استارتاپ ریوین کیفیت کابین محصولات خود را با تولیدات بنتلی و لامبورگینی هم‌تراز می‌داند

 

استارتاپ ریوین کیفیت کابین محصولات خود را با تولیدات بنتلی و لامبورگینی هم‌تراز می‌داند

 
ریوین یکی از استارتاپ‌هایی است که عزمی جدی برای ورود به بازار خودروهای الکتریکی دارد. این استارتاپ آمریکایی خود را برای تولید یک پیکاپ و یک شاسی‌بلند برقی قدرتمند آماده می‌کند. با توجه به مشخصات بسیار خوب دو مدل مذکور و ارائه ایده‌های نوین، ریوین توانسته حجم مناسبی از سرمایه را از شرکت‌های مطرحی چون آمازون و فورد جذب کند.
 
شیوع ویروس کرونا استارتاپ ریوین را نیز از برنامه‌های خود عقب انداخته، طوری که به گفته مدیران کمپانی، عرضه نخستین محصولات تا 6 ماه به تعویق خواهد افتاد. اگر چه این مساله اصلا خوشایند نیست، اما ریوین در نظر دارد از فرصت پیش‌آمده برای پرداختن به جزئیات و ارتقای کیفیت کابین دو مدل R1T و R1S استفاده کند.
 
 
در طول همایشی که هفته پیش برگزار شد، آقای ریچارد وان (Richard Vaughan) مدیر کیفی ریوین با طرح ادعایی جالب اعلام کرد این شرکت تولیدات برندهایی چون آئودی، لینکلن، بنتلی و لامبورگینی را الگو قرار داده و کیفیت کابین محصولات خود را با آنها مقایسه می‌کند.
 
 
آقای وان در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرده ریوین توجه ویژه‌ای به کیفیت داشته و  می‌خواهد خودروهایش «واقعا در کلاس جهانی» قرار داشته باشند. برای دستیابی به این هدف، ریوین پا را فراتر از مواد و طراحی‌های سنتی خواهد گذاشت تا سرنشینان هنگام استفاده از رابط کاربری و قطعات متحرک، حس و صدایی متفاوت تجربه کنند.
 
 
پیش از این ریوین تایید کرده بود که در محصولات خود از چوب بدست آمده از منابع پایدار، رنگ‌ها و بافت‌های الهام گرفته شده از طبیعت بهره خواهد گرفت. این استارتاپ قول داده از مواد باکیفیت اما مقاوم در مدل‌های تولیدی خود استفاده خواهد کرد.
 
 
علاوه‌بر مواد باکیفیت، ساخته‌های ریوین از جدیدترین تکنولوژی‌ها هم سود خواهند برد. کابین پیکاپ R1T و شاسی‌بلند R1S میزبان نمایشگر 12.3 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر عظیم 15.6 اینچی در قسمت میانی داشبورد و یک نمایشگر 6.8 اینچی برای نمایش پشت خودرو خواهد بود.
 
 
گفتنی است نیروبخش R1T و R1S پیشرانه‌ای مشتمل بر چهار موتور برقی است که بسته به تریم توانایی تولید قدرتی بین 402 الی 754 اسب بخار را دارند. گشتاور پیشرانه هم در تریم‌های مختلف بین 560 و 1120 نیوتن متر متغیر خواهد بود. وظیفه تامین انرژی پیشرانه را پک باتری 105، 135 یا 180 کیلووات ساعتی بر عهده خواهد داشت. قیمت R1T و R1S از حدود 70 هزار دلار آغاز می‌شود و تا زمان عرضه آنها به بازار حداقل یک سال دیگر باید منتظر بمانیم.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , استارتاپ ریوین






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد