به نظر میرسد کمپانیهای خودروسازی دارای رابطهای بسیار عجیب و غریب با جوانان هستند. تلاشهای متعدد برای فروختن خودرو به این قشر از مشتریان بسیار دشوار میباشد، اما ظاهرا کمپانی تویوتا به راه حلی دست یافته که کارساز است. پیکاپهای مزین به برند TRD (Toyota Racing Development) این کمپانی از فروش بسیار خوبی برخوردار میباشند و ظاهرا با انجام کاری مشابه بر روی دیگر محصولات، مشتریان جوان جذب مدلهای سواری نیز خواهند شد.
این موضوع برای افرادی که عاشق خودروهای ماسل هستند کمی آزار دهنده است، چراکه از همان ابتدا خودروهای ماسل برای قشر جوان طراحی و تولید شده است. خودروسازان همواره در تلاش هستند که برای جذب مشتری هر کاری را انجام دهند، اما ظاهرا جوانان به دنبال خودروهایی همچون سایون نیستند، بلکه به دنبال قدرت هستند.
در این زمینه تلاش تویوتا با مدل کمری آغاز میشود که برای شما کمی غیر منطقی به نظر میرسد، اما برای شناخت نام کمری در مسابقات نسکار، تویوتا هزینه گزافی را صرف این ماجرا کرده است و این روشی برای کسب دوباره سرمایه صرف شده است. با تمام اینها در مورد دیگر محصولات این کمپانی بسیار کنجکاو هستیم.