نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

 

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

 

سفرهای جاده‌ای طولانی با خودروهای جادار بسیار آسان‌تر می‌شود و در حال حاضر چه برای کسانی که به فضای بار زیادی نیاز دارند و چه کسانی که خانوادهٔ پرجمعیتی دارند، شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ زیادی در بازار موجود است که می‌توان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد؛ بنابراین، در ادامه لیستی از تمام شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ لوکس بازار در سال ۲۰۲۲ تهیه کرده‌ایم. برخی از این خودروها عالی، برخی خوب و برخی قابل‌قبول هستند اما همهٔ آن‌ها راننده و شش سرنشین دیگر را در راحتی نسبی حمل می‌کنند.

آکورا MDX

قیمت پایه: ۴۸,۰۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

آکورا MDX پرفروش‌ترین شاسی‌بلند سه ردیفهٔ لوکس بازار ایالات‌متحده محسوب می‌شود که با توجه به قیمت معقولش، موضوع عجیبی نیست. این خودرو همچنین یکی از اولین شاسی‌بلند سه ردیفهٔ لوکس بازار هم بوده است. MDX کنونی کراس‌اوور کاملاً زیبایی است که در کابین شیک و باکیفیت خود به‌صورت استاندارد سه ردیف صندلی دارد و بنابراین تمام تیپ‌های آن می‌توانند حداکثر هفت نفر را حمل کنند.

آئودی Q7

قیمت پایه: ۵۷,۵۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

آئودی Q7 حتی با وجود برخورداری طراحی آلمانی و ک سامانهٔ چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد، هنوز هم زیر سایهٔ رقبای خود از مرسدس بنز و بی‌ام‌و قرار دارد. آئودی این خودرو را در چند مدل مختلف عرضه می‌کند که از Q7 پایه با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر شروع شده و به SQ7 با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 ختم می‌شود. تمام نسخه‌های Q7 به‌صورت استاندارد به سه ردیف صندلی مجهز هستند که ردیف سوم آن‌ها کمی جادارتر از بی‌ام‌و X5 و مرسدس بنز GLE است.

بی‌ام‌و X5

قیمت پایه: ۶۰,۳۹۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

هرچند X5 کراس‌اوور میان سایزی است اما این مانع از ارائهٔ صندلی‌های ردیف سوم نمی‌شود. البته این صندلی‌ها سفارشی هستند و هرچند ظرفیت سرنشین را به هفت نفر افزایش می‌دهند اما این به قیمت کاهش چشمگیر فضای بار تمام می‌شود. این خودرو در دو مدل شش سیلندر xDrive40i با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و M50i هشت سیلندر با ۵۳۰ اسب بخار قدرت به بازار عرضه می‌شود.

بی‌ام‌و X7

قیمت پایه: ۷۴,۹۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

کسانی که بی‌ام‌و هفت‌نفرهٔ جادارتری می‌خواهند باید سراغ X7 بروند که صندلی‌های ردیف سوم آن بزرگ‌تر است. این خودرو با همان دو پیشرانهٔ شش سیلندر و هشت سیلندر X5 ارائه می‌شود اما در اینجا یک نسخهٔ پرفورمنس بنام آلپینا XB7 هم وجود دارد که پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آن ۶۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تمام نسخه‌های X7 نیز به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند.

بیوک انکلیو

قیمت پایه: ۴۲,۸۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

بیوک انکلیو که تازه فیس‌لیفت شده، کمی شیک‌تر و جذاب‌تر شده است و همچنان کابین بسیار جادار و صندلی‌های ردیف سوم استاندارد خود را حفظ کرده است. انکلیو جدید علاوه بر چهره جدید، لیست بلندبالایی از سیستم‌های ایمنی استاندارد را هم ارائه می‌کند که باید موردتوجه خانواده‌ها قرار گیرد. این خودرو فقط با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی ارائه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد.

کادیلاک XT6

قیمت پایه: ۴۸,۵۹۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

کادیلاک در سبد محصولات خود دو شاسی‌بلند سه ردیفه دارد که XT6 نمونهٔ ارزان‌تر و کوچک‌تری است. برخلاف اسکالید شاسی مستقل، XT6 یک کراس‌اوور با ساختار یکپارچه و انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک است. زیر کاپوت این خودرو هم موتورهای ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی قرار می‌گیرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۳۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

کادیلاک اسکالید

قیمت پایه: ۷۶,۲۹۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

هرچند کادیلاک در دهه‌های اخیر فراز و نشیب‌هایی داشته است اما شاسی‌بلند پرچم‌دار آن یعنی اسکالید همیشه خودروی موفقیت‌آمیزی برای این شرکت بوده است. اسکالید همچنین در نسل جدید خود از همیشه بهتر شده است. این خودرو در دو نسخهٔ استاندارد و کشیده یا ESV با پیشرانه‌های ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل یا ۶.۲ لیتری V8 بنزینی قابل خریداری است و به‌زودی نسخهٔ پرفورمنس اسکالید V هم با موتور سوپرشارژ به بازار خواهد آمد.

جنسیس GV80

قیمت پایه: ۵۰,۲۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

طراحی جسورانه و کابین باورنکردنی حتی در نسخهٔ پایه، جنسیس GV80 را به یکی از مناسب‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس بازار برای هر خریداری تبدیل کرده است. البته صندلی‌های ردیف سوم این خودرو که فقط در نسخهٔ V6 ارائه می‌شوند کمی تنگ هستند اما اگر مجبور باشید هفت نفر را جابجا کنید می‌توانند مفید باشند. این نسخه ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که نسخهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر فقط به‌صورت پنج‌نفره عرضه می‌شود.

اینفینیتی QX60

قیمت پایه: ۴۶,۸۵۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

نسل قبلی اینفینیتی QX60 هرگز خودرویی به‌یادماندنی نبود اما نسل جدید آن به شاسی‌بلندی کاملاً شیک و با رانندگی مطلوب تبدیل شده است. دلیل اصلی بهبود کیفیت رانندگی این خودرو تجهیز به گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جدید است که جایگزین نمونهٔ CVT کسل‌کنندهٔ قبلی شده است. QX60 با سه ردیف صندلی استاندارد، می‌تواند تا هشت نفر را حمل کند اما سفارش صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم این عدد را به هفت نفر کاهش می‌دهد.

اینفینیتی QX80

قیمت پایه: ۷۰,۶۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

زیر پوستهٔ شیک اینفینیتی QX80 در اصل یک نیسان پاترول پنهان شده است و بنابراین از توانایی‌های آفرود خوبی برخوردار است. این خودرو از یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده می‌کند و به‌صورت استاندارد با انتقال قدرت محرک عقب عرضه می‌شود. QX80 هرچند سواری نرم و آرامی دارد اما حرکات زیاد بدنهٔ آن در جاده‌های پرپیچ‌وخم می‌تواند آزاردهنده باشد.

جیپ گرند واگنییر

قیمت پایه: ۸۹,۹۹۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

از زمانی که تولید کُماندر خاتمه یافت، جیپ شاسی‌بلند سه ردیفه‌ای در سبد محصولات خود نداشت اما ناگهان سه نمونهٔ مختلف از این خودروها را روی خط تولید فرستاد. پرچم‌دار این خانواده، مدل گرند واگنییر است که برای رقابت با کادیلاک اسکالید ساخته شده و از یک پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 استفاده می‌کند. البته به‌زودی نسخهٔ کشیدهٔ گرند واگنییر با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی جدیدی به بازار خواهد آمد.

لندروور دیسکاوری اسپرت

قیمت پایه: ۴۳,۲۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

دیسکاوری اسپرت ارزان‌ترین محصول لندروور است و برخلاف رقبایی مثل بی‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLC، به‌صورت سفارشی صندلی‌های ردیف سوم را هم ارائه می‌کند. البته این صندلی‌ها برای افراد بالای ۱۰ سال تنگ است اما دیسکاوری اسپرت برای سفرهای دسته‌جمعی انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار قدرت قرار گرفته است.

لندروور دیفندر

قیمت پایه: ۵۳,۴۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

لندروور در دیفندر ۱۱۰ جدید، با پنهان کردن دو صندلی در پشت ردیف دوم، ظرفیت سرنشین آن را به هفت نفر رسانده است. البته این صندلی‌ها چندان بزرگ نیستند ولی برای کودکان مناسب خواهند بود درحالی‌که به‌زودی دیفندر ۱۳۰ با سه ردیف صندلی واقعی و ظرفیت هشت نفر هم به بازار خواهد آمد. دیفندر ۱۱۰ با پیشرانه‌های مختلفی از چهار سیلندر پایهٔ ۳۰۰ اسب بخاری تا هشت سیلندر سوپرشارژ ۵۲۵ اسب بخاری قابل خریداری است.

لندروور دیسکاوری

قیمت پایه: ۵۶,۶۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

دیسکاوری که یک از مشهورترین نام‌ها در تاریخ لندروور محسوب می‌شود، یک شاسی‌بلند سه ردیفهٔ خشن و آفرودی است و به همین دلیل از قفل دیفرانسیل عقب و گیربکس کمکی ضریب سنگین بهره می‌برد. در همین حال، این خودرو با کابینی شیک و مجهز، از هفت سرنشین پذیرایی می‌کند. پیشرانه‌های دیسکاوری شامل یک ۲ لیتری چهار سیلندر ۳۰۰ اسب بخاری و یک ۳ لیتری شش سیلندر خطی هیبریدی خفیف با ۳۶۰ اسب بخار قدرت می‌شود.

رنجروور اسپرت

قیمت پایه: ۶۹,۵۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

رنجروور اسپرت یکی دیگر از شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ متعدد در سبد محصولات لندروور است. البته در این خودرو صندلی‌های ردیف سوم سفارشی بوده و کمی کوچک هستند اما رنجروور اسپرت هنوز هم خودروی لوکس مطلوبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. بااین‌حال، در نسل جدید این خودرو که به‌تازگی معرفی شده است، صندلی‌های ردیف سوم حذف شده و این فضا در اختیار نسل جدید رنجروور پرچم‌دار قرار گرفته است.

رنجروور

قیمت پایه: ۱۰۵,۸۵۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

رنجروور خودروی تازه‌واردی در این لیست محسوب می‌شود زیرا در نسل جدید این خودرو برای اولین بار صندلی‌های ردیف سوم ارائه شده است. رنجروور هفت‌نفره جدید جایگزین رنجروور اسپرت سه ردیفه خواهد شد. صندلی‌های ردیف سوم این خودرو می‌توانند بزرگ‌سالان را هم در خود جای دهند حتی اگر برای مسافت‌های کوتاه باشد. برای رنجروور جدید پیشرانه‌های شش سیلندر خطی یا ۴.۴ لیتری V8 ساخت ب‌ام‌و قابل انتخاب است.

لکسس GX

قیمت پایه: ۵۷,۲۰۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

لکسس GX در مقایسه با دیگر شاسی‌بلندهای این لیست خودرویی بسیار قدیمی است و بنابراین با خرید آن که همچنان از یک موتور ۴.۶ لیتری V8 قدیمی پرمصرف با تنها ۳۰۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند، نه قدرت و نه مصرف سوختی مشابه شاسی‌بلندهای مدرن خواهید داشت ولی در عوض چیزی که به دست می‌آورید شاسی مستقل و سامانهٔ چهارچرخ محرک ضریب سنگین است که توانایی‌های آفرود چشمگیری را فراهم می‌کند.

لکسس RX L

قیمت پایه: ۴۹,۴۷۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

نسخهٔ سه ردیفهٔ لکسس RX که با حرف L شناخته می‌شود، فقط کمی از نسخهٔ معمولی کشیده‌تر است و به همین دلیل صندلی‌های ردیف سوم آن کمی تنگ هستند اما برای مسافت‌های کوتاه مناسب خواهند بود. این خودرو در دو مدل RX350L و RX450hL هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. در نسل جدید RX اما که به‌تازگی معرفی شده است، نسخهٔ سه ردیف ارائه نخواهد شد زیرا لکسس در حال توسعهٔ یک کراس‌اوور سه ردیفهٔ جدید و اختصاصی برای بازار ایالات‌متحده است.

لکسس LX

قیمت پایه: ۸۸,۲۴۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

نسل جدید لکسس LX شاسی‌بلند لوکس بهتری نسبت به نسل قبلی است اما همچنان توانایی‌های آفرود خود را هم حفظ کرده است. LX600 جدید که بر اساس لندکروزر ۳۰۰ ساخته شده است، در تیپ پایه فقط کمی گران‌تر از لندکروزر قبلی در بازار آمریکا است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید قرار گرفته است که ۴۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

لینکلن اویاتور

قیمت پایه: ۵۱,۷۸۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

اویاتور کراس‌اووری شیک و لوکس با ظرفیت حداکثر هفت نفر است. این خودرو با یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی ۴۰۰ اسب بخاری و همین‌طور نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی گرند تورینگ با ۴۹۴ اسب بخار قدرت به بازار عرضه می‌شود. اویاتور با برخورداری از کابینی شیک و مدرن، یکی از بهترین گزینه‌ها در این کلاس رقابتی محسوب می‌شود و در نسخهٔ پرچم‌دار بلک لیبل از بهترین متریال این کلاس بهره می‌برد.

لینکلن نویگیتور

قیمت پایه: ۷۷,۴۸۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

نویگیتور که برای مدل ۲۰۲۲ فیس‌لیفتی را تجربه کرده است، از تکنولوژی‌های بیشتری برای رقابت با اسکالید برخوردار شده است. به‌روزرسانی مهم این خودرو تجهیز به سیستم خودران بلوکروز است که با سوپر کروز جنرال موتورز رقابت می‌کند. در پیشرانهٔ نویگیتور اما تغییری ایجاد نشده و زیر کاپوت آن همچنان همان موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد که ۴۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

مرسدس بنز GLE

قیمت پایه: ۵۶,۱۲۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

هرچند نسل اول مرسدس بنز M کلاس صندلی‌های ردیف سوم را ارائه می‌کرد اما این ویژگی در نسل‌های بعدی حذف شد و دوباره در نسل کنونی GLE که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد به‌عنوان یک آپشن سفارشی بازگشت. این خودرو با موتورهای مختلفی عرضه می‌شود که شامل ۲ لیتری چهار سیلندر در GLE350، شش سیلندر ۳ لیتری در GLE450 و GLE53 و هشت سیلندر ۴ لیتری در GLE580 و GLE63 خواهد بود.

مرسدس بنز GLS

قیمت پایه: ۷۷,۸۵۰ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

هرچند در بین شاسی‌بلندهای مرسدس بنز مدل G کلاس مشهورتر است اما GLS سه ردیفه خودروی بسیار راحت‌تری برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. این خودرو در سه مدل مختلف بنام‌های GLS450، GLS580 و GLS63 به بازار عرضه می‌شود اما کسانی که خواهان تجمل بیشتری هستند می‌توانند سراغ مدل مایباخ GLS600 بروند. البته خریداران نسخهٔ مایباخ از صندلی‌های ردیف سوم محروم خواهند بود.

ولوو XC90

قیمت پایه: ۴۹,۹۹۵ دلار

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال ۲۰۲۲

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند ولوو می‌تواند هفت نفر را با ایمنی بسیار بالایی حمل کند. همچنین برای کسانی که نگران آلودگی هوا و گرمایش زمین هستند، ولوو نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی T8 ریشارژ را برای XC90 ارائه می‌کند که می‌تواند تا ۵۸ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند. همچنین انتظار می‌رود برای مدل ۲۰۲۳، نسخه‌های ضعیف‌تر T5 و T6 هم از سیستم هیبریدی خفیف بهره‌مند شوند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , شاسی‌بلندهای لوکس






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد