پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
اطلاعات خودرو
X33 Cross cvt 25 نظر
پارسا. 24 نظر
آخرین نظرات اخبار و مقالات
علیرضا x5 شهریور : سلام خودرو تهران نمیره،مستقیم از کارخانه بارگیری میشه
علیرضا x5 شهریور : سلام مبارک باشه انشاالله بخوشی،چه تاریخی پلاک شده بودید
شاهین جی : سلام بعد از زمان تکمیل وجه باید سخا بدی تحویل بخاطر سخا اینجوری زده
محمد علی ایکس ۵ : سلام دوستان امروز از من هم شاسی. شد دوازده آبان بودم
محمد j4 : امروز شاسی شد تاریخ ثبت نام 21تیر 1403 سفید روغنی 60روزه اقساط
جک j4 تبریز : تقریبا 4الی 5 روز
ابراهیم J4 : سلام مبارک باشه ، کی پلاک شدین و کدوم شهر هستی دوست عزیز ؟
ج ج : من امروز رنگ زدم سایپا اپراتور گفت الان دارن بهمن و اسفند رو میدن گفت خرداد تحویل میگیرین دیگه الله اعلم
شاهین : تایید احراز سکونت همون سخا است . با واریزی مرحله دوم برگه رو تحویل بدید. البته زودتر می تونی احراز سکونت انجام بدید تا یکسال اعتبار دارد.
اطلس G : یه تقویت بهتر برای دزدی و کلاه برداری بیشتر از مردم
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
احمدی : مال ماهم همینطوره نمیدونین کی قرار فاکتور کنن؟
محمد موتور جدید : موتور جدید چند روزه فاکتور نشده ، دوستان خرداد ماه تا چندم فاکتور شده کسی میدونه؟
رانا پلاس 31 فروردین میثم : دیروز با یکی از دوستانم تو ایران خودرو تماس گرفتم امروز بهم خبر داده که با فروش ایران خودرو صحبت کرده بهش گفتن رانا پلاس ارتقا یافته امسال کلا 27 دستگاه تولید شده و مشکل داره و خط تولیدش به مشهد انتقال پیدا کرده واحتمال این که تبدیل بزنن و یا دیر تحویل بدن بهمون زیاد هستش.
9بهمن : برای ماهم همینطور نوشته امروز کارت ماشین وسند اومد
اطلس اسفند : شماره درخواست و شماره پذیرش و کد ملی درست بزنید میاد من هر روز چک میکنم درسته
پلاس. : دوستان سلام.برای شما هم مشکل در ورود به سامانه ایران خودرو هست
207 پانا : سلام با کدوم شماره تماس گرفتین؟
30اسفند پانا : سلام من تحویل 30اسفند پرداخت کل وجه 21دی فاکتور شد
محمد سورن دوگانه تحویل 30بهمن : برادر فاکتو بشه یه مبلغ ناچیزی ازت کسر میکنن بابت تبدیل اینا به همین راحتیا مفت برا هیچ کس کاری نمیکنن
207 پانا رینگ آلومینیوم سفید : سلام ،207 پانا رینگ آلومینیوم و رنگ سفید ،من هم تکمیل وجه 20 دیماه و تحویل 30 اسفند هستم و هیچ خبری از فاکتور نیست ،کسی از دوستان با رینگ آلومینیوم فاکتور نشده