مشتری مداری به سبک کیا؛ مدل های معیوب استینگر دوباره رایگان رنگ آمیزی می شوند

 

مشتری مداری به سبک کیا؛ مدل های معیوب استینگر دوباره رایگان رنگ آمیزی می شوند

 
نمایشگاه خودروی دیترویت 2017 میزبان یک سدان فست بک جذاب از شرکت کره ای کیا بود. این خودرو که اکنون در خیابان ها تردد می کند، استینگر نام دارد و به خاطر اینکه در مرکز طراحی کیا در فرانکفورت طراحی شده، از ظاهری مدرن و اروپایی برخوردار است.
 
استینگر به لحاظ فنی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، چرا که آلبرت بیرمن مدیر سابق بخش M ب ام و، وظیفه تنظیم سیستم تعلیق و نظارت بر هندلینگ را بر عهده داشته است.
 
 
با وجود نقاط قوت زیاد، ظاهرا روند تولید این خودرو چندان با دقت پیش نرفته و ایراداتی در رنگ آمیزی برخی مدل ها مشاهده شده است. طبق گزارش اخیر نشریه استرالیایی CarAdvice مدل هایی از استینگر که با رنگ زرد به مشتریان تحویل داده شده اند، دارای ایراداتی در رنگ بدنه هستند.
 
آنطور که CarAdvice گزارش کرده، شرکت کیا با حدود 50 نفر از مالکین مدل های زرد رنگ استینگر در استرالیا ارتباط برقرار کرده و آنها را در جریان این مساله گذاشته است. ایراد مذکور که ظاهرا به کیفیت بد رنگ بر می گردد، خود را بصورت شکاف و ترک خوردگی نشان می دهد.
 
 
دامین مردیت (Damien Meredith) یکی از مدیران ارشد کیا در استرالیا در این باره گفته:
 
ما با تمام مالکین تماس گرفته ایم. مشکلی در ساختار رنگ زرد استفاده شده وجود دارد که در صورت برخورد اجسامی مثل سنگ با بدنه می تواند منجر به شکستکی یا ترک برداشتن رنگ بدنه شود. به همین خاطر ما سریعا وارد عمل شدیم.
 
به منظور جلب رضایت مالکین، کیا هزینه رنگ آمیزی مجدد این مدل ها را به عنوان بخشی از وارانتی متقبل خواهد شد. علاوه بر این کیا گارانتی مادام العمر را نیز به این افراد ارایه خواهد کرد.
 
به گفته یکی از کارشناسان، رنگ آمیزی مجدد بدنه و گارانتی مادام العمر هزینه ای برابر با 7,415 دلار به ازای هر دستگاه به کره ای ها تحمیل می کند. این موضوع به خوبی حکایت از آن دارد که کره ای تا چه حد نسبت به مقوله بسیار مهم مشتری مداری حساس هستند؛ مقوله ای که البته برای ما ناشناخته و بی معنی است!
 
 
 
 

منبع (source)

digiato

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , کیا خودرو






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

0 نظر

صفحه 1 از 0

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
ایگل : هزینه بیمه بدنه را در فروش اقساطی کی حساب میکنن؟ جدا باید پرداخت کنیم آیا؟
شاهین جی اردیبهشت : سلام دوستان بزگوار ممنون از متن زیبا ودلگرمی شما انشاالله هممون از این گرفتاری خلاص بشیم
جعفر کلهری شاهین پلاس اردیبهشت 15 : سلام مبارک خدا رو شکر راضی هستی از ماشین؟
j7تیر۴۰۴ : اره برا تو رو بشین تا اموراتت بگذره برا تو رو درست گفته
شاهین پلاس 8اردیبهشت : سلام دوستان گل، من 8اردیبهشت تکمیل وجه کرده بودم، 10اذر فاکتور شدم، 12پلاک شد، 22آذر هم از نمایندگی تحویل گرفتم، انشالله همه عزیزان زودتر تحویل بگیرن
ایگل : سلام، ایگل ثبت نام اقساطی آبان ماه کسی هست؟ تو چه مرحله ای هستید؟
مریم : مچکر.از دعای قشنگتون
مصطفی : سلام یه سوال داشتم کسی جی ال سفید به مشکی تبدیل زده من نمیتونم تبدیل بزنم میگه مجوز تغییر رنگ و مدل پیدا نشد.چکار میشه کرد؟؟
مصطفی : سلام آخه من 17اذر تبدیل زدم هنوز فاکتور نشده
مصطفی : سلام مگه شاهین جی راه افتاده تحویلش میگفتن سانروف نداریم که؟
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
ساینا : چرا فاکتور خوابیده دوستان کسی تحویل هفته چهارم مهر فاکتور شده؟
کوییک ار اس : خوبه خودت اینو قبول داری 😀😀
امیر : نه داداش حرفا اینا که حرف نیست
سورن س30روزه : سلام سورن پلاس درخراسان وتبریزوفارس وکرمانشاه وتهران تولیدمیشند
رضا : اما توی بازار قیمت ها پایین تر از کارخونه هم میدن چون پول نقد نیس همه دادن طلا
خوزستان : تکمیل 30 مرداد بودید شما ؟
گیج خودتی : 1996573
رضا : از صبح داشتم میزدم نتونستم ثبتنام کنم در عرض چند دقیقه نوشت اتمام ظرفیت
حسین : دنا اتومات پیش فروش مادران تحویلی 30 بهمن.واریز اولیه 27/7 تکمیل وجه 4/9امروز فاکتور شد .
مجتبی : سلام دقیقا هم دردیم