خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
آینده متفاوت بازار خودرو در ایران
1394/11/10
13:00
آینده متفاوت بازار خودرو در ایران
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با لغو تحریمها، خودروسازان چینی میتوانند بازار خودروهای ارزان قیمت و خودروسازان اروپایی بازار خودروهای با قیمت متوسط به بالا را در دست بگیرند.
علی خاکساری در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اگر تولیدکنندگان خودروهای چینی در ایران خودروهای با فنآوری روز را تولید کنند حضور خودروسازان اروپایی در ایران حتی باعث تقویت آنها خواهد شد.
وی با بیان اینکه در صورت سیاستگذاری درست، خودروسازان اروپایی محصولات جدید و با کیفیت را در کشور تولید خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مطمئنا این خودروها با توجه به سطح کیفی و فنآوری آنها قیمت به نسبت بالایی خواهند داشت.
این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: بنابراین تولید خودروهای اروپایی با قیمتهای به نسبت بالا، بازار خودروهای ارزان قیمت را در اختیار تولیدکنندگان خودروهای چینی قرار خواهد داد.
وی افزود: در چنین شرایطی خودروهای چینی مزیت رقابتی مهمی به نام قیمت ارزان را در رقابت با خودروهای تولیدی خودروسازان اروپایی در اختیار خواهند داشت که باعث تقویت حضور آنها در بازار ایران خواهد شد.
خاکساری با بیان اینکه خودروهای چینی با توجه به قیمتشان از سطح کیفی مناسبی برخوردارند، تصریح کرد: اگر برخی سیاستها باعث حمایت غیر منطقی از ایران خودرو و سایپا نشود، بازار خودروهای ارزان قیمت ایران در اختیار تولیدکنندگان خودروهای چینی قرار خواهد گرفت.
حرفهای های صنعت خودرو کانال وانکار را از دست نمیدهند.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
بازار ایران
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
>
50 نظر
فرهنگ
0
دوستان توروخدا اینقد درموردماشین ژاپنی وآلمانی بحث نکنید.خودرو جزءنیازهای اولیه هرشخص بشمارمیرود ویک وسیله کاملا مصرفی است وجزسرمایه هم حساب نمیشه پس هرشخصی بنابه سلیقه و وسعش خودروی انتخاب میکنه ودو،سال نگهش میداره ودرنهایت میفروشه ویکی دیگه برمیداره،این روندتاآخرادامه داره پس بنظرمن اینقد خودتونوخسته نکنید
13:23 1394/11/13
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
2
بنده موافق با بازار آزاد و رقابتی هستم. اون زمانه که عرضه و تقاضا هم ب نفع مشتری تموم میشه هم ب نفع تولیدکننده.
مردم از جنسی ک میخوان با قیمت و کیفیت مناسب بهره مند میشن و تولید کننده مجبوره برای حفظ خودش توی این بازار نیاز وخواسته ی مردم رو تامین کنه و یا از گردونه خارج شه.
حالا این چه فرانسوی باشه چه چینی باشه چ ایرانی باشه و چ ژاپنی.
اما بازار کشورمون با این آزادی خیلی فاصله داره. امیدوارم اول از این اقتصاد دولتی و این نظام بانکی نجات پیدا کنیم.
08:27 1394/11/11
پاسخ دادن
فرزاد
0
اقا رضا من تعجبم شما از پژو پارس این همه تعریف میکنید.یه خودرو 8 سوپاپ با مصرف 13 لیتر درون شهر و نا ایمن رو با خودرو روز چینی که حداقل 5 ستاره ایمنی تو چین گرفتن که بخوایم 2 ستارشو کم کنیم حداقل 3 ستاره ایمنی دارن و از پراید 405 پارس خیلی بهترن.دیگه مثل 5 سال پیش نیست که بخوای رو ماشین سود کنی پس از خرید.دیگه ماشین خیلی زیاد شده.شما هر ماشین صفری بخری بخوای بفروشی بین 3 تا 10 میلیونش افت میکنه بستگی به قیمت خودرو و کارکرد اون
00:31 1394/11/11
پاسخ دادن
بهنام
0
اقا فرزاد همه مثل هم نیستن و سلیقه ها هم فرق داره
یکی میره اتومبیل چینی میخره یکی دیگه میره ال90 و پرشیا و 405 میخره.
