2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری

2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری

کمپانی تویوتا طبق درخواست مستقیم شخص "آکیو تویودا" (Akio Toyoda)، مدیر این خودروساز ژاپنی، به دنبال تغییر و تحول اساسی در نسل بعدی تویوتا کمری است؛ البته این انتظار را نداشته باشید که کمری 2015 نیروی محرکه خود را از یک موتور هشت سیلندر بگیرد! "کوین هانتر" (Kevin Hunter) سرپرست گروه طراحی تویوتا خود به این موضوع واقف است که طراحی فعلی کمری چندان مورد قبول عموم مردم نبود؛ اما او  از تلاش گروه طراحی تویوتا برای بهبود ظاهر کمری در نسل آینده خبر داد.

2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری
2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری 2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری
2014 سالِ تحول در طراحی تویوتا کمری

آقای هانتر در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت بلومبرگ داشت گفت: "درست است که طراحی کمری نقدهای بسیاری را به دنبال داشت اما با این وجود هم‌چنان در بازار جهانی به‌ویژه آمریکا فروش فوق‌العاده‌ای دارد". قطعاً تویوتا می‌بایست به فکر خطوط بدنه بی هدف کشیده شده روی بدنه کمری باشد و به آن‌ها کمی زیبایی تزریق کند! به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها این بار عزم خود را جزم کرده‌اند که یک تغییر اساس نیز در طراحی اتاق کمری ایجاد کنند. احتمالاً در نسل بعدی که در سال 2014 میلادی معرفی خواهد شد شاهد طراحی متفاوت‌تر و استفاده از مواد مرغوب‌تر در ساخت کابین کمری خواهیم بود. (تصاویر این پست متعلق به تویوتا کمری 2012 است).


منبع

Carscoops

برچسب : کمری , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

amin jafari
0

طراحیش شبیه شترگاوپلنگه .اریون راببینی فکرمیکنی چندنفربا یه کمپانی درگیری داشتند اینو طراحی کردند!!
09:08  1392/11/02
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: M_AJ
2

کمِری کمِریهِ
یه ماشین سدان متوسط برای یه خانواده 4 نفری
(البته توی ایران متوسط نیست :دی )
15:06  1392/11/01
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تار اتومات طرح فرسوده : سلام عزیزان تارا اتومات تا چه تاریخی فاکتور شدید.تشکر
تارا دستی فرسوده : با سلام خدمت دوستان طرح فرسوده تا کی فاکتور شده و واريزي تون چندم بوده؟
J4 اقساطی مرداد ماه سفید ۱۳۶۳ : ثبت نام ۱۱ مرداد نود روزه اقساطی
ایگل تیر ۹۰ روزه : سلام شاسی ۸ آذر بیمه و پلاک ۱۸ آذر فعلا ارسال مدارک زرد هست کسی میدونه چقد طول میکشه تحویل بدن؟
شاهین جی ال تیر ماه : سلام دوستان ۵ تیر تکمیل وجه کردم به نظرتون کی فاکتور میشم
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ار اس : سلام روز بخیر من امروز تماس گرفتم گفتن تا 24 تیر کویک ار اس فاکتور سده ولی در اینجا دیدم دوستی نوشته بود مرداد ماه کویک ار اس فاکتور شده ایا این موضوع صحت داره که از تیر ماه بلاخره رفته سمت مرداد ماه اگر تاید میکند لطفا بگید. با تشکر
ایمان : 105ت
اطلس 19 اسفند : 19 ام فاکتور شدم
اطلس بهمنی : سلام توی گوگل مشخصه اگه زحمت به خودت بدی سرچ بفرمایی
دناپلاس6دنده سفیدرینک تحویل بهمن : اگه فاکتور شده باشه که درحال فاکتور تیک میخوره فکر کنم داداش فاکتور نشدی😫 اول میگی فاکتور شدم بعد میگه در حال فاکتور میچرخه اگه تیک سبز نخوره یعنی فاکتور نشده
سمند : سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من براس سمند سورن صبت نام کردم اگه اسمم در نیاد میخام حوالشو بخرم تره فوق لاده میخاستم بدونم تحویلشون چه جوریه زود میدن یانه لطفا توضیح بدین ممنون
اطلس : احتیاجی نیست شما حقوق دقیق مدیران رو دربیاری، به قول خودتون سیصد میلیون میگیرین، آیا واقعا شایسته دریافت حقوق با این مقدار هستند وقتی که نتونستند پیش بینی درستی از تعداد عرضه یک خودرو رو داشته باشند و این همه آدم رو بدبخت کردند. منی که الان دارم ماهی 14 میلیون حقوق میگیرم به نظرت چند ماه کارکردم رو جمع کردم تا بدم دست این چنین مدیرانی و خودم هم مثل مرغ پرکنده باشم و هیچ کس هم نباشه یک جواب درست به من بده واقعا متاسفم اول برای برای خودم و بعد هم برای آدم هایی مثل شما.....
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم