تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

 

تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

 

رپورتاژ - همانطور که می‌دانید خودروهای بی ام و در انواع و طرح­های مختلف تولید و روانه­ بازار شده­اند و شما می­توانید همین تنوع طراحی را در رابطه با ریموت و سوئیچ ­های این خودروها شاهد باشید. ریموت ­ها و سوئیچ ­های بی ام و سری E که از سال 2005 و به مدت یک سال مورد طراحی تولید قرار گرفتند.

این سوئیچ ­ها دارای طراحی ساده و مثل همیشه همراه با نشان کمپانی بی ام و و همچنین با به کار گیری از دو کلید برروی آن و در آخر تیغه­ فلزی که از قاب یا بدنه بیرون زده بود مشاهده شده است. این طراحی ریموت­ها چه از نظر ظاهری و چه کارایی و امنیتی در خودروهای سری F بی ام و تغییر و ارتقا یافت.

حال در این سری از خودروها شما شاهد ریموت ­هایی سه یا چهار کلیدی هستید که بخش تیغه­ اضطراری آنها به نحوی با طراحی دقیق درون قاب قرار گرفته و فقط در مواقع نیاز شما آنرا خارج کرده و مورد استفاده قرار می­دهید.

با توجه به این موضوعات بدیهی است که قاب ریموت و طراحی آن از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. زیرا با کنار زدن مواردی که اشاره شد همه اقلام هوشمند از قبیل برد و کیت ­ها و باتری مورد نیاز را در خود جای داده و به جز بحث طراحی ظاهری و اهمیت زیبایی آن قاب ریموت باید از نظر حفاظتی نکات لازم را برخوردار باشد تا به اقلام داخلی و با اهمیت آن در هنگام مواجه شدن با اتفاقات روزمره آسیب نبیند و دچار مشکل نشود.

پس اگر شما از خودروی بی ام و استفاده می­کنید و یا قصد خرید یکی از این شاهکارهای صنعت خودرو سازی را دارید مطالبی را در مورد ریموت و یا سوئیچ این خودروها برای شما عنوان می­کنیم که به نسبت دیگر مسائل مورد توجه از اهمیت خاص خود برخوردار است.

ساخت سوئیچ بی ام و و یا تعویض قاب ریموت شاید به در نگاه اول امری ساده به نظر آید اما اگر شما از جزئیات ریموت که در دست دارید آگاه باشید دیگر این فکر را نخواهید کرد و زمانی که نیاز به انجام این کار داشته باشید به یکی از مراکز معتبر برای انجام تعویض ریموت خود مراجعه خواهید کرد که حقیقتا کار درستی را انجام داده ­اید و از انجام این عمل پشیمان نخواهید شد.

 

تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

مراکز مناسب جهت تعویض قاب و خدمات مرتبط با ریموت بی ام و

زمانی که شما نیاز به فعالیت ­هایی از قبیل تعویض قاب ریموت یا حذف و ذخیره ریموت خودروی بی ام و خود پیدا می­کنید، مراکز متعددی هستند که برای ارائه­ خدمات با آنها آشنا و روبه­رو می­شوید. اما چه مراکزی را باید برای سپردن این خدمات انتخاب کنیم تا فعالیت مورد نظر ما را به طور کامل و بدون نقص انجام دهد.

بحث تعویض قاب ریموت و دیگر فعالیت­ها به نوبه خود یک فعالیت تخصصی و حساس محسوب می­شود پس اولین گزینه ­ای که شما باید به آن توجه کنید این مورد است که مرکزی که به شما خدمات ارائه می­دهد دارای به روز ترین دستگاه­ها و تجهیزات مورد نظر و مورد نیاز برای انجام این فعالیت باشد.

همچنین استفاده از افرادی متخصص و با تجربه جهت انجام این امور توسط این مراکز امری ضروری است. افرادی که انجام این اعمال را به عهده می­گیرند باید آشنایی کامل با تمامی قطعات و انواع ریموت ­ها و سوئیچ ­ها داشته باشند تا در حذف و ذخیره­ کد ها یا کددهی مجدد و همچنین تعویض قاب ریموت با مشکلی مواجه نشده و کار خود را به صورت کامل و در حد توقع مصرف کننده انجام دهند.

این مراکز معمولا پکیج کاملی از خدمات مربوط به ریموت و سوئیچ را ارائه می­دهند که جدا از بحث تعویض قاب ریموت شامل کددهی، خام کردن ریموت و تراش تیغه­ فلزی اضطراری سوئیچ است. که هر کدام از این فعالیت­ها نیازمند تجهیزات و دستگاه­های اتومات و نیمه اتومات اورجینال و مخصوص به خود است. با توجه به این موضوع، مراکز باید در زمینه­ تجهیزات کاملا بدون هیچ کمبودی باشند تا بتوانند مراجعه کنندگان را با ارائه ­خدماتی کامل و بدون نقص راضی نگه داشته و اعتبار خود را حفظ کنند.