ثروتمندان هم میرن المانی و ایتالیایی و انگلیسی و امریکایی و ژاپنی میخرن
وقتی پول نباشه چاره ای نیست باید به همین خودروهای ایران خودرو قانع بود.فرانسه و کره هم زیاد اونجوری هم فرق ندارن که بعضی ها دعوا میکنن.
من ماشین کره ای دارم ولی با ماشین های المان و ژاپن نمیتونم اصلا مقایسه کنم.
سانتافه کجا لندکروز و بنز و بی ام و کجا
01:28 1394/11/11
بهنام
0
باید به سلیقه ها احترام گذاشت
01:32 1394/11/11
سعید
3
آقا بهنام گویا شما آزرا گرنجور هم داشتید. میشه بفرمایید چه چیز آزرا گرنجور نسبت به هم پای ژاپنی خودش (تویوتا آریون) که سوار شدید ،
فرق اساسی داشت؟؟
آیا آریون قدرت و شتابش بهتر بود؟
آیا هندلینگ و لذت سواریش بهتر بود؟
آیا نرمی و سکوت اتاقش بیشتر بود؟
میخوام فرق اصلی ماشین کره ای رو با ماشین ژاپنی بدونم.
12:08 1394/11/11
بهنام
2
درود برشما سعید عزیز
شما چی میخوای بدونی دقیقا که من برای شما توضیح بدم؟؟؟؟
اتومبیل های ژاپنی لذت سواری بهتری دارن و قرص و محکم تر از اتومبیل های کره ای هستن.من سانتافه دارم ولی بپای لندکروز به هیچ عنوان نمیرسه.خودروهای ژاپنی خودروهایی با ایمینی های بلایی برخوردار هست
خودروسازی ژاپن فوق العاده است و من به هیچ عنوان نمیتونم ایراد بگیرم
15:30 1394/11/11
سعید
1
آیا خودروهای آلمانی انقدر قرص و محکم و عالی هستن که بشه برای
استفاده بالای 300 هزار کیلومتر بدون دردسری و خرج های اضافه روشون
حساب کرد؟؟
آیا وقتی 400 میلیون پول بی زبون میدی واسه یه bmw یا لکسوس یا
لندکروزر یا بنز ، می تونه طوری راضی نگهت داره که ارزش تک تک دلارهایی
رو که واسش میدی بهت بچشونه و دلسرد و پشیمونت نکنه ؟؟؟
لطفا اگه ممکنه آقا بهنام یه کم با ذکر دلیل منو راهنمایی کنید. تشکر ...
19:39 1394/11/11
بهنام
0
اقا سعید اگه سوالی داری در خدمت هستیم.
اقا سعید پولدارها همه کار میکنن از کشتی تفریحی تا هواپیما شخصی
ثروتمندان همین تهران خودمون وقتی میرن اپارتمان میخرن 30 میلیارد تومان
اسب میخرن 150 میلیون تومان تمساح میخرن 8 میلیون تومان سگ میخرن برای نگهبانی امن خونشون 16 میلیون تومان.ایا خرید یک میلیارد تومان جای تعجب داره؟؟؟؟؟؟
پالتو میخرن از پوست مار و سوسمار بالای 10 میلیون تومان. خود من در خیابان فردوسی شاهدش بودم که یک عده در همین تهران دارای ثروت نجومی هستن.
خلاصه اینکه خرید اتومبیل فقط 500 میلیون تومان برای عده ای هیچی نیست.پیروز باشی دوست عزیز
00:57 1394/11/12
سعید
2
آقا بهنام عزیز ممنون. ولی شما از مسیر اصلی منحرف شدید.
من از شما خواستم تا دوام و کیفیت ماشینهای آلمانی رو برام شرح بدید که
آیا می تونن مثل تویوتا و لکسوس تا حداقل 300 هزار کیلومتر بدون خرج و
دردسر اضافی کار کنن؟
نه اینکه در مورد شغل و درآمد ازم بپرسید.
اما با این وجود بنده الحمدللّه شغلم درآمد خوبی داره و شاید الان نه ولی
حدود 6 یا 7 ماه دیگه بتونم 450 میلیون پول بابت ماشین کنار بگذارم.
البته بعد از فروختن سانتافه ام ...
اما واقعا بالای 500 میلیون خیلی زیاده و فکر کنم کمی اسرافه
01:06 1394/11/12
بهنام
0
اقا سعید اگه منظورش شما از دوام بنزهای قدیمی خوب کیفیت و دوام ها الان خیلی پایین تر اومده نسبت به بنز 40 سال پیش
ولی در کل خودروهای المانی ثابت شده هستن و ژاپن رقیب جدی المان
شما نوع اتومبیل بگو تا باهم مقایسه کنیم حله؟؟؟؟؟؟
01:40 1394/11/12
سعید
2
آقا بهنام مثلا فرض کن میخوام بنز c200 یا bmw 528i بخرم.
دوام و استهلاک هر یک از این خودروها به چه صورته؟؟
یعنی نمی تونن مثل بنز یا ب ام و های قدیمی بادوام باشن؟؟
در مورد لکسوس ES و لکسوس RX350 و تویوتا پرادو و لندکروزر چطور؟؟
12:53 1394/11/12
بهنام
0
استهلاک ماشین های المانی خیلی بالاست
طول عمر اتومبیل هم بستگی به نوع نگهداری و چطوری استفاده کردن داره
رفیق من ظرف 5 سال بابا خودرو دراورد و شدید عشق لایه کشی بود اخرش بنز تبدیل به گاری کرد فروخت
اقا سعید عزیز خودروسازان طول عمر اتومبیل ها اوردن پایین و دیگه مثل قدیم نیست که ماشین میخریدی 50 سال کار میکرد الان همچین چیزی نیست.درباره خودروهای ژاپنی هم بگم که اگه بخری پشیمون نمیشی مثل لندکروز.ولی بازم بستگی به نوع سلیقه ها داره یکی عشق بنز یکی دیگه لکسوس.لکسوس RX350 مدتی دستم بود خداییش عالیه
16:14 1394/11/12
سعید
3
خوب آقا بهنام عزیز اگه گفته های شما در مورد استهلاک بالای خودروهای
آلمانی صحّت داشته باشه ، آیا واقعا به نظرت این ماشین ها ارزش دادن
این همه پول رو دارند؟؟
چه فرق اساسی بین یک سانتافه و یک BMW X4 وجود داره وقتی قراره هر
دو زود به خرج بیفتند.
آیا اون فیبرکربن و چرم و چوبی که تو ماشین آلمانی بکار میره ، استهلاکش
مثل پلاستیک ماشین کره ای بالاست؟؟؟
فکر نمی کنم اینطور باشه ها !!
ضمن آنکه لازمه بدونی من همین یک ماه پیش همسایه مون یک پاجروی
مدل 1998 رو خریده بود با کارکرد 654 هزار کیلومتر و 16 سال عمر !!!
از یک پژو صفر کیلومتر کارخونه سرحال تر بود .
پس فکر میکنم الانم ماشین های خرکار زیادن باید بگردی دنبالش ...
18:37 1394/11/12
سعید
1
آقا بهنام عزیز خودروهای خارجی (از کره ای گرفته تا آلمانی) همشون
یک عادت بد دارن و اون اینکه وقتی یک مدت ازشون استفاده بکنی دیگه
نمیتونی با ماشین های بی کیفیت ایرانی و چینی بسازی.
حال اگر بنز داشته باشی دیگه فقط می تونی بنز و فراری و پورشه سوار
بشی. دیگه حتی نمیتونی با لکسوس هم بسازی .
من خودم از وقتی سانتافه دارم ، هر وقت سوار سمند یا پژو ی دوستام یا
فامیل هام می شم زود خسته میشم .
واقعا عجب دنیاییه آقا بهنام .
