پورشه یک عضو جدید به خانواده ۹۱۱ اضافه کرد. این عضو تازهوارد در حقیقت به سری ۹۱۱ GT3 متعلق بوده و پسوند تورینگ (Touring) را در انتهای نام خود دارد. خودروساز آلمانی مدل تورینگ را یک انتخاب موجهتر نسبت به مدل اصلی GT3 ۲میداند، اما در عین حال معتقد است خریداران همان هیجان، احساس و عملکرد نسخه GT3 را باید از آن انتظار داشته باشند. همچنین این شرکت GT3 تورینگ را مدلی مجهزتر بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی توصیف میکند.
حذف باله بزرگ عقب از انتهای نسخه تورینگ را میتوان شاخصترین تغییر ظاهری عنوان کرد. البته در این نسخه یک باله مخفیشونده وجود دارد که هنگام حرکت با سرعتهای بالا از جای خود خارج میشود. استفاده از نوار آلومینیومی در اطراف شیشهها، نصب نشان تورینگ در قسمتهای مختلف بدنه و رنگی شدن اسپویلر حاضر در دماغه جزو دیگر تفاوتهای ۹۱۱ GT3 تورینگ با ۹۱۱ GT3 هستند.
پورشه میگوید در داخل کابین GT3 تورینگ میزان استفاده از چرم بیشتر است، قسمت فوقانی داشبورد و پنل درها نیز طرحی اختصاصی دارند
.
تفاوتهای GT3 تورینگ و GT3 استاندارد به همین مواردی که برشمردیم، محدود میشود. نیروبخش این خودرو نیز همان موتور ۴ لیتری شش سیلندر خطی تخت است که توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۴۶۹ نیوتن متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخها هم به همان گیربکس ۶ سرعته دستی یا نمونه هفت سرعته خودکار PDK محول شده است. مدل دستی تورینگ ۱۴۱۸ کیلوگرم و مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک وزنی برابر با ۱۴۳۵ کیلوگرم دارد.
از لحاظ شتاب نیز تغییری صورت نگرفته و مدل دستی GT3 تورینگ در عرض ۳.۹ ثانیه سرعت خود را به صد کیلومتر در ساعت میرساند. این رقم برای مدل خودکار PDK برابر با ۳.۴ ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت هم بدون تغییر باقی مانده و دو مدل به ترتیب توانایی دستیابی به سرعت ۳۲۰ و ۳۱۷ کیلومتر در ساعت را دارند.
برای خرید پورشه ۹۱۱ GT3 تورینگ باید حداقل ۱۶۱,۱۰۰ دلار کنار گذاشت. به این رقم ۱,۳۵۰ دلار دیگر بابت هزینه حمل و تحویل افزوده میشود. بر اساس برنامهریزیها فروش این خودروی اسپرت جذاب از اوایل سال آینده در ایالات متحده آغاز خواهد شد. نکته جالب اینکه به خاطر قوانین مربوط به صوت، امکان سفارش نسخه دستی GT3 تورینگ در کالیفرنیا وجود نخواهد داشت.