ادعای جدید درباره قیمت خودروهای داخلی

ادعای جدید درباره قیمت خودروهای داخلی

مشاور انجمن خودروسازان ایران موضوع جدیدی را درباره قیمت خودروهای داخلی مطرح کرد.
داوود میرخانی رشتی اظهار کرد: قیمت جدید اعلام شده برای خودروهای داخلی دو درصد کمتر از قیمت اصلی این محصولات است.
وی با بیان اینکه شورای رقابت دو درصد از قیمت جدید محصولات را به عنوان عدم رشد بهره‌وری کم کرده است، خاطرنشان کرد: در قانون برنامه پنجم توسعه ذکر شده که اقتصاد کشور باید دو درصد بهره‌وری داشته باشد.
مشاور انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در این زمینه شورای رقابت باید توضیح دهد که در شرایط فعلی کدام بخش اقتصادی کشور دو درصد بهره‌وری داشته که این شورا صنعت خودرو را به این دلیل جریمه کرده است؟
وی افزود: آیا صنعت خودروی کشور که در شرایط بحرانی دو سال اخیر از بیکار کردن 30 هزار کارگر شاغل خودداری کرده باید تاوان این اقدام خود را با کاهش قیمت و جریمه دو درصدی بدهد.
میرخانی رشتی با بیان اینکه میزان اصلی افزایش قیمت خودروها 6 تا 9 درصد بوده است، تصریح کرد: با اعمال دو درصد جریمه بهره‌وری، میزان افزایش قیمت‌ها 4 تا 7 درصد اعلام شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سال جاری میزان ضرر و زیان خودروسازان از این ناحیه حدود 600 میلیارد تومان خواهد بود.
مشاور انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: پس از دو سال بحران صنعت خودرو در حال بازسازی خود است اما برخوردهای این چنینی مانع این کار خواهد شد.

منبع

ایسنا

برچسب : خودرو , ادعا , قیمت , جدید , داخلی , خودروساز






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

4 نظر

رضا
4

من نمیدونم تولید کننده ای مثل تویوتا براش جطوری می صرفه خودروهاشو با این کیفیت و دستمزد بالای کارگزی دز کشور ژاپن به قیمت پایین تر از شما بوده و شما هی میگین ما ضرر کردیم ما ضرر کردیم
13:22  1393/04/12
گزارش
پاسخ دادن
مبلاد
4

اين احتمالا صدايلاستيک چاک داره
ببر برات گيريس بزنن صداش ميفته
00:08  1398/02/03

گزارش
Dany
1

با سلام
دقیقا همین مشکل برای منم اتفاق افتاد با کلی پیگیری آخرش مکانیک سوار ماشین شد و کلی راه رفت آخرش فهمید از قرقری میل فرمان بود که گیرپاچ کرده بود دقیقا پشت چرخ نصب میشه و یه قطعه کوچیک متحرکه که اگه خراب بشه فقط باید تعویض کرد و تشخیصشم خیلی مشکله .
حتما به جلوبند سازی بگو باید با تایلیور روی چال میل فرمون و یا میل موجگیر رو تکون بده تا بفهمه !!!!!!
11:47  1398/02/03

گزارش
محمد
6

چه مسغره . بخاطر دو ایربک 14ملسون گشیدن رو پراید
14:57  1393/04/08
گزارش
پاسخ دادن
ali
11

من نمی‌‌فهمم خودرو سازا چجوری ضرر می‌کنن در حالی‌ که پراید ۴ میلینیو میدن ۲۰ میلیون
13:34  1393/04/08
گزارش
پاسخ دادن
حامد
11

خودرو سازها زیر بار حرف شورای رقابت نمیروند وگرنه چه دلیلی داشت بعد از این همه بحث و گفتگو این آقا تازه یادش افتاده که قیمت ها 2 درصد کمتر هستن
به نظر شما این کار جز وقت تلف کردن و سرکار گذاشتن مردم معنی دیگه ای هم داره؟
به نظر شما بهونه بعدی خودروسازها چیه و دقیقا در چه زمانی این بهونه را اعلام میکنند؟
11:53  1393/04/08
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل تیر ۹۰ روزه : سلام شاسی ۸ آذر بیمه و پلاک ۱۸ آذر فعلا ارسال مدارک زرد هست کسی میدونه چقد طول میکشه تحویل بدن؟
شاهین جی ال تیر ماه : سلام دوستان ۵ تیر تکمیل وجه کردم به نظرتون کی فاکتور میشم
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
رز زرد : مبارکه داداش امیر...ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی ازش استفاده کنی🌼
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سمند : سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من براس سمند سورن صبت نام کردم اگه اسمم در نیاد میخام حوالشو بخرم تره فوق لاده میخاستم بدونم تحویلشون چه جوریه زود میدن یانه لطفا توضیح بدین ممنون
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه
اطلس : واقعا شما چرا اصرار داری بگی که مدیران دارند زحمت میکشند؟ میگن چیزی که عیان است چه حاجت بیان است، واقعا حال و روز ما رو یا نمیدونی یا از عوامل خود سایپا هستی و اومدی اینجا داری چرت و پرت میگی، همه ما الان یک سری آدم مضطرب، افسرده، عصبی و روانی شدیم که داریم چوب اعتماد به همین مدیریت نماها رو میخوری.
مهندس سایپا : سلام شما وقتی میگین ثروت اندوزی یعنی از هیچ چی خبر ندارین. حقوق مدیران خودروسازهای داخلی حدود سیصد میلیون تومنه. دقیقشم خواستین درمیارم بهتون میگم.
اطلس : واقعا به نظرتون اگر مدیران زحمت می کشیدند اوضاع ما الان این طوری بود؟ اونا یک درصد هم مردم براشون مهم نیستند و فقط به فکر ثروت اندوزی خودشون هستند تمام.
دنا دی ماه 6 دنده آلمینیوم : یه هفته تا 10روز ماشین تحویلت میشه. بعد از فاکتور....