بررسی نیسان مورانو 2015

​بررسی نیسان مورانو 2015

کمپانی نیسان با عرضه نسل اول مورانو در سال 2003 افراد بسیاری را به تحسین واداشت؛ این خودرو به عنوان یکی از نخستین کراس‌اوورهای SUV، با ترکیب طراحی زیبا و جذاب، فضای جادار، و قدرت و هندلینگی مشابه یک سدان اسپرت خریداران بسیاری را در گوشه و کنار جهان به سوی خود جلب کرد. اگرچه پس از آن، کراس‌اوورهای بسیاری از سوی کمپانی‌های مختلف خودروسازی روانه بازار شدند، اما باز هم مورانو ویژگی‌هایی دارد که بررسی آن را خالی از لطف نمی‌سازد. خودروساز ژاپنی در طراحی مدل جدید این کراس‌اوور ریسک کرده و احتمال شکست را به جان خریده است؛ خطوط برجسته و اسپرت روی بدنه در کنار سقف شیبدار این توهم را برای بیننده ایجاد می‌کنند که قسمت عقب سقف فقط به وسیله شیشه پوشانده شده است.

​بررسی نیسان مورانو 2015

تزئینات کرومی برجسته و چراغ‌های جلوی بوم‌رنگی در کنار موارد دیگر، علاوه بر تاکید بر طراحی آینده‌نگرانه کمپانی سازنده، زیبایی و جذابیتی را به ارمغان می‌آورند که در این کلاس بی‌نظیر است. گفتنی است، طراحی جدید مورانو نه تنها چیزی از کارایی آن کم نکرده است، بلکه افزایش طول مدل جدید نسبت به مدل قبلی فضای بیشتری را برای سرنشینان و وسایلشان فراهم می‌آورد. صندلی‌های Zero Gravity نیسان که نخستین بار در مورانو 2015 و در هر دو قسمت جلو و عقب عرضه شده‌اند، با دربرگرفتن کامل سرنشین، خستگی را از وی ربوده و راحتی و آسایش را برای وی به ارمغان می‌آورند. استفاده از مواد با کیفیت و جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات ایمنی روز دنیا حس خوبی در سرنشینان ایجاد می‌کنند. اگرچه نیسان Pathfinder با سه ردیف صندلی فضای بیشتری را با همین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد، اما از هر جهت که نگاه کنید مورانو چیز دیگری است!!!

​بررسی نیسان مورانو 2015

کمپانی سازنده با تغییر تنظیمات سیستم تعلیق، این کراس‌اوور زیبا را بیش از پیش به سوی یک رانندگی نرم و روان سوق داده است. با وجود عدم تغییر پیشرانه شش سیلندر خورجینی 260 اسب‌بخاری و گیربکس متغیر پیوسته در مورانوی جدید، مصرف سوخت آن نسبت به قبل بهتر شده است. عدم امکان انتخاب پیشرانه‌های دیگر یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف این ژاپنی زیبا به شمار می‌رود، چراکه فورد Edge 2015، به عنوان نزدیک‌ترین رقیب مورانو، امکان سفارش پیشرانه‌های مختلفی با قدرت بیشتر یا مصرف سوخت کمتر را برای خریداران فراهم کرده است. اگر خواهان قابلیت‌های آف‌رود یا یدک‌کشی بیشتر هستید، جیپ گرن چروکی 2015 انتخاب بهتری است. همچنین، با پرداخت کمی پول بیشتر مدل‌های 2015 لکسوس RX350 و فولکس‌واگن Touareg در اختیار شما قرار می‌گیرند. اما ترکیب فوق‌العاده زیبایی، کارایی و تجهیزات پیشرفته و لوکس در مورانو، افراد بسیاری را به سوی آن می‌کشد. 

 

طراحی بدنه و امکانات رفاهی

​بررسی نیسان مورانو 2015

نیسان مورانو 2015 یک کراس‌اوور SUV متوسط است که در چهار تیپ S و SV و SL و Platinum عرضه می‌شود؛ گفتنی است، کمپانی سازنده امکان سفارش هر چهار تیپ را به صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک فراهم کرده است. تجهیزات استاندارد تیپ پایه S عبارتند از: رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی، فرمان تلسکوپی با قابلیت حرکت به بالا و پایین، صندلی عقب تاشو به نسبت 60:40، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه‌ای، کروز کنترل، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دوربین دید عقب، هماهنگ‌سازی اپلیکیشن‌های تلفن همراه، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD مجهز به شش بلندگو، رادیو ماهواره‌ای، و ورودی صوتی کمکی. با سفارش پکیج Navigation تجهیزاتی چون نمایشگر لمسی 8 اینچی، سیستم تشخیص صدا، GPS، رادیو HD و پورت USB با رابط کاربری iPod به خودروی شما افزوده می‌شوند.

​بررسی نیسان مورانو 2015 ​بررسی نیسان مورانو 2015
​بررسی نیسان مورانو 2015
​بررسی نیسان مورانو 2015 ​بررسی نیسان مورانو 2015
​بررسی نیسان مورانو 2015

تیپ SV علاوه بر تمامی تجهیزات ارائه شده در پکیج Navigation، فرمان با روکش چرمی، باربند سقف، چراغ‌های مه‌شکن، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در هشت جهت و صندلی سرنشین جلو با قبلیت تنظیم در چهار جهت را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. سانروف پانوراما و سیستم صوتی Bose با نه بلندگو تجهیزاتی هستند که در صورت سفارش پکیج Premium به مورانو SV افزوده می‌شوند. در تیپ SL علاوه بر سیستم صوتی Bose، تجهیزات دیگری از جمله آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، حافظه صندلی راننده، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب، تودوزی چرم، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن، آینه الکتروکرومیک، دوربین پارک 360 درجه، نورپردازی داخلی، و درب صندوق برقی به صورت استاندارد عرضه می‌شوند. در مورانو Platinum علاوه بر تمامی تجهیزات ذکر شده، شاهد حضور فرمان برقی تلسکوپی با قابلیت حرکت به بالا و پایین و مجهز به گرمکن، رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی، چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و تهویه و صندلی‌های عقب برقی مجهز به گرمکن نیز، به صورت استاندارد هستیم. با سفارش پکیج Technology برای دو تیپ SL و Platinum می‌توانید از تجهیزاتی چون سانروف پانوراما، کروز کنترل قابل تنظیم، هشدار برخورد از جلو و سیستم کاهش تصادفات بهره‌مند شوید. 

 

قدرت و عملکرد موتور

​بررسی نیسان مورانو 2015

همان‌طور که پیش از این گفته شد، یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی 3.5 لیتری با تولید قدرتی معادل 260 اسب‌بخار و گشتاوری در حدود 325 نیوتن‌متر، نیسان مورانو 2015 را به پیش می‌راند. شایان ذکر است، گیربکس CVT به صورت استاندارد عرضه می‌شود و خریداران می‌توانند خودروی خود را به دو صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک سفارش دهند. در هر دو حالت، طبق ارزیابی EPA مصرف سوخت این کراس‌اوور ژاپنی در حدود 11 لیتر در سیکل ترکیبی (13 لیتر در شهر و 10 لیتر در بزرگراه) به ثبت رسیده است که در مقایسه با دیگر رقبای مجهز به پیشرانه شش سیلندر بهتر است.

 

ایمنی

​بررسی نیسان مورانو 2015

ترمزهای ضدقفل، کنترل کشش و پایداری، کنترل در سربالایی، کیسه هوای جانبی و پرده‌ای جلو و زانویی راننده، محافظ گردن فعال برای صندلی‌های جلو و دوربین دید عقب از جمله تجهیزات ایمنی استاندارد مورانو 2015 هستند. در دو تیپ SL و Platinum علاوه بر موارد بالا، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از عقب و دوربین پارک 360 درجه با قابلیت تشخیص موانع متحرک نیز، وجود دارند. گفتنی است، کروز کنترل قابل تنظیم، هشدار برخورد از جلو و سیستم کاهش تصادفات نیز، به صورت سفارشی برای این دو تیپ عرضه می‌شوند. 

 

طراحی داخلی و تجهیزات خاص

​بررسی نیسان مورانو 2015

با نشستن داخل مدل جدید مورانو، راحتی صندلی‌ها توجه شما را به خود جلب می‌کنند؛ کمپانی سازنده از آن جهت صندلی‌های جدیدش را Zero Gravity نامیده است که با نشستن بر روی آنها، آرامشی که هنگام قرار گرفتن در خلاء به شما دست می‌دهد را تجربه می‌کنید. طراحی این صندلی‌ها به گونه‌ای است که با در بر گرفتن سرنشین به صورت کامل، هم در جلو و هم در عقب، احساس آرامش را به وی منتقل می‌کنند و به همین دلیل شاید بتوان گفت بهترین صندلی‌های عرضه شده در بازار هستند.

​بررسی نیسان مورانو 2015 ​بررسی نیسان مورانو 2015
​بررسی نیسان مورانو 2015 ​بررسی نیسان مورانو 2015

با نگاهی به دیگر اجزای کابین متوجه می‌شویم که جز تزئینات چوب مصنوعی، بقه مواد به کار رفته از کیفیت بالایی برخوردار هستند و لمس آنها حس خوبی به سرنشینان منتقل می‌کند. افزایش طول مدل جدید نیز، بر جادارتر شدن خودرو و راحتی سرنشینان می‌افزاید. کمپانی نیسان با به‌کارگیری جدیدترین رابط کاربری لمسی خود با نام Nissan Connect، امکان استفاده از GPS و سیستم هماهنگ‌سازی اپلیکیشن‌های تلفن همراه را در اختیار خریدار قرار داده است. در ارزیابی‌های اولیه مشخص شد این سیستم از نظر جستجو در گوگل کمی مشکل دارد که مطمئنا نیسان به زودی این مشکل را برطرف می‌کند.

​بررسی نیسان مورانو 2015 ​بررسی نیسان مورانو 2015

در پشت صندلی ردیف دوم این ژاپنی زیبا، فضایی در حدود 1,121 لیتر برای حمل بار وجود دارد که با تا کردن صندلی، این مقدار به چیزی در حدود 1,980 لیتر افزایش می‌یابد. 

 

تجربه رانندگی

​بررسی نیسان مورانو 2015

کمپانی نیسان در مدل 2015 مورانو تجهیزات لوکس را جایگزین ویژگی‌های اسپرت کرده است. رانندگی نرم و عدم احساس دست‌اندازها و ناهمواری‌ها، حتی با وجود رینگ‌های 20 اینچی Platinum، از مشخصات مدل جدید این کراس‌اوو SUV است. علی‌رغم کاهش وزن مدل جدید نسبت به نسل قبلی، مورانو 2015 همچنان در پیچ‌ها کمی کند عمل می‌کند و فرمان آن، آنطور که باید، با راننده ارتباط برقرار نمی‌کند؛ شاید به همین دلیل است که سرنشینان بیش از راننده از سواری با این خودرو لذت می‌برند. پیشرانه شش سیلندر خورجینی در کنار گیربکس CVT ترکیب مناسب و قدرتمندی را تشکیل می‌دهند و با تعویض دنده‌های نرم و البته کمی سروصدای موتور، مورانو را در جاده‌ها و بزرگراه‌ها به پیش می‌رانند. 


منبع

Edmunds

برچسب : مورانو , نیسان , پارس خودرو , Pathfinder , جیپ گرن چروکی , فورد Edge , کسوس RX350 , فولکس واگن Touareg , کراس اوور , شاسی بلند






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

16 نظر

پدرام
0

من مدل sl این ماشین را خریدم .واقعا بینظیره.حتی در تگزاس که رانندگی میکنم توجه دیگر خودروها رو به خود جلب میکنه.برای من حدود 43000 دلار تمام شده. از تکنولوزی روز استفاده میکنه شتاب 7 ثانیه. نمایشگر بزرگ که واقعا بینظیره.جی پی اس اون همهجا کار میکنه. ادرس انواع رستورانها پمپ بنزینها و .... را هم با وارد کردن و هم با دکمه روی فرمان داره. واقعا چرا هموطنهای عزیز ما نباید از این نوع خودروها استفاده کنند. من تا سال گذشته ایران بودم از اخرین مدل مورانو در ایرات دو نسل گذشته.فقط حق داشتیم پراید و پزو سوار شیم حتی حق تعیین رنگ ماشین را هم نداشتیم!!! ایرانی خیلی بیش از این حقشه. حد اقل اینقدر تو جاده ها با این ماشینهای ..... کشته ندیم.
09:30  1394/06/29
گزارش
پاسخ دادن
عمو
31

خيلي عاليه
واقعا جاي تحسين داره
نيسان يه دونه بوده و هست...
16:09  1393/11/12
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: .KinG.
45

بالا جا نشد...:
محض اطلاع این مدل از لنسر دست هیچ تیونری واسه توینینگ داده نشده همه چی ساخت و پاخت خود میتسوبیشی هستش به صورت دیفالت! حالا اگه تیونینگ بشه دیگه واویلاست
"سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت داشته و شتابش زیر 2.8 ثانیه رقم بخوره" داداش تو بحث شتاب و سرعت میکنی و من قدرت !!
شما یه خیابون نام ببر که من بتونم باهاش 180 رو پر بکنم !!! برای منه مصرف کننده2.8 با 3 یا 4 هیچ فرقی نداره ولی برای شمایی که طرفدار هستی اگه اون 2.8 رو برسونن به 2.7 شما از هیجان خدایی نکرده یه سکته میزنی !
درآخر بازم میگم آلمانی ها بهترین شکی نیست ولی رنج قیمت مهمه

برای کسایی که در منطقه آزاد هستن مورانو توی امارات قیمتش 118800 درهم امارات (936)هستش
مدل فولش هم 145600 درهم هستش اگه بودجه ش رو دارید در خریدش شک نکنید!

موفق باشید
16:54  1393/11/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: .KinG.
41

ببین هرچی مصرف میکنی دز ش رو بیار پایین !
بنده ی خدا من همین پست دومم گفتم:"بعدشم بدون تعصب آدم باید نظر بده یکی بخواد حوالی 30 هزار تا خرج بکنه برای یه کراس اوور پیشنهاد مورانو هستش! دیگه نیایم با اسپرتج و راو4 و یا سانتافه مقایسه بکنیم "
2 بار هم گفتم در "حالت کلی آلمانی ها بهتر از ژاپنی ها" هستن !!
"رنج و نسبت قیمت" اینو نتونستم بهت بفهمونم !این 30هزار تا اون 120 هزار تا !!

ببین اگه بابت جواب دادن بهت توی دفترم ازت 60 تومن میگرفتم بابت حق المشاوره میگرفتم واسم دیگه سواد و "Automatic General Driving" نمیکردی ! چندبار توی گوگل چک کردی تا بتونی اینو درست بنویسی ؟
از اینا که بگذریم تو توی پرایدت نشستی داری آرزوی میکنی چند سال دیگه مایشنی بیاد که من بشینم توش و خودش رانندگی بکنه! از لذت رانندگی چی حالیته ؟ من از خدامه دنده ای که روی داشبوردRX350 دستی باشه تا بیشتر درگیر رانندگی بشم و بیشتر از رانندگی لذت ببرم.تو بایدم از خدات باشه یه سیستمی بیاد تا بجای تو رانندگی بکنه و از عذاب نجاتت بده
دیگه جوابت رو نمیدم برو با عکسای X6 خوش باش
قضاوت با کاربران عزیز سایت
23:45  1393/11/11

گزارش
کاربر: .KinG.
45

داداش چرا داری آسمون ریسمون میبافی ؟
برای منه مصرف کننده چه فرقی میکنه توربوشارژ رو کی اختراع کرد و کی برای اولین بار ازش استفاده کرد !
NFC رو سامسونگ برای اولین بار استفاده کردن و الانم iphone6 ! با این حساب اپل باید بره بمیره ؟
برای منه مصرف کننده امکانات و سطح تحولاتی که از یک تکنولوژی ارائه داده میشه مهمه
شهرام جان از حرفات متوجه چند تا نکته شدم:
1-شما طرفداری ولی من مصرف کننده !"درسال 2017 جهان را دگرگون خواهد ساخت"بابا بیخیال توی کجا سیر میکنی داداش ؟ من خوب باشه میگم خوبه بد باشه میگم بده.ولی شما بدباشه سفسطه میکنی خوب باشی چماغ میکنی میکوبی توی سر اینو اون
2-اگه قرار باشه با رانندگی اتوماتیک جهان متحول بشه...اون وقت دوج وایپر رو با گیربکس دستی نمیساختن ! هنوزم بعضی چیزا کلاسیکش بیشتر طرفدار داره, باید خودت پشت رول باشی, ماشین زیر پات باشه و الا یه راننده شخصی بگیری که هم امنتره هم کلاسش بیشتره و هم 100 جور مزیت داره
16:42  1393/11/11
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: .KinG.
52

واقعا وان کار خیلی جمله ی سنگینی به کار برد:

"اما از هر جهت که نگاه کنید مورانو چیز دیگری است"

منم یه کلمه سنگین میخوام بگم: بی نقص!

درضمن این صندلی های زیرو گراویتی توی آلتیما هم بکار برده شده که علاوه بر راحتی حس اعتماد به نفس فوق العاده ای به راننده میده !
19:08  1393/11/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: .KinG.
48

بابا دانای کل !! بابا پروفشنال !!
ببین گرامی الانRX350 زیرپامه که از لحاظ آپشن و کیفیت و قدرت خیلی سرتر از مورانو هستش ولی قیمت این کجا و قیمت آن کجا !
یه عبارتی هست به نام [به نسبت قیمت]
بعدشم بدون تعصب آدم باید نظر بده یکی بخواد حوالی 30 هزار تا خرج بکنه برای یه کراس اوور بدون شک بهترین پیشنهاد مورانو هستش ! دیگه نیایم بیخودی با اسپرتج و راو4 و یا سانتافه مقایسه بکنیم

http://1car.ir/ns-3352
شما همین مقاله ی خود وان کار رو بخونی که همونجا هم درباره آلمانی ها کامت گذاشتم که در اینکه آلمانی ها سرترن هیچ شکی نیست فقط عیبی که دارن اینکه تیپ پایه ی این ماشینا رسما بدون آپشن محسوب میشه و با مدل فولشون میشه 5-6 تا مورانو خرید!
حالا اینی که میگی ژاپنی ها از کره و چین بهرتن ولی از آلمان و آمریکا عقبن درسته ولی خیلی کلی هستش
مثلا شما یه خودروی آلمانی یا آمریکایی نام ببر که با یه موتور 2 لیتری 480 اسب بخار خروجی داشته باشه ! اگه پیدا کردی با lancer evolution X Final مقایسه کن

موفق باشی
10:04  1393/11/11

گزارش
شهرام
4

عزیز من وقتی ژاپن می بینه که آلمان و اروپا با حجم موتور پایین ماشین
قدرتمندتر تولید می کنند معلومه که اونم به این فکر میفته.
اصل کاری همون ایده و طرح اولیه است که ماشینهای پرقدرت کم مصرف
چگونه بوجود بیاد.
راهش ممکنه یا توربو شارژر باشه یا تیونینگ یا Power Steam و صدها راه
دیگر تقویت موتور بدون افزایش مصرف و آلایندگی .
و تمام این کارها اول از اروپا شروع شده و اکنون تمام جهان و من جمله
ژاپن دارن از این راهکار به نحو احسنت استفاده می کنند.
حالا تو جواب این سوالمو بده :
BMW و مرسدس بنز تاکنون 80 درصد راه چگونگی ساخت خودروهای خودران
و Automatic General Driving را طی کرده اند و پیش از سال 2017 این
پروسه را به اتمام رسانده و جهان خودرو را به یکبارگی دگرگون خواهند ساخت. ژاپن چه ایده ای برای دگرگون ساختن جهان خودرو داره؟
یا اینکه یک خودروی ژاپنی نام ببر که بدون تیونینگ سرعت بالای 350 کیلومتر
بر ساعت داشته و شتابش زیر 2.8 ثانیه رقم بخوره.
12:36  1393/11/11

گزارش
سیاوش
10

دارندگی و برازندگی . آقا این مطالب رو اینجا میذارین نمیگین یهوئی قلب ما ضعیفه مثل گربه ای که دستش به گوشت نمیرسه ، ضعف میکنیم تلف میشیمیا . از ما گفتن بود . الان آب قند برام آوردن :)
16:27  1393/11/10
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: hm_hitcher
33

خدايا نيسان چيكار كرده؟؟؟ واقعا طراحيش عاليه، از هر طرف نگاش ميكني خوشگله، مخصوصا از بغل، عجيب خوشگله هاااا، طراحي داخليش هم خيلي لوكسه
واقعا آفرين به نيسان
23:17  1393/11/09
گزارش
پاسخ دادن
حسین
11

آقای کاربر طراحیش از جلو و بغل انصافا عالیه. ولی طراحی عقبش به دلیل
تعبیه چراغ های زشت و نامناسب و بالابردن ارتفاع چراغ ها خیلی ضعیفه.
باید عقبش چراغ های کمی کشیده و پهن با تزیینات خاص و در ارتفاع
پایین تر نصب می شد.
طراحی داخلیش هم که به نسبت مدل 2014 چنگی به دل نمی زنه.
پس در کل یک ماشین معمولی زیبا ظاهر محسوب می شه نه لوکس.
23:35  1393/11/09

گزارش
کاربر: hm_hitcher
23

داداشم هر كسي يه سليقه اي داره، قرار نيست كه همه مثل شما يا من فكر كنند،
قطعا كسي كه اينو طراحي كرده، به گفته هاي شما هم فك كرده ولي به هر حال اين طرح قبول شده و حتما يه ايده نابي پشتش بوده
داخلش هم بالانس رنگش خوبه، گرچه عالي نيست ولي چيزي كم نداره، خيلي لوكس رو يكم اغراق كردم قبول دارم
01:45  1393/11/10

گزارش
رامتین
10

والا چراغهای عقبش واقعا زشت شده، ضمن اینکه توانش از مدل قبلی که 266 بود، کاهش 6 اسبس داشته که در کل دلی به چنگ نمیزنه!
پرادو، افجی کروز گزینه های برتری هستند.
22:06  1393/11/09
گزارش
پاسخ دادن
ٔSEF
20

واااای 6 اسب!!! چقدر زیاد!!
خطوط استفاده شده در بدنه عالیه. هم زیباست.هم خشن. هم اسپرت.
23:05  1393/11/09

گزارش
Ali
35

طراحی خارجی و داخلی ش فوق العاده هستش واقعا...
آفرین به نیسان
21:21  1393/11/09
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
نرگس : سلام آقا مهدی از ماشینتون خبری نشد
محمد : من‌خیلی خوشحالم که تکمیل وجه‌کردم. ،GL. انشاله همه خوشحال بشن...
شاهین پلاس ۵ : تکمیل وجه ۱۹ اسفند سخا ۲۵ اسفند هنوز فاکتور نشده
شاهین من کو : بله این حرف کاملا درسته دارن ماشین تولید میکنند و تسط دلالان توی بازار عرضه میکنن سایپای دزد
A5 شهریور : چرا فقط a5 رو شاسی نمیکنن؟؟؟ بقیه ماشین ها تا ثبت نان آذر و دی هم شاسی شد .
شاهین من کو : بله این حرف کاملا درسته دارن ماشین تولید میکنند و تسط دلالان توی بازار عرضه میکنن سایپای دزد
شاهین پلاس ۵ : واریز ۱۹ اسفند هنوز فاکتور نشدم.
آتنا - شاهین پلاس 26 اسفند : من 26 اسفند تکمیل وحه کردم
جک s3 به sr3 : ما ک شاسی نشدیم
ali s3 : نه والله دائما هم به شرکت داریم زنگ میزنیم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
,محسن : سلام یه سیم از منفی فن بکش بزن به بدنه فنت کار می افته منم همین مشکل وی داشتم فنم کار نمی کرد این کارو انجام دادم درست شد چون منفی مرکزی فن قطع شده احتمالا
حمید : خوشبحالت مبارکت باشه از منکه الان دو هفته بیشتر شده مجوز خورده ولی خدا بده تحویلی
اف ایکس1403 : من یازدهم همین ماه مجوزخروج خوردم.یکهفته ای رسیدتهران
آذربایجان : سلام عزیزان پیش فروش خرداد هستم پانا ..دیگه فک کنم باید فاکتور شدن شروع بشه گرون کردن خیالشون راحت شد ..فقط کسی فاکتور شد بگه
اطلس 23 مهر مشکی : 21 خرداد بهم زنگ زدن بیا ببر
رضا ساینا : مراحل خرید خودرو از سایپا 1.خداروشکربه درگاه وصل شدم 2.چرا دعوتنامه نمیاد 3.چرا فاکتور نمیشم 4.چراپلاک نمیشم 5.چرا ماشین نمیاد نمایندگی 6.مدارک کی میاد. 7بعد از تحویل درگیر دیسک صفحه و لرزش لاستیک ودور موتور و ایراد سنسور و مشکلات دیگه..... ...8.چرا سود تاخیر نمیدن مرحله آخر آخیش فروختم رفت یه چی دیگه گرفتم
م : مازنگ زدیم نمایندگی گفتن ساینا دوگانه جی ایکس ال تا20اسفند فاکتور شده
خسارت دیده از سایپا : چه بگویم نگفته هم پیداست. غم این دل مگر یکی و دوتاست. به همم ریخته این سایپا. به همم ریخته مدت هاست
م : بعضیا واقعا نظرات دروغ و چرت میگن خدا ازتون نگذره
سایت : افزایش قسمت تو سایت زده شامل همه کسایی که فاکتور نشدن میشه چه فوری باشن چه پیش فروش الکی امیدوار نباشید