امتیاز کاربران
طراحی
امکانات
کارایی
قیمت
-
-



Exhaust Ad Game Safety

مقالات مرتبط

کلاس سدان
مشخصات فنی
حجم موتور (سی‏‎سی)1587
گیربکسدستی
تعداد دنده5
تعداد سیلندر4
قدرت موتور (اسب بخار)108
مصرف سوخت شهر (لیتر)10.1
مصرف سوخت بزرگراه (لیتر)6
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر)7.5
نوع سوختبنزین
حجم صندوق عقب (لیتر)470
ترمز جلودیسک
ترمز عقبکاسه ای
دیفرانسیلجلو
تعداد سرنشین4
طول (سانتی‎‏متر)440
عرض (سانتی‎‏متر)169
ارتفاع (سانتی‎‏متر)141
حداکثر سرعت (km/h)190
شتاب 0 تا 100 (ثانیه)13.2
حجم باک (لیتر)70
کشور سازندهایران
امکانات
سیستم ترمز ضدقفل ABSدارد
پخش کننده DVD/VCDدارد
کیسه هوادارد
انواع کیسه هواراننده
صندلی رانندهدستی
صندلی سرنشیندستی
گارانتی40000 کیلومتر یا 24 ماه
وب‌سایت شرکت سازنده



مرتب سازی :

نظرات کاربردی ثبت نام و تحویل خودرو همه نظرات

21602 نظر

مهدی
0

سلام دوستان
امروز ماشینم فاکتور شد
پژو 405 SLX
ثبت نام 95/06/03 نقد و اقساط 60 روزه
تاریخی که قرار بود فاکتور بشه : 95/08/02
تاریخ فاکتور شدن : 95/08/23
15:22  1395/08/23
گزارش
پاسخ دادن
شهريار
0

مباركه
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/08/23

مهدي خان
0

مبارك داداش
گزارش
پاسخ دادن
15:29  1395/08/23

جواد
0

فقط استفاده كردي در رابطه با سفت بودن دنده و كلاچ بگو
گزارش
پاسخ دادن
15:58  1395/08/23

عباس
0

سلام سوم شهریورثبت نام کردم هنوز خبری نیست کسی هست بعد از این تاریخ ثبت نام کرده باشد خوبی گرفته باشد .
13:58  1395/08/23
گزارش
پاسخ دادن
امیر حسین ایکس۵ ثبت نام اردیبهشت ۹۰ روزه
0

سلام دوست عزیز برای ما هنوز روی تکمیل وجه مونده کجای کاری عزیز
گزارش
پاسخ دادن
14:44  1403/10/14

رضا- کرمان موتور کلاهبردار
0

دوست عزیز . ما اردیبهشت تمکیل وجه گردیم هنوز بلاتکلیفیم. عدم پاسخگویی از طرف مدیران شارلاتان کرمان موتور هم هر روز بیشتر میشه. خدا لعنتشون کنه که با زندگی مردم اینجوری بازی می کنن.
گزارش
پاسخ دادن
16:40  1403/10/16

محمد ع
0

درود ، منم سوم شهریور ثبت نام کردم ولی هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
11:06  1395/08/25

الی
0

رمز اولیه رادیو پخش ۴۰۵ چیه؟برق رو قطع کردم ،رمز میخواد
23:05  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
aliironi
0

1234
گزارش
پاسخ دادن
00:37  1395/08/23

مهدی
0

۱۱۱۱
گزارش
پاسخ دادن
13:37  1395/08/25

سروش
5

TU5
مصرف بسیار کم
قدرت و کشش بسیار بالا
شتاب بی رقیب
صدا بسیار کم
استهلاک بسیار پایین
روغن اصلا کم نمیکنه
SLXخودم
تحویل ابان
کلاج و دنده بسیار نرم
صدا گیربیکس ندارد
فوق العاده بی صدا
از رانندگیش لذت میبرم.
21:57  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
کیان
0

مبارکه1- تحویل ماشینت کی بود2- کدوم شهری3- صندلیهاش جدیده 4-روغن کم نمیکنه
گزارش
پاسخ دادن
23:45  1395/08/22

علی
3

کشش که اصلا نداره . مخصوصا اگر ماشین کمی سنگین باشه توی سربالایی حسابی کم میاره . دنده 3 به بالاش واقعا ضعیفه . دور موتور کمی که پایین باشه اصلا توی سربالایی راه نمیره . tu5 همه چی داره به جز کشش . مخصوصا با این گیربکس ناهماهنگ
گزارش
پاسخ دادن
07:36  1395/08/23

علی
1

به نمودارهای گشتاور نگاه کن خودت متوجه همه چی میشی . ضرایب دنده 1 و2 رو بسیار سنگین کردن تا ماشین بتونه راه بیافته اما دنده های 3 به بالا حسابی سبک هستند برای مصرف کمتر بنزین . در دنده های 3 و 4 و5 که در جاده بیشترین استفاده رو داره تا دور 4500 برتری مطلق با xu7 هست . در نمودار همه چیز مشخصه
http://s9.picofile.com/file/8274358468/xu7_tu5_torque.jpg
گزارش
پاسخ دادن
07:39  1395/08/23

سروش
3

SLXبهترین ماشین ایرانی - بقیه ماشینا را برزید دور روشونم با لودر خاک بدید کسی نبینه.
18:11  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
srosh
5

xu7 و ef7 دیگه جزء خارج شده ها هستند. لطفا دیگه با امپراطورtu5مقایسه نکنید .
گزارش
پاسخ دادن
21:46  1395/08/22

علی
3

tu5 انصافا همه چیزش خوبه به جز کشش تو سربالایی ها
گزارش
پاسخ دادن
08:31  1395/08/23

امید
3

دوستان عزیز گشتاور بیشتر موتور xu7 فقط تا دور موتور 3500 عمل میکنه دور موتور که بالا بره این گشتاور اصلاً ارزشی نداره فقط باعث مصرف بیشتر و استهلاک بالای موتور xu7. میشه در اینجاس که ده اسب بخار قدرت بیشتر موتور tu5 خودشو نشون میده. تازه کی گفته کسی از دور موتور 4000 بیشتر نمیره مگه طرف پیرمرد باز نشسته باشه یا خانم باشه که بخوان خیلی با احتیاط رانندگی کنن
14:38  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد
3

واسه رانندگی عادی تا دور 4000 و 4500 کفایت میکنه و تا این دور گشتاور xu7 بسیار خوب هست . در دورهای پایین تر هم که برتری مطلق با xu7 هست . نمودار گشتاور سرچرخ در دنده های مختلف هست . به هر حال موتور و گیربکس و بدنه رو با هم میفروشن و نه جدا جدا . در دنده های 3 و 4و 5 که بیشترین کاربرد جاده ای رو داره برتری مطلق تا دور 4500 با xu7 هست . سرعت مجاز در جاده ها نهایتا 120 هست که دور موتور در دنده 5 میشه حدود 3200 تا 3500 و برای tu5‌میشه حدود 3000 که در این دور tu5 گشتاور زیاد خوبی نداره
گزارش
پاسخ دادن
15:12  1395/08/22

محمد
3

نمودار گشتاور سر چرخ خودش همه چیز رو میگه . برتری مطلق در دنده های 3 و 4و 5 که بیشترین کابرد در جاده رو دارن با xu7 هست . حتی در دنده های 1 و2 که به شدت در tu5 سنگین شدن باز هم ماکزیمم گشتاور xu7 بالاتر هست . تازه این مربوط به tu5 های 148 نیوتن متری با ecu بوش 7.4.4 هست که دیگه تولید نمیشه . tu5 های چندین ساله اخیر گشتاور 142 دارن یعنی از این نمودار هم ضعیف تر هستند
گزارش
پاسخ دادن
15:23  1395/08/22

محمد
1

نمودار گشتاور سرچرخ
http://s9.picofile.com/file/8274358468/xu7_tu5_torque.jpg
تا دور 4500 برتری مطلق با xu7‌هست . عملکرد xu7 در جاده کوهستانی بسیار بهتر هست مخصوصا اگر ماشین سنگین باشه و یا کولر روشن
گزارش
پاسخ دادن
15:25  1395/08/22

امید
5

دوستان تو سر بالایی های تند و و گردنه هایی که با دنده یک و دو باید رفت slx خیلی بهتر عمل میکنه و موتور xu7 رو راحت جا میذاره به خاطر اینکه دنده یک و دو سنگین تر گرفته شده و موتور tu5 ده اسب بخار قدرت بیشتر داره دور موتور از چهار هزار که بالاتر بره . گیر بکس BE4 اصلاً من در آوردی نیست و رو بیشتر ماشینای روز پژو سیتروئن استفاده میشه برید سایت پژو سیتروئن سرچ کنید مشخصات کامل و اینکه رو چه ماشین هایی نصب شده میاد. دوستان عزیز موتور xu7 و گیربکس BE3 منسوخ شده است و رو هیچ ماشینی تو کارخانه پژو سیتروئن دیگه استفاده نمیشه دوستانی که اطلاعاتشون کمه خواهشا الکی نظر ندن که گیر بکس BE4 من در آوردیه. گیربکس BE4 یکی از گیربکس های به روز پژو سیتروئنه ولی من قبول دارم ممکنه تو ایران خوب مونتاژ نشه شانسی در بیاد
14:23  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

7 یا 8 اسب قدرت بیشتر در دور 6000 چه ارزشی داره وقتی گشتاور کافی برای عبور از دورهای پایین در اختیار نداری ؟؟ موتور از دورهای پایین تر دور میگیره و بعد به دورهای بالاتر میرسه . همین کشش ضعیف و همین معکوس های زیاد هست که باعث میشه دسته موتورهای tu5 روی slx و پارس به این سرعت خراب بشه . شما به دسته موتورها نگاه کن خودت خنده ات میگیره . موتور رو که به زور جا زدن و گیربکسش هم که ناهماهنگ هست و کاملا من درآوردی . کمی مصرفش کمتر شده عوض کشش هم کمتر شده . من نمیگم tu5‌ موتور بدی هست . tu5 موتور بسیار خوبی هست اما نه برای یک سدان که قرار هست 4 یا 5 نفر سوار کنه و با صندوق پر به مسافرت بره . tu5‌ واسه همون هاچبک کوچیک شهری خوبه که اسپرت باهاش رانندگی کنی . tu5 تا دورش کمی میاد پایین دنده مرده میشه . در سربالایی ها و گردنه های جاده ای از دنده های 3 و4 و5 استفاده میشه . سربالایی که بخوای با دنده 2 بری بالا دیگه عملا سربالایی جاده ای نیست . ضمنا دنده های 1 و2 روی u5 اینقدر سنگین هستند که خیلی زود پر میشن و دور موتور بالا میره و نمیشه باهاشون سرعت رفت . از دنده به بعد واقعا افت شدید داره
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/08/22

SLX
5

آقا امید زور نزن این یک واقعیته که کشش و گشتاور اس ای ایکس ضعیفتره از ایکس سو 7 هستش یه بار که رانندگی کنی با دوتاشون کامل متوجه میشی که تا تی یو5 را نبندی به گاز راه نمیره اصلا
گزارش
پاسخ دادن
15:20  1395/08/22

محمد
9

منظور از من درآوردی این هست که تناسبی با موتور و کاربردش نداره . این چطور گیربکسی هست که در دنده 1 و2 از زانتیا 2000 بهتر راه میره اما وقتی زدی دنده 3 دیگه ماشین جون راه رفتن نداره . ضرایبش من درآوردی هست وگرنه کلیت گیربکس های بلاژمونت همگی یکسان هست کم و بیش . با این گیربکس وقتی کمی جاده شیب دار بشه دیگه همش باید دنده معکوس بدی و همش مواظب دور موتور باشی که پایین نیاد . گیربکس این ماشین هیچ هماهنگی با وضعیت گشتاور tu5 نداره .
گزارش
پاسخ دادن
15:28  1395/08/22

امید
1

ببخشید دوستان اصلاح میکنم گیر بکس xu7 اسمش BE3 است و گیر بکس slx اسمش BE4 است
10:57  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد
5

در جاده بیشترین رانندگی در دنده های 3 و 4 و5 انجام میشه . ضرایب گیربکس slx در این دنده ها سبک هست . گشتاور tu5 هم که کمتر هست و در دور بالا تر هم به دست میاد . همه اینها نتیجه اش شده ضعف کشش slx . وقتی با دنده 5 و سرعت حدود 100 در جاده رانندگی میکنید دور xu7‌میشه حدود 3000 که گشتاور xu7 در این دور عالی هست . حالا به سربالایی میرسید و کافی هم فقط کمی بیشتر گاز بدی . دور موتور کمتر هم بشه تا حدود سرعت 80 و 70 هم اصلا نیاز به معکوس پیدا نمیکنه . نهایتش یک معکوس به چهار میخوره در سربالایی ها .
اما برای tu5 در دنده 5 دور موتور میشه حدود 2500 که گشتاور tu5 در این دورها واقعا ضعیفه . به محض اینکه کمی شیب پیدا کنه جاده مجبوری معکوس بدی . گشتاور tu5‌هم ضعیف تره و هم گیربکس سبک تری داره . ضعف کشش slx چیزی نیست که بشه انکارش کرد . چهار نفر که سوار ماشین باشن واقعا توی سربالایی ضعیف عمل میکنه . به هر حال ضرایب سبک برای کفی و کم شدن مصرف خوب هستند . slx یک ماشین کم مصرف هست اما از نظر کشش اصلا به پای xu7‌ نمیرسه
گزارش
پاسخ دادن
11:10  1395/08/22

امید
10

من تو عمرم که پونزده ساله رانندگی میکنم همه ایران رو رفتم ندیدم ماشینی بخواد با چهار سرنشین تو سربالایی با دنده 5 بره عزیزم موتور xu7 و گیربکس BE3 تو دنیا منسوخ شده حالا هی شما زور بزن
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/08/22

امید
3

قابل توجه دوستانی که از کشش موتور xu7 دفاع میکنن تو کفی که xu7 در مقابل tu5 هیچ حرفی برا گفتن نداره فقط تو سر بالایی های ملایم که با دنده سه یا چهار حرکت میکنیم موتور xu7 قوی تره ولی تو سر بالایی هایی که تند ترن یا تو گردنه ها که جاده شلوغه و پشت ترافیک حرکت میکنیم موتور tu5 به دلیل سنگین تر بودن دنده یک و دو و 10 اسب بخار قدرت بیشتر خیلی بهتر عمل میکنه. کلاً دنده یک و دو در گیر بکس پژو slx سنگین و قوی گرفته شده ولی دنده سه به بالا به خاطر مصرف کمتر و نرمی و سرعت بیشتر سبک گرفته شده گیر بکس slx اسم اصلیش E4 که الان تو محصولات شرکت پژو فرانسه بیشتر از این گیربکس استفاده میشه که اگه تو ایران خوب مونتاژ بشه خیلی از گیر بکس منسوخ شده E3 که تو ایران رو موتور xu7 استفاده شده و مصرف بنزین رو 24درصد بالا میبره (طبق اظهارات کارشناسان شرکت پژو فرانسه) بهتر است
10:06  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
محمد
4

اسب بخار دور 6000 هیچ ارزشی نداره واسه مقایسه . باید گشتاور ها رو مقایسه کنی . گشتاور xu7 تا دور 4000 کاملا برتری داره و بیشترین رانندگی هم در دور زیر 4000 انجام میشه . وقتی گشتاور کافی در دورهای پایین در اختیار نداری اصلا نمیتونی از دور پایین رد بشی تا به دورهای بالا برسی و همش باید معکوس بدی تا دور بالا بمونه . دقیقا مثل همین slx که خیلی زود دنده مرده میشه و هی باید معکوس بدی . گیربکس من درآوردی be4 هم که دیگه فاجعه است . به هر حال خوب یا بد فعلا همین گیربکس رو دارن روی slx نصب میکنن
گزارش
پاسخ دادن
11:05  1395/08/22

محمد
4

گیربکس روی slx رو میگن r2 یا be4 که از اختراعات ایرانخودرو هست و به هدف کاهش مصرف طراحی شده و دنده های 3 و 4 و 5 بسیار سبکی داره . دنده های 1 و 2 هم به شدتن سنگین هستند تا tu5 بتونه بدنه 405 و پرشیا رو از سرعت صفر حرکت بده . نمودار سر چرخ گشتاور برای دنده های مختلف دو موتور هست . خودتون برید نگاه کنید . گشتاور سرچرخ برای xu7 تا دور 4500 کاملا برتری داره بر tu5 . تازه در این نمودارها با فرض گشتاور 148 برای tu5 هست که مربوط به ecu های بوش 7.4.4 هست که دیگه تولید نمیشه . tu5 های چند سال اخیر همگی 142 نیوتن متری هستند . این هم نمودارش
http://s9.picofile.com/file/8274358468/xu7_tu5_torque.jpg
گزارش
پاسخ دادن
11:16  1395/08/22

مهدی
0

5شهریور ثبت نام کردم.....تحویل60روزه ...هنوزم خبری نیست
09:59  1395/08/22
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام واسه کم نوری چراغ ها چه کنم
17:37  1395/08/20
گزارش
پاسخ دادن
اس 3 تحویل آبان
0

ثبتنام آبان 98 تحویل اردیبهشت 99اونم قطعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کنم قیمت روز بوده.اشتباه میکنی
گزارش
پاسخ دادن
10:12  1399/11/04

محمد
0

کشش xu7 رو ببینید
http://www.aparat.com/v/RzwUp
14:12  1395/08/20
گزارش
پاسخ دادن
ارسلان
0

من slx مدل تير 95 دارم روغن كم ميكنه.روغن خوب هم ريختم.واقعا ديگه همين رو كم داشت. دنده هاش هم كه انگار چوب، تو روحت ايران خودروووووو
08:05  1395/08/20
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
1

سلام مال منم امروز فاکتور شد تاریخ ثبت نام 95/6/13
18:00  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
محمد ع
0

سلام مبارک باشه من سوم شهریور ثبت نام کردم ولی هنوز فاکتور نشده
گزارش
پاسخ دادن
23:56  1395/08/25

v8
1

سلام،دوستانی ک اس ال ایکس دارن ک هیچ،دوستانی ک سردوراهی موندن تو این رنج قیمت شک نکنن اس ال ایکس بهترینه،ازفکر جی ال ایکس هم کلا بیاین بیرون ک پر استهلاک ترین ماشین تولید داخل در حال حاضر همینxu7 هست
ضمنا ی راه حل ب ا اونایکه دندشون میگن سفته،اگه بین دندها ی گاز بدین دنده نرم جا میره،یا اینکه بین دنده کلاچ رو رها کنین مجدد بگیرین و نده بعدی رو جا بزنین،این دو روش باعث میشه دنده حتی بدون کلاچ هم جا بره،۹۵ک دیگه مشکلا دنده نداره برطرفش کردن،،،
کم استهلاک نرم پر شتاب و تا حدودی بروز فقط تی یو فایو،بی شک.
16:06  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
aliiiii
1

مال من ک 95 کلاجش سفته،خوب نشذه
گزارش
پاسخ دادن
18:09  1395/08/19

حسن
0

دیسک وصفحه مسکل داره
گزارش
پاسخ دادن
19:39  1395/08/25

v8
1

سلام،دوستانی ک اس ال ایکس دارن ک هیچ،دوستانی ک سردوراهی موندن تو این رنج قیمت شک نکنن اس ال ایکس بهترینه،ازفکر جی ال ایکس هم کلا بیاین بیرون ک پر استهلاک ترین ماشین تولید داخل در حال حاضر همینxu7 هست
ضمنا ی راه حل ب ا اونایکه دندشون میگن سفته،اگه بین دندها ی گاز بدین دنده نرم جا میره،یا اینکه بین دنده کلاچ رو رها کنین مجدد بگیرین و نده بعدی رو جا بزنین،این دو روش باعث میشه دنده حتی بدون کلاچ هم جا بره،۹۵ک دیگه مشکلا دنده نداره برطرفش کردن،،،
کم استهلاک نرم پر شتاب و تا حدودی بروز فقط تی یو فایو،بی شک.
15:53  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پوریا
0

اقا من 3شهریور ثبت نام کردم 15شهریور چک و تحویل دادم بهم گفتم 20 ابان تحویل میدیم اما خبری نشد زنگ زدیم میگن تا اخر این ماه خبرتون میکنیم.شما کی ثبت نام کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:25  1395/08/19

پوریا
0

اقا من 3شهریور ثبت نام کردم 15شهریور چک و تحویل دادم بهم گفتم 20 ابان تحویل میدیم اما خبری نشد زنگ زدیم میگن تا اخر این ماه خبرتون میکنیم.شما کی ثبت نام کردی ؟
گزارش
پاسخ دادن
17:30  1395/08/19

زرا
1

آقايون از اين ماشين بدشون مياد ولي خانوما برعكس
15:08  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
فرید
0

چرا از نمایندگی سوال نمیکنین؟!
گزارش
پاسخ دادن
03:08  1403/10/09

فرید
0

چرا از نمایندگی سوال نمیکنین؟!
گزارش
پاسخ دادن
03:08  1403/10/09

رویا
0

پرسیدم میگه براتون پیام میاد
گزارش
پاسخ دادن
11:11  1403/10/11

فرید
0

خب دیگه پس منتظر باشین مهم اینه ماشین اتون گرفتین
گزارش
پاسخ دادن
11:59  1403/10/11

شادي
0

من ال 90 دارم مدل 90 ميفروشم اس ال ايكس بخرم
15:07  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
رضا
0

دوستان منم اين سوال رو دارم اس ال ايكس روغن كم ميكنه؟؟
15:05  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
aliiiii
0

مال من ک 95 کلاجش سفته،خوب نشذه
گزارش
پاسخ دادن
18:11  1395/08/19

محمد
1

اس ال ايكس حرف نداره
15:05  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
پویا
0

سلام , من ۱۱۱ فرمان هیدرولیک و ترمز abs مدل ۹۱ دارم , اگر هنوز قصد خرید دارین با من تماس بگیرین , ۰۹۹۱۸۸۲۶۲۲۳ , با تشکر از مدیریت سایت
گزارش
پاسخ دادن
18:46  1403/10/19

پویا
0

سلام , من ۱۱۱ فرمان هیدرولیک و ترمز abs مدل ۹۱ دارم , اگر هنوز قصد خرید دارین با من تماس بگیرین , ۰۹۹۱۸۸۲۶۲۲۳ , با تشکر از مدیریت سایت
گزارش
پاسخ دادن
18:48  1403/10/19

حامد
0

111sx سال96. دارم میفروشم09373312121
گزارش
پاسخ دادن
17:52  1403/11/05

پویا
0

سلام , من ۱۱۱ فرمان هیدرولیک و ترمز abs مدل ۹۱ دارم , اگر هنوز قصد خرید دارین با من تماس بگیرین , ۰۹۹۱۸۸۲۶۲۲۳ , با تشکر از مدیریت سایت
گزارش
پاسخ دادن
14:27  1403/10/19

405
0

سلام اس ال ايكس هم روغن كم ميكنه؟؟؟
14:49  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: aliironi
0

سلام امروز ماشین رو تحویل گرفتم ماشین خوبیه کلاچش مث پنبه نرمه دندهاشم نرمه صدای موتور و گربکسم عادیه تا فعلا ک خداروشکر خوبه
00:34  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
ali
0

شما اوایل بهمن
گزارش
پاسخ دادن
00:27  1403/10/08

بهزاد
0

سلام کی ثبت نام کرده بودید و چه تاریخی فاکتور شد
گزارش
پاسخ دادن
10:49  1395/08/19

مجید
0

اقا مبارک باشه
منم 6 شهریور ثبت نام کردم هنوز خبری نیست
چه رنگیه؟ تهران. هستی؟
میشه ردیف قراردادت رو بدی یا عکسی بزاری از منوی خودت
گزارش
پاسخ دادن
12:46  1395/08/19

کاربر: aliironi
0

6شهریورثبت نام کردم باید 20مهر تحویل میدادن ک 11آبان فاکتور شد و 18تحویل دادن
گزارش
پاسخ دادن
12:34  1395/08/19

کاربر: aliironi
0

ممنون سفیده تهران نیستم خوزستانم من چند باری شکایت ثبت کردم شاید این موضوع تاثیری داشته نیازی نیست ک ردیف قراردادم رو بگم دوست عزیز
گزارش
پاسخ دادن
13:22  1395/08/19

danial
0

سلام . دوستان چطوری باید فهمید که ماشین فاکتور شده.

من داخل سایت فروش اینترنتی قسمت ویژه مشتریان میرم بعد که وارد میشم 7 تا گذینه جلومه که نمیدونم باید چه کار کنم هیچ کدومشونم به فاکتور ربطی نداره .
ممنون میشم راهنمایی کنید
00:03  1395/08/19
گزارش
پاسخ دادن
salar
0

گزارش ثبت نام و واریز وجه میزنی
با رمزت وارد میشی
ردیف قرارداد وارد میکنی
ستون سمت چپ آخرین وضعیت خودرو بزن باز شه
گزارش
پاسخ دادن
12:40  1395/08/19

danial
0

سلام . اخرین تاریخی که فاکتور شده چه تاریخی است؟( ممنون میشم ج بدین)
23:50  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
yasin
0

مال منم قرار بود اخر 7 بدن بعد شد 5 ابان بعد بعد هنوز فاتور نشذه
گزارش
پاسخ دادن
12:43  1395/08/19

yasin
0

امروز از نمایندگی پرسیدم گفتن که ماشین های ک تاریخ اخرین محاسبه سودشون 30 مهر بوده فاکتور شدن و از شنبه تحویل میدن . و از شنبه سود آبان ماه ها فاکتور میشن
گزارش
پاسخ دادن
12:02  1395/08/20

پرهام
5

SlXموشک زمینی
21:47  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
ایمان ، شاهین زمستان ۱۴۰۳
0

سلام بسلامتی ان شاءالله هر چی خیره براتون اتفاق بیوفته
من یکی از دوستانم شاهین g مدل1401 داره با کارکرد 55 هزارتا کاملا راضیه
و فقط برای سرویس دوره ای نمایندگی میره
البته نگفته نباشه اصول دقیق نگهداری از توربو رو راحت می‌کنه مثلا روغن سطح sn و قبل خاموش کردن می‌ذاره فن بزنه و متوقف بشه بعد خاموش می‌کنه و هنگام سرد بودن موتور میذاره یک دقیقه روشن باشه بعد حرکت می‌کنه و تا گرم شدن کامل کلا با سرعت پایین رانندگی می‌کنه
من هم نشستم پشت فرومونش شاهین دوستم از همه لحاظ قابل قبول بود
در ضمن ماشین خودم رانا ۹۳ هستش که کاملا ازش راضیم و موتور و گیربکس هنوز پلمپه
بهرحال هر آنچه خوبه براتون پیش بیاد
گزارش
پاسخ دادن
15:35  1403/10/07

slx
1

درسته ولی فقط تا زمانی که جاده کفی باشه . سربالایی حرفی برای گفتن نداره slx
گزارش
پاسخ دادن
15:18  1395/08/21

رضا
5

سلام دوستان تو خرید اس ال ایکس شک نکنید. من خودم پارس سال 94 داشتم فروختم بامید خدا میخوام یدونه اس ال ایکس بخرم. ماشین خوبیه.. یه مدت ماشین دوستم که اس ال ایکس بود دستم بود. همه جوری امتحانش کردم. فوق العاده است. ارزش خرید داره .
21:46  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
جواد
2

405 تو دهه 90 ميلادي تو اروپا بهترين ماشين شد و هيچ ماشيني تا به حال تو ايران از نظر سواري و تعادل بهش نميرسه حالا 405 با موتور tu5يه چيز ديگه هست
15:06  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
مهندس
4

دوست عزیز میخوام یک حرفی رو بدون تعصب بهت بگم . اصلا لازم نیست با من بحث کنی خودت برو چک کن . برو به دسته موتور tu5 روی 405 نگاه کن خودت متوجه میشی چقدر سرهم بندی شده است این موتور روی این ماشین . آدم از دیدن دسته موتور خنده اش میگیره . جای دسته موتور روی بدنه مربوط به موتور xu7‌هست که مایل نصب میشه . ولی tu5 عمود نصب هست. دسته موتور کوتاه و اصولی xu7 رو نگاه کن بعد بیا دسته موتور عجیب tu5‌رو نگاه کن . مجبور شدن دسته موتور رو کلی دراز کنن تا برسه به موتور . نتیجه اش میشه اینکه خیلی زود دسته موتورها مشکل دار میشه در این ماشین . نکته بعدی سینی زیر موتور هست . حتی به خودشون زحمت طراحی یک سینی جدید رو هم ندادن . اگر بخوای پیچ تخلیه روغن رو باز کنی باید کل سینی رو در بیاری !! چون سینی مال موتور xu7 هست . شما حتی موتور xu10 زانتیا رو هم میتونی راحت توی این بدنه جا بزنی چون کل خانواده xu یکسان نصب میشن و برای همین بدنه های متوسط پژو سیتروئن طراحی شدن اما tu5 مربوط به این بدنه نیست و بهش خوروندنش . گشتاور این موتور هم که ضعف داره و گیربکس هم که ناهماهنگه .
گزارش
پاسخ دادن
15:51  1395/08/18

مهندس
4

405 یکی از بهترین سیستم های تعلیق رو داره و بدنه بی نقص طراحی پنین فارینا رو نمیشه ازش ایراد خاصی گرفت . به جز پرشیا که در واقع از طرح 406 هست دیگه سایر اقداماتی که برای تغییر چهره و کابین 405 انجام گرفت عملا شکست خورده و بهتر از قبل نشده چون در واقع ماشین و پلتفرم جدیدی ایجاد نشد و فقط یک کابین رو روی همون 405 سرهم بندی کردن که نتیجه اش هم شد سمند و سورن و دنا و slx که عملا زشت تر و غیر اصولی تر از خود طرح اصلی 405 هستند . بدنه های خانواده سمند بعد از دو سال کار جوری میافتن و وا میرن که انگار سی ساله دارن کار میکنن . ولی این نقص اصلا در 405 دیده نمیشه . موتور xu7 درسته که قدیمی هست اما همخوانی بسیار بهتری از نظر کشش و هماهنگی گیربکس و گشتاور با بدنه داره ولی tu5 ضعف کشش داره و گیربکس مشکل دار و ناهماهنگی داره . درسته مصرف tu5‌ کم هست اما در عوض کشش عالی 405 های با موتور xu7 رو نداره و توی گردنه ها اگر ماشین پر باشه واقعا کم میاره . مشکلات داغ کردن گلگیرها و نفوذ حرارات به داخل اتاق هم در 405 های با موتور tu5 دیده میشه چون اگزوز رو مجبور شدن کاملا دور بدن و یک جوری سرهمش کنن
گزارش
پاسخ دادن
16:00  1395/08/18

آرين
0

چرا 405 معمولي روغن كم ميكنه؟؟؟tu5 روغن كم ميكنه؟؟؟دندش هم ظاهرا سفته؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/08/18

علی
2

والا من xu7 دارم . تا الانم حدود 64 هزار تا رفته . قبل از این ماشین هم باز xu7 داشتم و تا نزدیک 200 هزار کیلومتر دستم بود و بعد فروختم . من هر پنج هزار کیلومتر یا شش هزار کیلومتر روغن عوض میکنم . تو این مدت نهایتا 200 سی سی یا 300 سی سی کم میکنه که اینم طبیعیه و اصلا غیر عادی نیست حتی برای موتورهای ماشین های خارجی . کم کردن روغن به خیلی چیزها مربوطه . شما روغن خوبی نریزی توی موتور خوب شدید کم میکنه . یا اگر آب بندی رو خوب انجام نداده باشی ممکنه روغن کم کنه .
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1395/08/18

نیما
0

جناب مهندس احیانا ای دی 405 هم شما هستید ؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1395/08/18

اتابك
0

دادشم SLX صفر خريد كل چراغهاي جلو و عقب و جلوپنجره حتي آرمهاي عقب را GLX انداخت زير سپرهاي جلو و عقب هم مشكي كرد خيلي ماشين خوش استيل و قشنگتر از SLX شد
09:46  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: REZA XU7
3

من چند وقت پیش یکیشو دیدم که دکمه های فابریک ماشین سرجاشه و فقط به جای ضبط یه مانیتور می یاد.قیمتش بین 1 میلیون تا 1100000 بود.لمسی حرارتی بود.بقیه جیزاشو نپرسیدم.ولی می دونم قیمتش همین حدوده
گزارش
پاسخ دادن
22:17  1394/12/06

آرش
1

ممنون رضا جان
گزارش
پاسخ دادن
22:48  1394/12/06

کاربر: REZA XU7
2

خواهش می کنم.البته یه چیزی یادم رفت.یه مدلی هم هست که دکمه ها مال خودشه و به جای دکمه های فابریک قرار می گیره که فکر کنم دور و بر 1800000 تا 2 میلیون باشه.
گزارش
پاسخ دادن
23:39  1394/12/06

اتابك
0

دادشم SLX صفر خريد كل چراغهاي جلو و عقب و جلوپنجره حتي آرمهاي عقب را GLX انداخت زير سپرهاي جلو و عقب هم مشكي كرد خيلي ماشين خوش استيل و قشنگتر از SLX شد
09:46  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
حامد
0

فيس ليفتهاي داخلي همه گندكاري و اوج بي سليقه بازيه
SLX-141-132 و ... تنها فيس ليفت موفق پارس بود كه اون هم سال 1379 توسط خود تيم طراحي پژو ب اقتباس از 406 انجام شد
كار را فقط بايد داد دست كاردان
گزارش
پاسخ دادن
13:43  1395/08/18

406
3

قیافه و رخ slx واقعا زشته . این slx نه شیک بودن و جذابیت پرشیا رو داره و نه اصالت و وقار glx رو . یک چیزیه که بین دوتاشون گیر کرده . خود پرشیا هم اگر قشنگه دلیلش اینه که طرحش همون پژو 406 هستش
گزارش
پاسخ دادن
14:01  1395/08/18

406
3

طرح زیبای پنین فارینا برای 406 و 405 کجا این طرح من درآوردی slx کجا . slx هم مثل دنا هست که حاصل سرهم بندی شدن هستش و هیچ تناسبی بین قطعات و اجزا بدنه وجود نداره . باز slx بهتر از دنا هست . دنا که انگار از تصادف سه تا ماشین با هم بوجود اومده . بین کاپوت و چلوپنجره دو سانتی متر باز هست . انگار کاپوتش همیشه باز میمونه
گزارش
پاسخ دادن
14:25  1395/08/18

آرزو
1

اس اب ايكس از دنا و سمند بهتره
گزارش
پاسخ دادن
14:52  1395/08/18

شهريار
1

سلام خدمت دوستان اس ال ايكس ميگفتن كه روغن كم نميكنه ولي اينجا تو نظرات بود كه روغن كم كرده داستان چيه؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:53  1395/08/18

رضا
2

اس ال ايكس از دناو پارس و سمند بهتره به نظرم
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/08/18

اسماعيل
0

اس ال ايكس مثل ماشينهاي ديگه روغن كم ميكنه؟؟
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/08/18

ليلا
0

اس ال ايكس تو مصرف و صدا حرف نداره
گزارش
پاسخ دادن
14:55  1395/08/18

aliiiii
0

من ی 95 دارم هر 4000 کیلومتر حدود یک لیتر روغن میکنه
گزارش
پاسخ دادن
18:17  1395/08/19

امین
0

سلام دوستان.من هزار کیلومتر که روغن فابریک با لیکومولی ۱۰w40عوض کردم بعد از ۹هزار کیلومتر ماشین ۱لیتر روغن کم کرده بود مجبور شدم روغن سوپر پیشتاز عوض کنم.برا کم کردن روغن چکار کنم
08:20  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

با سلام- من ماشینم وقتی حرکت نمیکنه فرمونشو میچرخونی هم فرمون هم تایر میلرزه یا میشه گفت تیکه تیکه میچرخه بخصوص تو جاده خاکی و حیاط خونم که مزاییک سافه بدونه اجه اینجوری میشه لطفا شما هم تست کنید و وقتس ماشین حرکت نمیکنه با سرعت هایه مختلف فرمونو بچرخونید ببینید مثله من هست یا ن
00:11  1395/08/18
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

حمید
0

سلام کسی می دونه سیم کلاچslxچطور تنظیم میشه مهره اول راحت باز میشه ولی مهره دومی مال ریگلاژ اصلا باز نمیشه چطور بازکنم مهره دومی را
22:16  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

خوبه شما میگی کلاج و دنده و زوزه نداره ما هم قبول داریم اما نمیدونم چرا بعضیها اینقدر بد میگن
گزارش
پاسخ دادن
22:44  1395/08/17

جدید
5

سلام، من اول شهریور پول ریختم تحویل۳۰ روزه امروز تحویل گرفتم نزدیک ۸۰ روز طول کشید، خوب خوشبختانه مشکل دنده وزوزه وکلاج اصلا نداره..تمام دنده ها را تست گرفتم بی صدا بدون زوزه ونرم. موتوریش که خیلی کم صدا هست.حال کردم. لاستیکش کویر بود. که چند دوری زدم ورفتم از جیبم پول دادم کومهو۱۹۵/۶۰انداختم روش. ماشین نرمتر وترمز گیریش بهتر شد.یعنی الان بیست بیسته.واقعا ماشین خوبیه. Ecuرا دیدم کروز نوشته بود. صندلی کوهان دار،. کلاج هم اصلاح شده.
من از کم صدایش خیلی حال میکنم. انگار ماشین خارجی سوار شدی
21:59  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
بهزاد
4



دوستانی که برای اس ال ایکس ایراد میگیرن: به دنبال بهترینها نباشید به دنبال مناسبترینها باشید.
مناسب حال ما نیز اس ال ایکسه
18:14  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
رضا
3

یه جوری این طرفداران موتور ترتری حرف میزنن انگار همه جاده های ایران سربالایی هست انگار 24 ساعت تو سربالایی هست.... آدم سالی 2 یا 3 بار میره مسافرت اونم اگه سربالا باشه... tu5 خیلی بهتر از xu7 عهد عتیق با صدای تراکتورش هست
16:59  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محسن
2

موتور ماشین باید خودش رو توی سربالایی نشون بده . توی همون مسافرت وقتی tu5 کم میاره دیگه ارزشی نداره . این tu5 فقط تا وقتی خوبه که ماشین خالی باشه و مسیر هم جاده کفی باشه . با ماشین پر بری سربالایی و گردنه واقعا کم میاره . من کاری ندارم xu7 موتور خوبی هست با موتور بدی ولی بدون شک کشش خیلی بهتری نسبت به این tu5 داره مخصوصا با این گیربکس ناهماهنگ روی tu5
گزارش
پاسخ دادن
17:05  1395/08/17

مجید
4

موتور یه ماشین باید تعادل در عملکرد داشته باشه. همه چیز گشتاور نیست. میزان مصرف، قدرت، الودگی، دوام، صدا و .... هم مهم هستند. xu7 یه گشتاور 153 در دور 3000 میده و تو دورهای بالاتر خیلی افت میکنه. در واقع این موتور هر چی داره همینه. نه دوام داره نه قدرت نسبت به حجم نه مصرف درست نه سروصدای کم. فقط وفقط گشتاور 153 اونهم فقط در دور 3000. توی دورهای کمتر و بیشتر هیچ چیز نداره. درستی همه چیز در تعادله. خیلی از ما ایرانیها با این واژه غریب هستیم. چون یا اهل افراطیم یا تفریط
گزارش
پاسخ دادن
17:35  1395/08/17

علی
2

تا دور 4000 واقعا گشتاور xu7 عالی هست و بیشتر رانندگی عادی و نرمال هم در دورهای زیر 4500 انجام میشه پس در محدوده های کاربردی گشتاور و کشش xu7 خیلی بهتر هست .
گزارش
پاسخ دادن
10:19  1395/08/18

رضا
0

لاستيك فابريك اس ال ايكس از جي ال ايكس كوچكتره؟؟؟
14:55  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
محسن
4

خیر . هر دو سایز 185.65.14 هستند
گزارش
پاسخ دادن
15:50  1395/08/17

405
2

لاستیک ها یکسان هستن اما چون slx غیر اصولی و سرهم بندی شده است فاصله بین گلگیر و چرخ خیلی زیاده و انگار چرخش کوچیکتره
گزارش
پاسخ دادن
16:36  1395/08/17

امید
5

بدنه slx همون 405 گلگیر و سپر و غیره فقط زه روی در ها و چراغ ها فرق داره دوستان بلد نیستن الکی نظر ندن. دوستان عزیز کلا هر ماشین صفر که میخرید یه مدت طول میکشه تا کمک ها هوا گیری بشه ممکنه روز اول یکم بلند به نظر بیاد ولی ماشینای ایرانی اینجورن خارجیها قبل اینکه بدن دست مشتری هم کمک ها رو هوا گیری میکنن ارتفاع ماشینو هم تنظیم میکنن
گزارش
پاسخ دادن
17:55  1395/08/17

شهريار
2

من فك ميكنم اين مدل خودرو بعد از ال 90 بهترينه از نظر هزينه كم و استهلاك
14:02  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
احسان
0

سلام دوستان کسانی که تحویل گرفتن سوییچ تاشو هست
13:35  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
سروش
1

ماشینم را تحویل گرفتم .
دنده نرم جامیره
صداش خیلی نرمه که مهمترین نکتش همینه
تاریخ ثبتنام 5شهریور تحویل30روزه
تاریخ تحویل مدارک 13شهریور
تاریخ فاکتور13ابان
تاریخ دریافت خودرو16ابان
شماره بدنش gkنمیدونم مال کجاست
عملکردشم تو پستای بعدی میذارم
10:20  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
علي
0

ماشين قبليت چي بود؟؟
گزارش
پاسخ دادن
11:23  1395/08/17

سروش
0

206تیپ2مدل84
گزارش
پاسخ دادن
13:00  1395/08/17

گندم
1

ولي اين مدل 405 مثل سمند سريع لش ميشه تو خيابونا بريد ببينيد
گزارش
پاسخ دادن
13:33  1395/08/17

محسن
3

slx بدنه اش خیلی مشکل داره خیلی زود به صدا میافته
گزارش
پاسخ دادن
14:41  1395/08/17

کاربر: aliironi
1

اصلا همچین چیزی نیست همش بستگی ب نگه داری خودت داره
گزارش
پاسخ دادن
16:38  1395/08/17

ارسلان
0

سلام دوستان.
به نظرتون اینکه وزیر صنعت گفته پراید جی ال ایکس تا پایان سال از رده خارج میشه تاثیری تو فیمت این ماشین داره؟
یعنی زودتر ردش کنیم بره؟؟؟
09:04  1395/08/17
گزارش
پاسخ دادن
کیوان
0

تاثیر که داره. باعث میشه پراید تو بازار گرون تر بشه. والا
گزارش
پاسخ دادن
12:00  1395/08/17

سروش
0

وزیر برا خودش میگه سایپا هم بزاخودش تولید میکنه.رئیس جمهورم که بگه کسی گوش نمیده دیگه وزیر که هیچ.....
گزارش
پاسخ دادن
13:05  1395/08/17

ارسلان
0

پراید و پژو 405 تولید نمیشه، من منظورم پژو بود نه پراید.
میگو یعنی این 405 و ردش کنیم بره.
آخه یادمه وقتی پیکان خارج شده از رده کلا سقوط کرد.
نکنه این slx هم اینجوری بشه؟
گزارش
پاسخ دادن
16:11  1395/08/17

ارسلان
0

دوستان کسی میدونه اگه تا آخر سال این 405 تولید نشه چه بلایی سر ماشین میاد.
آخه دیروز اخبار گفت 405 تا آخر سال از رده خارج میشه.
شانس نداریم عجب ماشینه خزی خریدیم. چیکارش کنیم؟؟؟
گزارش
پاسخ دادن
16:13  1395/08/17

405
0

تنها اتفاقی که میافته اینه که بعد از توقف تولید دیگه قیمت 405 ها به شدت بالا میره . دقیقا مثل پارس elx موتور زانتیا که به شدت قیمتش بالا رفت و اگر تمیز و کم کارکردش گیربیاد راحت تا 45 تومن فروش میره یعنی بیشتر از یک دنای صفر . چون واقعا هنوز برای 405 جایگزین مناسبی وجود نداره . خانواده سمند رو اگر ازش کار بکشی خیلی زود بدنه اش میافته و وا میره جوری که انگار سی ساله داره کار میکنه . تیبا هم که هیچوقت قدرت و نرمی و سواری 405 رو نداره . پرشیا هم که گرون هست. عملا 405 هنوز جایگزینی نداره و فکر هم نمیکنم توقف تولید بشه . سالهاست که میخوان متوقف کنن ولی نکردن
گزارش
پاسخ دادن
16:26  1395/08/17

سجاد
0

سلام. احتمالا slx جانشین بر حق glx بشه و تا چند سال دیگه هم تولید بشه. مثل روا که تا چند سال جانشین پیکان شد.
گزارش
پاسخ دادن
18:57  1395/08/17

0

نخير جانم SLX جايگزين جوادي GLX خواهد شد
گزارش
پاسخ دادن
10:55  1395/08/18

esi
2

Sl تو سر بالایی باید با گاز بری اگه نری کم میاره ولی Glxاینجور نیس که این عادیه از مصرفش میشه فهمید که Glxقوی تره
حالا هرکی جاده هایی که میره بیشترش سر بالاییه بای GLxبخره و هرکی و هرکیم جاده های که میره زیاد سر بالایی نداره ب نفعشه slxبخره من اصفهانیم slxدارم یه فقط مشکلش اینه تو مسافرت هایه شمال باید با صبوری و گاز زیاد بری ه
21:50  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
حامد
3

slx برای کفی بهتره مصرفش هم کمتره اما برای سربالایی glx بهتره . مخصوصا اگر ماشین پر و سنگین هم باشه قدرت بهتر glx خودش رو بهتر هم نشون میده . با tu5 باید با دور بالاتر و پر گاز تر و با دنده سنگین تر بری سربالایی ها رو
گزارش
پاسخ دادن
13:45  1395/08/17

جواد
7

خدمت تمامslx دارها، دوستمان خیلی اصرار داره کهxu7کشش بیشتری داره، بله جیگرت خنک شه ، از ۱۵۰۰ تا۳۰۰۰، انصاف کشش بیشتری داره طوری که با دنده ۳ اگه سربالایی را گاز بدی زور میزنه ومیره.،خوب این یک طرف ماجرا. چون دور کمتره وگاز بیشتر فشرده شده،انرژی حرارتی بیشتری تولید شده وگردش آب وخنک کاری نسبت بهslxکمتره، چون دور پایینتره.لذا واشر سرسیلندرxu7میسوزه، حالا اگه بخوای با۲ رانندگی کنی دور بالاتر مصرف بیشتر.، این روند باعث میشه زودتر به روغن سوزی بیافته.برا همین تاکسی داره چون داخل شهر از۴۰ ،۵۰ تا بیشتر نمیرند لذا xu7جواب میده حالا همین ماشین در شهر وجاده وکوهستان وگرما کار کنه زودتر ازslxبه خرج میافته،
اماslxدور بالاتر باسوخت کمتر وخنک کنندگی بهتر فشار کمتر به قطعات ،موتوریش دیرتر خراب میشه. این دور بالاتر هم نزدیک۵۰۰ تا۸۰۰ دوره که اصلا چیز خاصی نیست.
لذاslxبامصرف کمتر.استهلاک کمتر عمر بیشتر ونرمتر همان کار xu7،رابا آن دردسرهاش انجام میده. پس به صرفه است که برویم سمتslx. وقتی قلقش آمد دستت میفهمی موتور بروزتری را سوارشدی.
17:20  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
عرفان
5

جواد جان ديگه اينجوري هم كه شما ميگي نيست داداش.اتفاقا اگه راننده باشي و چشمت به آمپر اب و روغن باشه xu7 حرف نداره.آره راست ميگي ،موتور slx خيلي خوبه ولي برا همون 206 نه برا بدنه ي سنگين 405.
گزارش
پاسخ دادن
18:12  1395/08/16

سعید
5

جواد جان داستان خوبی ساختی ولی ارزش فنی نداره چون xu7 تو سربالایی واقعا عالی هست و تو با این حرفها نمیتونی ضعف کشش tu5 رو کتمان کنی . Tu5 هم گشتاور ضعیف تری داره و هم در دور بالاتر به دست میاد و هم گیربکس ناهماهنگ و سبکی داره . موتور tu5 در کنار همه خوبی ها و مزایایی که داره ولی از نظر کشش حرفی برای گفتن نداره
گزارش
پاسخ دادن
19:41  1395/08/16

جواد
0

با اين اوصاف و مشكل بد جا رفتن دنده اس ال ايكس بگيرم يا نه؟؟؟؟/
16:19  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
عليرضا
7

درود بر همه دوستان.آقا من slx 95 دارم.بداداشم 95 دوگانه داره. به نظر خودم ميگم. اول خوبيهاش نسبت به glx: شتاب اوليه ش بهتره2 - مصرف سوختش كمتره (من تو شهر صدي 9 سوزوندم داداش صدي حدود 10 يه كوچولو كمتر) 3 - يه كم صداي موتورش كمتره4 مه شكن داره و استپ ترمزش شيك تره
معايب نسبت به glx: - نور چراغاش خيلي خيلي ضعيفتره 2 دنده هاش خوب جا نميره مخصوصا يك و دو(چند جا هم بردم ميگن مشكل از گيربكسشه و قابل حل نيست)3 گيربكسش با اين ماشين نمي خونه. 4 تو سر بالايي ها مخصوصا با سرنشين كامل، خيلي ضعيف عمل مي كنه.صداي باد داخل كابين مياد.
پس هر دو ماشين خوبيها و بديهاي خودشون رو دارن.
14:16  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
سعید
5

مهمترین مشکل slx همین کشش ضعیفش تو سربالایی هاست . کلا tu5 تا دورش کمی پایین میاد دیگه دنده مرده میشه و باید معکوس بدی . روی همون 206 هم همین حالت رو داره . دیگه روی بدنه 405 و پرشیا با این گیربکس عجیب و غریب هم که دیگه بدتر شده . اما انصافا دنده های 1 و 2 رو خیلی سنگین کردن و شتابش تو این دنده ها خیلی خوبه . خیلی جالبه توی دنده 1 و 2 از زانتیا 2000 هم بهتر راه میره اما دنده 3 که زدی دیگه ضعیف میشه . کلا دنده های 3 به بالا ضریبشون رو خیلی سبک کردن
گزارش
پاسخ دادن
14:49  1395/08/16

slx
3

ضریب رو سبک کردن که مصرف رو کم کنن و بتونن بفروشن به اسم کم مصرف . همین الان tu5 های روی پرشیا و 405 داره صدی 9 تا 9.5 مصرف میکنه اگر ضرایب رو سنگین تر هم بکنن که دیگه میشه صدی 15 . این موتور مال این ماشین نیست . از اون دسته موتورهای خنده دارش تا این گیربکس سرهم بندی شده و اون کلاچ مشکل دارش . به اون دسته موتورها نگاه کنید خودتون میفهمید اوج سرهم بندی رو . دسته موتور رو مجبور شدن نیم متر دراز تر کنن . xu7 مایل نصب میشه و جای دسته موتورها رو بدنه واسه خانواده xu هست اما tu5 عمودی نصب میشه . اگزوز رو هم که کلی پیچ و خم دادن تا رد شده . انصافا برید زیر ماشین و به مسیر اگزوز نگاه کنید بعد میفهمید چرا حرارت میاد توی اتاق . به دسته موتور نگاه کنید میفهمید چرا اینقدر زود دسته موتور tu5 خراب میشه . این موتور مال این ماشین نیست و به زور خوروندن بهش . دنده های 1 و 2 رو به شدت سنگین کردن که بتونه راه بیافته بعد از سه به بعد سبک شده که مصرف کم بشه . از دنده 2 که زدی 3 دیگه ماشین میخوابه و جون نداره .
گزارش
پاسخ دادن
17:00  1395/08/16

رضا
3

نمودار گشتاور tu5‌و xu7 در دنده های مختلف موجود هست . در دنده های 3 و 4 و5 گشتاور سر چرخ برای xu7 تا دور 4500 به طرز قابل توجهی بیشتر هست . درسته xu7 موتور قدیمی و پر مصرفی هستش اما نباید واقعیت رو هم انکار کرد . کشش xu7 واقعا بهتره . من خودم از tu5‌ خوشم میاد اما نباید از کشش عالی xu7 هم گذشت .
13:54  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
علي
3

ولي اس ال ايكس جديدتره
گزارش
پاسخ دادن
14:15  1395/08/16

سعید
3

قبول جدیدتره ولی چه فایده که تو سربالایی ضعیف تره . یک مسافرت خانوادگی که بری مخصوصا ماشین کمی سنگین باشه حسابی کم میاره تو گردنه ها
گزارش
پاسخ دادن
14:51  1395/08/16

بهزاد
0

سلام 13شهریور ثبت نام کردم هنوز خبری نیست قرار بود یه ماه تحویل بدن زنگ میزنی میگن تاخیر داره اخه چقدر گه تاخیر دار کلا دروغ میگن
13:33  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

سلام از دوستان کسی 6 شهریور کسی فاکتور شده
11:22  1395/08/16
گزارش
پاسخ دادن
علیرضا
0

بسلامتی مبارک باشه
تحویلم گرفتی؟
میشه ردیف قراردادتو بدی داداش؟
گزارش
پاسخ دادن
17:23  1395/08/18

کاربر: aliironi
0

سلام اره من 6شهریور ثبت نام کردم 11آبانم فاکتور شد
گزارش
پاسخ دادن
14:18  1395/08/16

srosh
9

90درصدجاده های ایران صافند
بعدشم مگه یک روز تمام سربالایی میری ؟
الان حرف اول را کم مصرف بودن و موتور کم استهلاک بی خرج میزنه که بعداز پراید تنها ماشینی که اثبات شده هستش SLX.
تو شتاب XU7وEF7بگردشم نمیرسند.
دیگه چی دارید بگید.
23:37  1395/08/15
گزارش
پاسخ دادن
T8,
0

تو آپ پلاکتونو ثبت کنید قسمت عوارض وخلافی اگه از بم حرکت کرده باشه براتون عوارضی میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1403/10/05

T8,
0

تو آپ پلاکتونو ثبت کنید قسمت عوارض وخلافی اگه از بم حرکت کرده باشه براتون عوارضی میاد
گزارش
پاسخ دادن
20:04  1403/10/05

T8,
0

من هرروز عوارضی رو چک میکردم بالاخره هم از اون فهمیدم
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1403/10/05

T8,
0

من هرروز عوارضی رو چک میکردم بالاخره هم از اون فهمیدم
گزارش
پاسخ دادن
20:06  1403/10/05

علی
6

موتور ماشین باید خودش رو توی سربالایی نشون بده وگرنه پراید هم جاده کفی باشه و سبک باشه خوب راه میره . مخضوصا وقتی سفر میری و ماشین پر و سنگین هست اگر کشش موتور ضعیف باشه تو سربالایی واقعا اذیت میکنه . مشکل tu5 دقیقا توی سربالایی ها هست وگرنه کفی خیلی خوبه
گزارش
پاسخ دادن
07:54  1395/08/16

کیانی
6

زشت ترین ماشین با آرم پژو بدون شک همین slx هست . این slx نه شیک بودن و جذابیت پرشیا رو داره و نه وقار glx رو . پرشیا هم اگر شیک و جذابه دلیلش اینه که طرحش از پژو 406 هست اما slx واقعا جلوش زشته و هیچ همخوانی و هماهنگی نداره . مه شکن های گرد جلوش واقعا زشتش کردند . برخلاف پرشیا که واقعا شیک و جذابه .
گزارش
پاسخ دادن
09:48  1395/08/16

علي
0

فقط دندش بد جا ميره اين برطرف بشه خدايي خوبه
گزارش
پاسخ دادن
12:39  1395/08/16

رضا
0

سربالایی ضعیف بودنشو میخوای چیکار کنی؟
گزارش
پاسخ دادن
12:48  1395/08/16

جواد
6

علی آقا کدام سربالایی را میگی، ماشین من که با هیچ سربالایی مشکل نداشته، دور موتور۳۰۰۰تا۳۵۰۰،همه جارا میبره ، مرگ نداره، من نمیدونم شما از کوه اورست تست میگیری یا دماوند، به هر حال احتمالا فقط نقل قول میکنید. وتا بحال پشت slx ننشسته اید،
گزارش
پاسخ دادن
13:25  1395/08/16

ماهان
2

برادر هر كسى كه نظر داده باتعصبى كه به خودرويى كه داره هستش. ماشيناى ايران شانسى هستش من مدل 91دارم ازش راضيم تا الان اذيت نكرده واقعا بدون تعصب ماشين جون داريه
گزارش
پاسخ دادن
13:40  1395/08/16

رضا
1

شک نکن که همون سربالایی هایی رو که تو با slx رفتی ، با موتور xu7 خیلی راحت تر و دور موتور کمتر و با حداقل یک یا دو دنده سبک تر بالا میره . ضعف کشش slx چیزی نیست که بشه کتمانش کرد . گشتاور ضعیف تر tu5 در کنار ضریب سبک تر دنده های 3 و 4 و5 دقیقا باعث کشش کمتر و ضعیف تر slx شده .
گزارش
پاسخ دادن
13:42  1395/08/16

زاگرس
2

من با آقا جواد موافقم
نزدیک یکماهه تحویل گرفتم و حدود 1000 تا باهاش رفتم قبلا SLX با موتور 1800 داشتم و الان با موتور TU5
توی سربالایی هم رفتم و هیچ مشکلی ندیدم
حالا اگه یکی بخواد 10 نفر سوار کنه و توی شیب 90 درجه بره اونو دیگه نمی دونم
احتمالا به قول آقا جواد می خوان از اورست بالا برن
گزارش
پاسخ دادن
14:03  1395/08/16

جواد
0

اگه دنده و گيربكس همخوني داشته باشه بهترين ماشينه
گزارش
پاسخ دادن
14:16  1395/08/16

سعید
2

آقا جواد با اگر اگر اگر گفتن چیزی درست نمیشه . واقعیت اینه که الان گیربکس روی slx همینه و مشکل کشش ضعیف داره . گشتاور tu5 هم کمتر هست و هم در دور بالاتر به دست میاد . این گشتاور ضعیف رو بذار در کنار گیربکس با ضرایب سبک در دنده های 3 و 4 و5 . نتیجه اش مشخصه . کشش ضعیف در سربالایی مخصوصا اگر ماشین کمی پر و سنگین باشه
گزارش
پاسخ دادن
14:54  1395/08/16

جواد
9

بنده خدا بنام پست من، نظر خودتا نگذار، اگه اگه که مال من نیست نظر خودته به نام من،
ماشین من هیچ مشکلی در دنده وگیربکس نداره، چون کلاجما قبلا valeoفرانسه انداختم ، مثل آب خوردن نرم وراحت دنده میخوره ، پر شتاب پر قدرت وکم صدا وکم مصرف، تازه من تمام کارهایم را زیر۳۰۰۰تا۳۵۰۰ انجام میدم. مشکل کششی ندیدم. چرا دور موتور ۲۰۰۰ ،xu7راسوار شدم کشش بیشتری دارد تا۳۰۰۰تمام میشه ومی مانه، اما از من از ۲۷۰۰شروع میشه تا۵۰۰۰ پر میکنه راحت.ولی من محدوده ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ دنده میدم مثل شیر میره
گزارش
پاسخ دادن
15:46  1395/08/16

رضا
1

البته شنیدم الان مشکلش حل شده و از نظر سربالایی و گیربکس مشکلی نداره من که خودم ندارم زیادم سر در نمیارم
گزارش
پاسخ دادن
16:15  1395/08/16

سعید
1

مگه چیکارش کردن که مشکلش رفع شده ؟ تازه ما tu5 با ecu بوش 7.4.4 داشتیم اونم حسابی کم میاورد دیگه این جدیدا که هندی چینی شدن . tu5‌ذاتش همینه . توی دور پایین ضعیفه . اگر به موقع دنده معکوس ندی و دورش رو بالا نگه نداری ضعیفه . گیربکسش سبک تره از دنده سه به بالا . خود موتور هم دور پایین باشه ضعیفه . دنده سبک باعث میشه دور موتور پایین بیاد و گشتاور سرچرخ هم کمتر میشه . واقعیت رو باید قبول کرد . tu5 خیلی مزایا داره اما کشش خوبی نداره .
گزارش
پاسخ دادن
16:46  1395/08/16

حمید
0

اگه لامپ چراغ ها را۹۰ ۱۰۰ بزاریم همراه آفتامات آیا ماشین از گارانتی خارج میشه؟
17:49  1395/08/15
گزارش
پاسخ دادن
حمید
0

سلام کسی می دونه سیم کلاچslxچطور تنظیم میشه مهره اول راحت باز میشه ولی مهره دومی مال ریگلاژ اصلا باز نمیشه چطور بازکنم مهره دومی را؟
17:28  1395/08/15
گزارش
پاسخ دادن

ارسال نظر
نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد. خواهشمند است فقط نظرات سازنـده خود در خصـوص تجربه رانندگی، کیفیت خودرو، خدمات پس از فروش را با دیگر کاربران در میان بگذارید.
شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود آگهی‌های خرید و فروش خودروی خود را در قسمت آگهی‌ها درج نمایید.
نام    
نظر شما
کارکتر مجاز :
دنبال کردن نظرات فقط برای اعضا امکانپذیر میباشد. برای عضویت اینجا کلیک کنید.
 
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
پارسا. 31 نظر
X33 Cross cvt 25 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین G حواله : سلام دوستان ،پیش فروش های تحویل اردیبهشت خرداد وتیر اگر پیام واریزی اومد اطلاع رسانی کنند برای من پیام نمیاد من تیر ماه هستم اقدام کنم . چند روز قبل دعوتنامه برا واریز پیام میاد؟ با تشکر
شاهین جی : بله درسته بازم خداروشکر
شاهین 403 : سلام خدمت همه دوستان کسانیث که منتظر دعوتنامه تکمیل وجه هستن فقط منتظر پیامک نباشید گاها به هر علتی ممکنه پیامک به دستتون نرسه من خودم پیامک به دستم نرسید ولی توی قسمت پیگیری وضعیت خودرو متوجه شدم که دعوتنامه صادر شده و در قسمت واریز دعوتنامه میشه دید.
ایکس5 : دوستان من تازه با این صفحه آشنا شدم. کرمان موتور هم مثل ایران خودرو جریمه تاخیر میده طبق قرارداد یا نه؟ دوستانی که تحویل گرفتن ، الان به ازای یک ماه تاخیر ایکس 5 چقدر جریمه دریافت کردند؟؟؟
nazi : لطفا اخرین فاکتور شده های g اعلام کنن مرسی
T8سنه : سلام دوست عزیز من تیر ماه ۶۰ روزه ثبت‌ نام کردم اذر ماه تحویل گرفتم يعني ۵ماه طول کشید سود تأخیر هم تا الان ندادن
حامد : تغیر رنگ کجا فعاله ماهم تغیر رنگ بدیم
شاهین سایپا : دوست عزیز شرکت کروز در زمینه تامین سانروف کار نمی کنه چرا اطلاعات غلط می دید.
شاهین انتظار : مطمئن هستین انشالله
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
رضا : وقتی برامون پیام تبدیل نمیاد چه خاکی بریزیم سر این شرکت بی صاحب
سعید 17 بهمن : داداش برا پیش فروش رو فاکتور میکنن نه فوقالعاده رو
14 بهمن : تکمیل وجه 14 بهمن سخا رو 16 بهمن تحویل دادم هیچ خبری از فاکتور شدن نیست
14بهمن : تکمیل وجه 11بهمن وسخا 14انجامدادم هنوز از فاکتور نشدم
اشتری : حداقل مال مایی که ماشینمون فاکتور شده و مدلش 403 هست از تاریخ تحویلشم گذشته بدن.قراردادمون هم 48 بند داره
ساینا : من واریزی 11/11ام هنوز خبری از مابه تفاوت بیمه و‌عوارض خبری نشده هیچ،فاکتور هم نشده😕
207فلز خرداد : تحویل 17خردادم فعلن فاکتور نشده هیچ خبری هم نیست
14 بهمن : سلام تاییدیه سخا رو چه روزی تحویل دادی
احسان 28بهمن : سلام یکی از دوستان پانزدهم بهمن بوده امروز فاکتور شده پیش فروش بوده
دنا اوتومات اپشنال : تحویل اردیبهشیتیا فروش فوری کسی تحویل گرفته