پورشه 900 اسبی منصوری با شتاب 2.5 ثانیه‌ای معرفی شد

 

پورشه 900 اسبی منصوری با شتاب 2.5 ثانیه‌ای معرفی شد

 

پورشه 911 توربو S در حالت استاندارد هم یک خودروی بسیار سریع و قدرتمند است. اما از نظر منصوری، این کوپه اسپرت آلمانی جا برای پیشرفت دارد و می‌توان عملکرد آن را ارتقا داد. به همین خاطر این تیونر مشهور آلمانی، برای پروژه جدید خود 911 توربو S را انتخاب کرده است. این پروژه P9LM EVO 900 نام دارد و از طراحی و مشخصات اعجاب‌انگیزی برخوردار است.

طراحی خاص منصوری P9LM EVO 900

کیت بدنه اختصاصی برای منصوری P9LM EVO 900

اولین چیزی که در برخورد با پروژه P9LM EVO 900، ظاهر بسیار زیبا و جذاب آن است. منصوری برای این خودرو کیت بدنه اختصاصی طراحی کرده و از ترکیب رنگ دوگانه سبز و مشکی برای قسمت‌های مختلف استفاده کرده است. البته مشتریان می‌توانند هر رنگ دلخواه را برای بدنه و کابین سفارش دهند.

سپر جدید ورودی‌های هوای بزرگ‌تر، اسپلیتر و تیغه‌های کناری دارد که نقش آن‌ها بهبود هدایت جریان هوا و ایجاد نیروی رو به پایین روی چرخ‌های جلو است. چراغ‌های روشنایی در روز قبلی هم جای خود را به چراغ‌هایی متفاوت داده‌اند. به‌رسم منصوری، اکثر قطعات بدنه ازجمله کاپوت، قاب آینه‌ها، رکاب‌های جانبی و گلگیرهای عقب از جنس فیبر کربن هستند.

منصوری P9LM EVO 900

در نمای عقب، باله بزرگ شاخص‌ترین ویژگی منصوری P9LM EVO 900 است. این باله ساختاری دوگانه دارد و مدل‌های مسابقه‌ای را در ذهن تداعی می‌کند. به غیر از این باید گفت تیونر آلمانی نمای عقب را بازطراحی کرده، به‌طوری که تفاوت P9LM EVO 900 با مدل استاندارد پورشه 911 توربو S بسیار زیاد است. دیفیوزر حجیم، سه خروجی اگزوز بزرگ و هواکش مخصوص موجود روی شیشه عقب از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باید به آن‌ها اشاره کنیم.

نمای عقب

در داخل کابین، با فضایی فوق‌العاده باکیفیت و لوکس روبه‌رو هستیم. تمامی قسمت‌های مختلف این خودرو به پوششی جدید از چرم مجهز شده است و مثل نمای بیرونی، امکان سفارش رنگ دوگانه برای کابین وجود دارد. برای اینکه راننده حتماً بداند سوار محصولی از منصوری است، این شرکت از فیبر کربن برای تزئین کابین استفاده نموده و لوگوی خود را به‌جای لوگوی پورشه نصب کرده است.

منصوری P9LM EVO 900

مشخصات فنی

نیروی پورشه 911 توربو S توسط یک موتور 3.8 لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو تأمین می‌شود. این موتور در حالت استاندارد توانایی تولید 572 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. اما به‌لطف نصب توربوشارژرهای بزرگ‌تر، اینترکولر بهتر، خروجی‌های 98 میلی‌متری، ارتقای سیستم اگزوز و برنامه‌ریزی مجدد، این موتور حالا 900 اسب‌بخار قدرت و 1008 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

نمای جانبی

با اتکا به این پیشرانه بسیار قدرتمند، منصوری P9LM EVO 900 صفر تا صدی برابر با 2.5 ثانیه دارد. این رقم در مقایسه با شتاب پورشه 911 توربو S استاندارد یک دهم ثانیه بهتر است. حداکثر سرعت نیز به 211 مایل یا 340 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

منصوری P9LM EVO 900

آن‌طور که منصوری اعلام کرده است، فقط 10 دستگاه از P9LM EVO 900 تولید خواهد شد. مشتریان می‌توانند از بین دو اتاق کوپه و کانورتیبل مدل موردعلاقه خود را انتخاب کنند. در رابطه با قیمت اطلاعاتی در دست نیست، ولی قطعاً دوستداران این پروژه خاص باید رقمی بسیار بیشتر از قیمت پورشه 911 توربو S را برای آن پرداخت کنند. گفتنی است کوپه سریع آلمانی در حالت استاندارد 232 هزار دلار قیمت دارد.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه منصوری






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد