در چند سال اخیر صادرات ماسلهای آمریکایی به دیگر کشورهای جهان افزایش یافته است؛ برای مثال فورد موستانگ جدید ماشینی است که در تمام دنیا خواهان دارد. این مطلب در مورد شورولت کامارو مدل 2016 نیز که جدیدا رونمایی شده، صادق است. هر دو دارای پلتفرمی مدرن و دیفرانسیل عقب هستند، اما پیشرانه 6 سیلندر خورجینی که به طور استاندارد در این دو خودروی عضلانی وجود دارد، خواهانی در بیرون از آمریکا ندارد؛ موتور 6 سیلندر خورجینی 3.7 لیتر موستانگ و موتور 6 سیلندر خورجینی 3.6 لیتر کامارو جدید، هیچ طرفداری در اروپا ندارد.
خریداران کامارو در اروپا میتوانند از این دو موتور یکی را انتخاب کنند: موتور 4 سیلندر 2.0 لیتر مجهز به توربوشارژر یا موتور 8 سیلندر خورجینی 6.2 لیتر LT1. دو کمپانی شورولت و فورد به خوبی میدانند که پیشرانه 6 سیلندر تنفس طبیعی، طرفداری در اروپا نخواهد داشت. پیشبینی میشود کامارو جدید چند ماه پس از فروش پاییز سال جاری در آمریکا، به اروپا نیز صادر شود.