اگر خیلی ساده نیسان آلتیما و مورانو را با یکدیگر ترکیب کنید، طراحی اولیه زیر ظاهر خواهد شد. ما به هیچ عنوان کارایی بالای خودروهای استیشن را از یاد نخواهیم برد و از این موضوع ابراز تاسف میکنیم که کمپانیهای خودروسازی علاقه چندانی به تولید این مدل خودرو از خود نشان نمیدهند.
ظاهرا کراساوورها از سود بالایی برخوردار هستند، اما از زمان مرگ دوج Magnum، در بازار اتومبیل آمریکا یک فضای خالی وجود دارد که باید خیلی زود پر شود. اگر یک استیشن به خوبی طراحی شود و شبیه هوندا Crosstour و یا تویوتا Venza نباشد، از شانس بیشتری برای فروش خوب بهره خواهد برد.
ظاهرا کمپانی نیسان در بهترین شرایط خود قرار دارد و در حال تصمیم گیری برای ورود به این بخش است؛ به عبارتی تغییر آلتیما سدان به استیشن. طراح معروف Theophilus Chin نیز همین نظر را دارد، تا جایی که طراحی اولیه وی بسیار زیبا به نظر میرسد. مسلما در این طراحی قسمتهایی مخصوصا پشت ستون C از مورانو الهام گرفته شده که البته از شانس بالایی برای تولید شدن برخوردار است.