معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

 

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

 

سه و نیم سال از زمان معرفی پنجمین نسل لکسس LS می‌گذرد و برای حفظ حالت رقابتی در برابر رقبای آلمانی به ویژه نسل جدید مرسدس بنز S کلاس، ژاپنی‌ها این سدان لوکس را به‌روز کرده‌اند. البته از نظر ظاهری کار سختی برای تشخیص تفاوت‌ها خواهید داشت زیرا این سدان پرچم‌دار تغییرات زیادی را در بدنه تجربه نکرده است. لکسس یک رنگ بدنه جدید با نام Gin-ei Luster را معرفی کرده که طرحی خاص از رنگ نقره‌ای می‌باشد.

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

چراغ‌های جلو نیز کمی تفاوت کرده‌اند و دارای سیستم نوربالای تطبیقی هستند که اولین بار در RX 2019 دیده شده بودند. لکسس همچنین سپر جلو را به خطوط عمودی در گوشه‌ها مجهز کرده و جلوپنجره دوکی‌شکل نیز دارای ماژول حسگر رادار بزرگی است.

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

لکسس فعلاً تصاویری از LS 500 در تریم های F اسپورت و نسخه LS 500h را منتشر کرده است. این دو خودرو از گرافیک به‌روز چراغ‌های عقب و تریم پیانو بلک بجای تریم کرومی قبلی استفاده کرده‌اند. همچنین رینگ‌های جدیدی نیز وجود دارند که برای نسخه F اسپورت از نوع ۲۰ اینچی می‌باشند.

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

اگرچه کابین تغییرات وسیعی نداشته اما LS 2021 به صفحه‌نمایش باکیفیت با آینه دید عقب دیجیتالی و طرح مشکی کنترل‌های روی فرمان و کنسول مرکزی مجهز شده است. کنسول مرکزی هم‌اکنون پذیرای سوئیچی شده که یک میانبر برای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی می‌باشد. با این کار می‌توان دسترسی سریعی به صندلی‌ها و فرمان گرم شونده داشت. خود سیستم اطلاعات سرگرمی نیز دارای صفحه‌نمایش جدید به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو می‌باشد.

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

این تغییرات شاید حداقلی به نظر برسند اما تمرکز اصلی لکسس روی بهبود راحتی این خودرو بوده است. سیستم تعلیق تطبیقی LS هم‌اکنون سواری بسیار نرمی را ارائه می‌کند که دلیل آن استفاده از میله‌های پایدارکننده و دسته‌موتورهای بهتر می‌باشد. حتی پوشش صندلی‌ها نیز به گونه‌ای است که راحتی سرنشینان را افزایش می‌دهد. این صندلی‌ها نرم‌تر از قبل بوده و لرزش‌ها را بهتر جذب می‌کنند.

معرفی لکسس LS 2021 فیس‌لیفت، راحت‌تر و پیشرفته‌تر

لکسس می‌گوید مدل درون‌سوز LS 500 گشتاور بیشتری در دورهای پایین داشته و گیربکس نیز تعویض‌های تیزتری ارائه می‌کند. سیستم هیبریدی بکار رفته در مدل LS 500h نیز باعث شتاب گیری بهتر می‌شود. در هر دو نسخه سیستم‌های کنترل صدای فعال و مدیریت صدای پیشرانه بکار رفته که باعث می‌شود کابین ساکت‌تر باشد.

این خودروساز ژاپنی سیستم‌های کمک‌راننده وسیعی را در LS 2021 نصب‌ کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به دستیار پارک با کنترل خودکار فرمان، پدال گاز، ترمز و گیربکس اشاره کرد. این سیستم از دوربین‌ها و حسگرهای اولتراسونیک استفاده می‌کند تا خودرو بین خطوط حرکت کرده و فاصله مناسب از خودروی جلویی را حفظ کند.

لکسس می‌گوید این خودرو از به‌روزرسانی نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند و بنابراین سیستم یاد شده در طی زمان بهبود خواهد یافت.

 
 
 

منبع (source)

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , لکسس LS 2021






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد