هامر M1-R با تیونینگ میل اسپک معرفی شد

 

هامر M1-R با تیونینگ میل اسپک معرفی شد

 
شرکت تیونینگ خودرو میل اسپک اتوموتیو از نسخه‌ی جدید M1-R رونمایی کرد که بر مبنای شاسی‌بلند آف‌رود هامر H1 ساخته شده است و از پیشرانه‌ای دیزلی با حداکثر قدرت ۸۰۰ اسب ‌بخار بهره می‌برد.
 
طی سال‌های گذشته شاهد معرفی برخی مدل‌های تغییریافته‌ی هامر H1 توسط شرکت تیونینگ خودرو میل اسپک اتوموتیو (Mil-Spec Automotive) هستیم. آخرین نسخه M1-R نامیده می‌شود و با تغییرات بسیار جالب در داخل کابین، فضای بیرونی با ظاهری زیبا و رنگ‌های چشم‌نواز و قدرت بالای پیشرانه در زیر کاپوت، به یکی از جذاب‌ترین محصولات میل اسپک تبدیل شده است. به گزارش موتوروان، این خودروی شاسی‌بلند محصولی منحصربه‌فرد و گران‌قیمت است؛ اما نه بدان معنا که افراد معمولی نتوانند آن را تهیه کنند. کمی بیشتر در این زمینه صحبت خواهیم کرد.
 
همانند محصولات قبلی میل اسپک، همه چیز با هامر H1 کلاسیک شروع می‌شود. از آنجا، فضای داخل کابین تغییر کاملی می‌یابد که به گفته‌‌‌ی مهندسان این شرکت، لوکس‌ترین کار تا به امروز است. تمام قطعات پلاستیکی با اجزای ماشین‌کاری‌شده تعویض شده‌اند که بیشتر این تغییرات در داشبورد قرار دارند. تجهیزات الکترونیکی به‌روزشده شامل نشانگر دنده الکترونیکی و ترمز دستی برقی، دکمه‌های سیستم آب‌وهوای دو منطقه‌ای و سیستم استریوی مخصوص می‌شود.
 
هر چیزی که در کابین ماشین‌‌کاری نشده باشد یا با فرش پوشانده شده یا با چرم ناپا (Nappa) تزئین می‌شود. بااین‌حال فضای کابین خیلی مطلوب و مد روز نیست؛ گلخانه M1-R هنوز هم با کنسول مرکزی مایل گسترده‌ای که سرنشینان آن را در دو سمت چپ و راست جدا می‌کند، شخصیتی خشن اما سودمندگرایانه از کابین به نمایش می‌گذارد. داشبورد پهن و مسطح خودرو دارای نشانگرهای اصلی است. همچنین هامر M1-R هنوز از چهار صندلی برای نشستن سرنشینان بهره می‌برد، اگرچه بدون شک همه افراد موجود در کابین در مقایسه با هامر H1 اصلی راحت‌تر هستند.
 
 
سرنشینان می‌توانند در مقایسه با هامر اصلی بسیار سریع‌تر سفر کنند. پیشرانه‌ی دیزلی ۶٫۶ لیتری خورجینی هشت سیلندر توربوشارژر Duramax به‌طور خاص عملکرد خوبی دارد و ۵۰۰ اسب ‌بخار قدرت و ۱۳۵۶ نیوتن‌متر در مدل استاندارد تولید می‌کند. اگر این خروجی کافی نباشد، میل اسپک آپشن‌هایی برای افزایش قدرت به ۸۰۰ اسب ‌بخار و گشتاور به ۱۶۲۷ نیوتن‌متر در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. این خودرو قدرت پیشرانه را از طریق جعبه‌دنده خودکار آلیسون 1000 T6 به چرخ‌های خروجی می‌رساند و با کمک سیستم تعلیق مسابقه‌ای Rod Hall روی زمین قرار می‌گیرد. ترمزهای ۶ پیستونه‌ی ویلوودز به‌عنوان آپشن، هنگام پا گذاشتن روی پدال ترمز، به کاهش سرعت و توقف کامل کمک می‌کنند.
 
در نمای بیرونی خودرو، از طرح رنگ چشم‌نواز زرد بهره برده شده و در واقع از Competition Yellow الهام گرفته است که در هامر H1 اصلی ارائه می‌شود. چراغ‌های LED جلو و عقب استاندارد هستندِ اما میل اسپک برای بهبود نوررسانی خودرو از سیستم روشنایی اضافه روی سقف کمک می‌گیرد و لوازم جانبی لوله‌ای، وینچ‌ها، تغاری‌های گل‌گیر و موارد دیگر نیز وجود دارند. رینگ‌های ۲۰ اینچی بلک راینو (Black Rhino) با لاستیک‌های آف‌رود و همچنین قطعات خارجی ضد زنگ و روکش خاص برای اجزایی مانند لولاهای درها و دریچه‌های کاپوت جزو گزینه‌های استاندارد هستند. اگر مشتریان طرفدار رنگ زرد نباشند، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای فضای بیرونی خودرو موجود است.
 
همان‌طور که تصور می‌کنید، چنین محصولی ارزان‌قیمت نیست. هامر M1-R ارائه‌شده در این‌جا، قیمتی کمتر از ۴۱۲ هزار دلار ندارد. البته مسئولان میل اسپک اتوموتیو می‌گویند این نمونه برای مشتری خاص ساخته شده است و به معنای واقعی کلمه هر آن‌چه این شرکت برای طیف جدید M1 خود ارائه می‌دهد، در M1-R جمع کرده است.
 
 
چنین قیمتی بدان معنا نیست که همه نمی‌توانند خریدار محصول جدید میل اسپک اتوموتیو باشند. این شرکت مستقر در میشیگان در حال راه‌اندازی خط مونتاژ جدید برای M1 است که قیمت آن برای مدل پایه از ۲۹۹َ۵۰۰ دلار شروع می‌شود. این مبلغ، رقم سنگینی به شمار می‌رود؛ اما کاملاً قابل مقایسه با آفرودهای سفارشی مانند هنسی و ECD است. مسئولان میل اسپک می‌گویندامکان ثبت سفارش هامر M1 جدید از هم‌اکنون وجود دارد.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , هامر M1 , R






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد