اپل برای تکمیل تیم پروژه تایتان، مهندس آزمایش رادار استخدام می‌کند

 

اپل برای تکمیل تیم پروژه تایتان، مهندس آزمایش رادار استخدام می‌کند

 
آگهی استخدامی جدید اپل نشان می‌دهد که این شرکت به‌دنبال مهندس آزمایش رادار برای پیوستن به پروژه اپل کار است.
 
در سال‌های اخیر، پروژه تایتان اپل برای ساخت خودرو خودران با فراز‌و‌نشیب‌های متعددی همراه بوده است؛ اما همواره این پروژه روند توسعه خود را حفظ کرده است. اخیرا گفته می‌شود غول دنیای فناوری به ساخت وسیله نقلیه الکتریکی یا خودران تمام‌عیاری نزدیک شده است. اکنون، مشخص شده است اپل برای پیشبرد پروژه مذکور به‌دنبال استخدام مهندسانی برای آزمایش سیستم‌های راداری مرتبط با خودروهای خودران است.
 
اعلامیه استخدامی اپل اواخر هفته گذشته در وب‌سایت موقعیت‌های شغلی این شرکت منتشر شد و از متقاضیان آزمایش رادار می‌خواهد به تیم حسگرهای اپل بپیوندد که در حال توسعه فناوری‌های راداری جدید برای استفاده در سیستم‌های خودران است. از قرار معلوم، این نقش وظایفی همچون تعریف و مستندسازی و اجرای روش‌های آزمایش مربوط به سیستم‌های حسگر را دربر می‌گیرد. علاوه‌براین، آزمایش‌هایی برای مشخصه عملکرد رادار، بررسی داده‌های آزمایش، نتیجه‌گیری از تجزیه‌وتحلیل پس از آزمون و گزارش این نتایج به مدیریت را شامل می‌شود.
 
پیش‌نیاز اپل برای موقعیت شغلی یادشده ازاین‌قرار است که کاندید ایدئال باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق یا فیزیک، سابقه دانشگاهی و حرفه‌ای RF، تجربه آزمایش عملی با سیستم‌های مختلف RF و توانایی مدیریت و تجزیه‌وتحلیل داده‌های بزرگ را داشته و با نحوه استفاده از پایتون در‌کنار MATLAB آشنا باشد.
 
افزون‌براین، دارندگان مدرک کارشناسی ارشد با پنج سال تجربه در کنترل و اتوماسیون رباتیک، آشنا به پردازش سیگنال و پروتکل‌های رابط گلوگاه و تجهیزات آزمایشگاهی و علاقه‌مند به علم داده و تجزیه‌و‌تحلیل عددی از اولویت برخوردار‌‌ند.
 
به‌طورکلی، پروژه تیتان مجموعه‌ای از تیم‌های مخفی اپل است که روی تکنولوژی‌ها و محصولات آینده این شرکت کار می‌کند. اپل کار می‌تواند جاه‌طلبی بزرگ بعدی اپل برای تلفیق دنیای فناوری و بازار سنتی خودرو باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که اپل برای تولید این خودرو به بازوی تولیدی شرکای خودروساز نیاز دارد؛ اما تاکنون در مذاکره با آن‌ها ناکام مانده است. این احتمال نیز وجود دارد که اپل خود به‌تنهایی فرایند ساخت نخستین نسل از وسایل نقلیه‌اش را برعهده بگیرد.
 
شواهد نشان می‌دهد اپل آزمایشگاه توسعه و تولید داخلی خودرو را احیا کرده است؛ آزمایشگاهی که گفته می‌شود سال ۲۰۱۶ کاملا تعطیل شد و پیش‌ازآن، بیش از ۱۰۰۰ نفر کارمند و مهندس پروژه تایتان را در خود جای داده بود. همان‌طور‌که گفتیم، این تلاش مجدد پس از ماه‌ها مذاکره ناموفق با شرکت‌هایی نظیر هیوندای و نیسان و بی‌ام‌و انجام می‌شود. ظاهرا اپل امیدوار بود که تولید واقعی خودرو خود را به تولیدکننده‌ای معتبر بسپارد؛ اما به‌دلیل رقابت موجود در این صنعت موفق به این مهم نشد.
 
افزون‌براین، سازنده گوشی‌های آیفون ناوگان بزرگی از ۶۹ خودرو آزمایشی در ایالت کالیفرنیا دارد که از آن برای آزمایش سیستم‌های خودران بهره می‌ببرد. آزمایش هر وسیله نقلیه عمدتا شامل تعدادی حسگر لایدار (LiDAR) است؛ بااین‌حال، از تجهیزاتی مانند رادار نیز استفاده می‌شود که درواقع آگهی موقعیت شغلی جدید را توجیه می‌کند.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پروژه تایتان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد