240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی

 

سال قبل بود که شرکت هندی تاتا از فیس‌لیفت هاچبک تیاگو رونمایی کرد. حال با گذشت چند ماه، نوبت به معرفی نسخه NRG از فیس‌لیفت تیاگو رسیده تا حق انتخاب مشتریان تاتا گسترده‌تر از قبل شود. این نسخه در حقیقت مدل کراس بوده و تفاوت‌هایی را با نسخه استاندارد دارد و در دو نسخه دستی و اتوماتیک با قیمتی در حدود ۸ هزار دلار عرضه می‌شود که به معنای رقمی در حدود ۲۴۰ الی ۲۶۰ میلیون تومان برای این خودروهاست.

 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

تاتا تیاگو NRG در نمای روبرو از جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر با رنگ مشکی براق و چراغ‌هایی با گرافیک متفاوت برخوردار است. سپر نیز دارای سینی محافظ است که البته نقشی صرفا تزئینی دارد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در نمای جانبی این نسخه از تیاگو با ارتفاع بیشتر از زمین (۱۸۱ میلیمتر)، محافظ‌های پلاستیکی و رینگ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی با رنگ دوگانه از مدل استاندارد قابل شناسایی است. در نمای عقب هم پلاستیک محافظ سپر، NRG را از تیاگوی استاندارد متمایز می‌کند.

 
 
240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

در داخل کابین NRG مشابه تریم پرچمدار هاچبک تیاگو است، ولی تاتا موتورز تصمیم گرفته با روکشی متفاوت و استفاده از المان‌های قرمزرنگ چهره اسپرت‌تری به این بخش ببخشد. تغییر پشت آمپر آنالوگ به یک صفحه دیجیتال، دیگر تغییر شاخص در داخل کابین است. بطور کلی کابین تیاگو در هر دو نسخه را باید جادار و راحت توصیف کرد.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

از لحاظ تجهیزات تفاوت زیادی بین NRG و تیاگوی هاچبک دیده نمی‌شود. نمایشگر لمسی ۷ اینچی با پشتیبانی از اتصال بلوتوث، دکمه‌های کنترلی تلفن همراه و موزیک از روی فرمان، استارت دکمه‌ای و سیستم صوتی هارمن از جمله این تجهیزات هستند. به غیر از این‌ها، باید به مواردی مثل دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی تاشوی برقی و دو ایربگ برای راننده و سرنشین نیز اشاره کنیم. نکته عجیب و تامل‌برانگیز اینکه برخلاف هاچبک تیاگو در نسخه کراس یا همان NRG خبری از سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک نیست.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

نیروبخش تاتا تیاگو NRG موتور ۱.۲ لیتری بنزینی است که توانایی تولید ۸۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. این موتور از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی یا نمونه نیمه خودکار با چرخ‌ها در ارتباط است.

240 میلیون تومان برای تاتا تیاگو NRG؛ پاسخ هندی ها به رنو ساندرو استپ وی
 

گفتنی است قیمت تیاگو NRG برای نسخه دستی ۶۵۷،۴۰۰ روپیه (معادل ۸۸۵۵ دلار یا تقریبا ۲۴۰ میلیون تومان) و برای نسخه مجهز به گیربکس نیمه خودکار ۷۰۹،۴۰۰ روپیه (معادل ۹۵۶۰ دلار یا تقریبا ۲۶۰ میلیون تومان) اعلام شده است.

منبع

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , تاتا تیاگو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد