معرفی 10 خودرو لوکس چینی در بازار ایران

معرفی 10 خودرو لوکس چینی در بازار ایران

پرشین خودرو: ماشین‌های لیست ما حاصل مونتاژ در گروه‌های داخلی هستند اما در بین آنها، نام ‌های وارداتی نیز به چشم می‌خورد.

لوکس ترین خودروهای چینی کدامند؟

تا اواخر دهه ۸۰، سایه تحریم‌ها هنوز روی بازار خودروهای وارداتی آسیایی و گاه اروپایی چندان سنگین نشده بود. اتومبیل‌های پرچمداران ژاپنی و کره‌ای، مونتاژی‌های غربی و هر از چندگاهی یک خودروی چینی، مورد پسند خریداران قرار داشتند. با تشدید تحریم‌ها، قطع همکاری کمپانی‌های اروپایی و کاهش تعاون شرکت‌های آسیایی، میدان به اندازه‌ای برای شرکت‌های چینی خالی شد که با عرضه ماشین‎‌های اقتصادی و ارزانقیمت با کیفیت معلوم‌الحال، جایی در بازار برای خود باز کنند.

اما این داستان مربوط به یک دهه پیش می‌شود. پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت خودروسازی چین و همکاری با گروه‌های خودروساز داخلی، امروزه لوکس ترین خودروهای چینی را به مارکت اتومبیل ایران تحویل داده است. خودرو های لوکس چینی با چهره‌های بهتر، موتورهای تقویت شده و گیربکس‌های قدرتمندتر، حالا در جاده‌ها گردوخاک می‌کنند و جیب صاحبانشان را نوازش.

در ادامه ۱۰ تا از گران ترین ماشین های چینی که در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند (یا قرار است موجود شوند) را بررسی خواهیم کرد.

  1. اکستریم وی ایکس

اکستریم وی ایکس

معرفی ماشینهای لوکس چینی را با فرزند شعبه‌ی دست به لاکچری برند چری یعنی اکسید (Exeed) شروع می‌کنیم. تا کنون سه محصول اکسید وارد بازار داخلی شده‌اند و حالا اکستریم VX به TXL و LX پیوسته تا جمع لاکچری ترین خودرو چینی جمع شود. اولین نگاه به چهره اکستریم وی ایکس، المان‌های شرقی را درنظر می‌آورد که پیشتر مشابهش را در لکسوس دیده بودیم و انتظار می‌رود از این خودرو نیز استقبال یکسانی به عمل بیاید.

گرانترین ماشین چینی اکسید بر پایه پلتفرم تیگو ۸ پرو ساخته شده و یکی از SUVهای خانوادگی و ارگونومیک چینی به شمار می‌آید. یکی از بارزترین خصوصیاتی که اکستریم وی ایکس را از سایر خودروهای لوکس ممتاز می‌کند، وجود نمایشگری است که کل داشبورد را دربر می‌گیرد. این خودرو از موتور ۲ لیتری توربوشارژ با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه بهره می‌برد، اما از سال ۲۰۲۳ تا به امروز چری این خودرو را با گیربکس ۸ سرعته ارائه داده است. هنوز مشخص نیست وی ایکس اکسید با کدام گیربکس راهی ایران خواهد شد.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۲۶۱ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۴۰۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۱۹۵ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۹۷۰ طول؛ ۱۹۴۰ عرض؛ ۱۷۹۲ ارتفاع

آپشن‌ها

کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور، رادار نگهدارنده بین خطوط و هشدار تعویض خط به همراه دستیار ترافیک، ۶ ایربگ، کنترل کشش، نوربالای اتوماتیک، دیلایت

 

۲. جی ای سی EMPOW

جی ای سی EMPOW

شرکت راسا موتور، یکی از گروه‌های صنعتی تازه کار در واردات ماشین به بازار داخلی، بعد از معرکه‌هایی که با سوزوکی و GAC گرفت حالا با معرفی یکی از گرانترین ماشین های چینی در سگمنت سدان یعنی جی ای سی امپو، دوباره نظرها را به سمت خود جلب کرده است. امپو یکی از شیک‌ترین محصولات GAC است که به ایران راه یافته و تا حدودی برای کسانی که دنبال خودروهای لوکس هستند اما از هیولاهای زیبای اروپایی محروم، راضی کننده خواهد بود.

گرافیک جذاب و تهاجمی جی ای سی امپو با طراحی فست بک، چهره‌ای متفاوت و اسپرت خلق کرده است. جلوپنجره متفاوت و الهام گیری از زبان طراحی سدان‌های تویوتا در این خودرو نیز به چشم می‌خورد. EMPOW از موتور ۱.۵ لیتری تزریق مستقیم سوخت جان می‌گیرد و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه WDCT وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو این ماشین را بر عهده دارد. بد نیست بدانید این مورد از گران ترین خودروهای چینی‌ در بازار ایران، شتاب صفر تا صدش را در ۷ ثانیه پر می‌کند که رکورد خوبی بین سدان‎‌های چینی است.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۱۶۷ اسب بخار

گشتاور

۲۷۰ نیوتون متر

ماکسیمم سرعت

۲۰۰ کیلومتر بر ساعت

ابعاد

۴۷۰۰ طول؛ ۱۸۵۰ عرض؛ ۱۴۳۲ ارتفاع

آپشن‌ها

سانروف برقی؛ سنسور باران، شیشه های جانبی برقی خودکار، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر و ورود و استارت بدون کلید؛ صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی مولتی مدیا با پشتیبانی از apple car play و اندروید اتو، دارای بلوتوث و USB، دارای دوربین ۳۶۰ درجه

 

۳. هونگچی H۵

هونگچی H۵

سازنده لوکس ترین برند ماشین در چین، هونگچی H۵ را به عنوان یکی از لوکس‌ترین ماشین های چینی راهی بازار کرده است. H۵ با طراحی زیبا و مهندسی پیشرفته خود، جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروهای لوکس ایران یافته. این خودرو با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ که توان تولید ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر را دارد، عملکردی پویا و قدرتمند ارائه می‌دهد. سیستم تعلیق مستقل در جلو و عقب و انتقال قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک، رانندگی نرم و راحتی را به ارمغان می‌آورد.

چهره هونگچی H۵ شباهت انکارناپذیری به مرسدس بنز کلاس S دارد و به عنوان یک سدان بزرگ با طولی نزدیک به ۵ متر و ساختار جعبه‌ای اما منحصر به فردش، حس لوکس و اشرافی خاصی را منتقل می‌کند.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۲۲۲ اسب بخار در ۴۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۳۴۰ نیوتن متر در ۱۶۵۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۲۳۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۹۸۵ طول؛ ۱۸۶۵ عرض؛ ۱۴۶۵ ارتفاع

آپشن‌ها

اتو استارت-استاپ، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، سنسور هشدار نقطه کور، سنسور هشدار بین خطوط، سیستم کمکی تثبیت بین خطوط LKA، کروز کنترل تطبیقی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS، سنسور پارک در جلو و عقب، سنسور تصادف از جلو، روکش چرمی صندلی ها، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژ وایرلس، دوربین ثبت وقایع، کلاستر ۱۲.۳ اینچی، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، سانروف، آینه های جانبی برقی با گرمکن

 

۴. هونگچی E-QM۵

هونگچی E-QM۵

خاص ترین ماشین ساخت کشور چین که زمزمه‌های استفاده از آن به عنوان تاکسی EV در کشور وجود دارد، لوکس ترین خودرو چینی برقی است که ایران به خود می‌بیند. هونگچی E-QM۵ به عنوان یک سدان الکتریکی لوکس، با ترکیب فناوری پیشرفته و طراحی مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی سبز و دوستدار محیط زیست را فراهم می‌کند. این خودرو با موتور الکتریکی که توان تولید ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن‌متر را دارد، با یک بار شارژ قابلیت پیمایش تا ۴۵۰ کیلومتر را دارد.

شتاب صفر تا صد این خودرو در حدود ۷.۵ ثانیه است که از عملکرد بالای آن حکایت دارد. داخل کابین E-QM۵ با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های پیشرفته مانند نمایشگر دیجیتال، سیستم هدآپ دیسپلی و سامانه‌های ایمنی پیشرفته، محیطی لوکس و راحت برای سرنشینان به همراه می‌آورد.

نوع موتور

تمام برقی

قدرت موتور

۱۹۰ اسب بخار در ۰ دور در دقیقه

گشتاور

۳۲۰ نیوتن متر در ۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۱۶۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۵۰۴۰ طول؛ ۱۹۱۰ عرض؛ ۱۵۶۹ ارتفاع

آپشن‌ها

پیمایش ۶۲۰ کیلومتری با شارژ کامل باطری ها، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، کروز کنترل، سنسور نور و باران، روکش چرمی صندلی ها؛ کیسه هوا برای سرنشیان جلو و جانبی

 

۵. فونیکس تیگو ۸ پرومکس

فونیکس تیگو ۸ پرومکس

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران است که با طراحی شیک و امکانات فراوان، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. این خودروی دو دیفرانسیل چهارچرخ متحرک، از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه بهره می‌برد که انتقال قدرت سریع و بی‌نقصی را فراهم می‌کند.

سیستم تعلیق پیشرفته و فضای داخلی جادار با صندلی‌های چرمی، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم صوتی با کیفیت بالا و تهویه مطبوع سه‌گانه، تجربه رانندگی راحت و لوکسی را در لوکس ترین خودرو چینی در خانواده تیگو ارائه می‌دهد. همچنین، با امکانات ایمنی مانند سیستم ترمز اضطراری، هشدار خروج از خط و کنترل پایداری، امنیت سرنشینان به بهترین نحو تامین شده است.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۲۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۳۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۲۱۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۷۲۲ طول؛ ۱۸۶۰ عرض؛ ۱۷۴۵ ارتفاع

آپشن‌ها

ترمز پارک، اتوهلد، رینگ ۱۸ اینچی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین دنده عقب داینامیک، سنسور باران و نور، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سانروف، سیستم ADAS رانندگی خودکار، کروز کنترل، سیستم کنترل خروج از خطوط، چراغ های LED مجهز به AFS، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی ها در ۶ جهت، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، کول باکس، ورود بدون کلید، دکمه استارت، باز شدن برقی درب عقب

 

۶. لاماری ایما

لاماری ایما

زیباترین خودرو چینی با چهره‌ای متفاوت که یا عاشقش می‌شوید یا از آن متنفر. لاماری ایما به عنوان یک کراس‌اوور لوکس چینی در بازار ایران، با طراحی مدرن و چهره‌ای خشن، یکی از لوکس ترین خودرو های چینی برشمرده می‌شود که طرفداران زیادی در کشورمان دارد. این خودرو نسخه‎‌ای بهبود یافته از دانگ فنگ T۵ است و در بازار جهانی به نام تی فایو EVO آن را می‌شناسند.

طراحی داخلی لاماری ایما با استفاده از مواد با کیفیت بالا و امکانات رفاهی مانند صندلی‌های چرمی با تنظیم برقی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و سانروف پانورامیک، تجربه رانندگی راحت و لذت‌بخشی را فراهم می‌کند. ویژگی جالب کابین ایما، الهام گرفته شدن آن از کابین‌های مرسدس بنز است که با یک نمایشگر طویل مزین شده.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۲۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۱۶۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۵۶۵ طول؛ ۱۸۶۰ عرض؛ ۱۶۹۰ ارتفاع

آپشن‌ها

صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو، آینه های برقی به همراه گرمکن، صفحه نمایش دیجیتالی کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه ای، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی ها، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوا AQS، سانروف پانوراما، سنسور پارک، کول باکس، قابلیت اتصال WiFi

 

۷. کی ام سی J۷

کی ام سی J۷

کی ام سی J۷ به عنوان یک سدان لوکس و پیشرفته از شرکت JAC، با طراحی جذاب و امکانات فنی پیشرفته، توسط کرمان موتور در بازار داخلی عرضه می‌شود. جک ۷ متعلق به شعبه لوکس کمپانی جک یعنی سهول است و گویا نسخه EV این خودرو نیز به زودی در ایران ارائه خواهد شد.

چهره کی ام سی j۷ آثاری از المان‌های فولکس واگن را بر خود دارد و به عنوان یکی از خودرو های لوکس چینی در سگمنت اسپرت، محبوبیت زیادی به دست آورده است. طراحی داخلی کی ام سی J۷ با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تجهیزات مدرن مانند صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی لمسی، سیستم صوتی حرفه‌ای، و صندلی‌های چرمی، تجربه‌ای لوکس و راحت را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به سیستم‌های ایمنی پیشرفته مانند هشدار خروج از خط، سیستم ترمز اضطراری و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۱۷۲ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۲۸۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۱۷۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۷۸۰ طول؛ ۱۸۲۰ عرض؛ ۱۴۹۲ ارتفاع

آپشن‌ها

دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، فرمان برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، آینه های جانبی تاشونده برقی، فرمان D-Cut، پشت آمپر دیجیتالی ۷ اینچی، شارژ وایرلس، پدال تعویض دنده پشت فرمان

 

۸. کی ام سی T۸

کی ام سی T۸

کی ام سی T۸، پیکاپ‌های لوکس و قدرتمند JAC که تحت نام شرکت کرمان موتور در بازار عرضه می‌شود، با ویژگی‌های فنی برتر و طراحی جذابش یکی از درشت هیکل‎‌ترین و لاکچری ترین خودروهای چینی است. این پیکاپ دودیفرانسیل به تقلید از تراک‌های هیولای امریکایی ساخته شده و تا حدودی کوشیده پا جای پای پیکاپ‌های تویوتا بگذارد اما در نهایت، هایلوکس تویوتا از T۸ سرتر از میدان رقابت بیرون می‌آید.

