قطعه سازان همچنان بی نصیب از ارز 4200 تومانی

 

قطعه سازان همچنان بی نصیب از ارز 4200 تومانی

 
 
بلال امانی بیان داشت بازار خرید مواد اولیه و قطعات خودرو را در رکود و التهاب قیمتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل متغیر بودن قیمت ها، معاملات به تعلیق درآمده و به نوعی در رکود است.
 
به گفته او، در شرایط فعلی، به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه معامله ای صورت نمی گیرد و تولیدات نیز به اندازه نیازهای روز است. 
 
این کارشناس افزود: با وضعیت پیش رو، حتی برنامه ریزی کوتاه مدت برای خرید مواد و قطعات نیز امکان پذیر نیست و خریدها به خرید روز و در حد رفع نیاز برای تولید است. 
 
اوادامه داد: با وجود اعلام تخصیص ارز 4200 تومانی به قطعه سازان و فعالان این بخش، هنوز خبری از ارز اعلام شده نیست، چرا که ما به عنوان فعال و تولید کننده قطعه هنوز مواد اولیه ای با این ارز دریافت نکرده ایم و هرچه خریداری شده با ارز آزاد بوده است. 
 
امانی با اشاره به نوسانات قیمت ها در بازار آهن و سایر مواد لازم در صنعت خودروسازی و قطعه سازی اظهار کرد: در حال حاضر برای خرید آهن نیز بازار با کمبود مواجه است. همچنین تاکید دارم که خرید مواد اولیه و قطعات تا بازگشت آرامش به بازار مقطعی و روزانه خواهد بود. 
 
پیش تر برخی اعضای انجمن قطعه سازان از تخصیص ارز 4200 تومانی به 20 درصد از قطعه سازان خبر داده بودند و وزیر صنعت نیز طی روزهای اخیر بارها از تخصیص ارز به واردکنندگان خبر داده است. اما گویا بازار خرید مواد اولیه و قطعات خودرو همچنان از دریافت ارز 4200 تومانی بی نصیب مانده اند. 
 
 
 
 

منبع (source)

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

برچسب : خودرو , قطعه سازان






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات

1 نظر

کاربر: علیرضا کبک کانادا
4

حالا اعدامشون نکنن یا بیست سال حبس که هزینه حیس رو هم از اموالشون باید بپردازن!!! خب از جهان میگرفتن 4200 تومنیا رو....
14:42  1397/04/06
گزارش
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
ارسال تصویر
(اختیاری)

ارسال تصویر فقط برای کاربران ثبت نام شده امکان‌پذیر است.

 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
مقالات
آخرین نظرات اخبار و مقالات
محمد کعبی : سلام خدا قوت. من تیر ماه ثبت نام کردم قرار بر این بود ۹۰ روز تحویل خودرو انجام بشه ولی تا الان خبری نیست ممنون میشم پیگیری کنید
علی مدبر : رز زرد بسوز فقط
علی مدبر : من امروز تحویل گرفتم
علی مدبر : از خودم گفتم یکم بخندیم
رسول : توبیجاکردی الکی حرف درنیار
رز زرد : مبارکه داداش امیر...ان شاءالله به سلامتی و دل خوشی ازش استفاده کنی🌼
حمید : اینا خبرهاراعلی مدبرازکجاد درمیاری حرف مفت میزنی نان دونه 15هزارتومن میخوری لااقل حرف الکی نزن ازخدابترس خیییییلی کثیفی بخدا
رز زرد : خدا بزرگه امیدت به خدا باشه... ان شاءالله هرچی خیره قسمتت بشه
شاهین پلاسسسسس20 : من تا انتخاب رنگ کردم ،فرداش اوکی شد ،نوشت فاکتور شده
محمد جواد : جی۴ قسطی ۶۰ روزه قرارداد ۱۳مرداد شاسی ۹آذر پلاک ۲۲ آذر تحویل ایشالا فردا ۳۰ آذر
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
خوشخوان : پلاید ارقتا برچ 7 تحویل باید بدج 8 می بود چرا الان 10 شده ندادن بهمون باید هر زور بلیم نمایندگی جواب درست نمیده پول میگیرن ولی تحبیل نمی دهند
مهندس سایپا : دوست عزیز من خودمم مثل شما اطلس ثبت نام کردم. اما دنیا که به آخر نرسیده. همین الانشم مدیران بسیار تحت فشار هستن و دارن روی موضوع کار می کنن. می تونیم با صبر و حوصله مشکل و حل کنیم. همه ما اذیت شدیم ولی ضرر هنگفت که نکردیم. بله اگه طلا می خریدیم بیشتر سود می کردیم ولی الانشم که ضرر نکردیم، کمتر سود کردیم همین. همه ما قشر متوسط جامعه هستیم و بی ماشینی اذیتمون می کنه، اما کاریه که شده، باید صبر کنیم. مخصوصا اینکه به نام سایپا لطمه بزرگی وارد شده و جامعه نسبت بهش بی اعتماد شده. ولی اینطور نیست که فکر کنین از این وضعیت مدیرا خوشحال هستن و دارن بهمون می خندن، اتفاقا خیلی هم ناراحتن اما کاری از دست کسی برنمیاد. حالا ببینیم این تغییر مدیریت چند روز پیش به کجا میرسه. می خوان با کروز وارد مذاکره بشن. کمترین مشکل سایپا اطلسه، تعهدات شاهین خیلی بیشتره قطعات وارداتی هم خیلی بیشتر داره.
طهورا اطلس آذر : هر دم از این باغ بری می‌رسد پیام اومده درخواست حضوری بزنید تا ماشین تونو پلاک کنیم
میلاد : کوئیک rs
ایمان : آقا ایران خودرو برای 3 گواهی لسقاط چقد از واریزی مرحله دوم کسر. میکنه
اطلس : واقعا شما چرا اصرار داری بگی که مدیران دارند زحمت میکشند؟ میگن چیزی که عیان است چه حاجت بیان است، واقعا حال و روز ما رو یا نمیدونی یا از عوامل خود سایپا هستی و اومدی اینجا داری چرت و پرت میگی، همه ما الان یک سری آدم مضطرب، افسرده، عصبی و روانی شدیم که داریم چوب اعتماد به همین مدیریت نماها رو میخوری.
مهندس سایپا : سلام شما وقتی میگین ثروت اندوزی یعنی از هیچ چی خبر ندارین. حقوق مدیران خودروسازهای داخلی حدود سیصد میلیون تومنه. دقیقشم خواستین درمیارم بهتون میگم.
اطلس : واقعا به نظرتون اگر مدیران زحمت می کشیدند اوضاع ما الان این طوری بود؟ اونا یک درصد هم مردم براشون مهم نیستند و فقط به فکر ثروت اندوزی خودشون هستند تمام.
دنا دی ماه 6 دنده آلمینیوم : یه هفته تا 10روز ماشین تحویلت میشه. بعد از فاکتور....
ممد : کی فاکتور شده بودی!؟