پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 

پرشیا خودرو برترین شرکت در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان در میان واردکنندگان خودرو

 
شرکت پرشیا خودرو در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شد.
 
بر اساس ارزیابی های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می شود، در سال ۹۸  شرکت پرشیا خودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایات وارده در کوتاه ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. لازم به ذکر است این ارزیابی ها به صورت دوره‌های 6 ماهه و در میان تمام شرکت های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط ISQI انجام می شود.
 
علیرضا محبوبی رئیس رسیدگی به شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان شرکت پرشیا خودرو، ضمن تمجید و تشکر از حسن همکاری پرسنل شرکت پرشیا خودرو ، بویژه پرسنل "واحد مدیریت ارتباط با مشتریان” برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت:  " این گزارش از سالیان گذشته ارائه می شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است.
 
 این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت های فعال در صنعت خودرو اعم از تولید کننده، واردکننده، خودروهای سنگین وسبک ارائه می شد. اما در چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته بندی های بیشتری تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود: نتایج در حوزه شرکت های وارد کننده خودرو در 3 بخش بررسی می شود. در قسمت اول تعداد پرونده های مختومه شده ، قسمت دوم درصد رضایتمندی و قسمت سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایات مورد بررسی قرار می گیرد. در دوره های اول این رتبه بندی، در ابتدای امر بر اساس درصد رضایتمندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد مختومه شدن پرونده های شکایت انجام می پذیرفت، اما امسال بعد از بررسی های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در ارزیابی جدید در ابتدا درصد رضایتمندی مشتریان شاکی به عنوان معیار اول و مدت زمان رسیدگی پرونده ها به عنوان معیار دوم  و در نهایت و معیار سوم تعداد پرونده های مختومه ملاک رتبه بندی قرار دارد.
 
وی در مورد عملکرد پرشیا خودرو در این ارزیابی نیز گفت: در این دوره شرکت پرشیا خودرو از نظر رسیدگی به شکایات، موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی در کمترین زمان ممکن شده است و این جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیا خودرو در کسب رضایتمندی شکایات مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف کنندگان و همینطور معیار ها و موازین وضع شده در آیین نامه های اجرائی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.
 
محبوبی تصریح کرد : این گزارش به صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم از سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها ، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه های دخیل در صنعت خودرو ارائه گردیده و در نهایت گزارشات و برنامه ها خدمت وزیر صمت ارائه می شود. در بحث زمان رسیدگی به شکایات، عوامل مختلفی دخیل هستند اعم از همراهی و همکاری مشتریان محترم، روند کاری در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت ها و سازمان های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایات در پرشیا خودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محترم محاسبه می گردد و کمتر بودن این زمان منجر به نتایج بهتر و رضایتمندی بالاتر مشتری می گردد و شرکت پرشیا خودرو در این امر موفق بوده است.
 
وی اظهار کرد: سرعت و عملکرد شرکت پرشیا خودرو در میان تمامی شرکت های واردکننده خودرو شایان توجه بوده و بر همین اساس و با معیارهای ذکر شده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شرکت موفق به کسب رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان در 6 ماهه دوم سال98 شده است.
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , پرشیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
تارا : دستی بودین یا اتومات؟
مرتضی : تحویل ۱۸ اسفند برای من هم دوباره تبدیل اومده .من هم تبدیل نمی زنم.ممنون از همه دوستان
علی : سلام دوستان. من تارا خاکستری متالیک ثبت نام کردم فروش فوری تحویل ۳ شهریور بودم. ۲۴ شهریور بهم تحویل دادن. بسیار بسیار ماشین نرم و بی صدا هست برخلاف اون چیزی که میگفتن. تا سوارش نشید متوجه نمیشید. پارس و سمند داشتم یه سروگردن از اونا بالاتره
تارا وی۴ تحویل ۲ابان : سلام.تاریخ تحویل شما چه تاریخه؟
Saeed : نه من ۶ اردیبهشتم فاکتور نشدم هنوز
مرتضی کشاورز : سلام دوستان لطفانظرات اشتباه ندیدخودروی من تاراهست اتفاقا نگ سفیدم هست همین جورتوی آماده برای صدورفاکتور مونده وهیچ اتفاقیم نیفتاده سپاس
شاهین شهریور : سلام منم امروز زنگ زدم گفتن که شاهین جی خیلی کم تولید میشه من گفتم سخته بی وسیله بودن چند وقت دیگه بچه مدرسه ای داریم گفت که میتونی بری نمایندگی اونا برات ی نامه تنظیم میکنن که خودت میخای جی ال بگیری این نامه رو برامون میفرستن ماهم دعوت نامه براتون زودتر میفرستیم و منم رفتم انجام دادم ایشالله که خیره
M : ممنون از راهنمایتون احمد آقا
مریم : صد بار زنگ زدیم صد بار پیامک ها رو دیدیم تحویلم شهریور هست بی خیال نیستیم موندیم دیگه چه گلی به سر بزنیم
مهدی شاهین پلاس : اره سمت قم که تریلی های سایپا فقط کوییک و ساینا حمل.میکنه
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا دوگانه : سلام دوستان بعداز فاکتور شدن چندروز طول میکشه ماشین تحویل بدن؟
امیر : مال منم مثل شما فقط همین دوتا پیام اومده
الهام : موقع ثبت نام تاریخ تحویل کی بود همون موقع تحویله
علی دوگانه : دیگه پلاک نمیشه یه ساله میگن 35000تا اون هم تموم شد شرکت زامیاد ما راکول زد تا بعد چند ماه بلاتکلیفی اکستن را قبول کنیم مایه التفاوتشم بدیم یا انصراف الان پول مون را بدن از بازار آزاد بخریم بهتره
فرسوده : فاکتور فرسوده کنکل شد؟؟؟
کورش : منم همین مشکلو دارم پیدا کردی. به منم بگو
محمد : ن نیومده خوشبحال تو
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : معلوم نیست چی به چیه بعد یه سری ها انتظار دارن پول اضافه برگردونن اینا زهی خیال باطل
سارا : ده روزه درخواست کارت سوخت دادم هنوز توی مرحله اولش هستش
6دنده پیش فروش31مردادآلمنیوم : دوستان 31مردادی که فاکتور شدن لطف کنید مبلغ قابل پرداخت رو که تو فاکتور زده براتون رو اعلام کنید هم فولادی هم آلمینیومی ؟واسه من 6ملیون اضافه شد امروز