23:28 1394/11/12
بهنام
0
دقیقا فرمایشات شما صحیح.کره با این کیفیت بازم خیلی کار داره تا به المان برسه.خودروهای داخلی که اصلا مقایسه نکن حرفی برای گفتن ندارن پیش خودروهای کره و المان.
من سانتافه بفروشم یا لکسوس میگیرم یا بنز
به امید خدا پول دستم بیاد پورشه کاین توربو میگیرم.
اقا سعید خودت عشق کدومی؟؟؟؟
12:55 1394/11/13
بهنام
0
اقا سعید بی ام و ۵۲۸ هم اتومبیل خوبی ۴۳۰ میلیون تومان.البته نوع دیگری ۴۱۵ میلیون تومان.خواستی برو خریداری کن
13:19 1394/11/13
سعید
2
آقا بهنام ممنون از بابت راهنمایی هات. اگه قانون واردات خودرو دوباره آزاد
بشه ، بدون شک تویوتا لندکروزر 2016 می گیرم. چون تمام نیازهای من رو
می تونه برآورده کنه : راحتی و امنیت کامل - آفرود قدرتمند - قدرت بالا -
احساس تسلط عالی - نرمی بسیار خوب اتاق - آپشن های روز دنیا .
یعنی در یک کلمه لذت کامل رانندگی ...
اما اگر قانون واردات آزاد نشه ، من هم مثل شما انتخابم بین چهار گزینه
خواهد بود : لکسوس - bmw - بنز - پورشه ...
13:59 1394/11/13
بهنام
1
سعید عزیز لندکروز محشر محشر هواپیمای شاسی بلند زمینی
پورشه هم پانامرا و کاین توربو خیلی توپ و مامان
بنز و بی ام و هم سلطان شهر و جاده ها هستن همه مدل هاش شاخ
14:14 1394/11/13
بهنام
1
سعید اتومبیل از کجا میگیری؟؟؟؟
خودت واردکننده ای یا میری از نمایشگاه میگیری؟؟؟؟؟
14:20 1394/11/13
بهنام
1
من داشتم BMW 650 و BMW X6 وارد میکردم به مشکل خوردم
الان مجبورم بنزSLS 500 و E350 بیارم.بعد عید هم به امید خدا لکسوس LX 570 بیارم
14:47 1394/11/13
بهنام
1
دقیقا.اشنا و پارتی بازی میخواد.ولی اگه بشه بنزS600 و S500 اورد خیلی عالی میشه. BMW X5 و BMW M6 هم فوق العاده است
BMW I8 خدای تکنولوژی.
من پول دستم بیاد مجدد میخرم یکی از اینها
17:00 1394/11/13
سعید
1
الحمدللّه فعلا از سانتافه ام خیلی راضیم و حالا حالاها به امید خدا ازش
استفاده می کنم. ان شاءاللّه بعدا هم اگر خواستم ماشین دیگه ای بخرم ،
به قول خودتون ماشین خوب زیادن ...
از راهنمایی ها و تجربیات شما بسیار متشکرم آقا بهنام گل .
امیدوارم شما هم به آرزوهای شیرین زندگی تون برسید.
دلتون شاد و لبتون خندون ...
18:50 1394/11/13
بهنام
1
سپاسگزارم ازشما اقا سعید گرامی
امیدوارم سلامت و پیروز باشی.
کامنت های دیگه منتظر هستم تا از نظرات زیبا شما بهره مند بشیم
بدرود
19:51 1394/11/13
بهنام
0
من ماشین کره ای دارم سانتافه بدک نیست و ازرا گرنجور هم داشتم
خودروهای بدی نیستن و به نظر من فرق بین کره و فرانسه زیاد نیست که بشه بحث کرد.سلیقه ها متفاوت و خود من مقایسه نمیکنم کره و فرانسه
ولی تویوتا اریون سوار شدم خیلی بیشتر از سانتافه خودم حال کردم
لندکروز سوار شدم خیلی شاخ بود نسبت به گرنجور خودم
خلاصه اینکه کره پیشرفت سریعتری داشته نسبت به فرانسه چون فرانسه مخصوصا پژو این همه سال داره خودروسازی میکنه ولی پیشرفت چشمگیری نداشته. کره پیشرفت بالاتری داره تا فرانسه.
پژو خودروساز قدیمی ولی ایده جدید و پیشرفت جدید به نظر من نداشته و همه خودروهاش تقریبا شبیه همه و تغییرات چشمگیری دیده نشده
ولی هیوندای کره خیلی بهتر از پژو درحال تلاش که بازارجهانی بدست بگیره
22:46 1394/11/10
پاسخ دادن
یاسر
0
سانتافه مدل چند دارید اقا بهنام ؟؟؟
23:06 1394/11/10
بهنام
0
2015
23:23 1394/11/10
یاسر
1
سانتافه 2015 ماشین خوبیه تنها ایرادش ضعیف بودن موتورشه اونم توی
سبقت
من تو سانتافه دوستم که مدل 2014 بود نشستم برف رو مثل تانک می برید
کلا ماشینای خوبین اما لذت رانندگی و کیفیت ژاپنی ها یه چیز دیگست
مثلا من سوار تویوتا لندکروزر شدم واقعا تو اتاقش احساس آرامش میکنی
ولی تو سانتافه سر و صدای بیرون و لاستیک ها یه کم زیاده
البته مقایسه نباشه
00:47 1394/11/11
بهنام
0
اقا یاسر لندکروز قابل مقایسه نیست با سانتافه.
لندکروز خیلی شاخ و نهایت لذت سواری داره.
من که ماشین کره ای دارم ولی باز بپای ماشین ژاپنی نمیرسه
ولی من نمیدونم چرا اصلا با اتومبیل های فرانسوی حال نمیکنم.
01:11 1394/11/11
یاسر
1
به خاطر اینکه ماشینای فرانسوی تنها یه چیزی بهتر از ماشینای چینی ان
و اون کیفیت و راحتی و لذت رانندگی ماشینای کره ای و مخصوصا ژاپنی رو
ندارن
بیشتر هدف پژو و سیتروئن و رنو ساخت ماشینای سرعتیه تا راحت
01:18 1394/11/11
سعید
1
سلام آقا بهنام من هم سانتافه 2014 دارم. واقعا ازش راضیم.
گرچه به پای بعضی از ژاپنی ها نمیرسه ولی تو دو سالی که باهاش سفر
رفتم و باهاش زیاد گشتم ، راحتی و لذت سواریش خیلی خوب بوده.
اما یه سوال به نظرت حدود 500 میلیون بودجه ، کدوم گزینه بهتره :
- لندکروز یا پرادو
- بنز یا bmw یا آئودی
- لکسوس
01:24 1394/11/11
بهنام در جواب سعید
1
لکسوس RX350 خیلی خوب
بنز هم E250 و E350 خیلی خوب
بی ام و هم مدل عالی زیاد داره مثل 528 و 523 جدیدش توپ
ائودی مدل Q هی خوب
لندکروز هم V8 و V6 که از 520 میلیون تا 640 میلیون تومن
من شخصا اگه پولم بیشتر بود شاسی بلند کاین توربو میگرفتم و سدان هم پانامرا و S500 یا 760LI توپ توپ
ماشین اسپرت هم یا گیبلی یا کواتروپورته 2014 شاخ
02:06 1394/11/11
بهنام در جواب یاسر
0
اتفاقا تمامی اتومبیل های حرفه ای جهان که عشق صدای اگزوز و شتاب و سرعت یا ایتالیایی یا المان و امریکا هستن
لامبورگینی اونتادور و هنسی ونوم و موستانگ و فورد جی تی و نیسان جی تی و فراری و پورشه 911 توربو و غیره
من ماشین فرانسه سرعتی ندیدم جز بوگاتی که اونم المان داره طراحی میده با قدرت 1500 اسب بخار بوگاتی شیرون 2016
کوینخزگ شاخ هم سوئدی. رگرا و اونی وان که 1340 و 1500 اسب بخار
02:16 1394/11/11
کاربر: نوید جهرمی
1
درسته بهنام جان. اما تفاوتشون نسبت به مدل های حتی 5 سال پیش خیلی کم تر شده. مثلا همین سانتافه توی کراس اوورهای هم رده توس چن تا مقایسه مختلف اول شد. البته نمیشه نمونه های ایرانی رو با نمونه های امریکایی که موتور 6 سیلندر دارن یکی کرد.اما ب هر حال ماشین دست و پا بسته ای نیست.
آزرای قبلی معلومه از آریون شکست میخوره.جدیدش هم ب نظرم نسبت ب قبل چیزی نداره. اما در کل هیوندا و کیایی که روزی از این چینی ها عقب تر بودن الان رقیب قدری برای هم کلاساشون هستن.
اینو بگم که طرفداریم نه از ژاپنه و نه کره و آزاد باشم فقط آلمانی میگیرم با تمام هزینه هاش.
----------
سعیدخان شما از راحتی و لذت سواری گفتی و این که ماشین برای مسافرت برات مهمه.
بین گزینه هایی که گفتی بستگی داره که دنبال چ چیزی باشی.اول روی لکسس تمرکز کن.چ سواری ج شاسی بلندش.
بین شاسی بلندا ولووXC90 با قیمت 450 تا490 داره عرضه میشه که اگر مشکل خدمات ندارین پیشنهاد خودم این گزینس.
اگر هم سواری خوب میخوای بنز E250 هم خیلی راحته و هم خرجش از ب ام و کم تر.
آئودی هم خیلی خوبه اما باید یکم بگذره که عملکرد نمایندگیش مشخص شه.
12:43 1394/11/11
کاربر: REZA XU7
13
دوستان عزیز لطفا در اینترنت جست و جو کنید و فیلم تست تصادف پژو 508 را ببینید.این ماشین ایمنی بسیار بالایی داره.5 ستاره ایمنی رو گرفته.
اما ماشین های چینی یکی از یکی بی کیفیت تر و ناایمن تر.
اصلا سابقه ی پژو با صنعت فرغون سازی چین قابل قیاس نیست.
درست که پژو در مقابل بنز و فولکس واگن و تویوتا عددی نیست اما از ماشین چینی و رنو و حتی کره ای بهتره.
16:25 1394/11/10
پاسخ دادن
یاسر
4
نه دیگه این حرفت رو قبول ندارم. ماشین های فرانسوی نسبت به چینی ها
خیلی بهترن اما نسبت به کره ای ها نه
هیوندای و کیا الان جزو پرفروش ترین خودروسازهای دنیا هستن و روز به روز
بیشتر پیشرفت می کنن
اینو مخصوصا زمانی فهمیدم که سوار جنسیس 2015 تو منطقه آزاد ارس
شدم . وجدانا اینو با قاطعیت میگم که حس سواری بنز و ب ام و بم دست
داد واقعا ماشین محشری بود
اول آلمان و انگلیس . بعد آمریکا بعد ژاپن بعد کره
18:09 1394/11/10
بهنام
0
درود و هزاران درود برشما
20:05 1394/11/10
کاربر: REZA XU7
5
پژو اگه بیشتر از هیوندا نباشه کمتر هم نیست.ماشینای کره ای در مقایسه با ژاپن و آلمان و آمریکا فرغون هستن.دقیقا مثل فرانسه.سابقه ی فرانسه بیشتر از کره هست
شما اگه هیوندای i20 رو با پژو 308 مقایسه کنی تقریبا یکی هستن.هم از نظر کیفیت هم قیمت
21:10 1394/11/10
یاسر
2
اقا رضا شما مگه ماشین کره ای داشتی که میگی فرغونه؟؟؟
من تعجب میکنم تو مملکت ما چرا این ذهنیت بد نسبت به کره ای ها
هست
درسته که کره هنوز راه در پیش داره که به ژاپن و آلمان برسه ولی اگر
یکبار سوار ماشینایی مثل جنسیس -سنتنیال-i40-کادنزا-سورنتو-سانتافه
-موهاوی-وراکروز بشید شرط می بندم نظرتون 180 درجه تغییر میکنه
ضمن اینکه راحتی و امنیت خودروهای کره ای به مراتب بهتر از فرانسوی
هاست
فرانسوی ها بیشتر روی سرعت خودرو تمرکز دارن
21:24 1394/11/10
بهنام
1
اقا یاسر عزیز ایتالیا فراموش کردی نام ببری
اخه از فراری لافراری نمیشه به راحتی گذشت.فراری انزو و 458 هم شاخ
از پاگانی زوندا و هیورا نمیشه گذشت
لامبورگینی اوراکان و وننو و گالاردو و اونتادور
مازراتی گیبلی و کواتروپورته و گرن توریسمو و گرن کابریو
الفارومئو هم لوکس تولید میکنه
21:39 1394/11/10
یاسر
1
بله حق با شماست اقا بهنام . البته بوگاتی ایتالیا رو فراموش کردی
21:45 1394/11/10
بهنام
0
ولی دانشنامه ازاد ویکیپدیا بوگاتی محصولات فرانسه و المان معرفی کرده
21:59 1394/11/10
کاربر: REZA XU7
0
خداییش پژو هر چقدر هم که بد باشه هزار بار به کل صنعت فرغون سازی چین شرف داره.
15:43 1394/11/10
پاسخ دادن
amir
1
خودروی با کیفیت اروپایی کجا بود؟ باز لگن های پژو رو تولید میکنن و با قیمت های فضایی میدن دست مردم
13:30 1394/11/10
پاسخ دادن
یاسر
13
باز بهتر از لگن های چینی هستن. اینطور نیست؟
14:41 1394/11/10
ALI
3
نخیر امیر جان
پژو هایی که قراره وارد بشه متعلق به چند سال پیش هست که در اروپا از رده خارج شدن
خودروهای چینی باز هم به روز تر هستند و امکانات بیشتری دارن
الان رنو ساندرویی رو به مردم میدیم که خیلی قدیمیه و سری جدیدش پنج سال پیش وارد خط تولید شده و احتمالا این رنو ساندرو که در ایران عرضه میشه متعلق به ده سال پیش هست ....
اکثر پژو هایی که قرار هست وارد بشن به همان موتور tu5 قدیمی مجهز هستن که مشکلاتی طی چند سال اخیر داشتند مثل مشکل سیستم سوخت رسانی یا سیستم کلاج یا ......
حتی رنو ساندرو هم با موتور ال 90 که قدیمی هست عرضه میشود
پس ما باید ماشین های ته مانده اروپایی را سوار شویم و خودروی به روزی در اختیارمان قرار نمیدهند
17:41 1394/11/10
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
Soshyan
8 نظر
اطلاعات خودرو
هادی (دنا شش دنده دستی تحویل 8 آبان)
19 نظر
دنا پلاس دستی تبدیل به ef7p.. بختیاری باغملک
19 نظر
اپشنال مشکی اتومات ۳۱ شهریور
11 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
خودرو اطلس چقدر ارزش خرید دارد؟
اطلس g
: سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
وحید
: داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس دستی (آبان 1403)
akbar
: درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
اکبر v4
: سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
وحید
: سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
آب پاکی روی دست متقاضیان شاهین دنده ای
علی
: این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس دستی (آبان 1403)
احسان
: یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
فروش خودروهای وارداتی با تحویل 3 ماهه (بهمن 1402)
سجاد
: منظورش بارگیری ازبندره
طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس دستی (آبان 1403)
احسان
: چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
طرح فروش و پیش فروش دنا پلاس دستی (آبان 1403)
احسان جهانبانی
: 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
پژو 207i دستی
امید
: 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
سورن ELX EF7
امیر
: سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی کفاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
MVM 550 اتومات
ایکس22
: 1شهریور
سورن ELX EF7
رضا
: سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
ساینا
حمیدرضا
: سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن ELX EF7
سورن 90روزه
: سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
پژو 207i اتومات
207
: متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
پژو 207i اتومات
207
: جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
ساینا
نادر غالبی
: سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا 1.7
دنا ابشنال24
: تو همین چند روز واستون پیام میاد