پیشرانه V8 جدید شورولت با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار معرفی شد

 

پیشرانه V8 جدید شورولت با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار معرفی شد

 
جنرال موتورز و شورولت از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر جدیدی با نام LS427/570 رونمایی کردند که براساس پیشرانه شورولت کوروت و کامارو ساخته شده و ۵۷۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.
 
برخی افراد ممکن است از پیشرانه‌های توربوشارژ کوچک که فاقد شخصیت هستند، خسته شده باشند. جنرال موتورز و شورولت به فکر چنین افرادی نیز هستند و خودروساز آمریکایی هم‌اکنون در حال فروختن پیشرانه ۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر جدیدی با قدرت ۵۷۰ اسب‌بخار است که می‌تواند روی خودرو اسپرت علاقه‌مندان برای تفریح در پیست نصب شود. این پیشرانه V8 با نام LS427/570 براساس پیشرانه LS7 V8 موجود در شورولت کوروت C6 Z06 و شورولت کامارو Z/28 ساخته شده است و به لطف تغییرات و ترفندهای هوشمندانه، بهتر از سایر پیشرانه‌ها عمل می‌کند.
 
پیشرانه‌های آماده مونتاژ، محصولاتی رویایی هستند و نقطه شروع بسیاری از پروژه‌های بزرگ به شمار می‌روند. ساخت خودروی پروژه‌ای، کاری هیجان‌انگیز و نیازمند داشتن پیشرانه‌ای قابل اعتماد و قدرتمند به‌عنوان یکی از قسمت‌های مهم آن است. پیشرانه قدرتمند خورجینی هشت سیلندر LS427/570 شخصیت و قدرتی منحصربه‌فرد دارد که می‌تواند سرعت فوق‌العاده‌ای برای خودروهای پروژه‌ای در پیست فراهم کند.
 
برای بهبود بیشتر نسبت به پیشرانه LS7، جنرال موتورز برخی تغییرات را انجام داده است كه از جمله می‌توان به میل‌بادامک جدید، فنرهای سوپاپ، میل‌لنگ آهنگری‌شده، شاتون‌های تیتانیومی و منیفولد ورودی با پروفیل روبه‌پایین اشاره کرد. این تغییرات طراحی باعث افزایش قدرت از ۵۰۵ اسب‌بخار در C6 Z06 به ۵۷۰ اسب‌بخار در پیشرانه فعلی می‌شود. بازطراحی جامع پیشرانه LS427/570 بدین معنی است که اکنون بهتر از گذشته می‌تواند از حجم ۷ لیتری خود برای تزریق قدرت به خودروی پروژه‌ای خریداران استفاده کند.
 
LS427/570 قدرتمندترین پیشرانه تنفس طبیعی در میان سبد پیشرانه‌های جنرال موتورز است، اما باتوجه‌به قدرت چشمگیر آن برای استفاده خیابانی قانونی نیست و تنها می‌توان از آن در خودروهای مخصوص پیست استفاده کرد. جنرال موتورز اظهار داشت که این پیشرانه مخصوص خودروهای مسابقه‌ای است و قصد دارد این پیشرانه را به‌جای مدل‌های خیابانی، تنها برای خودروهای اسپرت مسابقه‌ای ارائه دهد.
 
LS427/570 محصولی قدرتمند برای لذت بردن از پیشرانه‌های V8 تنفس طبیعی است و باتوجه‌به جایگزینی آهسته پیشرانه‌های V8 در خودروهای تولیدی، این پیشرانه گزینه‌ی بسیار خوبی برای لذت بردن از پیست و مسابقه به شمار می‌رود.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پیشرانه V8






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد