خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

خدمات و سرویس‌های مصرفی تیگو 8 پرومکس

 

با خرید تیگو 8 پرو مکس آی ای ،فقط از یک خودرو لوکس هفت نفره و شاسی بلند برخوردار نمی‌شوید، بلکه به دنیایی از خدمات و امکانات نیز دسترسی پیدا می‌کنید.

 

در بازار خودروهای شاسی بلند و دو دیفرانسیل کمتر گزینه‌ای به محبوبیت تیگو ۸ پرو مکس آی ای وجود دارد؛ خودرویی که با برخورداری از هفت صندلی و امکانات لوکس و پیشرفته، به گزینه‌ای ویژه برای دوستداران سفرهای ماجراجویانه و همچنین آرامبخش در حین رفت و آمدهای شهری تبدیل شده و تمام نیازهای مصرف کنندگان را تامین می‌کند.

استفاده از یک خودرو لوکس نیازمند مراقبت‌ها و بازبینی‌های به موقع است که به علت محدودیت‌های ناشی از ارائه خدمات پس از فروش، گارانتی‌های معتبر و در نهایت ناکارآمدی پاسخگویی شرکت‌های عرضه‌کننده به هزینه‌های گزافی ختم می شود اما فونیکس به عنوان یکی از لوکس‌ترین برندهای خودروهای مونتاژی در کشورمان، در این زمینه دست به اقدامات کارآمد و موثری زده است که کیفیت و کارایی خودروهای پیشرفته مانند تیگو ۸ پرو مکس آی ای را تضمین می کند.

برند فونیکس با ارائه خدمات باکیفیت و دسترسی آسان به خدمات پس از فروش، به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ هزینه اضافی در انتظار شما نیست. شما به راحتی می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص، خودرو خود را برای بازبینی به نمایندگی ببرید. این بازبینی‌های دوره‌ای نه تنها به حفظ سلامت خودرو کمک می‌کنند، بلکه به شما این امکان را می‌دهند که از جدیدترین خدمات و تکنولوژی‌های موجود نیز بهره‌مند شوید.

خدمات و سرویس‌های دوره‌ای تیگو ۸ پرو مکس آی ای

فونیکس برای اطمینان و استمرار کیفیت خودروها و ارائه خدمات VIP در بیش از ۱۰۰ مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌های رسمی خود، ضمن فراهم کردن اتاق‌های استراحت و انتظار بسیار شیک و دارای دیوار شیشه‌ای، به طور متوسط در هر ۱۰ هزار کیلومتر سرویس‌های دوره‌ای را انجام می‌دهد.

طبق گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه شده برای مالکان خودروهای تیگو ۸ پرو مکس آی ای، این شاسی بلند دو دیفرانسیل دارای ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی است؛ به عبارت دیگر، فونیکس در هر ۱۰ هزار کیلومتر یا هر ۶ ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) انجام سرویس‌های دوره را به عنوان الزامی برای مشتریان خود در نظر گرفته است این سرویس ها مشتمل بر ۳۲ بخش متفاوت و بیش از ۱۰۰ مورد است که در زمینه سرویس های مصرفی، خدمات به طور VIP ذیل این سرویس های دوره ای عرضه می شود.

 

برخی از این خدمات شامل:

۱. سیستم موتور و انتقال قدرت
   - تعویض روغن موتور و فیلتر روغن
   - بازدید و تعویض شمع‌های موتور
   - تعویض روغن گیربکس
   - تعویض فیلتر بنزین
   - تعویض فیلتر هوای کابین
   - بازدید صحت عملکرد سیستم انتقال قدرت (گیربکس)
   - بررسی کیت تسمه تایم


 ۲. سیستم سوخت‌رسانی
   - بازدید مجموعه باک و مدار سوخت‌رسانی
   - بازدید نشتی‌ها در سیستم سوخت‌رسانی


 ۳. سیستم ترمز
   - بازدید صحت عملکرد سیستم ترمز
   - بازدید سطح روغن ترمز
   - بازدید لوله‌ها و شیلنگ‌های ترمز
   - تنظیم و بررسی ضخامت لنت‌های ترمز


 ۴. سیستم تعلیق و فرمان
   - بازدید عملکرد سیستم تعلیق و فنربندی
   - بازدید زوایای چرخ (تواین، تواوت، کمبر و ...)
   - بازدید صحت عملکرد سیستم فرمان هیدرولیک
   - بازدید گردگیرهای پلوس و میل فرمان


 ۵. سیستم برقی
   - بازدید صحت عملکرد باتری و دینام
   - بازدید سیستم‌های الکتریکی (ECU، ABS، Airbag و ...)
   - بازدید بوق و چراغ‌ها

 


 ۶. سیستم تهویه مطبوع
   - بازدید صحت عملکرد سیستم تهویه مطبوع (بخاری و کولر)


 ۷. بازدید کلی و عیوب خودرو
   - بازدید کلی خودرو با استفاده از دستگاه عیب‌یاب
   - تست جاده برای بررسی عملکرد تمام مکانیزم‌های خودرو
   - بازدید لایه حفاظتی (لایه قیراندود) زیر خودرو


 ۸. نگهداری و تعمیرات دوره‌ای
   - زمانبندی تعویض روغن‌ها و مایعات (روغن موتور، روغن ترمز، مایع خنک کننده و ...)
   - تنظیم باد و بررسی استهلاک تایرها

این‌ها فقط بخشی از بازبینی‌های دوره‌ای و پرشماری است که در تیگو ۸ پرو مکس آی ای رقم می‌خورد و مالکان با در نظر گرفتن این خدمات پس از فروش گسترده، طی مدت زمان چندین ساله از عرضه این شاسی بلند لوکس، عنوان پرفروش ترین دو دیفرانسیل بازار را به تیگو ۸ اختصاص داده‌اند.

چنانچه به دنبال شاسی بلند دو دیفرانسیل پیشرفته با هزینه‌های معقول و خدمات پس از فروش عالی و VIP هستید، تیگو ۸ پرو مکس آی ای بهترین گزینه برای شماست!

منبع

ایران جیب

 

برچسب : خودرو , وان کار , خدمات تیگو 8 پرومکس , سرویس های تیگو 8 پرومکس , تیگو هشت پرومکس , سرویس مصرفی تیگو 8






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
واریزی بهمن تحویل مرداد : سلام برای کسی ۸۵۰واریز کرده دعوتنامه امده
علی ری را : طبق تجربه ای که از دوستان داشتم حتی یک یا دو روز دیرتر تکمیل وجه کردن باعث تاخیر یک یا دوماهه خودرو شده
A5 شهریورماه سفید : سلام وقت بخیر تنها راه شما مراجعه حضوری به CRM جنت آباد به همراه یک فرد هیکلی و شلوغ کاری هستش در غیر اینصورت همچنان می بایست منتظر باشی. من که با همین روش جواب گرفتم
رضا شاهین پلاس : روز شنبه 11 مرداد بیشرف هرکسی که یه 4 لیتری بنزین دستش نگیره نیاد دم شرکت سایپا حتی اگه شده آب بریزین تو 4 لیتری بیاین دم سایپا تا به حقمون برسیم تا چیزی نگیم همینه که هست ماشین بده نیستن شنبه 11 مرداد دوستان یادشون بمونه
شاهین پلاس : ۲۶ اسفند فاکتور نشده
GL تکمیل وجه اردیبهشت : من که اعلام کردم ولی یه نفر پیدا شده میگه شما نماینده سایپا هستی و میخوای نفرات از تجمع دور کنی. واقعا آدم نمیدونه چی بگه
Reza : ثبت نامی چه تاریخی هستی؟
Reza : ثبت نامی چه تاریخی هستی؟
فرهاد علی بابایی : با عرض سلام و احترام با زنگ و شکایت به خود شرکت و اینا هیچ کاری براتون نمیکنند اگر میخاهید به حقتون برسید و شرکت حالش بیاد جا تنها یه راهه که اولیش خودم رفتم جلو صبح زود ما که 570 تومن دادیم این 20 تومنم هزینه دارسی را میدیم شرکت طبق قرارداد محکومه 30 روز پس از دریافت کل مبلغ خودرو صبح یه دادخواست الزام به انجام تعهدقراردادی به طرفیت شناسه ملی سایپا (داخل اینترنت هس)از طریق خدمات قضایی ثبت کنید 2 تا نکته هم مد نظر بگیرید داخل قرارداد همگی نوشته شده سود تاخیر خودرو 16 درصد مشارکت به اضافه 12درصد تاخیر سالیانه که بشه 28 درصد سالیانه. گولتون نزنن که 12 درصده 28 درصده این تا اینجا ماجرا از هزینه دادرسی هم اصلا نگران نباشید من حدود 20 تومن شد دادم میتونید هم اعسار بزنید یکم زمان بر میشه اما نتیجه داره اعسار هم سعی کنید اعسار نزنید چون زودتر نوبت رسیدگی میخوره و اینکه شرکت طبق قرارداد محکومه و باید هزینه دادرسی را به انضمام خسارت تاخیر 28 درصد از 30 روز پس از تکمیل وجه بده نداد هم اموال توقیف میکنیم بسه التماس اینجوری یه هزینه چشمگیری پیاده میشه شرکت تا بفهمه جواب درست بده ما
Mostafa : سلام ما که همچنان از شهریور پارسال منتظر شاسی هستیم فقط دروغ میگن .از a5 کسی تواین ماه شاسی شد
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا اس بهمن : خواهشن رضا پشی فورشها درگیریتونو ببرید جای دیگه بدبختی شدن دوتا اینو کم داشتیم
رضا پیش فروش : انشالله مشخص میشه. بزودی وقتی برای رضایت آمدی تا بوشهر
رسول : رضا پشی فروش تو کوتاه بیا خون خود کثیف تر نکن
سورنن : سلام مورد داشتیم بعد یک ماه تحویل گرفته البته تاریخ تحویلش 17خرداد بود دقیقا 21اردیبهشت فاکتور شد کلا قاعده وقانون خاصی ندارد کارو بار ایرانخودرو
6 تیر : ردیف قرارداد تون چند هست ؟؟ رانا هستید یا تبدیل به 207 یا موارد دیگه اعلام بفرمایید ؟
رضا پیش فروش : خیلی بیشوری تو خودت کی هستی تو اپن کاملی
ارسلان : .......... دروغگو🤫
زهرا : من زنگ زدم شرکت سایپا دقیقا همچین چرتی رو خودشون تحویل مردم میدن که براساس سخا فاکتور میشه...
وحید : 🤣🤣🤣👏👏👏👏
توحید ارومیه : فاکتور هم از پیش فروش اسفند کم مونده فک کنم تعداد کمی 10و11موندن که فاکتور نشدن.احتمالا از هفته بعد پیش فروش فوق العاده بهمن فاکتور میشه بعد میاد پیش فروش های امسال.برای دوگانه هم کلا قضیه اش با ساینا تک فرق داره.شرکت کلی خودروی ناقص داره به دلیل کسری قطعه.مطمین باشید سایپا اندازه سر سوزن دوست نداره که خودرو به تاخیر بره و برای مشتری سود تاخیر بده اما همه اینا از بی برنامه گی و بی صاحابی شرکت هست.امیدوارم همه اونا رو سریع تکمیل و فاکتور و تحویل بده