نظرات : keyvan2017

نام کاربری
تاریخ عضویت
آخرین فعالیت
تعداد نظرات
تعداد آگهی ها



نام مقالهمتن نظر
بررسی سوناتا 2013 (ویدئو) از طریق vin به اصل بودن اپشن ها میتوان پی برد. میتوانید برای این کار با ایمیل keyvankh70@gmail.com در ارتباط باشید
بررسی لیفان X60 جناب بنگاهی اون اسپورتیجی که شما میگی ۱۲۰ اولا کیلومترش دستکاری شده و دوما تمامی اپشن هایش فابریک ماشین را با نمونه چینی و تقلبی درجه ۳ عوض کردند و ۶ ایربگ هم نیست و ۲ ایربگ است و ماشین لو اپشن است و نه فول اپشن مدل ۲۰۱۴ با کارکرد کم و تمیز و اپشن فابریک و ۶ ایربگ و فول اپشن زیر ۱۳۸ نیست
بررسی کیا اسپورتیج 2015 دوست گرامی اگر نرمی و راحتی سرنشینان برای شما مهم است در درجه اول سانتافه و بعدش توسان و در اخر اسپورتیج را بخرید. در کل محصولات کیا اسپرت و خشکتر هستند به طوری که در اسپورتیج فضا سرنشینان عقب بسیار کم و دارای کوبش بیشتری است. همچنین محصولات هیوندای بسیار راحت تر از کیا فروش میروند موفق باشید
بررسی هیوندای جنسیس کوپه 2013 سلام من نمیفهمم این شایعات بی اساس چطوری شکل میگیره !!! دوست گرامی اگر شما همیشه دنده را در رد لاین عوض کنید معلومه که گیربکس و بعدش موتور خیلی زود به مشکل بر میخورند (در تمام ماشین ها)ولی اگر رانندگی معمولی داشته باشید حداقل 5 سال بدون مشکل کار میکند یکی از دوستان مازراتی دارد و چون همیشه در ردلاین دنده عوض میکرد (دور موتور بین 6500 تا 7000 ) گیربکسش در کیلومتر 30 هزار نیاز به تعویض پیدا کرد که هزینه گیربکسش هم 75 هزار دلار بود.
بررسی هیوندای سوناتا مدل 2015 سلام اگر نرمی ماشین برای شما مهمه سوناتا ال اف ولی اگر اسپرت تر میخواهید اپتیما کیفیت موتور و گیربکس کاملا مشابه هستش
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014 دوست عزیز مشکل در استفاده از روغن بیکیفیت و تقلبی است و همچنین دیر عوض کردن روغن میباشد. روغن باید هر ۵۰۰۰ کیلومتر همراه با فیلتر عوض شود. و از روغن با درجه کیفی sm به بالا استفاده شود
مقایسه وراکروز با سانتافه 2014 دوستان عزیز ماشین کره ای خیلی عالیه تمام مشکلاتی که براتون پیش امده اینه که سیستم برق ماشین به دلیل عوض کردن وسایل فابریک با نمونه تقلبی است در ضمن نوع رفتار هم تاثیر داره به طوری که کمری با کارکرد ۵۰ هزار تا هم سرسیلندر سوزونده