میتسوبیشی میراژ گزینه ای برای واردات

 

میتسوبیشی میراژ گزینه ای برای واردات

 

میتسوبیشی میراژ که قبلا شاهد حضور آن در بازار ایران بودیم، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای واردات باشد.

به گزارش خبرآنلاین ، این بار به احتمال زیاد میراژ را در هر دو نسخه هاچبک و سدان خواهیم داشت. طراحی این دو مدل به جز قسمت عقب، کاملا یکسان است.

طراحی میراژ را می‌توان یک طراحی ساده و اقتصادی و شیک دانست.اِلِمان‌های طراحی میتسوبیشی در این خودرو هم دیده می‌شود. نقش خطوط قرمزی که در قسمت جلوپنجره قرار دارند، دادن روحیه اسپرت به خودرو است.

نمای بغل میراژ بسیار ساده طراحی شده است.رینگ‌های کوچک ۱۵ اینچی، نمای بغل خودرو را کمی از سادگی دور کرده‌اند. در قسمت عقب میراژ هاچبک تغییراتی در طراحی نسبت به قبل صورت گرفته؛مثل تغییر در گرافیک چراغ‌ها و همچنین شکل و فرم سپر.

طراحی قسمت عقب میراژ G۴(سدان) کمی از طراحی اسپرت میراژ هاچبک فاصله گرفته است.طراحی کابین همان سبکِ سادگی فیس قبل را دارند که به آن تریم رنگی جدیدی اضافه شده است.

امکانات شاخص در نسخه فول آپشن عبارتند از: کروز کنترل،سنسور نور،گرمکن صندلی‌های جلو،تهویه اتوماتیک،نمایشگر لمسی،دوربین و سنسور دنده عقب و ۶ کیسه هوای دو نقطه‌ای و ... .

پیشرانه این خودرو یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر است که ۷۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۱۲.۴ ثانیه اعلام شده است. گیربکس این خودرو هم از نوع CVT است.

این خودروی ژاپنی در دو کشور تایلند و فیلیپین تولید می‌شود. قیمت میراژ G۴ ۱۵.۶۴۵ دلار و میراژ هاچبک ۱۴.۶۴۵ دلار (حدود ۴۵۰ میلیون تومان) است.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , میتسوبیشی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل تیر ۹۰ روزه : سلام شاسی ۸ آذر بیمه و پلاک ۱۸ آذر فعلا ارسال مدارک زرد هست کسی میدونه چقد طول میکشه تحویل بدن؟
شاهین جی ال تیر ماه : سلام دوستان ۵ تیر تکمیل وجه کردم به نظرتون کی فاکتور میشم
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
رز زرد : مبارکه داداش امیر...ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی ازش استفاده کنی🌼
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
دناپلاس6دنده سفیدرینک تحویل بهمن : اگه فاکتور شده باشه که درحال فاکتور تیک میخوره فکر کنم داداش فاکتور نشدی😫 اول میگی فاکتور شدم بعد میگه در حال فاکتور میچرخه اگه تیک سبز نخوره یعنی فاکتور نشده
سمند : سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من براس سمند سورن صبت نام کردم اگه اسمم در نیاد میخام حوالشو بخرم تره فوق لاده میخاستم بدونم تحویلشون چه جوریه زود میدن یانه لطفا توضیح بدین ممنون
اطلس : احتیاجی نیست شما حقوق دقیق مدیران رو دربیاری، به قول خودتون سیصد میلیون میگیرین، آیا واقعا شایسته دریافت حقوق با این مقدار هستند وقتی که نتونستند پیش بینی درستی از تعداد عرضه یک خودرو رو داشته باشند و این همه آدم رو بدبخت کردند. منی که الان دارم ماهی 14 میلیون حقوق میگیرم به نظرت چند ماه کارکردم رو جمع کردم تا بدم دست این چنین مدیرانی و خودم هم مثل مرغ پرکنده باشم و هیچ کس هم نباشه یک جواب درست به من بده واقعا متاسفم اول برای برای خودم و بعد هم برای آدم هایی مثل شما.....
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه
اطلس : واقعا شما چرا اصرار داری بگی که مدیران دارند زحمت میکشند؟ میگن چیزی که عیان است چه حاجت بیان است، واقعا حال و روز ما رو یا نمیدونی یا از عوامل خود سایپا هستی و اومدی اینجا داری چرت و پرت میگی، همه ما الان یک سری آدم مضطرب، افسرده، عصبی و روانی شدیم که داریم چوب اعتماد به همین مدیریت نماها رو میخوری.
مهندس سایپا : سلام شما وقتی میگین ثروت اندوزی یعنی از هیچ چی خبر ندارین. حقوق مدیران خودروسازهای داخلی حدود سیصد میلیون تومنه. دقیقشم خواستین درمیارم بهتون میگم.