خانه
قیمت خودرو
لیزینگ خودرو
اجاره خودرو
اطلاعات خودرو
سواری
شرکت های داخلی :
آسان موتور
اطلس خودرو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرشیا خودرو
دیارخودرو
رامک خودرو
سایپا
ستاره ایران
کرمان خودرو
کرمان موتور
گروه بهمن
مدیران خودرو
شرکت های بیشتر
شرکت های خارجی :
ام جی
آئودی
بی ام و
پژو
تویوتا
دوج
رنو
شورولت
کیا
لکسوس
لیفان
مرسدس بنز
نیسان
هیوندای
شرکت های بیشتر
کامیون
آریا دیزل
آمیکو
ایران خودرو دیزل
بهمن دیزل
خودرو کویر (BMC)
خودروسازان دیزلی آذربایجان
رایان دیزل ایران
زامیاد
سایپا دیزل
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
کاریزان خودرو(KAVIAN)
ماموت دیزل
CAT
اسکانیا
ایویکو
بنز
داف
رنو
مان
ولوو
یو دی
وانت
ایران خودرو
ایرتویا
بهمن خودرو
دیار خودرو
زامیاد
سایپا
ایسوزو
تویوتا
جی ام سی
دوج
رام
سوزوکی
شورولت
فورد
فولکس
کادیلاک
نیسان
هوندا
موتور
ایران دوچرخ
تک تاز موتور
تلاش
آپریلیا
بی ام و
دوکاتی
سوزوکی
کاوازاکی
هارلی دیویدسون
هوندا
یاماها
اتوبوس
ایران خودرو دیزل
رانیران
زامیاد
سپهر دیزل کاوه (Hyundai)
عقاب افشان
اسکانیا
بنز
فورد
مان
میتسوبیشی
هایر
آگهی خودرو
سواری
کامیون
وانت
موتور
اتوبوس
خدمات خودرو
نمایندگی مجاز
آرتاتاک موتور
آریا دیزل
آرین موتور پویا
آسان موتور
اطلس خودرو
آمیکو
ایران خودرو
ایرتویا
پارس خودرو
پرستوی آبی
پرشیا خودرو
جیلران موتور
دیار خودرو
رامک خودرو
سایپا
سایپا دیزل
ستاره ایران
کرمان خودرو
گروه بهمن
گریت وال (ولیکس)
مدیا موتور
مدیران خودرو
معین موتور
جایگاه سوخت
CNG
اخبار خودرو
لیزینگ
قیمت و لیزینگ
داخلی
مسابقات داخلی
فنآوری
سوپر ماشین
کانسپت
کلاسیک
کلیپ تبلیغاتی
موتورسیکلت
عمومی
رسمی
تیونینگ
اتومبیلرانی
مسابقه هفته
سایت
آگهی
مقالات خودرو
فنی
بررسی و مقایسه
پادکست
خودروی سنگین
موتورسیکلت
سوپر ماشین
کلاسیک
خودروهای سبز
خودروهای آینده
فنآوری
اپلیکیشن
اتومبیلرانی
عمومی
مصور
برترینها
مسیریابی
اخبار خودرو
:
داخلی
:
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
1394/09/04
15:00
الزام عرضهکنندگان خودرو به نظرسنجی از مشتریان
با اجرایی شدن یک قانون جدید، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به نظرسنجی از مشتریان و اصلاح عملکرد بر این اساس خواهند بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا، ارزیابیهای صورت گرفته بیانگر نارضایتی مشتریان ایرانی از عملکرد نمایندگیهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور بهویژه به دلیل "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" است.
براساس اینارزیابی، "کمبود یا نبود قطعات یدکی"، "کیفیت پایین خدمات و تعمیرات" و "دریافت هزینه بالا برای خدمات و قطعات" از مهمترین دلایل نارضایتی مصرفکنندگان ایرانی از خدمات شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو بوده است.
این موضوع در تدوین اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو مورد توجه قرار گرفته بهگونهای که براساس یکی از بندهای پیشبینی شده در این قانون، خودروسازان و واردکنندگان خودرو موظف به نظرسنجی از مشتریان در شبکه نمایندگیهای خدمات پس از فروش خود شدهاند.
در این زمینه در ماده 61 این قانون قید شده است:" عرضهکننده خودرو موظف است نظام نظرسنجی از مراجعین کلیه نمایندگیهای مجاز را تحت نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه) و در بازههای زمانی به اجرا درآورد و براساس نتایج حاصله اقدامات اصلاحی موثر را اعمال کند".
اصلاحیه آییننامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو اخیرا در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده است. این قانون پس از ابلاغ از سوی معاون اول رییسجمهوری، اجرایی خواهد شد.
حرفهای های صنعت خودرو کانال وانکار را از دست نمیدهند.
منبع
ایسنا
برچسب :
خودرو
,
خرید و فروش خودرو
,
نظر سنجی
مرتب سازی :
محبوبترین
تاریخ صعودی
تاریخ نزولی
نظرات کاربردی
همه نظرات
7 نظر
عباس
3
دوستان همه این مثلا قانونها مال کشورهای کافر هست نه ایران مسلمان من از عید امسال تا الان هر ماه دو بار واسه رفع عیب این لگنی رو که مجبور بودم بخاطر شغلم بخرم به نمایندگی میرم چند روز پیش رفتم و با مسول فنی اون نمایندگی در گیر شدم و کارم به مرکز استان کشید میدونید چی بهم گفتن میگن با این پولی که دادی انتظار بیشتر از این نباید داشته باشی واقعا حرف خندداری زدن یعنی من چه۳۰میلیون بدیم چه۴۰حتی بالاترم پول بدین کیفیت همین هست حالا ایا این قانون مذهک می خواد چکار کنه با این گفتارشون ؟هر چی پول بدی همینه یعنی قانون کشکی ههههه سازمان حقوق مصرف کننده کالای ایرانی بخرید :-):-):-X
22:42 1394/09/04
گزارش
پاسخ دادن
کاوه
4
سلام به مدیر محترم سایت
و چندتا انتقاد، اینکه مدتی هست خیلی ضعیف دارین کار میکنین و بیشتر خبرهاتون حول محور قیمت خودروهای داخلی و وام و غیره شده
قبلا هر روز چندین بار به سایت شما سر میزدم ولی حقیقتا دیگه هر بار که به سایتتون سرمیزنم میدونم که خبر یا مقاله جدیدی ندارید
18:18 1394/09/04
گزارش
پاسخ دادن
حسینی
3
اتفاقا چند روز پیشا منم همین انتقاد رو کردم ولی گفتند که دارند تغییرات بنیادی درون سایتشون انجام میدن و عذر خواهی کردن
18:20 1394/09/04
گزارش
امیر
7
این حرکت خوبی هست ولی فکر میکنید اگر اگر هم نظرسنجی کنند آمار درست منتشر میکنند. اینا توی سند سازی استاد شدند. هیچ آبرو و اعتباری پیش مردم ندارند این خودروسازها
15:25 1394/09/04
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: نوید جهرمی
4
دقیقاً منم همینطور فک میکردم.
معلوم نیس نظر سنجی رو چطور انجام بدن و چطور منتشر کنن.
بعدش هم ب قول مجتبی اصلا معلوم نیست ب قانونش عمل کنن.
کلن ی چیز فرمالیتس. مثل همون حق جریمه خواب خودرو تو تعمیرگاه.
16:13 1394/09/04
گزارش
کاربر: mojtaba .a
4
مهمترین قانون که تا حالا بوده همین که باید پول خواب ماشین تو تعمیر گاهرو بیشتر از 2روز بدن چند سال هست تصویب شده شما تا حالا کجا دیدی اجرا بشه کی به اینا گیر داد که چرا اجرا نکردین این چه حرفیه اصلا قانوننه بدرد نخوره اجرا نمیشه که بخوان اینا الکی گزارش کنند
18:27 1394/09/04
گزارش
کاربر: mojtaba .a
5
چنتا قانون بگم تو کشور هست و بوده و خواخد بود که تصویب شده ولی کسی اجرا نمیکنه و از اونور هم کسی نظارتی نداره که قوانیین اجرا بشن
15:07 1394/09/04
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1
ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام
پاسخ به :
نظر شما
نظر شما با موفقیت ارسال شد.
مقالات برتر
هفته
|
ماه
|
سال
پربحث ترین خودروی
هفته
|
ماه
|
سال
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
محمد-::::::::
17 نظر
سوم بهمن
10 نظر
شاهین اتومات هفته ۴ اسفند ۴۰۳ ، ۲۹۰ واریز
6 نظر
اطلاعات خودرو
دوگانه تیر
34 نظر
توحید ارومیه
28 نظر
مجید غلامی
22 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
سامانه تماس اضطراری E-Call در خودرو جدید ریرا
علی
: خدا لعنت کنه. واقعا خسته شدیم. همش دروغ. مثل زالو هستند بی شرف ها.
شرایط فروش شاهین G پس از مدتها اعلام شد [آذر 1403]
۰
: ما مردادیم خبری نشده نه پیام تبدیل نه تکمیل
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
مجتبی j7 بهمن
: ۲۳ بهمن ثبت نام کردم هنوز شاسی نشده
فروش خودرو ریرا بزودی آغاز خواهد شد
علی ری را
: ارزش پولم نصف شده حالا خیلی رو قیمت ماشین باشه اینم 400 تومن
فروش خودرو ریرا بزودی آغاز خواهد شد
علی ری را
: من که مصرف کننده هستم ولی توبه دیگه توی پیش فروش یا فروش فوری شرکت کنم
فروش خودرو ریرا بزودی آغاز خواهد شد
علی ری را
: مهر 1403 کجا و الان کجا تا بیاد تحویل بده شده مهر 1404 قرار بود 6 ماهه همه رو تحویل بدند
فروش خودرو ریرا بزودی آغاز خواهد شد
علی ری را
: خدایا این یک ماه هم به خیر و خوشی بگذرون کشتنمون برا یه ماشین کجای دنیا خودروساز 6 ماه زودتر پول کامل خودرو رو میگیره و بعدشم با التماس التماس، و ایه و قران ماشین میده
مشخصات و قیمت ایران خودرو تارا پروژه K132
علی رضا
: سلام دوستان هر کسی دنا آپشنال داره با تارا v4 عوض میکنم با تشکر
وضعیت خودروی مشتریان کرمان خودرو
Sr3
: نه دفترچه داره نه دوربین۳۶۰
مشخصات کامل فنی و رفاهی خودرو شاهین سایپا
شاهین
: دوستان کسی هست که سود تاخیر ماشینشو گرفته باشه؟ اگه کسی هست بگه لطفا برای من نردیک ۷ ماهه هنوز پرداخت نشده
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن ELX EF7
علی صفری
: 15419702
دنا 1.7
وحید
: سلام زینب خانم ماشین شما رسید نمایندگی؟ تو چه مرحله ایه؟
سورن ELX EF7
علی صفری
: موعد تحویل سیزده تیره بوده تا الان فاکتور نشده
دنا 1.7
دنا 5دنده14مرداد تحویل
: سلام چه رنگی؟؟؟
دنا 1.7
دنا 5دنده14مرداد تحویل
: سلام هروقت فاکتور شدی اعلام کن منم 14مردادم
دنا 1.7
تحویل 31 تیر
: دنا 5دنده ،بورسی،تحویل 31تیر،رنگ سفید،پیشفروش،واریز وجه 25اردیبهشت،امروز 4مرداد تحویل گرفتم،تمام شود خداحافظ دوستان،خداحافظ سایت تحویل دنا.
سایپا اطلس جی
معصومه
: آقا سیامک بندرعباس اینجوری گفتن شایدشهرهای دیگه فرق داشته باشه نمیدونم انشالله که مشکلی پیش نیاد
سایپا اطلس جی
سیامک
: شاید نمایندگی ها با هم سلایقشون فرق کنه چون به من فیش داد بردم بیرون عابر بانک خودم واریز کردم تو دو تا کارت بود که یکیش به اسم خودم نبود
سایپا اطلس جی
سیامک
: والله ما که رفتیم همچین چیزی نبود چند تا برگه داد بردم عابر بانک دم عابر بانکم کسی نیست که بپرسه کارن کیه به اسم چیه فقط پول رو واریز کردم و فیش های رو دادم نمایندگی
ساینا
فوق العاده بهمن 6بهمن
: ببند. وگرنه سیفون می کشم