نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری و حمایت مدیران خودرو برگزار شد

نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری و حمایت مدیران خودرو برگزار شد

 
طی روزهای اخیر، نمایشگاه تک سامیت با محوریت مد و فناوری با نمایش تازه‌های این حوزه برگزار شده است. این رویداد در مجموعه رایزن برقرار شده و مدیران خودرو نیز یکی از حامیان آن به شمار می‌رود. چهره‌های شاخص طراحی لباس و تأثیرگذاران بر روند مد، در این نمایشگاه حضور گسترده‌ای دارند. علاوه‌براین، شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز در نمایشگاه تک سامیت شرکت کرده‌اند. ورکشاپ‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی نیز بخشی از رویدادهای دیگر این نمایشگاه هستند.
 
حضور کراس‌اوورها در نمایشگاه تک سامیت
 
شرکت مدیران خودرو به‌عنوان یکی از حامیان اصلی رویداد تک سامیت، نسل جدید کراس‌اوورهایش را به این نمایشگاه آورده است. این کراس‌اوورها با مفهوم کراس‌لایف یا زندگی متقاطع به بازار عرضه شده‌اند. مدیران خودرو با عرضه خودروهای جدیدش به همراه شعار کراس‌لایف، قصد دارد تا از یک تولیدکننده اتومبیل به شرکت تأثیرگذار بر جریان مد تبدیل شود. بنابراین خودروهای ام‌وی‌ام تنها یک اتومبیل نیستند، بلکه مفهومی از مد و استایل را به نمایش می‌گذارند.
 
نمایشگاه تک سامیت
 
البته این نخستین‌بار نیست که مدیران خودرو به‌عنوان حامی یک نمایشگاه ایفای نقش می‌‌کند. پیش از این نیز مدیران خودرو مسابقات طراحی لباس بر مبنای ام‌وی‌ام X33‌ کراس را برگزار کرده بود. علاقه‌مندان حضور گسترده‌ای در این رقابت داشتند و البته یکی از نفرات برگزیده موفق شد جایزه سفر به چین را از سوی مدیران خودرو کسب کند. همکاری این برند با دانشگاه علم و فرهنگ نیز بخش دیگری از تلاش‌های مدیران خودرو برای تأثیرگذاری بر جریان مد است.
 
در جریان رویداد تک سامیت، به نفرات برتر مسابقه طراحی مسکات (Mascot) که توسط ام‌وی‌ام برگزار شده بود، جوایزی اهدا شد. پیش از این نیز مدیران خودرو رویدادهای متنوع فرهنگی-ورزشی مثل کاپ تنیس مدیران خودرو و سری مسابقات اسکی را برگزار کرده بود. تمرکز مدیران خودرو بر رویدادهای ارتباط با مشتریان، تصویر برند این خودروساز را در ذهن مشتریان تغییر خواهد داد.
 

منبع

 

 

 

 

برچسب : خودرو , تک سامیت






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
رز زرد : مبارکه داداش امیر...ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی ازش استفاده کنی🌼
حمید : اینا خبرهاراعلی مدبرازکجاد درمیاری حرف مفت میزنی نان دونه 15هزارتومن میخوری لااقل حرف الکی نزن ازخدابترس خیییییلی کثیفی بخدا
رز زرد : خدا بزرگه امیدت به خدا باشه... ان شاءالله هرچی خیره قسمتت بشه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه
اطلس : واقعا شما چرا اصرار داری بگی که مدیران دارند زحمت میکشند؟ میگن چیزی که عیان است چه حاجت بیان است، واقعا حال و روز ما رو یا نمیدونی یا از عوامل خود سایپا هستی و اومدی اینجا داری چرت و پرت میگی، همه ما الان یک سری آدم مضطرب، افسرده، عصبی و روانی شدیم که داریم چوب اعتماد به همین مدیریت نماها رو میخوری.
مهندس سایپا : سلام شما وقتی میگین ثروت اندوزی یعنی از هیچ چی خبر ندارین. حقوق مدیران خودروسازهای داخلی حدود سیصد میلیون تومنه. دقیقشم خواستین درمیارم بهتون میگم.
اطلس : واقعا به نظرتون اگر مدیران زحمت می کشیدند اوضاع ما الان این طوری بود؟ اونا یک درصد هم مردم براشون مهم نیستند و فقط به فکر ثروت اندوزی خودشون هستند تمام.
دنا دی ماه 6 دنده آلمینیوم : یه هفته تا 10روز ماشین تحویلت میشه. بعد از فاکتور....
ممد : کی فاکتور شده بودی!؟