کمپین؛ برای نخریدن خودرو یا مقابله با صنعت داخلی

کمپین؛ برای نخریدن خودرو یا مقابله با صنعت داخلی

کمپین نخریدن خودروی داخلی یک رفتار و حرکتی است که در راستای مقابله با صنعت داخلی صورت می گیرد و وقتی حرکتی شروع می شود.

کمپین نخریدن خودرو که چندی است در فضای مجازی مردم را به نخریدن خودروهای داخلی دعوت می کند بیش از آنکه نشان از خواسته های مصرف کنندگان خودرو داشته باشد، از مقابله با صنعت داخلی حکایت دارد.

گروه های متعددی در فضای مجازی فعالیت خود را برای ترغیب مردم به نخریدن خودرو صفر کیلومتر آغاز کرده و توانسته اند در این راه کاربران زیادی را با خود همراه کنند.

 کمپین پایگاه مردمی ندارد

احمد فرهادی از کارشناسان صنعت خودروی کشور با اشاره به کمپین نخریدن خودرو تصریح کرد: بنظر نمی رسد که این حرکت پایگاه مردمی داشته باشد چرا که در گذشته ثابت شده مردم همیشه چند گام جلوتر از مسئولان حرکت کرده و متوجه هستند که تولید ملی به غرور ملی ارتباط دارد.

وی اضافه کرد: این کمپین یک حرکت سازمان یافته تر از آنچیزی است که بخواهد از طرف مردم هدایت شود و به نظر می رسد یک مافیا به شکل نامرئی در حال سمت و سو دادن به آن است.

فرهادی با اشاره به آنکه در صنعت خودروی کشور مافیاهای متعددی وجود دارد، اظهار داشت: در این مرحله ما شاهد ظهور مافیا در بخش فروش و خدمات پس از فروش هستیم. در مجموع این حرکت وصل می شود به منافع عده ای که علاقه مند هستند صنعت خودروی کشور روی پای خود نایستد.

این کارشناس صنعت خودرو در خصوص اینکه آیا واردکنندگان خودروهای چینی در پشت این حرکت قرار دارند، گفت: نمی توان به طور قاطع گفت این واردکنندگان در پشت پرده این کمپین قرار دارند چرا که در بازار کنونی، خودروهای چینی نیز دچار مشکل هستند.

وی سپس تصریح کرد: کمپین نخریدن خودروی داخلی یک رفتار و حرکتی است که در راستای مقابله با صنعت داخلی صورت می گیرد و وقتی حرکتی شروع می شود این احتمال وجود دارد که تعدادی مردم ناخواسته به این حرکت بپیوندند و این موضوع نیز در آسیب شناسی رفتار اجتماعی یک رفتار طبیعی به شمار می آید.

این فعال حوزه صنعت خودروی کشور در عین حال تصریح کرد: مردم نسبت به صنعت خودرو دل خوشی نداشته و این احساس را دارند که سال های اخیر در پشت این صنعت قرار گرفته اند ضمن آنکه فضای پس از توافق و اینکه چه آینده ای برای صنعت خودرو رقم خواهد خورد، مردم را دچار تردید کرده و شاید همین موضوع سبب شده تا برخی به این کمپین بپیوندند.

فرهادی مسیر مقابله با این کمپین را تغییر رویکرد و رفتار صنعت خودروی کشور دانست و گفت: رفتار کلی صنعت خودروی کشور باید بر روی پلتفرم رضایت مردم شکل بگیرد و زمانی که مشتری خودرویی را تحویل می گیرد احساس آرامش کند نه آنکه رنجی بر رنج های او اضافه شود.

این کارشناس حوزه خورو با بیان اینکه چنانچه صنعت خودرو بر روی پایه اخلاق حرکت کند به طور قطع توفیق بدست خواهد آورد، گفت: باید از توافق بدست آمده نهایت استفاده را برد و ضمن ارایه برنامه منسجم با خارجی ها مشارکت جدی داشت تا دانش فنی به کشور منتقل شده و براساس آن بسترها و پایه های تحول صنعت خودرو در کشور شکل بگیرد.

کمپین با مدل ملی در تضاد است

همچنین عبدالله بابایی از دیگر کارشناسان صنعت خودرو کشور با بیان اینکه کمپین نخریدن خودرو در اصل نگرشی نادرست و با مدل ملی در تضاد است، گفت: این کمپین براساس شرایط بازار و برآورده نشدن توقعات مشتریان و همچنین چالش هایی که از گذشته در خودروسازی وجود داشته، ایجاد شده و تشکیل آن ضربه بزرگی به تولید ملی و خریداران خودرو وارد خواهد کرد.

وی سپس شرایط حاضر برای خرید خودرو را مناسب دانست و افزود: با توجه به بالا رفتن تیراژ تولید و تنوع به وجود آمده در محصولات شرایط مناسبی برای خرید خودرو است و توجه به شعارها اجحاف در حق خریدارانی است که منتظر تسهیلات و خرید شرایطی بوده اند.


منبع

خبرآنلاین

برچسب : خودرو , خودرو داخلی , خودرو سازان , تقاضا , کمپین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

45 نظر

انزلی چی
1

"" یک کلام ، ختم کلام """

خودروی داخلی بی کیفیت و گران نمیخواهیم...............................
13:58  1394/06/11
پاسخ دادن
مرتضی
0

ماشین وقتی داغ کرده رینگ جمع کرده و پیستون جام کرده
21:47  1402/03/11

سلام
3

مگه خودروی داخلی هم داریم. اگه داریم شما بگید.؟؟؟؟؟
13:48  1394/06/11
پاسخ دادن
مهمان
2

چند وقت پیش پارس صفر از ایرانخودرو گرفتم ، برای نصب درپوش ضد دزد ، رودری درب جلو را خواستیم جا بزنیم ، کلا شکست ، معلوم شد از بدترین نوع مواد بازیافتی تولید شده و مسئول کنترل کیفیت چقدر رشوه گرفته تا این آشغالورو تایید کنه ، خدا لعنتشون کنه
22:47  1394/06/09
پاسخ دادن
سیاوش س
0

این کمپین حداقل خوبی داره این هست که مردم برای اولین بار بعد از حدود 37 سال دوباره با هم متحد شده اند برای یک خواسته ی واحد !
20:58  1394/06/09
پاسخ دادن
کاربر: Elantra
3

بله درست فرمودند" کمپین پایگاه مردمی ندارد" علتش هم این هست که اگه یک پایگاه و تشکیلات خاص و جای مشخصی بود به اتهام اقدام علیه امنیت ملی همه رو از بین می بردند و اجازه نمیدادند فعالیتی داشته باشه، خوبی این کمپین این هست که مردمی هست و از آه دل همه ما مردم مظلوم بلند شده که همیشه در حق ما ظلم شده، حق ما خورده شده و با حقوق اندک کارگری بجای اینکه مثل همتای کارگر خود در کشور خارجی بتوانیم پس از 4 ماه ، یک خودروی ایده آل و متوسطی تهیه کنیم، این مدت با توجه به دست مزدها میرسه به 4 سال !!! فرض بگیریم یکنفر با حقوق 700 هزار تومن درماه، هیچ خرجی هم نمیکنه، نه غذا میخوره نه دکتر میره نه تاکسی سوار میشه و این رو مستقیم میزاره بانک در اینصورت این کارگر صرفه جو بیش از 4 سال باید به این منوال کار کند تا بتواند مثلا یک خودروی سمند بخرد !!!
اینجاست که می گوئیم این کمپین جای مشخصی ندارد که بتوانید از بین ببرید، در همه جا هست از تلگرام و وایبر گرفته تا حرفهای درگوشی چهارتا مغازه دار که دور هم جمع شده اند و از کسادی بازار ، برای هم جک تعریف میکنند !!!
16:11  1394/06/09
پاسخ دادن
علی
12

ببین چه اعتماد به نفسی دارن.میگه عده ای نمی ذارن صنعت خودرو روی پای خودش وایسه.یعنی خوراک اینا دشمن سازیه.چقدر توهم.50 ساله دارین مونتاژ می کنین هنوز که هنوزه همون وضع تازه به مراتب خیلی ضعیفتر.اینا خودروساز نیستند.از اول فقط مونتاژ کردن بعد می گن ما خودروسازیم.تا حالا شده یه ماشین از طراحی و تولید رو خودشون انجام بدن.اگه ماشین اروپایی سالم 20 سال پیش گیر بیارین خیلی بهتر از آشغالای ایناست
23:42  1394/06/06
پاسخ دادن
مهدی
0

آقای کارشناس چقدر گرفتی بابت این خزعبلات؟ واقعا هر چی هم بهت بدن ارزش نداره که بخندی به خون هایی که به خاطر بی کیفیتی این ماشینها ریخته شده رو دست مالکان این دو شرکت ملعون.

چرا اینقدر به شعور این مردم توهین میکنید؟ چون تصمیم گرفتن آهن قراضه نخرم مافیام؟ این کمپین از هر جا سر درآورده داره صحبت از نفع من و امثال من میکنه و با عقل و درایت خودم پذیرفتم و حمایتش میکنم.
اینقدر از خودت یه موجود ملعون و احمق نساز ارزش نداره بخدا ارزش نداره به هیچ قیمتی. صبحت از خون های ریحته شده ست. این همه رهبر میگه جمعیت رو زیاد کنید اونقدری که تو جاده ها می میرن معادلش به دنیا نمیاد. اینه که جمعیت منفی میشه و بی گناهان می میرن فقط به خاطر اینکه دستشون رو تو انتخاب یه چیزی که بتونن خوشبختی رو برای خونواده شون به ارمغان بیارم بستید.
23:40  1394/06/06
پاسخ دادن
آروین
0

خبرفوری. ادارات دولتی موظف به خرید خودرو از ایران خودرو و سایپا شدند،در این طرح ادارات موظف به فروش خودروهای کارکرده به صورت مزایده و خرید خودروهای صفر کیلومتر از ایران خودرو و سایپاشدند تا از این طریق کمپین نخریدن خودرو را دور بزنند، لطفا هرچه سریعتر اطلاع رسانی کنید. تمام روزنامه ها پر شده از مزایده فروش خودروهای ادارجات،
سایپا و ایران خودرو به کمیته امداد، بهزیستی، ارتش، سازمان تامین اجتماعی و سایر ادارات دولتی بخاطر شرایط بوجود آمده خودروی دم قسط واگذار میکند و ازحقوق آنها کم میشود. منتظر ورود تولیدات جدید رنو پژو فرانسه با قیمت تمام شده زیر 18میلیون باشید. خودروهای چینی تا چهارشنبه هرکدام بین 15 تا 17 میلیون ارزان شدن. بطور مثال ام وی ام 17 میلیون کاهش قیمت داشته رانا 3 میلیون با تحویل یک ماه بعد ,,,,کپی کنید تا کسانی که قصد خرید قسطی یا نقدی دارند دست نگه دارند.
21:45  1394/06/06
پاسخ دادن
سلام
9

من رفتم ماشین چینی خریدم انصافا از ماشینای ایرانی خیلی بهتره هم امکاناتش هم قیمتش و هم زیباییش و هم امنیتش.در ضمن 50000باهاش رفتم تا حالا هیچ عیبی نداشته .در ضمن قبلش رانا داشتم از بس که خراب شد با هزار درد و سر وکسری فروختم تازه 30000 کار کرده بود.نه داداش دیگه کسی اینارو نمیخره
17:47  1394/06/06
پاسخ دادن
نیما
0

وضعیت خودرو های تولید داخل به حدی بد شده که با هر دورغ و کلکی هم نمی تونید مردم رو وادار به خرید خودرو هایی کنید که باید عمرشون 10-15 سال پیش توی ایران تموم میشد.
این که فکر کنید مردم رو میتونید مثل 10 سال پیش با یه فیس لیف یا تولید یه خودرو با اسم جدید با موتور پراید یا 206 دوباره به خرید ترغیب کنید اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.صنعت خودرو نیاز به یه تغییر اساسی داره و هیچ کسی نمیتونه این وضع رو تغییر بده جز خود خودروساز ها.
15:48  1394/06/06
پاسخ دادن
یاسر
0

نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم نمیخریم
15:26  1394/06/06
پاسخ دادن
شهاب
27

چرا اصرار دارید بگید این کمپین از جاهای دیگه هدایت میشه ؟؟؟؟ این کمپین صد درصد مردمیه الان هم تو حافظه خوانندگان این سایت مقالات شما برای کوبیدن این کمپین خواهد موند ، آخه پرایدی که میگن از صفر تا صدش ایرانیه چطور از 9میلیون یک شبه بعد از تحریم خودروسازا شد 20میلیون در صورتی که کلی پراید تولید شده تو انبارا بود ؟؟؟!!!! یعنی تولید قطعه ماشینی مثل 206 انقدر پیچیدس که صنعت خودروسازی ما فلج بشه پس تو این مدت خودروسازی ما چیکار میکرده والا هیوندا و کیا کره هم زمان با ما استارت زدن ....همچنان به نخریدن خودرو صفر از کارخونه ادامه میدیم .....
00:13  1394/06/06
پاسخ دادن
احمد
17

باز ماشین تمام چینی شرف داره به ماشین ایرانی که همه چیش جنس درجه سه چینیه و بی کیفیت
23:06  1394/06/05
پاسخ دادن
ابراهیم
0

امیدوارم هرچه زودتر این دو اشغال ساز وطنی ورشکست بشن
23:03  1394/06/05
پاسخ دادن
م
0

بسه دیگه جمش کنید
ملت میفهمن به خدا
خیلیییی چاپیدید مردمو با این اشغال فروشی انحصاری
21:49  1394/06/05
پاسخ دادن
امیرحسین
0

با توجه به سطح تفکر و آگاهی باید با مردم اینگونه رفتار بشه
برادر من،پارس بر اساس پلتفرم 405 که متعلق به سال 1988 هست فیس لیفت شده.برای ماشین سی سال پیش سر و دست شکوندن عاقلانه هست؟؟؟؟؟!!!!
برادر من،ممکن هست که ما به دلیل سطح مالی توانایی نتونیم سوناتا سوار بشیم ولی این دلیل نمیشه که پز ماشین های قدیمی و بی کیفیت مون رو بدیم.همه تولیدات داخلی افتضاح هستند.206 یا ال90 هم نداره.
21:48  1394/06/05
پاسخ دادن
احمد
0

ای کاش مردم قدرت خرید داشتن و می تونستند بخرند ولی متاسفانه ندارند
19:43  1394/06/05
پاسخ دادن
یزدی ها
0

اقا چرا عکس تولید پارسو زدید مردم ال نود خرید نکنن تا ارزون شه
19:32  1394/06/05
پاسخ دادن
امیرحسین
23

کمپین پایگاه مردمی ندارد؟؟؟چند وقت دیگه ماشین های انباری به 180 هزار رسید حساب دست شما میاد و کمی محترمانه تر صحبت میکنید
بخاطر سودجویان شما طبقه متوسط ایران از تکنولوژی دنیا،امنیت و آسایش محروم هستند.بخاطر وجود مافیا خودرو و فشار برای اخذ تعرفه های عجیب و غریب ماشین در ایران 120% گرانتر از قیمت جهانی آن است
آدم دردش رو به کی بگه؟؟ 85 میلیون پول دارم و تنها ماشین های غیر چینی شرکتی که میتونم بخرم هیوندای i20 و ام جی 3 هست.جناب مسئول محترم 85 میلیون یعنی حدود 26 هزار دلار یعنی خرید تویوتا کمری،هوندا آکورد،هیوندای آزرا و...در هر جای دنیا
18:54  1394/06/05
پاسخ دادن
تسو
0

ما یادمون میمونه سایت شما تو این موقعیت داره چکار میکنه!!!
پشت سر هم مقاله میدید بیرون علیه کمپین!!!!!!!!
17:35  1394/06/05
پاسخ دادن
x
18

بولهایی که از منو تو گرفتنو میدن آلمانی سوار میشن بعد میگن سایبا مطمعن

17:15  1394/06/05
پاسخ دادن
حسین
21

به جرات میتونم بگم ساخت کاتالیست زئولیت و ساخت سانتریفوژ هسته ای وسوخت 20 درصد و ساخت ماهواره بر وهمچنینتولید صنعتی انزیم در فرمانتور تکنولوژی به مراتب پیچیده تری نسبت به خودروسازی داره نمیدونم چرا خودروسازی ما اینقدر عقب مونده
15:33  1394/06/05
پاسخ دادن
من
0

همون اولش ک گفت مردم چند گام همیشه جلوتر بودن واسه دفاع از صنعت ملی بعدشو دیگه نخوندم خب ماشینی ک تمام قطعاتش از چین میاد چ صنعت ملیه دیگه بدیم چین بسازه واسمون ارزونتر پامون حساب میکنه اینم حرفا میزنه
14:16  1394/06/05
پاسخ دادن
بیاد عارف
19

همچین میگن صنعت ملی که هرکی ندونه فکر میکنه راست میگن . شما که بالای 90درصد جنس ماشینو از چین وارد میکنی . پس بهتر نیست بگی ضربه به صنعت چین میخوره
14:00  1394/06/05
پاسخ دادن
میثم بهارلو
24

اقا اگر قراره به قول شما مافیا سود ببره بذار ببره.نوش جونش.بهتر از اینه که پول بره تو جیب خودروساز داخلی نالایق.من خودم یه پارس elx مدل 94 فروردین ماه خریدم.چون توان خرید خودروی خارجی نداشتم و ماشین چینی هم کلا مخالفش بودم.نمیدونم این کمپین دقیقا راه افتاده بود اون موقع یا من دیر اشنا شدم با این کمپین.ولی قطعا اگر زودتر اشنا شده بودم اصلا نمیخریدم این ماشینو.رودری ماشین ترک خورده هنوز 2000 تا کار نکرده.یه بار کیت قفل مرکزیشو عوض کردم.روغن ریزی داشته بردم نمایندگی و دو روز تمام توی نمایندگی بوده بعد برداشتن کل کاسه نمد گیربکسو عوض کردن بعدا خودم فهمیدم پیچ کارتل روغن شل بوده.الان سنسور روغن ماشین خرابه تا میخوای راه بیوفتی خاموش میکنه.اینم از کیفیت خدمات.به خدا زشته هنوز ملت پژو glx مونتاژ 30 سال پیشو سوار بشن.الان glx از 30 سال پیش تا حالا یه جلو داشبوردش عوض شده.یا همین پارس هم همینطور.
13:44  1394/06/05
پاسخ دادن
امیر
30

آقا جون . مگه از شما مافیاتر هم وجود داره . راستی چرا یکی از این غرور ملیها رو خودتون سوار نمیشید . چون جون شما و زن و بچه تون از جون ملت با ارزشتره . برو عزیز من ، مردم دیگه ماشین بی کیفیت و گرون ایرانی نمیخوان
13:30  1394/06/05
پاسخ دادن
H
0

باز هم تقصیر رو می خواهید گردن یکی دیگه بندازید
به نطرم مردم دیر جنبیدن از اول هم این آشغا..... رو نباید می خریدند تا همشون جمع بشند . مگه ما کجیم که نتونیم تویوتا با قیمت پراید سوار بشیم؟
12:47  1394/06/05
پاسخ دادن
نیما
0

یعنی چی بگم.......(تولید ملی به غرور ملی ارتباط دارد)......(صنعت خودروی کشور روی پای خود نایستد.)!!!!!!!! یعنی غرور ملی اجازه بده نالایقی مثل شما جناب فرهادی خودرویی بی کیفیت و بی صرفه و غیر اقتصادی رو به ملت ارائه بده تا این مثلا غرور ملی حفظ بشه اینه اون غروری که ازش پنبه سوخته در میارین؟ !!!! الان کشور ما با مونتاژکاری چند دهه قبل رویعنی واقعا باید بهش گفت صنعت خودروسازی ایران؟!!!!! یعنی ما خودرو میسازیم ساختن از ماست پژو ایرانیه ؟!!!!!یعنی واقعا و به جرات میگم شما آقای فرهادی از نالایق ترین های ایران هستین ایرانو باش پای حرفای چه موجودی نشسته..... .
12:42  1394/06/05
پاسخ دادن
اسمال توربو
0

اقای به اصطلاح کارشناس به قول محمود اب بریز اونجا که میسوزه.اون ممه رو لولو برد .اون سودهای انچنانی رو لولو برد.اره مردم جانو مالو خونوادشونو بزارن وسط تا مثلا غرور ملی اقایون (مافیا)زیاد بشه
12:34  1394/06/05
پاسخ دادن
رضا
0

وقتی پولو قدرتو ثروت یه جا جم شده باشه عده ای با انواع دزدی و غارت مبشن دولت پاک دست عده ای هم مثل این اقا میشه کارشناس .سخت نگیرید
12:28  1394/06/05
پاسخ دادن
محمد
0

من مو ندم این کارشناس عزیز از چی این صنعت دفاع میکنه حداقل یک مورد رو بگو غیراز پر کردن جیب خودتون و کشتن مردم بیگناه کاری دیگه بلدین اگه جوش بیکاری کارگر عزیز رو می خوری چرا دو سال پیش که کارگرا رو اخراج می کردن چیزی نمی گفتین
12:18  1394/06/05
پاسخ دادن
Q7
21

جناب فرهادی شما خودت خیلی جایگاه مردمی داری :D
12:02  1394/06/05
پاسخ دادن
انزلی چی
31

آقای کارشناس خودروسازی ، شما از کجا می دونید و مطمئن هستید که این ""کمپین"" پایگاه مردمی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چیه ترسیدی آبای!!!!!!!!!!!!!!!!

نترس آبای جان ، تازه این اولشه ما میخواهیم تا آخرش ادامه بدهیم ، تو این چند سال با این خودروهای بی کیفیت و بدون استاندارد جهانی ، جیبهاتون رو پر از اسکناس های بی زبون کردید ولی دیگه بسه !! فقط تخریم خودروی داخلی راه حله !!!!!!
11:32  1394/06/05
پاسخ دادن
کاربر: mehrdad_k
0

آقای فرهادی شما با چه معیاری مردم یک کشور را مافیا میخوانید به این دلیل که نمیخواهند کشته شوند به این دلیل که از گذشته درس گرفتند و دیگر نمی خواهند شاهد مرگ عزیزانشان باشند اینکه مردم در خودروهای شما کشته میشوند باعث غرور ملی میشود من یک شهروند هستم یک آدم معمولی که نمیخواد همسر و فرزندانش کشته شود آیا واقعا مرگ مردم باعث غرور ملی شما میشود آفرین . آفرین بر این غرور بر خود ببال و شب آسوده بخواب تا به غرور ملی شما ضربه وارد نشود من یک سوال از شما دارم خودروهای شما از چه آزمونهای ایمنی گذشته حالا آبشن پیشکش
آیا مردن زن و بچه مردم و ازدست رفتن نان آور خانواده باعث غرور ملی شما میشود یا تولید خودروی با کیفیت یکبار فقط یکبار به خود زحمت دهید آمار تصادفات را نگاه کنید چند درصد تصادفات منجر به مرگ مختص به خودروهای داخلیست و بعد به خود آفرین بگویید .
11:18  1394/06/05
پاسخ دادن
بنز مک لارن
30

نمیخرم تا ورشکست میشه . فک میکنم 1000 سال پیشه فقط پیاده میام و میرم حداقل اطمینان دارم سالم میرسم خونه . ولی با پراید بری؟!!!!!!!!
10:54  1394/06/05
پاسخ دادن
american and japan
29

1کار خواهشا این پیام و پیام قبلی رو قرار بده.آخه چی بگم به تو که ما رو خر فرض کردی؟!با احساسات مردم میخوای بازی کنی و بفروشی؟مردم دارن ماشین های کشور های خارجی رو میبینن کور که نیستن.آخه مسءول نسبتا محترم این گاری رو تو بهش میگی تولید ملی؟اگر این آشغال تولید ملیه آقا من بی غیرتم من وطن ندارم.خودروی ملی که هموطنامو بکشه پولشون رو ته بکشه بابت خرج هاش رو نمیخوام.آبروی کشورم رو ببره نمیخوام.آخه چی فرض کردی ملت رو؟خودروی ملی که دیشب خدا شاهده چرخش در رفته بود سر چهار راه ماشین مدل 94 میخوام صد سال سیاه نباشه.همون خودروی خارجی و بیگانه رو بدید آره ما بی غیرت.مردم باید برشکسته بشن این دو خودرو ساز.این کمپین نیست این کل ملت ایران هستن که خودروی صفر نمیخرن.توهین به کمپین یعنی به ایران.اگر از این ماجرا مافیا سود میبرن نوش جونشون بهتر از اینه نه تویه آشغال ساز مفت خور خون خوار سود ببری.ملت نخرید خیانت به وطن و آینده ی خودتون و بچه هاتون نکنید.خیانت به ملتتون نکنید آقا نخر خانوم نخر.
10:09  1394/06/05
پاسخ دادن
سهند 1
22

من بی طرفانه میخواهم نظر بدهم ، در این مدت راه افتادن کمپین کدام یک از مسئولین خودروسازان داخلی در رسانه های عمومی حاضر شده وبرنامه های اصلاحی رااعلام کرده ؟برای دلجویی از مشتریان چه اقداماتی عنوان شده؟ کاش نمایندگان مشتریان وخودروسازان می نشستند وبا هم مذاکره می کردند وبه نتیجه می رسیدند نه اینکه رو در روی هم قرار بگیرند ...اینک در دنیایی زندگی میکنیم که مشتری مداری اصل و محور است نه فروشنده مداری.به هر حال من ایرانی هستم و ماشین ایرانی دارم وبه ان افتخار میکنم.میدانم برای صنعتی شدن وتولید کننده اتومبیل بودن عوامل وشاخصهای بسیاری دخیل هستند که نمیتوان تنها خودرو سازان را مقصر دانست ولی ماشینی که سالها از مونتاژ ان میگذرد وهر بار با مشکلات جدیدی روانه بازار میشود ایا جای دفاع دارد؟پیشنهاد من مذاکره فوری مصرف کنندگان وخودروسازان برای فردای بهتر تولید ومصرف خودروی ملی است.
09:52  1394/06/05
پاسخ دادن
رضا
16

سهند جان منطق شما بسیار درست و بسیار قشنگ هست اما...
تو مملکت ما یه عده کم ثروت بقیه رو به زور گرفتن و میخواند با پشتوانه ما حکومتیم و شما خس و خاشاک به بقیه زور بگن پول مال همه هست همه مردم باید بدونن به طرز کاملا شفاف که پول از کجا میدانید و کجا خرج میشه تا همه چیز اصلاح بشه تا وقتی که اموال عمومی دست یه عده خاص هست که خود را صاحب اختیار بقیه میدونن و همه چیز پنهانکاری و به قول خودشون امنیتی هست اونم به بهانه اینکه دشمن نفهمه ما چیکار میکنیم همین وضع ادامه خواهد داشت.
تا دروغگویی بالا دستیها و از بالا نگاه کردن به مردمی که در حقیقت ولی نعمت اونها هستن اصلاح نشه چیزی درست نمیشه اونها بدهکار مردمند نه مردم بدهکار اونها
14:35  1394/06/05

froka
18

وقتی به اسم خودروی ملی دارن به مردم زور می گن و یه ذره ابرو برای صنعت ملی نمی زارن و اشغال تحویل مردم می دن و دارن با سه برابر قیمت اصلی می فروشن انتظار نداشته باشن مردم قبول کنن
09:44  1394/06/05
پاسخ دادن
123
13

واقعا فهميدي چي گفتي؟؟؟
09:43  1394/06/05
پاسخ دادن
رامتین
0

از مسئولین این سایت میخوام اینقدر در مورد کمپین نظر ندهند. عزیزان غرور ملی چه حرفیه!! ما دوس نداریم خودرو بخریم. این به کسی مربوط نیست. کاملا شخصیه.
09:30  1394/06/05
پاسخ دادن
علی
26

ببینید تو روخدا دست به دامن همه چی شده اند. نخیر آقای کارشناس. در جواب شما باید گفت این کمپین کاملا مردمی می باشد، و پایگاه آن هم دل های ضخم خورده از ظلم خودرو سازان در این 35 سال گذشته است. مردم اتحادتان را حفظ کنید و به خودرو بیکیفیت و گران نه بگویید... چه ایرانی .... چه چینی.....
09:24  1394/06/05
پاسخ دادن
محمد
17

نخرین
09:22  1394/06/05
پاسخ دادن
رضا
26

باز هم خالی بندی و انکار اصل ماجرا.
این همه آدم موافق نخريدن خودرو جزء مردم نیستند. اونوقت این آدم معلوم الحال که معلوم نیست از کجا اومده و بر چه اساسی شده کارشناس میگه پایگاه مردمی نداره. ظاهرا تو مملکت ما هرکس حقش رو بخواد یا با بالا دستها مخالف باشه جزء مردم و این مملکت نیست.
یکی نیست بگه مملکت که ارث پدری شما نیست ما هم سهمی داریم اگه هیچ کس مخالف نباشه لااقل من و دوستان دور و برم و همکارانم مخالف خریدن خودرو نو هستیم.
08:46  1394/06/05
پاسخ دادن
محمد
26

اتفاقا منابع مردمی دارد و هیچ کس هم گوشش به این حرف ها بدهکار نیست
و غرور ملی ما اجازه نمی دهد که وقتی از اسم صنعت ملی ایران یاد می شود مثل چین به آن نگاه بشه و جنس بنجل به ما قالب بشه ، ما باز هم نمیخریم
بٌکشید خودتون هم بگید فلان فلان ما نه تنها با نخریدن ادامه نمیدهیم بلکه آن را تشدید هم میکنیم
یکی از اصلی ترین عنوان های بازاریابی اینه که محصولی بسازید تا نیاز مردم رو پوشش بده تا مشتری حاضر به پرداخت پول بشه ، شما میخواهید همه چیز بدون زحمت به نفع خودتون تموم کنید ما تا موقعی که متوجه نشیم که محصول ملی نیاز ما را بطرف نمیکنه براش پول نمیدیم
08:38  1394/06/05
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد