پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 

پورشه 914 کلاسیک به پیشرانه کیمن مجهز خواهد شد

 
Fifteen Eleven طرح‌های نسخه‌ی مدرن خودروی کلاسیک پورشه ۹۱۴ را منتشر کرده است که از پیشرانه ۶ سیلندر پورشه کیمن بهره می‌برد و اولین مدل آن تا سال ۲۰۲۱ تکمیل خواهد شد.
 
پورشه ۹۱۴ واقعاً برای مدت‌زمان زیادی مورد استقبال علاقه‌مندان این برند قرار نگرفت؛ شاید به این دلیل که شبیه سایر مدل‌های این شرکت یا دارای عملکرد متوسط ​​نسبت به نمونه‌های مجهز به پیشرانه چهار سیلندر تخت نبود. به گزارش موتوروان، پروژه جدید خودروساز و تیونر انگلیسی فیفتین اِلِوِن دیزاین (Fifteen Eleven Design)، با نصب پیشرانه‌ی پورشه کیمن تصوری بسیار هیجان‌انگیزتر از این رودستر کلاسیک ارائه می‌‌دهد.
 
در پشت سر راننده، پیشرانه‌ی ۳٫۴ لیتری تخت ۶ سیلندر متعلق به نسل اول پورشه کیمن S و جعبه‌دنده ۶ سرعته این مدل وجود دارد. گازهای خروجی پیشرانه از طریق اگزوز سفارشی ساخته‌شده از فولاد ضد زنگ خارج می‌شوند. Fifteen Eleven از معماری سیستم تعلیق پورشه کیمن استفاده می‌کند؛ اما آن را با میراگرهای کویل‌اور قابل تنظیم ارتقا می‌دهد. کالیپرهای ترمز چهار پیستونی ساخت پورشه با دیسک‌های متقاطع و سوراخ‌دار، در هنگام نیاز سرعت این خودرو را کاهش می‌دهند یا آن را متوقف می‌کنند.
 
از زمان فروش پورشه ۹۱۴ تاکنون، فناوری خودرو به‌طور چشمگیری پیشرفت کرده است. شرکت Fifteen Eleven چراغ‌های جلوی مخفی (pop-up headlight) مربوط به مدل اصلی را حذف کرده است و لامپ‌های LED پروژکتور را در محل قبلی چراغ‌های راهنما نصب می‌کند. در پیشرانه‌ی ۹۱۴ از سیستم خنک‌کاری هواخنک استفاده می‌شد؛ اما ازآنجاکه پیشرانه‌ی پورشه کیمن مایع خنک است، این شرکت باید سپر جلو و کاپوت را به شکلی تنظیم کند تا فضای رادیاتور و خنک‌کننده‌ی روغن را فراهم کند.
 
سقف جمع‌شونده خودرو اصلی هنوز وجود دارد؛ اما Fifteen Eleven از پنل‌های شفاف‌تری برای بهبود روشنایی کابین استفاده می‌کند. گل‌گیرهای فیبر کربنی این خودرو کمی پهن‌تر هستند و از درها عبور می‌کنند.
 
بخش عقب پورشه ۹۱۴ ‌اکنون بازطراحی شده است و از اسپویلر عقب یک‌تکه با بدنه به نام دم اردک (Ducktail) بهره می‌برد که به‌طور فعال براساس سرعت خودرو تنظیم می‌شود. اگزوز ‌اکنون به ‌جای سمت راننده در مدل اصلی، از وسط عرض خودرو در عقب خارج می‌شود. شرکت Fifteen Eleven از رینگ‌هایی به سبک Fuchs با قطر ۱۸ اینچی استفاده می‌کند که روی آن‌ها را لاستیک‌های میشلن پایلوت اسپرت ۴ می‌پوشانند.
 
در داخل کابین، این شرکت صندلی‌های اسپرت Recaro را با روکش چرمی سفارشی به امکانات خودرو پورشه ۹۱۴ اضافه می‌کند. تغییر در محل قرارگیری دیواره بزرگ بین صندوق عقب و کابین پورشه و طراحی بهتر مخزن سوخت، باعث ایجاد فضای پای بیشتری در داخل کابین می‌شود.
 
 
شرکت Fifteen Eleven مایل است چند دستگاه از پورشه ۹۱۴ مدرن را بسازد و فرمان آن‌ها را در سمت چپ یا راست قرار بدهد. قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست؛ اما Fifteen Eleven در نظر دارد اولین مدل را در سال ۲۰۲۱ تکمیل کند.

منبع

zoomit

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پورشه 914 کلاسیک






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد