مشتریان ایران خودرو بخوانند

مشتریان ایران خودرو بخوانند

 

مشتریان ایران خودرو تا جمعه ۹ شهریورماه فرصت دارند گزینه انتخاب روش فروش به صورت فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش در سایت این شرکت را انتخاب کنند.

به گزارش تسنیم، با پایان یافتن مهلت ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در روز دوم شهریور ماه 1403،  پیرو اطلاعیه‌ شماره یک تاریخ 1403/05/20  و اطلاعیه شماره دو تاریخ 1403/05/22 و اطلاعیه شماره سه تاریخ 1403/05/24 در خصوص نحوه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات شرکت ایران خودرو، با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجاد شده در سامانه و موارد تکمیلی، اطلاعیه شماره چهار صادر می‌شود:

1.امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به نشانیikcosales.ir ایجاد شده و کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده و برای متقاضیان قابل بهره‌برداری است. همچنین در قسمت «جزییات سفارش» گزینه ای تحت عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

2.موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال 1403 خواهد بود که در روش فروش فوق العاده 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب شده متقاضی در اولویت بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است که مصوبه 473 و563 شورای رقابت نیز در آن رعایت خواهد شد.

تمامی متقاضیان  که در مهلت مجاز تعیین شده (ساعت 24 روز جمعه 1403/06/02) پس از طی مراحل لازم  نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) در  سامانه ikcosales.ir  اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یک‌شنبه 1403/06/04 تا ساعت 24 روز جمعه 1403/06/09، ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir  با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

4.متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به صورت پیش فرض به عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

5.متقاضیان پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، در صورتی که قصد تجدیدنظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان پذیر است.

 وجوه مسدودی حساب وکالتی، از روز دوشنبه 1403/06/05 رفع مسدودی شده است و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

7.رنگ‌های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل رنگ‌های سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک است که خریداران پس از طی فرآیند اولویت‌بندی، در هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر اقدام خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی صرفا با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

8.قیمت خودروهای برقی وارداتی، به استناد ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین شده، اما در صورت تغییر نرخ عوارض راهنمایی و رانندگی، مبلغ مذکور به قیمت مصرف‌کننده افزوده خواهد شد.

 

منبع

ایران جیب

 

 

برچسب : خودرو , گزینه , انتخاب , روش فروش , فرصت , زمان , مشتریان , ایران خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
شاهین gl : من 20خرداد تکمیل کردم هنوز فاکتور نشده
شاهین مرداد پلاس : برو غلط زیادی نکن بی شرف
پویا : بله تارا دستی فروش فوری
شاهین مرداد پلاس : سایپا ی بی دین خجالت بکش
پویا : خاهش میکنم رنگ نقره ای متالیک طرح عادی فکر میکنم نذاشتن.چون از دیر کردم کم نکردن مابه اتفاوت هم پرداخت نکردم
علی تاراv1p : سلام آقا پویا ممنون از اطلاعتون شما فروش فوری تارا v1p سفید بودید؟ سوال بعد اینکه جسارتا ازتون پولی بابت sbr گرفتن یا از جریمه تاخیر کم کردن؟ یا اینکه کلا sbr نذاشتن؟
25اسفند : دوستان تجمع کنین سایپا مسخره هم اومده گفته که مثلاً نیایم ولی ما میایم پر قدرتم میایم
پویا : ان شااله فردا فاکتور میشید من ۸ صبح ۵ مرداد واریز داشتم امروز فاکتور شدم
ایگل : ❌❌ فراخوان تجمع برای پیگیری حقوق مشتریان کرمان موتور❌❌ دوستان عزیز در ماه های اخیر جمع زیادی از مشتریان کرمان موتور با بدعهدی این شرکت در انجام تعهدات خود مواجه شدند که این مورد باعث به وجود آمدن تاخیر چندماهه در تحویل تمامی مدل های این شرکت خودروساز شده و پیگیری های متعدد مشتریان با مرکز تماس، نمایندگی های فروش و سایر کانال های ارتباطی بی نتیجه باقی مانده و مسئولین این شرکت با عدم پاسخگویی و پایبندی به تعهدات خود، وقت و زمان مشتریان را هدر داده اند. با این توضیحات از تمامی مشتریان محترم با هر مدل خودروی ثبت نامی، خواهشمندیم برای دست یابی به حقوق قانونی خود، روز شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح مقابل ساختمان امور مشتریان این شرکت حضور به هم رسانید. 📍: تهران، خیابان جنت آباد جنوبی، انتهای بلوار لاله غربی، نبش خیابان بهمنی نژاد، پلاک 74 ⏰شنبه 22 شهریور ساعت 9 صبح
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
سورن 31 تیر پیش فروش : واسه ایران خودرو متاسفم. 8ماهه منتظرم. من پیش فروش عادی تحویل 31 تیر هستم. تکمیل وجه 30 اردیبهشت فاکتور و پلاک 11 شهریور بارگیری از سایت مازندران و رسیدن به پارکینگ ایدکو تهران 15 شهریور یه هفته داره رو قسمت تحویل به نمایندگی داره میچرخه ساکن پرند هستم و نمایندگی تحویلم رباط کریم هنوزم بهم تحویل ندادن
علی : من موعد 17مرداد هستم ولی هنوز فاکتور نشدم سورن پلاس سفید موتور جدیدم شما هم همینه؟ تبدیل هم نزدی؟
ساینا : فردا بازم 11 بهمن فاکتور میشه و احتمالا تموم بشن11 بهمنیا
ساینافروش فوق العاده بهمن23 : سلام من شماره پذیرشم 12163070 خبری نیست
ساینا پیش فروش : من که آذرماه پیش فروش ساینا دوگانه ثبت نام کردم فکر نمی کردم بعد آذر تو بهمن و اسفند انقدر فروش فوق العاده گذاشتن، که ما پیش فروش های آذر 1403 تا کی باید صبر کنیم تا فوق العاده فاکتور بشن، 9 ماه انتظار کشیدم... و هنوزم انتظار باید بکشیم ...چه اشتباهی کردیم
فوق العاده 23بهمن : خاهشا فاگتور شدین بگید
نیسان : سلام بازار خرید و فروش نیسان چطوره مشتری داره سریع فروش بره؟
علی : تا 24 ساعت بعد از تحویل میتونی ماشین ببری پس بدی
. : عجب معامله پرسودی کردی.آفرین
امیر : با سلام فروش فوق العاده موعد تحویل 13 مرداد.12 شهریور فاکتور شد.13 شهریور پلاک.19 شهریور حمل ماشین ولی مدارک هنوز تکمیل نشده.حالا نمیدونم فردا تحویل بدن یا نه