جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!

جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!

شاید این مضوعی نباشد که شما دوست دارید بشنوید. کمپانی جنرال‌موتورز به تازگی در نامه‌ای به مراکز فروش خود اعلام کرده که گارانتی 5 ساله موتور از 160,000 کیلومتر به 96,000 کیلومتر کاهش یافته است. همچنین انجام سرویس‌های رایگان 4 ساله مختص خریداران محصولات شورولت، جنرال‌موتورز و بیوک را به 2 سال کاهش داده است. بر اساس متن نوشته شده در نامه دلیل اتخاذ چنین تصمیمی تحلیل داده‌ها می‌باشد که نشانگر عدم توجه خریداران به ضمانت نامه‌ها است.

جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!
جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی! جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!
جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!

این جمله بدان معنا نیست که مشتریان ضمانت نامه نمی‌خواهند؛ در حقیقت به این معنی است که در هنگام خرید جزو عوامل مهم و تاثیرگذار محسوب نمی‌شود. در حالی که کمپانی‌های دیگر همچون فورد، هوندا و تویوتا گارانتی 96,000 کیلومتر را به مشتریان خود ارائه می‌کنند، وجود گارانتی 160,000 کیلومتری برای جنرال‌موتورز تنها یک هزینه اضافی است. اما متاسفانه بسیاری علت اتخاذ چنین تصمیمی را درنتیجه کاهش باور جنرال‌موتورز به محصولات خود می‌دانند.

جنرال موتورز و معضل کاهش گارانتی!


منبع

CarBuzz

 

برچسب : جنرال‌موتورز , شورولت , بیوک , هوندا , فورد , تویوتا






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

2 نظر

کاربر: Saeed.F.O.F
1

اگر یکبار پشت فرمون یکی از شاسی بلندهای بالا بنشینی ، می فهمی
لذت واقعی رانندگی با شاسی بلند یعنی چی.
عجب تانک های بزرگی هستند. وای خدا ...
01:43  1394/01/01
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: Bugatti
4

جنرال موتورز یمی از بزرگ ترین وبهترین کمپانی های امریکاست و حتما دیده نیاز به گارانتی زیاد نیست
با این کار قیمت خودرو هم کاهش پیدا میکنه
07:24  1393/12/28
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
پناه : از منم 20پلاک شداما همچنان چراغ تحویل خاموشه شما کدوم شهرید؟
عباسی : مثلا چند بدیم؟ من میخام بفروشم
عباسی : تکمیل وجه فروردین نداریم
Mojtabaa : دوستان پيگير باشين و تهديد به مراجعه حضوري كنين انجام ميشه برا من ٢روز پيش شاسي شد
تارا اسفند سرامیک : سلام مبارک باشه ردیف قرارداد چند بود
نرگس : سلام آقا صادق خبری از ماشینتون نشد
A5شهریور : بنده روز یکشنبه مجددا میرم دفتر مرکزی‌ حتما باید داد و بیداد کنی تا ماشین شاسی کنن
شاهین پلاس : یعنی فروردین اصلأ نداشتیم تکمیل وجه کسی من اردیبهشت هستم
شاهین شهریور : چیکار کنم افزایش قیمت به نصف دیگه نخوره؟ من نصفشو دادم تحویل شهریور زده GL هستش چجوری باید نصف دیگشو بدم؟
محمد : سلام بنظرم امکان نداره افزایش به ما بخوره. چون هفته چهارم مرداد هستیم .نصف مبلغ رو واریز کرديم. چون سری پیش هم که افزایش خورد .به اونایی که نصفشو ریخته بودن افزایش نخورد .ایران خودرو هم .اعلام کرد به پیش فروش و فوری افزایش نمیخوره .ولی درکل بخاطر این ماشین مغزمان رفت بخدا
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
اطلس 28مهر : زنگ میزنی زمان انتظار 30 دقیقه س. بعد که نوبتت میرسه میان گوشی روت قطع می کنند. آخه این ظلم نیست در حق ما که هم ماشین نمیدین هم جواب نمیدین. کلاهبردارا
ساینا دوگانه : دو گانه 26 اسفند تکمیل وجه کردم واقعا سرویسمون کردن. اینقدر بی درو پیکر اخه ....
شاهین : ماشین شما افزایش قیمت خورده بهش منظورم یعنی اینکه فقط بیمه مالیات افزایش قیمت خورده منتظر بمونید مجددا براتون دعوت نامه صادر میکنن که مبلغش حدودا بین 6 تا 10 میلیون هستش
دنا اتوماتیک : سلام تیر کسی فاکتور نشده، اینکه میان میگن فاکتور شدیم عجیبه اصلا چند روزی هست فاکتور نداره ایران خودرو
علی 27 مهر : همون 27 تحویل دادم ولی بیست مهر انجام داده بودم
توحید ارومیه : فروش فوق العاده بله از سود تاخیر کم میشه
محمدرضا : سلام دوستان آخرین پیامم اینجا هست برای اطلاع دوستان پیش فروش تکمیل وجه 2اسفند ، فاکتور 13 خرداد،پلاک19 خرداد، چراغ تحویل دیروز روشن شد الان از نمایندگی تماس گرفتن گفتن ماشین رسیده یکشنبه برم تحویل بگیرم به امید اینکه همه دوستان هر چه زودتر به ماشینشون برسن و تحویل بگیرن بعد از یکسال ماشین داره می رسه دستم پارسال 23 خرداد ثبت نام کردم.
فوق العاده بهمن 6بهمن : سایپا پول های رو خورد تمام ..ملت اگر پیاده هستید فکری کنید واسه خودتون
آریزو5 کرمان : سلام دوستانی که دیروز فاکتور شدن پلاک برایشان امروز صادر شده؟
مریم : سلام سقف فلز فروش فوری خرداد کسی فاکتور شده؟ 11 خرداد بودم تحویل . خبری نیست