از ثبت نام خودرو با ربات جلوگیری شده است

 

از ثبت نام خودرو با ربات جلوگیری شده است

 
بنابر اظهارات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، ورود و ثبت‌نام در سایت پیش‌فروش خودرو با استفاده از ربات‌ ممکن نیست و این امکان مسدود شده است.
 
با جست‌وجویی ساده در فضای مجازی، افرادی را پیدا می‌کنید که کار ثبت‌نام خودرو را در ازای دریافت پول انجام می‌دهند. بعضی از آن‌ها مدعی‌اند تایپیست‌های ماهری‌ هستند و با سرعت‌عمل چشمگیر موفق می‌شوند خودرو ثبت‌نام کنند. عده‌ی دیگری هم خود را برنامه‌نویس حرفه‌ای معرفی می‌کنند که با استفاده از نرم‌افزارهای ویژه یا ربات‌های اختصاصی، در پیش‌فروش ایران‌خودرو و سایپا شرکت می‌کنند. درهرصورت، چگونگی دسترسی افراد به سایت و ورود موفقیت‌آمیز به طرح ثبت‌نام خودروسازان در شرایطی سؤال‌برانگیز می‌شود که احتمال ثبت‌نام موفق برای بسیاری افراد عادی نزدیک به صفر است.
 
فرشاد مقیمی در جمع خبرنگاران در شهرک صنعتی بینالود مشهد گفت:
 
از مراکز مختلف نکاتی به گروه صنعتی ایران‌خودرو گزارش دادند مبنی‌بر اینکه ربات‌هایی طراحی شده است که برخی افراد ازطریق آن‌ها می‌توانند در شرایطی نابرابر درمقایسه‌با افراد بی‌بهره از این ربات‌ها در سایت برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. همکاران در گروه صنعتی ایران‌خودرو شبانه‌روزی تلاش می‌کنند از ورود این گونه افراد به سایت ثبت‌نام جلوگیری کنند. این در شرایطی است که سایت بار سنگینی را متحمل می‌شود و خطر این کار زیاد است؛ اما همکاران این ریسک را پذیرفته‌اند و با جدیت با این پدیده مقابله می‌کنند.
 
شاید مردم عادی متوجه مقابله‌ی گروه صنعتی ایران‌خودرو با این ربات‌ها نشوند؛ اما آن افرادی که از این ربات‌ها برای ورود به سایت ثبت‌نام استفاده می‌کنند، حتما متوجه خواهند شد هرچه تلاش کنند، دیگر نمی‌توانند وارد سایت شوند. درحال‌حاضر، گروه ایران‌خودرو نمی‌تواند درگاهی جز سایت اینترنتی برای ثبت‌نام خرید خودرو دراختیار متقاضیان قرار دهد و همه‌ی راه‌ها برای ثبت‌نام در این بخش بسته شده است.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت:
 این گروه همه‌ی تلاش خود را کرده است شرایط برابری برای متقاضیان خرید خودرو در سایت ثبت‌نام به‌وجود آورد؛ اما همچنان تقاضا برای خرید خودرو بیشتر از عرضه و تولید این گروه صنعتی است. وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه‌ی پاسخ به تقاضای زیاد خرید خودرو برنامه‌ای تدوین کرده است که شاید در چند روز آینده نهایی و با اجرای آن، شرایط بهتر و مناسب‌تری برای متقاضیان خودرو فراهم شود. در شرایط کنونی، گروه صنعتی ایران‌خودرو می‌کوشد میزان تولید خود را افزایش دهد و حتی سال آینده میزان تولید خودرو به سه‌هزار دستگاه در روز افزایش می‌یابد.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درادامه‌ی صحبت‌هایش بیان کرد:
 
در‌حال‌حاضر، این مجموعه با برخورداری از بیش از ۱۷۰ سازنده داخلی موفق شده است با بهره‌گیری از توان مهندسان داخلی بیش از ۵۰ قطعه که از خارج کشور وارد می‌شد، داخلی‌سازی کند و به تولید انبوه برساند. بومی‌سازی قطعات دیگری نیز در حال انجام است که برخی از آن‌ها در حال طراحی و برخی دیگر در حال نمونه‌سازی و گذراندن مراحل آزمایشی خود هستند تا بتوانند وارد خط تولید شوند.
 
گروه صنعتی ایران‌خودرو بسته‌های حمایتی مناسبی برای توسعه و رونق ساخت داخل و ایجاد انگیزه برای مهندسان و تولیدکنندگان قطعات خودرو تعریف کرده است؛ به‌طوری‌که هر فرد یا مجموعه‌ای که بتواند قطعه‌ای بسازد، حداقل پنج سال با وی قرارداد منعقد و خرید قطعات آن تضمین می‌شود.
 
با هماهنگی‌ با بانک‌های عامل، سرمایه‌ی موردنیاز برای تولید قطعات جدید به‌دست طراحان و سازندگان داخلی تأمین می‌شود. راه نجات کشور توجه و اهمیت‌دادن به توان و بینش و اراده‌ی داخلی است و باید پیش از توجه به موضوع ساخت قطعات در داخل کشور‌، به داخلی‌سازی ایده‌ها و ابتکارات توجه کنیم و در این مسیر همه‌ی موانع را برداریم.
 
پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی ایران‌خودرو به قطعه‌سازان
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تسهیلات مصوبه شورای پول و اعتبار گفت:
 
تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از تعهدات ۱۲۰ روزه این گروه خودروسازی به قطعه‌سازان پرداخت شده است. رقم بدهی به قطعه‌سازان مدام در حال تغییر است؛ زیرا گروه صنعتی ایران‌خودرو در حال تولید است و هم‌اینک تولید این گروه صنعتی روزانه به بیش از ۱،۱۰۰ دستگاه خودرو رسیده است. این تسهیلات و همه‌ی منابع مالی که گروه صنعتی ایران‌خودرو تأمین می‌کند، بین قطعه‌سازان توزیع می‌شود.
 
درمجموع، این گروه ۸۲۰ هزار میلیارد ریال بدهی سنواتی به قطعه‌سازان دارد که در برنامه‌ی زمان‌بندی مشخص با قطعه‌سازان و با محوریت انجمن‌ها و تشکل‌های بخش خصوصی در یک‌ونیم سال آینده بدهی‌های این گروه صنعتی به قطعه‌سازان به‌حداقل خواهد رسید.
 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو درپایان صحبت‌هایش گفت:
 
خرداد سال آینده، پلتفرم الکتریکال بومی کشور رونمایی می‌شود که ساخت گروه صنعتی ایران‌خودرو است. اراده‌ی گروه صنعتی ایران‌خودرو افزایش سطح فناوری و به‌روزرسانی ساخت خودرو داخلی است. درحال‌حاضر، به‌روزرسانی شرایط خودروهای احتراقی در حوزه‌ی استانداردها و الزامات قانونی و تأمین قطعات برای ساخت خودروهای برقی به‌دست این گروه دنبال می‌شود.
 
پلتفرم شالوده‌ی طراحی خودرو است که طراحان برای پیاده‌سازی ایده‌های خود از آن بهره می‌برند و داشتن پلتفرم اختصاصی نشان می‌دهد هر خودروساز در چه سطحی از توان مهندسی قرار دارد. هر پلتفرم از زیربدنه، شاسی، سیستم تعلیق، محورها، سامانه‌ی فرمان، کف خودرو، پیشرانه، جعبه‌دنده، دیفرانسیل و میل‌گاردان تشکیل شده است. 
 

source

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , ثبت نام خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد