اگر بحث سر لوکس بودن و لذت رانندگی باشد، کادیلاک همیشه در برابر رقبای آلمانی خود بسیار خوب ظاهر میشود و اگر موضوع در مورد قدرت باشد، همیشه حرفی برای گفتن دارد. حال اگر موضوع مورد بحث در مورد قطعات الکتریکی باشد، بسیار عقبتر از بی ام و و تمامی کمپانیهای دارای تکنولوژی سیستم چهار چرخ متحرک است. ظاهرا کادیلاک برای هر دو مسئله برنامه خاصی دارد، تا جایی که از سیستم دیفرانسیل جلو الکترونیکی در مدل V و کراساوورهای خود استفاده خواهد کرد.
سیستم مذکور مجهز به نیروی محرکه هیبریدی بوده و پیشرانه بنزینی، نیروی تولیدی را به چرخهای عقب منتقل میکند، در حالی که چرخهای جلو توسط موتورهای الکتریکی به حرکت در میآیند؛ سیستم مشابهی که آئودی برای برنده شدن در رقابتهای لمان، در R18 بکار برد.
از آنجایی که این سیستم بسیار کاربردی و عملی است، امکان دارد در کامارو و برخی از مدلهای کوروت نیز استفاده شود. البته تا آن زمان فاصله بسیار زیاد است، چرا که تولید پلتفرمی با این سیستم انتقال قدرت بسیار دشوار است؛ از این رو با رسیدن نسل جدید V باید صبر کنیم.