سیستم تعلیق قوی و شاسی مستحکم، قابلیت‌های آفرود و باربری این خودرو را بهبود می‌بخشد. طراحی داخلی کی ام سی T۸ با استفاده از مواد با کیفیت و امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، و صندلی‌های چرمی، راحتی و رفاه را برای سرنشینان تضمین می‌کند. این خودرو همچنین دارای سیستم‌های ایمنی نظیر سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و کیسه‌های هوای جلو است.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۱۷۴ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۲۹۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۱۵۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۵۳۲۵ طول؛ ۱۸۸۰ عرض؛ ۱۸۳۰ ارتفاع

آپشن‌ها

سیستم ورود و استارت بدون کلید؛ اتولایت و دی لایت؛ آینه‌های جانبی برقی با گرمکن؛ فرمان هیدرولیکی به همراه کلیدهای کنترلی؛ سیستم صوتی به همراه شش بلندگو؛ گرمکن شیشه عقب؛ سیستم تهویه مطبوع دستی؛ رکاب جانبی؛ تریم چرمی کابین؛ چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS؛ EBD؛ BOS؛ HBA؛ HAC؛ TCS؛ ESC

 

۹. آریزو ۶ GT

 آریزو ۶ GT

فونیکس آریزو ۶ GT، سدان اسپرت و لوکس از شرکت چری، با طراحی دینامیک و ویژگی‌های فنی برجسته، در بازار ایران معرفی شده است. این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر، عملکردی قدرتمند را ارائه می‌دهد. گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه، انتقال قدرت بهینه و رانندگی نرمی را فراهم می‌کند.

چهره فونیکس آریزو ۶ GT با استفاده از المان‎‌هایی مانند رینگ‌های پنج پر، کالیپرهای سرخ رنگ، دیفیوزر دبل اگزوز و چراغ‌های خاکستری، تیپ اسپرت‌تری در مقایسه با آریزو ۶ به خود گرفته است. همین باعث می‌شود تا جوان‌پسندتر از برادر بزرگش از کار درآمده باشد.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۱۹۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۲۲۰ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۷۱۰ طول - ۱۸۲۹ عرض - ۱۴۹۰ ارتفاع

آپشن‌ها

دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم LKA، سه حالت رانندگی، روکش چرمی صندلی ها، سانروف، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شیفتر پشت فرمان؛ دو صفحه نمایش بزرگ جمعاً ۲۰.۵ اینچی

 

۱۰. آریزو ۸

آریزو ۸

یکی دیگر از خودرو های میلیاردی چینی که در جمع محصولات محبوب برند چری معروف شد و توسط مدیران خودرو مونتاژ و در بازار داخلی عرضه می‌شود، چری آریزو ۸ است. این سدان شیک که یک پله بالاتر از آریزو ۶ قرار می‌گیرد، یکی از فرزندان هیبرید چری برشمرده می‌شود. در طراحی این خودرو از المان‌های برندهایی از جمله هیوندای، چری و MG الهام گرفته شده.

پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ مجهز به گیربکس هفت سرعته دوکلاچه، قدرتی برابر با ۱۹۷ اسب بخار برای این خودرو به ارمغان آورده است. احتمال می‌رود مدیران خودرو نسخه ۲ لیتری توربوشارژ قوی‌تر را نیز به بازار ایران تزریق کند. تا اینجای کار، آریزو ۸ یکی از خودرو های لوکس چینی و گرانقیمت‌ترین عضو خانواده سدان‎‌های چری شناخته می‌شود.

نوع موتور

۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه

قدرت موتور

۲۵۴ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه

گشتاور

۳۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه

ماکسیمم سرعت

۲۱۵ کیلومتر در ساعت

ابعاد

۴۷۸۰ طول؛ ۱۸۴۳ عرض؛ ۱۴۶۹ ارتفاع

آپشن‌ها

سقف پانوراما، شارژ بی سیم تلفن همراه، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، صفحه پشت آمپر دیجیتالی، فرمان برقی، ۶ ایربگ، شیفتر تعویض دنده، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار نقطه کور، تابلوخوان، سیستم خودران ADAS

 

جمع بندی

صنعت خودروسازی چین با پیشرفت چشمگیر در سال‌های اخیر و استارت همکاری‌های خود با گروه‌های صنعتی ایران، گام‌های بلندی در زمینه تولید خودروهای لوکس برداشته است. این امر در کنار قیمت‌های رقابتی و حضور لوکس ترین خودرو های چینی در بازار ایران، داستان را جذاب‌تر کرده است.

رقابت بین این برندهای چینی و سایر خودروسازان حاضر در بازار، شاید تا حدودی جبران کننده غیبت برندهای مطرح جهان در بازار کشورمان باشد.

 

منبع

ایران جیب

 

 

 

برچسب : خودرو , معرفی , 10 , ماشین , لوکس , چینی , بازار ایران






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

امیر
0

لعنت بر پدر مادر اون مسول بی شرفی که این اشغالارو اجازه داد بیارن تو کشور
13:58  1403/04/15
پاسخ دادن
صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد