قطعه سازان ایرانی قابلیت جهانی شدن دارند

 

قطعه سازان ایرانی قابلیت جهانی شدن دارند

 
دومینیک لعل، امروز در یک نشست تخصصی با خبرنگاران به افزایش کیفیت محصولات تولیدی رنو در ایران همزمان با رشد فروش اشاره کرد و گفت: در طول دو سال گذشته کیفیت محصولات رنو در ایران با وجود افزایش چشمگیر تولید رو به بهبود بوده است. منظور ما از کیفیت ارائه خودروهای قابل اعتماد به مشتریان است.
 
او ادامه داد: برای حفظ کیفیت و روند رو به رشد آن، ما باید راه های کیفی سازی را به شرکای خود در ایران انتقال دهیم که هم اکنون با حضور کارشناسان بخش کیفیت رنو در خطوط تولید ایرانی، این موضوع در حال انجام است.
 
لعل با بیان اینکه ما در سایت های تولیدی قطعه سازان ایرانی نیز حضور دائم داریم تا مطمئن شویم که از مرحله نخست تولید قطعات با کیفیت صورت می گیرد، اظهار کرد: سال گذشته ۶۰۰ نفر روز در سایت های تولیدی قطعه سازان حضور داشتیم و نیمی از نیروهای ما در ایران خودرو و پارس خودرو، حاضر هستند.
 
معاون ارشد کیفیت رنو در ایران با تاکید بر اینکه در یکسال گذشته ما شاهد تغییرات مثبت بسیاری در سایت های تولیدی بودیم، تصریح کرد: گرچه هنوز سایت های تولیدی ما در ایران الگو نیستند اما می توانیم آنها را با سایت های تولیدی رنو-نیسان-میتسوبیشی مقایسه کنیم.
 
او با اشاره به رده بندی قطعه سازان ایرانی، بیان کرد: خوشبختانه در طول یکسال گذشته قطعه سازان ایرانی نیز از نظر کیفی بسیار رشد داشته اند و اکنون هیچ قطعه سازی در رده D که پایین ترین سطح قطعه سازان بود، نداریم. 
 
لعل در پاسخ به این پرسش، مبنی براینکه آیا قطعه سازان ایرانی در رده A قرار دارند و در تولید کدام قطعات توانمندی بیشتری دارند؟ گفت: اکنون هیچ قطعه سازی در رده A نداریم اما پیش بینی می کنیم تا آخر امسال چند قطعه ساز بتوانند به این رتبه دست پیدا کنند. 
 
او افزود: قطعه سازان ایرانی در تولید قطعات پلاستیکی، داشبورد، سپر، سیم و در کل قطعات بدنه خودرو بسیار با کیفیت و توانمند هستند.
 
 
معاون ارشد کیفیت رنو ادامه داد: وضعیت قطعه سازان ایرانی از نظر تکنولوژی خوب است و سرمایه گذاری و تکنولوژی مشکل آنها نیست بلکه آنها به یک بازنگری در مدیریت نیاز دارند.
 
سخت گیری در کیفیت در دستور کار رنو
 
در ادامه این نشست، مهدی مهرآور، قائم مقام کیفیت رنو در ایران، با بیان اینکه ۵۰ نفر نیرو در واحد کیفیت رنو در ایران مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: بخشی از این افراد در سایت های تولیدی حضور دارند و وظیفه نهادینه کردن روش های کیفی در این سایت ها را برعهده دارند.
 
او ادامه داد: سایت های تولیدی زمانی مجوز تولید انبوه را دریافت می کنند که همه آیتم های کیفی را پاس کرده باشند. ارزیابی کیفیت فرآیند تولید نیز یکی دیگر از وظایف ما است.
 

source

khodrocar

 

 

 

با کليک بر روي تصوير زير و عضويت در تلگرام 1Car، آخرین اخبار را دنبال کنيد.

تلگرام وان کار

 

برچسب : خودرو , قطعه سازی






مرتب سازی :

نظرات کاربردی همه نظرات>

1 نظر

tr
0

الکی
17:16  1397/02/24
پاسخ دادن
1
صفحه 1 از 1

ارسال نظر
نظر شما بعد از تایید در سایت قرار داده می شود. نظرات با محتوای غیر مرتبط، نامحترمانه و فارسی با نوشتار انگلیسی تایید نخواهند شد.
نام    
نظر شما  
 
