امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکساتوماتیک
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)11.2
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6.38
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)8.15
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین5
طول (سانتی‎‏متر)450
عرض (سانتی‎‏متر)170
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)187
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)14.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
دماسنج خارجیدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواجلو
تهویه مطبوعدارد
دوربین عقب/سنسور پارکدارد
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

171350 نظر

بهنام غیوری
6

دنامو با هزار آرزو فروردین ۹۶ تحویل گرفتم. خرداد موتور ef واشر زد تا الان ۳ میلیون خرجش کردم هنوزم موتورش درست نشده و صدای تراکتور میده. الان گذاشتم نمایشگاه ۳ میلیون زیر قیمت ولی مشتری نداره. میخوام پارس tu5 بردارم ولی هیچ کدوم از صاحباش حاضر به فروش نیستند از بس از ماشینشون راضی هستند.
18:50  1396/07/22
گزارش
پاسخ دادن
الیاس
7

چرند نگو اینطور که تو نوشتیه فکر کنم حتی پیکان هم نداری چون هر ادمی میدونه که مدل ۹۶ گارانتی داره و نیاز به هزینه نداره.هرچقدر رستمی و بقیه دلالها میخواید ای اف۷رو خراب کنید ولی دیگه بعد ۹۷ همچی مشخص میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:11  1396/07/22

بهنام غیوری
1

ببخشید دروغ گفتم عذاب وجدان گرفتم
گزارش
پاسخ دادن
19:22  1396/07/22

محمد
2

چرا #عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟؟؟؟؟؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
23:06  1396/07/22

رضا
4

پارس تیوفایو داشتم مدل ۹۴ بدبختم کرد ، کیفیت قطعات پایین، گیربکس مشکل دار، دنده ها بد جا رفتن ، صدای داشبرد، خلاصه زیاد خوب نبود و با ۴ تومن زیر قیمت فروختم،

و الان دنا خریدم فقط میشه گفت بهترین ماشین زیر پنجاه تومنه و اصلا با پارس قابل مقایسه نیست.
17:57  1396/07/22
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

ببخشید اشتباه نوشتم. سورن داشتم که اشتباها توی متن پارس تیو نوشتم.
گزارش
پاسخ دادن
18:14  1396/07/22

الیاس
3

چرند نگو اینطور که تو نوشتیه فکر کنم حتی پیکان هم نداری چون هر ادمی میدونه که مدل ۹۶ گارانتی داره و نیاز به هزینه نداره.هرچقدر رستمی و بقیه دلالها میخواید ای اف۷رو خراب کنید ولی دیگه بعد ۹۷ همچی مشخص میشه
گزارش
پاسخ دادن
19:15  1396/07/22

رضا
0

با اسم کاربری خودت پیام بزار بی هویت معلومه خودت سورن داری ، و پشیمونی ازش ؟؟؟!!!
گزارش
پاسخ دادن
19:40  1396/07/22

مرتضی
2

سلام دوست من قربان شکلت همه این فرغونها یه گیربکس دارن چرا حرف بیخودی میزنی اونی که روی پارس نصبه همون روی بقیه نصب میکنند من پارس ندارم ولی نقد سازنده کنید یکی میگه دنا امسال تحویل گرفته سه میلیون خرج کرده اخه ماشین صفر خرج داره؟ از کیفیت موتور بگید مرد باشید اگه مشکلی میبیند به درستی بگید به کجا داریم میریم با این دروغهایی که میگیم مسلما به سمت جهنم رهسپاریم
گزارش
پاسخ دادن
08:13  1396/07/23

ناشناس
0

داداچ داری اشتباه میزنی ها سورن و دنا که دوتاش موتور ef7 دارن از لحاظ موتوری فرقی ندارن که میگی یکی بدردنخور یکی عالیه
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1396/07/23

صفری
0

سلام دوستان من ماشین رو 4/7/96تحویل گرفتم ولی سود تاخیر رو بهم ندادن کسی میدونه چند روزه سود تاخیر رو میدن
17:14  1396/07/22
گزارش
پاسخ دادن
سجاد
0

تاریخ ثبت نامتون کی بوده؟؟ تحویلیه چه برجی بودین
گزارش
پاسخ دادن
21:14  1396/07/22

سامان
0

سلام کسانی که فاکتور شدن تاریخ ثبت نام و تکمیل وجه رو اعلام کنن.ممنون
16:26  1396/07/22
گزارش
پاسخ دادن
سعید از تالش
0

سلام به دوستان

من اذر 96خودرو tu5 ثبتنام کردم تحویل مرداد ماه هستش ولی تا الان فاکتور نشده کسی خبر داره تا چقدر تاخیر داره؟
10:24  1396/07/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد طاها
0

به همين زوديا مياد از منم 5 مرداد بود دو هفته پيش امد
گزارش
پاسخ دادن
13:17  1396/07/22

ظفر
0

سلام
متم 6مرداد بودم یک هفته است که تحویل گرفتم
گزارش
پاسخ دادن
15:34  1396/07/22

نیما
0

سعیدجان منم همون خرابه آسوبار ثبت نام کردم شهرکه بی کلانتر باشه قورباغه واسه خودش میزنه میگیره معلوم نیست چایی که قانون نباشه همین میشه یارو واسه گرفتن بنز ولامبورگینی .مازراتی این همه عذاب نمیبره که ما واسه این لگن داریم عذاب میبریم
گزارش
پاسخ دادن
13:41  1396/07/23

lx
0

سلام خدمت دوستان عزيز بالاخره ماشين منم فاكتور شد انشاالله مال شما هم بزودي فاكتور بشه ثبت نام خرداد تاريخ فاكتور نهم مرداد بوده كه بيستم مهر فاكتور شده
23:19  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
علی
0

مبارکت باشه. تاریخ تکمیل وجه و تحویل سیستمی رو لطفا اعلام کنید.
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1396/07/22

محدثه
0

سلام میشه بگید چقدر سود تاخیر چقدر دادن بهت
گزارش
پاسخ دادن
11:08  1396/07/22

علی
0

سلام میشه بگید کلاس ماشین ۱۳ فاکتور شد یا ۱۵ و جریمه تاخیر چقدر براتون حساب کردن
گزارش
پاسخ دادن
13:46  1396/07/22

سعید
3

سلام اطلاعاتی راجع به پژو چینی میخام با تشکر
19:50  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
بیطرف
14

برو توی پیج دنا و سمند از بس بی مشتری و لش هستند و بیخ ریش صاحبشون هستند زودتر نتیجه میگیری
گزارش
پاسخ دادن
23:04  1396/07/21

رستمی
7

سلام دوست عزیز چیزی به نام پژو چینی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.گول حرفهای غیر معقول و با اهداف خاص را نخورید.قطعات چینی در تمام خودروهای تولید داخل و خارج از کشور حتی برندهای خیلی معروف و به نام وجود دارد.پس دوستان تا یک قطعه کوچک مثل سنسور یا لامپ را در یک ماشین میبینند میگویند ماشین چینی هست.
گزارش
پاسخ دادن
00:39  1396/07/22

منصور
5

رستمی پس میشه بگی اون ۳۰۱ که تو چین منتاژ میشه چیه؟؟ .چینی داریم تا چینی.چینیه تحت نظارت با چینی بی کیفیت فرق میکنه. که محصولات داخلی از پراید گرفته تا نور چشمیه ویرانخودرو یعنی دنا همشون بی کیفیت هستند.حالا یکی کمتر بب کیفیته مثل دنا و سمند یکیم بیشتر مثل پراید و پارس و ۴۰۵ .
گزارش
پاسخ دادن
13:07  1396/07/22

رستمی
2

سلام دوست عزیز پژو در چندین کشور داره تولید و مونتاژ میشه یکی از این کشورها چین هست خوب مشکل شما دقیقا چی هست؟شورلت و نیسان هم داره توی هند مونتاژ میشه.من واقعا نمیدونم شما چرا وقتی اسم چین میاد تن و بدنتون می لرزه.شما چنتا اسباب بازی و چنتا ابزار درجه 3 و درجه 4 و 5چینی که تاجرهای سودجوی ایرانی وارد کردن دیدید فکر میکنید هر چیزی که ساخت چین باشه بی کیفیت هست.شما برید جنس استاندار و درجه یک چینی را ببینید بعد نظر بدید.
گزارش
پاسخ دادن
13:35  1396/07/22

منصور
6

رستمی .من میدونم جنس های درجه ۱ چینی خوبن .ولی الان خودت اشاره کردی که تاجرای سود جوی ایرانی بیکیفیتشون رو وارد میکنن .خب اینجاهم ایرانه و بیکیفیتها همیشه وارد میشه .سمند و دنا و پژو هم نداره همه باهم تو ویرانخودروی لعنتی تولید و منتاژ میشن و چون پژو های ایرانی تو دنیا تولید نمیشن دیگه برای پژو فرقی نمیکنه که ایران چی بریزه داخل ماشیناش
گزارش
پاسخ دادن
14:11  1396/07/22

رستمی
18

سلام بهترین موتوری که وارد ایران شده tu5 هست.تا حالا هیچ مشکلی نداشته و سالها هست که امتحانش را خوب پس داده چه روی 206 و چه روی پارس.......و سند این ادعا هم اینکه سالها هست روی 206 داره به خوبی کار میکنه برید از اونایی که 206 مدل پایین دارن سوال کنید همه راضی هستن.اما در عوض بدترین موتوری که وارد ایران شده و در ایران تولید شدهef7 هست این موتور معروف به سرطان میباشد و هر کسی که روی ماشینش داره از این موتور میناله.وقتی خراب بشه مصیبت هست مصیبت.....برید از اونهایی که سمند یا دنا ef7 دارن سوال کنید.البته نه ازدلالها از دارندگان این جور ماشینها سوال کنید اونوقته که درد دلشون باز میشه شروع میکنن به آه و افسوس......
18:07  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین
7

خوشم میاد هی خودت با این نام و نام های دیگه میای سمند رو خراب میکنی و خودت هم هی به خودت لایک میدی بدبخت .موندم چطور یسال دیگ بعد توقف پارس چطور نون در بیاری. ای پی سرورت با چنتا دیگه مشترک بود
گزارش
پاسخ دادن
22:56  1396/07/21

واقع بین باش
1

داداش ۲۰۶ تیپ ۵ tu5 هستش . سالها منظورت از کیه ؟ قبل ۹۰ موتورا فرانسوی بودن
گزارش
پاسخ دادن
15:01  1396/07/24

نادم
12

پارس ۸۸ داشتم از خوبی دلمو زد خام شدم رفتم فروختمش یه سمند پایه گاز سوز ef7 برداشتم که بدبختم کرده. افسوس که پشیمونی سودی نداره
14:55  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
منصور
8

تو فقط رستمی با اسمهای دیگه بیا ادعا کن سمند خریدیه و خراب بوده و هی به خودتم لایک بده.بدبخت دلال.توی صفحه پارس هرکس ای اف۷ و سمند داشته همشون بدون استثناء ماشیناشون افتضاح بودنه .ولی در واقعیت بیشترن راضی بودنه.هرکس میخوات ماشبن بخره فقط باید با صاحبان ان ماشین گفت و گویی داشته باشه تا متوجه بشه که چی بده و چی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
13:10  1396/07/22

احمد
1

سلام پارس صفر تازه خريدم از بیرون از سمت راننده صداي مث وزش باد مياد ، همشون اينجوريه ؟؟
12:33  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
واقع بین باش
0

هی گفتیم نخر اینم مزدت
گزارش
پاسخ دادن
15:04  1396/07/24

سامان
0

سلام خبری از فاکتور نیست؟ من 95/08/29 ثبت نام کردم تحویل تیرماه بود.96/03/20 هم تکمیل وجه کردم الان یازده ماه از تاریخ ثبت نام میگذره. دوستانی که فاکتور شدن تاریخ ثبت نام و تکمیل وجه رو اعلام کنن.ممنون
10:08  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
Ix
0

سلام داداش من تاريخ فاكتورم٩مرداد هستش هنوز فاكتور نشده حالا حالاها بايد صبر كني
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1396/07/21

امیر
0

با سلام 95/8/8 ثبت نام کردم 96/5/17 تحویلم بود که تا حالا خبری نیست
گزارش
پاسخ دادن
21:29  1396/07/21

سعید
0

سلام داداش شما کلاس ماشینت چندهستش
گزارش
پاسخ دادن
01:37  1396/07/22

سهیل
0

سلام امیر اقا شما کدوم استان هستی و کلاس ماشینت چی هس چون از من ۱۶ مرداد بود دوروز پیش فاکتور شد
گزارش
پاسخ دادن
01:41  1396/07/22

سیاوش
5

من پنج ماه پيش پارس خريدم ، اولش فكر ميكردم پشيمون ميشم ولي


الان خدارو شكر خيلي خيلي خيلي پشيمونم ،

مصرف زياد سنگين صداي زياد عيبهاي عجيب
02:27  1396/07/21
گزارش
پاسخ دادن
س
1

پارس فوق العادس ، با این نظر و نظرات کاملانادرست و دروغ و اشتباه در مورد پارس فقط خودتونو خسته میکنید وپارس محشره از هر لحاظ تاهمیشه
گزارش
پاسخ دادن
23:59  1396/07/22

دوست
0

به امید روزایی که همه ایرانیا بین بوگاتی و مازراتی و پورشه با هم کل کل کنن واما بعد.... دوستان کسی فاکتور نشده انگار پولامون جاش امنه دیگه خبریشون نیس اقایون خودرو ساز
21:39  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
حسین
0

دوستان کسی اطلاع داره تحویل اذر دعوتنامش کی میاد ومبلغش چقدره 19 پول دادم
گزارش
پاسخ دادن
11:28  1396/07/21

ناشناس
0

تحویل اذر یعنی سه ماه حداقل بزار روش شما از عید نوروز به بعد منتظر فاکتور باش یا اینکه چند بار با تشر عصبانیت باهاشون تماس بگیر جلوتر میندازن
گزارش
پاسخ دادن
00:31  1396/07/25

لولایی
2

سلام دوستان از بین خودروهای تولید داخل فقط پراید خوبه از همه ماشینها کم خرجتر و استهلاک کم و مصرف پایین خرکار.قیمت پایین نه سرسیلندر میسوزونه و نه روغن ریزی داره فقط و فقط یه راننده ماهر و زبردست میخواد که اونو نکوبه به گاردریل و در و دیوار بعد بگه ایمنیش کمه.توی همه جادها محدودیت سرعت وجود داره حتی توی آزادراه شما نمیتونی بیشتر از120 تا بری پراید هم که 120تا راحت میره هر کجا خواستی هم شما را میرسونه من خودم یکسره 2000 کیلومتر باش در یک روز رفتم آخ نگفت.پس برم یه ماشین گرون قیمت بخرم که چی؟؟؟؟؟؟
20:46  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
رضا
2

حسین تو وقتی که نمیتونی یک کامنت بنویسی و مشکل تایپ داری ، دیگه روت میشه بیای از پارس فسیل شده حرف بزنی ؟؟؟
18:38  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
فرهاد
0

کاش بجای این کل کل های ناتموم و حاشیه ای اطلاعاتی از فاکتور شدن خودروها داده میشد
18:24  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
فاضل
0

سلام فکر کنم ماشین همه دوستان فاکتور شده که خبری نیست
15:41  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
سجاد رضایی
7

چند وقته به پیج سر نمیزنم ، امروز یکم از مطالب رو خوندم
شده همش کل کل یه عده باهم
کاش در مورد پارس ال ایکس باشه
اینجا برای کسایی که در مورد پارس با موتور tu5 با هم بحث کنن

قبلا خیلی بهتر بود
موفق باشید
15:38  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
محمد
0

با سلام
بنده پارس تیوفایو 25 شهریور ثبت نام کردم، تحویل خرداد، به احتمال زیاد دعوت نامه اواخر اردبیهشت میاد. میخواستم بدونم بعد پرداخت کل مبلغ سود کل مبلغ رو محاسبه می کنند یا 19 تومن رو تا زمان تحویل و تحویل سیسمتی رو خرداد میزنه یا تیر ماه؟
14:30  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
ادهم
20

امین و باقی دلالان سمند و دنا جواب بدن:
آقا اگه سمند و فرزندان ناخلفش مث دنا با موتور ef7 خوبن چه اصراری دارین بیاین توی پیج پارس؟ البته جوابشو میدونم شماها ته دلتون عاشق پارس هستید و همیشه زیر چشمی دارین پارسو رصد میکنید.
14:23  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

اولا دلال خودتی.دوما انقدر بقیه محصولات رو خراب نکنید تا ماهم نیایم اینجا و مجبور شیم اراجیف شمارو جواب بدیم
گزارش
پاسخ دادن
16:57  1396/07/20

امین
5

😂یه طوری میگی یواشکی رصد میکنی پارس رو کسی ندونه فکر میکنه مثلا بنزی چیزیه.اخه اینم رصد میخواد؟ اولا دلال خودتی.دوما انقدر بقیه محصولات رو خراب نکنید تا ماهم نیایم اینجا و مجبور شیم اراجیف شمارو جواب بدیم
گزارش
پاسخ دادن
18:19  1396/07/20

س
3

پارس بنزه بله پارس سوارا میدونند و پارسو خیلی دوس دارند
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1396/07/21

سلام
1

سلام
دوستان باید قبول کنیم که مردم تنها ماشینایی که می تونن بخرن همین سمند و پژوپارس هستش لزومی نداره این دوماشین باهم مقایسه بشن هر کی هر کدومشو دوس داشته باشه می خره پژوپارس یکم جوون پسنده .
14:09  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Reza Sj
8

حالا که بحث واشر زدنه، یکی از دوستام سمند ef7 پایه گازسوز مدل 91 داره.پارسال واشر زد.بعدشم به روغن ریزی افتاد.بعدشم کلا موتورو باز کرد و سوپاپ ها و سرسیلندر رو عوض کرد!
بنده خدا چیزی حدود 8-9 میلیون خرجش کرد آخرشم مثل اولش نشد و صدای موتورش خیلی زیاد شده
13:55  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
شهرام
4

من نمیدونم چرا هر کی پارس داره .یا قبلا خودش ای اف ۷ داشته ویا دوستانش و یا فامیلاش که هی واشر میزده ویا هی روغن ریزی داشته این بنظر شما مشکوک نیست؟؟؟ ولی من از دارندگانش پرسیدم چون کنجکاو بودم بیشترنشون راضی بودنه .
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1396/07/20

شهرام
4

من نمیدونم چرا هر کی پارس داره .یا قبلا خودش ای اف ۷ داشته ویا دوستانش و یا فامیلاش که هی واشر میزده ویا هی روغن ریزی داشته این بنظر شما مشکوک نیست؟؟؟ ولی من از دارندگانش پرسیدم چون کنجکاو بودم بیشترنشون راضی بودنه .
گزارش
پاسخ دادن
16:05  1396/07/20

رضا
1

اولا هیچ موتوری اندازه xu7 واشر نمیزنه، دوما xu7 از رده خارجه ،
سوما الان کم کم تاکسی ها و حتی پلیس ها دارن از ef7 استفاده میکنند. چهارما واشر ef7 الان فلزی هست و کیفیت داره ، پنجما ef7 تو این سه سال خیلی خوب شده و طرفدار های زیادی پیدا کرده.
شما برو همون xu7 بدرد نخور رو سوار بشو.
11:21  1396/07/20
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6

xu7 کار پس میده و واشر میزنه اما ef7 نشون داده که با کاربری خانگی هم که داشته باز هم واشر زده . ef7 موتور کار نیست . حتی امدادخودرو هم از ef7 استفاده نکرده . ده سال هست این موتور اومده ولی هنوز 99.99 درصد ماشین های کار موتور xu7‌ دارند . ef7 کمی که تحت فشار کاری قرار بگیره بع سرعت کلی هزینه و دردسر بالا میاره . این ef7 با کاربری خانگی هم کلی مشکل بالا آورده دیگه وای به حال کار سخت . دل به چند مورد ef7 خوش نکن اینها رو مشخص نیست با چه ضرب و زودی قالب کردن به راننده ها . هنوز خیلی خیلی راه مونده نا بشه به ef7‌گفت موتور مطمئن . ضمنا اگر خیال میکنی ef7 واشر نمیزنه خیلی ساده و خوش باوری . تعداد ef7 های واشر زده اصلا کم نیست . وقتی هم واشر زد دیگه هیچوقت موتور بشو نیست و هر روز یک مشکل جدید داره . در زمینه واشر فقط tu5 هست که تا حد زیادی مقاوم هست .
گزارش
پاسخ دادن
11:46  1396/07/20

سمند
1

بالا بری پایین بیایی ، موتور xu7 عمرش تموم شده و فسیله داداش...سمند ef7 در بین خودروهای داخلی مثل شیر میمونه..
گزارش
پاسخ دادن
13:26  1396/07/20

رضا
0

الان تو بیشتر شهرستان ها خودم دیدم که ef7 استفاده می کنند. این آماری که گفتی از کجات در آوردی ؟؟
دیگه دوران xu7 تموم شده پسر خوب ، الان 2017 هستیم و این موتور آشغال رو فقط تو ایران استفاده می کنند.
با این چرندیات نمیتونی. xu7 آشغال رو خوب بدونی.
گزارش
پاسخ دادن
14:23  1396/07/20

امین
5

فلا که رفتم تو نت سرچ کردم چک کردم .رانندهه دلیلش رو بخاطر سرویس دهی نامناسب و عدم پاسخ گویی بوده .چیزی از بدیه ماشینش نگفته چرا مطالب رو به نفع خودتون تغییر میدین.تو که اتش زدن رو اعلام میکنی دلیلشم اعلام کن ماشین تصادفی بوده قطعه نبوده برای تعویض
20:43  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

علی تو برو پژو پارس . فسیل شده. رو شوار بشو. هرماه هم پول توی جیب داشته باش برای تعویض واشر سرسیلندر. این xu7 عقب افتاده.
18:45  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
حسین
6

اگر خیال میکنی ef7 واشر نمیزنه خیلی خوش خیال و ساده ای . تعداد ef7 های واشر زده اصلا کم نیست. یک فرقی هم هست بین واشر زدن xu7 و ef7
وقتی xu7 واشر زدن راحت تعمیر میشه و دوباره مثل قبل کار پس میده . xu7 کار پس میده و بعد واشر میزنه
اما ef7 با کاربری خونگی و بهترین نگهداری هم واشر زده . وقتی هم که واشر زد دیگه هیچوقت موتور بشو نیست و هر روز یک عیب جدیدی بالا میاره .
برای همین هست که ef7 موتور کار نیست و هیچ محبوبیتی هم در بازار نداره . راننده های تاکسی مصرف بالای xu7 رو تحمل میکنند اما از ef7 استفاده نمیکنند
ده سال هست که ef7 عرضه شده . رفته ته لیست فروش و اینقدر بدنام هست که خریداری نداره . کافی هست سمند رو ببری بازار برای فروش . تا مشتری فهمید که موتورش ef7 هست منصرف میشه از خرید
در بحث واشر فقط tu5 هست که واقعا مقاومت خوبی داره و تعداد ef7 های واشر زده واقعا کم هست .
گزارش
پاسخ دادن
09:07  1396/07/20

حسین
2

منظورم تعداد tu5 واشر زده واقعا کم هست بود . اشتباه شد .
گزارش
پاسخ دادن
10:41  1396/07/20

اصلانی
1

بردادران سمند سوار بداد دنا ef7 خودتون برسید دم در نمایندگی آتشش زدن.خخخخخخ
18:18  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
امین
0

فلا که رفتم تو نت سرچ کردم چک کردم .رانندهه دلیلش رو بخاطر سرویس دهی نامناسب و عدم پاسخ گویی بوده .چیزی از بدیه ماشینش نگفته چرا مطالب رو به نفع خودتون تغییر میدین.تو که اتش زدن رو اعلام میکنی دلیلشم اعلام کن
گزارش
پاسخ دادن
19:45  1396/07/19

دوست
1

به یزدان گر که ما خرد داشتیم ... کجا این سرانجام بد داشتیم ... شما به خاطر چی دارید به همدیگه ناسزا میگید
گزارش
پاسخ دادن
00:08  1396/07/20

امین
4

فلا که سلطان جاده های ایران سمند هست .فرقیم نمیکنه که با چه موتوری باشه .وحالا هرچقدر از سمند بد بگید من به عنوان مصرف کننده نه دلال لزت میبرم چون اولا حتما یه خوبیایی داره که حرس شما دلالهارو دراورده و دارین مدام میکوبینش و اینکه چون هر چقدر بیشتر بکوبید ماشینای سمند و دنا و غیره به مفع من هست چون قیمتش الکی مثل پارس بی هویت بالا نمیره .همون پارسی که دهه ۸۰ فوق فوقش یک و نیم ملیون بیشتر سمند بود .حالا خواهشا هی سمند و سودن رو بکوبید که مشتریشون کم بشه و مثل پارس گرونش نکنن لطف میکنید
16:32  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
خاص
15

ای امین
ای کسی که سلطان جاده ها سمند زیر پای توست اگر همه انتخابای زندگیت هم مثل همین املا نوشتنت باشه که توی پنج خط ۶ تا غلط املایی داری و همچنین انتخاب سمندت، توی زندگیت تجدید نظر کن.
گزارش
پاسخ دادن
18:21  1396/07/19

امین
3

خاص و رستمی شما برید با عینک ۳بعدی فیلم تاکسیو ببینید نمیخوات غلط املایی من رو بگیرید
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1396/07/19

امین
3

اخه حوصله ندارم برا شما دلالها که آخرشم حرفارو قبول نمیکنید با دقت بنویسم فقط سریع مینویسم
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1396/07/19

بیطرف
4

لطفا درباره دنایی که دم در نمایندگی توسط صاحبش آتش زده شد توضیح دهید جناب امین( دلال سمند).
گزارش
پاسخ دادن
23:13  1396/07/19

حسین
3

بدنه سمند و سورن بعد از دو سه سال کار جوری میافته و زشت میشه که انگار 40 سال کار کرده همه جاش هم به صدا میافته ما خودمون سورن داشتیم فقط یکی دو سال اول که نو بود خوب بود اما بدنه اش خیلی زود افتاد و زشت شد کلی هم صدا میداد
گزارش
پاسخ دادن
08:06  1396/07/20

امین
2

فلا که سلطان جاده های ایران سمند هست .فرقیم نمیکنه که با چه موتوری باشه .وحالا هرچقدر از سمند بد بگید من به عنوان مصرف کننده نه دلال لزت میبرم چون اولا حتما یه خوبیایی داره که حرس شما دلالهارو دراورده و دارین مدام میکوبینش و اینکه چون هر چقدر بیشتر بکوبید ماشینای سمند و دنا و غیره به مفع من هست چون قیمتش الکی مثل پارس بی هویت بالا نمیره .همون پارسی که دهه ۸۰ فوق فوقش یک و نیم ملیون بیشتر سمند بود .حالا خواهشا هی سمند و سودن رو بکوبید که مشتریشون کم بشه و مثل پارس گرونش نکنن لطف میکنید
16:30  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
ش
3

پارس تا ابد مشتریشو داره و اصلا نیاز به تعریف نداره ، والسلام
گزارش
پاسخ دادن
03:25  1396/07/20

رضا
2

سمند ef7 و دنا یکی از باکیفیت، کم مصرف ، تکنولوژی و بهترین خودروهای زیر شصت میلیون هستند.


پژو های سی سال پیش مفت هم نمی ارزن.
16:30  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
رستمی
4

در جواب سمند:شما وقتی میری سر کار از لباس کار استفاده میکنی ولی و قتی میری مهمونی از یه لباس شیک و خوب استفاده میکنی.خوب ادارات و پلیس از سمند به عنوان یه ماشین ارزان برای کار استفاده میکنن ولی ادارات و سازمانها برای تشریفات و اسکورت از پژوپارس که گران و لوکس هست استفاده میکنن.امیدوارم منظورم را گرفته باشی.هیچ کس از یه ماشین گران قیمت و لوکس برای حمالی استفاده نمیکند.
16:26  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

پس چطور تو دبی و اروپا از بوگاتی و لامبرگینی و بنز و بی ام دبلیو استفاده میکنن.دلال ختن کم بباف .اصلا تو ماشین پلیسای دبی رو دیدی؟ که چرند میگی دلال نکنه اوناهم برا حمالیه .تازه من خودم ۳تا ماشین پلیس سمند ای اف سون دیدم به کو .ریه چشم بدخواهان
گزارش
پاسخ دادن
17:08  1396/07/19

امین
3

فلا که سلطان جاده های ایران سمند هست .فرقیم نمیکنه که با چه موتوری باشه .وحالا هرچقدر از سمند بد بگید من به عنوان مصرف کننده نه دلال لزت میبرم چون اولا حتما یه خوبیایی داره که حرس شما دلالهارو دراورده و دارین مدام میکوبینش و اینکه چون هر چقدر بیشتر بکوبید ماشینای سمند و دنا و غیره به مفع من هست چون قیمتش الکی مثل پارس بی هویت بالا نمیره .همون پارسی که دهه ۸۰ فوق فوقش یک و نیم ملیون بیشتر سمند بود .حالا خواهشا هی سمند و سودن رو بکوبید که مشتریشون کم بشه و مثل پارس گرونش نکنن لطف میکنید
گزارش
پاسخ دادن
17:10  1396/07/19

ناصر
2

تو به پارس ۳۰سال پیش که فیس لیفت ۴۰۵ هست میگی لوکس.پس تو عمرت موشین لوکس ندیدیه حتما برو ببین تا نظرت عوض شه پارسی که حتی توی دهاتا هم هست دیگه کجاش لوکسه تو برو فیلم تاکسیت بگیر با عینک ۳بعدی ببین که بیشتر هیجانت بره بالا.
گزارش
پاسخ دادن
17:13  1396/07/19

حسین
3

پارس لیموزین هنوز هم برای تشریفات استفاده میشه . انصافا پارس واقعا شیک تر و زیبا تر از سمند هستش
گزارش
پاسخ دادن
08:08  1396/07/20

امین و اشکان
2

سلام سمند ماشین خوبیه ترا به خدا بیاید از ما بخرید.خواهش میکنیم بیاید بخرید موندن روی دستمون.چرا همش پارس میخرید.
12:38  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
سمند
3

سمند خوب و بدش به رانندگانش مربوط هست ما که با هیبتش حال می کنیم حتی اگه بدترین موتور هم روش باشه...
گزارش
پاسخ دادن
12:54  1396/07/19

علی
3

در مورد ظاهر حرف نزن که سمند ار نظر رخ و ظاهر هیچ حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
13:24  1396/07/19

ادهم
6

پس چرا توی پیج پارس کشیک ۲۴ ساعته داری خخخخخخ
گزارش
پاسخ دادن
13:28  1396/07/19

سمند
3

برادران پارس سوار ، چرا پلیس نامحسوس و پلیس راهور بین جاده ای از پارس تو جاده ها استفاده نمیکنه و فقط از زانتیا و سمند ال ایکس استفاده میکنه؟؟؟ چون سمند در بین خودروهای داخلی ، سلطان بی چون و چرای جاده هست ...
لطفاً دیگه در مورد سمندنظر ندهیدتا ما هم مجبور نشیم بیائیم تو این صفحه و جوابتون رو بدیم..
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1396/07/19

علی
3

راستی چرا از ef7 استفاده نمیکنن ؟ خودشون هم میدونن موتوری نیست که بتونه کار پس بده
گزارش
پاسخ دادن
13:59  1396/07/19

سمند
2

جهت اطلاع شما ادارات دولتی دارند کم کم از سمند ef7 استفاده میکنند و نوبت پلیس هم میشه ....
گزارش
پاسخ دادن
14:24  1396/07/19

علی
3

بعد از ده سال تازه کم کم ؟؟
99.999 درصد ماشین های اداری و ماشین کار و تاکسی موتور ef7 ندارند .
ef7 اینهمه ادعا داره اما هیچ محبوبیتی نداره چون فقط عیب و ایراد بالا میاره تو کار
حتی امداد خودرو هم از ef7 استفاده نکرده

ef7 فقط واسه این خوبه که بخری بذاری زیر پارکینگ بعد خودت رو گول بزنی که ماشین پیشرفته خریدی !!!!
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1396/07/19

علی
4

ef7 ده سال وقت داشت جای موتورهای دیگه رو بگیره ولی نه تنها نتونست بگیره بلکه خودش حاشیه نشین شد . همین تعداد کم رو هم معلوم نیست به چه ضرب و زوری به راننده های بیچاره قالب کردن که بعد از شش ماه هرچی کار کنند باید بدن پول تعمیرات این موتور معیوب و مشکل دار
گزارش
پاسخ دادن
14:47  1396/07/19

حامد
1

خب اونا که موتور پژویی هستن چی؟ اونا که هرچی در میارن باید پول بنزین و واشر سر سیلندر بدن
گزارش
پاسخ دادن
17:53  1396/07/19

ش
2

پارس زیباس و خوش هندلینگ وپارس سوار واقعا پارسشو دوس داره اندازه بنز ، چه برسه به ماشینایه دیگه برایه پارس سوار معنانداره ، نظر بخاطر راهنمایی کاملادرسته
گزارش
پاسخ دادن
03:44  1396/07/20

حسین
3

اولا که xu7 کار پس داده و داره میده در این هیچ شکی نیست . ضمنا اگر خیال میکنی Ef7 واشر نمیزنه خیلی خوش باور و ساده ای . پسر برادر همکارم سمند ef7 داره امسال تابستون تو گردنه های اطراف شیراز بهش فشار اورده بود واشر زد خیلی راحت . نزدیک یک ماه درگیرش بود بعدش هم کلی مشکل داره هنوز . ef7 وقتی واشر زد دیگه عمرش تمومه و هیچوقت دیگه موتور بشو نیست . فقط tu5 هست که واقعا تا حد زیادی به بحث واشر مقاوم هست . ef7 واشر زده اصلا کم نیست تازه همشون هم خونگی بودن . کسی از ef7 کار نمیکشه چون میدونه خیلی زود خرج زیاد بالا میاره و زمین گیر میشه .
گزارش
پاسخ دادن
08:11  1396/07/20

علی
6

ماشین های دارای آرم اسب همیشه زیر سایه ماشین های 206 و ال90 و پارس و 405 تو بازار باقی موندن . هیچ شکی نیست که مردم پارس و 206 رو خیلی خیلی بهتر از سمند و دنا و سورن خریدن و میخرن .
08:51  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
اشکان
0

باز امدی دلال تعریف ماشین های سی سال پیش کنی ... نگاه کن به خیابان ببین چقدر زیاد خز شده از این بیشتر بشه دیگه خودتم نمیتونی سوار پارس بشی خخخخخ.... ماشین که سی سال داری میبنیم با قطعات چینی هندی سر هم بند میکنن بدون نظارت فرانسه میدن مردم دیگه انقدر تبلیغ نداره..
اون 206 که هیچی نداره حرفشم نزنیدم بهتره همیشه پایه ثابت فروش ویژه و اقساطی و فیروزه ای و پلکانی ایرانخودرو هست بازم کسی نمیخره
پارس هم که دیگه هیچی نه کیفیتی براش مونده نه جذابیت ظاهری از بس زیاد شده تو خیابان... کلا این آقا کارش بازاریابی و تبلیغات براش سود داره این تعریف ها ... گول حرفاش نخورید قبل خرید برید مکانیکی ها چندتا نمایندگی ها تعمیرگاها نگاه کنید تحقیق کنید بعد تصمیم بگیرید به خرید و لذتش ببرید.
گزارش
پاسخ دادن
10:18  1396/07/19

علی
4

فعلا که فروش پارس و 206 از سمند و سورن و دنا خیلی خیلی بهتره
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1396/07/19

علی
2

دنا واقعا تو شتاب اولیه ضعیفه وقتی دور بگیره خوبه اما وقتی هنوز دور نگرفته خیلی تنبل و کند هست
07:36  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
مرادی فر
3

سلام آقای رستمی دوستت داریم واقعا پوزشون را به خاک مالیدی دمت گرم.اینها دلال سمند هستن و الا اینجا چکار دارن که نظر میدن.
01:52  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
تهرانی
3

سلام دوستان من 20ساله که رانندگی میکنم و سفر زیاد رفتم از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ایران رانندگی کردم.از بین تمام ماشینهای ساخت داخل فقط پژوپارس tu5 را قبول دارم ماشین خوبیه دوستان میگن قطعاتش چینی هست باید بگم تمام ماشینهای ساخت داخل و خارج از کشور قطعات چینی دارن.سمند و دنا و سورن خوب نیستن آقای رستمی درست میگه قابل مقایسه با پژوپارس نیستن.
01:49  1396/07/19
گزارش
پاسخ دادن
اصلانی
4

سلام دوستان:آقای رستمی درست میگه من رفتم تو اینترنت سرچ کردم.یه آقایی در دهلران دنا صفر کیلومتر را درب نمایندگی آتیش زده.ببینید دنا چقدر اذیتش کرده که اونو آتیش زده.ولی دارندگان پژوپارس اونو میپرستن و همه ازش راضی هستن.واقعیت را نمیشه انکار کرد گول دلال های دنا و سمند را نخورید گرفتار میشید.کسی هم نمیخره بعد باید مثل این بنده خدا آتیش بزنید.مواظب دلال ها که با عناوین مختلف مثل امین و غیره از ef7 تعریف میکنن و از پارس بد میگن گولتون نزنن.اینها شیاد هستن
22:45  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
3

اون دلالها که پارس رو به عنوان بهترین ماشین ایران معرفی میکنن شیاد نیستن صاحبان سمند شیادن؟ باشه اصلا همتون راست میگید پارس هنوز تحت فرانسس و از فرانسه قطعه قطعه میاد و فقط تو ویران خودرو منتاژ میشه .سمند هم از هند و چین.مهم اینه که راننده های بی متعصب میدونن وضعیت چجوره
گزارش
پاسخ دادن
06:36  1396/07/19

پارس سوار
5

آقا یه سوال
چه رازیه پارس lx شده خار توی چشم این ندید بدیدای سمند و دنا که هر کی از پارس تعریف کنه (و واقعا هم تعریفی هست چون بهترین ماشین زیر ۵۰ تومنه)، بهش میگن دلال.
زنده باد پارس و کور بشه هر کی نمیتونه محبوبیتشو تحمل کنه.
22:36  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
1

بچه ها ببینید پارس ۴۰۶ نیس فقط کپیه و به معنی پژوی ایرانیه ببینید با توجه به نامهاش
پرشیا=persiaیعنی ایرانی=persian(به معنی ایرانی توی دیکشنریم بزنید معانیشون میاد حالا هی مقاومت کنید و قبول نکنید)
و پارس=parsو پرشین=persian
و قرار بود خودروی ملی باشه برای همین شبیه ۴۰۶ هست ولی پژو قبول نکرد وخود ۴۰۶ نیس و اینم بگم بااین حرفا فقط خودتون رو میتونید قانع کنید نه دیگران ۴۰۶ موتورش حتی xu9بود بعد رستمی الکی بخاطر اینکه فقط حرفی بزنه میاد سمند رو میندازه وسط
22:16  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
406
2

هیچوقت روی 406 موتور xu9 نصب نشده . بر روی 406 موتوره xu7jpk l6a نصب میشده که این موتور با اولین سری پرشیا وارد ایران شد .
گزارش
پاسخ دادن
07:31  1396/07/19

.
0

سلام بچه ها لاستیک خارجی چی خوبه بنظرتون زیر صفری رو بدم لاستیک خارجی بگیرم
22:16  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
رضا
1

برند فقط ایرانخودرو ، پژو به مفت
19:50  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
Ix
0

سلام دوستان خسته نباشيد لطفا اگه كسي تازگي ماشينشو تحويل گرفته بگه چه تاريخي بوده و چقد تاخير داشته ما هم باخبر شيم ايران خودرو كه اصلا جواب درست حسابي به ما نميده ممنونم
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1396/07/20

فاضل
1

سلام من ماشینم تحویل گرفتم امیدوارم ماشین شما دوستان هرچه سریعتربیاد
17:19  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
Ix
0

سلام فاضل عزيز اگه امكان داره تاريخ تكميل وجه و تاريخي كه بهتون گفتن فاكتور ميشه و نشد رو با رديف قرارداد ميگين و اينكه چقد جريمه تاخير بهتون دادن
گزارش
پاسخ دادن
20:14  1396/07/18

فاضل
2

ثبت نام 1395.7.3
دعوتنامه 1396.1.24.
تحویل سیستمی 1396.5.6.
فاکتور 1396.7.15
تحویل 1396.7.18
ردیف قراداد 9458435
سودتاخیر1845000
گزارش
پاسخ دادن
21:44  1396/07/18

امین
6

چته رستمی چرا انقدر حرس میخوری ؟؟بعد میگی چرا انقدر جوش میخوری.اگ دنا سمند بزک شدست که پارس هم به گفته خود ایران خودرو فیس لیفت ۴۰۵ و فقط شبیه ۴۰۶ هست و ۴۰۵ بزک شدست. اگه مدل مثلا ۸۵ یا ۸۴ رو ببینی گه حتی شیشه بالا بر عقبش هم که دستی بودن و داشتبوردش هم که خود ۴۰۵ بود .ماشین ارزش نداره بخاطرش حرس خوردن حالا نهایتش با خراب کردن سمند و دنا و ..... یدونه پارس بیشتر بفروشی .کسی که محصولات سمند یا دنا میخره هر چقدر بد باشه میخره دیگه مثل شما پارس سوارها .خجالت بکشید چقدر از سمند سلطان جاده ها بد میگید .درضمن همین ارم سمند خار شده رفته تو چشم دلالهای بیخدا .دیگه دست پارس تک ستاره برای همه رو شده و الکی نگید که ۳ ستارست .اخه کجا توی جدولها اسمی از پارس ال ایکس نام برده شده که بهش ۳ ستتره بدن؟ چشاتون رو باز کنید دلالها توی تمام جدولهای کیفی خودرو فقط اسم پارس برده شده و ففط یک ستاره داره .اون سه ستاره از کجا اوردن این دلالها خدا میدونه .ولی فلا سمند تونست که ۲ستاره کیفی بگیره حالا هی عیب سمند کنید دلالهای حسود
17:10  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
رضا
6

دقیقا درسته اقا امین من پارس داشتم اصلا رو سر بالاییها کشش نداره فقط برای شهر خوبه که اونهم داشتبورد جدیدش افتضاااااااااحه و همش سرو صدا داره و توی تابستون توی گرمای هوا سپر جلو تغییر حالت داده و موج موجی شده و بخاطر داشتبورد خشک و بی کیفیتش صدای موتور بیشتر میاد داخل.این پارس ها دیگه مثل قبل نیستن من وقتی خواستم بخرم خیلی تعریفش رو تو بنگاها دیدم که گول خوردم اونم گول ظاهرش رو.الان تازه سمند ای اف ۷ خریدمه ۲۰هزارتا رفته واقعا توی این قیمت عالیه توی ماشینای ایرانی و خوراکش سر بالایی هست .باتشکر که پیامم رو با حوصله خوندین در ضمن این تیو فایو هم چینیه و فقط ۱۰۵ اسب داره نه ۱۱۰ ونه ۱۰۸ ففط ۱۰۵ .واینکه ماشین حتی ۳۰۰اسب بخار داشته باشه ولی گشتاور درست و حسابی نداشته باشه هیچی نیس چون نمیتونه سر بالایی هارو بکنه بره بالا .پارس سال هم که دیگه مفت نمی ارزه.
گزارش
پاسخ دادن
17:22  1396/07/18

احمد
4

کاملا درسته من تمام کارنامه های کیفی خودروهارو دیدم ولی اسمی از پارس به عنوان lx نام برده نشده و ۳ ستاره رو نمیدونم این بنگاه دارا از کجا اوردنه .همش پارسه و یک ستاره بیشتر نیس
گزارش
پاسخ دادن
17:24  1396/07/18

موسی
1

شما فکر می کنید قطعات سمند از کجا میاد؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:28  1396/07/18

امین
0

قطعات سمند هم مثل پژو و بقیه ماشینا . ولی شما بگو پارستون از کجا قطعاتش میاد؟
گزارش
پاسخ دادن
06:33  1396/07/19

علی
2

خود ef7‌ هم تو دور پایین اصلا گشتاور خوبی نداره . باید حتما دورش رو بالا نگه داری وگرنه تو سربالایی کم میاره . بین موتورهای داخلی فقط xu7 و xum هستند که تو دور پایین گشتاور خوبی دارند و نیازی به رانندگی دور بالا ندارند .
گزارش
پاسخ دادن
07:38  1396/07/19

رستمی
9

واقعا شرم آوره شما دنا بی هویت وبی اسم و رسم را با پژوپارس مقایسه میکنید اصلا قابل مقایسه نیست.شما دنا را ببرید سراسر دنیا تاب بدید کسی میشناسه.ماشین مندرآوردی.همون آرم شیرنشان جلوی پارس تمام دنا و هر چی سمنده را می ارزه.شما فکر کردید دنا چیه سمند بزک شده هست.چند وقت پیش یه بنده خدایی توی ایلام دنا را درب نمایندگی آتیش زد برید توی اینترنت خبرش را سرچ کنید
14:41  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
امین
5

چته رستمی چرا انقدر حرس میخوری ؟؟بعد میگی چرا انقدر جوش میخوری.اگ دنا سمند بزک شدست که پارس هم به گفته خود ایران خودرو فیس لیفت ۴۰۵ و فقط شبیه ۴۰۶ هست و ۴۰۵ بزک شدست. اگه مدل مثلا ۸۵ یا ۸۴ رو ببینی گه حتی شیشه بالا بر عقبش هم که دستی بودن و داشتبوردش هم که خود ۴۰۵ بود .ماشین ارزش نداره بخاطرش حرس خوردن حالا نهایتش با خراب کردن سمند و دنا و ..... یدونه پارس بیشتر بفروشی .کسی که محصولات سمند یا دنا میخره هر چقدر بد باشه میخره دیگه مثل شما پارس سوارها .خجالت بکشید چقدر از سمند سلطان جاده ها بد میگید .درضمن همین ارم سمند خار شده رفته تو چشم دلالهای بیخدا
گزارش
پاسخ دادن
16:58  1396/07/18

مرتضی
0

سلام خدمت همه ی دوستان عزیز
یه سوال داشتم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم ماشینم پارس تقریبا 500 تا کار کرده سرعت که به صد تا میرسه فرمون شروع به لرزیدن میکنه بنظرتون مشکلش از کجا میتونه باشه.
13:07  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

لاستیکها را بالانس کن با دستگاه فول بالانس احتمال خیلی کم هم یکی از دسته های موتور پاره شده موفق باشی
گزارش
پاسخ دادن
16:20  1396/07/18

کاربر: siavash1975
0

سلام
باید چرخ ها را بالانس کنید، البته بالانس درجا خیلی بهتر است.
گزارش
پاسخ دادن
15:57  1396/07/18

خدا
1

پارس در حدی نیست که بخواد با دنا مقایسه بشه . قبلاً این دو ماشین رو مقایسه کرده بودین .

اصلا نگاهش مبارزه به صدتا پارس ، پارس باید با همون 405 مقایسه بشه نه با ماشین دیگه !!
11:51  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
محمد طاها
1

دوست عزيز يكي دوستان دنا داشت امروز امد سوار پارس TU5 من شد تازه فهميد ماشين يعني چي ميگفت دنا خشك و لش و كم شتاب با سه ميليون ضرر فروخت يه TU5 خريد گول ظاهر دناتا نخور باطن مهم
گزارش
پاسخ دادن
12:33  1396/07/18

nima
1

اگه دنا کم شتابه پس پارس lx که تو سربالایی فقط از پیکان رد میشه چی میتونه باشه....دیگه همه میدونن موتور ef7 به لحاظ کشش البته تا قیمت پنجاه میلیون از همه سرتره.....
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1396/07/18

به محمد طاها
4

از نظر شما همه ماشین های خشک سمند و دنا برلیانس ساندرو همه چی خوب نیست مشکل دارن فقط پارس سی سال پیش خودت خوبه نرمه همه چی داره ظاهرشم فسیل شده باز دست بردار تبلیغ کردنش نیستی.میخوای پارس از این بیشتر بشه تو خیابان.داره بهمراه 206 دارن چهره شهر ها رو خراب میکنن خودت یه نگاه بنداز به خیابان و اتوبان و ...
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1396/07/18

نیما
1

از پیکانم عقب می مونه
من روا دارم هرکس خواست تو سر بالایی کرس میزارم
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1396/07/18

خدا
2

محمد طاها لطفاً کمی کمتر داستان بگو ، دنا هیچ وقت خشک و لش نیست ، اونی که اینا رو داره پارسه نه دنا
در ضمن ef7 هستش که دنا، سمند ، و غیره رو سرحال کرده، اون xu7 که ماشین رو لش می‌کنه !!! افتاد ؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:06  1396/07/18

سعید
0

من خودم پارس tu5دارم ولی دوست شما یک روزه سوار شد خوشش اومد همین امروز هم فروخت و پارس خرید اگه میخاس یه گوشی بفروشه و بخره هم دو روز طول میکشید لطفا کمی دقت کنید
گزارش
پاسخ دادن
18:59  1396/07/18

محمد طاها
3

من تعصبي رو پارس tu5 ندارم الانم ساندرو اسيپ وي دارم و پارس tu5 دارم بريد بنگاه دناه مدل 95 را سالم ميدن 38 تومان ديروزم ثبت نام پارس Tu5 تحويل خرداد 97 ظرفيت تكميل الان دنا دوماه برا ثبت نام ظرفيتش پر نشده دنا ظاهر قشنگي داره ولي گيربكسش اصلا نميتونه جوابگو توان موتورش باشه برا همينم شتاب اوليه خوبي نداره اون دوستي كه ميگه موبايلم يه روزه نميشه بخري بيا شماره بنگاهها بدم برو دنا را بخر بابرت بشه ايرانخودرو خيلي زرنگ تر از ما سياستش رو يه ماشيني موتور خوب ميگذاره اتاق بيخود يكي اتاق خوب ميگذاره موتور بيخود ماشين بي نقص دست من و شما نميده
گزارش
پاسخ دادن
20:22  1396/07/18

isa
1

پارس tu5 مدل 91 20000 کارکرد خیلی تمیز چقدر می ارزه؟
07:31  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام دوست عزیز اگه کارکرد را درست ذکر کرده باشی یه دیاگ ببر به هر حال اگه رنگی نداشته باشه حدود ۳۱ تا ۳۲ میارزه
گزارش
پاسخ دادن
10:39  1396/07/18

isa
0

اصلا چنین ماشینی ارزش خرید داره؟ بین تیبا2 صفر و این؟
گزارش
پاسخ دادن
10:54  1396/07/18

اردستانی
5

به نظر من ماشین کارکرده نخر به خرج افتاده اونم پارس و سمند که خرجشون بالاست... هیچی ماشین صفر نمیشه ... بعدم تیبا2 هاچ بک هست پارس سدان.... ماشین صفر بخر همون تیبا2 کم مصرف شتابش هم خوبه... قطعاتش و هزنیه نگهداری کمتری داره... برا داخل شهر و مسافرت خوبه...داداشم داره راضیه مدل 94 .... ماشین از صفری دست خودت باشه خوبه دست دوم و کارکرده از نظر من خوب نیست .... من گوشی هم میخوام بخرم میرم همیشه آک و پلمپ میخرم اعتقادی به گوشی دست دوم هرچقدرم تمیز باشه ندارم..باز تصمیم با خودته.
گزارش
پاسخ دادن
11:25  1396/07/18

امیر
0

یه سمند صفر میشه ولی اشتباه نکنی بری با پولش ممد بخری
گزارش
پاسخ دادن
18:32  1396/07/18

ظفر
0

دوستان لاستیک ماشینم که تازه تحویل گرفتم بارزه به نطرتون عوض کنم یا فعلا سوارشم
میخواستم 205بگیرم
06:47  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
سعید
0

سلام اگه عوض کنی خیلی بهتره لاستیکهات را تا زیاد کار نکرده تحویل بدی و۶۰۰ تومن دیگه تفاوت بدی ۲۰۵ هانکوک یا کومهو بنداز
گزارش
پاسخ دادن
10:42  1396/07/18

محدثه
0

اقا ظفر چرا از شما سود تاخیر حدودا دوروز دیرتر فاکتور شده نزدیکا دوملیون شده ولی از اقا بردیا ۱ملیونو شیصد فقط دو روز از اون زودتر فاکتور شده باید همینجوری باشه اشتباه نکردن از اقا بردیارو
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1396/07/18

سهراب
2

سلام دوستان باید با واقعیت کنار بیایم

تعصب روی ماشین وگوشی و ... اشتباهه دلال بازی روی ماشین هم کار درستی نیست
سایپا و ایران خودرو هم برا پدر و فامیل من نیست که
من فقط راهنمایی میکنم همین

دوستان کل کل میکنن منم مجبور میشم جواب بدم
پارس با این قیمت اصلا جای تعصب و نمیذاره

یکی از دوستان پارس سوار تعصب خاصی دارن که دلال هستن

از دید ایشون تمام ماشین ها از جمله برلیانس و ساندرو تندر و رانا بده فقط پارس خوبه, موفق باشید.
03:15  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
مرادی
2

سلام دوستان , گول تبلیغات چندتا دلال نخورید میان اینجا بازار گرمی میکنن برا خریدن پارس و الکی تعریف و تبلیغ میکنن منم گول حرف اینارو خوردم و خریدم این ماشین همع قطعاتش بی کیفیت و چینی و رانندگی خشکی داره فروختم و پارس تندر اسم نوشتن, قبل خرید برید چندتا مکانیکی و نمایندگی ایرانخودرو سر بزنید بعد ثبت نام کنید.
03:12  1396/07/18
گزارش
پاسخ دادن
ایمان
0

دوستان سلام. من یه پارس tu5 گرفتم الان 120 کیلومتر رفته زمان ترمز از چرخا صدای ویز ویز میاد تو حرکت هم صدا میاد ولی کمتره . دلیلش چی میتونه باشه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
23:03  1396/07/17
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز : 990
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
مهدی a5 : به لطف خدا امروز 4/3 شاسی شد ثبت نام شهریور پارسال بودم
ب Abbas : تست DNS بده قطعا شگفت زده میشی. چقدر یک انسان حقیر و پست میتونه بشه.
شهریور A5 مشکی : 12 خرداد شاسی و فاکتور، 13 صدور بیمه نامه، 14 صدور پلاک، 27 دریافت پیامک تحویل کارت خودرو به پست، 29 دریافت کارت خودرو، در سایت اینترنتی کرمان موتور قسمت پیگیری وضعیت خودرو، مرحله "ارسال پلاک و مدارک" در وضعیت زرد است. امروز به دفتر مرکزی در تهران زنگ زدم گفتند ماشین به مقصد شهرستان بارگیری شده. به نمایندگی در شهرستان زنگ زدم گفتند سیستم نمایندگی وضعیت را در مرحله کنترل کیفیت نهایی نشان می دهد و به محض رسیدن ماشین به نمایندگی تماس خواهند گرفت.
صدرا : خدا لعنتشون کنه ایران خودرو سر موعد تحویل میده اینها عین خیالشون نیست
زمستان ۰۳ : افزایش از کی اعمال میشه ؟
شاهین G حواله : 🔴 سایپا مجوز افزایش قیمت گرفت/ 15درصد قیمت پایه سلام چه خبر از دعوتنامه های خرداد و تیر
عباسی : منم 22 ام فاکتور شدم و خبری از پلاک نیس اما گویت سایپا ر نظر اره پارکینگ ها رو خالی کنه و گفته تحویل میشه
حسین : منم مثل شما ۱۴ آذر تکمیل وجه کردم هیچ خبری نیست
Abbas : پونزده درصد افزایش قیمت محصولات سایپا تایید شد، شاهین جی میشه حدود هفتصد تومن، دم رفتن هم دست برنمی‌دارند! دوستان به نظرتون شورولت مالیبو بگیریم یا فورد فیوژن؟!
شاهین اتومات cvt اسفند : سلام به همه عزیزان کسانی که از 4 اسفند به بعد تکمیل و تکمیل سخا داشتن. اگر فاکتور شدن لطفا اطلاع رسانی کنن.
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
فوق العاده تکمیل وجه 11 بهمن : فاکتور کردن دیگه مونده بعد تعطیلات تابستونی شرکت...یعنی از شنبه پیش رو 7 تیر 1404 ..... هر حرفی شرکت گفت رو هم باور نکنید.....دروغشون زیاده متاسفانه.... آخرین فاکتور هم در فوق العاده ها تا تاریخ احراز سکونت 7بهمن هست....
207 پانا تحویل 12 و 18 خرداد : با سلام خدمت همه دوستان امیدوارم که اتفاقی برای خودتون و عزیزانتون نیوفتاده باشه و همه گی در صحت و سلامت کامل باشید. لطف میکنید از فاکتور شدن خودروهای خودتون اطلاع رسانی کنید. برا من 207 پانا قالپاق مشکی دنده فروش فوری واریز 14 و 20 اسفند تاریخ تحویل 12 و 18 خرداد که تبدیل برای رینگ هم نزدم فاکتور نشده لطفا اگه کسی توی این تاریخ فاکتور شده ممنون میشم اطلاع بده .
10اسفند : دوستان سایت مشاهده وضعیت درست شده لطفا ببینید خبر بدید تا کی فاکتور شده ؟
محمد : من تماس گرفتم تا یکشنبه تعطیله سایپا و تعطیلات براشون گفت بعد 6 تیر تازه شروع میکنن تولید را
سعد : بعد از ارسال مدارک و پلاک در کاستومر چه مدت طول میکشه خودرو رو تحویلی بدن لطفا اگر کسی اطلاعی داره در این زمینه یه جواب بده
علیرضا : سلام از پیش فروش بهمن خبری ندارید تا کی فکتور شده من 15بهمن ثبتنام تکمیل وجه 25اردیبهشت هستم
علی : دعوتنامه مرداد با قیمت و مهلت جدید باید صادر بشه
x33 mt , x55 : سلام، ثبت نام دومرحله ایی x33دنده در آذر، تسویه چک اسفند، پلاک و بیمه و کارت سوخت اسفند 403، موعد تحویل سیستمی 16 اردیبهشت،.. دوستان بنده پنجشنبه 29خرداد بعد از 40 روز تاخیر سیستمی تحویل گرفتم، فقط برای تاخیر و دیرکرد، گفتن به واریز اولیه فقط 12% تاخیر تعلق میگیره... که تهدید به شکایت کردم ماشین روغن کم داشت، باد لاستیک ها هم خالی شده بود.. زیرپا هم داخل اتاق، درین کولر آب می داد... انشالا سایر دوستان هم ماشیناتون را ازین آقایون بگیرید و حتما به سایرین توصیه کنید از نمایندگی ها خرید نکنند
x33 mt , x55 : سلام، ثبت نام دومرحله ایی x33دنده در آذر، تسویه چک اسفند، پلاک و بیمه و کارت سوخت اسفند 403، موعد تحویل سیستمی 16 اردیبهشت،.. دوستان بنده پنجشنبه 29خردا بعد از 40 روز تاخیر سیستمی تحویل گرفتم، فقط برای تاخیر و دیرکرد، گفتن به واریز اولیه فقط 12% تاخیر تعلق میگیره... ماشین روغن کم داشت، باد لاستیک ها هم خالی شده بود.. زیرپا هم داخل اتاق، درین کولر آب می داد... انشالا سایر دوستان هم ماشیناتون را ازین آقایون بگیرید و حتما به سایرین توصیه کنید از نمایندگی ها خرید نکنند
مهدی آریزو 5 : برای من 22 روز زمان برد