داستان های باور نکردنی

داستان های باورنکردنی

همه نمایشگاه ها و کمپانی هایی که به شما خودرو می‌فروشند، کلاه بردار نیستند. باور نمی‌کنید؟ 10  مورد زیر را که واقعاً در یکی از کشورهای غربی رخ داده و مورد تایید هستند، بخوانید و خودتان قضاوت کنید.

 

1) چشم پوشی از سود به خاطر جلب رضایت یک مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که فروشنده به خاطر جلب رضایت یک مشتری، با سودی اندک، خودرویی به او فروخته و خریدار هم بعد از گذشت چند سال، با سود خوبی آن خودرو را به فروش رسانده است.

 

2) تخفیف دادن به مشتری بدون منت گذاشتن

داستان های باورنکردنی

بارها از منابع موثق شنیده شده که در مواردی خریدار به فروشنده گفته است که به دنبال چه نوع خودرویی با چه خصوصیاتی می‌گردد، فروشنده نیز، خودرویی پیشنهاد کرده و قیمت مقطوع آن را نیز اعلام کرده است. مدت ها پس از جوش خوردن معامله، خریدار متوجه شده که آن خودرو را بسیار پایین تر از قیمت بازار به او فروخته‌اند.

 

3) شکستن قیمت مقطوع برای نشکستن دل مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که وقتی فروشنده متوجه شده خریدار به یک خودرو علاقه‌مند است، چندین و چند بار قیمت را پایین آورده تا دل او را نشکند.

 

4) دور زدن مشتری با چندین خودرو و انتخاب یکی از آن ها

داستان های باورنکردنی

برخی مواقع نمایشگاه دار چندین و چند خودرو در اختیار مشتری می‌گذارد تا با خیال راحت با آن ها دور بزند و خودرو مورد نظر خودش را از بین آن ها پیدا کند. البته دست آخر هم تخفیف خیلی خوبی به او داده‌اند.

 

5) تعویض رایگان قطعات پس از اتمام دوره گارانتی

داستان های باورنکردنی

چندین بار پیش آمده است که نمایندگی یک خودرو، فقط و فقط به خاطر رعایت ادب و احترام، قطعاتی از یک خودرو که گارانتی‌اش تمام شده بوده را به رایگان تعویض کرده است.

 

6) عوض کردن نظر مشتری و ترغیب او به نگهداری خودرو قدیمی خودش

داستان های باورنکردنی

شنیده شده در چندین و چند مورد، خریدار با اتوموبیل قدیمی اش به نمایشگاه رفته و قصد خرید یک خودرو جدید را داشته است ولی نمایشگاه دار به او توصیه کرده دستی به سر و گوش خودرو قدیمی‌اش بکشد و همان را نگه دارد، چون از همه خودروهای موجود در نمایشگاه بهتر است.

 

7) خوردن شیرینی خرید خودرو به حساب فروشنده

داستان های باورنکردنی

این مورد بسیار جالب و شنیدنی است. گزارش شده است که فردی به همراه خانواده برای خرید خودرو رفته است و صاحب نمایشگاه پس از این که تخفیف خوبی به آن ها داده است، دست به جیب شده و به هر کدام از آن ها یک اسکناس درشت بابت صرف شام به حساب خودش داده است!

 

8) داشتن دوستان خوبی که در نمایشگاه کار می‌کنند

داستان های باورنکردنی

در یک مورد هم فردی که در نمایندگی فروش خودرو کار می‌کرده، یک خودرو به دوست صمیمی‌اش پیشنهاد داده و کلید آن را در اختیارش قرار داده تا با آن دوری بزند. آن دوست هم پس از گشت و گذاری مفصل ( و البته ریختن قهوه روی صندلی) خودرو را برگردانده و اظهار کرده که آن را نپسندیده است. کارمند نمایشگاه هم با خوشرویی کلید را گرفته و پول بنزین مصرف شده را هم از جیب خودش پرداخت کرده است.

 

9) در اختیار گذاشتن خودروی شخصی برای رفع نگرانی مشتری

داستان های باورنکردنی

مواردی وجود داشته که مشتری در خرید یک خودرو خاص تردید داشته و صاحب نمایشگاه خودرو شخصی خودش را در اختیار او گذاشته تا با آن دوری بزند تا شک و دو دلی ‌اش برطرف بشود.

 

10) امانت دادن یک خودرو نو

داستان های باورنکردنی

 مواردی هم پیش آمده که خودرو یک خانواده در نزدیکی یک نمایشگاه خراب شده و صاحب نمایشگاه نیز یک خودرو نو در اختیار آن ها گذاشته، حتی اسباب و اثاثیه‌شان را هم جا به جا کرده است، تا به خیر و خوشی به سفرشان ادامه بدهند و در بازگشت، خودرو خودشان را صحیح و سالم تحویل بگیرند.

پس همانطور که دیدیم نمایشگاه دارها آن قدرها هم آدم های بدی نیستند.


منبع

JalopNik

برچسب : گارانتی , نمایشگاه اتومبیل , تعویض قطعات , خودرو , بنزین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

12 نظر

زبل خان
2

خواهشا"وقتي اين مطالب را مينويسين ونمك بر زخمهاي دل اين مردم بدبخت ومورد ظلم قرارگرفته ميپاشين.دركنارش مسولين ازخدا بيخبر راهم خطاب قرار بدين واز اونها بپرسين به چه قيمتي اينقدر با جان ومال وسرنوشت مردم بيگناه ما بازي ميكنند .توهين به شعور مردم تا كي بايد بي پاسخ بماند؟آيا فروش اتومبيلهاي ازرده خارج شده بعنوان اتومبيل روز-تعهد وعمل نكردن به حداقل وعده ها فروش ماشين بقيمت سرسام آور و دهها بي عدالتي در حوزه حمل ونقل وتحميل آن بر مردم-خيانت به كشور نيست؟آيا يك وطن پرست با كشورش اين كار را ميكند؟پس اين همه ادعاي خدمتگذاري به مردم چيزي جز دزدي در قالب ريا وحيله گري نيست...
پس جمهوري اسلامي يعني چه؟كشورهاي ديگه حداقل به مردم خودشون اينقدر خيانت نميكنند...
09:20  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
زبل خان
1

پس مسولان ما ومديران خودروسازي كشور ما كه مرتب درحال سفرهاي خارجي وخوشگذراني هستند اين واقعيات را نميدانند ونميبينند؟
دولت خون مردم بيگناه را در شيشه كرده وبا فروش اجباري ماشينهاي غير استاندارد وشانه خالي كردن از هرنوع تعهد ووظيفه در قبال بيكيفيتي اين اتومبيلها در حقيقت دست به كشتار وغارت مردم كشور زده اند وميزنند.با كشيدن دهها درصد عوارض گمركي روي ورود اتومبيل خارجي دست مردم راهم از خريد اين اتومبيلها قطع كرده اند وجز خودشان وعده خاص طبقه مرفه كه آنها هم كساني جز وابستگان خودشان نيستند.كسي را ياراي بهره بردن از تكنولوژي روز نيست.من 206 اي خريدم كه همان روز اول چراقهاي اخطار ترمز عقب-چراغ صندوق- سقف -سوختند-مهره ترموستات با 5000 كيلومتر رانندگي خراب وموتور در حال سوختن بود دراين حالت 11شب امداد خودرو هم با فاصله 50 كيلومتري از شهر حاضر به تعمير وبكسل ماشين هم نشد.هرچه تماس ميگرفتيم هم ديگر جواب ندادند.پليس هم بابت چراغها وكار نكردن راهنماها دوبار جريمه ام كرددرحاليكه با ماشين نو درحال حركت بودم.
خلاصه يك دسيسه دركل براي نابودي جان ومال مردم طراحي شده...خدا بداد ما برسد.
09:09  1393/06/10
گزارش
پاسخ دادن
مجید
5

دلتون خوشه ها. حالا کی گفت توی ایران این اتفاق ها افتاده؟؟؟
17:30  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
علي آقا
3

من هم يه پرايد نو از نمايندگي تحويل گرفتم پوشيده از خاك و فضله! با كلي مشكل ريز و درشت تازه 15 تومن هم ازم شيريني گرفتن و...
16:08  1393/06/08

گزارش
مهدی
11

غربی ها از ما ایرانی ها مسلمون ترند
16:16  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
ferari458
11

به این میگن انسانیت
14:47  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
علي
19

عمرا اگه باور كنم همچين كاري تو ايران اتفاق بيفته جزو محالات روزگاره
10:46  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
سام
15

اینها اصول حرفه ای کسب وکاره که متاسفانه تو ایران دست به دست هم دادن واین اصول رو تعطیل کردن.
01:23  1393/06/07
گزارش
پاسخ دادن
کاربر: farid458
17

فقط باید گفت افسوس و صد افسوس☺
20:40  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
seyyed
14

این موارد خیلی هم عجیب نیست.همیشه انسان های شریف پیدا میشن.
( اسلام ) یعنی کار درست,اونا در عمل مسلمونن و ما در حرف!
22:03  1393/06/06

گزارش
مجید
4

عجب
20:06  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
حمید
20

ای بابا......ای بابا.....
الان اینا رو گفتید دل ما بسوزه......؟؟!!
یعنی الان به عمق فاجعه نگاه میکنم میبینم اوضاع خیلی خرابه.......
18:58  1393/06/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
Mohammad021 : سلام دوستان بعضی دوستان گفتن از بهمن ۴۰۳ نوشتن و مرداد ماه تکمیل وجه کردن دوستان فقط از تکمیل وجه به بعد ۳ ماه شروع میشه تا تحویل تازه اگر ماشین فاکتور بشه و پلاک بشه دیگه تا همون تاریخ سود تعلق میگیری به بعد چون ماشین به شما تعلق گرفته دیگه سودی در کار نیست
سروش ۱۴ اردیبهشت : بعضی دوستان ۱۵ اردیبهشت مدعی فاکتور شدن هستن صادقانه واقعا اگه کسی ۱۵ اردیبهشت فاکتور شده عکس فاکتور شدنش بذاره چون بنده با تغییر رنگ‌هنوز فاکتور نشدم خیلی از ۱۴ اردیبهشتی ها فاکتور نشدن
رسول : من اولین بارم هست نظردادم وخداشاهده اولین باره بااین اسم علی مدبر نوشتم توپایین صفحه اسم شاهین جی ال اومدوعلی مدبر منم علی رازدم بی قصدوقرض بازهم میگم ببخشید آقای مدبر ببخشید
سروش ۱۴ اردیبهشت : سلام برادر شاهین پلاسس ۲۰ شما تکمیل وجه چندم اردیبهشت بودید؟ یه زحمت بکش یه عکس از فاکتور شدنت بذار منم تغییر رنگ مشکی دادم اما فاکتور نشدم
رسول : باسلام دوستان این ۲تاپیام رامن دادم من خودرو تحویل گرفتم راست هم گفتم شاهین پلاس بودم تکمیل وجه اسفند منتها بدون قصدوقرضی بااسم مدبراومدم همینطوری اسم زدم این بنده خدا تقصیرنداره بخدا بهش حرفی نزنید آقای مدبرببخشیدحلال کن دادا
۲۶ دی تارا وی۱ : دوستانی که تحویل گرفتن چه برند لاستیکی داره وی۱ الان
شاهین 12 آذر : سلام دوستان من اول ثبت نام تو این سایت بودم خدا رو شکر امروز فاکتور شدم 12056597 شماره پذیرش . هر چند ذوق نداره بعد یه سال تاخیر
شاهین Gl : شما دقیقا همون روز که پیامک اومد برا تکمیل وجه پرداخت کردید؟تحویل چه ماهی هستید؟
Arash : سلام آقا سروش شما فاکتور نشدین؟
علی مدبر : توی که الان جای من پیام دادی خیلی بدبختی
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
مهرداد : بخشنامه رسمی سایپا نیسان اکستند دوگانه سوز دویست میلیون گرون شد
علی : اقایی اشکی. جنابالی الان مطمعناماشین ایرانخودزوسواریی مطمعتم خون ملت توشیشه کردن این نارنجی پوشاولی اینوبدون کفن سفیدکه امیدوارهرچه سریع ترهمه سایپایی هاکارکنانش کفن سفیدبه تن کنن
دنا اپشنال : سپاسگزارم امیدوارم همه زودتر به ماشین ها برسیم. روزگارتون شاد
مهدی ساینا تک آذر : چون میخوان پول بگیرن سر موعد یا زودتر دعوت نامه صادر میکنن و لی خبری از فاکتور شدن نیست
محمدی : سلام آقا منبع خبر از کجاست بگو ماهم خوشحال میشم
ساینا تکمیل وجه 6 شهریور : سلام برادر من تکمیل وجه 6 شهریور هستم گفتند فعلا 2 شهریور آخرین فاکتور هست.
Sajjad : دوستان نیسان با عوارض ومالیات 200 ملیون گرون شد به مبلغ یک ملیارد و دویست و سی ملیون قیمت کارخونه شد
علی : سلام من نه دلال هستم نه فروشنده حوله منم مثل شمامصرف کننده ام من پارسال برج 9ساینادوگانه ثپت نام کردم تحویل شهریوربعدتبدیل اومذبرج 4به تک همون ساعت زدم وبرج پنج تحویل گرفتم و60ملیون گزاشتم روش یه سایناgxازبازارخریدم خیلیاگفتن نکن دوگانه بایددوگانه بدن خب من حساب کردم اگه دعوت نامه دوگانه برام میومدبرام 490درمیومدیعنی پنجابایدبیشتربدم اونایی که دوگانه دارن ناله میکنن سایپامقصرنیست بهتون تبدل اومدولی قبول نکردبدواینکه من سایناتک سوارشدم دوگانه الان دارم ولی کاش همون تک سوارمیشدم دوگانه واقعاازیتم کرده ایسشوایراددارن وظاهرن همشون اینجورین اصلامیری نمایندگی میگی دوگانه میگن دوگانه انجام نمیدیم گفتم درجریان باشید
علی : من 2 شهریورم و زده در حال تخصیص خستم کردن
ساینا دوگانا : خطاب ب اشکی عزیز.... تمام دوستانی ک اینجا هستن تموم زحمات شما رو قبول دارن. اگر هم ی وقتی ی چیزی میگن بهشون حق بدید. فشار اقتصادی از یک طرف. از طرفی هم هر کسی میاد داخل گروه ی حرفی میزنه. تازه معلوم نیست از چ قشری هستن... شاید رقیبانی سایپا هستن و ب زبون مشتری ب شما بی احترامی میکنن... هم رو از چشم مشتری هایت ن نبینید. خواهشا بزرگی کنید ب بزرگی خودتون ببخشید و هوای مشتریاتون رو داشته باشید.مایی ک اومدیم ساینا دوگانه اسم نوشتیم شک نکنید برا کار می‌خواهیم. لطف کنید ما دوگانه رو تو اولویت قرار دهید. با تشکر از تمام زحمات دست اندر کاران سایپا...