مقالات برتر
wait
پربحث ترین خودروی
wait
کاربران برتر سایت طی ماه گذشته
آخرین نظرات اخبار و مقالات
اطلس g : سلام دوستان، من ماشینم خواب بود و سه ماه استارت نخورده و الان استارت زدم که روشن نشد، باطری ساز میگه باطریش خراب شده. برج 5 تحویل گرفتم اطلس g. آیا گارانتی باطری شاملش میشه?? ماشین طبقه منفی 2 پارکینگ هست. و امکان انتقال ماشین به نمایندگی رو ندارم.داغی رو ببرم نمایندگی باطری نو میدهند? ممنون میشوم از دوستان اگه تجربه ای دارند بفرمایند و ما رو راهنمایی کنند .
وحید : داداش سایت سایپا هرکار میکنم نمیشه برم داخل ورود که میزنم رمز میزنم میزنه این کد ملی درسایت یافت نشد ی همچیـــن چــــیزی میزنه بازیابی رمز هم ک میزنم اونم همینو میگ چیکار کنم
akbar : درود هم میهن عزیز لطفاً برید شکایت ثبت کنید بنده خدا لینک گذاشته چند دقیقه وقت میگیره یعنی کلا ۱۷تااز خریداران ناراضی بودن از افزایش قیمت ؟؟؟هرجایی که میتونیم صدامون برسونیم که پیگیر بشن دوستان خبر بدن یا لینک و شماره تماس بزارن بیاید برا خودمون ارزش و احترام قائل بشیم یعنی تفاوت موتور و گیربکس فرمان برقی و سانروف ورینگ آلومینیومی و... ۲۰میلیون هس ولی چند تا آپشن ۲۰۰میلیون تومان
اکبر v4 : سلام دوستان من تارا وی۴ پیش فروش بودم تحویل ۳۱ شهریور خوشبختانه امروز فاکتور شده پرداخت وجه دومم ۲۶ مرداد بوده رنگ مشکی
وحید : سلام میخام برم تو کاربری خودم رمز عبور میزنم نمیشه فراموشی رمز هم میزنم نمیشه چیکار باید بکنم کسی اطلاع داره
علی : این حرفا چیه میزنی اخه.. بچه دو ساله چی میفهمه. مثلا بگید النگو زنم تا باور پذیر باشه 100جور کردید و یک ماه گریه کرده مثلا...
احسان : یه شماره ایی نیست ک زنگ بزنیم اینارو هالی کنیم ک آدم شن
احسان : چطوری باید شکایت کنیم کی جوابگوهه آخه این چ بلایی بود سر ما بدبخت اومد آخه من ک میدونم هیچکی جوابگو نیست آخرش همین ب گردنمون میندازن زورمون الکیه
احسان جهانبانی : 2سال صبر کردیم آخرش دنا پلاس معمولی مگه تولیدش متوقف نشد نامردا لااقل سانروف رینگ بزارید آخه چقد دزدین شما ما 15 تومن دیگه بدیم 6سرعته میشه پولش آخه چرا اینقد. دزدین شما
آخرین نظرات اطلاعات خودرو
امید : 207 اتومات ارتقا تحویل 31 خرداد هنوز هیچ خبری نیست ، خراب بشن این ایرانخودرو سایپا
امیر : سلام سود تاخیر تافاکتور شدن حساب میشه یعنی روزی ک‌فاکتورشد دیگ محاسبه نمیکنن
ایکس22 : 1شهریور
رضا : سلام شما تحویل گرفتید ای اف هست یا ایکسیو. ماتیتور دارن اصلا؟؟
حمیدرضا : سلام آقا مهدی من پذیرش 3 مهر هستم اوایل امید داشتم زودتر تحویل بدن ولی با این روند میگم خدا کنه سر موقع تحویل بدن و تاخیر نداشته باشن راضی هستم
سورن 90روزه : سلام دوستان سود تاخیر بعد فاکتور از تاریخ پلاک شدن تا تاریخ تحویل حساب میشه یا از تاریخ حمل خودرو تا تحویل به نمایندگی محاسبه میشه؟
207 : متاسفم برایی شما ایشالااا ماشین تورو تنها ندن. تا دق کنیی
207 : جناب اصلا بلدنیستین حرف بزنید واقعا متاسفم براتون ماهم مث خردادیا 5 ماه. انتظار میکشیم همه رو 5 ماه. تحویل دادن. حالا نوبت ماه شد . شد یکساله واقعا متاسفم. واسه ادمایی مث شما ک دم از نا امیدیی فقط بلدین بزنید
نادر غالبی : سلام خواهشمند است فاکتور شده ها اعلام کنن ببینم روند فاکتور چطور پیش میره
دنا ابشنال24 : تو همین چند روز واستون پیام میاد