پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

 

پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید

 
با تولید نسل‌های گوناگون از سدان های E و S کلاس، مرسدس با واژه‌ی لیموزین‌های اجرایی عجین شده است؛ اما اگر شما بخواهید چند نفر از مدیران شرکت خود را از فرودگاه به دفتر برده و البته بخواهید این کار را با خودرویی سطح بالا انجام دهید چه انتخابی خواهید داشت؟ پاسخ مرسدس به این درخواست شما V کلاس است که نسخه به‌روز شده آن به تازگی وارد میدان شده است.
 
مرسدس بنز V کلاس
 
تنها رقیب این خودرو فولکس واگن کاراول است اما نشان مرسدس روی کاپوت توجهات زیادی را به خود جلب می‌کند. همچنین این خودرو از تجهیزات استاندارد زیاد، سواری راحت، ایمنی و تکنولوژی‌های قابل‌توجه سود می‌برد.
 
پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید
 
برای چنین MPV سطح بالایی، طیف سورپرایز کننده و گسترده‌ای از پیشرانه‌ها و پیکربندی‌ها وجود دارد. خریداران می‌توانند دو پیشرانه دیزلی 2 لیتری با قدرت‌های 161 و 236 اسب بخاری را انتخاب کنند. همچنین این خودرو با سه طول متفاوت استاندارد، طویل و خیلی طویل در دسترس است. مدل‌های استاندارد دارای هفت صندلی هستند درحالی‌که دو مدل دیگر هشت نفره هستند به گونه‌ای که سه صندلی در ردیف دوم و سوم نصب شده‌اند.
 
 
این صندلی‌های عقب بهترین مکان برای نشستن در V کلاس هستند و وارد شدن به ‌ردیف دوم صندلی‌ها واقعاً آسان است که دلیل آن نیز درب‌های کشویی برقی استاندارد می‌باشد؛ و زمانی که روی صندلی‌ها بنشینید شاهد اشرافیت زیاد مخصوصاً در مدل Exclusive حاضر در تست خواهید بود.
 
پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید
اگرچه این نسخه‌ها بسیار گران هستند اما تنها 6 صندلی دارند و به لطف سانروف پانورامیکی بزرگ فضای روشن و جادار در کابین وجود دارد. در ردیف دوم صندلی‌ها دو صندلی انفرادی با عملکردهای ماساژ، گرم شونده و تهویه دار وجود دارد. در واقع شما سوار یک S کلاس شش‌نفره می‌شوید مخصوصاً اینکه ردیف سوم صندلی‌ها نیز فضای کافی برای دو مدیر قدبلند را ارائه می‌کنند.
 
 
طبیعتاً وقتی تمامی هفت صندلی در جای خود قرار داشته باشند تنها کمی فضا برای قرار دادن کیف‌ها در پشت صندلی‌های ردیف آخر وجود خواهد داشت؛ اما اگر شما آن‌ها را تا کرده یا حتی از کابین بیرون آورید شاهد فضای زیادی خواهید بود. البته این جای تعجب زیادی ندارد زیرا V کلاس بر پایه ون ویتو شکل گرفته و بنابراین فضاهای ذخیره‌ای زیادی در بخش جلوی کابین دیده می‌شود. همچنین اگرچه در تصاویر شاهد خودرویی با سیستم اطلاعات سرگرمی کامند هستیم اما اگر امروز V کلاس را سفارش دهید شاهد تحویل آن با سیستم MBUX خواهید بود.
 
پشت فرمان مرسدس بنز V کلاس 2020 جدید
این مدل فیس لیفت همچنین از پیشرانه 2 لیتری دیزلی 236 اسب بخاری سود می‌برد که حداقل روی کاغذ می‌تواند باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت کمتر از 8 ثانیه‌ای شود.
 
موضوع احساس‌برانگیز اینکه شتاب خودرو کاملاً باورپذیر است اما اگر آن را تحت تأثیر قرار دهید سروصدای زیادی را خواهید شنید. هرچند اگر رفتار مناسبی با پیشرانه داشته باشید شرایط بهتری حکم‌فرما خواهد بود. در سرعت ثابت 110 کیلومتر در ساعت این پیشرانه تقریباً ساکت بوده و دور آن کمتر از 2000 خواهد بود.
 
همین داستان درباره تکان های بدنه هم صادق است. به‌طور اجتناب‌ناپذیری، هنگام عبور از پیچ‌ها تکان های زیادی در این خودرو دیده می‌شود اما فقط وقتی که تغییر جهت‌های سریعی را انجام دهید این مسئله مشکل‌ساز خواهد بود.
 
متأسفانه شاید فرمان V کلاس بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آن باشد. با ورود به اولین پیچ حس کمی را از فرمان خواهید گرفت.
 
گیربکس 9 سرعته اتوماتیک استاندارد هم می‌تواند عجیب ظاهر شود. تعویض دنده‌ها در سرعت‌های پایین باعث ایجاد تکان در خودرو شده و معکوس‌ها نیز هر از گاهی با تأخیر انجام می‌شود.
 
 
در کل اگر شما V کلاس را به عنوان یک راننده می‌رانید باید نقاط قوت آن را در نظر بگیرید. رانندگی بی حاشیه و ریلکس با V کلاس باعث خواهد شد سرنشینان خونسرد باشند.
 
مرسدس V کلاس کاملاً در کلاس خود جا افتاده و ترکیبی منحصربه‌فرد فضای داخلی، اشرافیت و انعطاف‌پذیری در یک پکیج لوکس است. نصب سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX هم یک مورد خوب است. البته باید اذعان کرد توجیه کردن این مدل بسیار گران Exclusive سخت است اما مدل ارزان‌تر منطقی‌تر خواهد بود.
 
مشخصات مرسدس V 300 d AMG Line Long Exclusive
 
قیمت: 89250 پوند
پیشرانه: 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی
قدرت/گشتاور: 236 اسب بخار/500 نیوتون متر
گیربکس: 9 سرعته اتوماتیک، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت: 7.9 ثانیه
حداکثر سرعت: 220 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 5.9 لیتر در هر صد کیلومتر
 
 
 

منبع (source)

pedal

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , مرسدس بنز V






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

باکامییون
0

همن ماشین
16:05  1399/02/15
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد