسخ دادن
21:45  1395/11/26

ناصر
0

دوست من عحله نکن
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1395/11/27

رضا
3

آقاي كاربر PARS ، قصد دخالت ندارم ولي حيف نيست به جاي پارس بريد 405 بگيريد؟؟
ايرادات بدنه ش خيلي بيشتر از پارسه. اصلا بدنه ي استانداردي نداره.
فوقش خواله رو بفروشيد و يه حواله ي پارس ال ايكس تحويل فروردين بخريد.
٤٠٥ هيچي نداره. حيف پول
گزارش
پاسخ دادن
00:46  1395/11/27

plt
0

گفتن تا آخر هفته بعد !!
یعنی ممکنه هر روزی تو این هفته یا تو هفته بعد صادر بشه !!!
البته به نظرم اینا اطلاعاتشون از ما هم کمتره !
تا چند روز پیش که با قاطعیت میگفتن تحویل 1 اسفند هست الان میگن احتمالا تاخیر داره !
گزارش
پاسخ دادن
08:46  1395/11/27

ef7
6

برو ef7 بخر !
همیشه انواع ef7 به صورت نقد و اقساط و شرایطی و یکی بخر سه تا ببر آماده تحویل هست
گزارش
پاسخ دادن
08:51  1395/11/27

هاشم
0

جناب ef7 احتمالا بدجور از یهef7 باختی که همینجور بی مقدمه میای مسخره می کنی.شما لیاقتت همینه که ایرانخودرو پارس رده آخر کیفیت رو با ده تومن بیشتر بهت بندازه
گزارش
پاسخ دادن
16:12  1395/11/27

کاربر: PARS
0

اگر lx نذارن مجبورم برم سراغ ۴۰۵slx ولی شما مطمعنی تا اخر هفته بعد! میاد یا تا اخر این هفته؟! هفته دیگه خیلی دیر میشه که! یعنی منتظر نباشم فردا و پنج شنبه نمیفرستن؟
گزارش
پاسخ دادن
23:16  1395/11/26

کاربر: PARS
0

اطلاعات این ۰۹۶۴۴۰ خیلی داغونه من یه پارس دوگانه تحویل فروردین ۹۵ داشتم ۹اردیبهشت بهم تحویل دادن جالبه بدونید که ساعت ۹صبح همین ۹ارثیبهشت زنگ زدم گفت ماشینتون از انبار خراسان هنوز خارج نشده و کلی نا امیدمون کرد ولی یک ساعت بعد نمایندگی زنگ زد گفت ماشینتون رسیده!!!! تازه ما ساکن جنوب هستیم و تریلی حداقل ۲روز طول میکشه تا برسه و از همون موقع بود که فهمیدم هرچی میگن دروغه و فقط برا دست به سر کردن مشتری هست!
گزارش
پاسخ دادن
09:37  1395/11/27

کاربر: PARS
10

یکبار ef7 بنزینی خریدم روزگارمو سیاه کرد دیگه پشت دستمو داغ کردم سراغ هیچ سمندی نرم صد رحمت به پژوهای بی کیفیت نسبت به سمند اونم از نوع ef7!!!!
گزارش
پاسخ دادن
09:40  1395/11/27

کاربر: PARS
4

اقا رضا من این حواله خانواده پارس رو از اشنا تونستم با قیمت مناسب پیدا کنم متاسفانه حواله خود پارس lx قیمت بالا میذارن و من بودجم فقط به اندازه ی قیمت کارخونه هست نه قیمت بازارش واسه همین میرم سراغ slx چون اونم tu5 هست و رنگ خاکستری متالش هم قشنگه همون رو برمیدارم چون چاره ای ندارم دیگه
گزارش
پاسخ دادن
09:46  1395/11/27

پدرام
2

دوستان از ماشین چه انتظاری دارین؟ همین که با یک سرعت نرمال شتاب خوب بتونه ما رو به مقصد برسونه کافیه
16:37  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
میلاد
7

مشکل گیربکس پارس lx پایه و اساس نداره و این ماشین هیچ مشکل گیربکس نداره
16:18  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
رضا
7

گيربكس اين ماشين هيچ مشكلي نداره. مال من فقط كني در دنده ٣ زوزه داره كه ايرانخودرو براي خودروهاي سمند و سورن و دنا و پارس و 405 با تعويض ماهك گيربكس اين مشكلو رفع مي كنه.
من از اين ماشين واقعا راضيم فقط بعضي قتا داشبوردش سر و صدا داره(تو هواي سرد).
گزارش
پاسخ دادن
19:37  1395/11/26

امید
0

دوستان زمزمه هایی از گرانی ماشین میرسه تو سال جدید. شما فکر میکنید و یا منبع دقیقی دارید که افزایش قینت چقدره؟؟؟
16:16  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
کوروش
0

مشکل اساسی ef7 تو قطعات دقیق ماشینکاری شده است و این قطعات روی هم کامل مونتاژنمیشوند و موجب روغن ریزی میشوند ووقتی که موتورef7 تعمیر بشه و قطعات دمونتاژ بشه اونوقت بستن و مونتاژ کردن بسیار سخت میشه و روغن از درزهای قطعه شروع به روغن ریزی می کنه.
16:13  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
وحید
0

سلام دوستان. من قصد خرید پژو پارس TU5 رو دارم. بعد از کلی تحقیق تو سایتها و نمایندگیهای مختلف جوابهای ضد و نقیض گرفتم و هنوز به نتیجه کامل نرسیدم.
آیا این خودرو از نظر فنی قابل قبول هست و پس از خرید مجبور نیستم هر هفته برای تعمیرات و ... به نمایندگی مراجعه کنیم؟ (بحث کم بودن کشش تو سربالایی اصلا برام مهم نیست) آیا ایرادات مدلهای 93 و 94 شامل گیربکس و کلاچ تو مدل 95 حل شده یا نه؟
خیلی ممنون میشم راهنمایی کنید.
10:37  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
رها
15

گیرکس هیچ ایرادی از اول هم نداشته دنده ها به راحای جا میرند و زوزه نداره. مشکل کوتاهی دوشاخه کلاچ بود که بهینه شده تو مدلهای جدید و اگر دوستانی که مدلهای سالهای قبل رو دارن حتما تعویض کنند این قطعه رو که واقعا کلاچ نرم نیشه حتی نرمتر از پراید. دیسک و صفحه فابریک خودش هم والیو اصله و اگر بخواهید عوض کنید در صورت نیاز و کارکرد بیشتر که باید طبیعتا همه خودروها عوض کنند نمایندگی دیسک و صفحه ترک نصب می کنه که عالیه و تاکید میکنم اگه مشکلی داشته باشه و کارکرد ماشین زیاد باشه وگرنه نیازی نیست. فوق العاده ماشین نرم و بیصداییه.ولی بازم به قول دوستمون ماشین ایراتیه دیگه انتظار بنز رو نباید داشته باشیم ولی به طور قطعی زیر 60 تومن بین ماشینهای ایرانی و چینی حرف اولو میزنه.هم آپشنهای خوبی داره و هم موتور بادوام.و صندلی های طبی و هندلینگ عالی.واسه فروش هم مثل پول نقده با افت کمتر به راحتی درعرض یک ساعت به فروش میره.
گزارش
پاسخ دادن
11:43  1395/11/26

پوريا
1

من كاتاليزور منيفولد اگزوز را درآوردم يكذره صداي موتور بيشتر شده ولي در عوض سربالايي را مثل جت شتاب ميگيره بالا ميره
گزارش
پاسخ دادن
13:12  1395/11/26

رضا
13

آقا وحيد سلام
من بيشتر از دو ماهه كه پارس tu5 خريدم. تا الانم ٤٧٠٠ كيلومتر باهاش رفتم. يه مسافرت ٢٣٠٠ كيلومتري هم باش رفتم. واقعا ازش خوشم اومد. موتورش عاليه. كم صدا و فرز.
تنها موتور ايرانخودرو كه هنوزم كيفيت داره tu5 هست.
اگه از ماشين درست نگهداري كنيد تا چند سال خرجي نداره.
گزارش
پاسخ دادن
13:18  1395/11/26

وحید
0

خیلی ممنون از دوستانی که پاسخ دادند.
لطفا دوستان دیگری هم که این خودرو رو اخیرا (مدل 95) گرفتن با در موردش اطلاعات مستند دارند، تجربیاتشون رو در مورد این ماشین بگن تا بتونیم تصمیم درستی بگیریم.
با تشکر
گزارش
پاسخ دادن
14:09  1395/11/26

محسن
10

آقا پوریا کاتالیزر های الان طوری طراحی شدند که جلوی دود رو نمیگیرند و گازهای خروحی با چرخش داخل کاتالیزر مواد سمی اونها جدا شده و فیلتر میشند با تعویض به موقع میتونی شتاب موتور رو بیشتر کنی و نیازی به درآوردن کاتالیزر نیست. متاسفانه با این کار دود و مواد سمی مستقیما وارد محیط میشه و هوارو بیشتر آلوده میکنه و نتیجه اینکه دودش میره به ریه های زن و بچه خودمون.ضمن احترام به شما
گزارش
پاسخ دادن
14:36  1395/11/26

مهرداد
10

خارج کردن کاتالیزر و یکسره کردن اگزوز باعث آلودگی محیط زیست میشه خواهشمندیم از این کار پرهیز کنید
گزارش
پاسخ دادن
16:21  1395/11/26

موسی
9

آقا وحید پرشیا tu5 بهترین ماشینه. شک نکن. فقط یک سر برو تعمیرگاه ها و از مکانیک ها سوال کن
گزارش
پاسخ دادن
16:24  1395/11/26

ساسان
4

من از خرداد پارس ال ایکس دارم و تا حالا فقط به خاطر صدای لنت عقب رفتم نمایندگی ، که با تعویض لنت صدا قطع نشد و بی خیال شدم تا بعدا لنت خارجی بندازم. ولی گیربکس و دنده ها خدا را شکر تا حالا مشکلی نداشته
گزارش
پاسخ دادن
20:30  1395/11/26

محمد
0

ماشين من هم مدل ٩٥هست وكيت كلاچ هم عوض كردم ولي دنده ها به خوبي جا نميره تنها مشكلش فقط همينه
گزارش
پاسخ دادن
00:11  1395/11/27

کاربر: omid pito
2

بعله میگن ایرادات در مدل 95 به بالا حل شده (دوسانی که دارن و داشتن) و بهتر از سری قبلی شده ولی در هر صورت ماشین ایرانیه دیگه و به دارنده ماشین و هم به شانس بستگی داره
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1395/11/26

امین
12

متاسفانه پارس قدیمی و تکراری شده اما باز خیلی بهتر از این اسباب بازی ef7 هست یا اون تندر که اصلا سواری و راحتی اتاق و کولر و تعادل نداره . ولی بدترین انتخاب سورن هست . همسایه ما سورن داره مدل 92 هست . توی 3 سال بدنه اش اینقدر وا رفته و بین سپر و بدنه فاصله افتاده که حال آدم از دیدنش بهم می خوره . انگار آرپی جی خورده . جالبه که ماشین خونگی هم هست .
سمند هم بدنه اش زود میافته اما باز از سورن بهتره . دنا که بدنه اش واقعا افتضاحه . سرهم بندی محضه . کاپوتش انگار کاپوت این کامیون بنز های قدیمیه . همیشه 3 سانت انگار باز مونده. هر جوری نگاه میکنی می بینی هنوز پارس بهترین انتخابه
10:05  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
علی
8

ای اف7 که اصلا موتور نیست که اصلا بخواهی در موردش حرف بزنی و براش پولی بدی
گزارش
پاسخ دادن
10:17  1395/11/26

کوروش
7

هنوز ماشینی با شرایط پارس تولید نشده که همه شرایط رو باهم داشته باشه.شما 42 تومن میدی بابت ساندرو اما دریغ از یک آپشن معمولی. و به قول دوستان ایستاده رانندگی میکنی چون صندلی هاش نیمکتیه و مشکلات دیگه.ال 90 هم که مثل ساندرو هیچ چی نداره.سورن هم که بدفروشه و اتاق سنگینی داره و بعداز مدتی سروصدا میکنه. یا باید بری ماشین خارجی با کارکرد بالابگیری که واقعا ریسکه و قطعات گرونی داره. یکی از دوستان هیوندا سوناتا yf با کارکرد 144 و مدل 2011 گرفته مصرفش خیلی بالاست صدی 11 و 12 و ماشین خیلی سنگینه و شیشه جلوش سمت شاگرد شکست 350 تومن هزینه کرد. خرج محضرش 1500 تومنه و واقعا سواری خوبی نمیده ماشین دیر راه می افته و تنبله. الان پشیمونه. قطعاتش خیلی گرونه. الان کلی توش ضرر میکنه اینم از ماشین دست دوم خارجی
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/11/26

حسن
1

ef7 خیلی خوب نیست. ولی اینقدر هست که شما ماشین ده میلیون گرونترتون رو می خواهید باهاش مقایسه کنید وسعی کنید به خودتون بقبولونید که ماشینتون از ef7 بهتره.ضمنا کسی که به ef7 بگه اسباب بازی قطعا هیچی بارش نیست و اصلا لیاقت بحث کردن رو نداره.شما حالا سعی کنید خودتون رو قانع کنید ده تومن بیشتر دادید ماشین بهتر گرفتید.
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/11/26

محمد
5

هیچ کسی ef7 رو با پارس مقایسه نکرده . اصلا ef7 جعلی در حدی نیست که بخواد با پارس مقایسه بشه . بحث خرید و انتخاب خودرو مطرح بود که اسمی از ef7 اومد وگرنه مجموع فروش انواع و اقسام ef7 رو در این چند سال که در نظر بگیری به اندازه فروش دو ماه پارس نبوده . پارس ماشین ارزانی هم نیست که بگی بخاطر ارزانی میخرن . انواع ef7 شامل سمند و دنا و سورن بازار رقابت رو کاملا به رقیب ها و به خصوص پارس باختند . ef7 رو هم ماشینی نصب بشه دیگه مشتری نداره چون به همه اثبات کرده که یک موتور جعلی و پر نقص هست
گزارش
پاسخ دادن
15:15  1395/11/26

رضا
3

حسن اولا كه كسي سمند رو با پارس مقايسه نكرد. برا پارس افت داره اين كار
دوما مگه فقط سمنده كه اي اف سون داره؟؟؟؟ دنا و سورن چين پس؟؟
يعني هر كس گفت اي اف سون ، منظورش سمنده؟!!
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/11/26

ساسان
2

ef7 روی دنا هم هست اگر مقایسه ای باشه دنا با پارس ال ایکس مقایسه میشه که تقریبا هم قیمت هستند و 10 میلیون اختلاف قیمت ندارند حسن خان
گزارش
پاسخ دادن
20:26  1395/11/26

حسن
2

شما بطور خودجوش وبدون هیچ دلیلی بحث ef7 رو مطرح کردید.پارس در حدی نیست که با سورن و دنا مقایسه بشه.کیفیت این دو ماشین به شدت از پارس بالاتره.پارس با سمند قابل مقایسه هست.مردم به همون دلیلی الان پارس می خرن که پونزده سال پیش پیکان می خریدن.شما تاحالا اصلا سوار سورن یا دنا نشدین.ضمنا ef7 چه ایرادی داره که xu7 یا tu5 اون ایراد رو نداره.شما یه چیزی شنیدید وهمون رو تکرار می کنید بدون اینکه تحقیق عملی کنید.شما باید یاد بگیرید خودتون به نتیجه برسید نه اینکهبه حرف دلال و عوام کوچه بازار گوش بدید
گزارش
پاسخ دادن
20:29  1395/11/26

ناصر
0

آقا حسن برو نمایندگی مرکزی تهران میبینی ef7 چه ایراداتی داره. این موتور و متعلقاتش از همه جاش روغن ریزی داره و نمیتونند نشتی روغنشو قطع کنند.این یک ایراد بزرگ. این موتور کشش ضعیفی داره مخصوصا واسه اتاق سنگینی مثل سمند. و اگه حواست به آمپر نباشه زود واشر میزنه اینم یک ایراد دیگه. گرانی قطعات موتور و متعلقات هم اضافه کن. تعمیرکار کم و رغبت نداشتن به تعنیر موتور ef7 هم که هر مکانیکی بری متوجه میشی. در حالی که موتورtu5 هیچکدوم از این ایرادات رو نداره. سوال دارم چرا این موتور تو بین نمایندگی ها و مکانیک ها و مردم بدنامه و همه ازش فرار می کنند. خب برادر همین موارده دیگه. حتما از بازار بد خرید و فروش ef7 اطلاع داری. همین سورن رو ببیتید با وجود کلی آپشن و با موتور ef7 بازار خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
09:09  1395/11/27

حسن
0

ناصر خان.مشکل روغن ریزی در تولیدات ایرانخودرو عمومیه.اگر شما ندیدید دلیل نمیشه منکر بشید هم tu5 همxu7 وهم ef7 بعد از مدتی کارکرد مقداری نشتی روغن دارن که کم و زیادش بستگی به شانست داره.دوما قطعا کشش ef7 ازtu5بیشتر هست که هم در عمل چه در روی کاغذ این ثابت شده.ضمنا واشر زدن عموما برای مدل های 91 تا 93 بود که همه ماشین ها بدلیل تحریمها این مشکل رو داشتن.سومااز خیلی از موتورها تعمیرکارای کوچه بازار سر در نمیارن قطعا این دلیل بد بودن نیست همین tu5رو خیلیا بلد نیستن تعمیر کنن. واما چرا مردم کمتر سراغef7 میرن این هست که ظاهر ماشین سلیقه ای هست اگر غیر این بود همه مردم دنیا فقط بی ام و می خریدن ولی در مورد خود موتور این هست که یک مشت تعمیرکار بی سواد و دلال تبلیغ منفی علیه این موتور می کنن و تحریم ها هم باعث این شد که وقتی تازه داشت این موتور جا می افتاد با افت کیفیت مواجه بشه.در کل برای خرید ماشین خودتون یه بار پشت اون ماشین بشینید و الا بد سرتون کلاه میره
گزارش
پاسخ دادن
16:09  1395/11/27

کاربر: PARS
1

سلام دوستان امروزم ۲۶ بهمن شد ولی دعوتنامه خانواده پا س من تحویل اسفند هنوز نیومده،تکلیف چیه؟پس کی میاد؟من ماشین رو نهایتا تا اواسط اردیبهشت میخوام.فقط ای سی یو کروز هست یا کانتینانتال؟
10:01  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
plt
1

میگن دعوتنامه همین روزا میاد ولی واسه تحویل رو خرداد حساب کن
الان پارس lx کلاً شده کلاس 13 با ای سی یو کروز
گزارش
پاسخ دادن
10:23  1395/11/26

احسان
2

سلام دوست عزیز برای تحویل بهمن شد 20 اردیبهشت برای تحول اسفند که فکر کنم اواخر خرداد بشه
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1395/11/26

سعید
0

دوست عزیز تو دعوتنامه هایی که پیش فروششون به صورت خانواده پارس بوده فقط پارس سال و پارس دوگانه(درصورت تولید شدن) قابل انتخاب هست و پارس lx تو دعوتنامه ارائه نمیشه
شما یا باید دعوتنامه رو بفروشی و پارس lx ثبت نام کنی یا همون پارس سال رو بگیری
گزارش
پاسخ دادن
15:45  1395/11/26

شهاب
0

سلام به دوستان دوست عزيز آقا سعيد من شهريور خانواده پارس ثبت نام كردم نمايندگي قناديان اصفهان مسئول اونجا كه خدا خيرش بده بمن گفت تا 99درصد تو خانواده پارس LX هم هست تا حالا نشده كه خانواده پارس اين مدل رو نداشته باشه ما هم ثبت نام كرديم و اين مدل هم بود الان هم بعد از ظهر ميرم خودرو رو تحويل بگيرم
گزارش
پاسخ دادن
11:09  1395/11/27

کاربر: PARS
0

شما تحویل اسفند هستید؟خبر ندارید دعوتنامه ها گی میاد؟من خانواده پارس هستم و میخوام LX رو بخرم.شما پیگیری کردید از تهران؟!
گزارش
پاسخ دادن
14:12  1395/11/26

Van
0

سلام دوستان من پارس ال ايكس تحويل بهمن ثبت نام كردم دعوت نامه هم آذر ماه اومد تحويلش افتاد ٨٠روز بعد واريز مابه تفاوت..به نظر شما سر ٨٠ روز ماشينم مياد يا بازم تاخير داره؟؟؟
09:48  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
m
0

تحويل ميشود
گزارش
پاسخ دادن
09:59  1395/11/26

شهاب
0

تاخير داره من 18 شهريور ثبت نام كردم تحويل 30 آذر 18 آبان دعوتنامه اومد تحويل 75 روزه يعني 10 بهمن امروز هم 26 بهمن پيام داده شماره شاسي رو اعلام كرده براي دانلود سامانه همراه ايساكو براي تلفن همراه رفتم توي سايت ديدم 24 بهمن فاكتور شده يعني غير تاخير اوليه اينجا هم 14روز تاخير داشته تازه احتمالا مدل 95 ميخوره كه واقعا دلم ميسوزه براي 20 تا 25 روز يك سال از مدل ماشين ميوفته
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1395/11/26

سعيد
11

دو ماهه تحويل گرفتم عجب ماشين خفنيه واقعا با استايل داشبورد و آپشنهاش حال ميكنم موتور نرم كم مصرف و پرشتاب tu5 هم برخلاف نظر منفي بافان عملكردش رو اين ماشين فراتر از انتظاره به نظر من تا 60 ميليون ماشيني بهتر و مطمئن تر از پارس Lx در بازار وجود نداره
08:30  1395/11/26
گزارش
پاسخ دادن
عبدی
4

من حدود یک ساله پرشیا tu5 گرفتم واقعا با نظر شما موافقم از همه لحاظ عالیه تنها ضعفش اینه که کمی تو سربالایی ضعیف تر از مدل 1.8 هست اما در عوض مزایای خیلی زیادی داره
گزارش
پاسخ دادن
10:08  1395/11/26

حسین
1

پسرخاله بنده دو روز نیست این خودرو را از نمایندگی تحویل گرفته متاسفانه امروز گیربکسش مشکل پیدا کرد
23:07  1395/11/25
گزارش
پاسخ دادن
سجاد رضایی
11

خداروشکر ایراداتشو بیشتر بگین مردم کمتر بخرن
تعداد پارس ال ایکس زیادتر از این نشه
خیلیا خوش ندارن ماشینی که سوار میشن زیر پای هرکسی باشه
گزارش
پاسخ دادن
23:35  1395/11/25

ساسان
3

احسنت جناب سجاد رضایی ، به بهترین نکته اشاره کردید.
گزارش
پاسخ دادن
10:01  1395/11/26


ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 39 نظر
X33 Cross cvt 35 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تاراv4 تحویل تیر : سلام تاراv4 سفید پیش فروش ثبت نام دی ماه۱۴۰۳ صدور دعوتنامه۱۴اردیبهشت۱۴۰۴ قیمت کل۹۱۲۱۰۰۰۰۰۰ریال
بهزاد : منم شاهین g هفته چهارم مرداد هستم. فع خبری نیست. اگه بیاد تبدیل میزنم. احتمالا هم افزایش قیمت بخوره. و هم تکمیل وجه که کردیم آخرسر باز جی ال بدهند. طبق قرارداد مبلغ مازادو برمیگردونن تو حساب متقاضی. سایپا کارش حساب کتاب نداره فقط دنبال منافع خودشه.
آرمین : دقیقا چون منم ۶ بهمنیم فاکتور نشده
شاهین : حاظر من هفته ۴مردادماه هستم وهنوز هیچ پیامی نیومده اگر پیام تبدیل هم بیاد انتخاب نمیکنم ما که دو سال و خورده ای صبر کردیم برا جی این چن ماه هم روش وسلام شد تمام
آرش خریدار j4 مشکی : سلام بعد از سه تا چهار ماه پس از تحویل واریز میکنن البته اگر بخواهید میتونید زودتر برید یه شکایت ثبت کنید
X5 : سلام کسی اطلاع داره صدور پلاک و مدارک چه زمانی سبز میشه صدور پلاک سبز بشه یعنی چه
یوسف : خرداد بودیم ۱۳ اسفند پیامک اومدمهلت واریز . ۲۷ اسفند زمان تحویل خودرو رفیقم ۱۸ ام واریز کرد ۲۷ ام زنگ زدن بیا ماشین ببر من دیر متوجه شدم تا پول جور کنم ۲۷ ام واریز کردم ۱۱ اردیبهشت تحپیل گرفتم. میخوام بگم زود واریز کنی همون ماه ب ۱۰ روز نشده خودرو رو تحویل میگیری
سالار : جناب کذاب نباش شما خودت احتمالا کلا اهل دروغ هستی همه رو مثل خودت میبینی من به حرف اکتفا نمیکنم چیزی که دیدم رو قبول دارم محمد همکار منه ما با اختلاف یک روز پول واریز کردیم اون 5 شهریور من 6 شما و رفقاتون هم اگه به چیزی اعتقاد دارید شک نکن این تهمت دروغگویی که به من نسبت میدی رو روزی خواهی تاوان داد که دستت از همه چی کوتاه اگه این سایت میشد مستند بزاری بهت اسنادش و میزاشتم حالا هر طوری دوستان میخوان فکر کنن و خیال بافی کنن راحت باشن اگه دنبال دروغ بودم میگفتم خودم فاکتور شد که هنوز منتظرم عزت زیاد
بهارj7 : دوستان واریز نقدی های مربوط به j7هم همینطور فرایندش طولانی و با تاخیر فراوان هست ؟
صدرا : از این لیک وارد مشاهده وضعیت بشید https://www.saipacorp.com/fa/salepage/customercarstatus
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
آذر : سلام کسی از دوستان تحویل اسفند ماه،تونسته جریمه تاخیر و بگیره،مراحل دریافت جریمه تاخیر چجوری هست
افشار : چرا الکی از خودت حرف درمیاری خواهشا
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : داداش همون کد پذیرشت توی قرارداد
مرتضی آریزو 6پرو : خبری نشد چقدر می‌خوان افزایش بزنن
رضا 23مهر : کجا کد باید بفهمیم چنده داداش میشه کمک کنید
محمد 19مهر : همون رنگ مشکی عقب هنوز
مرتضی علی : دوستان رانا تولید نمیشه فقط سمند میدن موتور واشر
اطلس 8مهر : رنگ مشکی
اطلس تکمیل وجه 29مهر403 : خدا نگذره ازشون
x55pro : من تاریخ درخواستم 23 بهمن نقدی بود هنوز فاکتور نشدم