پس از اعتبار و نحوه­ ارائه­ خدمات مرکز مربوط اطمینان حاصل کنید تا بتوانید درخواست و نیاز خود را با خیال راحت به آن مرکز بسپارید. در صورتی که موسسه مورد نظر در این زمینه­ها کامل نباشد ممکن است مشکلات و ضررهایی را متحمل شوید که در این حالت زمان و مبلغ بیشتری را برای هزینه کردن از دست بدهید. حال به بررسی مشکلات ممکن در این رابطه می­پردازیم.

تعویض و باز کردن قاب ریموت کیا

همانطور که اشاره کردیم عمل باز کردن قاب ریموت یک فعالیت تخصصی و نیازمند تجربه و تخصص مورد نیاز است. برای انجام این عمل ابتدا باید برچسبی که دور تا دور قاب ریموت قرار گرفته و به نوعی ریموت را پلمپ کرده باز شود که در صورت بی دقتی در این زمینه احتمال آسیب دیدن برد داخلی ریموت و یا کیت ­های حساس آن وجود دارد که در حالتی که این اتفاق رخ دهد و قطعات آسیب ببینند باید جهت تعمیرات برد اقدام شود که یک پروسه­ پر هزینه و زمان بر است. در حالی که شما می توانید برای ساخت سوئیچ کیا  مراکز معتبر مراجعه کرده و هزینه و زمان خود را هدر ندهید.

 

تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

مرحله­ بعدی جای گذاری صحیح قطعات در قاب جدید و عایق بندی مناسب قاب در برابر تاثیرات عوامل خارجی است. در این مرحله باید از دقت و ظرافت کافی و همچنین چسب ­های مناسب و مخصوص استفاده کرد تا هیچ گوشه­ای از قاب ریموت باز نماند و شیار نداشته باشد. با توجه به این مسائل، زمانی که ریموت را از مرکز مورد نظر تحویل می­گیرید به خوبی دور تا دور آن را چک کنید تا شیار یا مشکلی نداشته باشد.

یکی دیگر از مسائلی که در این رابطه باید مورد توجه قرار دهید قاب ریموت است که آن مرکز مورد استفاده قرار می­دهد یا اگر خود شما قاب ریموت را تهیه می­کنید به نرم و مرغوب بودن جنس بدنه و تیغه­ فلزی آن دقت کنید. استفاده از موارد ارزان قیمت و بی کیفیت ممکن است در دراز مدت مشکلاتی برای شما به وجود آورد و یا اینکه به زودی مستهلک شده و کار آمد اولیه­ خود را از دست بدهد. همچنین قاب ­هایی با جنس نا مرغوب و بی کیفیت به زودی از عوامل محیطی تاثیر گرفته و حتی مشکلاتی ظاهری پیدا خواهند کرد.

همچنین به این مسئله هم توجه داشته باشید که قاب جدیدی که از آن استفاده می­کنید با ریموت و سوئیچ شما سازگاری داشته باشد تا به درستی به دستورات پاسخ داده و بدون مشکل برای شما فعالیت کند. جایگذاری برند کیا بر روی سوئیچ یا قاب ریموت جدید هم یکی دیگر از درخواست­های هر مراجعه­ کنندگان­ است که در صورت تمایل به این بحث هم توجه داشته باشید.

تیغه­ اضطراری و تراش فلز

مراکز ارائه دهنده­ خدمات مربوط به ریموت و سوئیچ کیا در کنار دیگر فعالیت ­های خود بحث تراش تیغه­ اضطراری ریموت ­ها را هم در بر می­گیرند. این تیغه در شرایطی که ریموت با مشکل مواجه شده باشد و دیگر کاری برای شما انجام ندهد نجات دهنده ­شما برای باز کردن درب یا روشن کردن خودرو کیا شما است.

از این رو تراش درست و با دقت این قطعه از ریموت بسیار با اهمیت است که این عمل فقط با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب قابلیت انجام شدن دارد. شما زمانی که قصد تعویض قاب و روکش ریموت و سوئیچ خود را دارید و در صورتی که این تعویض قاب شامل تعویض بخش تیغه­ اضطراری هم می­شود باید به این مورد توجه داشته باشید که مرکز مورد نظر این فعالیت را با دستگاه­های تمام اتوماتیک و با دقت و کیفیت کامل انجام دهد تا با در دست داشتن تیغه ه­ای سالم و کارآمد ، زمانی که با ­مشکلاتی مثل اتمام باتری ریموت خود مواجه شدید به راحتی قادر به باز کردن درب خودرو باشید و با دردسر مواجه نشوید.

تراش نادرست تیغه­ اضطراری ممکن است آسیب­های جدی را به بخش استارت و ساچمه ­های موجود داخل این قطعه وارد کرده و در صورت بروز این اتفاق شما دیگر قادر نباشید آنرا تعمیر کنید وهزینه زیادی­ برای خرید و تعویض قطعه روی دست شما بگذارد. با توجه به اهمیت این قضیه از اینکه مرکز مورد نظر ضمانت کار کرد درست و صحیح تیغه را به به شما بدهد اطمینان حاصل کنید و در صورت امکان قبل از تحویل ریموت تیغه­ تراشیده شده را چند بار روی خودرو تست کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید.

از آنجا که افرادی که دارای ریموت ­های هوشمند هستند و تمام فعالیت­های مورد نظر را با ارسال فرکانس انجام داده ­اند، آنچنان حس نیاز به بخش تیغه­­ اضطراری نمی­کنند و آنرا قطعه­ بدون مصرف مفید و با ارزش می­دانند ممکن است زیاد به این بحث اهمیت نداده و مراکزی این تیغه ­ها را بدون برش و خام به آنها تحویل دهند وشما هم آنرا تحویل گرفته و بعدها با برخوردن به مشکلاتی به اشتباه خود پی ببرید. اما جدا از این موارد برش تیغه اضطراری یکی از وظایف اصلی و حتمی است که آن مرکزی که مسئولیت کار برروی ریموت خودروی شما پذیرفته باید آنرا به درستی و بدون نقص انجام دهد.

نکاتی در مورد ریموت و سوئیچ هیوندا

اصولا از هر ریموت و سوئیچ برای مدل خاصی از خودرو استفاده می شود. بنابراین ساخت سوئیچ هیوندا و کددهی و تعریف ریموت یکی از مهم ترین فعالیت ها در مراکز تخصصی می باشد.

موردی که در انجام این فعالیت باید مورد توجه قرار دهید این است که هر ریموتی که قصد استفاده از آنرا دارید فرکانسی هماهنگ و مناسب با خودروی شما داشته باشد در غیر این صورت سیستم خودروی هیوندا شما پاسخ گوی فرکانس­های ارسالی نخواهد بود.

نکته­ بعدی و بسیار مهم در مورد ریموت­ هیوندا این است که حتما سوئیچ زاپاس یا یدک داشته باشید. نداشتن ریموت یدک می­تواند مشکلات بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در بعضی از مدل­های هیوندا ­­برای انجام حذف و ذخیره­ ریموت جدید و کد دهی آنها حتما باید یک سوئیچ از ماشین خود داشته باشید در غیر این صورت عمل کددهی برای ریموت جدید ملزم به باز کردن کامپیوتر خودرو است.

از سوی دیگر شما در صورتی که یک ریموت داشته باشید و در مسافرت ­هایی که از شهر خارج شده ­اید آنرا گم کنید مشکلات بسیاری را به دنبال دارید. زیرا مراکز متخصص معمولا در شهرستان­ها به راحتی یافت نمی­شوند و همانطور که گفتیم حال که شما دیگر ریموت و سوئیچ در دست ندارید، باید کامپیوتر خودروی شما باز شده و سپس عمل کددهی انجام شود.

تعویض قاب ریموت و سوئیچ بی ام و

در چنین مواقعی اگر سوئیچ و ریموت یدک نداشته باشید تنها کاری که می­توانید انجام دهید این است که یکی از مراکز معتبر در تهران یا دیگر شهرهای بزرگ را پیدا کنید که از شرایط کددهی به صورت غیر حضوری بهره ­مند باشد. سپس با آن مرکز تماس گرفته و پس از انجام مشاوره قطعه­ مورد نظر را برای آنها ارسال کرده تا جهت کددهی و ذخیره­ ریموت جدید هیوندا اقدام کنند.

همچنین برخی از مراکز از ارائه­ خدمات حضوری برخوردار هستند، میتوانید با این مراکز هماهنگ کنید سپس این مراکز افراد متخصص خود را برای رفع مشکل شما و کددهی ریموت یا سوئیچ جدید به محل شما ارسال کرده و خودروی شما را مورد بررسی قرار می­دهند.

با توجه به نکاتی که قید شد بهتر است حتما ریموت و سوئیچ یدک داشته باشید و اگر ریموت زاپاس ندارید هرچه زودتر جهت کددهی یک یا چند ریموت یدک اقدام کنید تا از وقوع این قبیل مشکلات و پرداخت هزینه ­های هنگفت جلوگیری کنید.

سیستم کددهی سوئیچ و ریموت در خودروهای هیوندا به گونه ­ای است که بر خلاف دیگر خودروها توانایی این موضوع را دارد که تا چند کد در سیستم آن ذخیره شود و به چند ریموت به صورت همزمان پاسخ گو باشد. پس حتما ریموت یدک در دست یا در منزل داشته باشید که در زمانهای بروز مشکل حداقل کاری که میتوان انجام داد ارسال سوئیچ یا فراهم آوردن آن در محلی که به مشکل برخورده ­اید و ریموت خود را گم کرده ­اید باشد.

 

 

 

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , سوئیچ بی ام و






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد